prijsvergelijken

T-Mobile provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer T-Mobile
  • Prijsvergelijken: 8,0
  • Klanten: 4,5
  • Eindcijfer: 6,2/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
8,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
8,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,5
Kwaliteit
4,1
Prijs
5,4
Snelheid internet
4,6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,5
Kwaliteit
4,1
Prijs
5,4
Snelheid internet
4,6
Gemiddeld cijfer T-Mobile
Prijsvergelijken: 8,0
Eindcijfer: 6,2/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
8,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
8,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,5
Kwaliteit
4,1
Prijs
5,4
Snelheid internet
4,6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,5
Kwaliteit
4,1
Prijs
5,4
Snelheid internet
4,6

Pluspunten & Minpunten T-Mobile

  • Lage tarieven
  • Pakket maandelijks aanpasbaar
  • Gratis ESPN 1
  • Wisselende klantbeoordelingen

Pluspunten

  • Lage tarieven
  • Pakket maandelijks aanpasbaar
  • Gratis ESPN 1

Minpunten

  • Wisselende klantbeoordelingen

Klanten reviews

22 juli 2021 23:39

Overstappen: 1 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 2 Prijs: 4
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 2
Prijs: 4
Snelheid: 2

In 1 woord bagger en drama alles wat ik hier zowat lees komt overeen met mijn ervaring vanaf begin drama, ik heb ook spijt van mijn abonnement sommige zijn zo respectloos aan de telefoon. Administratie is zo slecht ik heb never zoveel drama gehad. Betaald en internet nog steeds niet aangesloten zou in 2u gebeuren tot heden. Soms zit er wel iemand tussen die wel weet wat klantenservice is en je met respect behandelen voor die wel een bedankje. Ben het zat om bijna elke maand uren aan de telefoon te zitten en continu opnieuw te bellen en opnieuw met je verhaal te beginnen. Ik heb vandaag 4u aan de telefoon gezeten voordat ik met fatsoen geholpen werd en nog is het internet niet aangesloten. Pffff kan echt niet.

13 juli 2021 20:22

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 3
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 3
Prijs: 5
Snelheid: 2

T-mobile is totaal geen aanrader. De 1,5-2 jaar dat wij t-mobile hadden, hebben we bijna dagelijks problemen gehad. Het internet was langzaam en viel regelmatig weg. Nou gaan wij over een maand verhuizen en hebben wij besloten ergens anders internet af te sluiten, waardoor we t-mobile hebben afgezegd. Hier is een maand opzegtermijn voor en we hebben ook duidelijk aangegeven dat wij in augustus gaan verhuizen en wij internet willen blijven gebruiken tot onze verhuizing. Er was een einddatum in augustus afgesproken, zelfs later dan onze verhuizing, gezien het opzegtermijn. Nou blijkt dat wij, een dag na dit gesprek, geen internet meer hebben. Na weer gebeld te hebben, blijkt het dat ze per ongeluk het internet nu al uitgezet hebben en dit kan op geen manier weer aan. Nu zitten we zonder internet, terwijl wij ook thuiswerken. De enige optie, wat wij nu dus maar doen, is van eigen geld een simkaart kopen en hier krijgen we nu een gratis bundel op. Alleen moeten we nu elke 7 dagen bellen voor een nieuwe internetbundel. Op zich een oplossing, maar belachelijk dat wij nu ruim een dag zonder internet zitten en zelf vanalles moeten regelen omdat ze bij t-mobile iets fout hebben gedaan.

9 juli 2021 14:02

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 4 Prijs: 4
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 6

Sinds de overstap naar T-Mobile alleen maar problemen met het uitvallen van het internet. 15 keer gebeld, steeds andere medewerkers. Niemand houdt de rode draad in de gaten.
Nog steeds 1 a 2 x per twee weken ligt de hele dag of 2 dagen het internet er volledig uit.

Na meerdere klachten, willen wij af van T-Mobile, maar zij laten dit niet toe!

Slecht internet, slechte oplossingen.

TOON ALLE 254 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

T-Mobile provider-review & ervaringen

19 januari 2021 (laatste wijziging 20 januari 2021) door Amanda

Samenvatting

Als we T-Mobile in enkele woorden moeten omschrijven? Degelijk. Qua prijs zitten ze vaak een behoorlijk stuk onder de meeste andere providers. Qua internetsnelheid bieden ze hetzelfde als de meeste andere providers. Behalve bij de glasvezelpakketten, daar hebben sommige adressen zelfs internet tot 1 Gbit/s (oftewel: 1.000 Mb/s!)

Internetsnelheid: via DSL (telefoonlijn) maximaal 100 Mbit/s download en 10 Mbit/s upload. Via glasvezel maximaal 1.000 Mbit/s, maar dit is nog maar voor weinigen in Nederland weggelegd.

Prijs: neem je alléén internet van T-Mobile af? Dan zit je goed: deze provider is één van de goedkoopste.

TV: je krijgt in principe voldoende zenders. Zelfs de gratis zender ESPN. En als je wilt uitbreiden, betaal je daar natuurlijk ook extra voor. De prijs kan dan snel oplopen. 

Om overstappen aantrekkelijk te maken, krijg je de eerste 6 maanden korting. Althans, als je minimaal internet & tv afneemt. Daarnaast krijg je extra’s als je ook T-Mobile Mobiel-klant bent. Onder andere extra korting en mobiele data.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat