Hoog contrast inschakelen Hoofdmenu overslaan
Logo prijsvergelijken Logo trustpilot Logo thuiswinkel
085 88 88 566
Ma-Vr bereikbaar
Live chat
Snel antwoord
Onafhankelijk
Geen enkele aanbieder kan ons betalen om bovenaan in de vergelijker te staan. De volgorde 'aanbevolen' wordt bepaald met een algoritme. De belangrijkste factor voor dit algoritme is de populariteit van abonnementen bij andere overstappers. Je kan ook zelf de volgorde van de abonnementen bepalen (bijvoorbeeld door te sorteren op prijs of internetsnelheid).
Onafhankelijk
Geen enkele aanbieder kan ons betalen om bovenaan in de vergelijker te staan. De volgorde 'aanbevolen' wordt bepaald met een algoritme. De belangrijkste factor voor dit algoritme is de populariteit van abonnementen bij andere overstappers. Je kan ook zelf de volgorde van de abonnementen bepalen (bijvoorbeeld door te sorteren op prijs of internetsnelheid).
Sluiten
Persoonlijk
We hebben een eigen klantenservice: stel je vragen per mail (antwoord binnen 8 uur), via de telefoon (085 8888 566, 9.00 - 17.30u) of op de chat (ook 's avonds bereikbaar!).
Persoonlijk
We hebben een eigen klantenservice: stel je vragen per mail (antwoord binnen 8 uur), via de telefoon (085 8888 566, 9.00 - 17.30u) of op de chat (ook 's avonds bereikbaar!).
Sluiten
  • Onafhankelijk
  • Alle grote aanbieders
  • Persoonlijk
Uitstekend via Trustpilot Logo trustpilot
"Uitstekende service"

Artikel overslaan
 
Door 06-11-2022 (laatste wijziging 14-12-2023)

Ziggo Klantenservice: Ervaringen & Review

Door 06-11-2022 (laatste wijziging 14-12-2023)

Weet de Ziggo Klantenservice zich op punten te onderscheiden van concurrenten? Lees het hieronder.

Ziggo Overstapservice: onze ervaringen en review

Klanten helpen over te stappen. Dat is een afspraak die de grote providers met de regering hebben gemaakt. Zo ook Ziggo. Dat betekent dat wanneer je naar Ziggo wilt overstappen, zij dit voor je regelen. Oftewel:

  • Ze zeggen je huidige abonnement op
  • Ze zorgen dat je nieuwe abonnement aansluit op je oude
  • Je krijgt niet te maken met dubbele abonnementskosten

Dat het in de praktijk weleens anders gaat, bewijst ook Ziggo. De werkelijkheid krijgt immers te maken met complexe administratieve processen. Toch weten we dat het meestal gewoon goed gaat.

Als je afscheid neemt van Ziggo, ben je afhankelijk van de partij waarnaar je overstapt. Dan ligt de serviceplicht bij hén. Normaal gesproken werkt Ziggo dan wel gewoon mee aan de overstap.

Ziggo monteur: onze ervaringen en review

Over hun monteursservice is Ziggo gewoon lekker duidelijk en transparant:

  • Je krijgt in eerste instantie een doe-het-zelf pakket. Lukt het installeren niet, dan kan je de gratis hulp van een monteur inschakelen.
  • Je betaalt € 50,- voor een monteur als je een storing hebt vanwege een probleem met apparatuur in jouw woning. Blijkt dat de storing de schuld van Ziggo is? Dan betaal je niets.
  • Wil je je wifi laten verbeteren of kabels laten trekken door een monteur? Dan betaal je daarvoor € 40,- per halfuur. Na dit halfuur betaal je € 15,- per kwartier.

Uit eigen ervaring weten we dat Ziggo-monteurs deskundig zijn. Ziggo belooft dat ze pas weggaan als het werkt. En dat klopt met de praktijk.

Dus kom je er zelf niet uit? Schakel dan gerust een Ziggo-monteur in.

Ziggo callcenter: onze ervaringen en review

Wil je Ziggo telefonisch bereiken? Dat kan elke dag van 08:00 uur tot 20:00 uur! Behoorlijk bereikbaar dus.

