prijsvergelijken

NLE provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer NLE
  • Prijsvergelijken: 7,0
  • Klanten: 5,2
  • Eindcijfer: 6,1/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
4
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
4
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,0
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
5,7
Prijs
6,5
Snelheid internet
5,6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,0
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
5,7
Prijs
6,5
Snelheid internet
5,6
Gemiddeld cijfer NLE
Prijsvergelijken: 7,0
Eindcijfer: 6,1/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
4
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
4
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,0
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
5,7
Prijs
6,5
Snelheid internet
5,6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,0
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
5,7
Prijs
6,5
Snelheid internet
5,6

Pluspunten & Minpunten NLE

  • Lage tarieven
  • Gratis wifi versterker
  • Gratis monteur bij glasvezel
  • Klantenservice voornamelijk online
  • Lange levertijd
  • Geen installatiegarantie bij doe-het-zelf pakket

Pluspunten

  • Lage tarieven
  • Gratis wifi versterker
  • Gratis monteur bij glasvezel

Minpunten

  • Klantenservice voornamelijk online
  • Lange levertijd
  • Geen installatiegarantie bij doe-het-zelf pakket

Klanten reviews

20 september 2019 01:54

Overstappen: 6 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 2 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 5
Prijs: 6
Snelheid: 2

Zeer slechte service. In juni kreeg ik een e-mail dat mijjn abonnement zal worden verhoogd van € 72 naar €76 per maand. Ik contact opgenomen met de klantenservice en daar gezegd dat mijn maandabonnement €39,95 bedraagt en dat ik verbaasd ben over hun e-mail.
Er werd mij vervolgens gezegd dat de e-mail een fouttje was. en leuk aanbod gedaan waarmee ik 6 maanden €10 minder hoefde te betalen en na die zes maanden mijn oude maandbedrag. Een prima deal wat mijj betreft ondanks de wat mindere internetsnelheid en ik kreeg een bevestigingse-mail toegezonden.
In juli kreeg ik echter een factuur van 39,95 €10, meer dan was afgesproken. Ik dacht nog ze moeten wellicht de verlenging nog verwerken.
In augustus kreeg ik een factuur van €44,95 ik vervolgens in contact getreden met de klantenservice. Zij erkenden mijn klacht en toegezegd werd dat met de volgende factuur zhet het zal worden gecorrigeerd. In september echter weer voor hetzelfde bedrag aangeslagen. Ik weer in contact getreden met de klantenservice. Nu gaven ze aan dat ze noch mijn verlenging en noch de eerdere toezegging tot correctie konden vinden. Na uiteindelijk 2 uur met 3 medewerkers aan de telefoon te hebben gezeten werd mij toegezegd dat alles in orde zou worden gemaakt en ik binnen 5 dagen daarvan en bevestiging zou krijgen.
Vandaag de e-mail gekregen waarin nu weer wordt beweerd dat de eerdere contractverlenging bij hen niet bekend is en ik €44,95 per maand moet betalen.
Ik ben helemaal klaar met Nlex, Wat een enorme puinhoop is dat daar, medewerkers die telkens een ander verhaal vertellen en een administratie die niet deugt.
IK betaal liever wat meer per maand dan met zo'n organisatie nog van doen te hebben. Ik krijg dan bovendien ook nog een hogere internetsnelheid.

16 september 2019 21:11

Overstappen: 5 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 3 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 1
Prijs: 6
Snelheid: 5

Overstappen is snel geregeld, maar eenmaal over kan je hier onmogelijk tevreden over zijn. Pappen en nathouden, als je de klantenservice na lang wachten dan eindelijk te pakken hebt gekregen. Verbinding valt regelmatig uit. Niet ideaal als je thuis aan het werk of net in een spannende film of voetbalwedstrijd zit. Prijs is mooi, maar heb liever een verbinding waar je van op aan kunt.

3 september 2019 21:42

Overstappen: 7 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 4 Prijs: 6
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 7

NLE kon zich beter alleen bezighouden met elektriciteit en gas. Ze hebben alles in 1 maar weinig kennis van wat ze leveren. Medewerkers hebben geen kennis van de producten en al helemaal geen kennis van de financiële kant. We zijn verhuisd en daar begon de ellende en nu nog steeds geen oplossing. Allemaal redenen om over te stappen wanneer mogelijk.

TOON ALLE 152 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

NLE provider-review & ervaringen

6 maart 2018 (laatste wijziging 4 september 2019) door Coen

Samenvatting

NLEx is een vrij nieuwe speler op de provider-markt. Maar hun diensten leveren ze via het netwerk van KPN. Dat geeft ze direct een boost wat betreft betrouwbaarheid.

NLEx wordt nu al geroemd om de concurrerende prijs. En dat klopt ook. Met name voor Alles-in-1. Daarnaast krijgen nieuwe klanten minimaal 8 maanden lang fikse kortingen.

Het internet van NLEx is prima: één snelheid (100 Mbit/s download, 30 Mbit/s upload) via DSL. Ruim voldoende, zelfs als je op jouw adres niet de volledige snelheid haalt.

Kun je glasvezel krijgen? Dan heb je al een stabiele verbinding van 50/50 Mbit/s voor enkele euro’s meer. Klasse!

Om overal in huis goed bereik te hebben, krijg je een gratis wifi-versterker van NLEx. Is dat nog niet genoeg? Dan hebben ze een andere oplossing, die overigens wel € 135,- kost (inclusief installatie).

Lees volgende pagina: Alles-in-1
Terug naar vergelijking
Start de chat