prijsvergelijken

Ziggo Klantenservice: Ervaringen & Review

Gemiddeld cijfer Ziggo
  • Prijsvergelijken: 8,4
  • Klanten: 5,7
  • Eindcijfer: 7,0/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
8,5
Zenderaanbod
9
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
8,5
Zenderaanbod
9
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,1
Klantenservice
5,2
Installatie (monteur)
5,8
Kwaliteit
5,7
Prijs
5,1
Snelheid internet
6,1
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,1
Klantenservice
5,2
Installatie (monteur)
5,8
Kwaliteit
5,7
Prijs
5,1
Snelheid internet
6,1
Gemiddeld cijfer Ziggo
Prijsvergelijken: 8,4
Eindcijfer: 7,0/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
8,5
Zenderaanbod
9
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
8,5
Zenderaanbod
9
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,1
Klantenservice
5,2
Installatie (monteur)
5,8
Kwaliteit
5,7
Prijs
5,1
Snelheid internet
6,1
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,1
Klantenservice
5,2
Installatie (monteur)
5,8
Kwaliteit
5,7
Prijs
5,1
Snelheid internet
6,1

Ziggo Klantenservice: Ervaringen & Review

19 maart 2018 (laatste wijziging 18 mei 2018) door Amanda

Weet de Ziggo Klantenservice zich op punten te onderscheiden van concurrenten? Lees het hieronder.

Ziggo Overstapservice: onze ervaringen en review

Klanten helpen over te stappen. Dat is een afspraak die de grote providers met de regering hebben gemaakt. Zo ook Ziggo. Dat betekent dat wanneer je naar Ziggo wilt overstappen, zij dit voor je regelen. Oftewel:

  • Ze zeggen je huidige abonnement op
  • Ze zorgen dat je nieuwe abonnement aansluit op je oude
  • Je krijgt niet te maken met dubbele abonnementskosten

Dat het in de praktijk weleens anders gaat, bewijst ook Ziggo. De werkelijkheid krijgt immers te maken met complexe administratieve processen. Toch weten we dat het meestal gewoon goed gaat.

Als je afscheid neemt van Ziggo, ben je afhankelijk van de partij waarnaar je overstapt. Dan ligt de serviceplicht bij hén. Normaal gesproken werkt Ziggo dan wel gewoon mee aan de overstap.

Ziggo monteur: onze ervaringen en review

Over hun monteursservice is Ziggo gewoon lekker duidelijk en transparant:

  • Je krijgt een gratis monteur om je nieuwe pakket te installeren. Die moet je wel zelf aanvragen, binnen 8 weken na ontvangst van je pakket.
  • Je betaalt maximaal € 40,- voor een monteur als je storing hebt.  All-inclusive. Blijkt dat de storing de schuld van Ziggo is? Bijvoorbeeld een kapot modem? Dan betaal je niets.
  • Wil je je wifi laten verbeteren of kabels laten trekken door een monteur? Dan betaal je daarvoor € 40,- per uur. Na het 1ste uur betaal je per extra kwartier € 10,-.

Uit eigen ervaring weten we dat Ziggo-monteurs deskundig zijn. Ziggo belooft dat ze pas weggaan als het werkt. En dat klopt met de praktijk.

Dus kom je er zelf niet uit? Of wíl je het gewoon niet zelf doen? Schakel dan gerust een Ziggo-monteur in. Goedkoper en professioneler vind je ze niet snel.

Ziggo callcenter: onze ervaringen en review

Net als ieder callcenter van willekeurig welke provider, blinkt ook Ziggo niet uit op dit vlak.
Als particulier krijg je via de telefoon altijd te maken met wachttijden. Wel is de expertise aan de lijn meestal voldoende om je verder te helpen.

Conclusie

Over het algemeen scoort Ziggo een ruime voldoende voor hun klantenservice. Vooral op het vlak van de monteur zijn ze sterk.

Vergelijk Ziggo nu met andere aanbieders

Lees volgende pagina: Zakelijk
Laat hier een reactie achter
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Schrijf een reactie!
Schrijf een reactie!
Bedankt voor uw reactie
Wij controleren het bericht.