prijsvergelijken

T-Mobile provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer T-Mobile
  • Prijsvergelijken: 8,0
  • Klanten: 4,4
  • Eindcijfer: 6,2/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
10
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
10
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,6
Klantenservice
3,5
Installatie (monteur)
4,4
Kwaliteit
4,0
Prijs
5,4
Snelheid internet
4,6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,6
Klantenservice
3,5
Installatie (monteur)
4,4
Kwaliteit
4,0
Prijs
5,4
Snelheid internet
4,6
Gemiddeld cijfer T-Mobile
Prijsvergelijken: 8,0
Eindcijfer: 6,2/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
10
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
10
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,6
Klantenservice
3,5
Installatie (monteur)
4,4
Kwaliteit
4,0
Prijs
5,4
Snelheid internet
4,6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,6
Klantenservice
3,5
Installatie (monteur)
4,4
Kwaliteit
4,0
Prijs
5,4
Snelheid internet
4,6

Pluspunten & Minpunten T-Mobile

  • Lage tarieven
  • Pakket maandelijks aanpasbaar
  • Hoge uploadsnelheid
  • Hoge eenmalige kosten bij glasvezel

Pluspunten

  • Lage tarieven
  • Pakket maandelijks aanpasbaar
  • Hoge uploadsnelheid

Minpunten

  • Hoge eenmalige kosten bij glasvezel

Klanten reviews

Overstappen: 9 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 9 Prijs: 9
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 9
Snelheid: 9

Omdat natuurlijk vooral de mensen met klachten hier reageren, wil ik een positief bericht achterlaten, Ik was wat huiverig bij een overstap van kpn naar t mobile, maar alles is goed gegaan en we hebben een goede snelle verbinding voor een mooi prijsje, ook de monteur was zeer netjes en behulpzaam

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 2 Prijs: 3
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: 3
Snelheid: n.v.t.

No house internet since 3 months! In August I subscribed to T-Mobile house internet and at first, it took them more than 3 weeks just to install it. They said it will be active in a few days, it wasn't. After 7 or 8 calls they finally sent someone -after 1 month!?!?!- to check the connection. The person left saying he needs to check something but he didn't come back neither informed me about anything. Again after 10-15 calls I was told that the issue was with the signal company that tmobile works with. But if I didn't make all those calls, for which I waited tens of minutes each time, they wouldn't realize and make action. And even then it took them weeks even months to do so. They said the signal company was called Guidion and then it was called Kpn and then it was again something else. Lies over lies. There was only one person(Max) who took some initiative, and gave me some answers. Afaik, until I spoke to him, nothing was done, and this was in late October! Early Aug to late Oct, no action from
TMobile, shame! I wish this was it. They said the signal carrier has to make a meeting to check the issue and were suppose to call me afterwards. Ofc they didn't call. It has been two weeks and I still didn't hear anything from them even though I keep calling
TMobile everyday. The amount of calls I had with them in the past 3 months is obscene. If you are not capable to fix a signal issue, at least have some honor to inform your clients. I still don't know why I have no internet. Give me one proper reason to not switch to another company. One!

Overstappen: 5 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 3
Prijs: 1
Snelheid: 5

€2,000+ schade door gebrekkige installatie internetaansluiting

Bij installatie glasvezel internet plaatste de monteur een benodigde transformator, naar nu blikt, provisorisch bij. Gevolg: piekstroom, defecte vloerverwarming, ventilatie, koelkast, boiler en diverse lampen. €2.000 schade. Elektricien: je hebt geluk dat je geen brand hebt gehad door dit prutswerk.

Na verhaal halen schuift T-mobile eenvoudig de schuld van zich af (“neem contact op met Guidion, zij hebben dit werk uitgevoerd”). Aangegeven hier niet mee akkoord te gaan, ik ben immers klant van T-mobile en heb nooit Guidion een opdracht gegeven. T-mobile zou dan toch zelf maar contact opnemen met Guidion. Na een aantal weken nog eens een afwijzing, dit keer “valt de schade niet onder de garantie”.

Wederom niet akkoord gegaan, lijkt me geen garantie-kwestie maar een aansprakelijkheidskwestie. Weken radiostilte, toch maar weer bellen. De medewerker aan de lijn is het met me eens, stelt voor de klacht opnieuw in te dienen met dit keer ook de facturen van de schade erbij. Ga ik doen. Maar, ik verzin dit niet, nog vóór dat ik de kans heb gehad om stukken te verzamelen en aan te leveren ontvang ik de derde afwijzing: de stukken ontbreken...

Van het kastje naar de muur, maar je tegemoetkomen in de door hen veroorzaakte schade kan ik vergeten. Laatste keer T-mobile.

TOON ALLE 295 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

T-Mobile provider-review & ervaringen

19 oktober 2022 (laatste wijziging 9 november 2022) door Amanda

Samenvatting

Als we T-Mobile in enkele woorden moeten omschrijven? Voordelig en degelijk. Qua prijs zit de provider vaak een stuk onder de meeste anderen. Qua internetsnelheid bieden ze hetzelfde als de meeste andere providers. Behalve bij de glasvezelpakketten, daar hebben sommige adressen zelfs internet tot 1 Gbit/s (oftewel: 1.000 Mb/s)!

Internetsnelheid: via DSL (telefoonlijn) maximaal 100 Mbit/s download en 10 Mbit/s upload. Via glasvezel maximaal 1.000 Mbit/s, maar dit is nog maar voor weinigen in Nederland weggelegd.

Prijs: neem je alléén internet van T-Mobile af? Dan zit je goed: deze provider is één van de goedkoopste.

TV: je krijgt in principe voldoende zenders. Ook de gratis zender ESPN. En als je wilt uitbreiden, betaal je daar natuurlijk ook extra voor. De prijs kan dan snel oplopen. 

Om overstappen aantrekkelijk te maken, krijg je de eerste 6 maanden korting. Althans, als je minimaal internet & tv afneemt. Daarnaast krijg je extra’s als je ook T-Mobile Mobiel-klant bent. Onder andere extra korting en mobiele data.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat