prijsvergelijken

T-Mobile provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer T-Mobile
  • Prijsvergelijken: 8,0
  • Klanten: 4,5
  • Eindcijfer: 6,3/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
8,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
8,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,7
Installatie (monteur)
4,6
Kwaliteit
4,1
Prijs
5,4
Snelheid internet
4,6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,7
Installatie (monteur)
4,6
Kwaliteit
4,1
Prijs
5,4
Snelheid internet
4,6
Gemiddeld cijfer T-Mobile
Prijsvergelijken: 8,0
Eindcijfer: 6,3/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
8,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
8,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,7
Installatie (monteur)
4,6
Kwaliteit
4,1
Prijs
5,4
Snelheid internet
4,6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,7
Installatie (monteur)
4,6
Kwaliteit
4,1
Prijs
5,4
Snelheid internet
4,6

Pluspunten & Minpunten T-Mobile

  • Lage tarieven
  • Pakket maandelijks aanpasbaar
  • Gratis ESPN 1
  • Wisselende klantbeoordelingen

Pluspunten

  • Lage tarieven
  • Pakket maandelijks aanpasbaar
  • Gratis ESPN 1

Minpunten

  • Wisselende klantbeoordelingen

Klanten reviews

3 mei 2021 23:23

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: 9
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: 9
Snelheid: n.v.t.

Ver voor mijn verhuizing heb ik telefonisch het internet aangevraagd in combinatie met een nieuw simolny voor de korting. Simkaart van mobiel werd optijd geleverd maar er was geen router. T-mobile gebeld, hij was blijven hangen in het systeem, het zou er over 3 dagen zijn. Nou het was er nog niet, dus ik weer bellen. Word er gezegd: ja over 4 dagen misschien 7 dagen max. Ik vroeg of het niet wat sneller kon, na 4x aandringen zette hij mij in de wacht en ging hij kijken of hij wat kon regelen. Blijkt het dat ik hier helemaal geen tmobile aansluiting heb. Hadden ze dat niet even wat eerder kunnen zeggen? Mijn buurvrouw en ik zitten nu zonder wifi. Thuis werken wordt lastig zo. Geen oplossing niks, zoek het maar uit.

17 april 2021 22:47

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Tmobile beloofd van alles maar helaas krijg je niks. Monteur betaald, maar helaas geen internet en Tv. Schuld ligt dan bij andere partijen, tmobile zegt alleen sorry, kunnen niks, betalen moet je wel. Hoe kan zo een bedrijf bestaan. bedriegers.

8 april 2021 16:33

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Zeer en zeer slecht
Zeer en zeer slecht! Vanaf het begin deugt de WiFi niet terwijl ik heb gekozen voor 100 snelheid ipv 50. Ook met WiFi versterker haalt het niets uit. Er is na heel veel telefoontjes en alle stappen tig keer doornemen eindelijk een monteur gekomen en toen was het even een paar weken goed. Daarna weer hetzelfde probleem. Tig telefoontjes gedaan, monteur toegezegd en dat is weer afgewezen, want de monteur was twee maanden geleden al geweest. Ze laten geen ruimte om kosteloos op te zeggen, zodat ik de kans krijg om een betere provider te nemen. Mijn kinderen missen hun online lessen en mijn zoon dreigt zelfs niet over te gaan op de middelbare school. Ze doen geen enkele concessies om me tegemoet te komen en ik ben compleet radeloos. Het komt hier op neer, ik moet het hier maar mee doen en wachten tot de contract tijd erop zit. Ik stap over op een andere provider en zit dan met dubbele kosten tm oktober. Dit is bij Radar neergelegd en ik zal juridische stappen ondernemen. Dit is meer dan schandalig en zeer onmenselijk. Nooit een abonnement bij Tmobile nemen!!! Het levert je heel veel stress en problemen op en het kost je heel veel geld. Kost ook nog heel veel tijd om te bellen, ik heb wel meerdere malen tot 45 minuten in de wacht gestaan. Vervolgens heb ik al een paar keer meegemaakt dat de verbinding verbroken werd en kon ik weer opnieuw beginnen. Ze zien het lijstje verschijnen en doen dan begripvol over de situatie, maar al heel gauw komt het tot niets en schiet ik er geen hol mee op.

NEEM NOOIT DIENSTEN AF VAN T-MOBILE!!!

TOON ALLE 247 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

T-Mobile provider-review & ervaringen

19 januari 2021 (laatste wijziging 20 januari 2021) door Amanda

Samenvatting

Als we T-Mobile in enkele woorden moeten omschrijven? Degelijk. Qua prijs zitten ze vaak een behoorlijk stuk onder de meeste andere providers. Qua internetsnelheid bieden ze hetzelfde als de meeste andere providers. Behalve bij de glasvezelpakketten, daar hebben sommige adressen zelfs internet tot 1 Gbit/s (oftewel: 1.000 Mb/s!)

Internetsnelheid: via DSL (telefoonlijn) maximaal 100 Mbit/s download en 10 Mbit/s upload. Via glasvezel maximaal 1.000 Mbit/s, maar dit is nog maar voor weinigen in Nederland weggelegd.

Prijs: neem je alléén internet van T-Mobile af? Dan zit je goed: deze provider is één van de goedkoopste.

TV: je krijgt in principe voldoende zenders. Zelfs de gratis zender ESPN. En als je wilt uitbreiden, betaal je daar natuurlijk ook extra voor. De prijs kan dan snel oplopen. 

Om overstappen aantrekkelijk te maken, krijg je de eerste 6 maanden korting. Althans, als je minimaal internet & tv afneemt. Daarnaast krijg je extra’s als je ook T-Mobile Mobiel-klant bent. Onder andere extra korting en mobiele data.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat