prijsvergelijken

KPN provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer KPN
  • Prijsvergelijken: 8,0
  • Klanten: 5,2
  • Eindcijfer: 6,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8,5
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
8
Zenderaanbod
8
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8,5
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
8
Zenderaanbod
8
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,2
Klantenservice
4,7
Installatie (monteur)
6,0
Kwaliteit
5,5
Prijs
4,6
Snelheid internet
5,4
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,2
Klantenservice
4,7
Installatie (monteur)
6,0
Kwaliteit
5,5
Prijs
4,6
Snelheid internet
5,4
Gemiddeld cijfer KPN
Prijsvergelijken: 8,0
Eindcijfer: 6,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8,5
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
8
Zenderaanbod
8
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8,5
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
8
Zenderaanbod
8
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,2
Klantenservice
4,7
Installatie (monteur)
6,0
Kwaliteit
5,5
Prijs
4,6
Snelheid internet
5,4
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,2
Klantenservice
4,7
Installatie (monteur)
6,0
Kwaliteit
5,5
Prijs
4,6
Snelheid internet
5,4

Pluspunten & Minpunten KPN

  • Gratis monteur en wifi check
  • 24/7 klantenservice
  • Mogelijkheid tot 4K TV
  • Mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten
  • Hoge tarieven

Pluspunten

  • Gratis monteur en wifi check
  • 24/7 klantenservice
  • Mogelijkheid tot 4K TV
  • Mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten

Minpunten

  • Hoge tarieven

Klanten reviews

25 januari 2020 21:51

Overstappen: 7 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 5
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 6
Prijs: 5
Snelheid: 7

Jammer dat kpn zelf geen storing die in de kabel zit oplost dit gebeurt door volker Wessel. Deze hebben geen storingsdienst die 24 uur per dag klaar staat. We zitten al vanaf woensdag zonder internet en tv. Maandag gaan ze de kabel repareren en hopelijk is de storing dan voorbij. Heel slecht dat KPN zijn klanten zo lang zonder internet en tv laat zitten.

13 januari 2020 21:18

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Mensen, ga nooit in zee met dit waardeloze klant onvriendelijke bedrijf, men wordt als klant met een klacht gewoon zeer onbeschoft behandeld door de medewerker van de Klantenservice en op de mails en brieven wordt absoluut op geen enkele wijze gereageerd.
Te schandalig voor woorden.
Ik begrijp niet hoe je als bedrijf op deze wijze kunt blijven bestaan.

9 januari 2020 22:15

Overstappen: 3 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 1 Prijs: 7
Installatie (monteur): 4 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 8
Prijs: 7
Snelheid: 9

Internet snelheid is zoals aangegeven en alles was eenvoudig aan te sluiten. De service was echter zeer slecht.

Contact 1 met service: Ik heb een bestelling gedaan met 6 maanden korting op internet, maar de bevestigingsmail geeft aan 4 maanden korting.
Antwoord KPN service: Dit wordt gefixt wanneer het abonnement start (i.v.m. combinatie korting).
Resultaat: Op de eerste factuur (1,5 maand na bestelling+contact) staat dat er maar 4 maanden korting gegeven worden.

Contact 2 met service: Het betreft een glasvezel abonnement, dus een monteur is verplicht. Omdat ik al eerder glasvezel klant geweest ben bij KPN, heb ik gevraagd of het ook zonder monteur kon.
Antwoord KPN service: Wij weten 100% zeker dat de monteur iets moet doen, zonder hem werkt het niet.
Resultaat: De monteur komt meer dan een half uur te laat (na het 3 uur durende aangegeven tijdslot). Hij ziet dat het modem al aangesloten is, geeft aan dat hij dan niks hoeft te doen, en vertrekt weer.

Contact 3 met service: Omdat het een combinatie abonnement was zit er ook een simkaart bij. De levering was een half uur na het aangegeven 3 uur duurde tijdslot nog niet langs geweest, dus contact op genomen met de service.
Antwoord KPN service: Wij hebben geen controle over de bezorgdienst, dus wij weten niet wat de status is en of hij nog langs komt.
Resultaat: De simkaart werd 1,5 uur te laat geleverd.

Contact 4 met service: De overstap service heeft gemeld dat mijn oude provider niet wil meewerken met de overstapservice, door een communicatie fout tussen beide.
Antwoord KPN service: Hier kunnen wij helaas niks aan doen.
Resultaat: Dit is gelukkig toch goed verlopen, KPN heeft netjes de overstap gestart en de oude provider heeft dit ook netjes doorgevoerd.

Contact 5 met service: Hierna contact gehad met de klachten service over de gang van zaken.
Antwoord KPN service: Het systeem verplicht een monteur, dus daar kunnen we niks aan doen. De levering van de simkaart besteden wij uit, dus daar kunnen we niks aan doen. De missende 2 maanden korting is een fout van KPN, maar u heeft niet binnen 14 dagen na de bevestingsemail opgezegd, dus dat is uw fout. Wel kunnen wij als KPN uit coulance naar u de 2 maanden korting als nog doorvoeren.
Resultaat: Ik heb de factuur nog niet gezien, maar ik ga er van uit dat dat goed komt.

Kortom: Technisch werkt het goed, maar de service afdeling maakt niks waar wat ze beloven.

TOON ALLE 137 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

KPN provider-review & ervaringen

26 maart 2018 (laatste wijziging 18 november 2019) door Coen

Samenvatting

KPN is een degelijke en betrouwbare provider van internet, TV en bellen. Het aanbod in pakketten is heel ruim.

Qua internetsnelheid hebben ze altijd een aanbod dat aansluit bij wat jij nodig hebt: van een prima 50 Mbit/s via DSL tot wel 500 Mbit/s via glasvezel (mits op jouw adres beschikbaar).

Bijzonder is de gratis beveiligingssoftware ‘KPN Veilig’. Daardoor hoef je in principe geen aparte virusscanner en software voor bijvoorbeeld ouderlijk toezicht aan te schaffen.

Het TV-aanbod is prima in orde. Veel zenders en alle moderne features van interactieve TV.

KPN is een van de duurste providers. Het verschil kun je wel kleiner maken met KPN Hussel (eerst: KPN Compleet). Als je ook KPN Mobiel hebt, krijg je extra (prijs)voordeel.

Ook heel interessant: de mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten. KPN is de enige internet provider die dit aanbiedt.

Lees volgende pagina: KPN Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat