prijsvergelijken

KPN provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer KPN
  • Prijsvergelijken: 8,5
  • Klanten: 4,6
  • Eindcijfer: 6,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,5
Klantenservice
3,8
Installatie (monteur)
5,2
Kwaliteit
5,0
Prijs
4,6
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,5
Klantenservice
3,8
Installatie (monteur)
5,2
Kwaliteit
5,0
Prijs
4,6
Snelheid internet
5,0
Gemiddeld cijfer KPN
Prijsvergelijken: 8,5
Eindcijfer: 6,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,5
Klantenservice
3,8
Installatie (monteur)
5,2
Kwaliteit
5,0
Prijs
4,6
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,5
Klantenservice
3,8
Installatie (monteur)
5,2
Kwaliteit
5,0
Prijs
4,6
Snelheid internet
5,0

Pluspunten & Minpunten KPN

  • Uitgebreide klantenservice
  • Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
  • Mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten
  • Hoge tarieven

Pluspunten

  • Uitgebreide klantenservice
  • Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
  • Mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten

Minpunten

  • Hoge tarieven

Klanten reviews

Overstappen: 1 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 5 Prijs: 8
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 3
Prijs: 8
Snelheid: 1

nooit probleem gehad to 11-04-2021.
maintenance van KPN en sindsdien word ik gelimiteerd met snelheid.
Eigen modem is 300 Mbit up/down
KPN modem is 900mbit down en 400mbit up.

Klantenservice is 50/50..... ontzettend slecht of naar behoren. Niks uitzondelijk.
Helaas is er geen enkele provider die niet direct via KPN gaat, dus een echte keuze voor iets anders bestaat niet, dus het is gewoon accepteren dat dit het is en als je je genaaid voelt, kan je altijd naar ziggo voor asymetrische verbinding met alles wat niet nodig is en nog meer limitaties op je eigen modem en netwerk

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Door nieuw glasvezel bij ons in de…
Door nieuw glasvezel bij ons in de straat kregen wij van KPN een mooi aanbod om over te stappen. Ziggo zou door KPN worden afgemeld zodra we waren aangesloten. Tot onze verbazing kregen wij een week voordat de aansluiting door de monteur van KPN zou worden gedaan een mail van KPN dat onze modem was geactiveerd en daarom de monteur geannuleerd was. Direct gebeld met KPN, reactie was dat er waarschijnlijk een foute koppeling was gedaan. Oplossing een nieuwe afspraak op de oorspronkelijke datum. Een uur later was ons internet afgesloten. Direct met Ziggo gebeld om te vragen hoe dit mogelijk is. KPN had de opdracht voorgegeven was de reactie. Herstellen van signaal niet mogelijk omdat we inmiddels geen klant meer waren. Weer bellen met KPN met verzoek om met spoed te zorgen voor een monteur om alles aan te sluiten. Na 1,5 uur bellen, 2x de verbinding verbroken door KPN en 45 minuten in de wacht te hebben gestaan is er geen enkele oplossing mogelijk. Een week zonder internet en tv door toedoen van KPN. Noemen ze dit nou een warm welkom? Er zelf een bende van maken en de klant met de ellende laten zitten! Onvoorstelbaar slecht

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Als je over wil stappen naar glasvezel, denk dan twee keer na als je dit wil doen bij KPN. Wij hebben dit aangegeven bij KPN waarbij zij aangaven dat dit allemaal binnen 1 maand geregeld kon worden. Eenmaal een maand verder hadden we nog geen glasvezel internet en proberen wij contact hierover op te nemen. We worden van het kastje naar de muur gestuurd en wordt er zelfs meerdere keren opgehangen bij de klantenservice omdat ze het bij KPN ook niet weten (iets met geregel met onderaannemers etc.). SCHANDALIG! We zitten inmiddels al vier maanden zonder internet en tv en we worden nog steeds niet geholpen.

Ga dus niet naar KPN. De service is slecht, komen afspraken niet na, onprofessioneel en wordt niet geholpen.

TOON ALLE 255 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

KPN provider-review & ervaringen

20 november 2021 (laatste wijziging 13 januari 2022) door Coen

Samenvatting

KPN is een degelijke en betrouwbare provider van internet, TV en bellen. Het aanbod in pakketten is heel ruim.

Qua internetsnelheid hebben ze altijd een aanbod dat aansluit bij wat jij nodig hebt: van een prima 50 Mbit/s tot maar liefst 1.000 Mbit/s (1 Gbit/s) via glasvezel – mits op jouw adres beschikbaar.

Bijzonder is de gratis beveiligingssoftware ‘KPN Veilig’. Daardoor hoef je in principe geen aparte virusscanner en software voor bijvoorbeeld ouderlijk toezicht aan te schaffen.

Het TV-aanbod is dik in orde. Veel zenders en alle moderne features van interactieve TV.

KPN is een van de duurdere providers. Het verschil kun je wel kleiner maken met KPN Hussel (eerst: KPN Compleet). Als je ook KPN Mobiel hebt, krijg je extra (prijs)voordeel.

Ook heel interessant: de mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten. KPN is de enige internet provider die dit aanbiedt.

Lees volgende pagina: KPN Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat