prijsvergelijken

Tele2 provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Tele2
  • Prijsvergelijken: 6,3
  • Klanten: 5,3
  • Eindcijfer: 5,8/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
6
Zenderaanbod
5
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
6
Zenderaanbod
5
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,8
Klantenservice
4,5
Installatie (monteur)
5,3
Kwaliteit
5,0
Prijs
6,2
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,8
Klantenservice
4,5
Installatie (monteur)
5,3
Kwaliteit
5,0
Prijs
6,2
Snelheid internet
5,0
Gemiddeld cijfer Tele2
Prijsvergelijken: 6,3
Eindcijfer: 5,8/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
6
Zenderaanbod
5
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
6
Zenderaanbod
5
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,8
Klantenservice
4,5
Installatie (monteur)
5,3
Kwaliteit
5,0
Prijs
6,2
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,8
Klantenservice
4,5
Installatie (monteur)
5,3
Kwaliteit
5,0
Prijs
6,2
Snelheid internet
5,0

Pluspunten & Minpunten Tele2

  • Eén van de goedkoopste providers van Nederland
  • Extra 6 maanden korting op je TV-abonnement
  • Gratis modem
  • Standaard 5 uur gratis vast bellen
  • Het aanbod is over de hele breedte zéér basic
  • Geen mogelijkheid tot FOX Sports zenderpakket

Pluspunten

  • Eén van de goedkoopste providers van Nederland
  • Extra 6 maanden korting op je TV-abonnement
  • Gratis modem
  • Standaard 5 uur gratis vast bellen

Minpunten

  • Het aanbod is over de hele breedte zéér basic
  • Geen mogelijkheid tot FOX Sports zenderpakket

Klanten reviews

24 januari 2019 17:27

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 5

Jaren klant geweest bij tele 2 zonder veel problemen. In oktober heb ik opgezegd omdat ik glasvezel internet wilde en tele 2 kon dit niet leveren op mijn adres, ik kreeg een bevestiging van tele 2 van mijn opzegging, echter blijven de facturen van nieuwe maanden gewoon komen en worden via de automatische incasso afgeschreven.
Na ontelbare keren contact te hebben gehad met de klantenservice, die steeds weer beloven dat alles nu echt geregeld is, kreeg ik gister gewoon weer een factuur voor volgende maand. Na weer meer dan een uur aan de telefoon met de klantenservice zijn we nu nog geen steek verder en moeten we van tele2 maar weer eerst het geld laten afschrijven waarna zij een correctie factuur op zullen gaan maken. Ze beloven echter al sinds november dat ik terugbetaald ga worden, maar ik heb nog steeds geen geld van ze mogen ontvangen.
De medewerkers van de klantenservice zijn ook nog ontzettend klantonvriendelijk en vertellen de verbinding te gaan verbreken als je vraagt om een vergoeding voor de belkosten die je hebt gemaakt door het uren aan de telefoon zitten met ze.

22 januari 2019 12:24

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 5
Snelheid: 1

I had a really bad experience with Tele2.
Living in the center of Amsterdam but no possibility to have a good internet connection (1 to 2 minutes to open a webpage, more than a day to transfer files).
When we called Tele2 and asked to increase the speed of our internet, they explained they could not do anything for us. They informed us that if we were new Tele2 customers, we would get really good speed of internet because they would set up the right connection, but because we already had an open line with them, this was not possible. Go figure the logic here...
We spent few months with almost no connection in apartment until we had to change to another provider.
Tele 2 internet was really bad, the service really poor and the help was inexistant.

11 januari 2019 16:33

Overstappen: 3 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 3 Prijs: 3
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 2
Prijs: 3
Snelheid: 1

Very poor service, in peak times terrible, upload very low. Skype and Whatsup cannot be used. Adn there was a promise to improve service with the 2018 price increase! For this price I have 1G optical cable in the Czech Republic.

TOON ALLE 85 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Tele2 provider-review & ervaringen

16 maart 2018 (laatste wijziging 7 februari 2019) door Coen

Samenvatting

Tele2 is als provider eenvoudig te karakteriseren: goedkoop, en daarom een basis aanbod. Wil jij gewoon zo min mogelijk betalen én heb je niet zo veel wensen? Overweeg dan zeker Tele2.

Wat internet betreft: ze leveren via je telefoonlijn. Dat betekent dat je weinig snelheid hoeft te verwachten. Voor de meeste huishoudens is maximaal 30 tot 100 Mb/s haalbaar. Wil je meer? Dan ben je aangewezen op kabel of glasvezel.

Op TV-gebied krijg je alleen de basis. Meer dan 49 zenders krijg je niet, zelfs niet in het duurste pakket. En waar je bij andere providers FOX Sports kunt afsluiten, is dat bij Tele2 helemaal niet mogelijk. Wil je dus per se FOX Sports in je pakket, dan zal je een andere provider moeten zoeken. 

Alleen op vastbellen-gebied krijg je wat méér dan bij veel anderen: 5 uur beltegoed naar vast én mobiel.

Bij Tele2 moet je ook echt zelf aan de slag om het aan te sluiten. Een monteur kán wel, maar daar betaal je minimaal 70 euro voor.
Al met al is Tele2 vooral gewoon basis.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat