prijsvergelijken

Telfort provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Telfort
  • Prijsvergelijken: 7,9
  • Klanten: 6,1
  • Eindcijfer: 7,0/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,5
Klantenservice
5,8
Installatie (monteur)
5,9
Kwaliteit
5,9
Prijs
6,4
Snelheid internet
5,7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,5
Klantenservice
5,8
Installatie (monteur)
5,9
Kwaliteit
5,9
Prijs
6,4
Snelheid internet
5,7
Gemiddeld cijfer Telfort
Prijsvergelijken: 7,9
Eindcijfer: 7,0/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,5
Klantenservice
5,8
Installatie (monteur)
5,9
Kwaliteit
5,9
Prijs
6,4
Snelheid internet
5,7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,5
Klantenservice
5,8
Installatie (monteur)
5,9
Kwaliteit
5,9
Prijs
6,4
Snelheid internet
5,7

Pluspunten & Minpunten Telfort

  • Niet duur
  • Degelijk standaard aanbod
  • Voldoende internetsnelheid
  • Extra voordeel als je ook Telfort Mobiel hebt
  • Overstapservice
  • Snelheid afhankelijk van je woonadres
  • Glasvezel lang niet overal beschikbaar
  • Als je extra’s wilt, loopt de prijs snel op

Pluspunten

  • Niet duur
  • Degelijk standaard aanbod
  • Voldoende internetsnelheid
  • Extra voordeel als je ook Telfort Mobiel hebt
  • Overstapservice

Minpunten

  • Snelheid afhankelijk van je woonadres
  • Glasvezel lang niet overal beschikbaar
  • Als je extra’s wilt, loopt de prijs snel op

Klanten reviews

3 december 2018 09:25

Overstappen: 3 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 5 Prijs: 5
Installatie (monteur): 4 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 5
Prijs: 5
Snelheid: 5

Zelden tot nooit storing en het aanbod van tv zenders is meer dan voldoende.

28 november 2018 21:28

Overstappen: 2 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 4

Wat een ongeloofelijke slechte organisatie
Ze sturen een brief met een overstap voor analoog naar helemaal glaszvezel middels een mevrouw Geertje Spanjaard
Die mevrouw de directeur heeft geen enkele notie, verstand of besef wat ze in een brief schrijft en aan haar klanten aan wil bieden
Heel eigen organisatie blundert dat het een lieve lust is en kan heeft niet de competenties om het op te lossen echt ze zijn slecht op de hoogte en weten zelf niet hoe het werkt met de overstap
ze vergeten zaken te vermelden en erger weten niet hoe ze teleurgestelde klanten te woord moeten staan

zij bieden wat aan midels ,ik vraag niets mijn analoge verbinding is niet langer meer leverbaar
ze vergeten een belangrijke partij te nomen die alles bepaalt
Ik zou 26 november overgaan naar nieuw glasvezel een week van tevoren gebeld en ze zeiden dat ze geen monteur konden sturen die dag
ze konden niet in de afsprakensysyteen van hun (service ) partner kijken en konden hier niets aan doen
donderdag gebeld vrijdag gebeld en zaterdag gebeld een nieuwe afspraak gemaakt om de oplevereing niet in 26 november te plannen maar 3 december dat is gelukt...
Maaer wat blijkt er is een niewe partij waar niemand over spreekt Reggefiber en die levert de lijn op
en die krijgt geen goede informatie van telfort, dus die levert de lijn op en zie hier.....chaos compleet
ik heb sinds 26 november geen internet wifi of Tv meer en Telfort laat je gewoon stikken ze kunnen niets doen
en ze gooien de telefoon erop als je eist dat ze het moeten oplossen hun fout .hun oplossing
en ze hebben geen noitie hoe ......stuitend....
Dus mensen kappn met telfort en snel naar een ander.... waar het waarschijnlijk niet veel beter is
en mevrouw Geertje Spanjaard snel een andere baan zoeken
ze willen niet eens doorverbinden met management afspraak 3 december is afgezegd want reggefoiber heeft 2 weken nodig , en ze kunnne niet garanderen dat het gaat lukken rond 13 december
SLECHT >>>>SLECHT >>>>SLECHT deze organisatie nog vandaag stoppen
jammer.

22 november 2018 15:45

Overstappen: 1 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 2
Prijs: 5
Snelheid: 2

Mijn partner en ik gaan verhuizen en omdat we bij het nieuwe adres bij een andere provider beter internet kunnen krijgen, besloten we na 5 jaar abonnementschap over te stappen. Ik belde op 30 okotber om de lidmaatschap stop te zetten en onze laatste maand, opzegtermijn, in te kunnen gaan. Door een fout van een medewerker werd ons abonnement niet 4 weken later... maar 4 uur later opgezegd. De drie weken die daarop volgde zijn een paar van mijn meest frusterende weken van mijn leven geweest... erger dan mijn HBO afstudeer periode. Eerst werd er een noodpakket aangevraagd die 2 weken later eindelijk kwam. Toen we vroegen of iemand ons oude abonnement weer kon aanzetten hebben ze zonder onze kennis of toestemming een nieuw abonnement aangevraagd. Toen we hier achter kwamen hebben we gevraagd of ze deze wilden annuleren. Dit zou zijn gelukt, tot ik de volgende dag terug belde en er volgens die medewerker nergens bij stond dat deze geannuleerd zou worden. Vervolgens heb ik een week lang elke dag gebeld en het abonnement leek onmogelijk om af te zeggen. Elk gesprek eindigde met de belofte dat het kosteloos werd afgezegd. Uiteindelijk kregen we een mail met een factuur van 385 euro! Toen ik belde kreeg ik weer excuses voor de zoveelste fout die ze hadden gemaakt. Alleen konden ze dus niet dit voor ons afzeggen en zijn we na 3 weken en bijna elke dag te hebben gebeld en onze hele situatie opnieuw te hebben uitgelegd nog steeds bezig met ons abonnement af te zeggen. Het was een helse ervaring en ik raad iedereen af bij Telfort een abonnement af te sluiten... tenzij je levenslang gaat... want je komt er nooit meer van af.

TOON ALLE 68 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS
Schrijf zelf een Telfort review
Schrijf zelf een Telfort review en ontvang een cadeaubon twv €5,-

Telfort provider-review & ervaringen

22 maart 2018 (laatste wijziging 31 juli 2018) door Coen

Telfort is een rechttoe-rechtaan provider. Maar wat je krijgt, is (althans op papier) prima. Voor een goede prijs.
De internetsnelheid die ze via DSL leveren, is goed: 50 Mbit/s download en 5 Mbit/s upload of 100 Mbit/s en 10 Mbit/s. Meer heb je als gemiddeld gebruiker/gezin niet nodig. Het is wel altijd de vraag hoe snel de verbinding is op jouw adres; die kan afwijken. Maar zelfs als je maar 20 Mbit/s haalt, is dat nog steeds voldoende om bijvoorbeeld video te streamen of te gamen.
Telfort biedt ook glasvezel á 200 Mbit/s down- én upload. Maar dan moet je wel meer willen betalen. Én glasvezel moet beschikbaar zijn op jouw adres. Die kans is vooralsnog klein.
Ook qua TV is Telfort een goede keus: standaard krijg je genoeg zenders en interactieve mogelijkheden (zoals TV pauzeren). Maar wil je extra pakketten of extra TV-ontvangers? Dan loopt je maandelijkse abonnementsprijs rap op.

Als je ook Telfort Mobiel hebt, heb je geluk: dan profiteer je van gratis extra’s. Denk aan FOX Sport Eredivisie, dubbele databundel of korting op je factuur. Zo compenseer je de meerprijs van extra’s weer ietswat.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat