prijsvergelijken

Youfone Klantenservice: onze ervaringen en review

Gemiddeld cijfer Youfone
  • Prijsvergelijken: 7,5
  • Klanten: 6,1
  • Eindcijfer: 6,8/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
8,5
Zenderaanbod
7
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
8,5
Zenderaanbod
7
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,4
Klantenservice
4,7
Installatie (monteur)
6,4
Kwaliteit
6,2
Prijs
6,3
Snelheid internet
6,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,4
Klantenservice
4,7
Installatie (monteur)
6,4
Kwaliteit
6,2
Prijs
6,3
Snelheid internet
6,5
Gemiddeld cijfer Youfone
Prijsvergelijken: 7,5
Eindcijfer: 6,8/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
8,5
Zenderaanbod
7
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
8,5
Zenderaanbod
7
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,4
Klantenservice
4,7
Installatie (monteur)
6,4
Kwaliteit
6,2
Prijs
6,3
Snelheid internet
6,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,4
Klantenservice
4,7
Installatie (monteur)
6,4
Kwaliteit
6,2
Prijs
6,3
Snelheid internet
6,5

Youfone Klantenservice: onze ervaringen en review

26 oktober 2022 (laatste wijziging 19 juli 2023) door Amanda

Hoe is de klantenservice van Youfone? We zochten het voor je uit.

Inhoud

    Youfone Overstapservice

    Net als de grote jongens heeft Youfone ook een overstapservice! Dat betekent dat je zonder zorgen je huidige abonnement kan laten opzeggen door Youfone. 

    Én dat je oude aansluiting zo naadloos mogelijk overgaat in je nieuwe aansluiting. 

    Hierbij kan je ook denken aan het overnemen van je vaste telefoonnummer, mocht je die hebben. 

    Youfone Monteur: onze ervaringen en review

    Youfone stuurt niet standaard een monteur bij je langs. Je moet het dus in principe zelf doen. Wel met ondersteuning van instructies en video’s van Youfone. En als het dan nog niet lukt: de klantenservice. 

    Lukt het je echt niet om zelf je internet, TV en/of bellen te installeren? Dan kun je dit aangeven bij de provider. Je kunt dan alsnog een monteur bestellen die het voor je komt installeren.

    Heb je glasvezel? Dan komt er sowieso (gratis) een monteur langs.

    Youfone Callcenter: onze ervaringen en review

    Hoewel Youfone het telefoonnummer enigszins verstopt heeft, is er wel een telefoonnummer waarop je de klantenservice kunt bereiken (088 222 9222). Als je ze wilt bellen, kan dat op werkdagen van 09:00 tot 20:00 uur, en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.

    Zit je later in het weekend met een storing? Dan kun je ze niet bereiken, en zal je af moeten wachten tot maandagochtend. Dat is dus wel een minpunt.

    Conclusie

    De lagere prijs is duidelijk zichtbaar in de klantenservice: die is minder dan bij de grote providers. De beperkt bereikbare callcenter is jammer. Zolang er geen problemen zijn met je verbinding is dat niet erg. Die garantie heb je alleen nooit.

    vergelijk met alle providers

    Lees volgende pagina: Youfone klanten reviews
    Laat hier een reactie achter
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Schrijf een reactie!
    Schrijf een reactie!
    Bedankt voor uw reactie
    Wij controleren het bericht.
    Terug naar vergelijking
    Start de chat