prijsvergelijken

Youfone provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Youfone
  • Prijsvergelijken: 7,2
  • Klanten: 6,0
  • Eindcijfer: 6,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,1
Klantenservice
4,8
Installatie (monteur)
5,8
Kwaliteit
6,0
Prijs
6,8
Snelheid internet
6,3
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,1
Klantenservice
4,8
Installatie (monteur)
5,8
Kwaliteit
6,0
Prijs
6,8
Snelheid internet
6,3
Gemiddeld cijfer Youfone
Prijsvergelijken: 7,2
Eindcijfer: 6,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,1
Klantenservice
4,8
Installatie (monteur)
5,8
Kwaliteit
6,0
Prijs
6,8
Snelheid internet
6,3
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,1
Klantenservice
4,8
Installatie (monteur)
5,8
Kwaliteit
6,0
Prijs
6,8
Snelheid internet
6,3

Pluspunten & Minpunten Youfone

  • Lage tarieven
  • Gratis FOX Sports Eredivisie pakket
  • Gratis monteur bij glasvezel
  • Geen overstapservice
  • Beperkt bereikbare klantenservice

Pluspunten

  • Lage tarieven
  • Gratis FOX Sports Eredivisie pakket
  • Gratis monteur bij glasvezel

Minpunten

  • Geen overstapservice
  • Beperkt bereikbare klantenservice

Klanten reviews

24 november 2020 22:51

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Het begon met 5! weken te late aansluiting. Vervolgens slechte tv kwaliteit, het geluid loopt heel vaak niet goed tov het beeld en regelmatig krijg je vaag beeld. Nu stopt het internet er ineens mee, geen tv meer. Morgen weer bellen met de klantenservice, dan weet je dat je er weer een hele dag voor moet uittrekken. En dit alles met tv met zulke slechte opties dat elke euro eigenlijk teveel is. Stap NIET over naar youfone. Goedkoop is duurkoop.

23 november 2020 17:42

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Ik ben niet tevreden over de service van Youfone, ze behandelen klanten erg onvriendelijk en nemen hun verantwoordelijkheid niet.
Bij opzegging heb ik een aanbieding van ze per email ontvangen om te verlengen, hier ben ik akkoord mee gegaan en dit zou in orde gemaakt worden. Een week later werd ik gebeld dat ze de prijs niet goed hadden doorgegeven en het veel duurder zou worden. Hierdoor was het al aan de late kant voor mij om nog over te stappen met een vrij lange leverduur van nieuw internet/televisie, dus ik besloot met ze in gesprek te gaan over de aanbieding die ze me hadden gedaan, en dat ik vind dat zij zich daar als bedrijf toch aan te houden hebben. Vervolgens werd er niet meer gereageerd op mijn emails en werd ik ontzettend aanvallend te woord gestaan als ik belde om te vragen wat de situatie nu was (eindigt mijn abonnement of wordt deze verlengd) en ik mocht ook niet met een manager spreken (er was geen normaal gesprek te voeren met de dame die ik aan de lijn had). Uiteindelijk toch maar besloten om op te zeggen, terwijl we over de kwaliteit van het internet (glasvezel) eigenlijk wel tevreden waren. Maar om klanten zo naar te woord te staan.. dan ga ik toch maar op zoek naar een ander.

20 november 2020 13:40

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: 1
Snelheid: n.v.t.

Ik schrijf eigenlijk nooit een review maar ik heb nog nooit zoiets SLECHTS meegemaakt als Youfone. Als ik min sterren kon geven had ik het gedaan.

Ik probeer al weken internet te krijgen. Dan is er de verkeerde aansluiting, dan het verkeerde pakket, dan een fout in het systeem. Ik word de heletijd van het kastje naar de muur gestuurd tussen drie partijen (provider, installateur, moeder bedrijf), die allemaal naar elkaar wijzen en die niet met elkaar communiceren. Je moet overal zelf achteraan, vreselijk. Daarbij is de klantenservice slecht te bereiken. Ik heb al minstens 12 keer gebeld met deze partijen waarvan ik 1 keer zelfs 50min in de wacht heb gestaan en twee keer er niet eens doorheen kwam. Ik heb een klacht ingedient bij youfone omdat ik nog nooit zo’n service heb meegemaakt en zelfs daar wordt niks mee gedaan. Nooit een terugkoppeling of iets dergelijks gehoord. Als ze netjes met de situatie waren omgegaan had ik niet zo’n review geschreven maar ik voel me gewoon niet serieus genomen..

Vandaag heb ik voor de tweede keer het verkeerde pakket binnengekregen omdat er wederom steken worden laten vallen binnen dit bedrijf! En wat nog het mooie is, omdat ik al door de 14 dagen opzegtermijn zit kan ik niet eens meer overstappen. Wat een grap. Op dit moment ben ik dus nog steeds in afwachting op mijn internet. Ik ben benieuwd hoeveel weken dit nog gaat duren. VRESELIJKE PARTIJ! Echt ga er niet mee in zee. Het scheelt je een hoop gezeik

TOON ALLE 222 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Youfone provider-review & ervaringen

26 juni 2020 (laatste wijziging 4 augustus 2020) door Amanda

Samenvatting

Qua prijs is deze provider erg, erg scherp. Terwijl je qua aanbod weinig inlevert – en soms zelfs wint.

Allereerst de internetsnelheid: die ligt hoger dan veel andere providers tegen MINDER geld. Wel is de werkelijke snelheid afhankelijk van je woonadres. Dus check dit van tevoren in onze vergelijker.

Voor je TV krijg je genoeg zenders. Dit aanbod is bovendien makkelijk uit te breiden. Daarna ben je waarschijnlijk nog steeds goedkoper uit dan elders.

Als voetballiefhebber kom je niks te kort bij Youfone: je krijgt namelijk gratis het FOX Sports Eredivisie pakket als je ook TV in je abonnement hebt. 

Youfone biedt sinds kort niét meer alle interactieve TV opties standaard. Denk aan TV gemist, opnemen of live pauzeren. Dit krijg je alleen in de uitgebreidere TV pakketten. 

Ben je een vaste beller? Een goedkopere dan Youfone kwamen we nog niet tegen: slechts 10 cent per minuut, en je betaalt per seconde.

Je levert wél in op klantenservice: bij Youfone krijg je namelijk geen overstapservice en een beperkt bereikbaar callcenter.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat