prijsvergelijken

Ziggo provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Ziggo
  • Prijsvergelijken: 8,4
  • Klanten: 5,1
  • Eindcijfer: 6,7/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
8,5
Zenderaanbod
9
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
8,5
Zenderaanbod
9
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,6
Klantenservice
4,5
Installatie (monteur)
5,3
Kwaliteit
5,0
Prijs
4,7
Snelheid internet
5,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,6
Klantenservice
4,5
Installatie (monteur)
5,3
Kwaliteit
5,0
Prijs
4,7
Snelheid internet
5,5
Gemiddeld cijfer Ziggo
Prijsvergelijken: 8,4
Eindcijfer: 6,7/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
8,5
Zenderaanbod
9
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
8,5
Zenderaanbod
9
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,6
Klantenservice
4,5
Installatie (monteur)
5,3
Kwaliteit
5,0
Prijs
4,7
Snelheid internet
5,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,6
Klantenservice
4,5
Installatie (monteur)
5,3
Kwaliteit
5,0
Prijs
4,7
Snelheid internet
5,5

Pluspunten & Minpunten Ziggo

  • Gratis Ziggo Sport
  • Gratis monteur en wifi check
  • Snel in huis
  • Mogelijkheid tot 4K TV
  • Hoge tarieven
  • Interactieve TV niet altijd standaard

Pluspunten

  • Gratis Ziggo Sport
  • Gratis monteur en wifi check
  • Snel in huis
  • Mogelijkheid tot 4K TV

Minpunten

  • Hoge tarieven
  • Interactieve TV niet altijd standaard

Klanten reviews

27 januari 2020 13:11

Overstappen: 2 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 3 Prijs: 5
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 2
Prijs: 5
Snelheid: 3

Na 2 jaar weer terug bij Ziggo in de hoop dat er verbetering heeft plaatsgevonden. Helaas. Het begon al bij de overstap. 27-12 zou alles overgaan, kreegt emails met de datum en bevestiging. 24-12 werd netjes het pakket geleverd voor installatie.
Zie ik dat bij onze oude provider het abonnement doorloopt tot 9 jan!? Hoezo? Bleek Ziggo een nieuwe wensdatum door heeft gegeven. Niet in mijn opdracht! Nu betaal ik dus van 27-12 tot 09-01 extra bij de oude provider. Bijna een halve maand kosten van ruim 30 euro. Ziggo wil bijspringen door mij een halve maand te compenseren. Een halve actiemaand van Ziggo. En niet een van de volle mep die ik aan mijn oude provider betaalde. Hoe dan ook ik kom er met schade vanaf. Nog gern maand nieuwe klant en nu zijn er alweer werkzaamheden. Geen on demand, geen wifi... storingen, foutmeldingen etc etc... word er zo moe van! Nu een jaar aanzien en dan snel weer naar een andere provider.

15 januari 2020 11:16

Overstappen: 3 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 4 Prijs: 5
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 8
Prijs: 5
Snelheid: 6

Na jaren particulier abonnee geweest te zijn, uiteindelijk na lang wikken en wegen overgestapt vanwege de mogelijkheid voor een vast IP adres, wat ik nodig had voor mijn kantoor aan huis.

De eerste stappen verliepen soepel: afspraken en montage van het nieuwe modem. Daarna begon de ellende met TV dat niet aan de praat te krijgen was. Uiteindelijk alles terug te voeren op een m.i. totale puinhoop op administratief gebied, waardoor ik continu met verschillende service desks te maken heb, eindeloos aan de telefoon alles opnieuw uitleggen en er achteraan zitten omdat het weer ergens stokt, of omdat ik iets op had moeten zeggen waarvan werd gezegd dat het automatisch zou gaan.

Nu een maand bezig, en alles werkt inmiddels, maar administratief nog steeds een zooitje, met facturen die niet kloppen, crediteringen die uitblijven, en een gebrek aan communicatie. De mensen die je uiteindelijk na veel wachten en doorschakelen te spreken krijgt, zijn allemaal vriendelijk en van goede wil, het probleem zit hem vermoed ik vooral in de organisatie en processen.

Als deze ellende allemaal achter de rug is zal het uiteindelijk wel goed lopen, met de internetverbinding e.d. is niets mis. Maar de organisatie erachter komt mij dramatisch over, niet in de buurt van wat ik had verwacht van zakelijke dienstverlening.

9 januari 2020 08:38

Overstappen: 5 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 5
Prijs: 5
Snelheid: 6

Nog erger dan de belastingdienst!

Slechte klantenservice, bij mij werd de telefoon erop gegooid een aantal maanden terug”ja mevrouw als u het niet begrijpt!” Pats noem, weg gesprek! Andere keren krijg je slecht verstaanbare personen aan de lijn die slecht Nederlands praten ; werd me ook eens gevraagd “mevrouw zal ik het voor u spellen?!” De man kon zelf niet eens duidelijk Nederlands! Je blijft bellen , in de wacht gezet worden, eindeloze telefoontjes en elke helpdeskmedewerker geeft een andere uitleg over de facturen!
Je moet ook vooral niet op zaterdag bellen, dan weet je zeker dat je een onverstaanbare, goedkope kracht aan de lijn krijgt! Dat heb ik al afgeleerd! Ik ben al minstens 2 jaar aan het bellen over niet kloppende facturen. Je kunt zomaar in december een dubbele factuur krijgen van oa een factuur die je voorgaand in oktober, bij een andere medewerker augustus??? , niet betaald zou hebben ! Op de factuur staat dan alleen pakket december, schiet mij maar lek?! Het is niet te controleren, en betaal ook nog eens 2€ voor papieren post!zo kan ik nooit een mail missen van een factuur!hoe moeilijk is het om in oktober of september te laten weten dat het niet betaald is , in plaats van in december. Heb in december een dubbele factuur betaald en moet er nu weer een dubbele gaan betalen???hoe kan dat? Ik betaal elke maand!! ik zou tot alle jaren terug moeten gaan vanaf toen het nog UPC was, om alle betalingen en facturen te checken , administratie klopt voor geen meter! Zakkenvullers zijn het, nog erger dan de belastingdienst!
Afspraken nakomen ook niet, kastje boven geeft regelmatig een streep patroon op mijn tv, zou vorig jaar een nieuwe kabel opgestuurd krijgen, nooit gebeurd ! Het is dat je afhankelijk bent en maar blijft betalen, op het juiste moment zeg ik op maar moet eerst flink dokken! Je kunt zelf niet bellen naar klachten behandeling, zij moeten jou dan bellen en nu maar weer afwachten of dat gebeurd???
Waardeloos, slechte administratie,je blijft bellen,onbeschoft , geen kundig personeel, geen juiste oplossingen , zakkenvullers! SLECHT VOOR JE HART EN NACHTRUST!
NIET DOEN!

TOON ALLE 270 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Ziggo provider-review & ervaringen

9 maart 2018 (laatste wijziging 18 november 2019) door Coen

Samenvatting

Ziggo is de grootste landelijke kabelaanbieder in Nederland. Ze leveren uitstekend internet: snel en stabiel.

Zelf biedt Ziggo geen glasvezel. Maar dat hoeft ook niet; met de kabel weten ze glasvezelwaardige snelheden te bereiken, tot wel 500 Mbit/s. Op een aantal plaatsen in Utrecht zelfs tot 1 Gigabit per seconde, dit is maar liefst 1.000 Mbit/s!

Tel daarbij de krachtige wifi-modem en gratis Wifispots op, en al je internetbehoeftes worden ruimschoots bevredigd bij Ziggo.

Minpunt is dat je verplicht TV afneemt. Zelfs als je alleen internet of Vast Bellen wilt. Maar dit is ook een voordeel: je hebt altijd toegang tot de Ziggo GO TV-app. Zo kijk je online TV waar je wilt.

In dit Max Verstappen-tijdperk heeft Ziggo ook een gouden troef in handen: bij ieder abonnement krijg je het kanaal Ziggo Sport. De enige Nederlandse zender waar Formule 1 te zien is. Overigens is het ook mogelijk om dit bij andere providers af te sluiten – alleen is het daar niet gratis.

Andere opvallende voordelen: combivoordeel met Vodafone, on demand met gratis keuze uit vele films en series en deskundige monteurs.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat