prijsvergelijken

Online provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Online
  • Prijsvergelijken: 7,6
  • Klanten: 3,6
  • Eindcijfer: 5,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,9
Klantenservice
2,8
Installatie (monteur)
3,6
Kwaliteit
3,2
Prijs
4,5
Snelheid internet
3,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,9
Klantenservice
2,8
Installatie (monteur)
3,6
Kwaliteit
3,2
Prijs
4,5
Snelheid internet
3,5
Gemiddeld cijfer Online
Prijsvergelijken: 7,6
Eindcijfer: 5,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,9
Klantenservice
2,8
Installatie (monteur)
3,6
Kwaliteit
3,2
Prijs
4,5
Snelheid internet
3,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,9
Klantenservice
2,8
Installatie (monteur)
3,6
Kwaliteit
3,2
Prijs
4,5
Snelheid internet
3,5

Pluspunten & Minpunten Online

  • Lage tarieven
  • Gratis ESPN Eredivisie
  • Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
  • Wisselende klantbeoordelingen
  • Geen gratis nummerbehoud

Pluspunten

  • Lage tarieven
  • Gratis ESPN Eredivisie
  • Hoge uploadsnelheid bij glasvezel

Minpunten

  • Wisselende klantbeoordelingen
  • Geen gratis nummerbehoud

Klanten reviews

Overstappen: 2 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

In 2021 de grote fout gemaakt om over te stappen naar online.nl, na eerst 3 weken zonder internet verbinding alleen maar slechte ervaringen, geen tv zenders geleverd, wel betaald, vaste telefoonlijn werkte maar half (kon wel bellen maar niet gebeld worden) klantenservice?? kon niets doen omdat online.nl geen eigen monteurs had, na een jaar gezeur snel overgestapt naar delta en heb nu geen problemen meer, krijg nu (natuurlijk) nog wel aanmaningen voor niet geleverde diensten na de overstap naar delta, mijn advies is dus, ondanks alle mooie beloftes, niet aan beginnen!!

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Mensen, ik kijk heel veel TV, werk nog steeds thuis, maak dus veel gebruik van internet.
Heb 25 jaar een schotel gehad maar zeer ontevreden weggegaan.
KPN wordt er ook niet beter op dus wil ik wel weer naar online.nl.
20 jaar geleden was service desk van onlone.nl slecht en als ik dit lees is het in al die jaren er niet beter op geworden. Maar het vroegere online.nl moest men een schotel in de tuin hebben. is dit dezelfde online.nl? Heb ik weer een schotel nodig? misschien wel een hele domme vraag.

Maar wat ik het belangrijkste vind is hoe vaak is er storing? elke week of elke maand
en is het internet (hier geen glasvezel) snel genoeg??

ik hoor het graag

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

koop dit vooral NIET. al een paar jaar hier internet van gehad.
we hebben 2 jaar teveel betaald voor wat we kregen.
al heel wat monteurs langs geweest zeggen te bellen en te regelen maar uiteindelijk is het jou probleem en moet je het zelf oplossen.
wij hebben 6 wifi versterkers moeten hangen in ons huis, zelfs dan is de wifi 2 of 3 streepjes.

S' avonds journaal kijken, lukt nooit altijd is de wifi eraf of internet storing.

klantenservice belooft je terug te bellen, 3 weken later nog geen telefoontje terug.
altijd zeggen ze start de wifi opnieuw op en bel dn terug. helpt dat niet is het jou schuld en moet je het zelf maar oplossen.

uiteindelijk besloten over te stappen naar ziggo en bellen om het op te zeggen.
vragen ze nog wat ga je daar dan ervoor betalen? dat is toch onbeschoft.

TOON ALLE 250 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Online provider-review & ervaringen

30 juli 2022 (laatste wijziging 8 augustus 2022) door Coen

Samenvatting

Op papier is Online.nl een prachtige provider voor mensen die weinig willen betalen. Daarom is het zo jammer dat er online zoveel negatieve beoordelingen zijn – inclusief op onze eigen website – van klanten.

Online.nl levert internet via je telefoonlijn (DSL) en via glasvezel. Je kunt via DSL niet kiezen uit verschillende snelheden. Je krijgt simpelweg de snelheid die op jouw adres mogelijk is, tot 100 Mbit/s. Ben je dan duurder uit? Nee. Online.nl heeft standaard een lage prijs.

Het TV-aanbod van Online.nl is ronduit goed: veel zenders, gratis ESPN pakket (4 zenders!) en standaard alle interactieve TV-opties die maar wilt (opnemen, pauzeren, etc.).

Voor een prijsvechter hebben ze ook een prima klantenservice. Ze bieden je zelfs een gratis overstapservice, normaal gesproken voorbehouden aan de grotere jongens.

Dus tja…gebaseerd op het aanbod en de prijs zouden we Online.nl graag warm aanbevelen. Maar neem ook de negatieve klantenbeoordelingen mee in je afweging.

Wel een laatste kanttekening: er zijn wel degelijk óók positieve ervaringen over Online.nl te vinden.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat