prijsvergelijken

Youfone klanten reviews

Gemiddeld cijfer Youfone
  • Prijsvergelijken: 7,2
  • Klanten: 5,5
  • Eindcijfer: 6,3/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,6
Klantenservice
4,4
Installatie (monteur)
5,2
Kwaliteit
5,4
Prijs
6,5
Snelheid internet
5,8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,6
Klantenservice
4,4
Installatie (monteur)
5,2
Kwaliteit
5,4
Prijs
6,5
Snelheid internet
5,8
Gemiddeld cijfer Youfone
Prijsvergelijken: 7,2
Klanten: 5,5
Eindcijfer: 6,3/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,6
Klantenservice
4,4
Installatie (monteur)
5,2
Kwaliteit
5,4
Prijs
6,5
Snelheid internet
5,8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,6
Klantenservice
4,4
Installatie (monteur)
5,2
Kwaliteit
5,4
Prijs
6,5
Snelheid internet
5,8
124 klant reviews Schrijf een review

21 april 2020 11:09

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Slechtste klantervaring ooit. Moet betalen voor iets wat ik niet wil. Klantenservice gebeld; opgelost. Paar dagen later; zelfde probleem. Nee hoor niet opgelost. Geen notitie terug te vinden. 'U heeft ons hier niet over gesproken'.
Werkelijk waar; ik plaats normaliter geen reviews, maar ik ben woedend, witheet, laaiend. Ben nog nooit zo bizar en slecht behandeld. Je komt niet verder dan de frontoffice met medewerkers die niets mogen en kunnen. Na 40 minuten in de wacht te hebben gestaan! Wat een slecht, slecht, slecht bedrijf met nog beroerdere klantenservice. Sluit hier geen abonnement af want als er iets is zijn ze onbereikbaar en onwelwillend.

16 maart 2020 12:30

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

I made a new contract with youfone for internet at home, they sent someone from KPN to check the lines, the guy from KPN said there are no KPN connections is my street, it is best that I stick to Ziggo, as getting the connection and installing would be timely and costly. He left and said he will inform KPN. In the absence of line I have not received any service from them, but they are charging me for the service. THIS IS THEFT.I called them to cancel the contract, they say, the cancellation period is 2 weeks after ordering, this is hilarious, I have not received a service, but I am not allowed to cancel it any longer. They say the only way they can cancel the contract is if they send someone to my place, in the midst of Corona outbreak to check whether it is indeed true that it would take months before they can give me service, only then they can cancel my contract, when I notify them this is not business as usual, they act as if they are health care professioanals, and they say only marginal portion of population have Corona, so if you don't accept someone in your place, we cannot cancel the contract....AGAIN, THEY HAVE NEVER PROVIDED ME ANY SERVICE TO BEGIN WITH, cause there is no KPN line in my street. They continue to charge me for a service they are not offering!

13 maart 2020 12:16

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Nooit aan beginnen!!!!!!!! Het heeft mij uren geduurd om een medewerker aan de lijn te krijgen en naar oplossingen word niet gekeken je mag het zelf oplossen. Abonnement waar ik nu 1 jaar aan vast zit en geen gebruik van kan maken. Slecht slecht en nog eens slecht. Mensen misschien lijkt het allemaal aantrekkelijk maar beter betaal je iets meer en heb je geen hoofdpijn achteraf.

3 maart 2020 17:48

Overstappen: 5 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Niet doen! De tv heeft nog geen dag zonder problemen gewerkt. Ik ben een kapitaal aan de telefoonrekening kwijt, want het duurt uren voor je iemand kan spreken, die je vervolgens dingen beloofd wat ze dan vergeten. Ik heb 1000x moeten resetten, de stekkers eruit, nieuwe tv ontvanger, nieuwe modem, weer een nieuwe tv ontvanger wat per ongeluk een afstandsbediening bleek te zijn. Kortom, ze kunnen het probleem, wat bekend is bij ze! niet oplossen. Nu 'mag' ik mijn tv abonnement opzeggen, maar internet moet ik blijven houden.... Wordt vervolgd 🤬

18 februari 2020 21:07

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 2 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 1
Prijs: 6
Snelheid: 6

Wat een ellende. Niet aan beginnen echt nooit. TV pakket is echt uit het jaar nul. Ik wist niet dat zoiets nog bestond. TV gids ook dramatisch. Internet gaat en telefoon ook.

Elke euro hieraan besteed is een teveel.

Geen eens 1080 maar 720. Dat kan toch ook niet meer in deze tijd. Echt tv ervaring kun je dit niet noemen. Schandalig. Laat ze maar eens kijken naar online.nl. Ook goedkoop maar een goed tv pakket met mooie duidelijke tv gids. Klantenservice wil niet meedenken. Wilde van tv pakket af maar hiervan willen ze niets weten. Dan moet je het afkopen. Echt niet normaal. Ik gebruik tv pakket niet Maar neem dit nu bij canal digitaal af.

12 februari 2020 18:20

Overstappen: 6 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 2
Prijs: 6
Snelheid: 2

Geen TLC.
Terugkijken erg omslachtig en loopt regelmatig vast, moet ik weer de aflevering vanaf begin kijken.

App moet echt nog beter ontwikkeld worden.

Geen radio

Dus samenvat te duur voor wat je krijgt. Bij andere kreeg je fatsoenlijke app en radio.

3 februari 2020 20:58

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 2 Prijs: 7
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 7
Snelheid: 1

Pfff.. wat een gedoe! Dinsdag een monteur geweest voor aansluiting glasvezel en nog steeds (maandagavond) geen verbinding en dus geen internet en tv..
Bij de installatie heeft de monteur zelf gebeld met Youfone en kan met een paar uur opgelost zijn, kan ook 3 dagen duren, maar meestal niet..
Nou, bij mij wel dus.. sterker nog, nu dag 7.. ben er klaar mee!
Overigens is hierover vooraf helemaal niets terug te vinden op de site van Youfone, terwijl het volgens de klantenservice wel vaker voorkomt dat bij het eerste gebruik van glasvezel het lichtnet niet werkt. En ook dat dit mogelijk tot 5 werkdagen in beslag kan nemen voordat het gereed is.. nou ook niet dus. Overigens vertelde de jongen van vandaag weer dat het toch echt met 3 dagen opgelost zou moeten zijn..

En de communicatie is ook al beroerd! In eerste instantie op donderdag zelf maar even gebeld met de servicedesk over de status (3 dagen waren nog niet voorbij, maar al wel 2 dagen zonder internet en tv). Moest ik nog geduld hebben, KPN is aangestuurd en er staat dat het vrijdag opgelost is.. Daarover kon ik niet geïnformeerd worden, het werkt gewoon.
Niet dus, nog steeds geen internet en tv. Dus einde dag maar weer gebeld. Ben blijkbaar niet de enige met problemen want sta erg lang in de wacht (ruim 40min). Wordt vriendelijk afgescheept dat ik toch meer geduld moet hebben en dat het zaterdag mogelijk opgelost is en anders maandag..
Nu maandag dus nog steeds niet..

Mijn advies: kies iets anders

25 januari 2020 11:32

Overstappen: 5 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 6 Prijs: 8
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 2
Prijs: 8
Snelheid: 9

TV van Youfone, NIET DOEN!!

Na klant te zijn geworden en het pakket te hebben ontvangen, bleek dat er helemaal geen signaal op mijn kabel stond, erg slordig, zou verwachten dat ze dit controleren. Nu ben ik dus een paar dagen extra moeten wachten op internet.

Het internet van Youfone is prima en ik ben iedere keer (VAAK contact gehad) netjes te woord gestaan door de klantenservice. Tot zo ver alle positieve woorden over Youfone TV en Internet.

Laat ik beginnen met mijn probleem waardoor ik z.s.m. van Youfone TV af wil.
De decoder loopt om de haverklap vast, 1x per dag moet ik de stekker er uit trekken en terugsteken. Youfone heeft nieuwe decoders gestuurd, kabels laten vervangen, enz enz, gaat waarschijnlijk nog een nieuwe modem sturen, . Het zou aan een slechte verbinding liggen, achter heb ik genoeg testen gedaan, en die verbinding is prima, op meerdere apparaten in huis, zowel bedraad als draadloos. Maar dan nog, daar mag in mijn ogen een decoder niet compleet op vastlopen. (2 decoders in huis, beiden het probleem, zowel draadloos als bedraad)

Daarnaast nog wat minder fijne dingen:
- je moet bij het opstarten iedere keer in een menu eerst TV-kijken selecteren (de decoder draait op android en heeft meer opties naast live tv kijken)
- Om bij de gids te komen moet je naar het hoofdmenu van de decoder om van daaruit met de pijlen naar de gids te gaan en te selecteren
- in de gids kan je niet zoeken naar een programma voor "uitzending gemist", je moet scrollen door de dagen
- ben je met scrollen dan uiteindelijk bij het programma van 5 dagen geleden, dan blijkt dat de laatste 5 min van dat programma iedere keer niet mee worden uitgezonden. Om die te kunnen zien moet je dus het programma dat er na komt aanzetten en hopen dat het daar nog bij wordt uitgezonden.
- De afstandbediening heeft geen knop voor tv aan/uit
- Ik vergeet vast nog wel dingen die ik ben tegengekomen.

10 januari 2020 22:10

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Heb sinds drie weken uitval van internet mail me suf krijg geen vermindering van maandlasten kan ook niet bellen in het weekend ....moet mailen hoe dom als mijn internet plus TV het constant niet doet!!!
Oja heb ook al een tweede kastje met dezelfde problemen en ik had camera op mijn TV word gezegd moet je maar iemand voor laten komen:-((((((
Ben er wel KLAAR MEE!!!

4 januari 2020 17:16

Overstappen: 7 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 1 Prijs: 7
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 3
Prijs: 7
Snelheid: 1

Het kastje van de tv is echt bal. je kan er echt niks mee en je kan geen Netflix kijken. na hierover met de klantenservice te hebben gebeld, werd ik als een debiel behandeld. Had je maar beter moeten kijken was het antwoord. Tv kijken en iets op een ander apparaat installeren is niet te doen. Tv kijken is dan vrijwel niet meer mogelijk. Ook moet ik het tv kastje meerder keren resetten tijdens het kijken, omdat het simpelweg vast loopt. Bij aangaan van mijn jaarcontract, stond een moderner kastje omschreven en ook de gebruikshandleiding was van de modernere versie. Was een foutje zeiden ze. Kortom.... Niet aan beginnen!!

3 januari 2020 13:59

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Dramatische provider

Vanaf augustus 2019 Youfone glasvezel alles in één 100mb wat een ellende.
Voorheen 6jaar KPN EN NLE-EX geen enkel probleem.

YOUFONE NIET AAN BEGINNEN.
Kwaliteit en Prijs van het pakket, zo is het altijd te duur.

TV WAARDELOOS storing op storing, stotteren, verspringend beeld. Nog.geen dag goed geweest.
NIET MEER DAN EEN 1 WAARD
internet en snelheid is oké. kan ook niet anders want dit is puur apparatuur van KPN

NOGMAALS TV VAN YOUFONE MENSEN NIET AAN BEGINNEN

2 januari 2020 18:01

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Dramatische provider

YOUFONE NIET AAN BEGINNEN.
Kwaliteit en Prijs van het pakket, zo is het altijd te duur.

TV WAARDELOOS storing op storing, stotteren, verspringend beeld. Nog.geen dag goed geweest.
NIET MEER DAN EEN 1 WAARD
internet en snelheid is oké. kan ook niet anders want dit is puur van KPN

NOGMAALS TV VAN YOUFONE MENSEN NIET AAN BEGINNEN

16 december 2019 12:48

Overstappen: 4 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 1
Prijs: 6
Snelheid: 6

totaal geen klantvriendelijk bedrijf. lachwekkend kastje voor digitale tv. je kunt geen Teletekst zien of iets dergelijks

16 november 2019 21:59

Overstappen: 7 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 2 Prijs: 6
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 2

Al een halfjaar glasvezel van youfoon. Kan niet wachten tot het contract is afgelopen om te vertrekken.
Volgens ons contact hebben we internet van 50mbs maar op z'n best halen we 8mbs

15 november 2019 10:15

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Op 27 oktober heb ik helaas een internet thuis aangevraagd en moest dus de aansluiting 6van €15 per direct betalen terwijl alle andere eerlijke en serieuze providers vragen deze kosten bij de eerste factuur!
Na een dag op 28 oktober heb ik deze aanvraag geannuleerd en dus het bedrag moet wel binnen de wettelijke periode van 14 dagen betaald worden?
Vandaag en na 19 dagen van afwachten,mails en contact gebeurt helemaal niets en dat alleen voor maar €15 👎

9 november 2019 01:43

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 2 Prijs: 8
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 6
Prijs: 8
Snelheid: 1

We hebben glasvezel van youfoon. De installatie ging erg soepel en 1 keer draaiend. Alleen moet je niet de klantenservice proberen te bereilen want dat is bijna onmogelijk. Mijn grootste tegenvaller was/is de snelheid van internet. Contractureel zouden we 100mbs krijgen maar in de praktijk komen we niet verder dan 30mbs

8 november 2019 18:42

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Youfone heeft mijn abonnement stopgezet zonder dat dat de bedoeling was (het moest alleen gewijzigd worden) - claimen dat het niet meer terug gedraaid kan worden, en kiezen er voor om het probleem te negeren in plaats van op te lossen. Ze zijn niet telefonisch bereikbaar, ik heb hier voor twee maanden zonder TV ontvangst gezeten en dagelijks proberen de telefonische klantenservice te bereiken, maar elke keer kreeg ik een bandje te horen dat het druk was en op een later tijdstip weer moet proberen.

Ik heb daarom ook meteen mijn telefoon abonnement stopgezet. Van mij krijgen ze geen cent meer. Ik zit liever een maand zonder internet en tv dan klant bij hun blijven.

21 oktober 2019 18:28

Overstappen: 2 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 3
Prijs: 4
Snelheid: 4

Let op: niet overstappen

Tv apparatuur is heel slecht. Tv apparaat liep hele tijd vast en ik moest minimaal een maal per dag resetten. Toen ik een melding maakte wilde ze tot meerdere malen mijn lijn door gaan meten! Als je apparaat zo slecht is dat het foutmeldingen geeft bij tragere verbinding moet je zorgen voor betere apparatuur. Opnemen was een drama. App voor tv loopt vast en werkt niet automatisch bij als de app nacht open staat. Dan moet je app afsluiten en opnieuw opstarten want hij zet gegevens bij een andere dag!

Als je eindelijk weg mag moet je zelf een doos kopen om spullen retour te doen. Je krijgt geen bevestiging en de eindafrekening klopt niet. Aangezien de klantenservice echt alleen maar standaard antwoorden geeft en helemaal niet zelf nadenkt ga ik het niet meer melden. Dit bedrijf moet echt stoppen met diensten want op alle gebieden zijn ze goedkoop maar is echt duurkoop!

8 oktober 2019 14:04

Overstappen: 9 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 8 Prijs: 10
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 9
Prijs: 10
Snelheid: 10

Het internet (ADSL) is even goed als dat van andere aanbieders over de KPN telefoonlijn, alleen veel goedkoper. Ook telefonie is goedkoper!

De TV app op mn telefoon werkt fantastisch

TV kijken op TV werkt ook prima en het aantal zenders is heel uitgebreid, maar op de TV-ontvanger heb ik enige kritiek. Het beeld is goed, maar de TV-ontvanger is een beetje onlogisch ingedeeld (qua instellingenmenu, programmagids, opgenomen programma's), weinig flexibel qua extra tijd opnemen, geen mogelijkheid BBC op te nemen, NPO politiek alleen in meest uitgebreide pakket. geen ondertiteling, TV Gids is weinig flexibel. Dit zijn voor heel veel mensen geen belangrijke dingen en als ik volgend jaar weer een jaar goedkoop TV/Internet/Telefonie wil hebben, keer ik zeker als abonnee terug. (review okt2019)

7 oktober 2019 15:43

Overstappen: 5 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 5 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Heb voor 1 november besteld
Wou nog annuleren omdat er geen mailadres bij zit
Ben heel boos want dit staat nergens vermeld
Ik neem de doos niet aan

3 oktober 2019 10:20

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 1
Prijs: 5
Snelheid: 3

Let op! Geen youfone internet nemen! duur - heel slecht internet - hele slechte klantenservice en als je er eindelijk vanaf bent moet je als klant zelf de kosten betalen en retour doos regelen om de apparatuur retour sturen! Dan communiceren ze aan het eind dat je de doos kan gebruiken waar je de zooi in hebt gekregen!!! Wie bewaart dat ding?

30 september 2019 14:39

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 1

Waardeloze aanbieder. Tv staat vaker stil dan dat hij het doet, internet bereik is ondanks 2 dure wifi versterkers nogsteeds beroerd en de klantenservice beloofd van alles maar maakt het niet waar. Binnen 2 maanden tijd is mij al 4x verteld dat mijn tvontvanger een update nodig had een dat daarna alle problemen verholpen zouden zijn. Helaas het tegendeel bewezen, het werkt nogsteeds slecht en personeel spreekt elkaar tegen. Meneer 1 zegt de update is geïnstalleerd. 1 dag later zegt meneer 2 er is nog nooit een update gedaan en die heeft u wel nodig. Ik kan nog veel meer neerzetten maar zou jullie echt aanraden dan maar iets meer te betalen want dit is erg slecht. Heel erg spijt van dit contract.

9 september 2019 12:17

Overstappen: 2 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Het is echt letterlijk niks. De tv werkt hier al maanden niet. De klantenservice al ruim 10x (!) gebeld en dan word je na lang in de wacht staan gewoon niet geholpen. Als ik het formulier invul op hun site krijg je een standaard mail dat ik de klantenservice moet bellen. Ze proberen dan wat testjes uit die ze iedere keer uitproberen om vervolgens letterlijk te zeggen dat ze niet meer weten wat ze nog kunnen doen. Heb geprobeerd het contract te ontbinden en dan krijg je een antwoord dat je bij klachten de klantenservice kan bellen om ze op te lossen (!!). Echt nooit gebruik maken van youfone. Ze weten dat ze slechte producten leveren en ze weten dat ze er bewust niks aan doen. Ik heb erg veel medelijden met het personeel van de klantenservice want ze hebben duidelijk niet de kennis om problemen op te lossen. Mijn belkosten voor de klantenservice liggen in de tientjes, en als ik om compensatie vraag hierom zeggen ze dat het nummer gratis is, wat niet zo is.

6 september 2019 00:16

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 3
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 1
Prijs: 3
Snelheid: 6

Tv al sinds begin ellende begin er niet aan is mijn advies. Klantenservice slecht bereikbaar en management doet er niks mee.

21 augustus 2019 21:22

Overstappen: 4 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 2 Prijs: 5
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 4
Prijs: 5
Snelheid: 6

Glasvezel TV en internet van Youfone zijn zeer slechte producten, en van Youfone krijg je totaal geen service.
- Bij opnemen via de tv gids staat het eind van je programma er niet op. Geen enkele keer. Ligt volgens hen aan de gids. Die ze dus zelf doorgeven of beschikbaar stellen. Vreemd dat ze daar geen actie op nemen. Ik kreeg het advies om dan alles met de hand in te programmeren (welkom in 2019!)
- Het programma erna maar extra opnemen biedt geen oplossing. Het eerste programma komt bijv 5 minuten te kort terwijl het programma erna maar 1 minuut vooraf wordt opgenomen.
- Terugkijken via Uitzending gemist idem dito, het eind van je programma wordt niet uitgezonden.
- Geen teletekst mogelijk (dove mensen behoren kennelijk niet tot de Youfone doelgroep).
- Bij het aanzetten van je tv kom je automatisch in een Youfone menu en moet je 3 x klikken om gewoon normaal op het juiste net terecht te komen. Dit is niet te omzeilen volgens Youfone.
- Geen wifi meer in bed op de 1e verdieping, ondanks hetzelfde type modem en exact dezelfde wifirepeater als de dag ervoor bij een andere aanbieder.
- Telefonisch sta je standaard zeer lang in de wacht. De lijn wordt regelmatig afgebroken, dan kun je weer van voren af aan beginnen.
- Voor bijna elke vraag moet je naar een andere afdeling. Waar je eerst weer heel lang in de wacht staat.
- Ze incasseren gewoon alsnog, terwijl de automatische incasso 3 weken eerder al was ingetrokken. En dat terwijl het bedrag in de week voor de incasso al handmatig door mij was overgemaakt op de dag dat ik de factuur kon inzien.
- Factureringsafdeling traag. Opvragen van de kosten heeft weinig zin, de factuur wordt toch anders. Op de eerste factuur is geen enkel bedrag te herleiden tot hetgeen je hebt afgesproken.
- Zelfs het afkopen wordt niet netjes per direct afgewikkeld.
Bespaar jezelf de ergernis of ga de uitdaging alleen aan als je rechtsbijstand hebt.

13 augustus 2019 20:31

Overstappen: 3 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 2 Prijs: 6
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 4
Prijs: 6
Snelheid: 4

Het internet van Youfone is nog wel aardig, maar de tv is zo gigantisch ruk. Bijna niet voor te stellen dat dit anno 2019 nog verkocht wordt. Het haperd elke keer, je hebt 12? zenders, de tv loopt steeds achter(ik hoor de buren al juichen bij een doelpunt terwijl er bij mij nog niks aan de hand is) en de afstandbediening is zo klein dat ik hem non stop kwijt ben.

Ben na een jaar direct weer overgestapt naar een Ziggo. Iets duurder maar dan heb je tenminste wel iets van kwaliteit.

7 augustus 2019 15:23

Overstappen: 3 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 2 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 7
Prijs: 6
Snelheid: 8

Abonnement is prima alleen is de klantenservice er niet voor de klant. Het is hoofdzakelijk eenrichtingsverkeer. Ondanks dat ik maanden voor het aflopen van het abonnement mijn twijfels had geuit over het beëindigen/voortzetten van het abonnement wordt hier geen aandacht aan besteed. Ook het daadwerkelijk beëindigen van het abonnement is niet vlekkeloos verlopen waardoor ik dubbele abonnementskosten kwijt ben. Ik hoop dat dit bedrijf snel gebruik gaat maken van de overstapservice zoals vergelijkbare bedrijven dit doen. Ik vermoed alleen dat deze werkwijze te lucratief is.

6 augustus 2019 22:57

Overstappen: 3 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 6

Zowel bij opnemen als programma gemist nergens een eind van een programma. Zou aan tv-gids liggen. Ja... En? Doe er wat aan, Youfone! Geen wifi meer in bed ondanks dat ik dezelfde wifirepeater heb gehouden. Klantenservice zeer slecht bereikbaar, ook reële kans dat na een aantal minuten in de wacht de verbinding verbroken wordt. Bij klachten of herroepen steeds hetzelfde stoïcijnse antwoord. Je komt niet verder. Absoluut geen aanrader voor tv+internet.

1 augustus 2019 18:12

Overstappen: 6 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 1 Prijs: 3
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 5
Prijs: 3
Snelheid: 4

Nu anderhalf week gebruiker van Youfone televisie en internet. Ik heb nog nooit zo'n gebrek aan gebruiksvriendelijkheid meegemaakt. Zappen van de 1 naar de andere zender duurt 4 seconden. De afstandsbediening is niet prettig , geen knopje voor opnemen geen knopje voor de tv gids en ga zo maar door. Ook tv pauzeren is erg gebrekkig, als je weer op play drukt gaat hij verder op een verkeerd punt en je kunt ook niet heen en weer spoelen. Ook valt de Wi-Fi vaak weg. Geen netflix mogelijkheid en gaat er ook niet komen. Vandaag gebeld met de klantenservice (duurde wel 25 minuten om iemand aan de lijn te krijgen) om te vragen over herroeping. Na uitleg van mijn klachten werd mij verteld dat ik het er maar mee moest doen. Hij sprak me aan alsof ik een kind was, zeker niet klantgericht of beleefd! Hij heeft bijna mijn mobiele service opgezegd zonder toestemming omdat hij het allemaal even niet meer wist. Ongelofelijk. Na 3 keer toezeggen doorgestuurd te willen worden naar de technische service ben ik weer in de wacht gezet. Na 15 minuten te wachten heb ik maar opgehangen. Je kunt er helemaal niks mee. Youfone krijgt qua klantenservice, gebruiksvriendelijkheid en wachttijd een 1 op de 10.

31 juli 2019 09:31

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Kreeg 2 dagen voor aansluiting internet te horen dat er geen glasvezel internet geleverd kon worden. Dit had KPN al weken van te voren gemeld aan youfone. MIjn oude internet had ik al opgezegd wat betekende dat ik volledig een week zonder internet zat, mede mogelijk gemaakt door onze grote vrienden bij Youfone. Heel fijn bedrijf.

klantenservice is altijd onbereikbaar

31 juli 2019 09:23

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Blijf hier weg!!!!

Vooraf betaalde aansluitkosten betalen zij niet terug na stopzetten internetaanvraag.

30 juli 2019 17:30

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 10
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 10
Snelheid: 8

Zeer tevreden met het pakket en de prijs
Bereik in binnen en buitenland is goed

29 juli 2019 14:34

Overstappen: 8 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 8 Prijs: 8
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 8
Snelheid: 9

Goed bereik. Handige en overzichtelijke app. Goede deals! Ik ben erg tevreden

19 juli 2019 17:04

Overstappen: 9 Kwaliteit: 9
Klantenservice: n.v.t. Prijs: 9
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 9
Prijs: 9
Snelheid: 8

vandaag de modem aangezet en alles deed het zoals het was beloofd
tv haperde regelmatig . dus het kanaal in de modem aangepast
probleem opgelost
alles werkt top
de klantenservice niet nodig gehad

16 juli 2019 10:45

Overstappen: 7 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 7 Prijs: 5
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 3
Prijs: 5
Snelheid: 3

Ondanks dat ze via KPN hun dienst aanbieden ben ik erg teleurgesteld.
Geen stabiele internetverbinding, veel last van stilstaand beeld en wegvallen van het beeld ondanks dat er ook een ontvanger bekabeld is.
Klantenservice; er zijn er die welwillend een update voor je regelen, dan is het probleem zo lijkt het opgelost.
Maar na verloop van een paar weken begint het hele circus opnieuw.
De meeste medewerkers geven de tv's de schuld van de slechte kwaliteit, verouderde tv, blokkade voor streaming etc!
Voorheen altijd KPN gehad en nooit geen enkel probleem ondervonden, ook niet met een verouderde (ong.10 jaar oud) tv.
Al met al, voor mij geen verlening ik ben er wel klaar mee.

11 juli 2019 10:03

Overstappen: 8 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 8 Prijs: 9
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 7
Prijs: 9
Snelheid: 8

het internet heeft een goede snelheid, maar is niet altijd even stabiel.

10 juli 2019 12:55

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 10
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Alles ging snel, vanaf aanvraag tot aan levering. Ik heb alles zelf aangelsoten zonder monteur en was simpel en snel gegaan. Ik ben zeer tevreden met Youfone. Vorige aanbieders beloofden veel Mb maar kreeg de helft of minder thuis binnen. Youfone bied aan, en geeft het ook. Prima.

10 juli 2019 12:05

Overstappen: 6 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 7
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 8
Prijs: 7
Snelheid: 7

De levertijd was vrij lang, maar eenmaal 'aan de beurt' verliep de installatie heel goed. Ook contact met de klantenservice was prettig, ik werd snel en prettig geholpen.

10 juli 2019 10:30

Overstappen: 7 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 9 Prijs: 9
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 5
Prijs: 9
Snelheid: 5

Goede internetaanbieder maar bij ons niet altijd goede verbinding. Navraag gedaan en blijkt niet aan Youphone te liggen. Jammer maar helaas niks aan te doen.

9 juli 2019 23:05

Overstappen: 8 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 10 Prijs: 9
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 9
Prijs: 9
Snelheid: 8

Erg tevreden met de goede klantenservice!

9 juli 2019 22:57

Overstappen: 9 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 9 Prijs: 9
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 9
Snelheid: 6

ik vind jullie aanbiedingen leuk
en bedankt.

9 juli 2019 18:38

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 9
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 9
Snelheid: 8

Super! Enige verbeterpunt is de informatievoorziening in My Youfone!

9 juli 2019 17:18

Overstappen: 10 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 8 Prijs: 9
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 7
Prijs: 9
Snelheid: 6

Ik ben teverden over prijs en levertijd. Ik had geen een monteur nodig.
Maar sneilheid van internet niet goed.

9 juli 2019 17:03

Overstappen: 5 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 6 Prijs: 8
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 8

Het installatiepakket voor het glasvezel was nog niet binnen toen de installateur bij ons thuis kwam. Daardoor moesten we twee weken langer wachten voor een nieuwe afspraak. Na een slechte start is de verbinding en snelheid verder wel erg naar wens.

9 juli 2019 16:49

Overstappen: 9 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 8 Prijs: 9
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 9
Prijs: 9
Snelheid: 8

Youfone geeft exact wat de belofte is, prima wat mij betreft. Het is geen snel internet, maar dat hoeft ook niet.

9 juli 2019 16:44

Overstappen: 6 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 9
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 9
Snelheid: 8

Alleen overstaptijd duurde lang. Moest aantal weken wachten, concurrent is sneller. Afgezien van dat is het prima internet voor een goede prijs.

9 juli 2019 16:14

Overstappen: 10 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 9 Prijs: 10
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 10
Snelheid: 9

Snelle overstap, goede klantenservice en internet werkt erg snel. Geen problemen met de verbinding meegemaakt, top!

9 juli 2019 16:08

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 10 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Het zou veel kunnen veranderen.

9 juli 2019 16:06

Overstappen: 1 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 9 Prijs: 8
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 9
Prijs: 8
Snelheid: 10

Levertijd vond ik zelf buitenproportioneel lang. Toen het eenmaal geïnstalleerd was, zeer enthousiast! Bloedsnelle verbinding en WIFI is naar verwachting.

9 juli 2019 16:04

Overstappen: 9 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 6 Prijs: 10
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Prima product. Gezien ik geen gebruik heb gemaakt van de klantenservice en installateur, heb ik deze ook niet beoordeeld.

Met vriendelijke groeten,

Martijn Valke.

9 juli 2019 16:00

Overstappen: 9 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 8
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 8

Het overstappen van KPN naar Youfone ging voor ons eigenlijk geruisloos. Dit ook doordat er goede afspraken waren gemaakt voor de tijd. Die en die datum komt er een monteur en daarna is de definitieve overstap voor de tijd de kastjes via de post allemaal positief en zonder stress.

super

9 juli 2019 15:57

Overstappen: 7 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 6 Prijs: 7
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 7
Prijs: 7
Snelheid: 6

Werkt allemaal prima. De installatiedoos die werd geleverd bevatte alleen een welkomstbrief met verkeerde naam. Het internet loopt heel af en toe wat stroef, vooral in de avonduren.

9 juli 2019 15:57

Overstappen: 10 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 10 Prijs: 9
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 9
Snelheid: 8

Ik ben blij met You Phone

9 juli 2019 15:55

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 9
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 9
Snelheid: 10

Zeer tevreden over de service en levering.
Personeel is klantvriendelijk en onderneemt direct actie.

Internet is super snel en makkelijk in gebruik.

Een monteur kon 3 weken later langskomen (alleen overdag) voor installeren. Dat is de enige minpunt.

4 juli 2019 16:55

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Dieptrieste klanten'service': mijn abonnement loopt af op 15/7/19, dus ik had gebeld op 13-6-19 (ruim een maand van tevoren) om te verlengen. Mij wordt beloofd dat ik per 16/7/19 verleng. Weken later krijg ik een e-mail dat verlengen pas per 1/8/19 kan, dus ik word dan onnodig een halve maand langer aan het lijntje gehouden. Ten slotte geef ik aan daarom op te willen zeggen per 15-7-19, maar Youfone zegt dat omdat ik op 28-6-19 reageerde met mijn opzegging (veroorzaakt door hen, fout geïnformeerd op 13-6-19 en pas weken later gecorrigeerd), ik pas per 28-7-19 kan opzeggen. Wat een schandalige tent.

7 juni 2019 11:11

Overstappen: 3 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 1 Prijs: 8
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 7
Prijs: 8
Snelheid: 8

Goeie internet, leuke prijs, maar de klanteservice, bah bah.
Ik moest zelf achter alles aan gaan. Er zou een monteur komen die de eerste keer zijn werk niet goed deed, toen probeerde ze me 60eu te laten betalen om nog n monteur te sturen. Uiteindelijk ben ik wel goed geholpen en heb ik y gratis gekregen. Dus dat vindt ik wel netjes.
Ik zou het beter vinden als zij de moeite steken in het helpen van de klanten ipv dat ik er zelf achter aan moet gaan.

29 mei 2019 20:41

Overstappen: 6 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 3
Prijs: 6
Snelheid: 4

*Installeren gaat redelijk, zelfde kastje als bv KPN en andere providers
*Heel weinig zenders en helemaal geen radio zenders (had ik nergens gelezen van te voren)
*Bijna onmogelijk om de klantenservice te pakken te krijgen.
*Je mist ALTIJD het eind van een film of serie waardoor je extra moet opnemen en zelfs dat is geen garantie dat je het einde ook ziet!
*Na een maand gooien ze alle opgenomen programma's eraf, ook als je nog lang niet aan je max zit qua opslagruimte. Heel erg vervelend als je partner offshore werkt bv.
Zelf keek ik met mijn, elders studerende, zoon naar Frost, maar dat was bijna onmogelijk door deze regeling.
*Voor het bijna basis pakket betaal je uiteindelijk ook 48 euro, dus zo goedkoop is het niet.
*Internet valt geregeld uit en dan kun je ook geen TV meer kijken. Het is inmiddels normaal geworden om tijdens een programma het kastje opnieuw uit en aan te moeten zetten.
*Minder belangrijk, ze beloven van alles wat cadeau(punten) betreft als je via een bepaalde site afsluit, maar je krijgt het niet.

28 mei 2019 15:37

Overstappen: 3 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 2 Prijs: 8
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 3
Prijs: 8
Snelheid: 6

Wou een goedkoper abo en ben van provider veranderd. keus viel op youfone. klantenservice slecht bereikbaar. wifi valt regelmatig weg. bereik erg matig
wil je verhuizen, dan moet je opnieuw een contract afsluiten. kortom, weet waar je aan begint en lees vooral de kleine lettertjes goed! nooit weer.

13 mei 2019 14:39

Overstappen: 5 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 7
Installatie (monteur): 4 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 6
Prijs: 7
Snelheid: 7

Heb een pakket met internet en tv, dan krijg je 2 verschillende accounts met verschillende gegevens. Via zo'n mailticket (voor vragen ed) 7 keer op en neer gemaild om te vragen hoe ik m'n wachtwoord kon achterhalen, zonder resultaat. Telefonische helpdesk was daarin tegen wél kundig met een snelle oplossing.
Afstandsbediening is een flutding,
Regelmatig moeten resetten bij vastlopers met de router.
Je kunt ook lang niet altijd doorspoelen.
Geen aanrader, moet nog veel veranderen.

26 april 2019 13:57

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 6 Prijs: 8
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 8

Heb alles in 1 gekozen via DSL, dat is dus via de telefoonaansluiting.
Ik heb de V10 experiabox. Internet werkt prima, ook buitenshuis.
TV is niet optimaal, beeldkwaliteit is minder als bij KPN maar voor mij acceptabel. Wat echter wel stoort is dat vaak beeld en geluid niet sychroon loopt. Ook hapert het beeld wel eens en krijg je stukjes opnieuw te zien en horen.
Heb gevraagd of TV kwaliteit beter wordt als ik overstap op glasvezel maar daar krijg ik niet een bevredigend antwoord op dus ik twijfel nog.

23 april 2019 20:55

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 2 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 5

Je krijgt niet wat er beloofd wordt aan snelheden. Internet valt met regelmaat weg.

16 maart 2019 16:20

Overstappen: 9 Kwaliteit: 9
Klantenservice: n.v.t. Prijs: 9
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 9
Snelheid: 9

Overgestapt van T-Mobile naar Youfone voor VDSL Internet. Kwestie van nieuwe modem aansluiten, wifi-wachtwoord aanpassen op aangesloten apparaten en alles werkt prima. Uitstekende internetsnelheid. Voor mij vanwege de overstapactie (3 maanden halve prijs) een mooie besparing. Ik lees horrorverhalen over tv via Youfone. Dat gebruik ik niet, dus ik kan er niet over oordelen. Als je alleen internet nodig hebt is Youfone wat mij betreft een prima keuze.

22 januari 2019 18:18

Overstappen: 5 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 5 Prijs: 8
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 6

Ben ooit met internet van KPN overgestapt naar Telfort vanwege de prijs. Die werd echter steeds duurder en toen overgestapt naar Youfone.
Bij Youfone zat ook tv dus het kabel abonnement ook opgezegd.

Het internet is exact hetzelfde als bij KPN en Telfort, en werkt gewoon prima. Haal gewoon de maximale VDSL snelheid van 100 mbit. Soms wel wat korte storingen (haperingen), maar niet heel vaak.
Ben gewoon tevreden hierover!

Maaarrr.... Het TV is zo verschrikkelijk slecht dat ik echt spijt heb dat ik dit abonnement heb genomen.
Je krijgt een Android kastje waarmee je tv kijkt en dat ding is ontzettend slecht, veel storingen.
Verder hanteert Youfone een hele lage bitrate waardoor het beeld bagger is. Blikkerig, onscherp en slechte kleuren.

Zodra het abonnement afgelopen is betaal ik gewoon weer op 22 euro voor enkel tv.
Ik kijk niet heel veel tv meer maar wil gewoon goed beeld en geen kastje dat echt frusterend werkt!

14 januari 2019 12:35

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 6
Snelheid: 1

14 dagen bedenk tijd en de installateur pas 30 dagen na aangaan contract sturen, dan constateren dat de aansluiting er niet is. (terwijl hun website zegt van wel). Nu moet ik heel het jaar betalen voor niks en nog een andere provider erbij nemen! Oplichters zijn het!

0 sympathie hebben ze en ze willen absoluut niet meedenken.

De mensen van de klantenservice waren wel heel vriendelijk. Ze vertelde op een heel vriendelijke manier dat ik dikke pech had.

Jammer dat dit kan gebeuren in NL. Iemand die 2 km te hard rijd wordt harder gestraft dan €400,- aftroggelen van een nietsvermoedende consument. En dit gaat gewoon zo door!

16 december 2018 22:54

Overstappen: 5 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 2 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 5

Begin hier niet aan. Wat een drama is deze provider. Het matriaal wat zij leveren zorgt voor vastlopers, traag beeld, zwart beeld. Alles van televisie is helemaal een drama dit gaat dan ook 100% via het internet. Opnemen gaat vaak fout, beeld valt weg. Ik heb enorm veel spijt van het afsluiten bij youfone. Hopelijk gaan zij failliet zodat ik vervroegt weg kan.

10 december 2018 02:09

Overstappen: 9 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 10 Prijs: 10
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 9
Prijs: 10
Snelheid: 7

Ik was al klant bij youfone al jaren. En altijd super klantenvriendelijk geholpen. Dus nu overgegaan naar Alles in 1.

Doordat ik opbelde, werd er nog een mogelijkheid genoemd, waardoor ik nog een 14,95 euro kon besparen.

Alles werkt perfect. Dat kon ik van enkele grotere providers wat klantvriendelijkheid betreft nooit zeggen.

Alle andere aanbieders zijn veel te duur, voor de weinige service die ze zeggen te bieden.

20 november 2018 20:20

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Onlangs zijn wij met één van onze zakelijke toestellen van Telfort naar YouFone geswitched vanwege de concurrerende prijs. Wat dat betreft is de prijs/kwaliteit verhouding wel in orde, de service namelijk precies wat je mag verwachten voor die paar euro per maand. Wanneer je ze mailt middels het contactformulier op de website krijg je geen antwoord (ook geen automatisch bericht), de telefonische helpdesk is onvriendelijk en kortaf.
Wanneer je bijna door je databundel heen bent krijg je een automatische SMS met de melding "Uw datalimiet is bereikt om verder te gaan sms JA naar 1330. Het tarief voor data is EUR0.00". Dit kun je doen tot je een ons weegt, bundel wordt niet verlengd. Toch kregen wij een rekening van €153 voor roamingkosten binnen de EU.
Er zou namelijk tussen het moment dat ik aan mijn limiet zat, Youfone hiervan op de hoogte was en mijn verbinding afsloten, nog 4GB aan data verzet zijn.
Volgens mij staat er in de wet vastgelegd dat er in zulke situaties maar €50 geïncasseerd mag worden.

Bovendien rekenen ze torenhoge roamingkosten buiten de EU terwijl roaming op het toestel uitgeschakeld staat. Wanneer je de klantenservice hierover spreekt krijg je een antwoord als "Roaming kun je niet helemaal uitschakelen, er zijn altijd nog apps op de achtergrond data aan het verzetten". Dit is uiteraard absolute onzin.

Na mijn abonnement afgekocht te hebben en mijn nummer overgezet te hebben naar Telfort blijft YouFone geld incasseren voor het abonnement dat niet meer bestaat. Dit terwijl ze er geen facturen voor versturen en ik ook niet in My.Youfone kan inloggen omdat ze per direct mijn account dichtgegooid hebben nadat ik het abonnement afgekocht heb.

19 november 2018 23:09

Overstappen: 3 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 2

Helaas heel slecht beeld met vaak vastlopers. Krijg regelmatig een stilstaand beeld.

Internet ook niet overal in huis stabiel.

Prijs is de eerste maanden goedkoop, maar dat is ook te merken aan de kwaliteit. Snel over naar een andere provider waar de klantenservice ook beter gericht op de klant antwoord geeft en niet telkens met standaard antwoorden komt

16 november 2018 15:45

Overstappen: 5 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 5 Prijs: 5
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 1
Prijs: 5
Snelheid: 4

Belachelijke afstandsbediening en haperend beeld

16 oktober 2018 18:48

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

I've been lied when contracted home internet service that the service would be delivered in two weeks. After 2 weeks of waiting I made a call and they told me they never said that since the waiting time is one month. I also contracted mobile phone subscription that I don't know how instead of a period of one year I ended up with two years of contract. During the waiting period of my home internet access, I've used the mobile data. I haven't been notified that first month is not a complete month so even if I was careful with data consumption I had no idea that in fact I should go lower that month, so for 2 subscriptions I went over the ceiling with 500MB for one and 900MB for the second. My current invoice is now over 200EURO because few hundred MB of internet over what's provided by my subscription. The EXTRA charge is more than 100EURO per GB. So everybody should be aware of what bad surprises this provider is preparing for their clients. I called the call center to complain on this matter, keeping calm during the entire discussion, but I've been threatened that if I don't pay they will end my contract and invoice all the remaining 2 years of contract. I was absolutely astonished. I didn't expect that. I'm a regular client not an enemy. I started counting the days when I could be able to end my contract without being fined for that. The internet will end in one year and mobile sim in two years, so I'm already counting. I won't stay not even one day after the limit. I'M A CLIENT NOT AN ENEMY.

13 oktober 2018 22:53

Overstappen: 9 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 8 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Ik ben al ruim 2 jaar klant bij youfone, en ben er uitermate tevreden over! Youfone gebruikt gewoon een betrouwbare KPN netwerk waar je dus vrijwel overal bereik hebt. Ook zijn de simonly tarieven zeer gunstig betaal maar 10 euro voor 10Gb data + 100 min, voor de hoge data verbruikers zijn er ook hogere bundelkortingen. Service is ook goed, bij vragen krijg je gelijk antwoord, en klantenservice is goed bereikbaar. Wat ook handig is, is dat je belplafond en dataplafond kan instellen om zo hoge kosten te voorkomen. Ik heb laatst ook gezien dat je voor maar 0,50 cent p.m. ook een plafond voor het buitenland kan instellen! Kortom een aanrader!

2 oktober 2018 10:00

Overstappen: 1 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 2 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 2
Prijs: 6
Snelheid: 1

Internet is prima (want van KPN), maar helaas wordt TV door Youfone zelf aangeboden. En dat is echt dramatisch: het beeld loopt steeds vast en daarna spoelt hij automatisch door waardoor je een stuk van de uitzending mist. Soms gaat het beeld ook op zwart en moet je alles opnieuw opstarten. Het menu is bovendien ontzettend traag, en de de beelden zijn geen hd-kwaliteit. Vooral op een grotere tv is dit erg storend.
Er zijn andere goedkopere providers (NLE en telfort) die zowel internet als tv via KPN leveren, en daarmee voor ongeveer dezelfde prijs als Youfone een veel betere dienst leveren. Youfone tv is echt inferieur. Ik zou me echt schamen om te werken voor een bedrijf dat zo'n waardeloze dienst levert.
Ik kan gelukkig over een paar maanden overstappen. Begin er niet aan!

1 oktober 2018 21:43

Overstappen: 2 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 3 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 8

Ik raad deze provider voor internet en TV niet aan!

Na het bestellen wilde ik de aansluitdatum wijzigen i.v.m. de datum van opzeggen van mijn vorige aanbieder. Dit kon niet. Ik moest annuleren, wachten totdat deze was doorgevoerd en kon toen opnieuw bestellen met de juiste datum.

Youfone heeft als 1 van de weinige geen overstapservice dus je moet zelf de opzegging bij je oude aanbieder regelen (vandaar dat ik dus ook de aansluitdatum moest wijzigen).

Tussen aanvraag en aansluitdatum zat bij mij zo'n 6 weken. In die tussentijd kreeg een familielid hetzelfde product.
Ik was even wezen kijken en schrok me rot van de afstandbediening, kastje en kwaliteit. Ik dacht dat je echt een TV decoder zou krijgen zoals ik van KPN had maar dit was gewoon een android kastje. Ook schrok ik van de beeldkwaliteit. Dit wordt een achteruitgang!
Ik ben gaan googlen en werd alleen maar minder vrolijk. Wat een ellende over het youfone tv gedeelte.
Ik wilde dus annuleren maar dat kon niet meer omdat de 2 weken na aanvraag al was verstreken
Ik had nog helemaal niks!! het pakket was nog niet eens in huis. Je kan toch pas beoordelen als het bij je thuis is aangesloten en werkend is te zien en te gebruiken.
Hierover wat heen en weer gemaild maar je krjigt het standaard antwoord. Ook dit is wat je in de reviews vaak tegenkomt. Youfone komt in niks tegemoet.
Ik heb youfone nu een maand in gebruik en wordt alleen maar verdrietiger. Hier mijn lijstje:

- HD kwaliteit is zeer slecht. Zeker bij snel bewegend beeld (heb groot beeld 55 inch maar heb er nu geen plezier van).
- Afstandbediening zeer klein, weinig functies en geen cijfers.
- Kastje loopt regelmatig vast.
- Zappen zeer traag.
- Geen TLC (had ik kunnen lezen maar dacht dat het via KPN zou lopen).
- Beeld en geluid lopen vaak niet synchroon.
- Beeld hapert of bevriest.
- TV app kan maar op 3 apparaten tegelijk (lastig met grotere huishoudens).
- Geen chromecast ondersteuning in de android TV app (dus geen tv meer in de slaapkamers).
- Geen antwoord op verstuurde tickets via myyoufone.

Dit is een lange lijst van ellende en teleurstellingen.
Ik kom van interactieve TV van KPN en ben in alles achteruitgegaan.
Wat een slecht product!
Ik wil zo snel mogelijk weer weg bij youfone.
Geef alsjeblieft een paar euro meer uit want je krijgt er veel meer voor terug.

Ohh en ik heb het TV kastje bedraad aangesloten dus dat is de beste verbinding.

26 september 2018 13:16

Overstappen: 5 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 8
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 8
Snelheid: 6

Wat een slecht bedrijf. NIET OVERSTAPPEN !!!!!!!

Het is intern bekend dat ze problemen hebben met Philips en Samsung TV s.
Hun kastjes kunnen soms, afhankelijk van het type, niet om de beveiliging heen.
Ik had het aan laten sluiten door hun monteur ( Kosten € 56 ) maar het werkte korte tijd, en daarna niks dan ellende. Het beeld springt regelmatig op groen.
Van besparen is geen sprake. Alleen maar ellende en stress.
De klantenservice wordt bezet door leugenachtige pubers.
Ik kon het uiteindelijk afkopen voor € 300.
Ik heb mijn rechtsbijstandsverzekering gevraagd om in te springen.
Zij gaven mij gelijk en hebben de afkoop vergoed.
Was goedkoper dan een rechtszaak beginnen tegen deze boevenbende.
Het spijt mij, maar ik heb er echt geen andere woorden voor als je klanten met terechte problemen in de kou laat staan

25 september 2018 10:24

Overstappen: 9 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 2
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 2
Snelheid: 1

Nooit meer Youfone! Kan niet wachten tot we over kunnen stappen, en gaan dit nog voor het einde termijn doen. Zijn al 3 monteurs langs geweest en een nieuwe modem maar het beeld blijft haperen. In de slaapkamers geen wifi.
Hiervoor tele2 gehad en dat werkte veel beter. Klantenservice amper bereikbaar, elke keer moesten we hetzelfde riddeltje af. Wat een slecht bedrijf zeg..

23 september 2018 10:59

Overstappen: 4 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 3
Prijs: 6
Snelheid: 6

waardeloze provider ben al meer dan 3 maanen bezig om een normaal t.v.beeld te krijgen doen er niks aan zeker geen aanrader zeer slechte service

22 september 2018 23:05

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 2 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 2

Advies niet doen. Kwaliteit tv verbinding is echt om te huilen. Afstandsbediening is zo basic dat je er niets mee kan. Internet verbinding heb ik geen klachten over. NLEX is een betere keuze.

18 september 2018 20:30

Overstappen: 8 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 6 Prijs: 8
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 7
Prijs: 8
Snelheid: 8

Tv is ramp. Na pauze springt hij door naar live. Je kunt opnames niet doorspoelen, mist vaak laatste stuk van programma. Dus moet je het volgende programma ook opnemen om zeker te zijn.
Regelmatig valt beeld even stil, hapert.
Tv gids werkt niet prettig.
Mensen helpdesk prima, maar technische opvolging duurde soms paar dagen.
Internet ok.
Afrader.

11 september 2018 17:44

Overstappen: 8 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 8
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 1
Prijs: 8
Snelheid: 6

TV van Youfone geen aanrader, loop al vanaf begin te tobben.
TV kastje start niet op (eerst resetten), haperend en stilstaand beeld.
Terugkijken verloopt niet naar wens,

Klantenservice zeer slecht bereikbaar voor mensen die overdag gewoon moeten werken.

Overstappen ging makkelijk, Internetsnelheid voldoende maar de rest is K..

5 september 2018 17:32

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 4 Prijs: 8
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 8

GEEN YOUFONE ALLES IN 1 PAKKET NEMEN!!! IK HERHAAL: DOE HET NIET!!!

TV werkt voor geen meter!! Ik kijk al een half jaar haperende TV. Alsof ik een epileptische aanval heb!
Ben al een half jaar bezig met klachten indienen.... Ze hebben me 'nieuwe' modums toegestuurd (tweede hands -> er zat nog een sticker van de vorige klant op), een monteur gestuurd die niks kon vinden maar die ik wel moest betalen, allerlei updates gedaan... Niets mocht baten. Nu mag ik mijn contract afkopen a €200,-. JA DAAAAAAAG!!! Ze hebben me nog nooit de volledige dienst geleverd, waar ik voor betaal en nu mag ik het wel afkopen! Waardeloos bedrijf!!!! Heb er de rechtsbijstand op gezet!!
Bespaar jezelf de moeite. Goedkoop is duurkoop! NIET DOEN!!!

2 september 2018 22:48

Overstappen: 10 Kwaliteit: 9
Klantenservice: n.v.t. Prijs: 8
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 9
Prijs: 8
Snelheid: 10

In grote lijnen dik tevreden. Echter de ab is dramatisch en interface van tv is niet gebruiksvriendelijk. Verder is er een vervelend probleem dat tv opnames niet volledig zijn. Meestal ontbreekt de laatste 10 minuten. Helaas is dit niet in te stellen.
Snelheid internet is exact wat beloofd wordt.

Kortom @youfone graag interface tv verbeteren bij volgende update.

28 augustus 2018 13:32

Overstappen: 2 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 2 Prijs: 5
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 7
Prijs: 5
Snelheid: 6

Nu helemaal geen tv meer. Wij kunnen er niets meer aan doen maar youfone weigerd ons tegemoet te komen. Wij zijn best genoodzaakt om te betalen maar dan moet het product goed zijn en dat is het niet. Zij willen dat wij een nieuwe tv kopen.maar de onze is nog prima alleen hun modum kan niet om de beveiliging van ons Philips tv heen zeggen ze . Maar dat hadden ze direct moeten zeggen. Wij hebben zo zitten emmeren zodat de maand opzegtermijn was verstreken en nu zeggen ze dat we niet op kunnen zeggen. Wie help ons !?

11 augustus 2018 16:43

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 9 Prijs: 10
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Na het lezen van hele wat negatieve ervaringen, ben ik van mening dat de slechte verhalen gelezen worden, maar de positieve verhalen niet worden gedeeld. Het kan namelijk ook WEL goed uitpakken bij Youfone.

Nadat wij het beu waren 68,50 te betalen bij KPN voor tv en internet, zijn we overgestapt naar Youfone. dit voor 19,95 per maand (eerste 6 maanden en daarna 41 euro. Dat klonk ons heel wat aangenamer. De acties gelden overigens nog steeds. Op de overstapdatum ging het niet vlekkeloos, maar na een belletje naar de klantenservice (wachttijd een enkele minuut (positieve ervaring dus)) uitleg over de heel harde reset gekregen (herstelknop en pennetje in resetgaatje 10 seconden) ipv alleen pennetje in resetgaatje gedaan. Hoopa probleem verholpen.

Ik had zelf de modem namelijk al een keer aangesloten gehad tijdens de KPN periode, zodoende modem verkeert ingelezen.

Klantenservice super vriendelijk en adequaat. Of de mensen die houden van zeuren, zeuren te snel. Of misschien had ik die ene goede servicemedewerker aan de telefoon.

Al met al zijn we zeer tevreden met het signaal en de service, en de daarbij behorende prijs zonder afzetterij!!!

Thx Youfone.

4 augustus 2018 19:40

Overstappen: 9 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 6 Prijs: 10
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Inmiddels leveren ze een V10 box. Erg tevreden over snelheid internet en kwaliteit tv is prima!
Afstandsbediening is enige minpuntje, maar na 2 weken gebruik inmiddels gewend. Dus goede prijs kwaliteit verhouding!

1 augustus 2018 07:45

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 4 Prijs: 8
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 6
Prijs: 8
Snelheid: 7

Onlangs ben ik verhuisd en toen heb ik een vergelijking gemaakt met de diverse aanbieders en ik heb daar vooral gelet op de prijs omdat ik vaak van huis ben. Ik ben daarbij bij deze provider uitgekomen en het is gewoon degelijk. De klantenservice vind ik niet erg professioneel en het zenderpakket voor de TV vind ik ietwat aan de magere kant. Samenvattend geef ik ze een krappe voldoende.

31 juli 2018 20:49

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

niets als onduidelijkheid ze komen iedere keer met het zelfde verhaal dat het al opgestuurd was en dat omdat het huis leeg stond het maar weer mee terug en retour gestuurd is indertussen al weer bijna 3weken geleden.ze hebben opdracht gegeven om het weer op te sturen zo snel mogenlijk en als je dan vraagt of het al onderweg is dan zeggen ze dat doet een andere afdeling ik zei vraag het dan even na nee dat kan niet want nu niet lachen die zijn niet telefonisch te berijken. ze begrijpen dat je gefrusteerd bent maar verder gebeurt er niets maar mijn abonnement is al wel ingegaan en krijg dan ook mails om te zeggen dat ik tidelijk in de maand aug ale zenderpakketten kan bekijken MAAR IK HEB HELEMAAL NOG NIETS BINNEN

24 juli 2018 21:33

Overstappen: 3 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 5 Prijs: 8
Installatie (monteur): 4 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 4
Prijs: 8
Snelheid: 6

Het internet van Youfone is oké, de TV is om te janken en absoluut niet aan te raden.

Het duurde wel meer dan 1 maand voordat het aangesloten kon worden. En tegen de tijd dat het werkte, krijg je blijkbaar geen bericht dat het aangesloten is. De installatie instructie is niet compleet en er is niet meer informatie online beschikbaar (zoals wel in het boekje staat).

De klantenservice is ook slecht bereikbaar!

Het meest irritant is de TV. Je krijgt er slechts een kleine afstandbediening bij, waarmee je niet de TV zelf kan bedienen. De volumerange op de afstandbediening is zeer klein, waardoor je altijd de afstandbediening van de TV moet gebruiken om het volume goed te bedienen.
Er zitten ook geen cijfers op de afstandbediening, dus je kunt alleen zappen met omhoog en naar beneden.
In de snelle tv gids kun je alleen zien wat er nu op is, maar niet wat er later komt. Dan moet je via het menu naar de andere tv gids, maar dan kun je intussen geen tv meer kijken en hoor je niet eens meer het geluid.

Wij hebben echt spijt dat we voor deze provider hebben gekozen!

21 juli 2018 15:35

Overstappen: 7 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 6 Prijs: 10
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 8
Prijs: 10
Snelheid: 9

Youfone internet+TV Zat hiervoor bij KPN voor €62 p/m, nu €47 p/m, scheelt toch €180 op jaarbasis. Internetsnelheid hetzelfde, TV maar iets mindere kwaliteit en inderdaad een onhandige afstandbediening een wat trage TV box bij zappen en geen klantenservice buiten kantoortijden.
Tot nu toe heel tevreden.

20 juli 2018 15:59

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

YouFone. DOE HET NIET!!
Dus NOGMAALS twijfel je nog over YouFone? DOE HET NIET!

Vorige maand zowel TV + Internet als een mobiele SIM only abbo. Grootste fout die ik ooit heb gemaakt.

Op een of andere vage manier is een sim only die je aanvraagt op 6/6 pas actief per 15/7? Bijzonder maar oke.

Daarnaast zit ik nu al 3 dagen zonder tv en internet omdat YouFone "vergeten" is het pakket met zender en router op te sturen. Als ik bel krijg ik antwoord dat ze een pakket hebben aanvraagt maar dat ze verder niet kunnen zien of het al onderweg is.

Als ik aangeef dat ik al meerdere dagen zonder zit, door een fout van YouFone, en daarom extra kosten heb moeten maken krijg ik niet eens een excuus. Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat je voor de gemaakte kosten gecompenseerd wordt.

Daar zijn ze echter bij YouFone ABSOLUUT niet van. Ze blijven gewoon constant het zelfde verhaal afsteken dat het pakket is aangevraagd en dat ze ons op de hoogte zullen houden. Geen enkel zuchtje begrip te bekennen bij YouFone.

Dus twijfel je nog over YouFone? DOE HET NIET!

EDIT: Wederom contact opgenomen. Nog steeds geen internet en of TV pakket ontvangen. Ik krijg te horen dat ze per 1 augustus kunnen leveren! Dat dit betekend dat ik dan 3 weken zonder tv en internet zit / gezeten heb schijnt geen indruk te maken. Onder het contract kan ik niet meer uit, ondanks dat zij hun kant van het contract niet nakomen. Ik mag €350 neertellen om van ze af te komen.. Het wordt maar gekker en gekker.

Dus NOGMAALS twijfel je nog over YouFone? DOE HET NIET!

16 juli 2018 16:41

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 10
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Prima Internet en TV dienst. Aanzienlijk goedkoper dan overige partijen en ze bieden vrijwel alle zenders aan. Gratis fox sport ook en kan nu ook gewoon NBA kijken via ziggo sport. De youfone tv box werkt ook in het buitenland schijnt dus die neem ik mee op vakantie.

17 juni 2018 16:12

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 4 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 6
Snelheid: 1

In 5 maanden tijd 3 grote storingen gehad.
Waardeloos geholpen door de klantenservice. Mijn internet werkt 3 weken niet en om mijn rekeningen te betalen moet ik dan maar naar de dichtstbijzijnde MacDonalds rijden omdat daar de WiFi gratis is....
Waardeloze service.
Ik zou heel snel verder kijken!

2 juni 2018 11:54

Overstappen: 2 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 3
Prijs: 5
Snelheid: 4

Na 8 jaar youfone mobil besloot ik youfone alles in een te nemen na de voorwaarden en instalatie handleiding te hebben gelezen een abonnement geplaatst na 14 dagen kom je er achter geen radio terwijl die in de algemene voorwaarden art 1 regel 6 staat dat deze geleverd via de diensten youfone geen beveiligt internet en de Thosling aan sluiting de S/ P DIF poort die duidelijk op de getoonde tv ontvanger staat handleiding maar je bedenk tijd is om en dat voordat je iets gezien en ontvangen heb geen weg terug ik ga naar de geschillen commissie deze praktijken kun je niet laten gaan als je leest dat het ook niet na behoren wekt zit je vast aan contract bedenktijd moet ingaan als alles hebt gekregen wat je hebt besteld volgens instalatie hand leiding ( dit zit in uw pakket ) en iets sturen waar je niks mee kan en nog zoals ik lees van matige kwaliteit dit heet dwaling art 6:228 Burgelijk wetboek

7 mei 2018 15:24

Overstappen: 5 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 5
Prijs: 6
Snelheid: 7

Ik kan er redelijk kort over zijn;

We zijn al enkele maanden bezig om de rare afstandbediening die je bij je pakket hebben te vervangen voor een one for all. Helaas gebruiken ze een rare TV ontvanger die zelfs bij One for All niet bekend is. dit tot nu toe zonder echte oplossing. Een monteur kennen ze niet om te helpen en bij de klantenservice worden we niet verder geholpen en zeker niet vriendelijk.

Het TV pakket is uitgebreid met opties maar alles is net niet, afleveringen worden niet goed opgenomen, bij terugkijken idem dito. Meestal mis je het begin of het einde van je serie.
Bij terugkijken kan je soms niet doorspoelen en anders per minuut.

Het internet zelf hapart soms en kan netflix niet aan via de TV. als je tegelijkertijd op je laptop of telefoon zit.

19 april 2018 10:20

Overstappen: 6 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 6 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 8
Prijs: 1
Snelheid: 6

!9,95 per maand
Ik betaalde de eerste anderhalve maand 70 euro en vervolgens 57 euro.
Goed waardeloos.
Had er wel een eredivisie fox sport totaal zenderpakket bij twv 7,50.
Dat heb ik opgezegd.
Ik heb gedreigd met een revieuw achter te laten met de grote verschillen in prijzen.
Bij deze dus.

27 maart 2018 12:41

Overstappen: 7 Kwaliteit: 5
Klantenservice: n.v.t. Prijs: 7
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 5
Prijs: 7
Snelheid: 6

ik vind het niet zo hele goeie internet want het stopt steeds en is niet zo snel.
maar het is goedkoop.

22 maart 2018 14:12

Overstappen: 7 Kwaliteit: 7
Klantenservice: n.v.t. Prijs: 9
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 9
Snelheid: 7

Helemaal prima, overstappen verliep vlekkeloos, tot nog toe geen klachten

22 maart 2018 10:20

Overstappen: 6 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 1
Snelheid: 7

Tv is echt bagger. Loopt steeds vast, kan niet alles terug of doospoelen
en programmas worden maar half opgenomen.
De prijs lijkt goed, de eerste 6 maanden 20,- per maand.
Tot ik de eerste rekening kreeg: 50,- !?
Tot nu toe nog geen reactie gehad van de klantenservice.

20 maart 2018 21:12

Overstappen: 2 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 4 Prijs: 8
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 6
Prijs: 8
Snelheid: 7

Dramatisch slechte televisie!! Het is gewoon een goedkoop IP boxje uit china die 1. traag is, 2. ik bekabeld niet 1 programma heb af kunnen kijken zonder dat het vast liep, 3. soms werken bepaalde kanalen niet en 4. wisselvallige beeldkwaliteit ( soms 280p, soms 720p) Zeker geen aanrader. Ik was hiervoor bij de NLEx en die hadden gewoon tv uitbesteed aan KPN. Enig pluspuntje was dat de modem hetzelfde is als bij NLEx, waardoor ik in principe alleen de modem hoefde de switchen.

Al met al als je vaak tv kijkt niet aan beginnen bij YOUFONE!!!

En klantenservice toen het om inlogvragen ging kreeg ik binnen een aantal uur bericht, maar nadat ik eindelijk ingelogd was en de kwaliteit van de tv ontvanger mee maakte en hierover een bericht heb gestuurd heb ik tot nu toe niks meer vernomen van ze.

DRAMATISCH!

Ook wekken ze de schijn op dat er een overstapservice zou zijn, dus klikte ik snel op ja zonder het verder te lezen, wat later bleek dat ze een standaard mailtje aan mij gaven om vervolgens zelf de overstap te regelen, waardoor ik nog mijn oude abo betaal en deze moet betalen.

20 maart 2018 09:54

Overstappen: 6 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 3
Prijs: 6
Snelheid: 2

Bagger en nog eens bagger, de factuur bedragen kloppen niet, tv is slecht, loopt vast of doet het maar half half, prentenderen goedkoop te zijn, daar het bagger is vind ik het nog te duur, heb spijt dat ik abonnement voor een jaar heb afgesloten. Ben nog maar net 1 maand abonnee.
GA DUS NU PER DIRECT OPZEGGEN

19 maart 2018 18:25

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 10
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 10
Snelheid: 8

Super tevreden. Mooi tv product. Plug en play werkt erg makkelijk en de prijs is top met fox1 in het pakket.

15 maart 2018 09:29

Overstappen: 8 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 1 Prijs: 8
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 8
Snelheid: 7

Over het internet ben ik tevreden, dat is helemaal goed.
Over de tv ben ik niet te spreken. Sommige zenders zijn niet door te spoelen of alleen per minuut.
Reclame is bij sommige zenders ook niet door te spoelen. Verder is er erg weinig ruimte om dingen op te
nemen, als de ruimte vol is, gaat ie zelf maar dingen verwijderen.
Verder kan je maar 1 dag in de gids zien, je kan niet kijken wat er de volgende dag komt of vast dingen opnemen. Het opnemen gaat ook vaak niet goed, ik mis elke keer het begin of het eind van de film,
omdat het niet goed is opgenomen.
Tenslotte valt de tv ook telkens uit of zit ie vast. Erg vervelend allemaal.
Heb de klantenservice al gebeld, maar die zegt niets te kunnen doen.
Ik heb spijt van deze provider!

9 maart 2018 15:50

Overstappen: 8 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 9 Prijs: 10
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 10
Snelheid: 9

netjes over kunnen stappen ook al moesten we even wachten omdat er dingen omgezet moesten worden en we nog een andere provider hadden

1 maart 2018 16:56

Overstappen: 9 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 9 Prijs: 10
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Ben heel blij met Youfone alles in een pakket voor de helft van de prijs. Voor deze prijs is het een meer dan uitstekend product en ben daarom zeer tevreden daarover. Ik beveel Youfone zeker aan.

1 maart 2018 09:40

Overstappen: 5 Kwaliteit: 5
Klantenservice: n.v.t. Prijs: 7
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 5
Prijs: 7
Snelheid: 6

Wat is de tv bagger zeg. Kan nauwelijks doorspoelen of terugspoelen. zit geen klok in de gids en kan niet meer als een dag bekijken in de gids.
overstappen duurde ook lang

27 februari 2018 09:49

Overstappen: 6 Kwaliteit: 5
Klantenservice: n.v.t. Prijs: 7
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 5
Prijs: 7
Snelheid: 6

De levertijd was een maand, maar die is volgens mij bij elke provider wel lang.
Hij was makkelijk te installeren.
Internet is goed. Ben alleen helemaal niet tevreden met de tv. Er zat gratis opnemen en doorspoelen bij. Maar sommige programma's kan je helemaal niet doorspoelen en sommige kan het wel maar dan per minuut. Niet fijn

20 februari 2018 18:05

Overstappen: 5 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 8
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 8
Snelheid: 1

levertijd is langer dan 2 weken, dit wil dus zeggen dat je niet van je abbonement kan afzien nadat je alles hebt ontvangen om te kijken of het ook daadwerkelijk werkt. tv kastje werkt op 18mb, wat bij mij binnenkomt is 22mb, wanneer ik dus mijn internet gebruik en tv wil kijken gaat mijn tv kwaliteit bizar achteruit en loopt zelfs vast. Enigste oplossing van Youfone is dat ik mijn contract kan afkopen met 50euro korting... afstandsbediening heeft geen cijferknoppen, dus je kan niet zappen(echt te bizar voorwoorden anno 2018) lees ook even de voorwaarden goed door, er staat letterlijk in dat Youfone niet instaat voor de kwaliteit van het internet... succes met iedereen die hier zijn contract afsluit!

15 februari 2018 15:50

Overstappen: 4 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 4 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Klantenservice is hopeloos.
TLC hebben ze ook niet in het zender pakket terwijl ze vorig jaar al zeiden ermee bezig te zijn.

25 januari 2018 10:34

Overstappen: 4 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 3 Prijs: 6
Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Wat een ramp. Duurde lang voordat ik over kon stappen, het lukte niet met installeren en de klantenservice kon me niet goed helpen.
Het werkt nu gelukkig uiteindelijk wel

19 januari 2018 13:55

Overstappen: 6 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 9
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 8
Prijs: 9
Snelheid: 7

Alles helemaal goed en lekker goedkoop. Heb niets te klagen.

18 januari 2018 15:58

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Goeie internet verbinding rondom het hele huis! Installatie ging vlekkeloos , zeer tevreden met alles.

17 januari 2018 11:18

Overstappen: 7 Kwaliteit: 6
Klantenservice: n.v.t. Prijs: 8
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 6
Prijs: 8
Snelheid: 7

De verbinding is niet altijd heel goed, hij valt soms uit. Verder alles goed, netjes op tijd geleverd en makkelijk te installeren

17 januari 2018 09:24

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Ik heb er ontzettend spijt van dat ik ooit deze provider heb genomen. Ik zit nu al
drie weken zonder internet en tv.
Het zou drie weken geleden geleverd worden en zij zouden mijn oude abonnement
opzeggen. Mijn oude abonnement is wel opgezegd, maar de nieuwe is nog steeds niet geleverd!

12 januari 2018 16:52

Overstappen: 7 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 8 Prijs: 9
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 9
Snelheid: 9

Goede kwaliteit voor een lage prijs. Goed bereik overal.
Fijn dat er opnemen en pauzeren bij zit.
Mooi op tijd geleverd. Ik ben tevreden

12 januari 2018 12:57

Overstappen: 6 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 9
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 8
Prijs: 9
Snelheid: 9

Prima internet, lekker snel en ook nog goedkoop.
De levering duurde wat lang. Die was een week later dan ze gezegd hadden,
waardoor ik een week zonder tv en internet heb gezeten.

11 januari 2018 09:24

Overstappen: 7 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 8 Prijs: 9
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 9
Snelheid: 9

De levertijd was een maand, het overstappen ging goed.
Met de klantenservice heb ik geen contact gehad,
want ik heb geen problemen gehad.
Een monteur heb ik niet genomen, ik heb alles zelf geinstalleerd,
wat niet moeilijk was.
De kwaliteit van het internet is prima. Bij mijn oude provider werd de verbinding vaak verbroken
en had ik geen bereik in de tuin. Daar heb ik hier geen last van.
De prijs is prima, 40 per maand en een half jaar 20,- per maand.
Het internet is heel snel.
Ik ben tevreden.

29 december 2017 02:45

Overstappen: 6 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 6 Prijs: 8
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 7
Prijs: 8
Snelheid: 8

Goede verbinding volgens mij op kpn netwerk. Wel erg jammer dat 24kitchen en wat kinder kanalen missen, die dus bij moeten bestellen.

26 december 2017 14:08

Overstappen: 6 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 10 Prijs: 8
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 10

Het is wie je treft bij klantenservice. De een weet veel meer dan de ander. Dus gewoon een keer of wat terugbellen. Is toch gratis voor abonnees, waardoor uiteindelijk de service, optima forma is.
Als ik dat zo lees van andere providers, betaal je bij die ander misschien minder, maar is
de service, knudde met een rietje en betaal je bovendien nog eens extra voor de klantenservice, die niets voorstelt. Gewoon naar Ziggo gaan, en je zit op de eretribune.

14 december 2017 12:22

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 4 Prijs: 9
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 9
Snelheid: 10

Snelle levering inderdaad. Internet werkte niet. Vrij genomen om tijdens kantooruren contact met klantenserice op te nemen. Moest afspraak met monteur KPN maken. Die kwam niet opdagen. Internet werkte ineens wel. Nu werkt TV niet meer. Foutmelding waar klantenservice niks mee kan. Moet ik weer vrij nemen om naast de TV klantenservice te bellen.

12 december 2017 17:42

Overstappen: 10 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 10 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Op dit moment alleen mobiele telefoon abonnement, maar ben daarover meer dan tevreden!

3 december 2017 21:31

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 7 Prijs: 10
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Internet is lekker snel. Tv zenders mis ik wel tlc en id tv in het pakket. Opgenomen tv programma's kunnen niet doorgespoeld worden, dat is jammer. En terug kijken zit er niet op. Ik hoop dat dit er in de toekomst nog wel op komt allemaal. Daarom over de prijs niets te klagen.

20 november 2017 22:28

Overstappen: 2 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 4 Prijs: 8
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 3
Prijs: 8
Snelheid: 6

Helaas zit ik nog steeds te wachten op aansluiting ze doen beloftes die ze niet nakomen.
Nu dus heel veel kosten op mijn mobiel omdat ik nog steeds niet ben aangesloten het zou 4 weken duren en we zitten al in week 5 nu als ik dit had geweten had ik het nooit gedaan😡

20 november 2017 11:27

Overstappen: 8 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 7 Prijs: 8
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 8
Snelheid: 6

Internet wel goed.bij tv vaak storing ook internet valt dan vaak weg

29 oktober 2017 06:18

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 10
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Ben er erg tevreden mee, had geen monteur. Maar het was zo makkelijk om het gewoon zelf te doen. Internet is supersnel! Ik raad het mensen echt aan, zeker voor zo'n prijs

25 oktober 2017 15:10

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 7
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 7
Snelheid: 8

Tevreden...met mn keuze... prima advies gekregen... Bedankt.

Laat hier een review achter
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Schrijf een review!
Schrijf een review!
Bedankt voor uw reactie
Wij controleren het bericht.
Terug naar vergelijking
Start de chat