Online.nl Klantenservice: onze ervaringen en review
- Prijsvergelijken: 7,6
- Klanten: 3,5
- Eindcijfer: 5,6/
Inhoudsopgave
Online.nl Klantenservice: onze ervaringen en review
30 oktober 2022 (laatste wijziging 9 november 2022) door Amanda
Inhoud
Online.nl Overstapservice
Online heeft een gratis overstapservice, vergelijkbaar met andere providers. Zij regelen alles voor je. Dus ook het opzeggen van je oude contract(en). Ze beloven daarbij een vlekkeloze overgang van je ene verbinding naar de andere.
Online.nl Monteur: onze ervaringen en review
Online stuurt niet direct een gratis monteur. Ze willen eerst dat je het zelf doet. En als dat niet lukt, dat je de klantenservice belt. Kom je er dan nog steeds niet uit? Dan sturen ze wél een gratis monteur. Dit noemen ze zelf de ‘Installatie Garantie’.
Over de monteurs zelf lezen we over het algemeen goede verhalen. Hoewel eventuele problemen daarmee niet altijd opgelost zijn, zijn de monteurs wel kundig en vriendelijk.
Online.nl Callcenter: onze ervaringen en review
Ondanks dat er op de website van Online staat dat ze maandag tot en met zaterdag (09:00 tot 21:00 uur) bereikbaar zijn, is er vaak veel wachttijd. Hierin valt nog wat winst te behalen voor de provider.
Verder is de klantenservice wel vriendelijk, maar lijkt het erop dat de technische kennis mist. Zo word je vaak afgescheept met standaard antwoorden, wat kan zorgen voor frustratie.
Conclusie
Ondanks de vriendelijkheid van de klantenservice, kan er wat betreft bereikbaarheid en technische kennis nog wel wat verbeteren. Ben je gewend snel antwoord te krijgen wanneer je een vraag hebt? Dan is Online voor jou misschien niet de beste keuze.