prijsvergelijken

Online provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Online
  • Prijsvergelijken: 7,2
  • Klanten: 3,7
  • Eindcijfer: 5,4/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,0
Klantenservice
2,9
Installatie (monteur)
3,7
Kwaliteit
3,2
Prijs
4,6
Snelheid internet
3,6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,0
Klantenservice
2,9
Installatie (monteur)
3,7
Kwaliteit
3,2
Prijs
4,6
Snelheid internet
3,6
Gemiddeld cijfer Online
Prijsvergelijken: 7,2
Eindcijfer: 5,4/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,0
Klantenservice
2,9
Installatie (monteur)
3,7
Kwaliteit
3,2
Prijs
4,6
Snelheid internet
3,6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,0
Klantenservice
2,9
Installatie (monteur)
3,7
Kwaliteit
3,2
Prijs
4,6
Snelheid internet
3,6

Pluspunten & Minpunten Online

  • Lage tarieven
  • Gratis ESPN Eredivisie
  • Wisselende klantbeoordelingen
  • Geen gratis nummerbehoud

Pluspunten

  • Lage tarieven
  • Gratis ESPN Eredivisie

Minpunten

  • Wisselende klantbeoordelingen
  • Geen gratis nummerbehoud

Klanten reviews

5 juli 2021 09:03

Overstappen: 2 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 2

Zeer slecht geholpen, heel erg spijt van, graag terug naar Ziggo. Zeer slecht ontvangst van de tv , steeds storing, kunnen geen films meer kijken, en terug kijken wil al helemaal niet. Slecht bedrijf

21 juni 2021 21:40

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 2
Installatie (monteur): 4 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 1
Prijs: 2
Snelheid: 4

Op 13 mei melding gedaan via facebook
advies was resetten modem dat gedaan (aangegeven dat ik dat al twee weken deed) Volgende dag weer contact gehad ze zouden ticket aangemaakt voor td en we zouden sms ontvangen
Twee weken gewacht telefonisch contact gehad ticket was niet doorgezet
Zou in drie dagen geregeld worden ,
Weer na week gebeld Nu monteur langs ,
Zijn mening was intern en bij storing steeds een lan kabel eraf
Vandaag alles eraf en alleen tv ontvanger op de modem nog steeds storing
Nu was advies ook de wifi uitzetten
dat zaterdagnacht gedaan , resultaat was nog steeds ellende
daarna voor de gein op de pc bij canal tv aan
en via de tv ontvanger
resultaat was op de tv ellende en via de pc goed
snap nu waarom men bij klantenservice steeds aangeeft u kunt streamen
ECHTER BETAAL DAAR NIET VOOR
Nu geprobeerd om contract af te kopen
Dat kon alleen wel betalen tot einde contract
Het postiefe bij hun is dat bellen en internet stabiel is

26 mei 2021 12:02

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

BESTEL NOOIT BIJ ONLINE!
KOMEN HUN EIGEN AFSPRAKEN EN BELOFTES NIET NA!
VERVOLGENS ZIT JE VAST IN CONTRACT HEL!

Een abonnement afgesloten waarbij zij aangaven dat internet afsluiting afgesloten kon worden op desbetreffend adres. Ineens bleek dat zij toch niet konden leveren op desbetreffend adres maar was het contract al ondertekend en konden wij niet meer dit annuleren.

Helaas geen klantenservice op dit gebied; ondanks dat zij zelf telefonisch hadden beloofd en gezegd dat zij internet konden leveren en het daarna niet zo bleek te zijn hebben wij alsnog voor niks moeten betalen omdat ze anders aanmaningen zouden sturen. Zelfs dubbel betaald omdat wij internet moesten afsluiten bij een provider die wel kon leveren.

Om zo snel mogelijk van hun af te zijn besloten wij dat wij het resterende bedrag voor het abonnement wilden overmaken. Dit hebben wij gedaan. Met daarbij de vraag of zij een bevestiging e-mail konden toesturen waarin stond aangegeven dat het contract beëindigd was. Dat kon niet volgens hun, maar zij beloofden ons telefonisch dat dit zou gebeuren.

Sindsdien krijgen wij nog steeds e-mails van hun waarin zij geld van ons vragen terwijl wij alles hebben betaald en het contract hebben beëindigd.

Wij hebben inmiddels meer dan 9x keer met de klantenservice meer dan een uur gebeld waarin wij steeds het opnieuw het verhaal moesten uitleggen en waarin ons steeds opnieuw werd beloofd dat het nu echt beëindigd was en dat online.nl ons een bevestiging hiervan zou opsturen en contact met ons zou opnemen. Dit is tot op heden nog geen 1x gebeurt en inmiddels blijven de e-mails waarin zij geld vragen oplopen en dreigen zij met kostenverhoging terwijl alles al geregeld en beëindigd hoort te zijn.

Zij hebben niks op orde, weten van niks - het voelt als een crimineel bedrijf die er alles aan doet om op een "legale" uitziende manier zoveel mogelijk geld van je uit te persen.

In een van de telefoongesprekken gaf de medewerker toe dat hij niet kon ontkennen dat online.nl niet een criminele bedrijf is.

TOON ALLE 240 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Online provider-review & ervaringen

30 december 2020 (laatste wijziging 20 januari 2021) door Coen

Samenvatting

Op papier is Online.nl een prachtige provider voor mensen die weinig willen betalen. Daarom is het zo jammer dat er online zoveel negatieve beoordelingen zijn – inclusief op onze eigen website – van klanten.

Online.nl levert internet via je telefoonlijn (DSL) en via glasvezel. Je kunt via DSL niet kiezen uit verschillende snelheden. Je krijgt simpelweg de snelheid die op jouw adres mogelijk is, tot 100 Mbit/s. Ben je dan duurder uit? Nee. Online.nl heeft standaard een lage prijs.

Het TV-aanbod van Online.nl is ronduit goed: veel zenders, gratis ESPN Eredivisie-pakket (3 zenders!) en standaard alle interactieve TV-opties die maar wilt (opnemen, pauzeren, etc.).

Voor een prijsvechter hebben ze ook een prima klantenservice. Ze bieden je zelfs een gratis overstapservice, normaal gesproken voorbehouden aan de grotere jongens.

Dus tja…gebaseerd op het aanbod en de prijs zouden we Online.nl graag warm aanbevelen. Maar neem ook de negatieve klantenbeoordelingen mee in je afweging.

Wel een laatste kanttekening: er zijn wel degelijk óók positieve ervaringen over Online.nl te vinden.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat