prijsvergelijken

Youfone provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Youfone
  • Prijsvergelijken: 7,2
  • Klanten: 5,9
  • Eindcijfer: 6,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,1
Klantenservice
4,6
Installatie (monteur)
5,2
Kwaliteit
5,9
Prijs
7,0
Snelheid internet
6,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,1
Klantenservice
4,6
Installatie (monteur)
5,2
Kwaliteit
5,9
Prijs
7,0
Snelheid internet
6,5
Gemiddeld cijfer Youfone
Prijsvergelijken: 7,2
Eindcijfer: 6,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,1
Klantenservice
4,6
Installatie (monteur)
5,2
Kwaliteit
5,9
Prijs
7,0
Snelheid internet
6,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,1
Klantenservice
4,6
Installatie (monteur)
5,2
Kwaliteit
5,9
Prijs
7,0
Snelheid internet
6,5

Pluspunten & Minpunten Youfone

  • Zeer lage prijs, toch goed aanbod
  • Snel internet
  • Gratis FOX Sports 1 Eredivisie
  • Uitgebreide interactieve TV
  • Lage beltarieven
  • Internetsnelheid afhankelijk van je woonadres
  • Relatief weinig zenders
  • Geen overstapservice
  • Geen gratis monteur
  • Beperkt bereikbare klantenservice

Pluspunten

  • Zeer lage prijs, toch goed aanbod
  • Snel internet
  • Gratis FOX Sports 1 Eredivisie
  • Uitgebreide interactieve TV
  • Lage beltarieven

Minpunten

  • Internetsnelheid afhankelijk van je woonadres
  • Relatief weinig zenders
  • Geen overstapservice
  • Geen gratis monteur
  • Beperkt bereikbare klantenservice

Klanten reviews

16 november 2018 15:45

Overstappen:5Kwaliteit:1
Klantenservice:5Prijs:5
Installatie (monteur):5Snelheid internet:4
Kwaliteit:1
Prijs:5
Snelheid:4

Belachelijke afstandsbediening en haperend beeld

16 oktober 2018 18:48

Overstappen:1Kwaliteit:1
Klantenservice:1Prijs:1
Installatie (monteur):1Snelheid internet:1
Kwaliteit:1
Prijs:1
Snelheid:1

I've been lied when contracted home internet service that the service would be delivered in two weeks. After 2 weeks of waiting I made a call and they told me they never said that since the waiting time is one month. I also contracted mobile phone subscription that I don't know how instead of a period of one year I ended up with two years of contract. During the waiting period of my home internet access, I've used the mobile data. I haven't been notified that first month is not a complete month so even if I was careful with data consumption I had no idea that in fact I should go lower that month, so for 2 subscriptions I went over the ceiling with 500MB for one and 900MB for the second. My current invoice is now over 200EURO because few hundred MB of internet over what's provided by my subscription. The EXTRA charge is more than 100EURO per GB. So everybody should be aware of what bad surprises this provider is preparing for their clients. I called the call center to complain on this matter, keeping calm during the entire discussion, but I've been threatened that if I don't pay they will end my contract and invoice all the remaining 2 years of contract. I was absolutely astonished. I didn't expect that. I'm a regular client not an enemy. I started counting the days when I could be able to end my contract without being fined for that. The internet will end in one year and mobile sim in two years, so I'm already counting. I won't stay not even one day after the limit. I'M A CLIENT NOT AN ENEMY.

13 oktober 2018 22:53

Overstappen:9Kwaliteit:n.v.t.
Klantenservice:8Prijs:n.v.t.
Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:n.v.t.
Kwaliteit:n.v.t.
Prijs:n.v.t.
Snelheid:n.v.t.

Ik ben al ruim 2 jaar klant bij youfone, en ben er uitermate tevreden over! Youfone gebruikt gewoon een betrouwbare KPN netwerk waar je dus vrijwel overal bereik hebt. Ook zijn de simonly tarieven zeer gunstig betaal maar 10 euro voor 10Gb data + 100 min, voor de hoge data verbruikers zijn er ook hogere bundelkortingen. Service is ook goed, bij vragen krijg je gelijk antwoord, en klantenservice is goed bereikbaar. Wat ook handig is, is dat je belplafond en dataplafond kan instellen om zo hoge kosten te voorkomen. Ik heb laatst ook gezien dat je voor maar 0,50 cent p.m. ook een plafond voor het buitenland kan instellen! Kortom een aanrader!

TOON ALLE 56 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS
Schrijf zelf een Youfone review
Schrijf zelf een Youfone review en ontvang een cadeaubon twv €5,-

Youfone provider-review & ervaringen

26 maart 2018 (laatste wijziging 31 juli 2018) door Amanda

Samenvatting

Qua prijs is deze provider erg, erg scherp. Terwijl je qua aanbod weinig inlevert – en soms zelfs wint.

Allereerst de internetsnelheid: die ligt hoger dan veel andere providers tegen MINDER geld. Wel is de werkelijke snelheid afhankelijk van je woonadres. Dus check dit van tevoren in onze vergelijker.

Voor je TV krijg je relatief weinig zenders. Dit aanbod is echter makkelijk uit te breiden voor een paar euro. Daarna ben je waarschijnlijk nog steeds goedkoper uit dan elders.

Als voetballiefhebber kom je niks te kort bij Youfone: je krijgt bij TV gratis de zender FOX Sports 1 Eredivisie.

Ook biedt Youfone standaard alle interactieve TV-opties die je wilt. Denk aan 7 dagen TV terugkijken, begin gemist en TV pauzeren.

Ben je een vaste beller? Een goedkopere dan Youfone kwamen we nog niet tegen: slechts 9 cent per minuut, en je betaalt per seconde.

Je levert wél in op klantenservice: bij Youfone krijg je geen gratis monteur, geen overstapservice en een beperkt bereikbaar callcenter.

Lees volgende pagina: Pakketten