prijsvergelijken

Budget Alles-in-1 provider-review & ervaringen

budget alles in 1
budget alles in 1
Gemiddeld cijfer Budget Alles-in-1
  • Prijsvergelijken: 7,0
  • Klanten: 4,8
  • Eindcijfer: 5,9/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,5
Installatie (monteur)
4,5
Kwaliteit
5,0
Prijs
5,8
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,5
Installatie (monteur)
4,5
Kwaliteit
5,0
Prijs
5,8
Snelheid internet
5,0
Gemiddeld cijfer Budget Alles-in-1
Prijsvergelijken: 7,0
Eindcijfer: 5,9/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,5
Installatie (monteur)
4,5
Kwaliteit
5,0
Prijs
5,8
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,5
Installatie (monteur)
4,5
Kwaliteit
5,0
Prijs
5,8
Snelheid internet
5,0

Pluspunten & Minpunten Budget Alles-in-1

  • Lage tarieven
  • Gratis monteur bij glasvezel
  • Geen installatiegarantie bij DSL

Pluspunten

  • Lage tarieven
  • Gratis monteur bij glasvezel

Minpunten

  • Geen installatiegarantie bij DSL

Klanten reviews

5 oktober 2021 10:46

Overstappen: 4 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 2 Prijs: 5
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 5
Prijs: 5
Snelheid: 5

Overgestapt van KPN naar Budget op 7 september 2021. Internet en vaste telefoon. Vaste telefoon heeft slechts gewerkt op 15 en 16 september. Ik heb dus geen telefoon. Heb hiervoor al 3 keer de klantendienst gebeld op een mobiele telefoon en 4 keer gemailed zonder resultaat. Klantendienst zou de technische dienst informeren over mijn probleem maar dit is intussen 10 dagen geleden. Geen enkele reactie gehad op mijn e-mails. Mijn vaste telefoon werkt nog steeds niet....En nu zit ik vast aan een jaarcontract met een bedrijf wat me geen telefoon geeft. Ik betaal dus voor iets wat ik niet krijg...en heb geen idee hoe ik dit moet oplossen...overstapen kan niet want dat is contractbreuk? En ik kan niet bellen/gebeld worden.

18 september 2021 20:15

Overstappen: 8 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 9 Prijs: 9
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 9
Snelheid: 10

Één minpuntje: bij het installatiepakket zat een brief die vermeldde dat de aansluiting diezelfde dag al operationeel was, een week eerder dan verwacht. 'Dus installeren maar!' stond er zelfs. Dat gedaan dus, en het leek gewoon te werken. Tot de werkelijke dag van aansluiten dus. Het modem had de instellingen van kpn gedownload en die waren er met geen mogelijkheid meer uit te krijgen. Een probleem waar zo te lezen meer mensen tegenaan lopen.
Daar komt de helpdesk in beeld. Minuutje of 10 in de wacht. Mijn situatie uitgelegd en de medewerker leek ook te zien wat er mis gegaan was. Geen onnodig doorlopen van een ge-eikt script zoals ik dat wel een beetje gewend ben, maar gelijk een nieuw modem toegestuurd gekregen, binnen een dag. Schade: twee dagen naar het werk gemoeten.
Snelheid van het internet: 93/30Mb/s van de beloofde 100/30. Netjes dus. Modem niet in de meterkast maar met een utp kabel van een metertje of vijf. ExperiaBox V10A bij de tijd met ac wifi en 5GHz, beduidend beter dan de v8 hiervoor bij kpn.

18 september 2021 12:50

Overstappen: 1 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 4
Prijs: 4
Snelheid: 8

Ik vind dit in een zeer slechte service door veranderingen op hun site kun je niet zelf meer de openstaande facturen betalen via de site wat eerst wel kon via een ideal link je bent verplicht om te wachten op een aanmaning in de mail terwijl er geen bericht is uitgegaan van een verandering op de site allemaal heel erg verwarrend ik heb gevraagd (of ze door omdat ik dus dacht dat t al was betaald door dat de iDEAL link niet meer te zien was op de site) de incassokosten kunnen weglaten door de verandering op de site maar zelfs dat is niet mogelijk ze laten je gewoon betalen al ben je al jaren een klant van ze in vind het heel erg onbeschoft hoe ze met hun klanten omgaan in kan het contract ook nie beëindigen of ik moet het hele jaar doorbetalen tot de einddatum t is gewoon echt geldtrekkerij de pluspunten zijn dat t internet aardig snel gaat maar service ho maar

TOON ALLE 271 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Budget Alles-in-1 provider-review & ervaringen

6 juli 2021 (laatste wijziging 8 september 2021) door Coen

Samenvatting

Budget Alles-in-1 (eerst NLEx) is een vrij nieuwe speler op de provider-markt. Maar hun diensten leveren ze via het netwerk van KPN. Dat geeft ze direct een boost wat betreft betrouwbaarheid.

Budget Alles-in-1 wordt nu al geroemd om de concurrerende prijs. En dat klopt ook. Met name voor Alles-in-1. Daarnaast krijgen nieuwe klanten maar liefst 6 maanden lang fikse kortingen.

Het internet van Budget Alles-in-1 is prima: je kunt kiezen voor een instappakket met een snelheid van 20 Mb/s. Is er een hogere snelheid op je adres mogelijk? Kies dan voor 100 Mb/s. Dat is ruim voldoende, zelfs als je op jouw adres niet de volledige snelheid haalt.

Kun je glasvezel krijgen? Dan heb je al een stabiele verbinding van 50/50 Mbit/s voor enkele euro’s meer. Klasse!

Lees volgende pagina: Alles-in-1
Terug naar vergelijking
Start de chat