prijsvergelijken

Telfort provider-review & ervaringen

Telfort
Telfort
Gemiddeld cijfer Telfort
  • Prijsvergelijken: 7,9
  • Klanten: 5,4
  • Eindcijfer: 6,7/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,8
Klantenservice
5,0
Installatie (monteur)
5,3
Kwaliteit
5,4
Prijs
5,8
Snelheid internet
5,3
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,8
Klantenservice
5,0
Installatie (monteur)
5,3
Kwaliteit
5,4
Prijs
5,8
Snelheid internet
5,3
Gemiddeld cijfer Telfort
Prijsvergelijken: 7,9
Eindcijfer: 6,7/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,8
Klantenservice
5,0
Installatie (monteur)
5,3
Kwaliteit
5,4
Prijs
5,8
Snelheid internet
5,3
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,8
Klantenservice
5,0
Installatie (monteur)
5,3
Kwaliteit
5,4
Prijs
5,8
Snelheid internet
5,3

Pluspunten & Minpunten Telfort

  • Niet duur
  • Degelijk standaard aanbod
  • Voldoende internetsnelheid
  • Extra voordeel als je ook Telfort Mobiel hebt
  • Overstapservice
  • Snelheid afhankelijk van je woonadres
  • Glasvezel lang niet overal beschikbaar
  • Als je extra’s wilt, loopt de prijs snel op

Pluspunten

  • Niet duur
  • Degelijk standaard aanbod
  • Voldoende internetsnelheid
  • Extra voordeel als je ook Telfort Mobiel hebt
  • Overstapservice

Minpunten

  • Snelheid afhankelijk van je woonadres
  • Glasvezel lang niet overal beschikbaar
  • Als je extra’s wilt, loopt de prijs snel op

Klanten reviews

12 augustus 2019 22:28

Overstappen: 2 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Na zeker 10 keer een afspraak gemaakt voor een installateur deze zou elke keer langs komen op verschillende dagen.ik vrij genomen en zag niemand.ik belde naar Telfort waar of de man bleef bleek er dus helemaal weer niets in hun systeem te staan.ik weer gezegd ja maar dat was telefonisch beloofd en afgesproken ze wisten weer van niets.zo bizar.na zoveel telefoontjes naar Telfort gedaan was ik het zat en heb mijn abonnement opgezegd.wat een ergernis de mensen aan de telefoon.waarom zeggen ze komen dan maar er komt niemand wat is de lol hiervan denk ik dan.super slecht

12 augustus 2019 21:53

Overstappen: 2 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Waardeloos Internet

30 juli 2019 11:11

Overstappen: 1 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Al bijna een week zonder tv, telefoon en internet en ik heb een internet services bedrijf te runnen.

Een Guidion monteur heeft een fout gemaakt met een patch in de centrale aldus Telfort. Dat moet Reggefiber oplossen in opdracht van Telfort.

Telfort belt niet terug, informeert niet, doet NIETS behalve mij als klant vertellen dat IK maar eindeloos moet bellen met Guidion en Reggefiber die me dan weer van het kastje naar de muur sturen. Wat heb ik als Telfort klant te maken met hun onderaannnemers? Waarom moet ik hier achteraan en er vele uren insteken (een telefoontje naar Telfort kost tot 11.00u minstens 15 minuten en daarna minstens 30 minuten of langer) om hun onderaannemers te bellen??

Gisteravond nog meldde Telfort dat Reggefiber ermee bezig was geweest maar dat het niet gelukt was. Reggefiber zou ons informeren. Natuurlijk niets gehoord. om 10.30u weer Telfort gebeld.
Antwoord 1: u moet zelf maar een afspraak maken met Reggefiber (afspraak??? er moet in de centrale iets gedaan worden). In de acht. 5 minuten later:

Antwoord 2: 'ja ik ben nieuw en nieuwe mensen kunnen niet alles zien. Maar ik zie wel dat uw aansluiting gisteren is opgeleverd hoor. '

?? Geen aansluiting. Kun u de modem even resetten? Ja, dat kan. Geen verschil natuurlijk.

Antwoord 3: de ticket moet naar een andere afdeling. Want Guidion heeft geen update bij hun laatste actie van de ticket gezet. Dus er is geen opdracht naar Reggefiber. maw: ik zit al weer 24 uur te wachten en er gebeurt NIETS, NADA NOPPES.

Nu gaat het naar de afdeling 'klantrelaties'. En die zouden er dan zsm mee aan de slag gaan. En mij informeren.

Ik tel weer eens een keer of tig tot 10 en moet maar weer afwachten. Ik vind het een schande en je kunt nergens terecht als klant.

Inmiddels hebben we ons abonnement opgezegd. Als je maar niet denkt dat DAT dan gewoon makkelijk ging. Nee, dat was natuurlijk ook een probleem, want de verplichte migratie naar een nieuw glasvezelnetwerk wordt gezien als migratie en gedurende een migratie kan er niet worden opgezegd volgens de klantenservice.

Aha, daarom werd dus onze overstapservice aanvraag bij de nieuwe provider keer op keer geweigerd. Geeft niet hoor, 3 telefoontjes van 20 minuten met de nieuwe aanbieder en het uiteindelijk mailen van de opzegging met reden en gegevens kon er ook nog wel bij. Tijd zat...IK KAN NL TOCH NIET WERKEN zonder internet!!

Ik kon pas via e-mail opzeggen na wederom een gesprek met de Telfort klantenservice en pas nadat ik die erop gewezen had dat ik gewoon 1 maand opzegtermijn heb en die migratie niet op mijn initiatief is en ik me gewoon aan de wettelijke opzegtermijn wil houden.

TOON ALLE 93 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Telfort provider-review & ervaringen

22 maart 2018 (laatste wijziging 24 mei 2019) door Coen

Let op: vanaf 1 mei is Telfort samengegaan met KPN. Je kunt geen pakketten meer bestellen bij Telfort. Onderstaande review is van toepassing op oude pakketten.

Telfort is een rechttoe-rechtaan provider. Maar wat je krijgt, is (althans op papier) prima. Voor een goede prijs.
De internetsnelheid die ze via DSL leveren, is goed: 50 Mbit/s download en 5 Mbit/s upload of 100 Mbit/s en 10 Mbit/s. Meer heb je als gemiddeld gebruiker/gezin niet nodig. Het is wel altijd de vraag hoe snel de verbinding is op jouw adres; die kan afwijken. Maar zelfs als je maar 20 Mbit/s haalt, is dat nog steeds voldoende om bijvoorbeeld video te streamen of te gamen.
Telfort biedt ook glasvezel á 200 Mbit/s down- én upload. Maar dan moet je wel meer willen betalen. Én glasvezel moet beschikbaar zijn op jouw adres. Die kans is vooralsnog klein.
Ook qua TV is Telfort een goede keus: standaard krijg je genoeg zenders en interactieve mogelijkheden (zoals TV pauzeren). Maar wil je extra pakketten of extra TV-ontvangers? Dan loopt je maandelijkse abonnementsprijs rap op.

Als je ook Telfort Mobiel hebt, heb je geluk: dan profiteer je van gratis extra’s. Denk aan FOX Sport Eredivisie, dubbele databundel of korting op je factuur. Zo compenseer je de meerprijs van extra’s weer ietswat.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat