prijsvergelijken

Telfort klanten reviews

Gemiddeld cijfer Telfort
  • Prijsvergelijken: 7,9
  • Klanten: 5,5
  • Eindcijfer: 6,7/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,8
Klantenservice
5,0
Installatie (monteur)
5,5
Kwaliteit
5,5
Prijs
5,8
Snelheid internet
5,4
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,8
Klantenservice
5,0
Installatie (monteur)
5,5
Kwaliteit
5,5
Prijs
5,8
Snelheid internet
5,4
Gemiddeld cijfer Telfort
Prijsvergelijken: 7,9
Klanten: 5,5
Eindcijfer: 6,7/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,8
Klantenservice
5,0
Installatie (monteur)
5,5
Kwaliteit
5,5
Prijs
5,8
Snelheid internet
5,4
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,8
Klantenservice
5,0
Installatie (monteur)
5,5
Kwaliteit
5,5
Prijs
5,8
Snelheid internet
5,4
100 klant reviews Schrijf een review
Overstappen: 4 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 6 Prijs: 5
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 2
Prijs: 5
Snelheid: 2

App werkt super slecht. Er is nooit goede dekking. Gelukkig is er Netflix

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Helaas worden er valse beloftes gedaan. Met de vraag of ik voetbal kan kijken binnen een paar uur wordt er volmondig ja geantwoord. Nu lees ik echter online dat er een termijn aan vast zit van ongeveer 24 uur. Of leer de procedures beter uit je hoofd of geef gewoon eerlijk antwoord. Ook wordt er vooraf gezegd dat de wachttijd 15 minuten bedraagt terwijl dit ruim 35 minuten was

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Dankzij telfort ben ik al mijn mails kwijt over de afgelopen jaren. Zij hebben mijn mailbox, tegen de afspraken in, geleegd bij de overgang naar het abonnement van mijn vriendin. Ze blijven weigeren mijn mails uit de digitale kelder te halen. Telfort bedankt.

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 8
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 8

Al paar jaar lid van Telfort, zonder problemen met leuke kortingen. Contract liep weer af en maandbedrag ging omhoog. Na 1 kort telefoontje waarin in vroeg of ze me een korting aan konden bieden voor het nieuwe jaarcontract gaf de dame aan dat dat zeker mogelijk was.. binnen 3 minuten had ik t nieuwe contract in mijn emailbus .. ?

Overstappen: 10 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 2 Prijs: 9
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 9
Snelheid: 8

Telfort is is een goede provider alleen voor klanten die overstappen is een drama zit all bijna 2 weken zonder WiFi ze hebben geprobeerd goed te maken maar dat helpt niet ik Ben te vroeg afgesloten

Overstappen: 5 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 4 Prijs: 2
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 8
Prijs: 2
Snelheid: 9

Internet doet het goed (word wel elk jaar 7 euro duurder)
Maar 9 van de 10x doet het bellen het niet

Overstappen: 9 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 9 Prijs: 8
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 8

Ik heb al jaren een Telfort abonnement, en na het lezen van deze reviews wil ik toch even kwijt dat ik erg te spreken ben over Telfort. Ik heb een paar keer te maken gehad met de klantenservice en ze hebben me goed geholpen.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 1 Prijs: 3
Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 3
Prijs: 3
Snelheid: 2

Super slechte service niet normaal. Er is 3 keer een monteur langs geweest, maar niemand weet wat het probleem is. Ik heb gebeld voor mee tijdelijke oplossing maar Telfort wilde absoluut niet mee werken. Ik heb een dochter thuis die studente is en zij is nu radeloos. Dit is niet de eerste keer dat we zo iets mee maken met Telfort. Sluit vooral niks af bij Telfort!!!!

Overstappen: 2 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Na zeker 10 keer een afspraak gemaakt voor een installateur deze zou elke keer langs komen op verschillende dagen.ik vrij genomen en zag niemand.ik belde naar Telfort waar of de man bleef bleek er dus helemaal weer niets in hun systeem te staan.ik weer gezegd ja maar dat was telefonisch beloofd en afgesproken ze wisten weer van niets.zo bizar.na zoveel telefoontjes naar Telfort gedaan was ik het zat en heb mijn abonnement opgezegd.wat een ergernis de mensen aan de telefoon.waarom zeggen ze komen dan maar er komt niemand wat is de lol hiervan denk ik dan.super slecht

Overstappen: 2 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Waardeloos Internet

Overstappen: 1 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Al bijna een week zonder tv, telefoon en internet en ik heb een internet services bedrijf te runnen.

Een Guidion monteur heeft een fout gemaakt met een patch in de centrale aldus Telfort. Dat moet Reggefiber oplossen in opdracht van Telfort.

Telfort belt niet terug, informeert niet, doet NIETS behalve mij als klant vertellen dat IK maar eindeloos moet bellen met Guidion en Reggefiber die me dan weer van het kastje naar de muur sturen. Wat heb ik als Telfort klant te maken met hun onderaannnemers? Waarom moet ik hier achteraan en er vele uren insteken (een telefoontje naar Telfort kost tot 11.00u minstens 15 minuten en daarna minstens 30 minuten of langer) om hun onderaannemers te bellen??

Gisteravond nog meldde Telfort dat Reggefiber ermee bezig was geweest maar dat het niet gelukt was. Reggefiber zou ons informeren. Natuurlijk niets gehoord. om 10.30u weer Telfort gebeld.
Antwoord 1: u moet zelf maar een afspraak maken met Reggefiber (afspraak??? er moet in de centrale iets gedaan worden). In de acht. 5 minuten later:

Antwoord 2: 'ja ik ben nieuw en nieuwe mensen kunnen niet alles zien. Maar ik zie wel dat uw aansluiting gisteren is opgeleverd hoor. '

?? Geen aansluiting. Kun u de modem even resetten? Ja, dat kan. Geen verschil natuurlijk.

Antwoord 3: de ticket moet naar een andere afdeling. Want Guidion heeft geen update bij hun laatste actie van de ticket gezet. Dus er is geen opdracht naar Reggefiber. maw: ik zit al weer 24 uur te wachten en er gebeurt NIETS, NADA NOPPES.

Nu gaat het naar de afdeling 'klantrelaties'. En die zouden er dan zsm mee aan de slag gaan. En mij informeren.

Ik tel weer eens een keer of tig tot 10 en moet maar weer afwachten. Ik vind het een schande en je kunt nergens terecht als klant.

Inmiddels hebben we ons abonnement opgezegd. Als je maar niet denkt dat DAT dan gewoon makkelijk ging. Nee, dat was natuurlijk ook een probleem, want de verplichte migratie naar een nieuw glasvezelnetwerk wordt gezien als migratie en gedurende een migratie kan er niet worden opgezegd volgens de klantenservice.

Aha, daarom werd dus onze overstapservice aanvraag bij de nieuwe provider keer op keer geweigerd. Geeft niet hoor, 3 telefoontjes van 20 minuten met de nieuwe aanbieder en het uiteindelijk mailen van de opzegging met reden en gegevens kon er ook nog wel bij. Tijd zat...IK KAN NL TOCH NIET WERKEN zonder internet!!

Ik kon pas via e-mail opzeggen na wederom een gesprek met de Telfort klantenservice en pas nadat ik die erop gewezen had dat ik gewoon 1 maand opzegtermijn heb en die migratie niet op mijn initiatief is en ik me gewoon aan de wettelijke opzegtermijn wil houden.

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: n.v.t.
Snelheid: 1

Mijn internet is de afgelopen maanden zeer traag en valt regelmatig weg. Ondanks bezoeken van de monteur blijft dit ongewijzigd. Sinds een week zit ik zonder internet terwijl de monteur aangeeft dat mijn huis niet kan "koppelen" kunnen ze het probleem niet verhelpen. Bij het telefonisch contact met de helpdesk is het dan oppeens een storing en wordt verzocht de volgende dag terug te bellen. Zo bel ik al een hele week met telfort.

Ik ben zeer ontevreden met de kwaliteit van de service van telfort.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 6
Snelheid: 1

Sinds een paar maanden zit ik bij telfort.het internet is echt waardeloos.het valt continu weg.hier al 4x over moeten bellen.bij online hier nooit last van gehad.omdat ik vaak/continu op mijn mobiele netwerk zit op mijn telefoon(omdat mijn internet het niet doet)zat ik afgelopen maand ook nog eens over mijn mb heen en was mijn mobiele rekening hoger. Ik krijg nu aankomende week een monteur.ik raad iedereen telfort af

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 4 Prijs: 4
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: 4
Snelheid: n.v.t.

Ik heb al een jaar een internet en mobiel abonnement. Met deze 2 producten had ik recht op € 5 korting per maand. Deze was ook geactiveerd; echter werd deze niet doorberekend door een storing in het systeem. Daar kwam de klantenservice na bijna een jaar achter en vertelde mij dat het pech voor mij was. Het was mijn eigen verantwoordelijkheid om mijn facturen te controleren. Ze konden mij slechts 3 maanden de korting toekennen, voor de rest van de looptijd was het gewoon pech. Erg jammer dat een fout aan hun zijde bij de consument als verantwoordelijkheid wordt neergelegd...

Overstappen: 5 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 3 Prijs: 3
Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 3
Prijs: 3
Snelheid: 1

Ik ben al lang telfort klant en heb internet, vaste telefoon en mobile telefoon abonnement. TV abonnement had ik ook maar omdat het pakket heel anders dan wat ik verwacht had, had ik meteen opgezegd maar het duurde best lang en heel veel gedoe.
Ik ervaar eigenlijk regelmatig problemen met telfort maar uit luiheid ben ik tot nu toe toch daar gebleven. Deze zijn:
- ik betaal voor internet snelheid van 50 mbps, terwijl al die tijd moest ik met 8-9 mbps leven, na 2 jaar gedoe, heb ik sinds kort een nieuwe modem die max 30 mbps kan waarmaken
- ik had geen toegang tot mijn facturen mbt een fout in mailadres, het oplossen kost mij ong. 3 maanden gezeik
- gebruiken van service nummers en bellen met telfort zelf kan je een fortuin kosten
- een paar keer onterecht verhoogde rekeningen, klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur terwijl de teller blijft alleen maar lopen. Ik ben pas geholpen toen ik de klachten op hun facebook pagina bekend maakte
- de laatste druppel voor mij is dat er €17,22 in rekening gebracht voor 3MB internet gebruik in buitenland. Dit gebruik betreft niet meer dan een what's app bericht van 1 zin. Momenteel ben ik hiermee bezig maar hoe dan het ook afloopt ben ik met telfort klaar mee en ga alle abonnementen opzeggen. Momenteel opzoek naar betere en betrouwbare providers.
- Ik zou telfort iedereen afraden.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 1 Prijs: 2
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 2
Prijs: 2
Snelheid: 3

Sinds 17/6/19 aangesloten op het nieuwe netwerk van telford/kpn
Voorheen geen problemen gehad en voor het geen wat het koste viel er weinig te klagen
Nu
Geen normale radio meer
Ja, je kunt via de tv naar de radio luisteren
Een dure hifi instalatie staan waar je weinig meer mee kunt
Ja, naar de kringloop winkel brengen
Tv kijken is een crime geworden
Als ik tv inschakel en de tv ontvanger van telfort duurt het ongeveer 10.00 minuten voor er iets uitkomt
Elke morgen moet hij vernieuwde software kennelijk laden en weet al niet meer
Voor mij voelt het aan als een stap in het verleden
Een behoorlijk uitgekleed pakket waar je in principe meer voor moet betalen
Jammer dat het naar zoveel jaren trouwe klant bij lijbrandt/telfort/kpn zo moet lopen
Volgend jaar toch maar overstappen naar een andere provider
Wie heeft voor mij een goede suggestie
Eric Bohms

Overstappen: 1 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 2 Prijs: 4
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 6
Prijs: 4
Snelheid: 5

Het internet was vrij langzaam en met de prijsverhoging echt te duur. Ik heb mijn telefoon en internet opgezegd. Bleek dat alleen mijn telefoon abonnement was stopgezet. Ik kon dus gewoon nog een maand extra betalen terwijl ik al was overgestapt. En mijn nummer bestond nog steeds. Terwijl ik expliciet had gevraagd het nummer te stoppen. Ik vroeg ze het gesprek terug te halen welke ik met de collega had gehad. Dat was niet mogelijk. Sorry dikke pech, ja er is vast iets fout gegaan. Kunnen we niets aan doen u mag gewoon betalen. Ik zou deze provider absoluut niet aanbevelen. Wat een bizarre miscommunicatie en nemen geen enkele verantwoordelijkheid voor eigen fouten.

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 4 Prijs: 2
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 2
Snelheid: 1

Digitale televisie van Telfort is waardeloos. Het beeld hapert constant en loopt erg vaak vast. Dus besloot ik voortaan maar via hun iTV app tv te kijken, maar die is erg gebruiksvriendelijk om in te stellen, en na lang aankloten blijkt die ook niet te werken..

Nu maar via de Ziggo app van vrienden tv kijken!

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Super slecht service! Had al 4 dagen geen internet of tv en werd me maar gezegd dat ik stekkers eruit moest halen en alles na moest checken? Ze deden super moeilijk over het sturen van een monteur!!! Uiteindelijk was het precies wat we dachten, de modem was stuk en we waren na 3 jaar aan een nieuwe toe! Dit hebben we gelijk aangegeven aan het begin van het gesprek maar ze deden alsof er alleen maar een kabel verkeerd zat!!

Overstappen: 9 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 8 Prijs: 8
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 8
Snelheid: 9

Telfort heeft mij zeer goed geholpen bij een lastige beeindiging van mijn contract. Ze hebben hierin snel en deskundig gereageerd en mij goed geholpen. Ik hoop dat hun service na de overstap naar KPN even goed blijft

Overstappen: 8 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 9 Prijs: 10
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 9
Prijs: 10
Snelheid: 10

Zit al jaren bij Telfort, compleet pakket thuis en voor mijn mobiel. Je krijgt leuke combi korting en met regelmaat een gratis film of pakket. Heb nog nooit problemen ondervonden en de V10 modem werkt perfect zonder storingen. Heel soms stoort de tv maar dat is een kwestie van tv ontvanger even resetten (update?) en alles werkt weer goed. Krijg op mijn adres via ADSL ruim 120mb down en 32 mb up en dat is niet verkeerd. Had hiervoor XS4ALL en betaalde veel meer voor 25mb down 10mb up. Qua klantenservice merk ik geen verschil want ook bij Telfort wordt ik goed te woord gestaan en geholpen, al heb ik ze alleen maar nodig jaarlijks verlengen abonnement ( krijg dan jaarlijks weer leuke korting)! Wel jammer dat Telfort jaarlijks zijn prijzen verhoogd wat kan oplopen tot wel een tientje in de maand. Een belletje jaarlijks bij contractverlenging loont de moeite, krijg je zo een half jaar weer voor half geld. Ben wel benieuwd of er niets gaat veranderen onder de Telfort klanten nu het KPN gaat worden. Telfort was altijd goedkoper dan KPN, maar dat zal in de toekomst wel voorbij zijn.

Overstappen: 3 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 6 Prijs: 2
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 3
Prijs: 2
Snelheid: 6

Internet valt regelmatig weg

Overstappen: 7 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 5 Prijs: 1
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 5
Prijs: 1
Snelheid: 5

They increase prices every year. Unstable internet. Will never use again.

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 2
Klantenservice: 2 Prijs: 2
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 2
Prijs: 2
Snelheid: 2

Zit al bijna 2 weken zonder internet!!
4x klantenservice gebeld..
Werd keer op keer belooft iets te doen aan de storing, inmiddels nog steeds geen internet.
Wat een slechte service!! Klant is niet meer interessant voor Telfort.
Ik word gedwongen om naar de concurrent over te stappen.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Ontzettend slechte service! Zit nu al weken op mijn internet te wachten. Kan steeds weer dagen thuisblijven wanneer ze monteurs langssturen maar het wordt gewoon niet geregeld!

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 3 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Ben vandaag overgestapt naar een andere provider . Slechte monteurs, komen de afspraken niet na. Zit nu 10 dagen zonder tv en internet. Telfort zelf doet niks voor zijn klanten , hebben dit uitbesteed.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

zeer slecht komen beloftes niet na
heb 5 keer moeten bellen voor en nieuwe mode
en 1.5 maand zonder internet gezeten
ben na de 5 keer overgestapt

Overstappen: 9 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 9
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 9
Snelheid: 8

Telfort is een goede provider als alles werkt
zodra je geen internet heb dan zijn ze niet zo behulpzaam
ze verwijzen alles naar een monteur ( die je zelf moet regelen)
als het probleem te lastig is dan sturen ze gewoon een nieuwe modem

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: 1
Snelheid: n.v.t.

Na 4 dagen van de contractdatum uiteindelijk online! Dat betekent uiteraard ook 4 dagen bellen om de eerder afgesproken afspraak ten uitvoer te laten brengen. De eerste smoes kreeg ik via de mail : adres onvindbaar! Er wonen honderden mensen in onze straat, dus als eerste schoot ik in de lach. Even bellen dus! Volgens de dame heeft de installateur (om hem wat beter te leren kennen, krijg ik 'gelukkig' te lezen in de aankondigings-sms, dat hij o.a. van koken en thee houdt en ICT SPECIALIST is. Nou, beter kan toch niet! Voor het zelfde geld had ik een biertje klaar moeten zetten tussen 12.00 uur en 16.00 uur) mij wel gebeld, maar niet ingesproken. Moet toegeven, beide klopte.! Maar op zijn bon stond geen ... laan. Maar .. ln. Een afkorting die Telfort dacht te kunnen gebruiken, maar de specialist van Guidion out of order freakten (Postcode intypen was blijkbaar geen optie en bellen naar kantoor blijkbaar ook niet) . Maar goed, het was pas 14.00 uur, dus ruim 2 1/2 uur speling dacht ik. Want volgens het mailtje kunnen de specialisten ook een half uur eerder of later dan de afgesproken tijd komen. En met je bestelbusje ben je tenslotte ook niet binnen 10 minuten aan de andere kant van de wereld. Zeker niet als je als ICT specialist een volgend adres vindbaar moet programmeren. Enfin, op het moment dat ik zelf nog in al deze gedachten, oplossingen en hoop zat, wist de dame aan de telefoon mij al te vertellen dat het voor de specialist ONMOGELIJK was om ons nog aan te doen. En ik had al bellende voor de 3e keer de waterkoker aan gezet. Zo ver kan ie toch niet zijn. Maar nee hoor. U begrijpt, ik ontplofte. Helemaal na de boodschap dat ik een nieuwe afspraak moest maken. Wie gaan ze dan sturen, een specialist die als hobby 'astronaut zijn' heeft die met zijn in te tikken coördinatiepunten ons
als een preciesiebom moet gaan vinden en moet hopen dat zijn busje niet zo snel is als de Spaceshuttle! Ik schreef al, dit was de eerste smoes. De rest valt bij de andere reviews te lezen. Tenslotte kreeg ik nog een mail met het verzoek om mijn ervaring met Guidion te delen. Blijkbaar hadden ze na 4 dagen intensieve input niet genoeg! SM is o.a.
een vorm in het uiten van wederzijdse welbevinden, waarbij het aangeven van verdraagzaamheid nodig is. Maar Guidion is onverzadigbaar! Zo'n organisatie heeft nog bestaansrecht ook, waarop hun opdrachtgevers leunen. Trieste combinatie, wat ook veel zegt over deze opdrachtgevers.

Overstappen: 9 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 10 Prijs: 8
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 9
Prijs: 8
Snelheid: 10

Ik heb juist erg goed ervaringen met Telfort! Ze zijn me al meerdere keren tegemoetgekomen op het moment dat ik een fout had gemaakt. Ze zijn niet te beroerd om je te helpen. Klantenservice goed bereikbaar.
Ik ben hier al jaren klant, voor internet en mobiel, en beide zaken altijd goede service.

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 7
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 7
Snelheid: 8

Na lang wikken en wegen ben ik overgestapt omdat ik over de vorige aanbieder niet tevreden was. Het is een verademing om nu bij Telfort te zitten. De klantenservice heeft me goed begeleid in het samenstellen van het pakket en het meenemen van het vaste telefoonnummer. De installatie ging heel snel en de kwaliteit en snelheid van het internet is goed. Verder is de prijs zeer goed in vergelijking met andere aanbieders.

Overstappen: 4 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 2
Prijs: 4
Snelheid: 3

Slechte klantenservice, kunnen nooit helpen. Erge lange wachttijden, waarschijnlijk door alle klachten. Slecht internet, word de hele tijd geblokkeerd. Betaal liever wat meer en heb dan ook echt wat.

Overstappen: 3 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 5 Prijs: 5
Installatie (monteur): 4 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 5
Prijs: 5
Snelheid: 5

Zelden tot nooit storing en het aanbod van tv zenders is meer dan voldoende.

Overstappen: 2 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 4

Wat een ongeloofelijke slechte organisatie
Ze sturen een brief met een overstap voor analoog naar helemaal glaszvezel middels een mevrouw Geertje Spanjaard
Die mevrouw de directeur heeft geen enkele notie, verstand of besef wat ze in een brief schrijft en aan haar klanten aan wil bieden
Heel eigen organisatie blundert dat het een lieve lust is en kan heeft niet de competenties om het op te lossen echt ze zijn slecht op de hoogte en weten zelf niet hoe het werkt met de overstap
ze vergeten zaken te vermelden en erger weten niet hoe ze teleurgestelde klanten te woord moeten staan

zij bieden wat aan midels ,ik vraag niets mijn analoge verbinding is niet langer meer leverbaar
ze vergeten een belangrijke partij te nomen die alles bepaalt
Ik zou 26 november overgaan naar nieuw glasvezel een week van tevoren gebeld en ze zeiden dat ze geen monteur konden sturen die dag
ze konden niet in de afsprakensysyteen van hun (service ) partner kijken en konden hier niets aan doen
donderdag gebeld vrijdag gebeld en zaterdag gebeld een nieuwe afspraak gemaakt om de oplevereing niet in 26 november te plannen maar 3 december dat is gelukt...
Maaer wat blijkt er is een niewe partij waar niemand over spreekt Reggefiber en die levert de lijn op
en die krijgt geen goede informatie van telfort, dus die levert de lijn op en zie hier.....chaos compleet
ik heb sinds 26 november geen internet wifi of Tv meer en Telfort laat je gewoon stikken ze kunnen niets doen
en ze gooien de telefoon erop als je eist dat ze het moeten oplossen hun fout .hun oplossing
en ze hebben geen noitie hoe ......stuitend....
Dus mensen kappn met telfort en snel naar een ander.... waar het waarschijnlijk niet veel beter is
en mevrouw Geertje Spanjaard snel een andere baan zoeken
ze willen niet eens doorverbinden met management afspraak 3 december is afgezegd want reggefoiber heeft 2 weken nodig , en ze kunnne niet garanderen dat het gaat lukken rond 13 december
SLECHT >>>>SLECHT >>>>SLECHT deze organisatie nog vandaag stoppen
jammer.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 2
Prijs: 5
Snelheid: 2

Mijn partner en ik gaan verhuizen en omdat we bij het nieuwe adres bij een andere provider beter internet kunnen krijgen, besloten we na 5 jaar abonnementschap over te stappen. Ik belde op 30 okotber om de lidmaatschap stop te zetten en onze laatste maand, opzegtermijn, in te kunnen gaan. Door een fout van een medewerker werd ons abonnement niet 4 weken later... maar 4 uur later opgezegd. De drie weken die daarop volgde zijn een paar van mijn meest frusterende weken van mijn leven geweest... erger dan mijn HBO afstudeer periode. Eerst werd er een noodpakket aangevraagd die 2 weken later eindelijk kwam. Toen we vroegen of iemand ons oude abonnement weer kon aanzetten hebben ze zonder onze kennis of toestemming een nieuw abonnement aangevraagd. Toen we hier achter kwamen hebben we gevraagd of ze deze wilden annuleren. Dit zou zijn gelukt, tot ik de volgende dag terug belde en er volgens die medewerker nergens bij stond dat deze geannuleerd zou worden. Vervolgens heb ik een week lang elke dag gebeld en het abonnement leek onmogelijk om af te zeggen. Elk gesprek eindigde met de belofte dat het kosteloos werd afgezegd. Uiteindelijk kregen we een mail met een factuur van 385 euro! Toen ik belde kreeg ik weer excuses voor de zoveelste fout die ze hadden gemaakt. Alleen konden ze dus niet dit voor ons afzeggen en zijn we na 3 weken en bijna elke dag te hebben gebeld en onze hele situatie opnieuw te hebben uitgelegd nog steeds bezig met ons abonnement af te zeggen. Het was een helse ervaring en ik raad iedereen af bij Telfort een abonnement af te sluiten... tenzij je levenslang gaat... want je komt er nooit meer van af.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 2

Compleet kanslozen klanten service. Veel valse beloftes en niet met oplossingen komen

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 3 Prijs: 5
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 8
Prijs: 5
Snelheid: 9

Ben al rond 20 jaar klant bij Telfort en (Bijna) tevreden. In al die jaren tweemaal een storing gehad, verder loopt alles altijd op rolletjes.
Helaas moet ik constateren dan de laatste twee jaar het abonnementskosten met bijna 15 euro duurder is geworden, jammer! Van rond €39.00 naar €53.00!
Enkele malen advies geprobeerd te krijgen van de klantenservice, maar dat viel niet mee. Kreeg een hoop onzin als antwoord en geen echt antwoord op mijn vragen!

Overstappen: 9 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 9 Prijs: 7
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 7
Snelheid: 8

Alles ging perfect!! ik ben zeer tevreden!!!!!

Overstappen: 6 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 6 Prijs: 2
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 3
Prijs: 2
Snelheid: 2

Valt iedere keer uit word er gek van heb acuut op gezegd nieuwe router helpt niet we hebben alles geprobeerd maar ben er klaar mee slechte zaak

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 7
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 7
Snelheid: 6

We waren destijds overgestapt naar Telfort omdat we een telefoonabonnement hebben, het lijkt ons handiger om alles in 1 pakket te houden en levert ook combinatievoordeel op. Ook staat Telfort bekend als 'niet duur'.
De kwaliteit van internet is matig tot voldoende. De snelheid kan beter, maar echt dramatisch is dat ook niet als ik de verhalen hoor van mijn kennissen van andere providers die qua prijs een stuk hoger zit.
Maar als we elders een scherper aanbod tegenkomen, dan overwegen we wellicht om over te stappen.

Overstappen: 5 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 6 Prijs: 7
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 2
Prijs: 7
Snelheid: 2

De internet is heeeeeel erg traag. De reden is omdat ik in Schiedam woon en de maximale snelheid download is maar 10MB. Heel jammer.

Overstappen: 7 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 8
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 7

Na lang nadenken ben ik overgestapt en dit is goed gelukt. De monteur was op tijd en heeft alles in orde gemaakt. De snelheid van de verbinding is zelfs sneller dan beloofd. Zéér tevreden.

Overstappen: 6 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 6 Prijs: 7
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 7
Prijs: 7
Snelheid: 6

Verhouding prijs/kwaliteit voldoende. We stellen niet te hoge eisen aan de snelheid en willen dus ook niet de hoofdprijs hiervoor betalen. Snelheid en kwaliteit internet voldoende en de prijs is niet duur.

Overstappen: 7 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 4 Prijs: 2
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 3
Prijs: 2
Snelheid: 1

Sinds enkele maanden werkt de WIFI niet naar behoren. Apparaten geven volle signaalsterkte, echter zowel op tablets als iphones komt er nagenoeg geen data binnen. Kort erna hetzelfde euvel met ALLE bekabelde apparatuur. Netflix blijft soms een 10 tal minuten draaien terwijl we dit juist hadden genomen vanwege het ontbreken van reclame. IEDERE aansluiting toch maar weer voor de 10e keer gecontroleerd.
ook een 10 tal keren contact opgenomen met Telfort waarbij iedere maal het 'stappenplan'werd gevolg; uiteindelijk zonder succes. Ook een nieuw modem en monteur hebben geen enkele verbetering gebracht. Ten ende raad nogmaals om een monteur verzocht.
Deze kon vanuit zijn auto al aangeven dat het aan onze apparatuur laag want het inkomend signaal was blijkbaar prima.
Er is NIETS verplaatst, NIETS veranderd, en GEEN nieuwe of andere devices aangesloten het laatste jaar toen alles gewoon prima werkte.De vloeren zijn 18 cm dik zoals deze al 8 jaar zijn en in de tussentijd hebben we deze ook niet verdikt of aangepast. Ook ligt er geen nieuwe vloerbedekking en de router staat nog geen meter (1) van het aansluitpunt in de woning. Ik hoef geen WIFI achterin mijn tuin maar gewoon in de woonkamer zou dit verrekte handig zijn.
We zijn prima begonnen maar slecht ge eindigt . Zoiets al een volle kar afrekenen bij de supermarkt maar thuis tot de conclusie komen dat alleen de bodem van de kar is gevuld en de rest onderweg is verdwenen. conclusie: Slechte service; meedenken 0%, waardeloos bedrijf.

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 8
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 7

Blij dat wij bij Telfort zijn gegaan! Goed bereik ook met onze WiFi boven! We hadden geen monteur nodig, want het was simpel te installeren. Heel soms hebben we wat storing waardoor het internet iets langzamer is, maar welke provider heeft dat niet?!

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 10
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 10
Snelheid: 8

Telfort is een perfecte prijs/kwaliteit provider voor mij. Met 50 mbit glasvezel kom ik aan alle activiteiten toe zonder erg van langzame verbinding. Enige nadeel is wel dat ik extra moest betalen als ik voor de TV een extra kastje wilde hebben vanuit het stroom, ipv een kabel vanuit de meterkast naar de woonkamer toe. Ik had stiekem wel gehoopt dat dit ook bij het pakket zou zitten.

In vergelijking met Ziggo in ieder geval een groot prijsverschil en qua tv aanbod doet Telfort zeker niet onder!

Overstappen: 7 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 8
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 8

Prima service, geen enkele problemen met de klantenservice.

Overstappen: 9 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 9 Prijs: 9
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 8
Prijs: 9
Snelheid: 9

Ik ben al jaren klant van Telfort en heb nog nooit problemen gehad.

Sinds maart 2018 ben ik overgestapt naar alles-in-1 pakket, waarbij ik een nieuw modem-router gekregen heb.

Ik hen een tijdje gewacht met het schrijven van de review, omdat ik eerst een tijdje mijn ervaring wilde opdoen.

Na de opgave dat ik naar het alles-in-1 pakket wilde had ik twee dagen later al de hardware in huis en kon ik alles installeren.

De overstap naar dit nieuwe pakket is perfect verlopen, waarbij de medewerking van Telfort klantenservice bij mij als zeer deskundig is ervaren.

De interactieve televisie is voor ons een zeer grote vooruitgang t.o.v. de digitale televisie van De Delta die in Zeeland de kabeltelevisie-functionaliteit levert.

Alles werkt perfect en ben zeer tevreden over Telfort.

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Ik heb een internet abonnement bij Telfort afgesloten. Helaas kon ik dit internet niet aansluiten omdat wij de aansluiting in ons huis miste. Er is nog iemand langs geweest van KPN die dit is komen checken (dat kost schijnbaar 330euro maar ons was beloofd dat het gratis zou zijn).
Binnen het opzegtermijn heb ik opgezegd. WEL werd er de maand erna 30 euro abonnement kosten afgeschreven! Ik gaan bellen, was een foutje.. Week later krijg ik een factuur van 330 euro binnen. Weer gaan bellen. Zou geregeld worden. Het is nu 3 maanden later en ik hang nog steeds om de dag met de klantenservice aan de lijn. Geld nog steeds niet terug...

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 2

Echt in 1 woord WAARDELOOS. Vreselijk onbeschofte klanten service en vreselijk slechte verbinding. Ben meteen na me contract was afgelopen overgestapt naar tmobile. Dit bevalt prima.
Mensen ik raad jullie telfort af!!!!!

Overstappen: 3 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 3
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 3
Snelheid: 1

Hele slechte service
TL;DR: Internet Snelheid is traag 20% van de 50 Mbps die ik heb besteld.

Ik probeerde contact op te nemen met Telfort als eerste het nummer 0800 1707 wat mij in contact bracht met de verkoop afdeling die me niet kon doorverbinden. Toen moest ik bellen met het 0900 9596 nummer waarvan ik na het inspreken van klantenservice werd door verbonden met mobiel i.p.v. het algemenen kanaal. Uiteindelijk door verbonden met de juiste afdeling Internet, waarna ik heb uitgelegd dat ik traag Internet ervaar bij mij thuis en ik eigenlijk al alles geprobeerd heb en dat ik de modem al een week heb laten draaien om te kijken of dat de snelheid omhoog gaat. Helaas wil dat niet hoger worden en blijft hangen om ongeveer 10Mbps. Dit aangegeven zij (Klantenservice) zien dat er een fout in het Snelheids profiel zit, maar toch willen ze dat er een Guidion monteur ingeplanned moet gaan worden ik als klant die in eerste instantie 50 Mbps Internet heeft besteld moet het probleem van Telfort gaan oplossen. Dit terwijl ik een dag te laat was met opzeggen, maar de dag van opzegging waren zij gesloten,dat is dus de ZONDAG!

Nu moet ik een Guidion monteur in laten plannen voor een probleem die zij met het pushen van een profiel kunnen oplossen.

Na het inplannen van een moneteur is die niet op de juiste (Afgesproken) tijd langs gekomen waardoor ik weer een met de klantenservice van Telfort moest bellen om een nieuw ticket aan te laten maken waarna ik zelf weer contact moest opnemen met Guidion om weer een monteur in te laten plannen. Die monteur was op de dag zelf ziek gemeld en nu moet ik weer wachten voor dat ik kan internetten met de snelheid waarvoor ik betaal.

Overstappen: 8 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 6 Prijs: 8
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 7
Prijs: 8
Snelheid: 6

Goed basispakket.
Weinig storingen.
Goede wifi

Overstappen: 6 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 2 Prijs: 6
Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 3
Prijs: 6
Snelheid: 6

Na een verhuizing helemaal geen signaal meer!
Er wordt belooft dat je binnen 48 uur geholpen/gebeld wordt, maar je hoort niets.
Na zelf maar weer bellen, blijkt de vorige medewerker iets verkeerd aangevinkt te hebben.
Vervolgens gebeurt er weer niets.
Nu een week verder, maar geen stap verder met Telfort.
Wij overwegen overstap naar Ziggo!

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 9 Prijs: 8
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 10
Prijs: 8
Snelheid: 8

Zeer tevreden. Na telefonisch aanbod overgestapt. Snelle, gratis montage door monteur. Tevreden klant.

Overstappen: 7 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 5 Prijs: 8
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 6
Prijs: 8
Snelheid: 4

Langzame intentie, wordt regelmatig onderbroken. Heel vaak hierover gebeld. Steeds dezelfde stappen ondernomen, die de klantenservice mij heeft geadviseerd. Er wordt niet naar mij geluisterd en geholpen. Daar werken mensen, die er zelf geen verstand van hebben. Telkens het smoesje, zal wel bij jou thuis liggen. Niets is minder waar.

Overstappen: 8 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 5 Prijs: 5
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 7
Prijs: 5
Snelheid: 6

Ik vind in het begin rekenen ze teveel na het abbonnement wat je af gesloten hebt van de 6mnd heb ik er 3 mnd teveel betaald verder vind ik de zender indeling waardeloos .Je email adres werkt niet als je all es in een neemt kom je niet in je mobiel rekening waardeloos allemaal blyf ook zeker niet by deze provider. Heb er genoeg af.

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 5
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 5
Snelheid: 8

Al jarenlang telfort tv. Internet en mobielabonnement met behoud van bel minuten, prima regeling. Goede en prettige sevice.

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 1

Ik ben zo ontevreden over telfort zijn internet. Hij is traag blijft haperen er is al 4 x een monteur geweest 1 x modem vervangen heb wifi versterker gekregen maar nee ontvangst van internet is nog steeds niet goed.

Overstappen: 7 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 7 Prijs: 7
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 7
Prijs: 7
Snelheid: 5

Het internet is niets snel en stabiel. Denk er serieus ober na om over te stappen

Overstappen: 6 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 9 Prijs: 6
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 5
Prijs: 6
Snelheid: 6

Zo nu en dan ontvang ik een cirkeltje en dan geen beeld, wachten tot 25 dan blijft het getal staan en moet ik opnieuw starten.

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: n.v.t. Prijs: 6
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 8
Prijs: 6
Snelheid: 7

Ik ben tevreden over telfort. Het is niet de goedkoopste provider, maar de kwaliteit is best goed.
Internet valt af en toe uit, maar dat vind ik niet zo heel erg. Ik vind het opnemen op de tv erg fijn. Er is genoeg ruimte om programmas op te nemen en je kan er meerdere tegelijk opnemen. Erg fijn.

Overstappen: 9 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 8 Prijs: 8
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 8
Snelheid: 9

Heel blij met de overstap dat hadden wij veel eerder moeten doen! Voorheen lag ons internet er vaak uit of WiFi die moeilijk deed en sinds we zijn overgestapt nergens meer last van! We betalen nu wel ietsje pietsje meer, maar hebben daar ook echt profijt van! Daarbij zijn we heel goed geholpen door de klantenservice bij het aansluiten, want we hadden iets over het hoofd gezien, dus zij hielp ons stap voor stap!

Overstappen: 8 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 6 Prijs: 7
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 5
Prijs: 7
Snelheid: 5

Geen grote problem. Maar snelheid kan beter worden. Pakketje meer flexible kan zijn.

Overstappen: 8 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 6 Prijs: 7
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 7
Snelheid: 7

Al 3,5 jaar klant bij Telfort, stond ik op het punt mijn abonnement weer met een jaar te verlengen, er werd mij een leuk aanbod gedaan met diverse kortingen voor 3 maanden off een half jaar. Toen ik de bevestigingsmail binnen kreeg bleek dit er ook in te staan, echter na deze periode zou ik dan 70 euro per maand gaan betalen, terwijl ik nu voor datzelfde pakket 66 euro betaal. het laatste half jaar is mijn abonnement al in 2 stappen verhoogd van 58 via 60 naar 66 euro. Bij de verlenging telefonisch was ook met geen woord gerept over verhoging van het abonnementsgeld, en ik voel me dan ook een beetje genaaid door Telfort. Dit is een beetje het verhaal van de sigaar en de doos. Telfort ga eens anders met je trouwe klanten om.
Zit er nu hard over te denken ergens anders naar toe te gaan.

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 2
Klantenservice: 5 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 2
Prijs: 6
Snelheid: 1

Al lange tijd klant bij Telfort maar de laatste 2 jaar heb ik hele slechte ervaring met het internet en bellen. Monteur is al langs geweest deze gaf zelf het advies een andere provider te nemen omdat Telfort met zijn lage prijzen geen prijs/kwaliteit garantie meer kan geven omdat er teveel mensen aangesloten zijn bij Telfort. Waarom ik nu echt wil overstappen is, omdat ik geen telefoon of internet had deze week en al constant problemen als ik wel internet had. de versterker werkt niet meer computer moet iedere keer weer gelinkt worden met het modem. Ik ben dan ook erg blij dat ik geen tv heb van Telfort omdat het dan helemaal huilen met de pet op zou zijn, tot overmaat van ramp belde ik op donderdag voor de monteur en deze komt pas dinsdag na 18.00 uur omdat er geen monteur hier in de buurt woont, slechte service !!!!!!
Telfort wil ik enkel het advies geven: Waardeer jullie klanten zeker als ze al jaren klant zijn

Overstappen: 8 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 8 Prijs: 7
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 7
Prijs: 7
Snelheid: 8

Goede service, goede prijzen.
Tot nu toe nooit problemen gehad bij telfort.
Altijd netjes geholpen via de klantenservice

Overstappen: 7 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 8 Prijs: 8
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 8
Snelheid: 7

Al weer 4 jaar tevreden klant van Telfort. Je merkt dat je meevaart op KPN techniek en apparatuur. Zo zijn de mogelijkheden nagenoeg gelijk aan het duurdere KPN. Ik had tot voor kort 3 tv toestellen, meerdere mobiele telefoons en pc's gelijkertijd op een internetverbinding van 20mb, zonder problemen. Nu er hier 100mb mogelijk is heb ik ze gebeld, zonder meerprijs de upgrade gekregen, 6 maanden 20 euro korting en het nieuwste modem. Overstappen dus niet nodig (was ook niet gewenst)!

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 10
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Het betrof een overstap van het voorheen Lijbrandt naar Telfort
Ik kreeg dezelfde waardes als ik bij Lijbrandt had, deze is opgehouden te bestaan. En tot op de dag van vandaag nog steeds tevreden met de diensten.

Overstappen: 7 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 7 Prijs: 6
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 7
Prijs: 6
Snelheid: 6

Ik ben al jaren klant bij Telfort en daar ooit terecht gekomen vanwege dat zij toen bekend stonden als prijsvechter. Je betaalt een lage prijs voor gewoon een basis dienst. Niets meer, niets minder. Ik heb het idee dat Telfort nog steeds aan de goedkopere kant is, maar er zijn betere deals vandaag de dag. Misschien toch eens om me heen kijken en moeite doen voor een overstap, elke besparing in de maand is er weer eentje.

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 6 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

het verhuizing service is helemaal slecht. vanaf juli aangemeld, beloofd dat alles zou soepel zijn toch tot september geen internet. het was meermalen afspraak gemaakt met de monteur, toch nog geen verbinding, want geen glasvezel beschikbaar.
het was beloofd dat er zeker glasvezels is. de medewerken van reggefiber was ook in het huis, maar geen informatie daarna. en later kwam weer monteur van guidion toch geen kastje voor glasvezel.
was geholpen met noodpakket, echter de eerste twee pakket waarschijnlijk naar mijn oud adres gestuurd worden. uiteindelijk na meermalen contact via twitter is een gestuurd naar een juiste adres.
volgens de website van telfort, glasvezel is beschikbaar
volgens de buren, glasvezel is beschikbaar in het adres
volgens telfort/reggefiber, nog niet duidelijk wat het probleem is.
en ik betaal nog maandelijks internetkosten met automatisch incasso.
klinkt alles zijn verkeerd gelopen, en chaos van administratie, ondanks online ingevuld, en daarna gebeld wordt.

Overstappen: 4 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 5 Prijs: 10
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 7
Prijs: 10
Snelheid: 8

Ik ben doof...ik woon in Apeldoorn...ik heb gekozen bij Telefort winkel in Utrecht, omdat verkoper van Telefort uit Apeldoorn maakt onprettige opmerkingen. Inderdaad Telefort is de goedkoopste en daarnaast een abonnement Eredivisie voetbal. Ondanks herhaaldelijk verzoek dat de pakket zou rond op 17 december bij mij komen...helaas was pakket rond op 23 december aangekomen, hierover ben ik minder tevreden. Bij aansluiten van Telefort liep niet vlekkeloos, daarbij heb ik veel whatsapp berichten met mijn broer. Hij gaf voor mij instructie, uiteindelijk heb ik zelf geïnstalleerd. Nu doet tv van Telefort prima en goed beeld. Enige van Telfort is goedkoopste. Natuurlijk veel beter dan bij Ziggo.

Overstappen: 8 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 9 Prijs: 6
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 9
Prijs: 6
Snelheid: 6

ik heb nog nooit problemen gehad en ben al 8 jaar klant. super is Telfort

Overstappen: 10 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 2 Prijs: 2
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 2
Snelheid: 1

geen goede keuze geweest je betaald meer dan er staat echt oplichting internet valt steeds uit soms tv

en als je ff geen genoeg geld hebt blokeren ze je mob terwijl ik dan netjes een betaal regeling wilt treffen

een walgelijk klant behandeling en niet mee denken ik ben pleite daar

Overstappen: 9 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 9 Prijs: 10
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 10
Snelheid: 9

Alles naar wens ik heb nog nooit problemen gehad en ben al 4 jaar klant

Overstappen: 9 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 9 Prijs: 8
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 8
Snelheid: 10

Overgestapt van Ziggo naar Telfort omdat ik al een sim only abonnement bij Telfort had lopen.
Hierdoor ontvang ik nu 5 euro korting op internet en tv en na verlenging sim only 200 mb en 25 bel minuten gratis erbij. nu 700mb en 175 min. voor 13,50 en 4g.
Installatiepakket werd thuisgestuurd precies volgens de planning en is zeer eenvoudig te installeren. Hoor
Ik ontvang max 50Mb op m'n adres, en dat werkt perfect en is snel genoeg.
ook netflix via de decoder werkt perfect.
Dus zeer tevreden met Telfort.

Overstappen: 6 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 6 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 2
Prijs: 1
Snelheid: 1

Iedere keer de modem opnieuw opstarten omdat de tv ontvangst of de WiFi weer uitvalt, en dan zeggen ze nu ook dat je tablet met android 4.2 in juli 2017 niet meer goed is voor tv ontvangst. Dus moet je maar een nieuwe tablet aanschaffen. In een woord waardeloos.

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 6
Klantenservice: 5 Prijs: 7
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 6
Prijs: 7
Snelheid: 8

Minpunten:
Wifi is niet optimaal en in enkele ruimten vaak slecht.
Betaalde klantenservice is vriendelijk maar vaak (te) onkundig. Wel verbetering t.o.v. aantal jaar geleden.
Kreeg Wifi versterker toegestuurd, maar dat werkt totaal niet. Abonnementskosten daardoor gestegen, maar Wifi versterker terugsturen en abonnement weer herstellen kon niet.
Wifi springt nu steeds van de een op de andere internettoegang. Heel irritant, vooral met een draadloze printer.
Steeds als ik geholpen ben (door bijvoorbeeld een nieuwe router of uiteindelijk een monteur, blijkt dit maar van korte duur te zijn. Het probleem om Wifi stabiel en sterk genoeg te ontvangen in alle ruimten blijft (te) moeilijk.

Pluspunten:
Service lijkt beter dan aantal jaar geleden.
Prijs is oké

Overstappen: 7 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 6
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 6
Snelheid: 8

Al bijna 10 jaar lid, zonder echt grote problemen. Snelheid altijd goed. Maar door de prijsverhogingen niet meer de prijsvechter van vroeger. Om die reden stap ik over. Jammer.

Overstappen: 8 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 9 Prijs: 9
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 9
Snelheid: 9

Ik vind Telfort de beste provider van Nederland. Het is niet te duur. Laats werd ik gebeld door een andere provider die mij een aanbod deed. Ze vroeg welke ik nu had en ik zei Telfort en ik betaal dit en dat per maand. Tja daar kon ze niet onder zitten. Ik ben zeer tevreden met Telfort. Alles wat ik nodig heb. Weinig stroringen en altijd vriendelijk als je een vraag hebt.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 4
Prijs: 6
Snelheid: 4

Telfort doet alles, ook de tv, via internet verbinding. Voor mij hield de installatie daarom in dat de coax bekabeling moest worden omgeruild voor internet kabels.
Een tijdrovende klus met een hoop kosten, maar a la, dan ben je ook klaar voor de toekomst nietwaar?
Nee dus. Het internet hapert met grote regelmaat, waardoor bv bij Netflix binnen de kortste keren beeld en geluid niet meer synchroon lopen, en de tv hikt en naar het eerste kanaal springt.
Contact met de servicedesk leverde een nieuwe router op, maar dat hielp niks.
In mijn beleving had het met het modem van doen, maar daar wilden zij niet aan.

Na 2 jaar gemodder ben ik er wel klaar mee.
Ik begrijp niet dat een bedrijf met zichzelf kan leven als je dit aan je klanten levert.

Ik zoek een andere provider.

Overstappen: 9 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 9 Prijs: 10
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Overgestapt van KPN naar Telfort. Telfort regelde de overstap zonder problemen op de afgesproken datum werkt zowel de TV als Internet probleemloos. Bij al 2 jaar klant van Telfort en heb geen problemen ondervonden ook de klantenservice die ik heb geraadpleegd zijn goed op de hoogte van de gebruikelijke storingen. Alle lof voor Telfort zeer goede ontvangst van TV en Internet en lekker goedkoop.

Overstappen: 10 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 4 Prijs: 9
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 9
Snelheid: 1

Cheap you want , cheap you get.

Worst provider i ever encountered. I will never make this mistake again.
Deliver the package on time, connection on time as well.. great!
Internet speed .. bad due to upgrades, wait 2 month , upgrades are done.. internet is still BAD! and then it finally dies.

WORST PROVIDER EVER. You cannot get out of the contract , you cannot upgrade, you cannot rely on them to fix your problems.

Overstappen: 8 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 4
Prijs: 5
Snelheid: 7

Heb sinds 2 weken dagelijks elk uur 2 minuten uitval tv, internet en telefoon. Heb mails gestuurd. Kan niet aan mijn installatie liggen want mijn buren hebben hetzelfde. Ik moet maar bellen zeggen ze maar dat heeft geen zin. Ik ga overstappen. Dit is om gek van te worden.

Prijs/kwaliteit: 5 Installatie: 6
Snelheid: 6 Overstap: 6
Klantenservice: 2 Eindcijfer: 2
Installatie: 6
Overstap: 6
Eindcijfer: 2

momenteel helemaal ruk geen ontvangst meer op de laptop en zij weten ook geen oplossing

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 8
Snelheid: 9 Overstap: 8
Klantenservice: 9 Eindcijfer: 8
Installatie: 8
Overstap: 8
Eindcijfer: 8

We hebben sinds anderhalf jaar het glasvezel pakket met 100/100mbit. En interactieve tv met opname pakket.
De overstap verliep soepel en het modem en tv kastje werd netjes aangesloten door een monteur.
De behaalde snelheid via speedtest ligt meestal tussen de 110 en 130mbit voor zowel up als download, oftewel boven verwachting!
Het enige nadeel is de kwetsbaarheid van de amino tv kastjes. Deze zijn al een aantal keer omgewisseld omdat deze nogal snel storingen geven wanneer er bijvoorbeeld onweer is geweest. De klantenservice stuurt de nieuwe kastjes snel op en de oude is makkelijk te retouren.
Al met al zijn we zeer tevreden!

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 10
Snelheid: 8 Overstap: 10
Klantenservice: 8 Eindcijfer: 9
Installatie: 10
Overstap: 10
Eindcijfer: 9

Goeie prijs en kwaliteit waar voor je geld!! Echt een aanrader!!!

Prijs/kwaliteit: 3 Installatie: 6
Snelheid: 2 Overstap: 6
Klantenservice: 1 Eindcijfer: 3
Installatie: 6
Overstap: 6
Eindcijfer: 3

Waardeloos, eerst bij de buren geïnstalleerd, na veel bellen duidelijk gemaakt dat wij op 58a wonen en niet op 58. Toen bericht gehad dat ze zouden instaleren op 58a, nooit iemand gezien en wel rekening sturen van 103 euro niet betaald natuurlijk. Kwam zelfs een incasso bedrijf aan te pas. Mensen niet doen en ga voor een ander bedrijf dan Telfort.

Prijs/kwaliteit: 5 Installatie: 5
Snelheid: 5 Overstap: 6
Klantenservice: 5 Eindcijfer: 4
Installatie: 5
Overstap: 6
Eindcijfer: 4

Ik heb het net op gezegd bij telfort. Problemen vanaf het begin ,wordt steeds erger. Modem iedere keer opstarten bij tv kijken of bij internetten. En dan hun belachelijke adviezen wat niet werkt.En dan nog te beroerd om een het nieuwste modem te geven, wat het wel aan kan..
Slechte ervaring tegen over ziggo ,dat was echt veel beter.

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 9
Snelheid: 8 Overstap: 10
Klantenservice: 10 Eindcijfer: 9
Installatie: 9
Overstap: 10
Eindcijfer: 9

Vooral de oplossingsgerichte en zeer vriendelijke klantenservice ben ik erg tevreden over. Een nieuwe vervangende modem is snel in huis.

Prijs/kwaliteit: 7 Installatie: 8
Snelheid: 7 Overstap: 8
Klantenservice: 8 Eindcijfer: 7
Installatie: 8
Overstap: 8
Eindcijfer: 7

Al jaren klant en tot nu toe zeer tevreden. Heb de afgelopen 4 jaar altijd een behoorlijke korting gehad waardoor ik klamt ben gebleven maar helaas willrn ze dit jaar geen korting meer geven en ben genoodzaakt over te stappen .jammer

Prijs/kwaliteit: 3 Installatie: 6
Snelheid: 2 Overstap: 4
Klantenservice: 2 Eindcijfer: 2
Installatie: 6
Overstap: 4
Eindcijfer: 2

Ik heb nu 3 jaar internet van Telfort waarvan het ongeveer de helft van de tijd niet heeft gefunctioneerd zoals het zou moeten. Er zijn al twee monteurs langsgeweest om te kijken waar het probleem zat maar ik ontvang steeds alleen nieuwe modems die het probleem niet verhelpen. De klantenservice is vaak ontzettend onvriendelijk en je staat lang in de wacht. Ook bij overstappen drie jaar geleden was het geen pretje. Ik moest overstapkosten betalen en in totaal ca. 90 euro om de tv's draadloos te kunnen laten ontvangen, want volgens medewerkers van Telfort is het normaal om een draad vanuit de meterkast door heel het huis te leggen. Al met al ben ik blij dat ik ga verhuizen en overstappen. Ik ga nooit meer terug naar Telfort.

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 10
Snelheid: 8 Overstap: 10
Klantenservice: 10 Eindcijfer: 9
Installatie: 10
Overstap: 10
Eindcijfer: 9

Zeer klantvriendelijk. Bij storing kun je eerst de website met mogelijke oplossingen raadplegen en ook aan de telefoon zijn de medewerkers zeer vriendelijk, behulpzaam en oplossingsgericht. ze zijn heel professioneel en hebben veel technische kennis.

Prijs/kwaliteit: 5 Installatie: 6
Snelheid: 5 Overstap: 6
Klantenservice: 6 Eindcijfer: 6
Installatie: 6
Overstap: 6
Eindcijfer: 6

Qua klantvrindelijkheid scoren ze beter maar voor de rest mis de snelheid ja we kunnen niet meer leveren dan 12mb per keer mw, later in het jaar wordt dit beter nah wacht er nog op, maar goed ik vind prijs van internet en tv duur dacht dat het pluspakket erbij kwam maar zie dat nog niet gebeuren ach wie heeft de juiste en beste internet provider voor me met tv ?

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 7
Snelheid: 9 Overstap: 8
Klantenservice: 7 Eindcijfer: 8
Installatie: 7
Overstap: 8
Eindcijfer: 8

Ik ben al jarenlang klant bij Telfort.
Hiervoor verschillende gehad, maar voor de zelfde kwaliteit blijf ik toch liever bij Telfort.

Het is een goeie en goedkope provider.
De snelheid is goed, televisie werkt altijd. Ik heb echt nooit problemen,

Verder heb ik nog een mobiel bij telfort. Na 10 minuten GRATIS bellen.
Goede dekking en ook super goedkoop. Hierbij nog een combikorting van €5,-

zeker een aanrader voor iemand die goed en goedkoop wil.

Groet van Sjoerd.

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 9
Snelheid: 9 Overstap: 8
Klantenservice: 8 Eindcijfer: 8
Installatie: 9
Overstap: 8
Eindcijfer: 8

Ben al klant bij Telfort sinds 2010.
Sinds die tijd weinig tot geen problemen gehad.
Ik haal altijd, overal in huis de maximale snelheid. Doordat ik klant ben, zijn mijn ouders ook over gestapt naar Telfort. Ze zijn ook zeer tevreden en nooit problemen gehad.

Dezelfde snelheid en kwaliteit als KPN, voor een kleinere prijs.
En bij problemen word ik geholpen Door een goede klantenservice. Ook de overstap en de installatie is snel en goed afgerond. Omdat ik mijn mobiel er ook heb, ook nog €5 korting. Ik zou telfort zeker aanraden.

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 9
Snelheid: 8 Overstap: 9
Klantenservice: 9 Eindcijfer: 9
Installatie: 9
Overstap: 9
Eindcijfer: 9

Werkt altijd. Verhuizen in 1 min geregeld met super service

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 1
Snelheid: 9 Overstap: 1
Klantenservice: 1 Eindcijfer: 1
Installatie: 1
Overstap: 1
Eindcijfer: 1

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding en snelheid! je krijgt alleen HELEMAAL niets! dit is mijn ervaring met telfort

Ik vraag een internet verbinding aan met spoed en er wordt mij beloofd dat het binnen een week geleverd kan worden. Ik hoor niets van jullie en bel een week later om te horen te krijgen dat het nooit is verwerkt en dat ik een andere provider moet zoeken als ik het zo snel wil want bij jullie duurt het nu 3 weken voor een aanvraag. en wanneer ik een klacht wil indienen word ik doorverwezen naar een website die mij dan weer terugverwijst naar het zelfde 0900 nummer.

onbegrijpelijk hoe je een bedrijf op deze wijze kan laten draaien.
Bespaar jezelf de moeite en kies voor een betrouwbare provider

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 10
Snelheid: 8 Overstap: 9
Klantenservice: 8 Eindcijfer: 9
Installatie: 10
Overstap: 9
Eindcijfer: 9

Overgestapt van Ziggo naar Telfort omdat ik al een sim only abonnement bij Telfort had lopen.
Hierdoor ontvang ik nu 2GB + 600 minuten voor 15,-. Het was of dubbel zoveel data of gratis HBO, maar heb toch maar voor dubbele MB's en minuten gekozen.
Installatiepakket werd thuisgestuurd precies volgens de planning en is zeer eenvoudig te installeren. Hoor ook meer mensen over 0,50ct per gesprek, maar die waren voor ons dus niet nodig.

Ik ontvang max 200Mb op m'n adres, maar met het standaard 40Mb/s max heb ik prima ontvangst door het hele huis. Ook kijken wij graag live tv en tegelijkertijd een gemist programma via de iPad.

Voor alsnog zeer tevreden met Telfort.

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 8
Snelheid: 7 Overstap: 6
Klantenservice: 7 Eindcijfer: 8
Installatie: 8
Overstap: 6
Eindcijfer: 8

Over het algemeen een zeer goede tv en internet verbinding, erg stabiel vergeleken met Ziggo.

Ik ben erg vriendelijk te woord gestaan door de klantenservice van Tefort bij het overstappen. Wel jammer van de 50cent per gesprek.

Wat erg gebruiksvriendelijk is bij Telfort is de optie om je tv aan te sluiten d.m.v. de tv-verbindingsset. Hierdoor kan je waar dan ook in je woning zonder het trekken van snoeren tv kijken. Ideaal!

Prijs/kwaliteit: 2 Installatie: 6
Snelheid: 5 Overstap: 2
Klantenservice: 1 Eindcijfer: 3
Installatie: 6
Overstap: 2
Eindcijfer: 3

Over het algemeen een redelijke verbinding, niet heel stabiel of snel vergeleken met het duurdere (op papier even snelle) KPN abonnement.
De aangevinkte combi-korting wordt niet geactiveerd tot je er zelf een paar keer apart achter aan gaat.
En op het moment dat het mis gaat een ongelofelijk slechte service voor 50cent per gesprek.

Ons specifieke verhaal is als volgt; nadat de internet verbinding plots stopte, heb ik gebeld met de Telfort klantenservice. Hier werd verteld dat er inderdaad geen verbinding was in verband met onderhoud aan de algemene kabel. Bevestigd werd dat het vreemd was dat hierover geen bericht was verstuurt. Binnen een week moest het opgelost zijn. Wanneer de verbinding terug zou zijn, kon ik zelf terugbellen en zouden de gemiste dagen worden vastgesteld en worden gecompenseerd.
Een paar dagen later viel ook de interactieve tv weg. In het eerdere gesprek met de klantenservice hadden we het hierover gehad. De interactieve tv ging dan wel over dezelfde lijn, maar kon inderdaad zijn dat die nog wel zou werken. Daarom toch de week afgewacht.
Helaas was alles nog altijd uit de lucht na een week, dus zelf teruggebeld. Het verhaal moest ik opnieuw uitleggen, ook al kon de vorige melding wel worden teruggevonden. Daarna werd me toch weer gevraagd of ik niet aan de stekker, aansluiting, powerknop, ..., had gezeten. Het standaard klantenservice formulier moest echt weer helemaal doorlopen worden. Dan toch in de wacht. Nog eens in de wacht. Of we teruggebeld mochten worden. Na een uur werden we teruggebeld en werd verteld dat omdat er te lang geen melding was gemaakt de klacht niet verder was opgepakt. Het kon nu nog eens 1,5 week duren, maar wat het dan was of wat er ging gebeuren kon niet worden gezegd. Alternatieven (bijvoorbeeld een Dongel of extra mobiel internetbundel) werden niet geboden.
We hebben per direct opgezegd.

Laat hier een review achter
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Schrijf een review!
Schrijf een review!
Bedankt voor uw reactie
Wij controleren het bericht.
Terug naar vergelijking
Start de chat