prijsvergelijken

XS4ALL klanten reviews

Gemiddeld cijfer XS4ALL
  • Prijsvergelijken: 8,1
  • Klanten: 6,1
  • Eindcijfer: 7,1/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,6
Klantenservice
5,7
Installatie (monteur)
6,1
Kwaliteit
6,3
Prijs
5,8
Snelheid internet
6,4
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,6
Klantenservice
5,7
Installatie (monteur)
6,1
Kwaliteit
6,3
Prijs
5,8
Snelheid internet
6,4
Gemiddeld cijfer XS4ALL
Prijsvergelijken: 8,1
Klanten: 6,1
Eindcijfer: 7,1/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,6
Klantenservice
5,7
Installatie (monteur)
6,1
Kwaliteit
6,3
Prijs
5,8
Snelheid internet
6,4
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,6
Klantenservice
5,7
Installatie (monteur)
6,1
Kwaliteit
6,3
Prijs
5,8
Snelheid internet
6,4
34 klant reviews Schrijf een review

10 oktober 2020 14:12

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 4 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: n.v.t.

Ga NOOIT met XS4ALL in zee. Het is een bedrijf dat je geld aftroggelt, zonder dat er ooit sprake is van dienstverlening.

Allereerst wordt er heel schimmig gedaan over een zogenaamde glasvezelkabel, waardoor je in mijn wijk alleen bij XS4ALL of KPN kunt afnemen. Achteraf blijkt dat lulkoek (die kabel ligt er helemaal niet), maar dan zit je al vast aan een contract.

Vervolgens wordt de aanvraag geannuleerd omdat je niet kredietwaardig bent. Bellen - blijkt een administratieve fout. De zaak wordt weer in gang gezet, maar alle data schuiven inmiddels een week op. Let wel: dit gebeurt twee keer! Ook na de tweede aanvraag weer een annulering en excuses, want administratieve fout.

Vervolgens komt weken later dan de bedoeling was een pakket om internet te installeren. Er komen twee modems (niemand weet waarom) en meer dan 16 snoeren. Hoewel XS4ALL zegt dat alles standaard door een monteur wordt aangesloten, moet ik daar zelf langdurig achteraan bellen.

Bijna een week later zou de monteur komen. Hij zou eerst bellen. Hij belt niet, dus ik mis de afspraak, terwijl ik in de buurt was. Excuses van de callcentermedewerker, enkele dagen later komt de monteur nogmaals. Deze keer belt hij ook niet, maar ben ik thuis. De man prutst urenlang, maar een aansluiting lukt niet. Er komt tijdelijk mobiel internet.

Weer dagen later arriveert een pakketje voor tijdelijk mobiel internet. Werkt niet. Zelfs nog mee naar de Mediamarkt geweest, maar ook vier technische jongens van de digi-afdeling kregen het niet voor elkaar. Gebeld, twee dagen later komt er een vervangend apparaatje. Dit is precies hetzelfde ding, dat wederom niet werkt.

Wat is dit voor bedrijf? Wat zijn dit voor oplichters en amateurs? Ondertussen betalen we flink aan dit peperdure bedrijf, maar lopen de kosten van het buiten de deur moeten werken op.

GA NOOIT MET XS4ALL IN ZEE!!!

14 april 2020 12:17

Overstappen: 8 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 3 Prijs: 4
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 6
Prijs: 4
Snelheid: 4

Helaas een grote fout gemaakt door van KPN over te stappen naar XS4all. Gedaan vanwege de beloofde snelle WiFi , is absoluut niet zo !! Uiteindelijk bleek het totale pakket wat bij de KPN hadden ook nog goedkoper te zijn nadat de details , niet door de verkoper vernoemd , bij XS4All duurder uit waren. Wat niet vermeld was is dat het modem voor de TV geen display heeft. Zeer vervelend en niet handig. Alle WiFi verbindingen zijn door de monteur uitstekend verbonden. Doch later die dag kwam ik er achter dat mijn beide Apps van de 2 omvormers van de zonnepanelen het niet meer deden. Mededeling : geen connectie met de Fritzbox. Eindeloos zitten zeuren aan de telefoon om dit geregeld te krijgen, maar XS4All gaf aan dat het de schuld was van de firma die de zonnepanelen had geplaatst ???? Ondanks je op de app precies kon zien wanneer de input op de app was afgelopen , exact op de tijd dat de KPN box werd verwijderd. Men kon mij NIET helpen werd duidelijk aangegeven. Vanmiddag (14 april ) komt er een monteur van de zonnepanelen weer de rechtstreekse verbinding gaat herstellen van de 2 omvormers via de Fritzbox naar met mobile telefoon, inclusief voorrijkosten en arbeidstijd !! ( 130 Euro) Kortom , geen aanrader !!

16 oktober 2019 19:28

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 1
Prijs: 6
Snelheid: 6

Wat een teleurstelling XS4all. Zie hieronder mijn bericht op hun facebookpagina.

😠😠Ik begrijp waarom jullie geen klantwaarderingscijfer hebben opgenomen op jullie pagina. Jullie zouden waarschijnlijk heel wat slechte reviews hebben gekregen. Ik ben lange tijd een tevreden klant geweest tot ik problemen kreeg met de Wifi. Zodanige problemen dat maandenlang niemand in huis gebruik kon maken van de Wifi. Contact met jullie leidde tot niets anders dan zinloze suggesties: zet de router aan en uit, verplaats deze, ze de extender aan en uit etc. etc. Pas toen ik het zat was en ging opzetten bleek er ineens veel meer mogelijk te zijn: een nieuwe Fritzbox, een betere aansluiting etc. etc. Maar...........dan moest ik wel mijn opzegging ongedaan maken. Daar hou ik dus niet van. Trouwe klanten met een kluitje in het riet sturen en te laat in actie komen. Op mijn heel normale vraag of jullie de kosten die ik heb moeten maken hierdoor wilden vergoeden (extra internetminuten voor de mobiele telefoons) kreeg ik vandaag jullie antwoord: 'Echter moet ik u mededelen dat we geen vervolgschade vergoeden'.............mooi is dat. Niet alleen leveren jullie een slechte service maar verder mogen we het ook bekijken. Heel bijzonder dat ik bij mijn nieuwe provider vanaf het eerste moment een PERFECTE Wifi heb, zonder gedoe, zonder extender. Bah Xs4all dit valt me zo tegen.

12 oktober 2019 13:07

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Waardeloos bedrijf zolang het loopt is alles prima maar ga je verhuizen maken ze fout op fout en herstellen hebben ze nog nooit van gehoort je word van het kastje naar de muur gestuurd .

Ik raad dan ook niemand aan daar ooit klant te worden want ze zijn NIET klantvriendelijk en zeker niet als er problemen zijn.

Overigens de monteur die via hun komt is een zzper hele aardige man die echt heeft geprobeerd ons te helpen. Hij verdient een 10

1 oktober 2019 15:17

Overstappen: 6 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 8 Prijs: 9
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 9
Prijs: 9
Snelheid: 10

Het heeft wat voeten in aarde gehad (Erwin is mijn wederhelft) maar vandaag is zoals afgesproken de heel sympathieke monteur van Gideon geweest en die heeft alles keurig en kundig geinstalleerd!!! Hij krijgt een dikke 10plus!!
Hij heeft kabels getrokken en alles netjes opgehangen, goede uitleg, etc.
Wij zijn nu heeeeeeeel blij!!
XS4ALL wordt aub geen KPN!

25 september 2019 19:43

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Na bijna een maand nog steeds geen aansluiting .contacteren doe ik hen niet meer .allemaal verloren moeite het 3 weken geleden beloofde pakket vandaag wel aangekregen .Na2 pogingen kpn en nu deze weet ik het niet meer hoor .dit in Belgie nooit meegemaakt .ondertussen zitten we meer dan 2 maanden zonder internet en tv in onze nieuwbouw .gelukkig we een goede gsm provider uit belgie nog hebben zo we via mobiele hotspot ons werk kunnen doen en ja heb nu een sateliet besteld van tv vlaanderen Belgie want dit lijkt me nu stilaan op een onderontwikkeld land op gebied van telecomunicatie en tv

11 augustus 2019 21:18

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Wifi, super slecht. Dacht zelf dat dit een goede provider was maar de wifi ping spiked elke 5 seconde, naar 600 ping (of meer)

26 juli 2019 12:03

Overstappen: 8 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 3 Prijs: 4
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 4

De duurste die we ooit hebben gebruikt 80/mnd. Het internet is zeer matig en de service van Guidion (die de technische ondersteuning doen) is bizar slecht. We zitten nu weer ruim een week zonder internet en horen alle slome excuses in de wereld.

1 april 2019 00:16

Overstappen: 8 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 9 Prijs: 7
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 7
Snelheid: 10

Onlangs ben ik overgestapt van KPN glasvezel naar XS4all glasvezel. Snelheid van 500/500 haal ik met gemak, conform het contract. Daarnaast ook TV in gebruik. Prima beeld en de decoder reageert snel op de input van de afstandbediening. Het Fritzbox glasvezelmodem is veelzijdig (VPN server) en heeft een redelijk goed bereik. Het glasvezelabonnement van XS4all lijkt in feite sterk op dat van KPN, maar dat is ook niet zo gek omdat het een tweede merk is van KPN.

Het glasvezel modem heb ik destijds zelf aangesloten. De monteur heeft nagekeken of het helemaal juist was. En deze gaf nog wat tips om het modem qua instellingen verder te optimaliseren.

Bij het abonnement kreeg ik een gratis WIFI versterker/AP. En een gratis Google Chromecast. Leuke extra's die de overstap aantrekkelijk maakten.

De prijs, ja dat blijft toch ieder jaar weer interessant wanneer je een telefoontje naar de klantenservice pleegt. Na een jaar kun je overstappen naar een andere provider. Het loont ieder jaar weer om even vergelijkend warenonderzoek te doen. Daarmee bespaar ik iedere keer weer 80 tot 100 euro per jaar mee.

29 december 2018 13:06

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

heb al een paar jaar het pakket van xs4all,maar de laatste maanden heel vaak storingen, soms 6-7 per dag.ook niet de goed koopste..ben er niet meer tevreden over.ga dus wat anders zoeken.

16 december 2018 14:03

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

De overstap ging heel slecht. Ze hielden er geen rekening mee dat de installateur een dag later zou kunnen komen, waardoor ik een dag zonder internet zat.
De wifi is erg instabiel en valt regelmatig weg (Fritzbox).
De service is twijfelachtig. De ene keer moet ik mijn wifi kanaal op een vast kanaal instellen, dan weer auto en dan weer op een vast kanaal. Ben erg ontevreden, want het is nou niet de goedkoopste aanbieder.

15 oktober 2018 15:37

Overstappen: 7 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 9 Prijs: 6
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 6
Snelheid: 8

xs4all is goed, heeft af en toe storingen maar die zijn wel uit te zitten. de service is goed, het enige wat minder is dat het nog wel wat prijziger is dan andere.

22 september 2018 12:35

Overstappen: 9 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 5 Prijs: 9
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 9
Prijs: 9
Snelheid: 10

Alles is prima verlopen en ben tot nu toe zeer tevreden

16 augustus 2018 22:15

Overstappen: 7 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Als je betaalt voor een 200mbits abbo, dan ga je ervan uit dat je als betalende klant op z'n minst iets boven de helft van die snelheid zit.
Niets was minder waar bij XS4ALL. Achteraf bleek namelijk dat ik slechts een downloadsnelheid kon behalen van 8mbits!

Als klant ga je ervan uit dat je provider de zaken op orde heeft.
Dat ze checken of de snelheid dat over de lijn gaat, acceptabel is voor het pakket waarvoor wordt betaald.
En als dit niet zo is, ze het initiatief nemen om ervoor te zorgen dat het probleem opgelost wordt,
'of' dat het pakket ge-downgrade wordt omdat de snelheid toch nooit kan worden behaald.

In beide gevallen zou het netjes zijn van XS4ALL als ze mij voor de verloren tijd zouden crediteren.
Mijn internetsignaal is in feite in trieste staat opgeleverd met een fractie van de snelheid waarvoor ik betaal!

In plaats daarvan leggen ze de schuld bij 'mij' (de klant) neer en wilden ze slechts een klein deel vergoeden.
Ik had dit probleem namelijk 'eerder' moeten aangeven.
Hiermee draaien ze het lekker om! Zij zijn zelf nalatig, maar het is mijn schuld?
Ze hebben het signaal notabene opgemeten na oplevering, maar toen zeiden ze dat het signaal goed was voor mijn locatie!

Later, na aanhoudende problemen kwam ik erachter (na wat googlen), dat je de daadwerkelijke download en upload snelheid zelf kunt uitlezen in het modem.
Toen schrok ik van wat ik las: 8mbits downloadsnelheid!! Met dit bewijs wilde XS4ALL pas actie ondernemen.

Erg ' laf' om de klant de schuld te geven van iets waarvoor zij zelf verantwoordelijk zijn.
De klant zou er niet naar om hoeven te kijken, maar er op kunnen 'vertrouwen' dat de internet provider alles goed voor je regelt op technische vlak.

DAT heet service! XS4ALL heeft een service, maar die is ontzettend, ontzettend, ontiegelijk, kansloos slecht!

Mijn advies: Ontwijk XSS4ALL (nee dit is geen spelfout) als de plaag!

16 juli 2018 11:43

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 4 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Bijna 25 jaar bij deze provider geweest. De laatste jaren enorm ingezakt. Snelheid kwam slechts zelden boven de 4 Mbit uit terwijl ze 100 zouden moeten kunnen leveren. Na drie prijsverhogingen in korte tijd hebben we wat pakketten naast elkaar gelegd en kwam Xs4all er als aller, allerduurste uit. Het scheelde meer dan 20 Euro per maand.
Overstappen naar de nieuwe provider was makkelijk en direkt zaten we op de 75 Mbit - dat waren we niet meer gewend!
Vervolgend komt er een sjaggerijnige brief van xs4all dat we de modem terug moeten sturen ondat ze anders 99 euro in rekening gaan brengen. Waarom we overstappern vrágen ze niet eens naar.
Verwaand bedrijf, we zijn er veel te lang blijven hangen.

7 juli 2018 15:30

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 9
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 10
Prijs: 9
Snelheid: 9

In tegenstelling tot inmiddels alle andere providers krijg je van XS4ALL je gegevens en kan je zelf kiezen welk modem je gebruikt voor telefoon en internet. Meestal zal dat gewoon de meegeleverde Fritzbox zijn. Die is niet geblokkeerd zoals de kwalitatief mindere modems bij andere providers zodat je er bijvoorbeeld je eigen VOIP nummers in kan programmeren. Het prijsverschil met andere providers is klein genoeg om dat beetje extra graag te betalen. Zelf installeren is simpel genoeg, de monteur was zo vriendelijk het gewoon even te controleren.

4 juni 2018 14:55

Overstappen: 9 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 9 Prijs: 6
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 6
Snelheid: 8

Een goede kwaliteit totaal pakket, wel duurder dan andere aanbieders maar de service is daar ook naar! Een goed bereikbare klantenservice maar de telefonische technische ondersteuning is zeer goed! Daar kunnen andere aanbieders nog wat van leren. Ja....natuurlijk heeft xs4all.nl ook zo zijn nukken maar waar is dat nu niet tegenwoordig?!
Wat ik nog wel erg jammer vind is dat je, met ons smart abonnement tenminste, nog steeds maar 2 televisies kan aansluiten.
Verder ben ik zeer tevreden.

21 mei 2018 18:16

Overstappen: 9 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 10 Prijs: 8
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 9
Prijs: 8
Snelheid: 6

Snelheid van internet ligt aan de beperkte mogelijkheden in onze wijk. Prijs is misschien iets duurder, maar de korting op bellen met KPN en de verdubbeling van de data compenseren dat dubbel en dwars. En voor vijf euro per maand tv kijken op de camping met digitenne, wat wil je nog meer?

22 maart 2018 20:49

Overstappen: 8 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 10 Prijs: 6
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 9
Prijs: 6
Snelheid: 8

Oké het is wat prijziger dan andere providers, maar daarvoor is er wel een supergiede klantenservice, goede Internetverbinding en ik heb nooit problemen met tv, Internet of vaste telefoon.

7 maart 2018 12:51

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 8
Prijs: 6
Snelheid: 6

Sinds vorig jaar juli heb ik XS4ALL als provider voor TV, internet en telefoon. Vanaf het begin had (en heb ik nog steeds) problemen met de Wifi verbinding. Zelfs met de Wifi repeater van XS4ALL, werkt dit niet optimaal. Regelmatig krijg ik op diverse smartphones en tablets de melding "geen internet verbinding". Meestal is dit van korte duur, maar blijft een vreemde zaak, zeker als je slechts een paar meter van de router bent. Ook vind ik de prijs bij deze provider vrij hoog. Je hebt dan wel een "gratis" Spotify abonnement. Ik vermoed dat dit het hoge abonnementsgeld bij deze provider (mede) verklaart.

17 februari 2018 14:06

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 10
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Overstappen ging zonder problemen alles was vlekkeloos. Ik ben nu al bijna 2 jaar klant.
Bij vragen helpt de klanten service goed en kundig.

De installatie monteur, eventueel storingsmonteur waren netjes, snel en loste mijn probleem op.
Prijs en kwaliteit vind ik top. Je krijgt waarvoor je betaald. Een goed werkende verbinding.

Bekabelde snelheid is goed zonder problemen. Ook de wifi en de versterker werken top zodat ik verder in het huis geen wifi issues heb.

18 januari 2018 16:40

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 8 Prijs: 7
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 7
Snelheid: 10

Sinds 2 jaar klant bij XS4ALL en nog steeds zeer tevreden. Ik moet wel de kanttekening zetten, alles is eigen apparatuur. XS4ALL levert puur en alleen signaal, 500/500 in abonnement maar ontvang 750/800.

Klantenservice is zeer kundig en ook bereid om mee te denken, bij de installatie werden alle gegevens en protocollen openbaar gemaakt (zoals het hoort) en zelfs nog wat tweak ideeën aangedragen.

Ja, XS4ALL is niet goedkoop, maar de service die ze daar tegenover zetten *kudo's*. Wil je meer en je bent niet een leek, dan is dit de provider voor jou.

9 januari 2018 16:23

Overstappen: 7 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 7 Prijs: 8
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 7
Prijs: 8
Snelheid: 8

k ben al vele jaren klant bij XS4all. Ooit gestart bij Demon Internet en meegegaan toen het over genomen werd door XS4all Internet. Eigenlijk nooit een storing, als er wel iets is helpt de helpdesk je goed en met alle tijd. Heerlijk gewoon. Ook als ze eens bellen om een nieuw abonnement voor te stellen doen ze dat geel beleefd en zonder druk. Kortom, ik ben een dan!

7 december 2017 14:53

Overstappen: 7 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 4 Prijs: 5
Installatie (monteur): 4 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 7
Prijs: 5
Snelheid: 8

Ik was klant van Ziggo en daar de klantenservice en de storingsgevoeligheid zo spuug zat dat ik 3/4 jaar geleden bewust voor de kwaliteit van XS4all gekozen en was bereid daar meer voor te betalen. Dat heeft echter bedroevend weinig opgeleverd. De monteur is nog een keer terug moeten komen, de wifiverbinding naar de slaapkamer blijft zwak, het meegeleverde kastje (een van de twee) was binnen no time stuk in de aan-en uitknop(20x drukken om hem aan te krijgen) de afstandsbediening werkt niet meer op dit kastje en de klantenservice belooft mij terug te bellen maar doet dit niet. Ook werd ik gebeld met de vraag of ik tevreden was over de service en toen ik aangaf dat dit gesprek niet goed uitkwam heb ik een afspraak gemaakt voor een andere dag, maar werd ik niet meer gebeld. Hiervoor wil en hoef ik dus niet meer te betalen en vandaar dat ik mij nu aan het oriënteren ben op een andere provider.

27 oktober 2017 08:40

Overstappen: 7 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 1 Prijs: 7
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 8
Prijs: 7
Snelheid: 4

Klantenservice was voor ons bedroevend slecht.
Is bij xs4all alleen voor mensen met verstand van techniek goed te volgen.
Veel problemen met internet ontvangst.
We vroegen om een monteur om alles door te komen meten. Daar werd geen gevolg aan gegeven terwijl deskundige mensen ons hadden verteld dat net niet aan onze apparatuur ligt.
Jammer van een goed bedrijf dat zo weinig doet voor mensen die al heel lang klant zijn.

23 augustus 2017 07:00

Overstappen: 3 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 3 Prijs: 4
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 5
Prijs: 4
Snelheid: 4

Bedroevend hoe xs4all bij een landelijke storing (die inmiddels al >20 uur duurt) geen enkele info of status update geeft, en totaal onbereikbaar is op hun helpdesk.

16 juli 2017 23:05

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 10
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Ik ben bijna 2 jaar klant bij XS4ALL,
glasvezel pro 500/500, nooit storing gehad

kortom zeer tevreden!

30 juni 2017 13:33

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 9
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 9
Snelheid: 10

Ben al vanaf het begin dat XS4all gestart is bij hen. Toen nog geen tv ( was toen nog UPC ..... ) zodra XS4all met een internet + tv pakket kwam meteen aangevraagd en net als met alle andere diensten werd ook dit perfect geregeld. XS4all is de beste provider van Nederland. Bij de helpdesk van XS4all zitten mensen die weten waar ze over praten en kunnen ze het niet direct oplossen gaan ze voor je aan het werk om dit zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen.

Weinig tot geen storingen
Kundige Helpdesk medewerkers

gewoon TOP !!!!!!

29 juni 2017 11:16

Overstappen: 9 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 10
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Top Club die XS4ALL!!!
Ben al 14 jaar klant en kan alleen maar positieve berichten achterlaten.

13 april 2017 17:11

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 10
Snelheid: 10 Overstap: 10
Klantenservice: 9 Eindcijfer: 9
Installatie: 10
Overstap: 10
Eindcijfer: 9

Xs4all is voor mij nog steeds verreweg de beste provider. De snelheid die ik krijg is exact wat ze beloven. Er was een keer een lagere snelheid doordat er een storing in de kabel zat en ze hebben net zo lang gezocht tot het was opgelost (uiteindelijk ging men letterlijk de straat openbreken). Daarnaast is de up-time van hun diensten (e-mail, WebDav) uitstekend. En mocht je een keer een vraag hebben dan krijg je mensen aan de lijn met goede technische kennis. Ik maak geen gebruik van Televisie of telefonie dus daar heb ik geen ervaringen mee.

1 april 2017 17:08

Prijs/kwaliteit: 1 Installatie: 8
Snelheid: 3 Overstap: 8
Klantenservice: 7 Eindcijfer: 2
Installatie: 8
Overstap: 8
Eindcijfer: 2

Alleen maar aanhoudende problemen naar overstap 500/500. Dagelijks meerdere malen geen verbinding, storing in tv en onderbreking telefoongesprekken. Na een poging om dit te verhelpen (5 weken) is hetzelfde probleem weer ontstaan. KPN en XS4ALL kunnen tot op heden geen oplossing bieden. Xs4ALL geeft wel aan dat de storing aan hun kant ook duidelijk en frequent zichtbaar is maar verschuift het probleem naar KPN, en die speelt de bal naar meerdere verzoeken om in de centrale alles schoon te maken en bij ons thuis alles te vervangen en door te meten weer terug naar Xs4ALL. De snelheid is niet hoger dan bij de 100/100 verhouding die geen problemen opleverde.

7 januari 2017 15:44

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 10
Snelheid: 8 Overstap: 8
Klantenservice: 8 Eindcijfer: 9
Installatie: 10
Overstap: 8
Eindcijfer: 9

XS4ALL levert stabiele verbinding en heeft vakkundige monteurs welke in staat waren om de beste aderparen te vinden voor een stabielere verbinding.
Tevens leveren ze een router/modem mee welke veel meer mogelijkheden bevat dan concurrentie. Hierdoor is het mogelijk om netwerk naar eigen wens in te richten en worden bepaalde dingen niet geblokkeerd wat bij andere providers wel gebeurt.

5 januari 2017 16:44

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 9
Snelheid: 10 Overstap: n.v.t.
Klantenservice: 10 Eindcijfer: 10
Installatie: 9
Overstap: n.v.t.
Eindcijfer: 10

Ik ben al vele jaren klant bij XS4all. Ooit gestart bij Demon Internet en meegegaan toen het over genomen werd door XS4all Internet. Eigenlijk nooit een storing, als er wel iets is helpt de helpdesk je goed en met alle tijd. Heerlijk gewoon. Ook als ze eens bellen om een nieuw abonnement voor te stellen doen ze dat geel beleefd en zonder druk. Kortom, ik ben een dan!

27 december 2016 14:02

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 9
Snelheid: 8 Overstap: n.v.t.
Klantenservice: 10 Eindcijfer: 9
Installatie: 9
Overstap: n.v.t.
Eindcijfer: 9

uitstekende (klanten)service, helder en transparant. Helpen je overal mee, geen lange wachttijden.

Laat hier een review achter
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Schrijf een review!
Schrijf een review!
Bedankt voor uw reactie
Wij controleren het bericht.
Terug naar vergelijking
Start de chat