prijsvergelijken

Youfone provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Youfone
  • Prijsvergelijken: 7,2
  • Klanten: 5,5
  • Eindcijfer: 6,3/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,6
Klantenservice
4,4
Installatie (monteur)
5,2
Kwaliteit
5,4
Prijs
6,5
Snelheid internet
5,8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,6
Klantenservice
4,4
Installatie (monteur)
5,2
Kwaliteit
5,4
Prijs
6,5
Snelheid internet
5,8
Gemiddeld cijfer Youfone
Prijsvergelijken: 7,2
Eindcijfer: 6,3/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,6
Klantenservice
4,4
Installatie (monteur)
5,2
Kwaliteit
5,4
Prijs
6,5
Snelheid internet
5,8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,6
Klantenservice
4,4
Installatie (monteur)
5,2
Kwaliteit
5,4
Prijs
6,5
Snelheid internet
5,8

Pluspunten & Minpunten Youfone

  • Lage tarieven
  • Gratis FOX Sports 1
  • Gratis monteur bij glasvezel
  • Geen overstapservice
  • Geen installatiegarantie bij doe-het-zelf pakket

Pluspunten

  • Lage tarieven
  • Gratis FOX Sports 1
  • Gratis monteur bij glasvezel

Minpunten

  • Geen overstapservice
  • Geen installatiegarantie bij doe-het-zelf pakket

Klanten reviews

21 april 2020 11:09

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Slechtste klantervaring ooit. Moet betalen voor iets wat ik niet wil. Klantenservice gebeld; opgelost. Paar dagen later; zelfde probleem. Nee hoor niet opgelost. Geen notitie terug te vinden. 'U heeft ons hier niet over gesproken'.
Werkelijk waar; ik plaats normaliter geen reviews, maar ik ben woedend, witheet, laaiend. Ben nog nooit zo bizar en slecht behandeld. Je komt niet verder dan de frontoffice met medewerkers die niets mogen en kunnen. Na 40 minuten in de wacht te hebben gestaan! Wat een slecht, slecht, slecht bedrijf met nog beroerdere klantenservice. Sluit hier geen abonnement af want als er iets is zijn ze onbereikbaar en onwelwillend.

16 maart 2020 12:30

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

I made a new contract with youfone for internet at home, they sent someone from KPN to check the lines, the guy from KPN said there are no KPN connections is my street, it is best that I stick to Ziggo, as getting the connection and installing would be timely and costly. He left and said he will inform KPN. In the absence of line I have not received any service from them, but they are charging me for the service. THIS IS THEFT.I called them to cancel the contract, they say, the cancellation period is 2 weeks after ordering, this is hilarious, I have not received a service, but I am not allowed to cancel it any longer. They say the only way they can cancel the contract is if they send someone to my place, in the midst of Corona outbreak to check whether it is indeed true that it would take months before they can give me service, only then they can cancel my contract, when I notify them this is not business as usual, they act as if they are health care professioanals, and they say only marginal portion of population have Corona, so if you don't accept someone in your place, we cannot cancel the contract....AGAIN, THEY HAVE NEVER PROVIDED ME ANY SERVICE TO BEGIN WITH, cause there is no KPN line in my street. They continue to charge me for a service they are not offering!

13 maart 2020 12:16

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Nooit aan beginnen!!!!!!!! Het heeft mij uren geduurd om een medewerker aan de lijn te krijgen en naar oplossingen word niet gekeken je mag het zelf oplossen. Abonnement waar ik nu 1 jaar aan vast zit en geen gebruik van kan maken. Slecht slecht en nog eens slecht. Mensen misschien lijkt het allemaal aantrekkelijk maar beter betaal je iets meer en heb je geen hoofdpijn achteraf.

TOON ALLE 124 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Youfone provider-review & ervaringen

26 maart 2018 (laatste wijziging 12 mei 2020) door Amanda

Samenvatting

Qua prijs is deze provider erg, erg scherp. Terwijl je qua aanbod weinig inlevert – en soms zelfs wint.

Allereerst de internetsnelheid: die ligt hoger dan veel andere providers tegen MINDER geld. Wel is de werkelijke snelheid afhankelijk van je woonadres. Dus check dit van tevoren in onze vergelijker.

Voor je TV krijg je genoeg zenders. Dit aanbod is bovendien makkelijk uit te breiden. Daarna ben je waarschijnlijk nog steeds goedkoper uit dan elders.

Als voetballiefhebber kom je niks te kort bij Youfone: je krijgt bij TV gratis de zender FOX Sports 1 Eredivisie.

Youfone biedt sinds kort niét meer alle interactieve TV opties standaard. Denk aan TV gemist, opnemen of live pauzeren. Dit krijg je alleen in de uitgebreidere TV pakketten. 

Ben je een vaste beller? Een goedkopere dan Youfone kwamen we nog niet tegen: slechts 9 cent per minuut, en je betaalt per seconde.

Je levert wél in op klantenservice: bij Youfone krijg je geen gratis monteur, geen overstapservice en een beperkt bereikbaar callcenter.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat