Online provider-review & ervaringen
- Prijsvergelijken: 7,2
- Klanten: 3,7
- Eindcijfer: 5,5/
Pluspunten & Minpunten Online
- Lage tarieven
- Gratis ESPN Eredivisie
- Wisselende klantbeoordelingen
- Geen gratis nummerbehoud
Pluspunten
- Lage tarieven
- Gratis ESPN Eredivisie
Minpunten
- Wisselende klantbeoordelingen
- Geen gratis nummerbehoud
Inhoudsopgave
- Online review overzicht
- Pakketten
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Online klanten reviews (224)
- Online review overzicht
- Pakketten
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Online klanten reviews (224)
Online provider-review & ervaringen
30 december 2020 (laatste wijziging 20 januari 2021) door Coen
Samenvatting
Op papier is Online.nl een prachtige provider voor mensen die weinig willen betalen. Daarom is het zo jammer dat er online zoveel negatieve beoordelingen zijn – inclusief op onze eigen website – van klanten.
Online.nl levert internet via je telefoonlijn (DSL) en via glasvezel. Je kunt via DSL niet kiezen uit verschillende snelheden. Je krijgt simpelweg de snelheid die op jouw adres mogelijk is, tot 100 Mbit/s. Ben je dan duurder uit? Nee. Online.nl heeft standaard een lage prijs.
Het TV-aanbod van Online.nl is ronduit goed: veel zenders, gratis ESPN Eredivisie-pakket (3 zenders!) en standaard alle interactieve TV-opties die maar wilt (opnemen, pauzeren, etc.).
Voor een prijsvechter hebben ze ook een prima klantenservice. Ze bieden je zelfs een gratis overstapservice, normaal gesproken voorbehouden aan de grotere jongens.
Dus tja…gebaseerd op het aanbod en de prijs zouden we Online.nl graag warm aanbevelen. Maar neem ook de negatieve klantenbeoordelingen mee in je afweging.
Wel een laatste kanttekening: er zijn wel degelijk óók positieve ervaringen over Online.nl te vinden.
Inhoudsopgave
- Online review overzicht
- Pakketten
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Online klanten reviews (224)
- Online review overzicht
- Pakketten
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Online klanten reviews (224)
Klanten reviews
Elke van der Veer
4 februari 2021 20:50
Geen goed woord over online.nl. Internetverbinding werkte pas na 2 weken. Na 2 maanden gingen de abbonementkosten om hoog, maar werden een aantal tv zenders geschrapt. Internetverbinding slechte kwaliteit. TV intvanger en afstandsbediening slecht. Service slecht, en slecht te bereiken. Als je ze bereikt, heel onaardig (maar was ik ook natuurlijk!! 😅) sinds vandaag bij KPN. Wat een verademing, fantastisch. Goed voorbeeld van goedkoop is duurkoop helaas.
Erwin
30 januari 2021 20:46
Waardeloos bedrijf. Ik ben nog nooit zo onbeschoft behandeld. Na het afsluiten van het abonnement viel de het tv erg tegen. Erg onhandige tv interface. Weinig zenders kan je terug kijken. Doorspoelen na pauzeren kan vaak niet, en als het wel kan werkt het heel onhandig. Als je dan als consument je bestelling wilt annuleren wordt je heel onvriendelijk te woord gestaan en wordt gewoon beweerd dat annuleren niet mogelijk is. Vervolgens wordt je per direct afgesloten. Maar dat is altijd nog beter dan een jaar aan bedrijf vast te zitten.
Chris
21 januari 2021 14:21
Al jaren klant van online overgestapt naar glasvezel nu al 27 uur totaal niks geen internet geen tv of bellen.als je klanten service belt moet je maar geduld hebben wordt gezegd dit is van de zotte