prijsvergelijken

XS4ALL provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer XS4ALL
  • Prijsvergelijken: 8,1
  • Klanten: 6,1
  • Eindcijfer: 7,1/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,6
Klantenservice
5,7
Installatie (monteur)
6,1
Kwaliteit
6,3
Prijs
5,8
Snelheid internet
6,4
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,6
Klantenservice
5,7
Installatie (monteur)
6,1
Kwaliteit
6,3
Prijs
5,8
Snelheid internet
6,4
Gemiddeld cijfer XS4ALL
Prijsvergelijken: 8,1
Eindcijfer: 7,1/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,6
Klantenservice
5,7
Installatie (monteur)
6,1
Kwaliteit
6,3
Prijs
5,8
Snelheid internet
6,4
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,6
Klantenservice
5,7
Installatie (monteur)
6,1
Kwaliteit
6,3
Prijs
5,8
Snelheid internet
6,4

Pluspunten & Minpunten XS4ALL

  • Best beoordeeld bij Prijsvergelijken
  • Gratis monteur en wifi check
  • Gratis bellen naar XS4ALL klanten
  • Hoge tarieven

Pluspunten

  • Best beoordeeld bij Prijsvergelijken
  • Gratis monteur en wifi check
  • Gratis bellen naar XS4ALL klanten

Minpunten

  • Hoge tarieven

Klanten reviews

10 oktober 2020 14:12

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 4 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: n.v.t.

Ga NOOIT met XS4ALL in zee. Het is een bedrijf dat je geld aftroggelt, zonder dat er ooit sprake is van dienstverlening.

Allereerst wordt er heel schimmig gedaan over een zogenaamde glasvezelkabel, waardoor je in mijn wijk alleen bij XS4ALL of KPN kunt afnemen. Achteraf blijkt dat lulkoek (die kabel ligt er helemaal niet), maar dan zit je al vast aan een contract.

Vervolgens wordt de aanvraag geannuleerd omdat je niet kredietwaardig bent. Bellen - blijkt een administratieve fout. De zaak wordt weer in gang gezet, maar alle data schuiven inmiddels een week op. Let wel: dit gebeurt twee keer! Ook na de tweede aanvraag weer een annulering en excuses, want administratieve fout.

Vervolgens komt weken later dan de bedoeling was een pakket om internet te installeren. Er komen twee modems (niemand weet waarom) en meer dan 16 snoeren. Hoewel XS4ALL zegt dat alles standaard door een monteur wordt aangesloten, moet ik daar zelf langdurig achteraan bellen.

Bijna een week later zou de monteur komen. Hij zou eerst bellen. Hij belt niet, dus ik mis de afspraak, terwijl ik in de buurt was. Excuses van de callcentermedewerker, enkele dagen later komt de monteur nogmaals. Deze keer belt hij ook niet, maar ben ik thuis. De man prutst urenlang, maar een aansluiting lukt niet. Er komt tijdelijk mobiel internet.

Weer dagen later arriveert een pakketje voor tijdelijk mobiel internet. Werkt niet. Zelfs nog mee naar de Mediamarkt geweest, maar ook vier technische jongens van de digi-afdeling kregen het niet voor elkaar. Gebeld, twee dagen later komt er een vervangend apparaatje. Dit is precies hetzelfde ding, dat wederom niet werkt.

Wat is dit voor bedrijf? Wat zijn dit voor oplichters en amateurs? Ondertussen betalen we flink aan dit peperdure bedrijf, maar lopen de kosten van het buiten de deur moeten werken op.

GA NOOIT MET XS4ALL IN ZEE!!!

14 april 2020 12:17

Overstappen: 8 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 3 Prijs: 4
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 6
Prijs: 4
Snelheid: 4

Helaas een grote fout gemaakt door van KPN over te stappen naar XS4all. Gedaan vanwege de beloofde snelle WiFi , is absoluut niet zo !! Uiteindelijk bleek het totale pakket wat bij de KPN hadden ook nog goedkoper te zijn nadat de details , niet door de verkoper vernoemd , bij XS4All duurder uit waren. Wat niet vermeld was is dat het modem voor de TV geen display heeft. Zeer vervelend en niet handig. Alle WiFi verbindingen zijn door de monteur uitstekend verbonden. Doch later die dag kwam ik er achter dat mijn beide Apps van de 2 omvormers van de zonnepanelen het niet meer deden. Mededeling : geen connectie met de Fritzbox. Eindeloos zitten zeuren aan de telefoon om dit geregeld te krijgen, maar XS4All gaf aan dat het de schuld was van de firma die de zonnepanelen had geplaatst ???? Ondanks je op de app precies kon zien wanneer de input op de app was afgelopen , exact op de tijd dat de KPN box werd verwijderd. Men kon mij NIET helpen werd duidelijk aangegeven. Vanmiddag (14 april ) komt er een monteur van de zonnepanelen weer de rechtstreekse verbinding gaat herstellen van de 2 omvormers via de Fritzbox naar met mobile telefoon, inclusief voorrijkosten en arbeidstijd !! ( 130 Euro) Kortom , geen aanrader !!

16 oktober 2019 19:28

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 1
Prijs: 6
Snelheid: 6

Wat een teleurstelling XS4all. Zie hieronder mijn bericht op hun facebookpagina.

😠😠Ik begrijp waarom jullie geen klantwaarderingscijfer hebben opgenomen op jullie pagina. Jullie zouden waarschijnlijk heel wat slechte reviews hebben gekregen. Ik ben lange tijd een tevreden klant geweest tot ik problemen kreeg met de Wifi. Zodanige problemen dat maandenlang niemand in huis gebruik kon maken van de Wifi. Contact met jullie leidde tot niets anders dan zinloze suggesties: zet de router aan en uit, verplaats deze, ze de extender aan en uit etc. etc. Pas toen ik het zat was en ging opzetten bleek er ineens veel meer mogelijk te zijn: een nieuwe Fritzbox, een betere aansluiting etc. etc. Maar...........dan moest ik wel mijn opzegging ongedaan maken. Daar hou ik dus niet van. Trouwe klanten met een kluitje in het riet sturen en te laat in actie komen. Op mijn heel normale vraag of jullie de kosten die ik heb moeten maken hierdoor wilden vergoeden (extra internetminuten voor de mobiele telefoons) kreeg ik vandaag jullie antwoord: 'Echter moet ik u mededelen dat we geen vervolgschade vergoeden'.............mooi is dat. Niet alleen leveren jullie een slechte service maar verder mogen we het ook bekijken. Heel bijzonder dat ik bij mijn nieuwe provider vanaf het eerste moment een PERFECTE Wifi heb, zonder gedoe, zonder extender. Bah Xs4all dit valt me zo tegen.

TOON ALLE 34 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

XS4ALL provider-review & ervaringen

14 mei 2020 (laatste wijziging 5 augustus 2020) door Amanda

Samenvatting

XS4ALL won meerdere malen de titel ‘Beste provider’. Dat heeft absoluut met hun filosofie te maken: niet de goedkoopste zijn, maar wel altijd hoge kwaliteit bieden. Daar lijken ze goed in te slagen. De meeste gebruikers hebben hele goede ervaringen met XS4ALL.

Wil je keuze in internetsnelheid? Dat hebben ze: van 20 Mbit/s tot wel 500 Mbit/s (glasvezel). Via de telefoonlijn kom je maximaal tot 200 Mbit/s. Maar voor die hoge snelheid geldt – net als voor glasvezel – dat die niet altijd beschikbaar is op jouw adres.

Waarin XS4ALL zich duidelijk onderscheidt, is wat je allemaal bij je abonnement krijgt. Of het nu internet, TV of bellen is: standaard krijg je heel veel. Gratis monteur, gratis wifi-check, mobiel internet voor onderweg…

Tja, hoge kwaliteit en uitgebreide pakketten hebben ook een keerzijde: de prijs. XS4ALL is 1 van de duurste providers van Nederland. Maar heb je het budget ervoor? Dan kun je met XS4ALL eigenlijk niet de mist in gaan. Dit is gewoon een hele goede provider.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat