prijsvergelijken

Telfort klanten reviews

Gemiddeld cijfer Telfort
  • Prijsvergelijken: 7,9
  • Klanten: 6,2
  • Eindcijfer: 7,1/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,8
Klantenservice
6,1
Installatie (monteur)
6,1
Kwaliteit
6,1
Prijs
6,5
Snelheid internet
5,9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,8
Klantenservice
6,1
Installatie (monteur)
6,1
Kwaliteit
6,1
Prijs
6,5
Snelheid internet
5,9
Gemiddeld cijfer Telfort
Prijsvergelijken: 7,9
Klanten: 6,2
Eindcijfer: 7,1/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,8
Klantenservice
6,1
Installatie (monteur)
6,1
Kwaliteit
6,1
Prijs
6,5
Snelheid internet
5,9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,8
Klantenservice
6,1
Installatie (monteur)
6,1
Kwaliteit
6,1
Prijs
6,5
Snelheid internet
5,9
65 klant reviews Schrijf een review

7 november 2018 11:01

Overstappen:1Kwaliteit:1
Klantenservice:1Prijs:1
Installatie (monteur):1Snelheid internet:2
Kwaliteit:1
Prijs:1
Snelheid:2

Compleet kanslozen klanten service. Veel valse beloftes en niet met oplossingen komen

25 oktober 2018 17:59

Overstappen:8Kwaliteit:8
Klantenservice:3Prijs:5
Installatie (monteur):10Snelheid internet:9
Kwaliteit:8
Prijs:5
Snelheid:9

Ben al rond 20 jaar klant bij Telfort en (Bijna) tevreden. In al die jaren tweemaal een storing gehad, verder loopt alles altijd op rolletjes.
Helaas moet ik constateren dan de laatste twee jaar het abonnementskosten met bijna 15 euro duurder is geworden, jammer! Van rond €39.00 naar €53.00!
Enkele malen advies geprobeerd te krijgen van de klantenservice, maar dat viel niet mee. Kreeg een hoop onzin als antwoord en geen echt antwoord op mijn vragen!

15 oktober 2018 00:42

Overstappen:9Kwaliteit:8
Klantenservice:9Prijs:7
Installatie (monteur):9Snelheid internet:8
Kwaliteit:8
Prijs:7
Snelheid:8

Alles ging perfect!! ik ben zeer tevreden!!!!!

14 september 2018 21:22

Overstappen:6Kwaliteit:3
Klantenservice:6Prijs:2
Installatie (monteur):6Snelheid internet:2
Kwaliteit:3
Prijs:2
Snelheid:2

Valt iedere keer uit word er gek van heb acuut op gezegd nieuwe router helpt niet we hebben alles geprobeerd maar ben er klaar mee slechte zaak

4 september 2018 14:57

Overstappen:6Kwaliteit:6
Klantenservice:6Prijs:7
Installatie (monteur):6Snelheid internet:6
Kwaliteit:6
Prijs:7
Snelheid:6

We waren destijds overgestapt naar Telfort omdat we een telefoonabonnement hebben, het lijkt ons handiger om alles in 1 pakket te houden en levert ook combinatievoordeel op. Ook staat Telfort bekend als 'niet duur'.
De kwaliteit van internet is matig tot voldoende. De snelheid kan beter, maar echt dramatisch is dat ook niet als ik de verhalen hoor van mijn kennissen van andere providers die qua prijs een stuk hoger zit.
Maar als we elders een scherper aanbod tegenkomen, dan overwegen we wellicht om over te stappen.

20 augustus 2018 13:57

Overstappen:5Kwaliteit:2
Klantenservice:6Prijs:7
Installatie (monteur):8Snelheid internet:2
Kwaliteit:2
Prijs:7
Snelheid:2

De internet is heeeeeel erg traag. De reden is omdat ik in Schiedam woon en de maximale snelheid download is maar 10MB. Heel jammer.

12 augustus 2018 11:23

Overstappen:7Kwaliteit:8
Klantenservice:7Prijs:8
Installatie (monteur):7Snelheid internet:7
Kwaliteit:8
Prijs:8
Snelheid:7

Na lang nadenken ben ik overgestapt en dit is goed gelukt. De monteur was op tijd en heeft alles in orde gemaakt. De snelheid van de verbinding is zelfs sneller dan beloofd. Zéér tevreden.

10 augustus 2018 12:51

Overstappen:6Kwaliteit:7
Klantenservice:6Prijs:7
Installatie (monteur):6Snelheid internet:6
Kwaliteit:7
Prijs:7
Snelheid:6

Verhouding prijs/kwaliteit voldoende. We stellen niet te hoge eisen aan de snelheid en willen dus ook niet de hoofdprijs hiervoor betalen. Snelheid en kwaliteit internet voldoende en de prijs is niet duur.

9 augustus 2018 19:35

Overstappen:7Kwaliteit:3
Klantenservice:4Prijs:2
Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:1
Kwaliteit:3
Prijs:2
Snelheid:1

Sinds enkele maanden werkt de WIFI niet naar behoren. Apparaten geven volle signaalsterkte, echter zowel op tablets als iphones komt er nagenoeg geen data binnen. Kort erna hetzelfde euvel met ALLE bekabelde apparatuur. Netflix blijft soms een 10 tal minuten draaien terwijl we dit juist hadden genomen vanwege het ontbreken van reclame. IEDERE aansluiting toch maar weer voor de 10e keer gecontroleerd.
ook een 10 tal keren contact opgenomen met Telfort waarbij iedere maal het 'stappenplan'werd gevolg; uiteindelijk zonder succes. Ook een nieuw modem en monteur hebben geen enkele verbetering gebracht. Ten ende raad nogmaals om een monteur verzocht.
Deze kon vanuit zijn auto al aangeven dat het aan onze apparatuur laag want het inkomend signaal was blijkbaar prima.
Er is NIETS verplaatst, NIETS veranderd, en GEEN nieuwe of andere devices aangesloten het laatste jaar toen alles gewoon prima werkte.De vloeren zijn 18 cm dik zoals deze al 8 jaar zijn en in de tussentijd hebben we deze ook niet verdikt of aangepast. Ook ligt er geen nieuwe vloerbedekking en de router staat nog geen meter (1) van het aansluitpunt in de woning. Ik hoef geen WIFI achterin mijn tuin maar gewoon in de woonkamer zou dit verrekte handig zijn.
We zijn prima begonnen maar slecht ge eindigt . Zoiets al een volle kar afrekenen bij de supermarkt maar thuis tot de conclusie komen dat alleen de bodem van de kar is gevuld en de rest onderweg is verdwenen. conclusie: Slechte service; meedenken 0%, waardeloos bedrijf.

13 juli 2018 18:06

Overstappen:n.v.t.Kwaliteit:8
Klantenservice:8Prijs:8
Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:7
Kwaliteit:8
Prijs:8
Snelheid:7

Blij dat wij bij Telfort zijn gegaan! Goed bereik ook met onze WiFi boven! We hadden geen monteur nodig, want het was simpel te installeren. Heel soms hebben we wat storing waardoor het internet iets langzamer is, maar welke provider heeft dat niet?!

17 juni 2018 12:16

Overstappen:8Kwaliteit:8
Klantenservice:7Prijs:10
Installatie (monteur):7Snelheid internet:8
Kwaliteit:8
Prijs:10
Snelheid:8

Telfort is een perfecte prijs/kwaliteit provider voor mij. Met 50 mbit glasvezel kom ik aan alle activiteiten toe zonder erg van langzame verbinding. Enige nadeel is wel dat ik extra moest betalen als ik voor de TV een extra kastje wilde hebben vanuit het stroom, ipv een kabel vanuit de meterkast naar de woonkamer toe. Ik had stiekem wel gehoopt dat dit ook bij het pakket zou zitten.

In vergelijking met Ziggo in ieder geval een groot prijsverschil en qua tv aanbod doet Telfort zeker niet onder!

31 mei 2018 11:41

Overstappen:7Kwaliteit:8
Klantenservice:8Prijs:8
Installatie (monteur):7Snelheid internet:8
Kwaliteit:8
Prijs:8
Snelheid:8

Prima service, geen enkele problemen met de klantenservice.

31 mei 2018 11:11

Overstappen:9Kwaliteit:8
Klantenservice:9Prijs:9
Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:9
Kwaliteit:8
Prijs:9
Snelheid:9

Ik ben al jaren klant van Telfort en heb nog nooit problemen gehad.

Sinds maart 2018 ben ik overgestapt naar alles-in-1 pakket, waarbij ik een nieuw modem-router gekregen heb.

Ik hen een tijdje gewacht met het schrijven van de review, omdat ik eerst een tijdje mijn ervaring wilde opdoen.

Na de opgave dat ik naar het alles-in-1 pakket wilde had ik twee dagen later al de hardware in huis en kon ik alles installeren.

De overstap naar dit nieuwe pakket is perfect verlopen, waarbij de medewerking van Telfort klantenservice bij mij als zeer deskundig is ervaren.

De interactieve televisie is voor ons een zeer grote vooruitgang t.o.v. de digitale televisie van De Delta die in Zeeland de kabeltelevisie-functionaliteit levert.

Alles werkt perfect en ben zeer tevreden over Telfort.

23 mei 2018 10:19

Overstappen:1Kwaliteit:n.v.t.
Klantenservice:1Prijs:n.v.t.
Installatie (monteur):1Snelheid internet:n.v.t.
Kwaliteit:n.v.t.
Prijs:n.v.t.
Snelheid:n.v.t.

Ik heb een internet abonnement bij Telfort afgesloten. Helaas kon ik dit internet niet aansluiten omdat wij de aansluiting in ons huis miste. Er is nog iemand langs geweest van KPN die dit is komen checken (dat kost schijnbaar 330euro maar ons was beloofd dat het gratis zou zijn).
Binnen het opzegtermijn heb ik opgezegd. WEL werd er de maand erna 30 euro abonnement kosten afgeschreven! Ik gaan bellen, was een foutje.. Week later krijg ik een factuur van 330 euro binnen. Weer gaan bellen. Zou geregeld worden. Het is nu 3 maanden later en ik hang nog steeds om de dag met de klantenservice aan de lijn. Geld nog steeds niet terug...

16 mei 2018 22:26

Overstappen:1Kwaliteit:1
Klantenservice:1Prijs:4
Installatie (monteur):1Snelheid internet:2
Kwaliteit:1
Prijs:4
Snelheid:2

Echt in 1 woord WAARDELOOS. Vreselijk onbeschofte klanten service en vreselijk slechte verbinding. Ben meteen na me contract was afgelopen overgestapt naar tmobile. Dit bevalt prima.
Mensen ik raad jullie telfort af!!!!!

7 mei 2018 10:56

Overstappen:3Kwaliteit:1
Klantenservice:1Prijs:3
Installatie (monteur):1Snelheid internet:1
Kwaliteit:1
Prijs:3
Snelheid:1

Hele slechte service
TL;DR: Internet Snelheid is traag 20% van de 50 Mbps die ik heb besteld.

Ik probeerde contact op te nemen met Telfort als eerste het nummer 0800 1707 wat mij in contact bracht met de verkoop afdeling die me niet kon doorverbinden. Toen moest ik bellen met het 0900 9596 nummer waarvan ik na het inspreken van klantenservice werd door verbonden met mobiel i.p.v. het algemenen kanaal. Uiteindelijk door verbonden met de juiste afdeling Internet, waarna ik heb uitgelegd dat ik traag Internet ervaar bij mij thuis en ik eigenlijk al alles geprobeerd heb en dat ik de modem al een week heb laten draaien om te kijken of dat de snelheid omhoog gaat. Helaas wil dat niet hoger worden en blijft hangen om ongeveer 10Mbps. Dit aangegeven zij (Klantenservice) zien dat er een fout in het Snelheids profiel zit, maar toch willen ze dat er een Guidion monteur ingeplanned moet gaan worden ik als klant die in eerste instantie 50 Mbps Internet heeft besteld moet het probleem van Telfort gaan oplossen. Dit terwijl ik een dag te laat was met opzeggen, maar de dag van opzegging waren zij gesloten,dat is dus de ZONDAG!

Nu moet ik een Guidion monteur in laten plannen voor een probleem die zij met het pushen van een profiel kunnen oplossen.

Na het inplannen van een moneteur is die niet op de juiste (Afgesproken) tijd langs gekomen waardoor ik weer een met de klantenservice van Telfort moest bellen om een nieuw ticket aan te laten maken waarna ik zelf weer contact moest opnemen met Guidion om weer een monteur in te laten plannen. Die monteur was op de dag zelf ziek gemeld en nu moet ik weer wachten voor dat ik kan internetten met de snelheid waarvoor ik betaal.

4 mei 2018 09:55

Overstappen:8Kwaliteit:7
Klantenservice:6Prijs:8
Installatie (monteur):8Snelheid internet:6
Kwaliteit:7
Prijs:8
Snelheid:6

Goed basispakket.
Weinig storingen.
Goede wifi

26 april 2018 11:39

Overstappen:6Kwaliteit:3
Klantenservice:2Prijs:6
Installatie (monteur):3Snelheid internet:6
Kwaliteit:3
Prijs:6
Snelheid:6

Na een verhuizing helemaal geen signaal meer!
Er wordt belooft dat je binnen 48 uur geholpen/gebeld wordt, maar je hoort niets.
Na zelf maar weer bellen, blijkt de vorige medewerker iets verkeerd aangevinkt te hebben.
Vervolgens gebeurt er weer niets.
Nu een week verder, maar geen stap verder met Telfort.
Wij overwegen overstap naar Ziggo!

23 maart 2018 21:49

Overstappen:10Kwaliteit:10
Klantenservice:9Prijs:8
Installatie (monteur):9Snelheid internet:8
Kwaliteit:10
Prijs:8
Snelheid:8

Zeer tevreden. Na telefonisch aanbod overgestapt. Snelle, gratis montage door monteur. Tevreden klant.

18 maart 2018 21:18

Overstappen:7Kwaliteit:6
Klantenservice:5Prijs:8
Installatie (monteur):6Snelheid internet:4
Kwaliteit:6
Prijs:8
Snelheid:4

Langzame intentie, wordt regelmatig onderbroken. Heel vaak hierover gebeld. Steeds dezelfde stappen ondernomen, die de klantenservice mij heeft geadviseerd. Er wordt niet naar mij geluisterd en geholpen. Daar werken mensen, die er zelf geen verstand van hebben. Telkens het smoesje, zal wel bij jou thuis liggen. Niets is minder waar.

17 maart 2018 13:27

Overstappen:8Kwaliteit:7
Klantenservice:5Prijs:5
Installatie (monteur):9Snelheid internet:6
Kwaliteit:7
Prijs:5
Snelheid:6

Ik vind in het begin rekenen ze teveel na het abbonnement wat je af gesloten hebt van de 6mnd heb ik er 3 mnd teveel betaald verder vind ik de zender indeling waardeloos .Je email adres werkt niet als je all es in een neemt kom je niet in je mobiel rekening waardeloos allemaal blyf ook zeker niet by deze provider. Heb er genoeg af.

7 maart 2018 07:36

Overstappen:8Kwaliteit:8
Klantenservice:7Prijs:5
Installatie (monteur):8Snelheid internet:8
Kwaliteit:8
Prijs:5
Snelheid:8

Al jarenlang telfort tv. Internet en mobielabonnement met behoud van bel minuten, prima regeling. Goede en prettige sevice.

25 februari 2018 09:29

Overstappen:6Kwaliteit:6
Klantenservice:6Prijs:6
Installatie (monteur):6Snelheid internet:1
Kwaliteit:6
Prijs:6
Snelheid:1

Ik ben zo ontevreden over telfort zijn internet. Hij is traag blijft haperen er is al 4 x een monteur geweest 1 x modem vervangen heb wifi versterker gekregen maar nee ontvangst van internet is nog steeds niet goed.

23 februari 2018 23:10

Overstappen:7Kwaliteit:7
Klantenservice:7Prijs:7
Installatie (monteur):7Snelheid internet:5
Kwaliteit:7
Prijs:7
Snelheid:5

Het internet is niets snel en stabiel. Denk er serieus ober na om over te stappen

12 februari 2018 17:44

Overstappen:6Kwaliteit:5
Klantenservice:9Prijs:6
Installatie (monteur):9Snelheid internet:6
Kwaliteit:5
Prijs:6
Snelheid:6

Zo nu en dan ontvang ik een cirkeltje en dan geen beeld, wachten tot 25 dan blijft het getal staan en moet ik opnieuw starten.

17 januari 2018 12:16

Overstappen:8Kwaliteit:8
Klantenservice:n.v.t.Prijs:6
Installatie (monteur):8Snelheid internet:7
Kwaliteit:8
Prijs:6
Snelheid:7

Ik ben tevreden over telfort. Het is niet de goedkoopste provider, maar de kwaliteit is best goed.
Internet valt af en toe uit, maar dat vind ik niet zo heel erg. Ik vind het opnemen op de tv erg fijn. Er is genoeg ruimte om programmas op te nemen en je kan er meerdere tegelijk opnemen. Erg fijn.

17 januari 2018 10:42

Overstappen:9Kwaliteit:9
Klantenservice:8Prijs:8
Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:9
Kwaliteit:9
Prijs:8
Snelheid:9

Heel blij met de overstap dat hadden wij veel eerder moeten doen! Voorheen lag ons internet er vaak uit of WiFi die moeilijk deed en sinds we zijn overgestapt nergens meer last van! We betalen nu wel ietsje pietsje meer, maar hebben daar ook echt profijt van! Daarbij zijn we heel goed geholpen door de klantenservice bij het aansluiten, want we hadden iets over het hoofd gezien, dus zij hielp ons stap voor stap!

21 november 2017 02:53

Overstappen:8Kwaliteit:5
Klantenservice:6Prijs:7
Installatie (monteur):9Snelheid internet:5
Kwaliteit:5
Prijs:7
Snelheid:5

Geen grote problem. Maar snelheid kan beter worden. Pakketje meer flexible kan zijn.

15 november 2017 18:00

Overstappen:8Kwaliteit:7
Klantenservice:6Prijs:7
Installatie (monteur):7Snelheid internet:7
Kwaliteit:7
Prijs:7
Snelheid:7

Al 3,5 jaar klant bij Telfort, stond ik op het punt mijn abonnement weer met een jaar te verlengen, er werd mij een leuk aanbod gedaan met diverse kortingen voor 3 maanden off een half jaar. Toen ik de bevestigingsmail binnen kreeg bleek dit er ook in te staan, echter na deze periode zou ik dan 70 euro per maand gaan betalen, terwijl ik nu voor datzelfde pakket 66 euro betaal. het laatste half jaar is mijn abonnement al in 2 stappen verhoogd van 58 via 60 naar 66 euro. Bij de verlenging telefonisch was ook met geen woord gerept over verhoging van het abonnementsgeld, en ik voel me dan ook een beetje genaaid door Telfort. Dit is een beetje het verhaal van de sigaar en de doos. Telfort ga eens anders met je trouwe klanten om.
Zit er nu hard over te denken ergens anders naar toe te gaan.

11 november 2017 11:34

Overstappen:n.v.t.Kwaliteit:2
Klantenservice:5Prijs:6
Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:1
Kwaliteit:2
Prijs:6
Snelheid:1

Al lange tijd klant bij Telfort maar de laatste 2 jaar heb ik hele slechte ervaring met het internet en bellen. Monteur is al langs geweest deze gaf zelf het advies een andere provider te nemen omdat Telfort met zijn lage prijzen geen prijs/kwaliteit garantie meer kan geven omdat er teveel mensen aangesloten zijn bij Telfort. Waarom ik nu echt wil overstappen is, omdat ik geen telefoon of internet had deze week en al constant problemen als ik wel internet had. de versterker werkt niet meer computer moet iedere keer weer gelinkt worden met het modem. Ik ben dan ook erg blij dat ik geen tv heb van Telfort omdat het dan helemaal huilen met de pet op zou zijn, tot overmaat van ramp belde ik op donderdag voor de monteur en deze komt pas dinsdag na 18.00 uur omdat er geen monteur hier in de buurt woont, slechte service !!!!!!
Telfort wil ik enkel het advies geven: Waardeer jullie klanten zeker als ze al jaren klant zijn

10 november 2017 02:37

Overstappen:8Kwaliteit:7
Klantenservice:8Prijs:7
Installatie (monteur):6Snelheid internet:8
Kwaliteit:7
Prijs:7
Snelheid:8

Goede service, goede prijzen.
Tot nu toe nooit problemen gehad bij telfort.
Altijd netjes geholpen via de klantenservice

7 november 2017 19:09

Overstappen:7Kwaliteit:7
Klantenservice:8Prijs:8
Installatie (monteur):6Snelheid internet:7
Kwaliteit:7
Prijs:8
Snelheid:7

Al weer 4 jaar tevreden klant van Telfort. Je merkt dat je meevaart op KPN techniek en apparatuur. Zo zijn de mogelijkheden nagenoeg gelijk aan het duurdere KPN. Ik had tot voor kort 3 tv toestellen, meerdere mobiele telefoons en pc's gelijkertijd op een internetverbinding van 20mb, zonder problemen. Nu er hier 100mb mogelijk is heb ik ze gebeld, zonder meerprijs de upgrade gekregen, 6 maanden 20 euro korting en het nieuwste modem. Overstappen dus niet nodig (was ook niet gewenst)!

4 november 2017 23:19

Overstappen:10Kwaliteit:10
Klantenservice:10Prijs:10
Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:10
Kwaliteit:10
Prijs:10
Snelheid:10

Het betrof een overstap van het voorheen Lijbrandt naar Telfort
Ik kreeg dezelfde waardes als ik bij Lijbrandt had, deze is opgehouden te bestaan. En tot op de dag van vandaag nog steeds tevreden met de diensten.

22 oktober 2017 12:03

Overstappen:7Kwaliteit:7
Klantenservice:7Prijs:6
Installatie (monteur):7Snelheid internet:6
Kwaliteit:7
Prijs:6
Snelheid:6

Ik ben al jaren klant bij Telfort en daar ooit terecht gekomen vanwege dat zij toen bekend stonden als prijsvechter. Je betaalt een lage prijs voor gewoon een basis dienst. Niets meer, niets minder. Ik heb het idee dat Telfort nog steeds aan de goedkopere kant is, maar er zijn betere deals vandaag de dag. Misschien toch eens om me heen kijken en moeite doen voor een overstap, elke besparing in de maand is er weer eentje.

19 september 2017 23:52

Overstappen:1Kwaliteit:n.v.t.
Klantenservice:6Prijs:n.v.t.
Installatie (monteur):1Snelheid internet:n.v.t.
Kwaliteit:n.v.t.
Prijs:n.v.t.
Snelheid:n.v.t.

het verhuizing service is helemaal slecht. vanaf juli aangemeld, beloofd dat alles zou soepel zijn toch tot september geen internet. het was meermalen afspraak gemaakt met de monteur, toch nog geen verbinding, want geen glasvezel beschikbaar.
het was beloofd dat er zeker glasvezels is. de medewerken van reggefiber was ook in het huis, maar geen informatie daarna. en later kwam weer monteur van guidion toch geen kastje voor glasvezel.
was geholpen met noodpakket, echter de eerste twee pakket waarschijnlijk naar mijn oud adres gestuurd worden. uiteindelijk na meermalen contact via twitter is een gestuurd naar een juiste adres.
volgens de website van telfort, glasvezel is beschikbaar
volgens de buren, glasvezel is beschikbaar in het adres
volgens telfort/reggefiber, nog niet duidelijk wat het probleem is.
en ik betaal nog maandelijks internetkosten met automatisch incasso.
klinkt alles zijn verkeerd gelopen, en chaos van administratie, ondanks online ingevuld, en daarna gebeld wordt.

19 september 2017 21:52

Overstappen:4Kwaliteit:7
Klantenservice:5Prijs:10
Installatie (monteur):7Snelheid internet:8
Kwaliteit:7
Prijs:10
Snelheid:8

Ik ben doof...ik woon in Apeldoorn...ik heb gekozen bij Telefort winkel in Utrecht, omdat verkoper van Telefort uit Apeldoorn maakt onprettige opmerkingen. Inderdaad Telefort is de goedkoopste en daarnaast een abonnement Eredivisie voetbal. Ondanks herhaaldelijk verzoek dat de pakket zou rond op 17 december bij mij komen...helaas was pakket rond op 23 december aangekomen, hierover ben ik minder tevreden. Bij aansluiten van Telefort liep niet vlekkeloos, daarbij heb ik veel whatsapp berichten met mijn broer. Hij gaf voor mij instructie, uiteindelijk heb ik zelf geïnstalleerd. Nu doet tv van Telefort prima en goed beeld. Enige van Telfort is goedkoopste. Natuurlijk veel beter dan bij Ziggo.

13 september 2017 08:10

Overstappen:8Kwaliteit:9
Klantenservice:9Prijs:6
Installatie (monteur):9Snelheid internet:6
Kwaliteit:9
Prijs:6
Snelheid:6

ik heb nog nooit problemen gehad en ben al 8 jaar klant. super is Telfort

25 juli 2017 22:21

Overstappen:10Kwaliteit:1
Klantenservice:2Prijs:2
Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:1
Kwaliteit:1
Prijs:2
Snelheid:1

geen goede keuze geweest je betaald meer dan er staat echt oplichting internet valt steeds uit soms tv

en als je ff geen genoeg geld hebt blokeren ze je mob terwijl ik dan netjes een betaal regeling wilt treffen

een walgelijk klant behandeling en niet mee denken ik ben pleite daar

1 juli 2017 10:26

Overstappen:9Kwaliteit:9
Klantenservice:9Prijs:10
Installatie (monteur):9Snelheid internet:9
Kwaliteit:9
Prijs:10
Snelheid:9

Alles naar wens ik heb nog nooit problemen gehad en ben al 4 jaar klant

27 juni 2017 12:04

Overstappen:9Kwaliteit:10
Klantenservice:9Prijs:8
Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:10
Kwaliteit:10
Prijs:8
Snelheid:10

Overgestapt van Ziggo naar Telfort omdat ik al een sim only abonnement bij Telfort had lopen.
Hierdoor ontvang ik nu 5 euro korting op internet en tv en na verlenging sim only 200 mb en 25 bel minuten gratis erbij. nu 700mb en 175 min. voor 13,50 en 4g.
Installatiepakket werd thuisgestuurd precies volgens de planning en is zeer eenvoudig te installeren. Hoor
Ik ontvang max 50Mb op m'n adres, en dat werkt perfect en is snel genoeg.
ook netflix via de decoder werkt perfect.
Dus zeer tevreden met Telfort.

22 juni 2017 12:32

Overstappen:6Kwaliteit:2
Klantenservice:6Prijs:1
Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:1
Kwaliteit:2
Prijs:1
Snelheid:1

Iedere keer de modem opnieuw opstarten omdat de tv ontvangst of de WiFi weer uitvalt, en dan zeggen ze nu ook dat je tablet met android 4.2 in juli 2017 niet meer goed is voor tv ontvangst. Dus moet je maar een nieuwe tablet aanschaffen. In een woord waardeloos.

9 juni 2017 17:35

Overstappen:n.v.t.Kwaliteit:6
Klantenservice:5Prijs:7
Installatie (monteur):6Snelheid internet:8
Kwaliteit:6
Prijs:7
Snelheid:8

Minpunten:
Wifi is niet optimaal en in enkele ruimten vaak slecht.
Betaalde klantenservice is vriendelijk maar vaak (te) onkundig. Wel verbetering t.o.v. aantal jaar geleden.
Kreeg Wifi versterker toegestuurd, maar dat werkt totaal niet. Abonnementskosten daardoor gestegen, maar Wifi versterker terugsturen en abonnement weer herstellen kon niet.
Wifi springt nu steeds van de een op de andere internettoegang. Heel irritant, vooral met een draadloze printer.
Steeds als ik geholpen ben (door bijvoorbeeld een nieuwe router of uiteindelijk een monteur, blijkt dit maar van korte duur te zijn. Het probleem om Wifi stabiel en sterk genoeg te ontvangen in alle ruimten blijft (te) moeilijk.

Pluspunten:
Service lijkt beter dan aantal jaar geleden.
Prijs is oké

6 juni 2017 11:09

Overstappen:7Kwaliteit:8
Klantenservice:8Prijs:6
Installatie (monteur):7Snelheid internet:8
Kwaliteit:8
Prijs:6
Snelheid:8

Al bijna 10 jaar lid, zonder echt grote problemen. Snelheid altijd goed. Maar door de prijsverhogingen niet meer de prijsvechter van vroeger. Om die reden stap ik over. Jammer.

28 mei 2017 17:46

Overstappen:8Kwaliteit:9
Klantenservice:9Prijs:9
Installatie (monteur):5Snelheid internet:9
Kwaliteit:9
Prijs:9
Snelheid:9

Ik vind Telfort de beste provider van Nederland. Het is niet te duur. Laats werd ik gebeld door een andere provider die mij een aanbod deed. Ze vroeg welke ik nu had en ik zei Telfort en ik betaal dit en dat per maand. Tja daar kon ze niet onder zitten. Ik ben zeer tevreden met Telfort. Alles wat ik nodig heb. Weinig stroringen en altijd vriendelijk als je een vraag hebt.

25 mei 2017 08:41

Overstappen:1Kwaliteit:4
Klantenservice:6Prijs:6
Installatie (monteur):1Snelheid internet:4
Kwaliteit:4
Prijs:6
Snelheid:4

Telfort doet alles, ook de tv, via internet verbinding. Voor mij hield de installatie daarom in dat de coax bekabeling moest worden omgeruild voor internet kabels.
Een tijdrovende klus met een hoop kosten, maar a la, dan ben je ook klaar voor de toekomst nietwaar?
Nee dus. Het internet hapert met grote regelmaat, waardoor bv bij Netflix binnen de kortste keren beeld en geluid niet meer synchroon lopen, en de tv hikt en naar het eerste kanaal springt.
Contact met de servicedesk leverde een nieuwe router op, maar dat hielp niks.
In mijn beleving had het met het modem van doen, maar daar wilden zij niet aan.

Na 2 jaar gemodder ben ik er wel klaar mee.
Ik begrijp niet dat een bedrijf met zichzelf kan leven als je dit aan je klanten levert.

Ik zoek een andere provider.

14 mei 2017 19:30

Overstappen:9Kwaliteit:10
Klantenservice:9Prijs:10
Installatie (monteur):6Snelheid internet:10
Kwaliteit:10
Prijs:10
Snelheid:10

Overgestapt van KPN naar Telfort. Telfort regelde de overstap zonder problemen op de afgesproken datum werkt zowel de TV als Internet probleemloos. Bij al 2 jaar klant van Telfort en heb geen problemen ondervonden ook de klantenservice die ik heb geraadpleegd zijn goed op de hoogte van de gebruikelijke storingen. Alle lof voor Telfort zeer goede ontvangst van TV en Internet en lekker goedkoop.

14 mei 2017 14:10

Overstappen:10Kwaliteit:1
Klantenservice:4Prijs:9
Installatie (monteur):1Snelheid internet:1
Kwaliteit:1
Prijs:9
Snelheid:1

Cheap you want , cheap you get.

Worst provider i ever encountered. I will never make this mistake again.
Deliver the package on time, connection on time as well.. great!
Internet speed .. bad due to upgrades, wait 2 month , upgrades are done.. internet is still BAD! and then it finally dies.

WORST PROVIDER EVER. You cannot get out of the contract , you cannot upgrade, you cannot rely on them to fix your problems.

6 mei 2017 20:01

Overstappen:8Kwaliteit:4
Klantenservice:1Prijs:5
Installatie (monteur):8Snelheid internet:7
Kwaliteit:4
Prijs:5
Snelheid:7

Heb sinds 2 weken dagelijks elk uur 2 minuten uitval tv, internet en telefoon. Heb mails gestuurd. Kan niet aan mijn installatie liggen want mijn buren hebben hetzelfde. Ik moet maar bellen zeggen ze maar dat heeft geen zin. Ik ga overstappen. Dit is om gek van te worden.

29 april 2017 23:02

Prijs/kwaliteit:5Installatie:6
Snelheid:6Overstap:6
Klantenservice:2Eindcijfer:2
Installatie:6
Overstap:6
Eindcijfer:2

momenteel helemaal ruk geen ontvangst meer op de laptop en zij weten ook geen oplossing

28 april 2017 22:25

Prijs/kwaliteit:9Installatie:8
Snelheid:9Overstap:8
Klantenservice:9Eindcijfer:8
Installatie:8
Overstap:8
Eindcijfer:8

We hebben sinds anderhalf jaar het glasvezel pakket met 100/100mbit. En interactieve tv met opname pakket.
De overstap verliep soepel en het modem en tv kastje werd netjes aangesloten door een monteur.
De behaalde snelheid via speedtest ligt meestal tussen de 110 en 130mbit voor zowel up als download, oftewel boven verwachting!
Het enige nadeel is de kwetsbaarheid van de amino tv kastjes. Deze zijn al een aantal keer omgewisseld omdat deze nogal snel storingen geven wanneer er bijvoorbeeld onweer is geweest. De klantenservice stuurt de nieuwe kastjes snel op en de oude is makkelijk te retouren.
Al met al zijn we zeer tevreden!

28 april 2017 19:54

Prijs/kwaliteit:8Installatie:10
Snelheid:8Overstap:10
Klantenservice:8Eindcijfer:9
Installatie:10
Overstap:10
Eindcijfer:9

Goeie prijs en kwaliteit waar voor je geld!! Echt een aanrader!!!

27 april 2017 10:26

Prijs/kwaliteit:3Installatie:6
Snelheid:2Overstap:6
Klantenservice:1Eindcijfer:3
Installatie:6
Overstap:6
Eindcijfer:3

Waardeloos, eerst bij de buren geïnstalleerd, na veel bellen duidelijk gemaakt dat wij op 58a wonen en niet op 58. Toen bericht gehad dat ze zouden instaleren op 58a, nooit iemand gezien en wel rekening sturen van 103 euro niet betaald natuurlijk. Kwam zelfs een incasso bedrijf aan te pas. Mensen niet doen en ga voor een ander bedrijf dan Telfort.

12 april 2017 16:29

Prijs/kwaliteit:5Installatie:5
Snelheid:5Overstap:6
Klantenservice:5Eindcijfer:4
Installatie:5
Overstap:6
Eindcijfer:4

Ik heb het net op gezegd bij telfort. Problemen vanaf het begin ,wordt steeds erger. Modem iedere keer opstarten bij tv kijken of bij internetten. En dan hun belachelijke adviezen wat niet werkt.En dan nog te beroerd om een het nieuwste modem te geven, wat het wel aan kan..
Slechte ervaring tegen over ziggo ,dat was echt veel beter.

11 april 2017 07:57

Prijs/kwaliteit:8Installatie:9
Snelheid:8Overstap:10
Klantenservice:10Eindcijfer:9
Installatie:9
Overstap:10
Eindcijfer:9

Vooral de oplossingsgerichte en zeer vriendelijke klantenservice ben ik erg tevreden over. Een nieuwe vervangende modem is snel in huis.

23 februari 2017 00:40

Prijs/kwaliteit:7Installatie:8
Snelheid:7Overstap:8
Klantenservice:8Eindcijfer:7
Installatie:8
Overstap:8
Eindcijfer:7

Al jaren klant en tot nu toe zeer tevreden. Heb de afgelopen 4 jaar altijd een behoorlijke korting gehad waardoor ik klamt ben gebleven maar helaas willrn ze dit jaar geen korting meer geven en ben genoodzaakt over te stappen .jammer

4 februari 2017 11:08

Prijs/kwaliteit:3Installatie:6
Snelheid:2Overstap:4
Klantenservice:2Eindcijfer:2
Installatie:6
Overstap:4
Eindcijfer:2

Ik heb nu 3 jaar internet van Telfort waarvan het ongeveer de helft van de tijd niet heeft gefunctioneerd zoals het zou moeten. Er zijn al twee monteurs langsgeweest om te kijken waar het probleem zat maar ik ontvang steeds alleen nieuwe modems die het probleem niet verhelpen. De klantenservice is vaak ontzettend onvriendelijk en je staat lang in de wacht. Ook bij overstappen drie jaar geleden was het geen pretje. Ik moest overstapkosten betalen en in totaal ca. 90 euro om de tv's draadloos te kunnen laten ontvangen, want volgens medewerkers van Telfort is het normaal om een draad vanuit de meterkast door heel het huis te leggen. Al met al ben ik blij dat ik ga verhuizen en overstappen. Ik ga nooit meer terug naar Telfort.

27 januari 2017 07:31

Prijs/kwaliteit:9Installatie:10
Snelheid:8Overstap:10
Klantenservice:10Eindcijfer:9
Installatie:10
Overstap:10
Eindcijfer:9

Zeer klantvriendelijk. Bij storing kun je eerst de website met mogelijke oplossingen raadplegen en ook aan de telefoon zijn de medewerkers zeer vriendelijk, behulpzaam en oplossingsgericht. ze zijn heel professioneel en hebben veel technische kennis.

13 januari 2017 06:46

Prijs/kwaliteit:5Installatie:6
Snelheid:5Overstap:6
Klantenservice:6Eindcijfer:6
Installatie:6
Overstap:6
Eindcijfer:6

Qua klantvrindelijkheid scoren ze beter maar voor de rest mis de snelheid ja we kunnen niet meer leveren dan 12mb per keer mw, later in het jaar wordt dit beter nah wacht er nog op, maar goed ik vind prijs van internet en tv duur dacht dat het pluspakket erbij kwam maar zie dat nog niet gebeuren ach wie heeft de juiste en beste internet provider voor me met tv ?

9 januari 2017 15:11

Prijs/kwaliteit:9Installatie:7
Snelheid:9Overstap:8
Klantenservice:7Eindcijfer:8
Installatie:7
Overstap:8
Eindcijfer:8

Ik ben al jarenlang klant bij Telfort.
Hiervoor verschillende gehad, maar voor de zelfde kwaliteit blijf ik toch liever bij Telfort.

Het is een goeie en goedkope provider.
De snelheid is goed, televisie werkt altijd. Ik heb echt nooit problemen,

Verder heb ik nog een mobiel bij telfort. Na 10 minuten GRATIS bellen.
Goede dekking en ook super goedkoop. Hierbij nog een combikorting van €5,-

zeker een aanrader voor iemand die goed en goedkoop wil.

Groet van Sjoerd.

7 januari 2017 11:57

Prijs/kwaliteit:9Installatie:9
Snelheid:9Overstap:8
Klantenservice:8Eindcijfer:8
Installatie:9
Overstap:8
Eindcijfer:8

Ben al klant bij Telfort sinds 2010.
Sinds die tijd weinig tot geen problemen gehad.
Ik haal altijd, overal in huis de maximale snelheid. Doordat ik klant ben, zijn mijn ouders ook over gestapt naar Telfort. Ze zijn ook zeer tevreden en nooit problemen gehad.

Dezelfde snelheid en kwaliteit als KPN, voor een kleinere prijs.
En bij problemen word ik geholpen Door een goede klantenservice. Ook de overstap en de installatie is snel en goed afgerond. Omdat ik mijn mobiel er ook heb, ook nog €5 korting. Ik zou telfort zeker aanraden.

7 januari 2017 01:08

Prijs/kwaliteit:9Installatie:9
Snelheid:8Overstap:9
Klantenservice:9Eindcijfer:9
Installatie:9
Overstap:9
Eindcijfer:9

Werkt altijd. Verhuizen in 1 min geregeld met super service

29 november 2016 16:14

Prijs/kwaliteit:9Installatie:1
Snelheid:9Overstap:1
Klantenservice:1Eindcijfer:1
Installatie:1
Overstap:1
Eindcijfer:1

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding en snelheid! je krijgt alleen HELEMAAL niets! dit is mijn ervaring met telfort

Ik vraag een internet verbinding aan met spoed en er wordt mij beloofd dat het binnen een week geleverd kan worden. Ik hoor niets van jullie en bel een week later om te horen te krijgen dat het nooit is verwerkt en dat ik een andere provider moet zoeken als ik het zo snel wil want bij jullie duurt het nu 3 weken voor een aanvraag. en wanneer ik een klacht wil indienen word ik doorverwezen naar een website die mij dan weer terugverwijst naar het zelfde 0900 nummer.

onbegrijpelijk hoe je een bedrijf op deze wijze kan laten draaien.
Bespaar jezelf de moeite en kies voor een betrouwbare provider

22 augustus 2016 13:37

Prijs/kwaliteit:9Installatie:10
Snelheid:8Overstap:9
Klantenservice:8Eindcijfer:9
Installatie:10
Overstap:9
Eindcijfer:9

Overgestapt van Ziggo naar Telfort omdat ik al een sim only abonnement bij Telfort had lopen.
Hierdoor ontvang ik nu 2GB + 600 minuten voor 15,-. Het was of dubbel zoveel data of gratis HBO, maar heb toch maar voor dubbele MB's en minuten gekozen.
Installatiepakket werd thuisgestuurd precies volgens de planning en is zeer eenvoudig te installeren. Hoor ook meer mensen over 0,50ct per gesprek, maar die waren voor ons dus niet nodig.

Ik ontvang max 200Mb op m'n adres, maar met het standaard 40Mb/s max heb ik prima ontvangst door het hele huis. Ook kijken wij graag live tv en tegelijkertijd een gemist programma via de iPad.

Voor alsnog zeer tevreden met Telfort.

16 augustus 2016 14:42

Prijs/kwaliteit:8Installatie:8
Snelheid:7Overstap:6
Klantenservice:7Eindcijfer:8
Installatie:8
Overstap:6
Eindcijfer:8

Over het algemeen een zeer goede tv en internet verbinding, erg stabiel vergeleken met Ziggo.

Ik ben erg vriendelijk te woord gestaan door de klantenservice van Tefort bij het overstappen. Wel jammer van de 50cent per gesprek.

Wat erg gebruiksvriendelijk is bij Telfort is de optie om je tv aan te sluiten d.m.v. de tv-verbindingsset. Hierdoor kan je waar dan ook in je woning zonder het trekken van snoeren tv kijken. Ideaal!

9 augustus 2016 17:18

Prijs/kwaliteit:2Installatie:6
Snelheid:5Overstap:2
Klantenservice:1Eindcijfer:3
Installatie:6
Overstap:2
Eindcijfer:3

Over het algemeen een redelijke verbinding, niet heel stabiel of snel vergeleken met het duurdere (op papier even snelle) KPN abonnement.
De aangevinkte combi-korting wordt niet geactiveerd tot je er zelf een paar keer apart achter aan gaat.
En op het moment dat het mis gaat een ongelofelijk slechte service voor 50cent per gesprek.

Ons specifieke verhaal is als volgt; nadat de internet verbinding plots stopte, heb ik gebeld met de Telfort klantenservice. Hier werd verteld dat er inderdaad geen verbinding was in verband met onderhoud aan de algemene kabel. Bevestigd werd dat het vreemd was dat hierover geen bericht was verstuurt. Binnen een week moest het opgelost zijn. Wanneer de verbinding terug zou zijn, kon ik zelf terugbellen en zouden de gemiste dagen worden vastgesteld en worden gecompenseerd.
Een paar dagen later viel ook de interactieve tv weg. In het eerdere gesprek met de klantenservice hadden we het hierover gehad. De interactieve tv ging dan wel over dezelfde lijn, maar kon inderdaad zijn dat die nog wel zou werken. Daarom toch de week afgewacht.
Helaas was alles nog altijd uit de lucht na een week, dus zelf teruggebeld. Het verhaal moest ik opnieuw uitleggen, ook al kon de vorige melding wel worden teruggevonden. Daarna werd me toch weer gevraagd of ik niet aan de stekker, aansluiting, powerknop, ..., had gezeten. Het standaard klantenservice formulier moest echt weer helemaal doorlopen worden. Dan toch in de wacht. Nog eens in de wacht. Of we teruggebeld mochten worden. Na een uur werden we teruggebeld en werd verteld dat omdat er te lang geen melding was gemaakt de klacht niet verder was opgepakt. Het kon nu nog eens 1,5 week duren, maar wat het dan was of wat er ging gebeuren kon niet worden gezegd. Alternatieven (bijvoorbeeld een Dongel of extra mobiel internetbundel) werden niet geboden.
We hebben per direct opgezegd.

Laat hier een review achter en ontvang een bol.com cadeaubon t.w.v. €5,-
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Schrijf een review!
Schrijf een review!
Bedankt voor uw reactie
Wij controleren het bericht.