prijsvergelijken

Ziggo provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Ziggo
  • Prijsvergelijken: 8,4
  • Klanten: 4,7
  • Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
8,5
Zenderaanbod
9
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
8,5
Zenderaanbod
9
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,2
Klantenservice
4,0
Installatie (monteur)
5,0
Kwaliteit
4,6
Prijs
4,4
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,2
Klantenservice
4,0
Installatie (monteur)
5,0
Kwaliteit
4,6
Prijs
4,4
Snelheid internet
5,0
Gemiddeld cijfer Ziggo
Prijsvergelijken: 8,4
Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
8,5
Zenderaanbod
9
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
8,5
Zenderaanbod
9
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,2
Klantenservice
4,0
Installatie (monteur)
5,0
Kwaliteit
4,6
Prijs
4,4
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,2
Klantenservice
4,0
Installatie (monteur)
5,0
Kwaliteit
4,6
Prijs
4,4
Snelheid internet
5,0

Pluspunten & Minpunten Ziggo

  • Gratis Ziggo Sport
  • Gratis monteur en wifi check
  • Snel in huis
  • Mogelijkheid tot 4K TV
  • Hoge tarieven
  • Interactieve TV niet altijd standaard

Pluspunten

  • Gratis Ziggo Sport
  • Gratis monteur en wifi check
  • Snel in huis
  • Mogelijkheid tot 4K TV

Minpunten

  • Hoge tarieven
  • Interactieve TV niet altijd standaard

Klanten reviews

14 april 2021 09:23

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 3 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Op advies in de Vodafonewinkel mijn wifi-booster laten vervangen door TP Link Deco M4. Gebleken is dat ik geen volledige informatie in de Vodafone winkel heb gekregen (inschakeling monteur kost altijd geld). Het betreft nl een product van een externe partij.

Verder blijkt dat na diverse malen contact (steeds een andere medewerker) gehad te hebben met de Klantenservice de medewerkers niet altijd capabel zijn. Ze geven onjuiste, tegenstrijdige en onvolledige informatie. Een leidinggevende stelde voor, als ik contact heb met de Klantenservice, maar aan de medewerker te vragen of die capabel is (?).

Als je een klacht indient via de Klantenservice (trouwens geen hit op ziggo site als je zoekt op term klacht, dat vind ik raar omdat je zou verwachten een klachtenprocedure aan te treffen. De medewerker Klantenservice vond dit een flauwe opmerking van me), wordt een notitie onder klant gemaakt. Wat en of ze wat doen met die klacht is onduidelijk.

Tijd om maar eens rond te kijken naar een andere provider.

25 maart 2021 12:01

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 2 Prijs: 4
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 1

Ziggo blauwe kabel gebroken tijdens lockdown en thuis werken

In totaal 8 u gespendeerd om te bewijzen dat het probleem niet bij mij ligt. Uiteindelijk moet ik 6 weken wachten tot de kabel vernieuwd wordt en er is géén compensatie of overbruggingsoptie qua 5g ontvanger. We moeten wachten wordt gezegd.

23 maart 2021 18:11

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Do not waste your time, energy or money on this corrupt company and provider. they are money grabbers

Been with Ziggo for a while, its over priced as it is, over 50 euros for basic internet and 'TV' which has never worked, we have tried to seek assistance with the TV but they
claim it works, and if they say it works then it must right? no. they only say so to get rid of you asking them to do their jobs.

more times that i even care to remember, when having problems with their crappy service, Ive tried to call them and i get put on hold to only have to phone hung up on me, and this happens more often that not

We moved house, into a medium sized flat, set up our router only to realise that the connection is so crappy it barely reaches anywhere except the room in which the router is in. no wifi signal in the bathroom, bedroom or kitchen - so ziggo sent someone over to look at it.....eventually, the guy that came was nice enough, fixed it up, gave us a booster at 'no additional cost'

but of course, its ziggo, there is always an additional cost, so they upped our monthly bill, without telling us, al because the routers and connection they provide are so crappy that it cant get through a plaster board wall. So yes, we are now paying for ziggos shortcomings and worst part of all, when tryin to contact them to discuss this, we cant get through, but several days later a letter comes through the door claiming we owe them over 100 euros, but no word of what this is for (we have paid all our bills, they come out automatically every month, we also double checked) so this is seemingly for NOTHING, they go on to say that if we do not pay them this money they have decided we owe, that they will cut us off, and until then have reduced our speed.....to 5mbs!!!!!!!!!!!! I work from home!!!!!!!! I cannot do anything with 5mbs, and imagine, we are paying over 50 euros, on top of the mysterious money we apparently owe them, so yes that is over 10 euros per mb at this point

of course we cant get in touch with them so we are left with two options, pay a bill we do not believe is ours or correct, or get cut off

disgusting company, avoid at all costs, they will charge you left right and centre for a router about as useful as a potato is at giving a good connection, and sprinkle some random incorrect and false bills

unable to leave a review on their website or facebook.....go figure, they already know theyre good for nothing

TOON ALLE 372 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Ziggo provider-review & ervaringen

6 januari 2021 (laatste wijziging 20 januari 2021) door Coen

Samenvatting

Ziggo is de grootste landelijke kabelaanbieder in Nederland. Ze leveren uitstekend internet: snel en stabiel.

Zelf biedt Ziggo geen glasvezel. Maar dat hoeft ook niet; met de kabel weten ze glasvezelwaardige snelheden te bereiken, tot wel 500 Mbit/s. Op een aantal plaatsen in Nederland zelfs tot 1 Gigabit per seconde, dit is maar liefst 1.000 Mbit/s!

Tel daarbij de krachtige wifi-modem en gratis Wifispots op, en al je internetbehoeftes worden ruimschoots bevredigd bij Ziggo.

Minpunt is dat je verplicht TV afneemt. Zelfs als je alleen internet of Vast Bellen wilt. Maar dit is ook een voordeel: je hebt altijd toegang tot de Ziggo GO TV-app. Zo kijk je online TV waar je wilt.

In dit Max Verstappen-tijdperk heeft Ziggo ook een gouden troef in handen: bij ieder abonnement krijg je het kanaal Ziggo Sport. De enige Nederlandse zender waar Formule 1 te zien is. Overigens is het ook mogelijk om dit bij andere providers af te sluiten – alleen is het daar niet gratis.

Andere opvallende voordelen: combivoordeel met Vodafone, on demand met gratis keuze uit vele films en series en deskundige monteurs.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat