Hoog contrast inschakelen Hoofdmenu overslaan
Logo prijsvergelijken Logo trustpilot Logo thuiswinkel
085 88 88 566
Ma-Vr bereikbaar
Live chat
Snel antwoord
Onafhankelijk
Geen enkele aanbieder kan ons betalen om bovenaan in de vergelijker te staan. De volgorde 'aanbevolen' wordt bepaald met een algoritme. De belangrijkste factor voor dit algoritme is de populariteit van abonnementen bij andere overstappers. Je kan ook zelf de volgorde van de abonnementen bepalen (bijvoorbeeld door te sorteren op prijs of internetsnelheid).
Onafhankelijk
Geen enkele aanbieder kan ons betalen om bovenaan in de vergelijker te staan. De volgorde 'aanbevolen' wordt bepaald met een algoritme. De belangrijkste factor voor dit algoritme is de populariteit van abonnementen bij andere overstappers. Je kan ook zelf de volgorde van de abonnementen bepalen (bijvoorbeeld door te sorteren op prijs of internetsnelheid).
Sluiten
Persoonlijk
We hebben een eigen klantenservice: stel je vragen per mail (antwoord binnen 8 uur), via de telefoon (085 8888 566, 9.00 - 17.30u) of op de chat (ook 's avonds bereikbaar!).
Persoonlijk
We hebben een eigen klantenservice: stel je vragen per mail (antwoord binnen 8 uur), via de telefoon (085 8888 566, 9.00 - 17.30u) of op de chat (ook 's avonds bereikbaar!).
Sluiten
  • Onafhankelijk
  • Alle grote aanbieders
  • Persoonlijk
Uitstekend via Trustpilot Logo trustpilot
"Uitstekende service"

Update: het is helaas niet meer mogelijk om pakketten te bestellen bij Oxxio. Oxxio draagt alles per 1 juni over aan KPN. (Als bestaande klant zit je nog gewoon bij Oxxio) Onderstaande review is van toepassing op oude pakketten:

Kan Oxxio als relatief kleine provider wel goede klantenservice bieden? Het korte antwoord: jazeker! Lees maar verder.

Inhoud

Overstapservice

Oxxio is aangesloten bij het providercollectief dat heeft afgesproken de overstap gratis voor je te regelen. En dat is fijn; kun jij achterover leunen, zeggen zij je oude contract op en zorgen ze dat je geen dag zonder verbinding komt te zitten.

Deze service biedt niet iedere provider buiten de groep ‘grote’ aanbieders. Chapeau dus!

Monteur

Een monteur die je nieuwe pakket komt installeren? Daar moet je in principe voor betalen bij Oxxio: € 79,95. Behalve als je gaat voor glasvezel, dan is 'ie helemaal gratis. 

Heb jij geen recht op een gratis monteur en wil je niet betalen? Dan helpt Oxxio je gelukkig om het zelf te doen, met uitgebreide instructies en een chat- en belservice. Kom je er niet uit, dan heb je installatiegarantie. Oxxio stuurt dan alsnóg gratis een monteur langs als al het bovenstaande niet gewerkt heeft.

Callcenter

Is het callcenter van Oxxio goed bereikbaar? Wij vinden van wel: op werkdagen van 9 tot 21u, en op zaterdag van 10 tot 16u. Toegegeven, dat is niet 24/7. Maar qua bereikbaarheid toch een dikke voldoende.

Natuurlijk heb je wel te maken met wachttijden aan de telefoon. Zit je daar niet op – euh – te wachten? Dan kun je je tot de chat wenden: die heeft dezelfde bereikbaarheidstijden als het callcenter, en belooft antwoord binnen 15 minuten. Je spreekt wél eerst met een robot. Maar snapt die je vraag niet? Dan kun je gelukkig contact krijgen met een 'echt' persoon.

Conclusie

Een prima klantenservice! Gratis overstapservice, in sommige gevallen een gratis monteur, en een goed bereikbaar callcenter óf chatservice. En in sommige gevallen vind je het antwoord op je vraag misschien ook wel ‘gewoon’ op hun website.

Vergelijk met alle providers