Hoog contrast inschakelen Hoofdmenu overslaan
Logo prijsvergelijken Logo trustpilot Logo thuiswinkel
085 88 88 566
Ma-Vr bereikbaar
Live chat
Snel antwoord
Onafhankelijk
Geen enkele aanbieder kan ons betalen om bovenaan in de vergelijker te staan. De volgorde 'aanbevolen' wordt bepaald met een algoritme. De belangrijkste factor voor dit algoritme is de populariteit van abonnementen bij andere overstappers. Je kan ook zelf de volgorde van de abonnementen bepalen (bijvoorbeeld door te sorteren op prijs of internetsnelheid).
Onafhankelijk
Geen enkele aanbieder kan ons betalen om bovenaan in de vergelijker te staan. De volgorde 'aanbevolen' wordt bepaald met een algoritme. De belangrijkste factor voor dit algoritme is de populariteit van abonnementen bij andere overstappers. Je kan ook zelf de volgorde van de abonnementen bepalen (bijvoorbeeld door te sorteren op prijs of internetsnelheid).
Sluiten
Persoonlijk
We hebben een eigen klantenservice: stel je vragen per mail (antwoord binnen 8 uur), via de telefoon (085 8888 566, 9.00 - 17.30u) of op de chat (ook 's avonds bereikbaar!).
Persoonlijk
We hebben een eigen klantenservice: stel je vragen per mail (antwoord binnen 8 uur), via de telefoon (085 8888 566, 9.00 - 17.30u) of op de chat (ook 's avonds bereikbaar!).
Sluiten
  • Onafhankelijk
  • Alle grote aanbieders
  • Persoonlijk
Uitstekend via Trustpilot Logo trustpilot
"Uitstekende service"

Artikel overslaan
 
Door 06-11-2022 (laatste wijziging 14-12-2023)

Ziggo Zakelijk: onze review & ervaringen

Door 06-11-2022 (laatste wijziging 14-12-2023)

Ziggo Zakelijk is een volledig losstaand onderdeel van Ziggo. De vergelijking met particuliere pakketten is daarentegen makkelijk te maken. Inhoudelijk verschilt het niet veel. Daarom bespreken we hieronder vooral de specifieke voordelen van Ziggo Zakelijk.

Inhoud

Voordelen van Ziggo Zakelijk

Hogere internetsnelheden

Bij particulier Alles-in-1 krijg je snelheden vanaf 100 Mbit/s. Bedrijven hebben echter vaak méér nodig. Daarom begin je bij Ziggo Zakelijk met 400 Mbit/s. Vervolgens kun je kiezen voor 600 of 1.200 Mb/s, mits dat beschikbaar is op je adres. Nét dat beetje extra dus.

Betere service

Heb je internet problemen? Op werkdagen ben je binnen 16 uur weer up and running (met Pro). Ben je afhankelijk van het internet voor je inkomsten? Kies dan voor de uitgebreidere SLA van Ziggo, zodat je ook in het weekend binnen 8 uur weer verder kunt.

Heb je de klantenservice nodig? Via het zakelijke nummer ontloop je de particuliere wachtrij. Je wordt in de meeste gevallen direct én deskundig geholpen.

Ziggo VoIP

Speciaal voor zakelijke klanten biedt Ziggo VoIP bellen aan. Met VoIP (Voice over IP) bel je via je internetverbinding. Hierdoor zijn er veel dingen mogelijk, waaronder:

  • 2 tot 50 telefoonlijnen;
  • Virtuele telefooncentrale;
  • Bedrijfsnummer (bijvoorbeeld 085 of 088)

Ook heb je het beheer zelf in handen. Wil je bijvoorbeeld een werkplek toevoegen omdat er een telefoniste bijgekomen is? Of wil je graag een keuzemenu instellen? Je kunt het allemaal zelf beheren en bent dus niet afhankelijk van de klantenservice van Ziggo.

Gespecialiseerde zakelijke dienstverlening

Heb je een groot bedrijf? Of een winkel? Oftewel: heb je hele specifieke wensen aan je internet, TV en/of telefonie? Dan kom je meestal niet uit met ‘standaard’ pakketten.

Daarom heeft Ziggo z’n zakelijke tak gespecialiseerd. Ze beloven je een oplossing op maat.

Conclusie

Heb je een winkel of een bedrijf die afhankelijk is van een goede verbinding? Kies dan voor Ziggo Zakelijk. Je kunt elk pakket zó uitbreiden dat deze precies bij jou aansluit.

vergelijk zakelijk internet

 
Tags van deze pagina
 
Navigatie
Home>Internet vergelijken>Reviews>Ziggo>Ziggo Zakelijk: onze review & ervaringen
Leegwater
21-11-2023
Waardeloos dat je van acties geen gebruik kunt maken, ook als je al 20 jaar een abonnement hebt bij ZIGGO Dus wordt je gestraft stap over naar een ander en dan krijg je het over een half jaar weer: werd mij verteld. ZIGGO beloon vaste klanten en straf ze niet!!!!!!!!!
Petra
31-01-2022
Wat een ontzettend irritant en onbeschoft team zit er achter Ziggo zakelijk! Ik word al maanden minstens 3x per week gebeld op mijn zakelijke nummer met een voorstel. Ik heb meerdere keren vriendelijk aangegeven dat ik niet geïnteresseerd ben maar blijkbaar is er niemand die de moeite neemt om dit achter mijn telefoon nummer te zetten. Zojuist werd ik wéér gebeld en toen ik vriendelijk en geduldig vertelde dat ik echt niet geïnteresseerd ben werd de verbinding verbroken. Alleen al om dit gedrag van de callcenter medewerkers ben ik niet van plan om ooit nog gebruik te maken van de diensten van Ziggo.
Barbara Mulderink
14-07-2021
Ziggo zakelijk. Knettergek word je ervan. Het enige dat ik wil is mijn moveies en series opzeggen. Maar online is die pagina niet bereikbaar. Dus gedwongen tot bellen. Door een bos van ondoorgrondelijke keuzes kom ik dan bij de juiste of de verkeerde persoon terecht, het is m e niet duidelijk geworden. Hij verbindt me door en dan sta ik 15 minuten in een virtuele wachtrij, waar uiteindleijk iemand aan de lijn komt. Ik heb zijn naam genoteerd. Hij zou mij helpen, ziggo go opzeggen en een bevestigingsmail sturen. Die mail heb ik niet ontvangen. Nog steeds doet de website" abonnement wijzigen" het niet bij ziggo. Is het een hoax, banana split? Ziggo, help mij!
MBVL
07-06-2021
Ziggo zakelijk: 1 ster is nog te veel! In december heeft Ziggo eenzijdig het abonnement veranderd en kregen wij een dynamisch IP adres. Omdat dit voor ons zoveel problemen opleverde (back-up, printers, etc) is het essentieel om een vast IP adres te hebben. Kijk op onze site maar welke werd er gezegd. Gelukkig later wel vriendelijke medewerkers gesproken n.a.v. de klacht. De klacht: een vast IP adres is dus een ander contract wat inhoudt dat je behalve een hoger maandbedrag ook je Wifi en je Ziggo GO kwijt bent. Is apart allemaal aan te schaffen maar brengt weer extra kosten met zich mee. Volgens de website staat er: Zakelijk Internet Pro is een volledige oplossing met snel en stabiel internet, krachtige wifi en gegarandeerde service. Die Wifi moet je wel apart aanschaffen! Volgens de laatst gesproken medewerker is allang bekend dat Ziggo GO niet meer geleverd wordt wanneer je geen abonnement afsluit voor de tv kanalen maar dat staat nog wel op de website. Frustrerend, ook voor de werknemers van Ziggo die ontevreden klanten te woord moeten staan. Zodra mogelijk weer terug naar KPN (XS4ALL hebben we al standaard bijdraaien) Gewenste Oplossing: Als bij het modem gratis professionele WIFI (zie https://www.ziggo.nl/zakelijk/internet/pro) aangeboden wordt en gebruik maken van Ziggo GO gratis is net als bij https://www.ziggo.nl/zakelijk/internet wat volgens de laatst gesproken MKB medewerker ook sinds april al niet meer klopt maar nog wel op de website staat.
Reactieformulier overslaan
Laat hier een reactie achter
Naam ontbreekt
Geef een naam op
Naam ontbreekt
Geef een naam op
Sluiten
E-mailadres ongeldig
Geef een geldig e-mailadres op
E-mailadres ongeldig
Geef een geldig e-mailadres op
Sluiten
Reactie ontbreekt
Geef een reactie op
Reactie ontbreekt
Geef een reactie op
Sluiten
Bedankt voor uw reactie!