prijsvergelijken

Ziggo provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Ziggo
  • Prijsvergelijken: 8,5
  • Klanten: 4,4
  • Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,8
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,7
Kwaliteit
4,4
Prijs
4,2
Snelheid internet
4,9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,8
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,7
Kwaliteit
4,4
Prijs
4,2
Snelheid internet
4,9
Gemiddeld cijfer Ziggo
Prijsvergelijken: 8,5
Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,8
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,7
Kwaliteit
4,4
Prijs
4,2
Snelheid internet
4,9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,8
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,7
Kwaliteit
4,4
Prijs
4,2
Snelheid internet
4,9

Pluspunten & Minpunten Ziggo

  • Uitgebreide klantenservice
  • Groot zenderaanbod
  • Snel in huis
  • Hoge tarieven bij sommige pakketten

Pluspunten

  • Uitgebreide klantenservice
  • Groot zenderaanbod
  • Snel in huis

Minpunten

  • Hoge tarieven bij sommige pakketten

Klanten reviews

Prijs/kwaliteit: n.v.t. Installatie: n.v.t.
Snelheid: n.v.t. Overstap: n.v.t.
Klantenservice: n.v.t. Eindcijfer: n.v.t.
Installatie: n.v.t.
Overstap: n.v.t.
Eindcijfer: n.v.t.

Wat een vreselijk waardeloos bedrijf.
Hun maken fouten (verkeerde abonnementen, snelheden, internet) en als je dan vraagt of ze het willen herstellen blijkt er weer opnieuw een abonnement in te gaan waar je weer een jaar aan vast zit.
Je krijgt een vreselijk onduidelijke mail die je moet bevestigen. Je denkt voor het terug draaien van de fout maar dit blijkt dus een ongewenst nieuw jaar abbo te zijn. Ja je heb toch weer korting zeggen ze dan.
Waarom zou ik na een half jaar weer verlengen als ik nog tijd tegoed heb??? Ik vraag daar toch niet om en er is ook niemand die dit duidelijk verteld.
Als je dan belt en het uit legt krijg je een vreselijke asociale persoon die door je heen tettert en behandeld als een klein kind (nu moet je naar mij luisteren).
Je kan het afkopen voor een belachelijk hoog bedrag.
Misschien heb ik door dit laatste (klachten) telefoontje wel weer een nieuw ongewenst abonnement!!!!!!!
Echt mensen NIET AAN BEGINNEN !!!!!!!!

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Extreem slechte ervaring met de klanten'service' van dit rotbedrijf. Kastje-muur-kastje-muur ... need I say more? Ik vroeg me op een gegeven moment zelfs af of ik nou met een chatbot zat te praten. Nee, volgens hen met mensen van vlees en bloed. Maar dan wel mensen zonder naam en met een script waar alleen maar om mijn geduld wordt gevraagd. Dat is allang op en het probleem is nog steeds niet opgelost. Waardeloos.

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Ziggo is inderdaad een waardeloos bedrijf! Vooral qua klantvriendelijkheid. Ze zijn niet te bereiken via email of contact formulier. Wanneer je ze belt, dan krijg je eindeloze keuze menu's waarin je uiteindelijk vastloopt en de verbinding wordt verbroken. Ik kreeg al jaren mijn facturen via de post opgestuurd, maar ineens kwamen de facturen niet meer. Dus kon ook niet betalen. Met als gevolg, dat ze mij steeds herinneringen stuurden om te betalen.
tot twee keer toe beloofden ze de facturen op te sturen. Maar nog steeds niets ontvangen.
Inmiddels al twee brieven met klachten gestuurd naar hun klanten service in Utrecht,maar ook dat haalt niets uit. Heb ze nu gemeld dat wanneer ze nu weer niet reageren, ik mijn TV contract ga beëindigen. Maar las op internet, dat ook dit bij veel mensen een eindeloze procedure is. Waar ze op aansturen is dat je zelf je factuurtjes moet downloaden. Daarvoor moet dan eerst weer een account worden aangemaakt. Dus weer een nieuw wachtwoord bedenken. Begin ik niet aan. Zij willen geld van mij, dus dan dienen ze mij een factuur te sturen. Dus een dikke min voor Ziggo.

TOON ALLE 440 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Ziggo provider-review & ervaringen

6 november 2022 (laatste wijziging 30 juni 2023) door Coen

Samenvatting

De gouden troeven van Ziggo (Formule 1 en HBO) zijn helaas verdwenen. Toch is Ziggo in veel gevallen een goede keuze.

Ziggo is de grootste landelijke kabelaanbieder in Nederland. Ze leveren uitstekend internet: snel en stabiel.

Zelf biedt Ziggo geen glasvezel. Maar dat hoeft ook niet; met de kabel weten ze glasvezelwaardige snelheden te bereiken, tot wel 1.000 Mbit/s.

Tel daarbij de krachtige wifi-modem en gratis Wifispots op, en al je internetbehoeftes worden ruimschoots bevredigd bij Ziggo.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat