prijsvergelijken

Online provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Online
  • Prijsvergelijken: 7,6
  • Klanten: 3,5
  • Eindcijfer: 5,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,8
Klantenservice
2,7
Installatie (monteur)
3,5
Kwaliteit
3,2
Prijs
4,5
Snelheid internet
3,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,8
Klantenservice
2,7
Installatie (monteur)
3,5
Kwaliteit
3,2
Prijs
4,5
Snelheid internet
3,5
Gemiddeld cijfer Online
Prijsvergelijken: 7,6
Eindcijfer: 5,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,8
Klantenservice
2,7
Installatie (monteur)
3,5
Kwaliteit
3,2
Prijs
4,5
Snelheid internet
3,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,8
Klantenservice
2,7
Installatie (monteur)
3,5
Kwaliteit
3,2
Prijs
4,5
Snelheid internet
3,5

Pluspunten & Minpunten Online

  • Lage tarieven
  • Gratis ESPN Eredivisie
  • Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
  • Wisselende klantbeoordelingen
  • Geen gratis nummerbehoud

Pluspunten

  • Lage tarieven
  • Gratis ESPN Eredivisie
  • Hoge uploadsnelheid bij glasvezel

Minpunten

  • Wisselende klantbeoordelingen
  • Geen gratis nummerbehoud

Klanten reviews

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 7
Klantenservice: 1 Prijs: 2
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 7
Prijs: 2
Snelheid: 5

Ik lees dat ik niet de enige ben die ontevreden is over de mensen die je te spreken krijgt als je online.nl belt. Als klant die al zo een 25 jaar bij dit bedrijf maandelijks het verschuldigde geldbedrag betaald voor de geleverde diensten, verwacht je toch echt wel wat meer empathie. Ik was al klant toen de naam nog worldXS was met de email extensie WXS. Helaas werd ik gewoon afgevoerd en met zoek het maar uit mentaliteit. Voorheen ook al met technische problemen, dan was het uw probleem ligt niet bij ons dus kunnen wij u niet verder helpen. Dat doet toch wel een beetje pijn en ben je natuurlijk enorm teleurgesteld. Dit keer ging het om het abonnement bedrag. Vorig jaar juli betaalde ik maandelijks 32 euro voor alleen internet. Deze maand betaalde ik 42,50 euro. Nu weet ik dat ik een extra korting van 4 euro kreeg omdat ik ook klant was bij Canal digitaal en deze omgezet heb in alleen nog een prepaid pakket voor de vakantie als ik met de caravan weg ben. Die is er dus afgegaan maar toch een aardig verschil met vorig jaar.

Bij het contact die ik hier over heb gehad was ik alleen nog maar meer teleurgesteld want de manier hoe er omgaan wordt met een trouwe klant, dat laat echt zeer te wensen over. Toen ik werd doorverbonden met iemand van de verkoop kwam opnieuw een teleurstelling, ik was niet interessant want ik was immers al klant. Een leuke aanbieding is alleen voor nieuwe klanten en al wilt u nu dan het glasvezel pakket, de korting en voordeeltjes is alleen voor nieuwe klanten.

Ik heb besloten om binnenkort nieuwe klant te worden maar dan wel bij een andere provider die zeker wat meer empathie voor zijn klanten heeft want ik heb al lange tijd ervaring met deze partij.
Weet waar je aan begint als je klant wordt bij online.nl en dan heb ik het echt niet over de internet kwaliteit, want daar heb ik geen problemen mee.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Op hun website staat 'Zit ik een tijdje zonder internet? Nee. Met onze Overstapservice zorgen wij ervoor dat dit niet gebeurt. We geven je huidige aanbieder pas een seintje om het abonnement te stoppen als via ons alles werkt.'. Maar gisteren overgestapt, ze hebben KPN al 's ochtends laten stoppen terwijl hun modem vervolgens géén internetverbinding krijgt. Klantenservice zegt dat het later op de dag kan zijn (dus daar breken ze al hun belofte). Wij afwachten. Volgende ochtend nóg geen internet+tv. Klantenservice zegt dat het aan de wijkcentrale ligt, dat de collega dit gisterenochtend al had kunnen zien en er een monteur naar moet kijken. Maar die kan pas worden ingepland OVER VIER DAGEN. Dus ze verwachten dat ik NOG VIER EXTRA DAGEN zonder internet+tv blijf zitten. Ze bieden geen enkele andere oplossing, zelfs nadat ik al hun afdelingen heb gesproken. Bizar slechte club, ABSOLUUT VERMIJDEN!

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Waardeloos bedrijf hun hebben de fout gemaakt door mijn emailadres los te koppelen van mijn klantnummer nu kan ik niet in mijn email komen.

Klantenservice is ook waardeloos het duurt tot 5 dagen om dit te verhelpen tot die tijd kan ik niks met mijn email, advies van Klantenservice is om tijdelijk een ander emailadres te nemen of om mijn abbonement te beëindigen.

TOON ALLE 258 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Online provider-review & ervaringen

12 juni 2023 (laatste wijziging 21 juni 2023) door Coen

Samenvatting

Op papier is Online.nl een prachtige provider voor mensen die weinig willen betalen. Daarom is het zo jammer dat er online zoveel negatieve beoordelingen zijn – inclusief op onze eigen website – van klanten.

Online.nl levert internet via je telefoonlijn (DSL) en via glasvezel. Je kunt via DSL kiezen uit verschillende snelheden: een standaard snelheid voor een klein prijsje, of een hogere snelheid van 100 Mb/s. 

Het TV-aanbod van Online.nl is ronduit goed: veel zenders, gratis Film 1 pakket met 4 zenders en veel interactieve opties gratis. 

Voor een prijsvechter hebben ze ook een prima klantenservice. Ze bieden je zelfs een gratis overstapservice, normaal gesproken voorbehouden aan de grotere jongens.

Dus tja…gebaseerd op het aanbod en de prijs zouden we Online.nl graag warm aanbevelen. Maar neem ook de negatieve klantenbeoordelingen mee in je afweging.

Wel een laatste kanttekening: er zijn wel degelijk óók positieve ervaringen over Online.nl te vinden.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat