prijsvergelijken

Ziggo provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Ziggo
  • Prijsvergelijken: 8,5
  • Klanten: 4,6
  • Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,0
Klantenservice
3,8
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,6
Prijs
4,3
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,0
Klantenservice
3,8
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,6
Prijs
4,3
Snelheid internet
5,0
Gemiddeld cijfer Ziggo
Prijsvergelijken: 8,5
Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,0
Klantenservice
3,8
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,6
Prijs
4,3
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,0
Klantenservice
3,8
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,6
Prijs
4,3
Snelheid internet
5,0

Pluspunten & Minpunten Ziggo

  • Uitgebreide klantenservice
  • Groot zenderaanbod
  • Snel in huis
  • Hoge tarieven bij sommige pakketten

Pluspunten

  • Uitgebreide klantenservice
  • Groot zenderaanbod
  • Snel in huis

Minpunten

  • Hoge tarieven bij sommige pakketten

Klanten reviews

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

I pay for 300Mbps and when I run a speed test I find that my internet is about 4Mbps at most. When I contacted support, they said someone needs to come and check it and I would need to pay 50 euros for the visit. So basically I need to pay them because their internet doesn't work and someone might fix it. Self-conscious companies help customers in case of a problem they don't charge them anything, especially since the problem isn't caused by the customer.
I do not recommande it

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 8

Terrible. I normally use T-mobile and I was happy with everything regarding. One day a person from Ziggo ringed my door and offered me a faster internet for the same price. I accepted and signed the contract. Everything is clear I should pay 32.75 eur per month and it is fixed for 12 months. Ziggo charged me 173.44 eur for the first 2 months! Then they only paid back 54.6 eur. They should pay me back also the rest but they don't. When I explain the situation very clearly they act as if they don't understand the issue and they only say they understand me, they are sorry to hear it etc. It is the most annoying company I have seen. Never recommend. They also changed my contract thremselves, and different pricing. It is crazy. I signed a contract with them and I received it from their official mailing address. But they apply me different contract and charges. Literally crazy company. Never recommend.

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 5
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 6
Prijs: 5
Snelheid: 7

Na meer dan 35 jaar klant te zijn geweest bij Ziggo voorheen Upc maak ik de overstap naar de grootste concurrent voor glasvezel. Het is niet dat ik totaal ontevreden ben over Ziggo .
Waarom ik de overstap toch maak;

1. Ieder jaar weer een prijsverhoging van een paar Euro op je abo
2 Het exclusieve zenderaanbod is niet meer zo exclusief. Dus geen F1 geen HBO. geen
Engels
voetbal.
3 Het onstabiele internet. Iedere 2 weken de connect box opnieuw opstarten om weer de
volledige internetsnelheid te hebben volgens abo
4 Zelfs nu ik weg ga ben ik niet benaderd voor een nieuw aanbod.

Ziggo is constant bezig hun producten te verbeteren . Een nadeel hiervan is dat dit
gepaard gaat met veel storingen bij de mensen thuis. Door al die nieuwe technieken
moeten mensen nieuwe kabels trekken ivbm straling. Of nieuwe aansluitpunten
aanbrengen. Of nieuwe apparatuur aanschaffen omdat alles digitaal gaat. Problemen in de
wijkkast bij een fikste blikseminslag. Met glasvezel heb je geen van deze problemen en ben
je future proof. Ziggo gaat vroeg of laat ook over op volledig glasvezel willen ze niet nog
meer klanten kwijtraken.

TOON ALLE 401 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Ziggo provider-review & ervaringen

6 maart 2022 (laatste wijziging 15 maart 2022) door Coen

Samenvatting

De gouden troeven van Ziggo (Formule 1 en HBO) zijn helaas verdwenen. Toch is Ziggo in veel gevallen een goede keuze.

Ziggo is de grootste landelijke kabelaanbieder in Nederland. Ze leveren uitstekend internet: snel en stabiel.

Zelf biedt Ziggo geen glasvezel. Maar dat hoeft ook niet; met de kabel weten ze glasvezelwaardige snelheden te bereiken, tot wel 600 Mbit/s. Op een aantal plaatsen in Nederland zelfs tot 1 Gigabit per seconde, dit is maar liefst 1.000 Mbit/s!

Tel daarbij de krachtige wifi-modem en gratis Wifispots op, en al je internetbehoeftes worden ruimschoots bevredigd bij Ziggo.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat