prijsvergelijken

Youfone provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Youfone
  • Prijsvergelijken: 7,2
  • Klanten: 6,4
  • Eindcijfer: 6,8/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,6
Klantenservice
5,0
Installatie (monteur)
6,8
Kwaliteit
6,4
Prijs
6,6
Snelheid internet
6,7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,6
Klantenservice
5,0
Installatie (monteur)
6,8
Kwaliteit
6,4
Prijs
6,6
Snelheid internet
6,7
Gemiddeld cijfer Youfone
Prijsvergelijken: 7,2
Eindcijfer: 6,8/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,6
Klantenservice
5,0
Installatie (monteur)
6,8
Kwaliteit
6,4
Prijs
6,6
Snelheid internet
6,7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,6
Klantenservice
5,0
Installatie (monteur)
6,8
Kwaliteit
6,4
Prijs
6,6
Snelheid internet
6,7

Pluspunten & Minpunten Youfone

  • Lage tarieven
  • Gratis monteur bij glasvezel
  • Beperkt bereikbare klantenservice

Pluspunten

  • Lage tarieven
  • Gratis monteur bij glasvezel

Minpunten

  • Beperkt bereikbare klantenservice

Klanten reviews

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: n.v.t.

Ik zit al in een maand zonder internet en ik heb elke keer youfone vanuit mijn eigen moeten contacteren. Blijkbaar zou een monteur langs komen om mijn modem te installeren maar ook niks van gebeurt. Nu wil ik mijn contract opzeggen maar dat kan ik niet omdat ik maar 14 dagen bedenktijd had. Dus een maand zonder internet maaaar wel 14 dagen bedenktijd. Ik wens dit niemand!!!!!!!! En klantenservice kennen er ook niks van

Overstappen: 6 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 8 Prijs: 6
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 4
Prijs: 6
Snelheid: 5

Stay away from Youfone.

Was with them for 1 year and do not recommend them

The 14 days to decided if you changed your mind and cancel the subscription start from when you ordered the package. so if you get the material to your house 14 days later, that's it, 14 days are gone and you are stuck with them for 12 months (or pay the fine). Not possible to test them within the 14 days.

1st, was disappointed to find they have no Netflix app on the TV (but easy to resolve with Chromecast). 2nd, a lot of technical glitches with the TV, especially in the beginning, that got less after a few updates but never completely gone, for example: sometimes, the screen gets cut in half where we could only see the top half of the TV and the bottom half was grayed out (happened more at the start), at times the picture would freeze by recorded programs as well as with regular TV programs. 3rd, If you recorded something, when watching it, you could not fast forward to skip the commercials, so you had to watch the whole thing. 4th, on cases where you can fast forward, you could not see the actual fast forward happening on the screen (frame changes running) so it was basically guessing when to stop. 5th - If we had to stop watching a program we recorded, when we wanted to watch that again, it was not possible to watch it from the same spot we left off, so we had to watch it all over again. 6th - with recordings, if there was a re-run of an episode of a series that was already recorded, it would be recorded again. We found the interface of the menu not too user friendly (i.e. took too many clicks before getting to the recorded programs).

The customer service was good and helpful as much as they could.

Lastly, I got disconnected from internet one day ahead of the agreed date and that could not be reversed because it takes 5 days to schedule a technician.

My conclusion: Stay away!

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 5 Prijs: 7
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 7
Snelheid: 1

Its a pity I can't give negative grades. To evaluate internet speed first I need to have one. Just can't believe how disappointed I am of decision to take YouFone internet.

1. When they say you have 2 weeks to change your mind, please keep in mint that it is 2 weeks before you are getting connected. So if you unwrapped your modem from the box, that's it, you can't change your mind. So no, you can't test it before you decide.

2. To get connected they take two weeks. After 2 weeks, I found out that they forgot to notify kpn about my phone line. On the third day with customer service I found out that they only now opening a request to kpn and it will take 5 working days more. So in total 8 days after my subscription should be alive.

3. Be ready to pay 2 internet bills in one month. Because you don't know when you will get connected ( as per above 14 days since you filled up subscription, 3 days with client service and 5 days to activate the phone line) you will be forced to keep your previous subscription alive ( if you want to have internet for your working from home), so you will pay your new subscription which you can't use but also your old subscription as you can't cancel it if you want to be in 21st century and have internet at home.

TOON ALLE 369 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Youfone provider-review & ervaringen

26 juli 2021 (laatste wijziging 20 augustus 2021) door Amanda

Samenvatting

Qua prijs is deze provider erg, erg scherp. Terwijl je qua aanbod weinig inlevert – en soms zelfs wint.

Allereerst de internetsnelheid: die ligt soms hoger dan bij andere providers tegen MINDER geld. Wel is de werkelijke snelheid afhankelijk van je woonadres. Dus check dit van tevoren in onze vergelijker.

Voor je TV krijg je genoeg zenders. Dit aanbod is bovendien makkelijk uit te breiden. Daarna ben je waarschijnlijk nog steeds goedkoper uit dan elders.

Youfone biedt sinds kort niét meer alle interactieve TV opties standaard. Denk aan TV gemist, opnemen of live pauzeren. Dit krijg je alleen in de uitgebreidere TV pakketten. 

Ben je een vaste beller? Een goedkopere dan Youfone kwamen we nog niet tegen: slechts 10 cent per minuut, en je betaalt per seconde.

Je levert wél in op klantenservice: bij Youfone is de klantenservice beperkt bereikbaar.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat