prijsvergelijken

KPN provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer KPN
  • Prijsvergelijken: 8,0
  • Klanten: 4,8
  • Eindcijfer: 6,4/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8,5
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
8
Zenderaanbod
8
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8,5
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
8
Zenderaanbod
8
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,9
Installatie (monteur)
5,5
Kwaliteit
5,1
Prijs
4,5
Snelheid internet
5,1
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,9
Installatie (monteur)
5,5
Kwaliteit
5,1
Prijs
4,5
Snelheid internet
5,1
Gemiddeld cijfer KPN
Prijsvergelijken: 8,0
Eindcijfer: 6,4/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8,5
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
8
Zenderaanbod
8
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8,5
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
8
Zenderaanbod
8
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,9
Installatie (monteur)
5,5
Kwaliteit
5,1
Prijs
4,5
Snelheid internet
5,1
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,9
Installatie (monteur)
5,5
Kwaliteit
5,1
Prijs
4,5
Snelheid internet
5,1

Pluspunten & Minpunten KPN

  • Gratis monteur en wifi check
  • Mogelijkheid tot 4K TV
  • Mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten
  • Hoge tarieven

Pluspunten

  • Gratis monteur en wifi check
  • Mogelijkheid tot 4K TV
  • Mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten

Minpunten

  • Hoge tarieven

Klanten reviews

25 november 2020 20:10

Overstappen: 3 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 7
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 8
Prijs: 7
Snelheid: 7

Augustus 2020 zijn we na veel ellende bij de toenmalige provider naar KPN gegaan. Het begin ging wat stroef, maar feit is dat we nu erg blij zijn. De service was snel en uiteindelijk werkt alles 100 %.

20 november 2020 10:08

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 7

'KPN laat docenten zitten in corona tijd

We worden compleet naar links geschoven. We gingen overstappen van Ziggo naar KPN, vanwege het feit dat we glasvezel hadden laten leggen en KPN hier een mooie deal voor had. Een maand overstap hoorde bij de overstap service en die hebben we geaccepteerd. Een maand later kwam de KPN-monteur en vertelde dat er iets mis was met het glasvezel en hij ons geen stabiel internet kon garanderen. Ondertussen kreeg Ziggo wel een signaal door dat het abonnement bij hen kon worden uitgezet en dit gebeurde dus ook. De monteur vertrok met het verhaal dat KPN contact op zou nemen met Ziggo en zou regelen dat we die dag zelf nog internet zouden hebben. Dat was ook niet gelukt.
Ondertussen moesten wij die dag zelf lesgeven, want wij zijn docenten en konden dus niet de leerlingen bieden wat ze nodig hadden. Dit is dus hoe mensen in het onderwijs worden behandeld door KPN. We hebben een enorm hoog aantal medewerkers gesproken bij KPN en het meest wat ze konden geven was een noodsimkaart en ‘oh wat erg’,

11 november 2020 18:16

Overstappen: 1 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 3
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 6
Prijs: 3
Snelheid: 4

Al jaren ben ik een trouwe klant bij KPN, ondanks de toch wat hoge tarieven en beperkte internetsnelheid. Dat was het me waard, omdat ik een goede service had verwacht van een dergelijk bedrijf.

Echter, recent bleek plotseling mijn internet afgesloten, zonder dat daarvoor opdracht was gegeven. Vervolgens de dramatische afwikkeling door de klantenservice: meerdere uren aan de telefoon gehangen, diverse keren doorverbonden, maar geen oplossing. Een belofte van een directe toezending van een noodpakket werd niet nagekomen. Vooralsnog zit ik zonder internet, en dit zal nog ten minste 2 dagen aanhouden, is mij nu medegedeeld.

Gevolg: grote problemen met thuiswerken. Een (fatsoenlijke) tegemoetkoming van KPN hoef ik niet te verwachten, aangezien ze slechts een mindering in de abonnementsgelden per dag aanbieden.

KPN, ik denk niet dat je klanten op deze manier mag behandelen. Ik zou eenieder die voor zijn (thuis)werk afhankelijk is van internet deze aanbieder ontraden.

TOON ALLE 212 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

KPN provider-review & ervaringen

26 juli 2020 (laatste wijziging 7 augustus 2020) door Coen

Samenvatting

KPN is een degelijke en betrouwbare provider van internet, TV en bellen. Het aanbod in pakketten is heel ruim.

Qua internetsnelheid hebben ze altijd een aanbod dat aansluit bij wat jij nodig hebt: van een prima 50 Mbit/s via DSL tot wel 500 Mbit/s via glasvezel (mits op jouw adres beschikbaar).

Bijzonder is de gratis beveiligingssoftware ‘KPN Veilig’. Daardoor hoef je in principe geen aparte virusscanner en software voor bijvoorbeeld ouderlijk toezicht aan te schaffen.

Het TV-aanbod is prima in orde. Veel zenders en alle moderne features van interactieve TV.

KPN is een van de duurste providers. Het verschil kun je wel kleiner maken met KPN Hussel (eerst: KPN Compleet). Als je ook KPN Mobiel hebt, krijg je extra (prijs)voordeel.

Ook heel interessant: de mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten. KPN is de enige internet provider die dit aanbiedt.

Lees volgende pagina: KPN Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat