prijsvergelijken

Ziggo provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Ziggo
  • Prijsvergelijken: 8,5
  • Klanten: 4,6
  • Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,0
Klantenservice
3,8
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,5
Prijs
4,3
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,0
Klantenservice
3,8
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,5
Prijs
4,3
Snelheid internet
5,0
Gemiddeld cijfer Ziggo
Prijsvergelijken: 8,5
Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,0
Klantenservice
3,8
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,5
Prijs
4,3
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,0
Klantenservice
3,8
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,5
Prijs
4,3
Snelheid internet
5,0

Pluspunten & Minpunten Ziggo

  • Uitgebreide klantenservice
  • Groot zenderaanbod
  • Snel in huis
  • Hoge tarieven bij sommige pakketten

Pluspunten

  • Uitgebreide klantenservice
  • Groot zenderaanbod
  • Snel in huis

Minpunten

  • Hoge tarieven bij sommige pakketten

Klanten reviews

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 4
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 4
Prijs: 1
Snelheid: 6

Zeer slechte service. Al lid sinds het UPC was maar het word met de dag slechter bij Ziggo.
Factuur downloaden gaat niet meer dus die kun je niet inzien.
Uitzending gemist? Alleen nog Ned 1 , 2 en 3. De andere zenders kun je niets meer terugkijken.
Factuur is ineens hoger geworden maarja we kunnen de facturen niet meer inzien.
Analoge radio is ook de stekker eruit getrokken, nu verplicht om via internet radio te luisteren en de radio kan de prullenbak in.
Inloggen op de site lukt nog wel maar daarna inloggen in de mail werkt niet!
Accountgegevens aanpassen werkt ook niet, wijzig mijn tel nummer, komt er te staan dat het is gelukt maar het oude nummer blijft er gewoon instaan.
Kan zo nog een half uur doorgaan.
Beslist geen aanrader en zal blij zijn als de einddatum is bereikt

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 5 Prijs: 1
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 1
Snelheid: 6

Sinds kort overgestapt van Ziggo naar KPN glasvezel. Wat een verademing.
De druppel die de emmer deed overlopen was 5 dagen zonder internet op het moment dat dochter schoolexamen had.Ik was helemaal klaar met de onstabiliteit van het internet van Ziggo. Daarbij kondigt men ieder jaar zonder blikken of blozen een flinke prijsverhoging aan. Men probeert die prijsverhoging te verantwoorden door de klanten een worst voor te houden in de vorm door extra tv pakketten aan het abo toe te voegen. Uiteindelijk overgestapt naar KPN glasvezel. Dit is snel en stabiel. Er zit thuis alleen een wifi/ modem via een utp kabel aangesloten op kasje glasvezel bij de meterkast. Geen onstabiele connectbox die volhangt met coaxkabels en splitters. Voor een goede stabiele internetverbinding bij Kpn is het wel het beste je tv box aan te sluiten op een utp kabel. Mensen klagen soms onterecht omdat ze het thuis niet goed voor elkaar hebben. Een tip bij eventueel overstappen en gedoe met Ziggo over een naheffing rekening: blokkeer de automatische incasso voordat Ziggo kan innen.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: n.v.t.

Ziggo werkt oke totdat je een iets van een abonnement wilt annuleren. Ik had een 'gratis' wifi booster. Ik moest hier plots zonder aankondiging voor gaan betalen. Nadat de eerste factuur al een paar weken was betaald kwam Ziggo met een infomail dat de gratis booster niet meer gratis was. Daarna heb ik 8x contact met Ziggo gehad dat ik dit abonnement stop wilde zetten. Maar men kreeg het niet voor elkaar. Zelfs als ik hen de bevestigingsmails liet lezen, waarbij aangegeven werd dat ik de booster had geannuleerd, dan wiste deze mensen mij alsnog te vertellen dat de fout bij mij lag. Tot slot kreeg ik een compensatie van 3x 10 euro. Maar wat ze je er dan niet bij vertellen is dat dit meteen een nieuw jaarabonnement is. Nadat ik dit zag heb ik dit meteen geannuleerd. Met hierbij natuurlijk wederom een bevestigingsmail. Maar je raad het al. 3 dagen nadat ik weg was bij Ziggo kreeg ik een narekening van 630 euro. Omdat ik mijn abonnement had stop gezet terwijl ik nog een jaarcontract had. Dit betrof het jaarabonnement wat bij de 3x10 euro korting zat waar ik nooit toestemming voor heb gegeven en binnen 24 uur had geannuleerd. Al met al zijn het dus gewoon oplichters.

TOON ALLE 407 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Ziggo provider-review & ervaringen

6 juli 2022 (laatste wijziging 8 juli 2022) door Coen

Samenvatting

De gouden troeven van Ziggo (Formule 1 en HBO) zijn helaas verdwenen. Toch is Ziggo in veel gevallen een goede keuze.

Ziggo is de grootste landelijke kabelaanbieder in Nederland. Ze leveren uitstekend internet: snel en stabiel.

Zelf biedt Ziggo geen glasvezel. Maar dat hoeft ook niet; met de kabel weten ze glasvezelwaardige snelheden te bereiken, tot wel 600 Mbit/s. Op een aantal plaatsen in Nederland zelfs tot 1 Gigabit per seconde, dit is maar liefst 1.000 Mbit/s!

Tel daarbij de krachtige wifi-modem en gratis Wifispots op, en al je internetbehoeftes worden ruimschoots bevredigd bij Ziggo.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat