prijsvergelijken

Telfort provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Telfort
  • Prijsvergelijken: 7,9
  • Klanten: 6,0
  • Eindcijfer: 7,0/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,4
Klantenservice
5,7
Installatie (monteur)
5,8
Kwaliteit
5,9
Prijs
6,3
Snelheid internet
5,8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,4
Klantenservice
5,7
Installatie (monteur)
5,8
Kwaliteit
5,9
Prijs
6,3
Snelheid internet
5,8
Gemiddeld cijfer Telfort
Prijsvergelijken: 7,9
Eindcijfer: 7,0/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
9
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
7,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,4
Klantenservice
5,7
Installatie (monteur)
5,8
Kwaliteit
5,9
Prijs
6,3
Snelheid internet
5,8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
6,4
Klantenservice
5,7
Installatie (monteur)
5,8
Kwaliteit
5,9
Prijs
6,3
Snelheid internet
5,8

Pluspunten & Minpunten Telfort

  • Niet duur
  • Degelijk standaard aanbod
  • Voldoende internetsnelheid
  • Extra voordeel als je ook Telfort Mobiel hebt
  • Overstapservice
  • Snelheid afhankelijk van je woonadres
  • Glasvezel lang niet overal beschikbaar
  • Als je extra’s wilt, loopt de prijs snel op

Pluspunten

  • Niet duur
  • Degelijk standaard aanbod
  • Voldoende internetsnelheid
  • Extra voordeel als je ook Telfort Mobiel hebt
  • Overstapservice

Minpunten

  • Snelheid afhankelijk van je woonadres
  • Glasvezel lang niet overal beschikbaar
  • Als je extra’s wilt, loopt de prijs snel op

Klanten reviews

15 maart 2019 17:42

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 2 Prijs: 5
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 5
Snelheid: 1

overstappen en contact met klantenservice was gemakkelijk, maar ze vertelde er niet bij hoe beroerd glasvezel eigenlijk is. sinds ik ben overgestapt heb ik niet overal in huis wifi-bereik, is de snelheid aanzienlijk verlaagd, kost het ontzettend veel moeite om foto's te downloaden, vaak komen die er gewoon niet door...blijf je een wit leeg veld zien ... en terug naar adsl doen ze niet. stelletje oplichters zijn het. !!!!

voor de mensen die twijfelen...doe het niet... glasvezel is een wassen neus, broodje aap verhaal...je gaat er alleen maar op achteruit.. als ik u was zou ik gewoon bij adsl blijven. ik ga kijken of er andere mogelijkheden zijn bij andere providers, want dit is echt van de zotte.. een slechte service. .

3 maart 2019 09:18

Overstappen: 9 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 9
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 9
Snelheid: 8

Telfort is een goede provider als alles werkt
zodra je geen internet heb dan zijn ze niet zo behulpzaam
ze verwijzen alles naar een monteur ( die je zelf moet regelen)
als het probleem te lastig is dan sturen ze gewoon een nieuwe modem

28 februari 2019 22:59

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: 1
Snelheid: n.v.t.

Na 4 dagen van de contractdatum uiteindelijk online! Dat betekent uiteraard ook 4 dagen bellen om de eerder afgesproken afspraak ten uitvoer te laten brengen. De eerste smoes kreeg ik via de mail : adres onvindbaar! Er wonen honderden mensen in onze straat, dus als eerste schoot ik in de lach. Even bellen dus! Volgens de dame heeft de installateur (om hem wat beter te leren kennen, krijg ik 'gelukkig' te lezen in de aankondigings-sms, dat hij o.a. van koken en thee houdt en ICT SPECIALIST is. Nou, beter kan toch niet! Voor het zelfde geld had ik een biertje klaar moeten zetten tussen 12.00 uur en 16.00 uur) mij wel gebeld, maar niet ingesproken. Moet toegeven, beide klopte.! Maar op zijn bon stond geen ... laan. Maar .. ln. Een afkorting die Telfort dacht te kunnen gebruiken, maar de specialist van Guidion out of order freakten (Postcode intypen was blijkbaar geen optie en bellen naar kantoor blijkbaar ook niet) . Maar goed, het was pas 14.00 uur, dus ruim 2 1/2 uur speling dacht ik. Want volgens het mailtje kunnen de specialisten ook een half uur eerder of later dan de afgesproken tijd komen. En met je bestelbusje ben je tenslotte ook niet binnen 10 minuten aan de andere kant van de wereld. Zeker niet als je als ICT specialist een volgend adres vindbaar moet programmeren. Enfin, op het moment dat ik zelf nog in al deze gedachten, oplossingen en hoop zat, wist de dame aan de telefoon mij al te vertellen dat het voor de specialist ONMOGELIJK was om ons nog aan te doen. En ik had al bellende voor de 3e keer de waterkoker aan gezet. Zo ver kan ie toch niet zijn. Maar nee hoor. U begrijpt, ik ontplofte. Helemaal na de boodschap dat ik een nieuwe afspraak moest maken. Wie gaan ze dan sturen, een specialist die als hobby 'astronaut zijn' heeft die met zijn in te tikken coördinatiepunten ons
als een preciesiebom moet gaan vinden en moet hopen dat zijn busje niet zo snel is als de Spaceshuttle! Ik schreef al, dit was de eerste smoes. De rest valt bij de andere reviews te lezen. Tenslotte kreeg ik nog een mail met het verzoek om mijn ervaring met Guidion te delen. Blijkbaar hadden ze na 4 dagen intensieve input niet genoeg! SM is o.a.
een vorm in het uiten van wederzijdse welbevinden, waarbij het aangeven van verdraagzaamheid nodig is. Maar Guidion is onverzadigbaar! Zo'n organisatie heeft nog bestaansrecht ook, waarop hun opdrachtgevers leunen. Trieste combinatie, wat ook veel zegt over deze opdrachtgevers.

TOON ALLE 74 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Telfort provider-review & ervaringen

22 maart 2018 (laatste wijziging 31 juli 2018) door Coen

Telfort is een rechttoe-rechtaan provider. Maar wat je krijgt, is (althans op papier) prima. Voor een goede prijs.
De internetsnelheid die ze via DSL leveren, is goed: 50 Mbit/s download en 5 Mbit/s upload of 100 Mbit/s en 10 Mbit/s. Meer heb je als gemiddeld gebruiker/gezin niet nodig. Het is wel altijd de vraag hoe snel de verbinding is op jouw adres; die kan afwijken. Maar zelfs als je maar 20 Mbit/s haalt, is dat nog steeds voldoende om bijvoorbeeld video te streamen of te gamen.
Telfort biedt ook glasvezel á 200 Mbit/s down- én upload. Maar dan moet je wel meer willen betalen. Én glasvezel moet beschikbaar zijn op jouw adres. Die kans is vooralsnog klein.
Ook qua TV is Telfort een goede keus: standaard krijg je genoeg zenders en interactieve mogelijkheden (zoals TV pauzeren). Maar wil je extra pakketten of extra TV-ontvangers? Dan loopt je maandelijkse abonnementsprijs rap op.

Als je ook Telfort Mobiel hebt, heb je geluk: dan profiteer je van gratis extra’s. Denk aan FOX Sport Eredivisie, dubbele databundel of korting op je factuur. Zo compenseer je de meerprijs van extra’s weer ietswat.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat