prijsvergelijken

Ziggo provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Ziggo
  • Prijsvergelijken: 8,5
  • Klanten: 4,5
  • Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,9
Klantenservice
3,7
Installatie (monteur)
4,8
Kwaliteit
4,5
Prijs
4,2
Snelheid internet
4,9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,9
Klantenservice
3,7
Installatie (monteur)
4,8
Kwaliteit
4,5
Prijs
4,2
Snelheid internet
4,9
Gemiddeld cijfer Ziggo
Prijsvergelijken: 8,5
Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,9
Klantenservice
3,7
Installatie (monteur)
4,8
Kwaliteit
4,5
Prijs
4,2
Snelheid internet
4,9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,9
Klantenservice
3,7
Installatie (monteur)
4,8
Kwaliteit
4,5
Prijs
4,2
Snelheid internet
4,9

Pluspunten & Minpunten Ziggo

  • Uitgebreide klantenservice
  • Groot zenderaanbod
  • Snel in huis
  • Hoge tarieven bij sommige pakketten

Pluspunten

  • Uitgebreide klantenservice
  • Groot zenderaanbod
  • Snel in huis

Minpunten

  • Hoge tarieven bij sommige pakketten

Klanten reviews

Overstappen: 1 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 2
Prijs: 1
Snelheid: 1

Bar slecht internet, veel te duur en zeer onvriendelijk

Ziggo heeft bar slecht internet, helaas waren we al langer klant. Ze hadden als oplossing pods die het signaal versterken, maar die hebben ons 100 euro gekost, terwijl ze voor bestaande klanten gratis zijn. Het internet bleef slecht en de mediabox was verouderd. We hebben "ter compensatie" een nieuwe mediabox gekregen waarmee we niet meer kunnen opnemen. Dit kon wel met de oude. Met de nieuwe kan het alleen als je je abonnement verhoogt! Verder zeer onvriendelijke en botte dame aan de lijn. Vreselijk. We zeggen ons abonnement zo snel mogelijk op!!

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Al sinds januari bezig om 3 werkende tv te krijgen 2 zijn gelukt. 2 monteurs geweest. Echt teleurgesteld in Ziggo. Drie keer kastjes opgestuurd en weer ontvangen. Dikke extra rekening van 70 euro gehad vd monteur ondanks de belofte dat het niks kost? Ik wacht nu 9 dagen en mijn klacht is nog niet behandeld? Zijn ze met Meivakantie? Als je belt reken op min 15 min, ik stond zelfs 42 min in de wacht. Als je door wordt verbonden mag je alles opnieuw vertellen, ze slaan dit niet op. Mailen kan niet rechtstreeks dat moet via je account, echt klantgericht zijn ze niet. Reken niet op Aftersale, van goh is alles naar wens gegaan met u nieuwe aansluiting

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Op 21 november een mannetje van Ziggo aan de deur gehad om over te stappen. Mooi gepraat, ik hoef niks te doen, hun regelen overstap en monteur komt tegen de tijd dat abonnement bij KPN afloopt.

18 maart 2023 gebeld met Ziggo, omdat ik maar niks hoorde en er was niks geregeld. Na alle smoesjes uit het boek gehoord te hebben van de zaterdagmedewerker, zou het opgelost worden met een nieuwe order en de oude zou geannuleerd worden. In de nieuwe order werd overstapservice meegenomen.

Vandaag 29-03-2023 gebeld met Ziggo over de installatiemonteur. Nu blijkt de order waarvan op 21-11-2022 de bevestiging is gestuurd de order is waarvan ik het installatiepakket heb ontvangen. (zonder overstapservice)

Voor de order waarvan op 18-03-2023 de bevestiging is verstuurd is nog geen apparatuur verstuurd. Dit terwijl de order van 21-11 was geannuleerd volgens hun. Hun oplossing (na weer 45 minuten van mijn tijd) is het annuleren van de order van 20-11 (wat volgens de vorige medewerkster Gini al was gebeurt) en nieuw apparatuur versturen. Wat betekent dat ik dus nog geen afspraak kan maken voor een monteur en dat ik nu ook nog eens met een zwaar pakket met een omvang wat amper te tillen is voor een klein persoon naar een PostNL servicepunt moet zeulen.

Wat een drama, ik kan niet praten over service. Ik ga bij deze dan ook alles annuleren. Zo een slechte service ga ik niet voor betalen.

TOON ALLE 424 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Ziggo provider-review & ervaringen

6 november 2022 (laatste wijziging 9 november 2022) door Coen

Samenvatting

De gouden troeven van Ziggo (Formule 1 en HBO) zijn helaas verdwenen. Toch is Ziggo in veel gevallen een goede keuze.

Ziggo is de grootste landelijke kabelaanbieder in Nederland. Ze leveren uitstekend internet: snel en stabiel.

Zelf biedt Ziggo geen glasvezel. Maar dat hoeft ook niet; met de kabel weten ze glasvezelwaardige snelheden te bereiken, tot wel 600 Mbit/s. Op een aantal plaatsen in Nederland zelfs tot 1 Gigabit per seconde, dit is maar liefst 1.000 Mbit/s!

Tel daarbij de krachtige wifi-modem en gratis Wifispots op, en al je internetbehoeftes worden ruimschoots bevredigd bij Ziggo.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat