Hoog contrast inschakelen Hoofdmenu overslaan
Logo prijsvergelijken Logo trustpilot Logo thuiswinkel
085 88 88 566
Ma-Vr bereikbaar
Live chat
Snel antwoord
Onafhankelijk
Geen enkele aanbieder kan ons betalen om bovenaan in de vergelijker te staan. De volgorde 'aanbevolen' wordt bepaald met een algoritme. De belangrijkste factor voor dit algoritme is de populariteit van abonnementen bij andere overstappers. Je kan ook zelf de volgorde van de abonnementen bepalen (bijvoorbeeld door te sorteren op prijs of internetsnelheid).
Onafhankelijk
Geen enkele aanbieder kan ons betalen om bovenaan in de vergelijker te staan. De volgorde 'aanbevolen' wordt bepaald met een algoritme. De belangrijkste factor voor dit algoritme is de populariteit van abonnementen bij andere overstappers. Je kan ook zelf de volgorde van de abonnementen bepalen (bijvoorbeeld door te sorteren op prijs of internetsnelheid).
Sluiten
Persoonlijk
We hebben een eigen klantenservice: stel je vragen per mail (antwoord binnen 8 uur), via de telefoon (085 8888 566, 9.00 - 17.30u) of op de chat (ook 's avonds bereikbaar!).
Persoonlijk
We hebben een eigen klantenservice: stel je vragen per mail (antwoord binnen 8 uur), via de telefoon (085 8888 566, 9.00 - 17.30u) of op de chat (ook 's avonds bereikbaar!).
Sluiten
  • Onafhankelijk
  • Alle grote aanbieders
  • Persoonlijk
Uitstekend via Trustpilot Logo trustpilot
"Uitstekende service"

Weet de Odido Klantenservice zich te onderscheiden van die van de concurrenten? Onze ervaringen vind je hieronder.

[index]

Odido Overstapservice: onze ervaringen en review

De grote providers van Nederland hebben goede afspraken gemaakt over overstappen:

Ook wanneer je overstapt naar Odido geldt deze service voor jou. En je mag de provider aan bovenstaande afspraken houden. Meestal gaat dit ook gewoon goed.

Odido monteur: onze ervaringen en review

Odido biedt een doe-het-zelf pakket. Dat betekent in eerste instantie dat ze verwachten dat je je aansluiting zelf kunt installeren. En dat is voor de meeste mensen goed te doen. Kom je er niet uit? Dan helpen ze je aan de telefoon.

Stap je over op glasvezel? Dan komt er sowieso een monteur die zorgt dat alles uiteindelijk werkt. Let op: hoewel deze monteur verplicht is, is het geen gratis optie! Vaak krijg je wel korting op de installatiekosten wanneer je kiest voor een Alles-in-1 pakket.

Odido callcenter: onze ervaringen en review

Over het Odido callcenter horen we wisselende berichten. De een roemt de kennis en kunde van de medewerkers aan de lijn. De ander voelt zich niet gehoord of geholpen. 

Gelukkig heeft Odido een uitgebreide handleiding en antwoorden op veelgestelde vragen op hun website. Grote kans dat je er daarmee uitkomt!

Conclusie

Jammer dat je verplicht een monteur af moet nemen wanneer je kiest voor glasvezel - vooral omdat deze niet gratis is. Dit is niet bij alle providers het geval.

Verder kan het nog wel eens voorkomen dat je in de wacht staat wanneer je de provider opbelt. Ook online kunnen ze je helpen - maar daar heb je te maken met hetzelfde. 

De medewerkers zijn vriendelijk, ook al hebben ze niet altijd de juiste technische kennis paraat als je een iets complexer probleem hebt dan een niet-werkend modem.

vergelijk met alle providers