prijsvergelijken

NLE provider-review & ervaringen

budget alles in 1
budget alles in 1
Gemiddeld cijfer NLE
  • Prijsvergelijken: 7,0
  • Klanten: 4,6
  • Eindcijfer: 5,8/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
4
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
4
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,5
Klantenservice
3,2
Installatie (monteur)
4,4
Kwaliteit
4,9
Prijs
5,8
Snelheid internet
4,9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,5
Klantenservice
3,2
Installatie (monteur)
4,4
Kwaliteit
4,9
Prijs
5,8
Snelheid internet
4,9
Gemiddeld cijfer NLE
Prijsvergelijken: 7,0
Eindcijfer: 5,8/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
4
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
4
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,5
Klantenservice
3,2
Installatie (monteur)
4,4
Kwaliteit
4,9
Prijs
5,8
Snelheid internet
4,9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,5
Klantenservice
3,2
Installatie (monteur)
4,4
Kwaliteit
4,9
Prijs
5,8
Snelheid internet
4,9

Pluspunten & Minpunten NLE

  • Lage tarieven
  • Gratis monteur bij glasvezel
  • Klantenservice voornamelijk online
  • Lange levertijd
  • Geen installatiegarantie bij doe-het-zelf pakket

Pluspunten

  • Lage tarieven
  • Gratis monteur bij glasvezel

Minpunten

  • Klantenservice voornamelijk online
  • Lange levertijd
  • Geen installatiegarantie bij doe-het-zelf pakket

Klanten reviews

2 juli 2020 18:40

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: 8
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: 8
Snelheid: n.v.t.

Ruim vijf weken! voor levering wordt het eerste bedrag al in rekening gebracht nog binnen de herroeptijd. Verder nog niets gezien of gehoord. Lachwekkend. 'Dat is nu eenmaal onze policy' zei het jochie aan de telefoon, die ik na zeventien vergeefse pogingen aan de lijn kreeg.
Daarop heb ik de hele zaak gecanceld. Ook dat was geen appeltje-eitje. Het op het contract vermelde e-mailadres bleek onjuist. Gewoon rechtstreeks met KPN zaken doen, dat werkt!

16 juni 2020 19:15

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Ik heb 18 mei het aangevraagd en overgestapt van ziggo naar budget alles in 1 en 9 juni zou het ingaan. Mij pakket heb ik 12 juni binnen gekregen.
Ik heb een paar keer gebeld waar mij pakket bleeft. ze zeiden dat er problemen waren met de zending van post.nl. Alles volgens het boekje aangesloten. Ik kreeg op mij tv een foutcode. Toen heb ik weer gebeld. Toen zeiden ze dat er een storing was bij de kpn.gisteren en vandaag zou er een monteur van buiten af de probleem verhelpen en er werdt mij verteld dat er een breuk in de kabel zit. Ik ben naar kastje naar de muur gestuurd. Ik heb op de site van het KPN gecontroleerd of er wel een storing op mij adres is. Volgens de site van het KPn gaf het niet aan dat daar een storing was. Mij gevoel zegt dat ze de hele boel bij elkaar liegen en zeker na alle reviews gelezen te hebben dat er meerdere dezelfde probleem hebben. Heb ik er geen vertouwen in en heb ik gevraagd of ik het geld terug kan storten aan mevrouw Kim en volgens mevrouw Kim die haar achternaam niet wilde zeggen. Zei ze dat het niet mogelijk was om mij geld terug te storten van mij afgescgreven factuur. En als ik dat wel zou doen dan zou er automatisch facturaties opgestuurd worden. Aangezien ik voorbij mij bedenk tijd zit. Zit ik er aanvast volgens die mevrouw Kim......??? Ik heb er zo spijt van dat ik dat ik over ben gestapt. Ik ga hier werk van maken. Mensen trap hier niet in.

12 juni 2020 17:49

Overstappen: 8 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 8 Prijs: 9
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 9
Snelheid: 9

Heb al enige jaren nlex, zeer tevreden hierover. Bijna nooit tv storing, terwijl ik bij ziggo dat wel had. Internet werkt feilloos. Weinig ervaring met klantenservice, want alles werkt goed.

TOON ALLE 218 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

NLE provider-review & ervaringen

6 maart 2018 (laatste wijziging 18 november 2019) door Coen

Samenvatting

Budget Alles-in-1 (eerst NLEx) is een vrij nieuwe speler op de provider-markt. Maar hun diensten leveren ze via het netwerk van KPN. Dat geeft ze direct een boost wat betreft betrouwbaarheid.

Budget Alles-in-1 wordt nu al geroemd om de concurrerende prijs. En dat klopt ook. Met name voor Alles-in-1. Daarnaast krijgen nieuwe klanten minimaal 4 maanden lang fikse kortingen.

Het internet van Budget Alles-in-1 is prima: één snelheid (100 Mbit/s download, 30 Mbit/s upload) via DSL. Ruim voldoende, zelfs als je op jouw adres niet de volledige snelheid haalt.

Kun je glasvezel krijgen? Dan heb je al een stabiele verbinding van 50/50 Mbit/s voor enkele euro’s meer. Klasse!

Lees volgende pagina: Alles-in-1
Terug naar vergelijking
Start de chat