Het kan natuurlijk voorkomen dat je even in de wacht staat. Dat is bij vrijwel elke provider wel eens het geval. Wel is de expertise aan de lijn meestal voldoende om je verder te helpen.

Conclusie

Over het algemeen scoort Ziggo een ruime voldoende voor hun klantenservice. Vooral de bereikbaarheid is top geregeld!

vergelijk met alle providers

 
Tags van deze pagina
Geen tags gevonden.
 
Navigatie
Home>Internet vergelijken>Reviews>Ziggo>Ziggo Klantenservice: Ervaringen & Review
JJ Passies
29-03-2024
Slechte service : Ik had op 25-3-24 een afspraak gemaakt voor 28-3-24 tussen 12.00/18.00uur maar niemand gezien. Ook geen belletje. Hierna heb IKZELF ziggo gebeld wat er aan de hand was de ziggo medewerker bevestigde de gemaakte afspraak en ik vroeg hem of ik nu ook €35 kreeg voor de niet nagekomen afspraak VAN ZIGGO terwijl ik de gehele middag thuis was gebleven en andere afspraken had afgezegd maar daar gaf hij geen antwoord op en maakte een nieuwe spoed afspraak voor 29- 3- 24 die wel goed verliep,een belletje op de 29ste was mijns inziens wel op ze'n plaats geweest. En dan hadden de andere afgezegde afspraken wel door kunnen gaan. Nu hoef ik niet meer te werken, maar wat als dat wel het geval was geweest en wie betaald dat dan??? IK BEDOEL MAAR!!!
A van de wiel
27-12-2022
Vreselijke ervaring gehad sinds 6dagen bezig om viaplay te krijgen. Werden van de een na ander aan de telefoon. Iedere keer ander verhaal. Tot we bij een Vodafone en ziggo winkel zijn beland . Die verdient een pluim .netjes behandeld goede uitleg. Nog steeds helaas geen viaplay. Vandaag bijna 1uur ziggo aan de lijn gehad. Niemand kon uitleg geven. Daarna viaplay zelf gebeld was binnen 5minuten in orde. Hopelijk leert ziggo hiervan. Ben wel super teleurgesteld in Ziggo.
johan elfering
02-10-2022
Heb per ongeluk een all-in pakket bij Ziggo besteld. Een pakket wat ik al in bezit heb. Dus klantenservice gebeld, duurde een half uur eer ik iemand aan de lijn had, niet normaal zeg. Hem de situatie uitgelegd, niets aan de hand zei de medewerker order zal automatisch gecancelled worden. Toch krijg ik nu een opdrachtbevestiging. Wil mailen naar zeggen, krijg je eerst een chatbox wat natuurlijk niet lukt, zal een medewerker het overnemen, geen medewerker beschikbaar. Wat een trieste bende bij Ziggo.....
A.M.M. Mulder
22-04-2020
Goedemorgen, Sinds enige dagen heb ik geen TV. ? normaal NPO 1 of NPO 2 , beeld verschijnt NETFLIX WORD NU LID!? Wat nu? Ik wil geen NETFLIX word nu lid! Ik kijk nooit films en heb meer dan genoeg aan standaard TV zoals ik gewend ben. sindsdien zit ik zonder TV informatie. mw A.M.M. Mulder, (1937)
Reactie op A.M.M. Mulder
Suzanne van Prijsvergelijken
Beste mvw. A.M.M. Mulder, Dat is erg vervelend! Ik zou adviseren om hierover contact op te nemen met Ziggo zelf. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Met vriendelijke groet, Suzanne van Prijsvergelijken
Reactieformulier overslaan
Laat hier een reactie achter
Naam ontbreekt
Geef een naam op
Naam ontbreekt
Geef een naam op
Sluiten
E-mailadres ongeldig
Geef een geldig e-mailadres op
E-mailadres ongeldig
Geef een geldig e-mailadres op
Sluiten
Reactie ontbreekt
Geef een reactie op
Reactie ontbreekt
Geef een reactie op
Sluiten
Bedankt voor uw reactie!