prijsvergelijken

T-Mobile provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer T-Mobile
  • Prijsvergelijken: 8,0
  • Klanten: 4,5
  • Eindcijfer: 6,2/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
10
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
10
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,6
Kwaliteit
4,0
Prijs
5,4
Snelheid internet
4,6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,6
Kwaliteit
4,0
Prijs
5,4
Snelheid internet
4,6
Gemiddeld cijfer T-Mobile
Prijsvergelijken: 8,0
Eindcijfer: 6,2/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
10
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
10
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,6
Kwaliteit
4,0
Prijs
5,4
Snelheid internet
4,6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,6
Kwaliteit
4,0
Prijs
5,4
Snelheid internet
4,6

Pluspunten & Minpunten T-Mobile

  • Lage tarieven
  • Pakket maandelijks aanpasbaar
  • Hoge uploadsnelheid
  • Hoge eenmalige kosten bij glasvezel

Pluspunten

  • Lage tarieven
  • Pakket maandelijks aanpasbaar
  • Hoge uploadsnelheid

Minpunten

  • Hoge eenmalige kosten bij glasvezel

Klanten reviews

Overstappen: 6 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 6 Prijs: 9
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 2
Prijs: 9
Snelheid: 7

T-mobile regelmatig storing. Soms gewoon zwart beeld met geluid en ondertiteling. Dus geen beeld wel geluid. Moet dan stekker er weer voor de zoveelste keer er weer uittrekken uit de stb . Het hele zaakje weer te resetten

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Ik stapte over van internet KPN naar T-mobile, dit ging helemaal mis.
Ten eerste krijg je dan te maken met installatiebedrijf Guidion die telefonisch niet bereikbaar is.
Mijn lijnen werden 3 weken voor de huisinstallatie al omgepached naar de servers van T-mobile. T-mobile gaf aan dat hun dat fout hebben gedaan, maar komen niet met een oplossing. Gelukkig kwam KPN wel met een oplossing en stuurde mij direct een mobiele verbinding, dus de hele omzetting teruggedraaid.
Steeds heeft KPN mij op de hoogte gehouden. Monteur binnen een week geregeld en deze gaf ook aan dat de lijnen omgepached zijn naar de servers van T-Mobile en dat alleen KPN en T-Mobile erbij kunnen. Alles gratis door KPN hersteld, zij lieten het netjes in het midden wie de fout veroorzaakt heeft. Klacht ingediend bij T-mobile, helaas kan dit niet via mail, dus ligt niets vast. Ga het nog op papier doen, lekker duurzaam echt van deze tijd. Klacht telefonisch ingediend en deze T-Mobile medewerker spreekt zijn collega tegen en geeft aan dat dit ompatchen niet door hun gebeurd is en dat KPN netwerk veel verkeerd doet. Het enige wat ze doen is de schuld ergens anders neer leggen, zonder daar harde bewijzen voor te hebben. Nu begrijp ik het prijsverschil, dat zit heel duidelijk in de zeer goede service van KPN, dat heb ik er ook graag voorover.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 6
Snelheid: 1

Ik heb eind november een t-mobile thuis abonnement afgesloten, ik kreeg op de 7de een mail dat het abonnement geactiveerd was en dat ik het kon gebruiken (had ondertussen het kastje al thuis).
Uiteindelijk kreeg ik nog geen verbinding dus ik had contact op genomen met de klantenservice en er kwam een monteur de 9de langs, de monteur heeft de aansluiten vervangen en kwam er achter dat het dus toch nog niet geactiveerd was (wat ik ook al aangaf bij de klanten service maar ze wilden een monteur sturen want volgens hun was de aansluiten niet goed).
uiteindelijk kwam de echte activatie pas de 12de, maar de internet snelheden haalde met moeite de 1 Mb/s (bekabeld en draadloos) terwijl ik ondertussen voor het 100 Mb/s pakket betaalde.
dus toen moest ik weer contact opnemen met de klanten service de klantenservice behandeld je natuurlijk weer alsof je voor de eerste keer ooit met stroom hebt te maken en geven je instructies die je zelf al meerdere keren hebt geprobeerd (haal het apparaat van de stroom en reset het etc.) en dan weten ze niet meer wat te doen dus je krijgt weer een monteur die uiteindelijk pas 4 januari kan komen.

Dus in andere woorden het t-mobile thuis abonnement is geen aanrader er worden te vroege data gegeven voordat je je abonnement kan gebruiken, de klantenservice heeft echt totaal geen verstand van de service waar je voor helpen .
de wachttijden zijn wel begrijpelijk (feestdagen natuurlijk) maar het is niet begrijpelijk dat het bijna een maand duurt van de start van je abonnement totdat het uiteindelijk werkt (de vraag is natuurlijk of het dan werkt maar we zullen zien)

TOON ALLE 264 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

T-Mobile provider-review & ervaringen

19 november 2021 (laatste wijziging 13 januari 2022) door Amanda

Samenvatting

Als we T-Mobile in enkele woorden moeten omschrijven? Voordelig en degelijk. Qua prijs zitten ze vaak een behoorlijk stuk onder de meeste andere providers. Qua internetsnelheid bieden ze hetzelfde als de meeste andere providers. Behalve bij de glasvezelpakketten, daar hebben sommige adressen zelfs internet tot 1 Gbit/s (oftewel: 1.000 Mb/s!)

Internetsnelheid: via DSL (telefoonlijn) maximaal 100 Mbit/s download en 10 Mbit/s upload. Via glasvezel maximaal 1.000 Mbit/s, maar dit is nog maar voor weinigen in Nederland weggelegd.

Prijs: neem je alléén internet van T-Mobile af? Dan zit je goed: deze provider is één van de goedkoopste.

TV: je krijgt in principe voldoende zenders. Ook de gratis zender ESPN. En als je wilt uitbreiden, betaal je daar natuurlijk ook extra voor. De prijs kan dan snel oplopen. 

Om overstappen aantrekkelijk te maken, krijg je de eerste 6 maanden korting. Althans, als je minimaal internet & tv afneemt. Daarnaast krijg je extra’s als je ook T-Mobile Mobiel-klant bent. Onder andere extra korting en mobiele data.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat