Hoog contrast inschakelen Hoofdmenu overslaan
Logo prijsvergelijken Logo trustpilot Logo bekend van TV
085 88 88 566
Ma-Vr bereikbaar
Live chat
Snel antwoord
Onafhankelijk
Geen enkele aanbieder kan ons betalen om bovenaan in de vergelijker te staan. De volgorde 'aanbevolen' wordt bepaald met een algoritme. De belangrijkste factor voor dit algoritme is de populariteit van abonnementen bij andere overstappers. Je kan ook zelf de volgorde van de abonnementen bepalen (bijvoorbeeld door te sorteren op prijs of internetsnelheid).
Onafhankelijk
Geen enkele aanbieder kan ons betalen om bovenaan in de vergelijker te staan. De volgorde 'aanbevolen' wordt bepaald met een algoritme. De belangrijkste factor voor dit algoritme is de populariteit van abonnementen bij andere overstappers. Je kan ook zelf de volgorde van de abonnementen bepalen (bijvoorbeeld door te sorteren op prijs of internetsnelheid).
Sluiten
Persoonlijk
We hebben een eigen klantenservice: stel je vragen per mail (antwoord binnen 8 uur), via de telefoon (085 8888 566, 9.00 - 17.30u) of op de chat (ook 's avonds bereikbaar!).
Persoonlijk
We hebben een eigen klantenservice: stel je vragen per mail (antwoord binnen 8 uur), via de telefoon (085 8888 566, 9.00 - 17.30u) of op de chat (ook 's avonds bereikbaar!).
Sluiten
  • Onafhankelijk
  • Alle grote aanbieders
  • Persoonlijk
Postcodecheck overslaan

Vergelijk internet pakketten

Al 3.210 overstappers profiteerden in juli 2020 van onze expertise
Vul je postcode in voor een persoonlijke vergelijking
Ongeldige postcode
Een postcode bestaat uit 4 cijfers en 2 letters.
Ongeldige postcode
Een postcode bestaat uit 4 cijfers en 2 letters.
Sluiten
Ongeldig huisnummer
Een huisnummer bestaat alleen uit cijfers.
Ongeldig huisnummer
Een huisnummer bestaat alleen uit cijfers.
Sluiten
Start met vergelijken Vergelijk zonder postcode
Waarom overstappen?
  • Sneller internet
  • Stabieler wifi
  • Scherpe acties
Wij vergelijken:
Onze experts helpen, ook als je niet overstapt
Ik heb alleen snel internet als ik naast de modem zit. Wat kan ik het beste doen?
16:02 gelezen
Probeer de modem eens buiten de meterkast te zetten. Laat weten of het is gelukt, ik ben benieuwd!
16:03 Beantwoord door Annick
Dé telecomvergelijker van Nederland
  • Bekend van TV
  • Uitstekend via Trustpilot
    182 beoordelingen
  • Thuiswinkel partner