prijsvergelijken

Youfone Klantenservice: onze ervaringen en review

Gemiddeld cijfer Youfone
  • Prijsvergelijken: 7,2
  • Klanten: 5,5
  • Eindcijfer: 6,3/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,6
Klantenservice
4,4
Installatie (monteur)
5,2
Kwaliteit
5,4
Prijs
6,5
Snelheid internet
5,8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,6
Klantenservice
4,4
Installatie (monteur)
5,2
Kwaliteit
5,4
Prijs
6,5
Snelheid internet
5,8
Gemiddeld cijfer Youfone
Prijsvergelijken: 7,2
Eindcijfer: 6,3/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,6
Klantenservice
4,4
Installatie (monteur)
5,2
Kwaliteit
5,4
Prijs
6,5
Snelheid internet
5,8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,6
Klantenservice
4,4
Installatie (monteur)
5,2
Kwaliteit
5,4
Prijs
6,5
Snelheid internet
5,8

Youfone Klantenservice: onze ervaringen en review

16 april 2018 (laatste wijziging 24 mei 2019) door Amanda

Hoe is de klantenservice van Youfone? We zochten het voor je uit.

Inhoud

    Youfone Overstapservice

    Helaas heeft Youfone géén overstapservice. Je zult dus zelf aan de slag moeten om je huidige abonnement op een goede manier te beëindigen. Én dat je oude aansluiting zo naadloos mogelijk overgaat in je nieuwe aansluiting.

    Wel heeft Youfone een concept-overstapbrief voor je klaarliggen. Die kun je makkelijk invullen en downloaden. Daarna hoef je ‘m alleen nog maar te versturen.

    Youfone Monteur: onze ervaringen en review

    Youfone stuurt niet standaard een monteur bij je langs. Je moet het dus in principe zelf doen. Wel met ondersteuning van instructies en video’s van Youfone. En als het dan nog niet lukt: de klantenservice.

    Lukt het je echt niet om zelf je internet, TV en/of bellen te installeren? Dan kun je altijd nog een monteur bestellen. Hiervoor betaal je eenmalig € 60,-.

    Youfone Callcenter: onze ervaringen en review

    Youfone verstopt hun telefoonnummer niet, zoals veel andere providers. Dus als je ze wilt bellen, kan dat tijdens kantooruren, alleen op werkdagen.
    Zit je in het weekend met een storing? Dan kun je ze niet bereiken. Dat is wel een nadeel ten opzichte van andere providers die praktisch altijd bereikbaar zijn.

    Conclusie

    De lagere prijs is duidelijk zichtbaar in de klantenservice: die is erg matig. Geen gratis monteur, geen overstapservice en een beperkt bereikbaar callcenter. Zolang er geen problemen zijn met je verbinding is dat niet erg. Die garantie heb je alleen nooit.

    vergelijk met alle providers

    Lees volgende pagina: Youfone klanten reviews
    Laat hier een reactie achter
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Schrijf een reactie!
    Schrijf een reactie!
    Bedankt voor uw reactie
    Wij controleren het bericht.
    Terug naar vergelijking
    Start de chat