Youfone provider-review & ervaringen
- Prijsvergelijken: 7,5
- Klanten: 6,1
- Eindcijfer: 6,8/
Pluspunten & Minpunten Youfone
- Lage tarieven
- Gratis monteur bij glasvezel
- Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
- Beperkt bereikbare klantenservice
Pluspunten
- Lage tarieven
- Gratis monteur bij glasvezel
- Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
Minpunten
- Beperkt bereikbare klantenservice
Inhoudsopgave
- Youfone review overzicht
- Pakketten
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Youfone klanten reviews (401)
- Youfone review overzicht
- Pakketten
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Youfone klanten reviews (401)
Youfone provider-review & ervaringen
26 oktober 2022 (laatste wijziging 22 november 2022) door Amanda
Samenvatting
Qua prijs is deze provider erg, erg scherp. Terwijl je qua aanbod weinig inlevert – en soms zelfs wint.
Allereerst de internetsnelheid: die ligt soms hoger dan bij andere providers tegen MINDER geld. Wel is de werkelijke snelheid afhankelijk van je woonadres. Dus check dit van tevoren in onze vergelijker.
Voor je TV krijg je genoeg zenders. Dit aanbod is bovendien makkelijk uit te breiden. Daarna ben je waarschijnlijk nog steeds goedkoper uit dan elders.
Youfone biedt sinds kort niét meer alle interactieve TV opties standaard. Denk aan TV gemist, opnemen of live pauzeren. Dit krijg je alleen in de uitgebreidere TV pakketten.
Ben je een vaste beller? Een goedkopere dan Youfone kwamen we nog niet tegen: slechts 10 cent per minuut, géén starttarief, en je betaalt per seconde.
Je levert wel in op klantenservice: bij Youfone is deze beperkt bereikbaar.
Inhoudsopgave
- Youfone review overzicht
- Pakketten
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Youfone klanten reviews (401)
- Youfone review overzicht
- Pakketten
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Youfone klanten reviews (401)
Klanten reviews
E. Groeneveld
21 oktober 2023 12:04
Internet op TV werkt niet. Alleen Youtube geeft ie door. Apparatuur zit onder de Google apps die voortdurend vragen of ze mee mogen luisteren/kijken. Als je alleen al kijkt naar de afstandsbediening dan gaat de tv-ontvanger dingen doen waar je niet om gevraagd hebt. TV-ontvanger raakt regelmatig de verbinding kwijt met het netwerk en/of logt automatisch uit. Daarna telkens met de cursor van afstandbediening opnieuw inloggen. Houtje-touwtje apparatuur. Een paar keer gebeld met de.helpdesk om dat uitlogprobleem. Medewerker telkens ongeïnteresseerd en onkundig. Zeggen terug te bellen met oplossing en doen dat vervolgens niet. Als ik dan weer bel krijg ik weer zo'n zelfde ongeïnteresseerde Rutger en herhaalt het voorgaande. Klacht ingediend en om compensatie gevraagd voor disfunctionele product. Antwoord was dat de helpdesk dit eerst moet verhelpen. Ik heb u
itgelegd dat de helpdesk dit telkens niet doet. Antwoord was om toch maar de helpdesk te bellen. Wordt dus gewoon niet opgelost. Amateuristisch bedrijf. Na overstappen beëindigt Youfone 2 dagen eerder dan dat mijn nieuwe provider levert. Nare amateuristische ervaring. Ik ben weg.
Jan
10 oktober 2023 13:51
Je wordt totaal niet geholpen door de klantenservice. Begrijpen bijna niets, meestal buitenlandse mensen die moeilijk te verstaan zijn. Kunnen niets oplossen. Maken alleen een notitie,waar je nooit meer iets van hoort. Waardeloos
Chiel
7 oktober 2023 11:40
Konden niet helpen aan de telefoon. Data bundel vergroot maar wordt niet verwerkt in de systemen.... Daarnaast exorbitante prijzen voor als over je data bundel heen gaat. Geen aanrader.