Youfone provider-review & ervaringen
- Prijsvergelijken: 7,5
- Klanten: 6,1
- Eindcijfer: 6,8/
Pluspunten & Minpunten Youfone
- Lage tarieven
- Gratis monteur bij glasvezel
- Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
- Beperkt bereikbare klantenservice
Pluspunten
- Lage tarieven
- Gratis monteur bij glasvezel
- Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
Minpunten
- Beperkt bereikbare klantenservice
Inhoudsopgave
- Youfone review overzicht
- Pakketten
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Youfone klanten reviews (397)
- Youfone review overzicht
- Pakketten
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Youfone klanten reviews (397)
Youfone provider-review & ervaringen
26 oktober 2022 (laatste wijziging 22 november 2022) door Amanda
Samenvatting
Qua prijs is deze provider erg, erg scherp. Terwijl je qua aanbod weinig inlevert – en soms zelfs wint.
Allereerst de internetsnelheid: die ligt soms hoger dan bij andere providers tegen MINDER geld. Wel is de werkelijke snelheid afhankelijk van je woonadres. Dus check dit van tevoren in onze vergelijker.
Voor je TV krijg je genoeg zenders. Dit aanbod is bovendien makkelijk uit te breiden. Daarna ben je waarschijnlijk nog steeds goedkoper uit dan elders.
Youfone biedt sinds kort niét meer alle interactieve TV opties standaard. Denk aan TV gemist, opnemen of live pauzeren. Dit krijg je alleen in de uitgebreidere TV pakketten.
Ben je een vaste beller? Een goedkopere dan Youfone kwamen we nog niet tegen: slechts 10 cent per minuut, géén starttarief, en je betaalt per seconde.
Je levert wel in op klantenservice: bij Youfone is deze beperkt bereikbaar.
Inhoudsopgave
- Youfone review overzicht
- Pakketten
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Youfone klanten reviews (397)
- Youfone review overzicht
- Pakketten
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Youfone klanten reviews (397)
Klanten reviews
Harm
29 augustus 2023 17:33
Overstap service Kon niet geregeld worden. Moest het zelf opzeggen. Dus gedaan op de aangevragen datum. 5 dagen van te voren laat Youfone weten pas later het abbonnement te laten beginnen. 5 dagen zonder internet of tv. Geen oplossing, geen excuses.....zoek het maar uit
Tamer
28 augustus 2023 17:26
Geen werkend internet na 2 maanden
Janneke
4 augustus 2023 14:02
Waardeloze klantenservice die zichzelf vaak tegenspreekt.
Wilde tv toevoegen aan mijn pakket dit kon eerst niet, daarna kon het wel maar zou de korting vervallen en uiteindelijk lukte het mij online wel en had ik tv en korting. Heeft wel even geduurd.
Wegens omstandigheden wilde ik opzeggen, maar dan moest ik een formulier opsturen. Wat voor formulier en waarheen dat wist dan weer niemand.
Daarna wordt ik wel gebeld en gemaild waarbij het volgens de ene wel kan per direct maar dan moet je het afkopen en volgens de ander is het geen probleem en kan het kosteloos geregeld worden.