prijsvergelijken

KPN provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer KPN
  • Prijsvergelijken: 8,0
  • Klanten: 4,7
  • Eindcijfer: 6,3/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8,5
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
8
Zenderaanbod
8
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8,5
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
8
Zenderaanbod
8
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,6
Klantenservice
3,8
Installatie (monteur)
5,3
Kwaliteit
5,0
Prijs
4,5
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,6
Klantenservice
3,8
Installatie (monteur)
5,3
Kwaliteit
5,0
Prijs
4,5
Snelheid internet
5,0
Gemiddeld cijfer KPN
Prijsvergelijken: 8,0
Eindcijfer: 6,3/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8,5
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
8
Zenderaanbod
8
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8,5
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
8
Zenderaanbod
8
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,6
Klantenservice
3,8
Installatie (monteur)
5,3
Kwaliteit
5,0
Prijs
4,5
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,6
Klantenservice
3,8
Installatie (monteur)
5,3
Kwaliteit
5,0
Prijs
4,5
Snelheid internet
5,0

Pluspunten & Minpunten KPN

  • Gratis monteur en wifi check
  • Mogelijkheid tot 4K TV
  • Mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten
  • Hoge tarieven

Pluspunten

  • Gratis monteur en wifi check
  • Mogelijkheid tot 4K TV
  • Mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten

Minpunten

  • Hoge tarieven

Klanten reviews

3 maart 2021 17:17

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Ik kwam er helaas achter dat mijn oude contract na verhuizing niet is opgezegd. Ik betaal nu dus al 14 maanden dubbel tarief. Dit is mijn fout alleen ik had toch enige compensatie verwacht als coulance.

23 februari 2021 12:27

Overstappen: 1 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 1 Prijs: 7
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 7
Snelheid: 7

Ever since I transferred from Ziggo to KPN I've been having a bunch of problems. The most outrageous one was using KPS's Free Switching Service... Turns out KPN forgot to cancel my contract with Ziggo so I was paying for double internet subscriptions for a while. I then contacted KPN about this, and the woman told me to contact Ziggo myself, because this must have been a problem on their side, but that KPN would pay me back the extra costs and that she would put a note on my file for that. So I called Ziggo, who said KPN was lying and that they never told them my contract should be canceled. I then canceled it myself and Ziggo told me to contact KPN for a refund. This time I called KPN and the guy didn't want to give me a refund. He was making up things like "we sent you some emails and tried to contact you for this but you never answered" - note that I never received any communication from KPN regarding the transfer service, so I asked when did they send those emails. Then the guy put me on hold for ages and came back saying "the was an email on the 3rd of December." I checked and I never received any email from then on the 3rd of December. Also, his story was shifting, what was supposed to be several emails and calls was now was just one. He gave me another phone number that should call to fix this, but I refused. This all was their responsibility and I was not about to go on a 4th phone call to fix a problem they created. They should simply give me my money back. He put me on hold for ages again and finally came back saying that they would refund me the money on my next bill. What an awful customer service!! It really pissed me off that he was just bluntly lying about sending me emails and trying to call me, when I can easily confirm that is not true.

19 februari 2021 15:41

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

In de KPN app op zoek naar informatie over verlengen abonnement. Kreeg dure 1 euro per minuut nummer aanbevolen. Medewerkster moest mij ook nog in de wacht zetten. Bleek achteraf ook nog geen bevestiging mail gestuurd te zijn. Nog een keer bellen, waardoor in totaal meer dan twintig euro verbeld is.
Nu via chat klacht ingediend. Beetje onbeschoft geholpen en bijna lacherige antwoord dat er ook een gratis nummer is. Geef dat ook aan in je eigen app. Gefopt dus en de grote KPN minacht zijn vaste klanten hiermee. Eva bedankt!

TOON ALLE 226 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

KPN provider-review & ervaringen

26 november 2020 (laatste wijziging 9 februari 2021) door Coen

Samenvatting

KPN is een degelijke en betrouwbare provider van internet, TV en bellen. Het aanbod in pakketten is heel ruim.

Qua internetsnelheid hebben ze altijd een aanbod dat aansluit bij wat jij nodig hebt: van een prima 50 Mbit/s via DSL tot maar liefst 1.000 Mbit/s  (1 Gbit/s) via glasvezel – mits op jouw adres beschikbaar.

Bijzonder is de gratis beveiligingssoftware ‘KPN Veilig’. Daardoor hoef je in principe geen aparte virusscanner en software voor bijvoorbeeld ouderlijk toezicht aan te schaffen.

Het TV-aanbod is dik in orde. Veel zenders en alle moderne features van interactieve TV.

KPN is een van de duurdere providers. Het verschil kun je wel kleiner maken met KPN Hussel (eerst: KPN Compleet). Als je ook KPN Mobiel hebt, krijg je extra (prijs)voordeel.

Ook heel interessant: de mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten. KPN is de enige internet provider die dit aanbiedt.

Lees volgende pagina: KPN Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat