prijsvergelijken

Youfone provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Youfone
  • Prijsvergelijken: 7,2
  • Klanten: 5,9
  • Eindcijfer: 6,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,0
Klantenservice
4,7
Installatie (monteur)
5,7
Kwaliteit
5,9
Prijs
6,8
Snelheid internet
6,3
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,0
Klantenservice
4,7
Installatie (monteur)
5,7
Kwaliteit
5,9
Prijs
6,8
Snelheid internet
6,3
Gemiddeld cijfer Youfone
Prijsvergelijken: 7,2
Eindcijfer: 6,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,0
Klantenservice
4,7
Installatie (monteur)
5,7
Kwaliteit
5,9
Prijs
6,8
Snelheid internet
6,3
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,0
Klantenservice
4,7
Installatie (monteur)
5,7
Kwaliteit
5,9
Prijs
6,8
Snelheid internet
6,3

Pluspunten & Minpunten Youfone

  • Lage tarieven
  • Gratis ESPN Eredivisie pakket
  • Gratis monteur bij glasvezel
  • Geen overstapservice
  • Beperkt bereikbare klantenservice

Pluspunten

  • Lage tarieven
  • Gratis ESPN Eredivisie pakket
  • Gratis monteur bij glasvezel

Minpunten

  • Geen overstapservice
  • Beperkt bereikbare klantenservice

Klanten reviews

19 januari 2021 11:16

Overstappen: 5 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: 5
Prijs: 5
Snelheid: n.v.t.

Ik zou vanaf vandaag gebruik moeten kunnen maken van mijn internetpakket.
Omdat dit niet het geval is probeer ik al vanaf 09:30 uur contact te krijgen met de klantenservice. Het is inmiddels 11:15 uur en ik ben nog steeds niet geholpen (telefonisch), ik heb al 2 keer gebeld en sta nu toevallig weer in de wachtrij (al 25 minuten) voor de 3e keer.

Ook heb ik 2 keer contact gehad met afd. CHAT, de eerste keer moest ik volgens hen de modem resetten en daarna een half uur wachten, en de 2e keer gaf ik aan dat er niets was gebeurd en werd ik weer verwezen naar de technische dienst (telefonische klantenservice).

Ik zou hier geen abonnement van nemen, je wordt zeer slecht geholpen, goede service is moeilijk te vinden in deze tijd.

15 januari 2021 14:48

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: n.v.t. Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Nooit naar Youfone!!!

Anderhalve maand geleden zijn wij overgestapt naar Youfone. Mobiel abonnement alswel internet geen probleem, werkt prima (alhoewel ik wel het idee heb dat de verbinding soms wat trager is of even wegvalt)

TV is echter een heel ander verhaal!
Sinds wij onze ontvanger van Youfone hebben aangesloten verspringt ons beeld steeds van kleur. Dan hebben we weer blauw beeld dan roze. Normaal TV kijken wordt gewoon onmogelijk gemaakt.
Inmiddels hebben we hier al zo'n 5/6 keer over gebeld.
Iedere keer staan we eerst 30 minuten in de wacht..
De medewerkers zijn vriendelijk en hebben geprobeerd ons probleem op te lossen, dit echter zonder succes.
Kabels vervangen, boxjes verwisseld. Het probleem blijft bestaan en is onoplosbaar gebleken.
Uiteindelijk moesten we een soort screenshot maken van ons beeld via de tv (troubleshoot). Er zou dan worden gekeken of ons contract voor (TV/internet) kon worden beëindigd.
Na het indienen van de troubleshoot zouden we binnen 3 dagen bericht ontvangen. Dit gebeurde niet.... Wederom bellen, 30 minuten in de wacht... bleek; er was intern bij Youfone een en ander misgegaan. Troubleshoot zou alsnog in behandeling worden genomen. Binnen 3 dagen zouden we bericht ontvangen. Echter, wederom geen bericht. Daarom zelf nogmaals gebeld, 30 minuten in de wacht...
En wat werd er gezegd: het abonnement zal niet worden beëindigd omdat het probleem bij de TV ligt.
Aangegeven dat dit niet het geval is. Met onze vorige provider waren er geen problemen met de TV+ als ik netflix of you tube via mijn telefoon naar onze (losse) chromecast stream werkt de TV wel prima.
Hoe kunnen ze dan zeggen dat het aan onze TV ligt!!!

Als je het hebt over klantvriendelijkheid: ze laten ons nu 11 maanden TV kijken in roze en blauw beeld, ongelooflijk!!!!
Dan gaat het je echt alleen nog maar om het verdienen van geld.

Een van de medewerkers die ik heb gesproken gaf aan dat dit probleem vaker voorkwam.
Al deze mensen zullen mijn inziens waarschijnlijk dezelfde boodschap hebbe gekregen (want hier komt het op neer): ' je zoekt het maar uit! Wij kunnen het niet oplossen. Maar je moet wel blijven betalen!'

14 januari 2021 07:41

Overstappen: 7 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 1 Prijs: 10
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 10
Snelheid: 8

Geen teletekst. Niet doorspoelen als je een programma hebt opgenomen en je kan na een uur tv kijken niet een dag later verder kijken. Je moet opnieuw beginnen en ook weer kan je namelijk niet doorspoelen. Ook als er een hikje op de lijn komt stopt het opgenomen programma en moet je weer opnieuw beginnen. Ik had half november 2020 mijn pakket binnen gekregen met startdatum 18 december 2020. Dit in verband met de actie. Ik kwam voor de kerst al achter de problemen maar de 2 weken kennismaking gaat in op ontvangstdatum. Het resultaat kan je echter beoordelen als je gebruikt. Ik zit er een jaar aan vast. Ik heb al op voorhand opgezegd in uiteraard november 2021. Je kan er vergif op innemen dat ze dan wel 18 december 2021 aanhouden.

TOON ALLE 227 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Youfone provider-review & ervaringen

26 november 2020 (laatste wijziging 19 januari 2021) door Amanda

Samenvatting

Qua prijs is deze provider erg, erg scherp. Terwijl je qua aanbod weinig inlevert – en soms zelfs wint.

Allereerst de internetsnelheid: die ligt hoger dan veel andere providers tegen MINDER geld. Wel is de werkelijke snelheid afhankelijk van je woonadres. Dus check dit van tevoren in onze vergelijker.

Voor je TV krijg je genoeg zenders. Dit aanbod is bovendien makkelijk uit te breiden. Daarna ben je waarschijnlijk nog steeds goedkoper uit dan elders.

Als voetballiefhebber kom je niks te kort bij Youfone: je krijgt namelijk gratis het ESPN Eredivisie pakket als je ook TV in je abonnement hebt. 

Youfone biedt sinds kort niét meer alle interactieve TV opties standaard. Denk aan TV gemist, opnemen of live pauzeren. Dit krijg je alleen in de uitgebreidere TV pakketten. 

Ben je een vaste beller? Een goedkopere dan Youfone kwamen we nog niet tegen: slechts 10 cent per minuut, en je betaalt per seconde.

Je levert wél in op klantenservice: bij Youfone krijg je namelijk geen overstapservice en een beperkt bereikbaar callcenter.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat