Hoog contrast inschakelen Hoofdmenu overslaan
Logo prijsvergelijken Logo trustpilot Logo thuiswinkel
085 88 88 566
9:00 - 17:30
Live chat
Snel antwoord
Onafhankelijk
Geen enkele aanbieder kan ons betalen om bovenaan in de vergelijker te staan. De volgorde 'aanbevolen' wordt bepaald met een algoritme. De belangrijkste factor voor dit algoritme is de populariteit van abonnementen bij andere overstappers. Je kan ook zelf de volgorde van de abonnementen bepalen (bijvoorbeeld door te sorteren op prijs of internetsnelheid).
Onafhankelijk
Geen enkele aanbieder kan ons betalen om bovenaan in de vergelijker te staan. De volgorde 'aanbevolen' wordt bepaald met een algoritme. De belangrijkste factor voor dit algoritme is de populariteit van abonnementen bij andere overstappers. Je kan ook zelf de volgorde van de abonnementen bepalen (bijvoorbeeld door te sorteren op prijs of internetsnelheid).
Sluiten
Persoonlijk
We hebben een eigen klantenservice: stel je vragen per mail (antwoord binnen 8 uur), via de telefoon (085 8888 566, 9.00 - 17.30u) of op de chat (ook 's avonds bereikbaar!).
Persoonlijk
We hebben een eigen klantenservice: stel je vragen per mail (antwoord binnen 8 uur), via de telefoon (085 8888 566, 9.00 - 17.30u) of op de chat (ook 's avonds bereikbaar!).
Sluiten
  • Onafhankelijk
  • Alle grote aanbieders
  • Persoonlijk
Uitstekend via Trustpilot Logo trustpilot
"Uitstekende service"

Hoe is de klantenservice van Youfone? We zochten het voor je uit.

[index]

Youfone Overstapservice

Net als de grote jongens heeft Youfone ook een overstapservice! Dat betekent dat je zonder zorgen je huidige abonnement kan laten opzeggen door Youfone. 

Én dat je oude aansluiting zo naadloos mogelijk overgaat in je nieuwe aansluiting. 

Hierbij kan je ook denken aan het overnemen van je vaste telefoonnummer, mocht je die hebben. 

Youfone Monteur: onze ervaringen en review

Youfone stuurt niet standaard een monteur bij je langs. Je moet het dus in principe zelf doen. Wel met ondersteuning van instructies en video’s van Youfone. En als het dan nog niet lukt: de klantenservice. 

Lukt het je echt niet om zelf je internet, TV en/of bellen te installeren? Dan kun je dit aangeven bij de provider. Je kunt dan alsnog een monteur bestellen die het voor je komt installeren.

Heb je glasvezel? Dan komt er sowieso (gratis) een monteur langs.

Youfone Callcenter: onze ervaringen en review

Hoewel Youfone het telefoonnummer enigszins verstopt heeft, is er wel een telefoonnummer waarop je de klantenservice kunt bereiken (088 222 9222). Als je ze wilt bellen, kan dat op werkdagen van 09:00 tot 20:00 uur, en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.

Zit je later in het weekend met een storing? Dan kun je ze niet bereiken, en zal je af moeten wachten tot maandagochtend. Dat is dus wel een minpunt.

Conclusie

De lagere prijs is duidelijk zichtbaar in de klantenservice: die is minder dan bij de grote providers. De beperkt bereikbare callcenter is jammer. Zolang er geen problemen zijn met je verbinding is dat niet erg. Die garantie heb je alleen nooit.

vergelijk met alle providers