KPN provider-review & ervaringen
- Prijsvergelijken: 8,5
- Klanten: 4,5
- Eindcijfer: 6,5/
Pluspunten & Minpunten KPN
- Uitgebreide klantenservice
- Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
- Mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten
- Hoge tarieven
Pluspunten
- Uitgebreide klantenservice
- Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
- Mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten
Minpunten
- Hoge tarieven
KPN provider-review & ervaringen
2 november 2022 (laatste wijziging 9 november 2022) door Coen
Samenvatting
KPN is een degelijke en betrouwbare provider van internet, TV en bellen. Het aanbod in pakketten is heel ruim.
Qua internetsnelheid hebben ze altijd een aanbod dat aansluit bij wat jij nodig hebt: van een prima 50 Mbit/s tot maar liefst 1.000 Mbit/s (1 Gbit/s) via glasvezel – mits op jouw adres beschikbaar.
Bijzonder is de gratis beveiligingssoftware ‘KPN Veilig’. Daardoor hoef je in principe geen aparte virusscanner en software voor bijvoorbeeld ouderlijk toezicht aan te schaffen.
Het TV-aanbod is dik in orde. Veel zenders en alle moderne features van interactieve TV.
KPN is een van de duurdere providers. Het verschil kun je wel kleiner maken met KPN Hussel (eerst: KPN Compleet). Als je ook KPN Mobiel hebt, krijg je extra (prijs)voordeel.
Ook heel interessant: de mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten. KPN is de enige internet provider die dit aanbiedt.
Klanten reviews
Sander
27 september 2023 20:04
Juli 2022 een thuis contract afgesloten bij KPN. Hierbij een leuke korting van 12 maanden 50% gehad.
Vlak voor aflopen van het contract een telefoontje van KPN ontvangen. (juni 2023). Hierbij werd een ludieke actie genoemd. Mensen die eerder mee hebben gedaan met de KPN 12 maanden korting kregen nogmaals 12 maanden korting aangeboden.
Dit contract is direct na het telefoontje via mail aan mij toegestuurd. Maar ik moest dit nog wel acepteren via de knop in de mail. Dit natuurlijk gelijk gedaan. Want waar ga ik nu nog 12 maanden korting krijgen, en dus maar €37,50 p/m betalen voor 1Gbit en TV + een gratis Plus pakket TV, en €25 voor Unlimted mobiel.
1e maand verder, 1e factuur is €74!!! Gelijk klantenservice gebeld, 3x doorverbonden en 45 min verder. Nog geen antwoord. Er is een case voor u aangemaakt. Inderaad binnen 5 werkdagen (5e dag om 16:50) teruggebeld. Het was geregeld.
2e maand verder, 2e factuur is nog steeds, je raad het nooit... €74!
yvonne vonk
14 september 2023 09:23
Geachte KPN afdeling .ik wil even mijn mening zeggen over twee goede aardige monteur s Die mijn zo goed hebben geholpen met alles dat ze een pluim hebben verdient ,deze twee Mannen werken hard zijn aardig en zijn zeker beleeft en hebben mijn geholpen ,met dingen Die ik even zelf niet kon doen ,wat ze niet hoeven te doen ,begrijp u dus daarom bij deze wil ik Ze10 geven liefs een 100 ,werkzaamheden waren op de ************* in Spijkenisse ik wil Even me dankbaar uitdrukken, was glasvezel aansluiten op de benende verdieping
Ik had al over gebeld voor over 6 weken omdat ik net ben geopereerd om het te laten doen maar de man aan de telefoon deed moeilijk ,dus ik heb die mannen laten komen en heb ze gevraagd om de mat en kast uit te ruimen voor mijn , ze zijn geweldig echt dankbaar
Met vriendelijke groet Yvonne vonk
Hans van Dijk
12 augustus 2023 20:19
- opzegging per telefoon d.d. 24/07. Moeder gaat verhuizen naar verpleegtehuis vanwege beginnende dementie. Bewijs van verhuizing Gemeente en bewijs van Zorgovereenkomst verstuurd per 24/07 naar opzeggen@KPN. Retourdoos zou worden opgestuurd. Medewerker KPN geeft aan dat opzegging direct ingaat. Correct geholpen en klantvriendelijk;
- d.d. 2 augustus ontvangen we email dat opzegging automatisch is geannuleerd. Na wederom contact opnemen wordt de opzegging wederom in gang gezet. Het contact en informatie verloopt zeer moeizaam. Gebrek aan kennis/klantvriendelijkheid bij de medewerker;
- d.d. 5 augustus krijgen we een aanmaning dat factuur betaald moet worden voor de maand augustus. Wederom contact opgenomen. Medewerker weet geen oplossing te bedenken. Gebrek aan kennis/klantvriendelijkheid. De medewerker al ervoor zorgen dat dezelfde dag contact wordt opgenomen door manager/supervisor. Er wordt geen contact opgenomen;
- d.d. 6 augustus wederom contact opgenomen. Medewerkster vertelt dat mijn moeder alsnog moet betalen en dat er 1 maand opzegtermijn van kracht is. Nergens terug te vinden in de Voorwaarden van KPN.
Al met al een waardeloze afhandeling, klantonvriendelijk en gebrek aan kennis bij medewerkers.