KPN provider-review & ervaringen
- Prijsvergelijken: 8,5
- Klanten: 4,4
- Eindcijfer: 6,4/
Pluspunten & Minpunten KPN
- Uitgebreide klantenservice
- Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
- Mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten
- Hoge tarieven
Pluspunten
- Uitgebreide klantenservice
- Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
- Mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten
Minpunten
- Hoge tarieven
KPN provider-review & ervaringen
2 november 2022 (laatste wijziging 24 oktober 2023) door Coen
Samenvatting
KPN is een degelijke en betrouwbare provider van internet, TV en bellen. Het aanbod in pakketten is heel ruim.
Qua internetsnelheid hebben ze altijd een aanbod dat aansluit bij wat jij nodig hebt: van een prima 50 Mbit/s tot maar liefst 4.000 Mbit/s (4 Gbit/s) via glasvezel – mits op jouw adres beschikbaar.
Bijzonder is de gratis beveiligingssoftware ‘KPN Veilig’. Daardoor hoef je in principe geen aparte virusscanner en software voor bijvoorbeeld ouderlijk toezicht aan te schaffen.
Het TV-aanbod is dik in orde. Veel zenders en alle moderne features van interactieve TV.
KPN is een van de duurdere providers. Het verschil kun je wel kleiner maken met KPN Hussel (eerst: KPN Compleet). Als je ook KPN Mobiel hebt, krijg je extra (prijs)voordeel.
Ook heel interessant: de mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten. KPN is de enige internet provider die dit aanbiedt.
Klanten reviews
Hassa
5 mei 2024 12:33
De service is ver te zoeken bij KPN evenals het hebben van stabiel internet. Met meer dan 6 storingen (ben de tel kwijt) in 3 maanden tijd en 3 verlof dagen kwijt aan een monteur die nooit komt opdagen, is voor mij de maat vol. Ik stap, zodra het kan, zeker over op Ziggo, veel beter dan KPN en Delta bij elkaar!
G.Deurman
1 mei 2024 08:56
Let goed op je rekening bij dit bedrijf. Mijn schoonmoeder is overleden en toen kwamen we erachter, dat zij onterecht al vanaf 2016 een rekening betaalde van een onbekend persoon in een ander deel van het land. We hebben een klacht ingediend en kregen te horen: Sorry maar we kunnen het mw niet meer vragen. U kunt bij de bank storneren tot 1 jaar. Ik zei jullie kunnen dit tot op de bodem uitzoeken, maar nee, dat kon niet ivm de privacy van de onbekende. Tuurlijk kunnen zij dit wel doen, maar er is daar een fout gemaakt en je wordt afgescheept. Dus let op. Voor je het weet betaal je andermans rekening.
De rekening werd op verschillende dagen afgeschreven, dus mijn schoonmoeder is het op die manier ook niet opgevallen.
Biko
26 maart 2024 17:58
Eerst 2 jaar lang 21 euro in de maand teveel betalen voor m’n abbonoment zonder een signiaal of compensatie. Vervolgens wijzig ik m’n nummer ben ik een hele week lang onbereikbaar (van het kastje naar de muur gestuurd) zonder compensatie of enig begrip. Vervolgens smeren ze me in de winkel een internetabonnement aan en beloven dat het zonder problemen overstappen is. Nu heb ik al 2 dagen geen internet omdat ze me gewoon niet aansluiten op het netwerk vanuit de centrale, ik werk thuis mijn vrouw ook met alle gevolgen van dien!!! Kijk uit voor dit malavide bedrijf.. ze leveren niks en willen alleen je geld!! Ben blij dat ik er nu vanaf ben!!