Ziggo provider-review & ervaringen
- Prijsvergelijken: 8,5
- Klanten: 4,6
- Eindcijfer: 6,6/
Pluspunten & Minpunten Ziggo
- Uitgebreide klantenservice
- Groot zenderaanbod
- Snel in huis
- Hoge tarieven bij sommige pakketten
Pluspunten
- Uitgebreide klantenservice
- Groot zenderaanbod
- Snel in huis
Minpunten
- Hoge tarieven bij sommige pakketten
Inhoudsopgave
Ziggo provider-review & ervaringen
6 maart 2022 (laatste wijziging 15 maart 2022) door Coen
Samenvatting
De gouden troeven van Ziggo (Formule 1 en HBO) zijn helaas verdwenen. Toch is Ziggo in veel gevallen een goede keuze.
Ziggo is de grootste landelijke kabelaanbieder in Nederland. Ze leveren uitstekend internet: snel en stabiel.
Zelf biedt Ziggo geen glasvezel. Maar dat hoeft ook niet; met de kabel weten ze glasvezelwaardige snelheden te bereiken, tot wel 600 Mbit/s. Op een aantal plaatsen in Nederland zelfs tot 1 Gigabit per seconde, dit is maar liefst 1.000 Mbit/s!
Tel daarbij de krachtige wifi-modem en gratis Wifispots op, en al je internetbehoeftes worden ruimschoots bevredigd bij Ziggo.
Klanten reviews
Gloria
1 mei 2022 19:41
Klantenservice benaderd omdat de afgesproken datum dat onze modem geleverd zou worden maandag zou zijn. Maar door PostNL aangegeven staat voor dinsdag.
Wij werken vanuit huis, en zijn net verhuisd.Ging er van uit dat ik dinsdag aan de slag kon, kan dus niet meer.
Klantenservice zei "Kan ik verder niks aan doen hoor" toen wij ons probleem uitlegde. Bood ook geen enkele compensatie aan, alleen dat wij zelf maar contact met de administratie mochten nemen, super onvriendelijk.
Een juiste compensatie was op zijn plek geweest, wij zijn zeker van plan over een maand van provider te veranderen.
Ananda
24 april 2022 08:43
Ik raad iedereen af naar ziggo te gaan.......
Spijt spijt spijt!!!! Wat een slechte service. Ik waagde de overstap, had ik dit maar nooit gedaan. Eerst wordt de mediabox niet opgestuurd door een fout van hun. Vervolgens werkt hij niet en kan er pas een week later een monteur komen. Ik maak gebruik van de overstap service. En ziggo had al wel op het knopje gedrukt dat ik gebruik maak van hun internet. Nu heb ik een week geen internet terwijl ik wel thuis moet werken. Vervolgens geef ik aan dat ik de hele zooi wel weer terug stuur en niet verder wil met hun. Nee mevrouw dat kan niet, u had twee weken bedenktijd maar die is al verlopen????? Ze leveren niet maar je kan er ook niet meer onderuit. Echt ongelooflijk!!!!!! En natuurlijk kan zo'n gup aan de telefoon hier niks mee en ze mogen ook geen contact opnemen met hun baas?????? Zeer zeer slecht
Judith Jansen
25 maart 2022 13:30
Ik woon in n appartement krijg door vernieuwing glasvezel vanaf 8 febr. Daardoor geen bereik van radio meer. Klantenservice gebeld, dame vraagt niet goed door en adviseert mij n bezoek monteur. Kosten €40 p/30 min. Bezoek van monteur hoor ik in de eerste minuut dat hij niets kan doen omdat ik n analoge radio heb (dure Bose). Hij adviseert dat ik voor €50 een radio bij hen kan aanschaffen. Dus totaalprijs voor mij €90. Klantenservice gesproken mevr. is het geheel met mij eens maar kan niets compenseren. Waardeloos beleid ZIGGO !! Machtsmisbruik van de grootste provider