prijsvergelijken

Youfone provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Youfone
  • Prijsvergelijken: 7,5
  • Klanten: 6,2
  • Eindcijfer: 6,9/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
8,5
Zenderaanbod
7
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
8,5
Zenderaanbod
7
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,5
Klantenservice
4,9
Installatie (monteur)
6,6
Kwaliteit
6,3
Prijs
6,4
Snelheid internet
6,6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,5
Klantenservice
4,9
Installatie (monteur)
6,6
Kwaliteit
6,3
Prijs
6,4
Snelheid internet
6,6
Gemiddeld cijfer Youfone
Prijsvergelijken: 7,5
Eindcijfer: 6,9/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
8,5
Zenderaanbod
7
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
8,5
Zenderaanbod
7
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,5
Klantenservice
4,9
Installatie (monteur)
6,6
Kwaliteit
6,3
Prijs
6,4
Snelheid internet
6,6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,5
Klantenservice
4,9
Installatie (monteur)
6,6
Kwaliteit
6,3
Prijs
6,4
Snelheid internet
6,6

Pluspunten & Minpunten Youfone

  • Lage tarieven
  • Gratis monteur bij glasvezel
  • Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
  • Beperkt bereikbare klantenservice
  • Geen gratis installatiegarantie bij DSL

Pluspunten

  • Lage tarieven
  • Gratis monteur bij glasvezel
  • Hoge uploadsnelheid bij glasvezel

Minpunten

  • Beperkt bereikbare klantenservice
  • Geen gratis installatiegarantie bij DSL

Klanten reviews

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Terrible customer service. Due to a mistake on their website I was able to get a contract for wifi, but later we found out that the wifi was not available at our address. By that time I also added a mobile phone subscription with them. So I called and asked if I could cancel both due to their own mistake. Over the phone they told me it was fine to cancel, so later I cancelled my phone subscription.

All of the sudden they claim that I could only cancel wifi and not phone, and now I have to pay €350. So I asked them to listen to their own phone recording, since I am 100% sure that one of their own employees told me this. (I even have a random e-mail that obviously follows up a phone call, and showed it to them. Unfortunately in that e-mail the employee following up was explaining something totally unrelated since the employee didnt understand the situation). Now they say they can’t listen back the phone recording, because I dont have the specific time and date. Even though it is my GDPR right to receive my personal information when I ask for it.

Terrible help and terrible customer service. Very unreliable company.

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 6
Klantenservice: 2 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Ik ben al weken in gesprek met Youfone over overstappen naar glasvezel. In het begin konden ze dat in mijn gebied alleen aanbieden aan nieuwe klanten en niet aan bestaande klanten (!!!!!). Regelmatig contact, na dreigen met de CEO kwam er een beetje schot in de zaak. Ik ben nu ruim een week verder en weer eens op de basis website gekeken. Is weer veranderd en zowaar een linkk voor bestaande klanten naar glasvezel. Alles heel verwarrend. Het laatste mailtje dat ik kreeg was "kom over een paar maanden maar terug" terwijl de aanbieder mij m.i.v. vandaag €450 vastrechtkosten berekent. Youfone moet iets doen aan de duidelijkheid in de communicatie. Met betrekking tot de tot nu toe geleverde diensten ben ik best tevreden, maar een overgang naar glasvezel zie ik met angst en beven tegemoet......

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Waardeloos!! Monteur kwam en sloot het kastje aan, net weg en heb negatief beeld op de tv. Begon al goed dus.

Naja nieuw kastje en deed het gelukkig wel, maar na 2 dagen was deze kapot. Weer klantenservice gebeld en kreeg wederom een nieuwe. Maar dit kastje blijft herstarten en kan dus geen eens tv kijken , omdat die om de haverklap zichzelf herstart.

Contact gehad en krijg geen gehoor.

Daarnaast kwam ik er achter dat ziggo niet door hun was opgezegd. Dus had ik ineens dubbele abonnementen , terwijl hun de overstapservice zouden regelen.

En na bijna 3 maanden klagen, nog altijd geen oplossing voor het tv kastje en willen ze slechts 1 maand vergoeden en de andere maanden moet ik maar zelf betalen. En voor het niet kunnen tv kijken , krijg ik een paar euro ter compensatie, haha…

Hier ben ik het dus niet mee eens en afgelopen vrijdag zouden ze bellen, wat niet gebeurd is. En ineens krijg ik een dag later een bericht dat ik het tv abonnement mag opzeggen zonder te hoeven betalen.

??? Ho eens even, dat is wel heel makkelijk. Ik heb nog een geschil lopen en proberen zo van mij af te zijn. Daarnaast wat gebeurd er dan met het internet want ze praten enkel over mijn tv abonnement.

Ik was altijd zeer tevreden over Youfone voor de gsm, maar nu denk ik toch wel totaal anders over deze provider.

Vreselijke service en doen net of ik de enige klant ben met problemen, terwijl ik op internet allemaal dezelfde soort verhalen lees.

Mijn advies, ver van weg blijven!

TOON ALLE 382 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Youfone provider-review & ervaringen

26 juni 2022 (laatste wijziging 13 juli 2022) door Amanda

Samenvatting

Qua prijs is deze provider erg, erg scherp. Terwijl je qua aanbod weinig inlevert – en soms zelfs wint.

Allereerst de internetsnelheid: die ligt soms hoger dan bij andere providers tegen MINDER geld. Wel is de werkelijke snelheid afhankelijk van je woonadres. Dus check dit van tevoren in onze vergelijker.

Voor je TV krijg je genoeg zenders. Dit aanbod is bovendien makkelijk uit te breiden. Daarna ben je waarschijnlijk nog steeds goedkoper uit dan elders.

Youfone biedt sinds kort niét meer alle interactieve TV opties standaard. Denk aan TV gemist, opnemen of live pauzeren. Dit krijg je alleen in de uitgebreidere TV pakketten. 

Ben je een vaste beller? Een goedkopere dan Youfone kwamen we nog niet tegen: slechts 10 cent per minuut, géén starttarief, en je betaalt per seconde.

Je levert wel in op klantenservice: bij Youfone is deze beperkt bereikbaar.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat