Weet de Odido Klantenservice zich te onderscheiden van die van de concurrenten? Onze ervaringen vind je hieronder.
[index]
Odido Overstapservice: onze ervaringen en review
De grote providers van Nederland hebben goede afspraken gemaakt over overstappen:
- Zij zeggen je huidige abonnement op
- Zij zorgen voor een naadloze overgang
- Zij voorkomen dat je dubbele kosten maakt
Ook wanneer je overstapt naar Odido geldt deze service voor jou. En je mag de provider aan bovenstaande afspraken houden. Meestal gaat dit ook gewoon goed.
Odido monteur: onze ervaringen en review
Odido biedt een doe-het-zelf pakket. Dat betekent in eerste instantie dat ze verwachten dat je je aansluiting zelf kunt installeren. En dat is voor de meeste mensen goed te doen. Kom je er niet uit? Dan helpen ze je aan de telefoon.
Stap je over op glasvezel? Dan komt er sowieso een monteur die zorgt dat alles uiteindelijk werkt. Let op: hoewel deze monteur verplicht is, is het geen gratis optie! Vaak krijg je wel korting op de installatiekosten wanneer je kiest voor een Alles-in-1 pakket.
Odido callcenter: onze ervaringen en review
Over het Odido callcenter horen we wisselende berichten. De een roemt de kennis en kunde van de medewerkers aan de lijn. De ander voelt zich niet gehoord of geholpen.
Gelukkig heeft Odido een uitgebreide handleiding en antwoorden op veelgestelde vragen op hun website. Grote kans dat je er daarmee uitkomt!
Conclusie
Jammer dat je verplicht een monteur af moet nemen wanneer je kiest voor glasvezel - vooral omdat deze niet gratis is. Dit is niet bij alle providers het geval.
Verder kan het nog wel eens voorkomen dat je in de wacht staat wanneer je de provider opbelt. Ook online kunnen ze je helpen - maar daar heb je te maken met hetzelfde.
De medewerkers zijn vriendelijk, ook al hebben ze niet altijd de juiste technische kennis paraat als je een iets complexer probleem hebt dan een niet-werkend modem.