prijsvergelijken

T-Mobile provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer T-Mobile
  • Prijsvergelijken: 8,0
  • Klanten: 4,6
  • Eindcijfer: 6,3/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
8,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
8,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,9
Klantenservice
3,9
Installatie (monteur)
4,7
Kwaliteit
4,1
Prijs
5,5
Snelheid internet
4,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,9
Klantenservice
3,9
Installatie (monteur)
4,7
Kwaliteit
4,1
Prijs
5,5
Snelheid internet
4,5
Gemiddeld cijfer T-Mobile
Prijsvergelijken: 8,0
Eindcijfer: 6,3/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
8,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
8,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,9
Klantenservice
3,9
Installatie (monteur)
4,7
Kwaliteit
4,1
Prijs
5,5
Snelheid internet
4,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,9
Klantenservice
3,9
Installatie (monteur)
4,7
Kwaliteit
4,1
Prijs
5,5
Snelheid internet
4,5

Pluspunten & Minpunten T-Mobile

  • Lage tarieven
  • Pakket maandelijks aanpasbaar
  • Gratis FOX Sports 1
  • Wisselende klantbeoordelingen

Pluspunten

  • Lage tarieven
  • Pakket maandelijks aanpasbaar
  • Gratis FOX Sports 1

Minpunten

  • Wisselende klantbeoordelingen

Klanten reviews

1 april 2020 16:50

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Slechtste ervaring ooit van een technisch- of internet product. Waar te beginnen. Er werd mij drie keer beloofd dat er een bepaalde aansluitdatum zou zijn. Dit werd drie keer niet waargemaakt. Ik heb nog nooit zoiets bizars en slechts meegemaakt als de service van T-Mobile.

Ook is mij Deezer aangesmeerd, een slap aftreksel van spotify. Om dit op te zeggen moest ik per se telefonisch opzeggen. Het is in 2020 onmogelijk dat zij de opzegging hiervan niet online kunnen verzorgen. Dit is dus puur om het gebruikers moeilijk te maken om hier vanaf te komen. Vervolgens lang in de wachtrij gezeten voordat ik kon opzeggen. Nee, voor mij nooit maar dan ook nooit T-mobile meer.

28 maart 2020 16:34

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Stelletje incapabele criminelen bij T-mobile. Meer dan 2 weken nadat ik aangesloten ben heb ik nog steeds het modem niet thuis ontvangen door fout bovenop fout van T-mobile. Vervolgens heb ik gevraagd het abbonement te cancellen en zegt T-mobile doodleuk dat de bedenktermijn van 14 dagen verlopen is en dat het gehele jaarbedrag van bijna 400 euro als boete in rekening wordt gebracht. Gelukkig mag dit niet volgens de Europese wetgeving en zal ik de automatische incasso dus blokkeren en zeker niet betalen. Mij zien ze in ieder geval echt nooit meer terug bij T-mobile.

28 maart 2020 13:34

Overstappen: 4 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 5 Prijs: 1
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Intrrnet en tv van t-mobile -thuis.

Installatie in eerste instantie is snel gegaan maar na een paar manden van redelijk tv kijken interneten werd het steeds slechter.
Rn dat voor een prijs van bijna €65,-
Nu een half jaar later 4 modems en 1 tv ontvanger verder is er nog steeds niets verbeterd.
Ga nu naar een andere provider.
Moet waarschijnlijk overstap boete betalen omdat ik eerder overstap dan dat contract is afgelopen.
Meerdere keren aangegeven dat ik graag een leidinggevende wilde spreken maar dat mag en kan niet wordt er dan gezegd.
Erg jammer dat het op deze manier moet gaan.
Gevraagd of er nog iets van compensatie mogelijk ik omdat ik 6 maanden slecht of zeer slecht internet en tv heb. Maar dit kan alleen beken worden als het probleem verholpen is.
Ook heel er jammer dat het zo moet.

Mvg J. IJtsma

TOON ALLE 174 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

T-Mobile provider-review & ervaringen

20 maart 2018 (laatste wijziging 18 november 2019) door Amanda

Samenvatting

Als we T-Mobile in enkele woorden moeten omschrijven? Degelijk. Qua prijs zitten ze vaak een behoorlijk stuk onder de meeste andere providers. Qua internetsnelheid bieden ze hetzelfde als de meeste andere providers. Behalve bij de glasvezelpakketten, daar hebben sommige adressen zelfs internet tot 1 Gbit/s (oftewel: 1.000 Mb/s!)

Internetsnelheid: via DSL (telefoonlijn) maximaal 100 Mbit/s download en 10 Mbit/s upload. Via glasvezel maximaal 1.000 Mbit/s, maar dit is nog maar voor weinigen in Nederland weggelegd.

Prijs: neem je alléén internet van T-Mobile af? Dan zit je goed: deze provider is één van de goedkoopste.

TV: je krijgt in principe voldoende zenders. Zelfs de gratis zender FOX Sports 1. En als je wilt uitbreiden, betaal je daar natuurlijk ook extra voor. De prijs kan dan snel oplopen. 

Om overstappen aantrekkelijk te maken, krijg je de eerste 3 maanden korting. Althans, als je minimaal internet & tv afneemt. Daarnaast krijg je extra’s als je ook T-Mobile Mobiel-klant bent. Onder andere extra korting en mobiele data.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat