prijsvergelijken

KPN provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer KPN
  • Prijsvergelijken: 8,5
  • Klanten: 4,5
  • Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,4
Klantenservice
3,7
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
4,9
Prijs
4,5
Snelheid internet
4,9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,4
Klantenservice
3,7
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
4,9
Prijs
4,5
Snelheid internet
4,9
Gemiddeld cijfer KPN
Prijsvergelijken: 8,5
Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,4
Klantenservice
3,7
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
4,9
Prijs
4,5
Snelheid internet
4,9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,4
Klantenservice
3,7
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
4,9
Prijs
4,5
Snelheid internet
4,9

Pluspunten & Minpunten KPN

  • Uitgebreide klantenservice
  • Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
  • Mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten
  • Hoge tarieven

Pluspunten

  • Uitgebreide klantenservice
  • Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
  • Mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten

Minpunten

  • Hoge tarieven

Klanten reviews

Overstappen: 1 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 1 Prijs: 2
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 3
Prijs: 2
Snelheid: 2

Slechte ervaring met KPN. Twee keer al. Ze blijven abonnementsgeld afschrijven als je al bent overgestapt. Dit hebben ze een half jaar volgehouden. De ene provider gaf de andere de schuld en daar zit je dan als hulpeloze en gedupeerde klant tussen. Uiteindelijk heb ik een brief geschreven naar het board of management. Toen was het snel opgelost. Hoever moet je gaan??

Volgende case; ze deden een televisie- en internet-aanbod waar ik ja tegen zei maar KNP kwam er op terug... Zo'n aanbieding hadden zij niet mogen doen, volgens hen. Lekker dan!

De klantenservice is slecht te bereiken en soms wordt je gewoon weggedrukt. 'Ik ga even wat opzoeken.' En weg is de verbinding. Natuurlijk bellen ze niet terug. Het kan ze niets schelen. Het kan ze echt geen zier schelen.

Na de grote fout van de televisie- en internet-aanbieding dien ik een klacht in. Er worden namelijk veel hogere bedragen afgeschreven dan was overeengekomen. Dus was dit klachtwaardig. Ik krijg een telefoontje van een dame van KPN met een hele grote nare mond. 'Waarom dient U nog een klacht in??; 'vraagt ze. Ik werd zo af-geserveerd.

Wat een naar bedrijf! Nooit meer!

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Nog slechter dan Ziggo. Al 3x een monteur langsgeweest. Twee maanden later nog steeds niet aangesloten. Telkens de belofte vandaag komt er iemand anders nog langs die u eerst belt. Vervolgens vrije dagen opgenomen en kind naar de opvang zonder dat er ook maar iets gebeurt.

Uiteindelijk kan ik telkens zelf de klantenservice bellen waar je een half uur in de wacht staat om het verhaal continu te moeten herhalen.

Overstappen: 3 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 5 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Probeer je over te stappen van Klein Zakelijk Hussel naar gewoon Hussel, want geen zakelijke klant meer. Krijg ik een nieuw modem, dezelfde die ik al heb, dus op aanraden van klantenservice teruggestuurd. Via klantenservice 3 verschillende meningen. Zijn wel aardig maar 1 vrouw was heel kattig en had mijn aanvraag geannuleerd. Abonnement schijnt nu aangepast te zijn na tig keer bellen, maar krijg tóch weer een nieuw modem, gek van, advies om deze ook terug te sturen. Ben benieuwd of dit ooit nog goed komt en ik een goedkoper (scheelt €120 per jaar) gewoon Hussel abonnement kan bemachtigen.....

TOON ALLE 283 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

KPN provider-review & ervaringen

2 november 2022 (laatste wijziging 9 november 2022) door Coen

Samenvatting

KPN is een degelijke en betrouwbare provider van internet, TV en bellen. Het aanbod in pakketten is heel ruim.

Qua internetsnelheid hebben ze altijd een aanbod dat aansluit bij wat jij nodig hebt: van een prima 50 Mbit/s tot maar liefst 1.000 Mbit/s (1 Gbit/s) via glasvezel – mits op jouw adres beschikbaar.

Bijzonder is de gratis beveiligingssoftware ‘KPN Veilig’. Daardoor hoef je in principe geen aparte virusscanner en software voor bijvoorbeeld ouderlijk toezicht aan te schaffen.

Het TV-aanbod is dik in orde. Veel zenders en alle moderne features van interactieve TV.

KPN is een van de duurdere providers. Het verschil kun je wel kleiner maken met KPN Hussel (eerst: KPN Compleet). Als je ook KPN Mobiel hebt, krijg je extra (prijs)voordeel.

Ook heel interessant: de mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten. KPN is de enige internet provider die dit aanbiedt.

Lees volgende pagina: KPN Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat