prijsvergelijken

Ziggo provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Ziggo
  • Prijsvergelijken: 8,5
  • Klanten: 4,6
  • Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,0
Klantenservice
3,8
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,5
Prijs
4,3
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,0
Klantenservice
3,8
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,5
Prijs
4,3
Snelheid internet
5,0
Gemiddeld cijfer Ziggo
Prijsvergelijken: 8,5
Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,0
Klantenservice
3,8
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,5
Prijs
4,3
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,0
Klantenservice
3,8
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,5
Prijs
4,3
Snelheid internet
5,0

Pluspunten & Minpunten Ziggo

  • Uitgebreide klantenservice
  • Groot zenderaanbod
  • Snel in huis
  • Hoge tarieven bij sommige pakketten

Pluspunten

  • Uitgebreide klantenservice
  • Groot zenderaanbod
  • Snel in huis

Minpunten

  • Hoge tarieven bij sommige pakketten

Klanten reviews

Overstappen: 6 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 7
Prijs: 4
Snelheid: 6

Ik heb nu 6 maanden Ziggo van de 6 maanden heb ik 5 foute facturen ontvangen. Ik heb er al meerdere keren melding van gedaan en ze zeggen het op te lossen. maar helaas de maand ernaar gaat het weer fout. Toen hebben ze in Augustus toegezegd omdat er door hun zo veel fouten gemaakt waren het abonnement stop te zetten zonder verdere facturen. Maar er kwam gewoon weer een nieuwe en heb dus weer gebeld helaas krijg je na 45 minuten aan de telefoon gezeten te hebben dat het stilzetten mij een boeten gaat kosten omdat ziggo fouten heeft gemaakt. Keer op keer komen ze de afspraken niet waar. SCHANDALIG

Overstappen: 5 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 5
Prijs: 4
Snelheid: 4

Waardeloze dienstverlening. Ze laten je dagen lang zonder internet zitten als je internet upgrade.

Jaren lang klant geweest. Eigenlijk met wat kleine hicups in het begin na loopt het meeste wel aardig. Het ging verkeerd toe ik besloot om iets te wijzingen in mijn abonnement. Ik had besloten een upgrade te doen voor sneller internet. Resultaat, dagenlang geen internet. Ziggo had namelijk zonder overleg besloten alles om te zetten, voordat mijn huis daar klaar voor was. Aan de telefoon vertellen ze vervolgens allerlei verhalen die niet kloppen. Bijvoorbeeld, dat is standaard dat we meteen over zetten. Terwijl de doos waarin de nieuwe modem zit aangeeft dat je 14 dagen de tijd hebt.

Ze konden het ook terugzetten naar de oude situatie, maar dat zou dagen duren. Terwijl het omzetten naar een verkeerde situatie in een poep en een zucht was gebeurt. Jammer genoeg konden ze telefonisch niets regelen en moet ik dagen wachten voordat er een monteur kan komen. Je zou toch denken dat als ze fouten maken ze zo snel mogelijk een monteur naar je toe sturen. Dat is ijdele hoop.

Ziggo is niet erg geïnteresseerd in positieve ervaringen bij de klantenservice. Jammer genoeg geldt bij Ziggo dat bij fouten aan hun kant je ook gewoon dagen lang kan wachten.

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Helaas kan ik geen goede review geven over de service van Ziggo.
Een maand terug een bestelling geplaatst, toen kreeg ik een bevestiging met daarin de afspraak bevestigd.
Na bijna een maand te hebben gewacht neem ik contact op telefonisch. Dan blijkt de bestelling niet in hun systeem te staan. Bijna direct biedt de medewerker een korting aan.
Ik denk, nou ok dat is in ieder geval iets, want nu zit ik een maand langer vast aan een duur abonnement. Valt de verbinding weg, omdat ik helaas geen goed bereik heb.
Dus in de avond maar opnieuw, nu via de chat, alle stappen weer opnieuw, blijkt niks in het systeem te staan. Geven ze aan, ik kan alleen het volgens de aanbieding invoeren, geen compensatie.
Nu ging het mij niet om de compensatie, had ik in de basis niet om gevraagd, maar als iemand het eerst aanbiedt telefonisch in naam van een organisatie en vervolgens zegt zijn collega nee dit kan niet en die verwijst vervolgens naar de algemene voorwaarden, dan ben je het menselijke echt wel kwijt en wil je waarschijnlijk een klant niet hebben.
Teleurstellend vooral omdat ik het na eerder wat problemen te te hebben gehad enkele jaren terug weer wilde proberen.

TOON ALLE 410 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Ziggo provider-review & ervaringen

6 juli 2022 (laatste wijziging 8 juli 2022) door Coen

Samenvatting

De gouden troeven van Ziggo (Formule 1 en HBO) zijn helaas verdwenen. Toch is Ziggo in veel gevallen een goede keuze.

Ziggo is de grootste landelijke kabelaanbieder in Nederland. Ze leveren uitstekend internet: snel en stabiel.

Zelf biedt Ziggo geen glasvezel. Maar dat hoeft ook niet; met de kabel weten ze glasvezelwaardige snelheden te bereiken, tot wel 600 Mbit/s. Op een aantal plaatsen in Nederland zelfs tot 1 Gigabit per seconde, dit is maar liefst 1.000 Mbit/s!

Tel daarbij de krachtige wifi-modem en gratis Wifispots op, en al je internetbehoeftes worden ruimschoots bevredigd bij Ziggo.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat