prijsvergelijken

Ziggo provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Ziggo
  • Prijsvergelijken: 8,5
  • Klanten: 4,5
  • Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,9
Klantenservice
3,7
Installatie (monteur)
4,8
Kwaliteit
4,5
Prijs
4,2
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,9
Klantenservice
3,7
Installatie (monteur)
4,8
Kwaliteit
4,5
Prijs
4,2
Snelheid internet
5,0
Gemiddeld cijfer Ziggo
Prijsvergelijken: 8,5
Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,9
Klantenservice
3,7
Installatie (monteur)
4,8
Kwaliteit
4,5
Prijs
4,2
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,9
Klantenservice
3,7
Installatie (monteur)
4,8
Kwaliteit
4,5
Prijs
4,2
Snelheid internet
5,0

Pluspunten & Minpunten Ziggo

  • Uitgebreide klantenservice
  • Groot zenderaanbod
  • Snel in huis
  • Hoge tarieven bij sommige pakketten

Pluspunten

  • Uitgebreide klantenservice
  • Groot zenderaanbod
  • Snel in huis

Minpunten

  • Hoge tarieven bij sommige pakketten

Klanten reviews

Overstappen: 1 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 2
Prijs: 1
Snelheid: 2

Wij hebben tijdens het WK geen televisie gehad. Monteur is langs geweest en we hebben zeer vaak gechat met Ziggo om dit op te lossen.

Na 6 weken is dit dan opgelost en zouden ze ons compenseren. Ons is het volgende beloofd door Maikel van Ziggo:

''Ik zie dat je de eerste 3 maanden gratis van ons hebt,
Mijn voorstel is om hier 4 maanden van te maken (dan krijg je naast de TV het internet ook voor die maand "vergoed")
En je krijgt dan nog 3 maanden gratis Ziggo sport totaal van ons. (en die fles wijn sturen we afzonderlijk op)''

Deze compensatie hebben we niet gekregen. De bedragen zijn gewoon afgeschreven en we hebben geen gratis zenders gekregen. We hebben de live chat opgeslagen en nu betwijfeld Danielle van de livechat of wij wel akkoord hebben gegeven op het compensatievoorstel. Daarnaast kan ze toevallig deze livechat niet meer terug vinden. Gelukkig heb ik alles opgeslagen.

Nu hebben we bewijs opgestuurd en zijn we wederom in afwachting. We chatten ons suf met dit bedrijf en beloofde afspraken komen ze niet na.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Na 3 jaar bij KPN te hebben gezeten, zag ik een goede deal van Ziggo voorbij komen. Online heb ik een pakket met internet en tv besteld. Deze zou begin december geleverd worden. De levering ging mis door een fout van postNL, het pakket is teruggezonden naar Ziggo, die de ontvangst na een goede 2 weken eindelijk in behandeling hadden genomen en mijn contract hebben beeindigd nadat 2 service medewerkers me hadden gegarandeerd dat het pakket zsm bij mij op de deurmat zou liggen, en ik ZEKER nooit zonder internet zou komen te zitten van mijn huidige provider. Uiteraard bleek dit niet het geval. Halverwege december werd mijn KPN contract stopgezet. Na contact met Ziggo, werd gesteld dat ik wel even contact op kon nemen met KPN om mijn abonnement te laten verlengen zolang mijn dienst van Ziggo nog niet was geleverd. Bleek uiteraard ook niet het geval. 6 telefoontjes verder, werd me verteld dat mijn Ziggo box waarschijnlijk wel binnen een week geleverd zou worden. Het pakket is uiteindelijk nadat ik een maand zonder internet heb gezeten eindelijk geleverd. Ik wacht nog steeds op het TV-pakket. Uiteindelijk moet ik straks voor de 12e keer een belletje plegen met ZIggo om mijn geld terug te krijgen voor dit hele gedoe omdat het niet mogelijk is om vanuit hun systeem dit probleem te fixen zonder dat ik hier zelf achteraan ga. Ik neem aan dat u zich wel voor kunt stellen hoe blij ik ben met mijn beslissing om over te stappen naar Ziggo.

Ook wil ik even benadrukken dat ik in mijn slaapkamer, 5 meter van mijn modem verwijderd, letterlijk het meest treurige bereik ooit heb. Oh, en had ik al verteld dat ik (terwijl ik nog aan het wachten was op een modem en zonder internet zat) gebeld ben door het sales team om te vragen of ik ook slechte verbinding had en niet graag over wou stappen naar glasvezel tegen extra kosten? Toen ik zei dat ik al 3 weken zat te wachten op mijn internet, heeft het sales team zelf maar het gesprek afgekapt.

Een grote grap. Alstjeblieft, bespaar jezelf te moeite en kies gewoon voor een andere provider. Het internet van KPN was beter.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Ik raad een ieder aan om niet met ziggo in zee te gaan. Het internet is slecht, de service nog slechter en als je hebt stopgezet vallen ze je nog maanden lastig met verkeerde facturen en afrekeningen. Mijn abonnement is op 7 oktober gestopt en ik krijg nog steeds brieven voor de periode over november en december, terwijl op 15 september bevestigd is dat mijn abonnement per 7 oktober stopt. Als je belt "zijn ze zo terug", ik heb na 20 minuten wachten opgehangen.

Het is zo'n verschrikkelijke zooi bij dit bedrijf, blijf er van weg.

TOON ALLE 416 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Ziggo provider-review & ervaringen

6 november 2022 (laatste wijziging 9 november 2022) door Coen

Samenvatting

De gouden troeven van Ziggo (Formule 1 en HBO) zijn helaas verdwenen. Toch is Ziggo in veel gevallen een goede keuze.

Ziggo is de grootste landelijke kabelaanbieder in Nederland. Ze leveren uitstekend internet: snel en stabiel.

Zelf biedt Ziggo geen glasvezel. Maar dat hoeft ook niet; met de kabel weten ze glasvezelwaardige snelheden te bereiken, tot wel 600 Mbit/s. Op een aantal plaatsen in Nederland zelfs tot 1 Gigabit per seconde, dit is maar liefst 1.000 Mbit/s!

Tel daarbij de krachtige wifi-modem en gratis Wifispots op, en al je internetbehoeftes worden ruimschoots bevredigd bij Ziggo.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat