Hoog contrast inschakelen Hoofdmenu overslaan
Logo prijsvergelijken Logo trustpilot Logo thuiswinkel
085 88 88 566
Ma-Vr bereikbaar
Live chat
Snel antwoord
Onafhankelijk
Geen enkele aanbieder kan ons betalen om bovenaan in de vergelijker te staan. De volgorde 'aanbevolen' wordt bepaald met een algoritme. De belangrijkste factor voor dit algoritme is de populariteit van abonnementen bij andere overstappers. Je kan ook zelf de volgorde van de abonnementen bepalen (bijvoorbeeld door te sorteren op prijs of internetsnelheid).
Onafhankelijk
Geen enkele aanbieder kan ons betalen om bovenaan in de vergelijker te staan. De volgorde 'aanbevolen' wordt bepaald met een algoritme. De belangrijkste factor voor dit algoritme is de populariteit van abonnementen bij andere overstappers. Je kan ook zelf de volgorde van de abonnementen bepalen (bijvoorbeeld door te sorteren op prijs of internetsnelheid).
Sluiten
Persoonlijk
We hebben een eigen klantenservice: stel je vragen per mail (antwoord binnen 8 uur), via de telefoon (085 8888 566, 9.00 - 17.30u) of op de chat (ook 's avonds bereikbaar!).
Persoonlijk
We hebben een eigen klantenservice: stel je vragen per mail (antwoord binnen 8 uur), via de telefoon (085 8888 566, 9.00 - 17.30u) of op de chat (ook 's avonds bereikbaar!).
Sluiten
  • Onafhankelijk
  • Alle grote aanbieders
  • Persoonlijk
Uitstekend via Trustpilot Logo trustpilot
"Uitstekende service"

Artikel overslaan
 
Door Coen 19-03-2018 (laatste wijziging 03-10-2023)

Tele2 Internet: Review & Ervaringen

Door Coen 19-03-2018 (laatste wijziging 03-10-2023)

Let op: Tele2 is met T-Mobile samen verder gegaan onder de naam 'Odido'. Je kunt geen pakketten meer bestellen bij Tele2. Onderstaande review is van toepassing op oude pakketten.

Hoe zit het met internet van Tele2? Bieden ze iets bijzonders op het gebied van snelheid? En wat is eigenlijk de kwaliteit? Is glasvezel een optie?

Je leest onze ervaringen in de uitgebreide review hieronder.

[index]

Snelheid van Tele2 Internet

Hoe snel jouw DSL-verbinding is, hangt af van waar je woont. Jouw afstand tot de centrale heeft namelijk veel invloed. De meeste mensen halen een snelheid tussen de 30 en 50 Mb/s. Nu is dat voor de meeste mensen genoeg.

Maar: bij Tele2 haal je altijd maximal 20 Mb/s. Dit komt omdat de provider simpelweg geen hogere snelheden aanbiedt.

Tele2 glasvezel: ervaringen en review

Tele2 is samengegaan met T-Mobile. Vanaf eind maart 2019 sluit je glasvezelabonnementen dus af via T-Mobile. Dit betekent dat je snelheden tot maar liefst 750 Mbit/s kunt halen, mits dit natuurlijk beschikbaar is. Lees hier onze review over T-Mobile Glasvezelinternet.

Helaas ligt glasvezel nog maar in een klein deel van Nederland. Dus de kans is groot dat je hier voorlopig niet van kunt genieten.

Maar behoor je wél tot de gelukkigen? Dan kun je al voor een kleine meerprijs gebruikmaken van een glasvezelverbinding. Niet zeker welke snelheid je nodig hebt? Kies dan eerst voor een lage snelheid. Je kunt dit na een maand nog upgraden naar een hogere snelheid. 

Tele2 Wifi-modem: onze ervaringen en review

Iedere provider levert een wifi-modem bij hun abonnementen. Tele2 is gelukkig geen uitzondering.

Tele2 levert natuurlijk wel gewoon een werkend systeem. Zolang je eisen voor de modem niet te hoog zijn voldoet Tele2 zeker.

Conclusie over Tele2 Internet

Alles hangt af van je eigen verwachtingen. Wil je goedkoop en basis? Dan is Tele2 voor jou een hele goede keuze. Anders adviseren we je te kijken naar providers die iets meer vragen, maar ook meer bíeden.

vergelijk met alle providers

 
Tags van deze pagina
Geen tags gevonden.
 
Navigatie
Home>Internet vergelijken>Reviews>Tele2>Tele2 Internet: Review & Ervaringen
valentino pezzano
01-09-2019
I am a customer of tele2, who has reported twice a problem about internet. The problem is that every day, even multiple times, the internet connection gets lost, and I need to restart the modem. I've reported the problem, and 2 times I have received a new modem; but the problem keeps on happening. Having contacted Tele2 again, I've been told that based on what they see on their monitoring systems, everything works fine, and there's nothing else they can do. Seriously? Is this the way to provide support to customers? I think I am about to switch provider.
Reactieformulier overslaan
Laat hier een reactie achter
Naam ontbreekt
Geef een naam op
Naam ontbreekt
Geef een naam op
Sluiten
E-mailadres ongeldig
Geef een geldig e-mailadres op
E-mailadres ongeldig
Geef een geldig e-mailadres op
Sluiten
Reactie ontbreekt
Geef een reactie op
Reactie ontbreekt
Geef een reactie op
Sluiten
Bedankt voor uw reactie!