Budget Alles-in-1 provider-review & ervaringen


- Prijsvergelijken: 7,4
- Klanten: 4,2
- Eindcijfer: 5,8/
Pluspunten & Minpunten Budget Alles-in-1
- Lage tarieven
- Gratis monteur bij glasvezel
- Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
- Geen gratis installatiegarantie bij DSL
Pluspunten
- Lage tarieven
- Gratis monteur bij glasvezel
- Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
Minpunten
- Geen gratis installatiegarantie bij DSL
Inhoudsopgave
- Budget Alles-in-1 review overzicht
- Alles-in-1
- Internet
- TV opties en pakketten
- Klantenservice
- Budget Alles-in-1 klanten reviews (191)
- Budget Alles-in-1 review overzicht
- Alles-in-1
- Internet
- TV opties en pakketten
- Klantenservice
- Budget Alles-in-1 klanten reviews (191)
Budget Alles-in-1 provider-review & ervaringen
6 juli 2022 (laatste wijziging 8 juli 2022) door Coen
Samenvatting
Budget Alles-in-1 (eerst NLEx) is een relatief nieuwe speler op de provider-markt. Hun diensten leveren ze via het netwerk van KPN. Dat geeft ze direct een boost wat betreft betrouwbaarheid.
Budget Alles-in-1 wordt nu al geroemd om de concurrerende prijs. En dat klopt ook. Met name voor Alles-in-1. Daarnaast krijgen nieuwe klanten maar liefst 6 maanden lang fikse kortingen.
Het internet van Budget Alles-in-1 is prima: je kunt kiezen voor een instappakket met een snelheid van 20 Mb/s. Is er een hogere snelheid op je adres mogelijk? Kies dan voor 100 Mb/s. Dat is ruim voldoende, zelfs als je op jouw adres niet de volledige snelheid haalt.
Kun je glasvezel krijgen? Dan betaal je wat meer, en kun je kiezen voor snelheden tot 500 Mb/s!
Inhoudsopgave
- Budget Alles-in-1 review overzicht
- Alles-in-1
- Internet
- TV opties en pakketten
- Klantenservice
- Budget Alles-in-1 klanten reviews (191)
- Budget Alles-in-1 review overzicht
- Alles-in-1
- Internet
- TV opties en pakketten
- Klantenservice
- Budget Alles-in-1 klanten reviews (191)
Klanten reviews
Piet
14 juli 2022 09:31
Inmiddels 3 weken klant. Bij het overstappen een schoonheidsfoutje: de vaste telefoon werkte een dag te laat.
Verder niks dan lof. Met name de helpdesk. Nog nóoit meegemaakt . Neemt gewoon direct de telefoon op!!! En waar het uiteindelijk over gaat: alles werkt altijd voor een superscherpe prijs.
Vooral de Extra ontvanger in de slaapkamer is geweldig. Daar gaat alles gewoon door vanaf het moment waar je in de huiskamer bent gestopt .
Shima G
1 juli 2022 13:59
the worst internet provider I have had in Netherlands so far, it was a big mistake. I changed my place and I wanted to change the provider but a big mistake. Customer service is horrible. Do not listen and do not answer and do not speak English. My internet drops several time during a day and I am frustrated. I am submitting a claim with my lawyer.
Robert
29 juni 2022 20:27
Waardeloze service. Ik dacht: waarom niet eens wat anders dan Ziggo of KPN…? Had ik dat maar nooit gedaan. Vanaf 12u zitten wachten op de Installateur die 'ergens in de middag' zou komen. Vanaf het middaguur ook geen signaal meer van Ziggo maar de installateur komt helemaal niet opdagen. Toch maar even gebeld. Hoefde me geen zorgen te maken. Half zes nog maar eens gebeld. Allemaal mijn schuld. De monteur zou meerdere malen gebeld hebben (maar wij hebben geen missed calls) en zou zelfs aan de deur zijn geweest (maar wij hebben niemand gezien, ook niet op de camera). Klantenservice vindt het allemaal heel erg “vervelend” maar kan niets betekenen. Wel staan ze direct klaar met afwijzingen als je zegt een locale elektricien te kunnen bellen. Zo snel mogelijk terug naar een echte provider. TV, internet en bellen blijkt toch iets lastiger dan gas & licht.