prijsvergelijken

KPN provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer KPN
  • Prijsvergelijken: 8,5
  • Klanten: 4,4
  • Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,2
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,8
Prijs
4,4
Snelheid internet
4,8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,2
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,8
Prijs
4,4
Snelheid internet
4,8
Gemiddeld cijfer KPN
Prijsvergelijken: 8,5
Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,2
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,8
Prijs
4,4
Snelheid internet
4,8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,2
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,8
Prijs
4,4
Snelheid internet
4,8

Pluspunten & Minpunten KPN

  • Uitgebreide klantenservice
  • Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
  • Mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten
  • Hoge tarieven

Pluspunten

  • Uitgebreide klantenservice
  • Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
  • Mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten

Minpunten

  • Hoge tarieven

Klanten reviews

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

It’s one star because I can’t give zero! KPN is the worst company I ever had a contract with in my entire life! ZERO assistance, ZERO customer support, ZERO customer care, ZERO service, ZERO communication. My experience with KPN has been horrible, a nightmare from the beginning and still until now, a terrible company! I never felt to be so much ignored by a company like with KPN. My nightmare in details below.
I signed an internet contract on the 4th of January for my house. On the 15th I suppose to get the connection but it didn’t work. They sent a mechanic at home to check but apparently the problems are the wires in the phone cabin outside in the street. The cabin in the street is inaccessible due to a broken lock. They told me next week they will come to fix but nobody ever came. I called again and for many days in a row, and continuously NOBODY knew anything, NOBODY was able to give me an answer and a date when this would be fixed. After 2 weeks of being fooled and waiting for nothing I decided to close the contract, and have been assured I will get refunded in the middle of February for the installation cost, since I NEVER received internet at home. But in the middle of February, not only I DIDN’T get the refund, but I even got charged for February! I need to pay for a service I NEVER received!!! I NEVER received a call from KPN to have any updates, apologies, I NEVER received any connection, NOBODY ever cared about my issue, NOBODY ever called me back as they were promising after my phone calls, NOBODY came to fix the problem. And until today, I have been asked to pay 2 months bills even though I NEVER received an internet connection at home. I DON’T recommend anyone to sign any contract with KPN, unless you want to waste your money and become crazy to deal with their madness.

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 2 Prijs: 3
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: 3
Snelheid: n.v.t.

Alles ging mis bij de verhuizing van mijn dementerende 99 jarige vader naar een verpleeghuis. We wilden het, dure, thuisabonnement wel meeverhuizen, vanwege de vaste telefoon. Ruim op tijd verhuizing doorgegeven. Maar in het verpleeghuis moest kpn nog iets doen voordat het zou werken. Pas op het moment van inhuizing konden we pas een monteur bestellen. Het bleek om 2 monteurs te gaan, een van netwerkbeheer en een van kpn abonnementen. Veel telefoontjes gepleegd om het proces te versnellen. Het bleek dat de 2e monteur pas anderhalve week later ingepland was. Eerder kon niet. Mijn vader anderhalve week zonder zijn favoriete TV. Toen maar besloten de Ziggo aansluiting van het huis te nemen en de vaste telefoon eruit te gooien (gelukkig kan hij nog mobiel bellen). Monteur afbellen, verhuizing afzeggen, abo opzeggen. Weer eindeloos bellen met verschillende afdelingen. De opzegging was toegezegd, maar bij nabellen omdat ik steeds maar niets hoorde, bleek die helemaal niet in het systeem te staan. En als klap op de vuurpijl: de uiterst vriendelijke medewerkster krijgt strafpunten omdat ze een opzegging regelt. Dat geloof je toch niet? Kortom een Kafka achtig bedrijf, een doolhof van afdelingen, voor de klant totaal onwerkbaar. Het heeft me uren tijd gekost.

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

KPN beloofde mij na verhuizing korting op het maandbedrag. Tijdens dit telefoongesprek aangegeven dat ik de korting niet zag terugkomen op de orderbevestiging. "Geen zorgen meneer, wordt allemaal geregeld". Ik heb er daarna zelf meerdere keren voor je gebeld en wat is uiteindelijk de oplossing: ze kunnen een korting toekennen, maar dan zit ik er weer een jaar aan vast. Bizar slechte klantenservice en nu helaas maar het contract uitzitten en dan met piepende banden weg.

TOON ALLE 305 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

KPN provider-review & ervaringen

2 november 2022 (laatste wijziging 24 oktober 2023) door Coen

Samenvatting

KPN is een degelijke en betrouwbare provider van internet, TV en bellen. Het aanbod in pakketten is heel ruim.

Qua internetsnelheid hebben ze altijd een aanbod dat aansluit bij wat jij nodig hebt: van een prima 50 Mbit/s tot maar liefst 4.000 Mbit/s (4 Gbit/s) via glasvezel – mits op jouw adres beschikbaar.

Bijzonder is de gratis beveiligingssoftware ‘KPN Veilig’. Daardoor hoef je in principe geen aparte virusscanner en software voor bijvoorbeeld ouderlijk toezicht aan te schaffen.

Het TV-aanbod is dik in orde. Veel zenders en alle moderne features van interactieve TV.

KPN is een van de duurdere providers. Het verschil kun je wel kleiner maken met KPN Hussel (eerst: KPN Compleet). Als je ook KPN Mobiel hebt, krijg je extra (prijs)voordeel.

Ook heel interessant: de mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten. KPN is de enige internet provider die dit aanbiedt.

Lees volgende pagina: KPN Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat