Ziggo Klantenservice: Ervaringen & Review
- Prijsvergelijken: 8,5
- Klanten: 4,4
- Eindcijfer: 6,5/
Ziggo Klantenservice: Ervaringen & Review
6 november 2022 (laatste wijziging 10 november 2022) door Amanda
Weet de Ziggo Klantenservice zich op punten te onderscheiden van concurrenten? Lees het hieronder.
Ziggo Overstapservice: onze ervaringen en review
Klanten helpen over te stappen. Dat is een afspraak die de grote providers met de regering hebben gemaakt. Zo ook Ziggo. Dat betekent dat wanneer je naar Ziggo wilt overstappen, zij dit voor je regelen. Oftewel:
- Ze zeggen je huidige abonnement op
- Ze zorgen dat je nieuwe abonnement aansluit op je oude
- Je krijgt niet te maken met dubbele abonnementskosten
Dat het in de praktijk weleens anders gaat, bewijst ook Ziggo. De werkelijkheid krijgt immers te maken met complexe administratieve processen. Toch weten we dat het meestal gewoon goed gaat.
Als je afscheid neemt van Ziggo, ben je afhankelijk van de partij waarnaar je overstapt. Dan ligt de serviceplicht bij hén. Normaal gesproken werkt Ziggo dan wel gewoon mee aan de overstap.
Ziggo monteur: onze ervaringen en review
Over hun monteursservice is Ziggo gewoon lekker duidelijk en transparant:
- Je krijgt in eerste instantie een doe-het-zelf pakket. Lukt het installeren niet, dan kan je de gratis hulp van een monteur inschakelen.
- Je betaalt € 50,- voor een monteur als je een storing hebt vanwege een probleem met apparatuur in jouw woning. Blijkt dat de storing de schuld van Ziggo is? Dan betaal je niets.
- Wil je je wifi laten verbeteren of kabels laten trekken door een monteur? Dan betaal je daarvoor € 40,- per halfuur. Na dit halfuur betaal je € 15,- per kwartier.
Uit eigen ervaring weten we dat Ziggo-monteurs deskundig zijn. Ziggo belooft dat ze pas weggaan als het werkt. En dat klopt met de praktijk.
Dus kom je er zelf niet uit? Schakel dan gerust een Ziggo-monteur in.
Ziggo callcenter: onze ervaringen en review
Wil je Ziggo telefonisch bereiken? Dat kan elke dag van 08:00 uur tot 20:00 uur! Behoorlijk bereikbaar dus.
Het kan natuurlijk voorkomen dat je even in de wacht staat. Dat is bij vrijwel elke provider wel eens het geval. Wel is de expertise aan de lijn meestal voldoende om je verder te helpen.
Conclusie
Over het algemeen scoort Ziggo een ruime voldoende voor hun klantenservice. Vooral de bereikbaarheid is top geregeld!
johan elfering
2 oktober 2022 10:15
Heb per ongeluk een all-in pakket bij Ziggo besteld. Een pakket wat ik al in bezit heb.
Dus klantenservice gebeld, duurde een half uur eer ik iemand aan de lijn had, niet normaal zeg. Hem de situatie uitgelegd, niets aan de hand zei de medewerker order zal automatisch gecancelled worden. Toch krijg ik nu een opdrachtbevestiging. Wil mailen naar zeggen, krijg je eerst een chatbox wat natuurlijk niet lukt, zal een medewerker het overnemen, geen medewerker beschikbaar. Wat een trieste bende bij Ziggo.....
A.M.M. Mulder
22 april 2020 10:00
Goedemorgen,
Sinds enige dagen heb ik geen TV. ? normaal NPO 1 of NPO 2 , beeld verschijnt
NETFLIX WORD NU LID!? Wat nu?
Ik wil geen NETFLIX word nu lid!
Ik kijk nooit films en heb meer dan genoeg aan standaard TV zoals ik gewend ben.
sindsdien zit ik zonder TV informatie.
mw A.M.M. Mulder, (1937)
Suzanne Schuitemaker — prijsvergelijken
23 april 2020 09:10
Beste mvw. A.M.M. Mulder,
Dat is erg vervelend! Ik zou adviseren om hierover contact op te nemen met Ziggo zelf. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen.
Met vriendelijke groet,
Suzanne van Prijsvergelijken
A van de wiel
27 december 2022 16:28
Vreselijke ervaring gehad sinds 6dagen bezig om viaplay te krijgen.
Werden van de een na ander aan de telefoon.
Iedere keer ander verhaal. Tot we bij een Vodafone en ziggo winkel zijn beland .
Die verdient een pluim .netjes behandeld goede uitleg.
Nog steeds helaas geen viaplay. Vandaag bijna 1uur ziggo aan de lijn gehad.
Niemand kon uitleg geven. Daarna viaplay zelf gebeld was binnen 5minuten in orde.
Hopelijk leert ziggo hiervan. Ben wel super teleurgesteld in Ziggo.