prijsvergelijken

Tele2 klanten reviews

Gemiddeld cijfer Tele2
  • Prijsvergelijken: 6,3
  • Klanten: 4,9
  • Eindcijfer: 5,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
6
Zenderaanbod
5
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
6
Zenderaanbod
5
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,5
Klantenservice
4,0
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,5
Prijs
5,9
Snelheid internet
4,6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,5
Klantenservice
4,0
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,5
Prijs
5,9
Snelheid internet
4,6
Gemiddeld cijfer Tele2
Prijsvergelijken: 6,3
Klanten: 4,9
Eindcijfer: 5,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
6
Zenderaanbod
5
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
6
Zenderaanbod
5
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,5
Klantenservice
4,0
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,5
Prijs
5,9
Snelheid internet
4,6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,5
Klantenservice
4,0
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,5
Prijs
5,9
Snelheid internet
4,6
121 klant reviews Schrijf een review

5 oktober 2020 11:01

Overstappen: 7 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 7 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 6
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: 6
Snelheid: 6

Omdat ik me aan mijn contract moest houden zat ik er 2 jaar aan vast, heb in deze periode 8 modems gehad.
Ach dacht 1 nieuwe modem maar 8 werd gewoon teveel!
Ik had contact met de klantenservice deze waren altijd vriendelijk en hij zei je hebt een oude contract en hij wou een nieuwe contract afsluiten ik zei ik ga zoeken en ben toen overgegaan naar Telfort.
Heb in al die tijd bij Telfort nooit problemen gehad.

3 oktober 2020 18:08

Overstappen: 4 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 6
Snelheid: 1

Ik heb via tele2 internet en tv. Twintig mb internet maar daar moet 6 mb af voor de tv. hou je 14 over.... Als ik een test doe via ookla met de tv uit heb ik 11.5 mb, dat is redelijk als je kijkt naar de 14 die ik moet hebben. Maar zet ik de tv aan, dan heb ik nog maar 6 mb internet. Met andere woorden, die tv moet nog van die 14 mb af..... Altijd als ik ze bel ligt het aan mijn snoeren, ik kijk op de verkeerde momenten. Nooit ligt het aan Tele2 in ieder geval. Al dat liegen, slechte klantenservice, je krijgt altijd een grote bek.... Mensen, kijk liever even verder voordat je je in dit moeras stort. Want winnen ga je dit nooit.

Nick

23 september 2020 10:40

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 4
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: 4
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Gedoe rond het afstoten door tele2 van het zonet en versatel emailadres.
Nu na al die jaren moet de trouwe klant gaan betalen voor een service die vele jaren geleden aangeboden werd door tele2.
Doei tele2..... als jullie zo omgaan met een trouwe klant dan kun je wat mij betreft de bietenbrug op.
Nooit weer tele2. Dit is zeer slechte service.

7 september 2020 16:30

Overstappen: 7 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 9 Prijs: 9
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 9
Snelheid: 8

Meer dan te vrede met Tele2, het is idd niet zo modern en hoogstaand qua modem en tv kastje maar daarom is de prijs ook zo enorm vriendelijk . Alleen is het erg jammer dat ze zo koppig zijn geweest met Fox Sports! Dat is een grote misser zeker ook omdat je tegenwoordig niet meer een los fox sports go abonnement kan nemen. (Dit heeft ziggo afgedwongen bij fox) Dus mijn advies doe er wat aan tele2.

30 maart 2020 14:11

Overstappen: 7 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 3 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 7

Sinds vanochtend 06u geen vast internet. Klantenservice gebeld en die hebben nog geen duidelijkheid. Ze weten niet wat het probleem is en tot die tijd moet ik wachten. Er wordt geen alternatief geboden of excuus. Lekker!

5 maart 2020 10:55

Overstappen: 4 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 4
Prijs: 6
Snelheid: 5

I don't recommend anyone to use Tele2 internet.
I had a very annoying experience with them.
I ordered the package from their website. It arrived three weeks later. You have to install the equipment by yourself with the manual. I connected the equipment step by step according to the manual but it didn't work. I checked the tips on their website on setting up the wifi, and tried again and again. I spent two night on it but still not work. Between them I called their service phone number, first time after 5 min of waiting, no human service. Second time, after 10 min of waiting, someone talked with me and asked a lot of questions, just to avoid coming to my home to solve my problem. After another 10 min of negotiation, they agree to send a technician and then start arrange for that. This takes another 10 min of waiting, then they start asking question again. To make an arrangement of coming home service, they want a phone number. I give them my phone number, and then they sent a code to my phone; accidentally my phone was not by my side, I was not able to give them my code. they said they can't help me to make the arrangement because this is the procedure of their company. I asked if they can make the arrangement first. They said no, and suggest me to call them again when I have my phone, which means I have to spend 40 min to call them again.

28 februari 2020 19:01

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: n.v.t. Prijs: 8
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 8
Snelheid: 1

Het is de goedkoopste internetoptie, maar met gemiddeld tussen de 2-13 MBps laat dit toch heel erg veel te wensen over.

26 februari 2020 23:30

Overstappen: 8 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Dramatisch slecht internet op postcode gebied 1032 (Amsterdam regio). Waardeloos! Afgenomen download snelheid: 40MB/sec
Beloofde download snelheid obv postcode check, installateur, en klantenservice: 25MB/sec
Behaalde download snelheid (na komst van installateur) 1.46MB/sec !!!

24 februari 2020 09:04

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 10
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 9

Belangrijk: Ik heb alleen internet bij Tele2!

Ben, wanneer ik dit schrijf, bijna weer drie jaar bij Tele2.
De provider hiervoor heeft een gemeen financieel spelletje gespeeld, maar Tele2 heeft dit bij het overstappen heel goed opgevangen 👍

Ook heb ik, in de periode dat ik bij Tele2 ben, nog geen enkele (merkbare) storing gehad.

Ik gebruik het internet voornamelijk voor mijn mail, WhatsApp, lezen van het nieuws, invullen van mijn belasting etc.

Concusie:
Ik ben super tevreden met mijn Internet Light Abonnement van Tele2 📤📥 👌👍

21 februari 2020 13:35

Overstappen: 1 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 5
Prijs: 5
Snelheid: 5

Ontzettend onbeleefde en onvriendelijke klantenservice. Tele2 heeft een fout gemaakt waardoor ik 2 maanden dubbel abonnement moet betalen maar ze weigeren dit goed te maken. Ik zal nooit meer bij tele2 iets afsluiten.

30 januari 2020 01:04

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Tele 2 hebben mijn tv+ internet abbonement afgesloten. Dit mogen ze alleen doen als je niet betaald en daar bericht over hebt gehad. Er is altijd netjes betaald, nog nooit een achterstand gehad, ineens ben ik afgesloten. De volgende dag deed alles het weer, was een fout in het systeem werd mij verteld. Die zelfde dag dat ik met een medewerker heb gebeld om te vragen hoe het zat, kreeg ik een E-mail : zoals afgesproken bent u vanaf nu geen klant meer bij tele 2!

Pardon? Eerst heb ik een dag geen internet onterecht, en hoor ik dat we zijn afgesloten, de volgende dag is mijn abbonement ineens opgezegd ? Dit is niet besproken en ik begrijp ook niet waar medewerkers het verstand vandaan halen om deze dingen te doen. Tele 2 is goedkoper dan andere providers, blijkt met een reden te zijn. Ik vind het onacceptabel.

28 januari 2020 20:33

Overstappen: 5 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 4 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Internet is goed genoeg. Maar tv is een drama. Je zou alleen ned1, ned2, ned3, net5, sbs6 en veronica terug kunnen kijken. Oke, das een keuze maar triest genoeg is zeker van net5 en veronica nauwelijks een programma terug te kijken. Soms, vaak, maar 1 of 2 programma's op een dag. Of er staat gewoon "geen content beschikbaar" Dus geen enkel programma van die dag van die zender is terug te kijken. Na telefonisch contact met de klantenservice en uiteindelijk mijn rechtsbijstandsverzekering maar noemen wordt r gewoon gezegd dat ze juridisch aan de voorwaarden voldoen omdat er programma's van die zenders zijn terug te kijken. Laatst stond ook 3 op reis van ned3 er gewoon niet tussen. Echt waardeloos. Beloftes die geenszins nagekomen worden. Mocht je terugkijken waarderen neem dan absoluut geen tele2!!!!!!!!

9 januari 2020 21:12

Overstappen: 5 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 1
Prijs: 5
Snelheid: 3

Drama! Al bijna een jaar onderbreking aan lopende band. Meerdere malen contact met klanten service, antwoord reset het modem of je wordt terug gebeld waarna gebeurt er niks. Neem geen Tel2

30 december 2019 05:59

Overstappen: 5 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 2 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 2
Prijs: 1
Snelheid: 1

Drama Tele2, geen internet in huis met name WiFi, gebeld met klantenservice een nieuwe modem opgestuurd, het blijft een drama niet normaal, als een van ons op YouTube is kan de andere niet op internet.

7 december 2019 11:21

Overstappen: 2 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 1

Valse beloftes, nauwelijks internet in Rotterdam, en een vreselijke klantenservice. Na 1 week opgezegd. Ga elders!!! Ik storneer mijn betaling, aangezien zij zich niet aan de overeenkomst houden om diensten te leveren.

9 november 2019 17:34

Overstappen: 3 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 2 Prijs: 3
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 4
Prijs: 3
Snelheid: 3

Lees de allerkleinste lettertjes in je contract. Zelfs daar staat niet in dat:

- je vaker wel dan niet een update krijgt en alles op zwart gaat

- men geen kennis van techniek heeft. Bij een flinke fout werden decoder en modem vervangen. Bleek dat de door hen geleverde HMDI-kabek stuk was.

- programma gemist zou gelden voor elk programma dat je gemist hebt. Staat er zwart op wit. Op Net5 nooit, op Veronica alleen voetbal. Meer zenders zijn niet te bekijken. Geen: RTL4/5/7 etc. Leugenachtig!

- je kunt maar 1 programma op dezelfde tijd opnemen en een andere zender kijken. Je blijft doorzappen en bij elke zender krijg je de melding: 'conflict. Je limiet voor opnemen en tv kijken is bereikt, kies... Blablabla.

-Opnemen: geregeld de kreet:' het opnemen is niet gelukt. Probeer het later nog een keer'. Tegen de tijd dat het lukt is het programma al een kwartier bezig.

- je kunt van een programma dat net is begonnen niet door op OK te drukken lezen waarover het gaat. Hoe dan? Niet!!

- internet. Mijn zoon, die behoorlijk technisch is, opleiding techniek & engineering, wist me te melden dát Tele2 gewoon héél slecht internet heeft.

- ik wilde zsm van Tele2 af, Tele2 meldde dat ik dat 2 dagen eerder had moeten doen. 2 wk op proef. Watbals het net een paar dagen vóór de proeftijd om is, alles misgaat?! Afkoopsom betalen en een flinke ook!

- Constant foutmeldingen en vaak heb je daar zelf nog voor gezorgd ook?!
Je mag een heel stappenplan doorlopen omdat Tele2 zijn zaakjes qua techniek níét voorelkaar heeft.

- oh ja: tele2 komt de boel niet installeren. Als ze dat zelf zouden doen..

5 november 2019 21:53

Overstappen: 4 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 3 Prijs: 3
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 2
Prijs: 3
Snelheid: 1

Bij de storing in het piekmoment werd een werd een vergoeding toegekend. Bij aanvraag van de vergoeding wisten ze zgn van nix.

3 november 2019 00:24

Overstappen: 6 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 5 Prijs: 7
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 3
Prijs: 7
Snelheid: 1

Zo traag...zo onstabiel

29 oktober 2019 14:00

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Zeer slechte klantenservice

21 oktober 2019 15:25

Overstappen: 8 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 7 Prijs: 7
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 7
Prijs: 7
Snelheid: 5

Minder storingen.

18 oktober 2019 15:21

Overstappen: 9 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 8 Prijs: 9
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 9
Snelheid: 9

Gewoon de beste

10 oktober 2019 12:55

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 10
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Ik heb gewoon van tele2 super internet. Bevalt me prima zou zeker niet overstappen

25 september 2019 20:21

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 6
Snelheid: 1

Waardeloos. Tele2 gaf aan binnen een maand te kunnen leveren, maar meer dan 3 maanden later en 10+ telefoontjes en gesprekken was het internet nog steeds niet aangesloten. Na lang wachten aan de telefoon en 'uitzoekwerk' krijg je telkens weer de mededeling "Wat raar, ik kan hier niet zien waarom het nog niet is aangesloten". Vervolgens helpen ze je totaal niet verder en heb je een week later exact hetzelfde gesprek met een andere medewerker. Nog nooit zo'n slechte service gehad. Uiteindelijk toch besloten om de aanvraag te annuleren, aangezien ze na ruim 3 MAANDEN nog steeds geen internetverbinding konden regelen. Nu overgestapt en wel bijna direct na de wettelijke bedenktermijn een werkende internetverbinding.

Oftewel, niet aan beginnen, de klantenservice is waardeloos.

18 september 2019 15:06

Overstappen: 5 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 6
Snelheid: 1

De snelheid wordt slechter. De snelheid was 50 M per s.
Nu is de snelheid is 5 M per s

1 september 2019 09:14

Overstappen: 10 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 10
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 10
Snelheid: 1

Tele2 laten een vrouw van 82. Zonder telefoon aansluiting zitten.
Mevrouw kan niemand bellen.kan geen alarmslaan omdat alarmering niet werk. Monteur schuift probleem bij kpn,of bij carint. Terwijl ze een abnoment heeft van tele2.
Probleem oplossen doen ze niet. Nu dagen verder en nog geen aan sluiting.
Mijn advies neem nooit tele2. Je betaald voor telefoon die je niet kan gebruiken. Mevrouw kan nu dus gewoon vallen en dan niet geholpen worden.

25 augustus 2019 10:34

Overstappen: 8 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 5
Prijs: 6
Snelheid: 5

Tele2 is goedkoop maar niet compleet:
- het 5g netwerk werkt alleen op de nieuwste apparaten, dus daar heb je niets aan. Een apparaat van 2016 is al verouderd.
- bij tv:je kunt maar van een paar zenders tv gemist terugkijken en 'begin gemist' bestaat niet. Je betaalt wel 3 euro extra per maand voor opnemen.

Bij Online.nl hadden wij veel meer opties.Ondanks dat het pakket snel geleverd werd en de installatie voor ons geen probleem was, heb ik toch spijt dat ik ben overgestapt.

12 augustus 2019 15:42

Overstappen: 5 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 1
Prijs: 5
Snelheid: 6

Ik ben overgestapt naar tele 2 vanwege hun voordelige aanbod en momenteel ben ik 2 maanden klant. Tot op heden heb ik nog geen gebruik kunnen maken van het "mijn tele 2" overzicht omdat de website gewoonweg niet werkt bij mij. Ik heb dit geprobeerd met verschillende browsers maar het probleem blijft bestaan.

Ondertussen heb ik 3 keer geprobeerd om het probleem te verhelpen door de klantenservice in te schakelen waarbij me de 1e 2 keer werd verteld dat het geen algemene storing was die binnenkort verholpen zou zijn. De 3e keer heeft de medewerkster nadat zij het probleem niet opgelost kreeg de verbinding verbroken en me laten zitten.

Daarbovenop is me een feitelijke internetsnelheid beloofd van 13 mb/s op mijn woonadres. Na een snelheidstest kom ik er achter dat de snelheid slechts 2 mb/s is.

Mijn advies: Kom niet naar tele 2.

12 augustus 2019 11:55

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Telefonie is zeer slecht continu vervorming in het geluid, het lijkt als ik met robot aan het praten ben ondanks 2 e modem.

11 augustus 2019 22:20

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Ik was een tevreden klant bij NLE (12mbps abonnement), maar de aanbieding die Tele2 deed was erg aantrekkelijk (ook 12mbps), had ik het maar niet gedaan.

Enkele dagen geleden was de dag van de overstap, het vervangen van de NLE modem en digitale ontvanger ging soepeltjes en was erg eenvoudig, zeker omdat de verbinden over hetzelfde draadje binnen komt. Direct al was duidelijk dat er iets niet klopte, Netflix was onmogelijk, het afspelen van een gemist programma via de Google Chromecast bleek alleen mogelijk in 360p, en moest meerdere keren opnieuw aangezet worden omdat de verbinding was verbroken.

Ook het spelen van een online spel via de Playstation 4 was onmogelijk, eerst moest ik via het modem inloggen om de uPNP instellingen te veranderen (deze staat standaard op Nat-3 bij Tele2). Hierna dacht ik dat het wel moest werken, de internet verbinding werd gecontroleerd en er bleek maar 1.12MBps(!!) binnen te komen. Het spelen van een online spelletje was daarmee bij dit Tele2 abonnement verleden tijd.

Het eerste contact dat ik naar aanleiding van het bovenstaande had verliep enigsinzs prettig, de medewerker ging KPN aansturen en het zou helemaal goed komen. De volgende dag stond de installateur van KPN al voor de deur, na enkele aanpassingen moest de verbinding vanaf dat moment goed zijn.

Echter, nog steeds deden precies dezelfde problemen zich voor. Met een 1.12MBps download, en 0.88KB upload snelheid kreeg ik een flashback naar 1999, deze waarden had ik sinds die tijd niet meer gezien. Opnieuw contact met de klantenservice, ze vonden het vervelend maar omdat ik graag Netflix wilde kijken en online een spelletje wil spelen was dit abonnement voor mij volledig ongeschikt.

Ze vertelde mij dat de internetsnelheid tot 20mbps was, in mijn geval was het 12mbps, en daarvan 75%. Dus blijft er 9mbps over dat ik binnen zou moeten krijgen. Dit bleek echter alleen mogelijk wanneer ik de tv kabels niet had aangesloten, de WiFi volledig was uitgeschakeld. En er één apparaat bekabeld aangesloten is. En warempel, er bleek 9.2mbps binnen te komen.

Toen ik haar de belofte voorlas die letterlijk op de website van Tele2 staat bleek het allemaal te maken te hebben met de hoeveelheid apparaten die ik zou hebben aangesloten. Wat een onzin, omdat het zo op de website staat:

"Tele2 levert betrouwbare internetverbindingen via ADSL. Met internet tot 20 Mb/s heb je voldoende snelheid voor Netflix, YouTube, Spotify en tv in hoge kwaliteit. Ook tegelijk met je huisgenoten. En via wifi."

Verder staat er niets op het contract dat ik enkel 9mbps haal als alles uitstaat, er geen WiFi wordt gebruikt, en maar één apparaat bekabeld aangesloten zit.

Stap niet over naar Tele2, doe het niet! Ze zijn sinds dit jaar samen gegaan met T-Mobile, en wil ik niet een jaar lang nauwelijks gebruik kunnen maken van het internet ben ik bijna verplicht om het veel duurdere glasvezel van T-Mobile af te nemen. Ik wilde natuurlijk graag mijn aboonement annuleren omdat Tele2 haar afspraken niet nakomt, dit was niet mogelijk.

19 juli 2019 16:19

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: 5
Snelheid: n.v.t.

Heb 25 juni internet afgesloten en 6 juli opgeleverd. Dat is allemaal prima. Het is opgeleverd maar na zoveel tijd nog steeds geen internet omdat er iets aan de straatkant niet goed zit. De poorten/kaarten geven fouten aan dus dit is gewoon niet goed onderhouden door Tele2. Omdat ik mijn internet echt nodig heb voor werk moet ik gewoon iets anders regelen maar Tele2 laat dit op geen enkele manier toe. Er is geen begrip voor de situatie en houden voet bij stuk terwijl ik nu al meer dan 2 week zonder internet zit en het nog niet geregeld is. Zij vinden het redelijk om de klant te laten wachten tot 6 augustus! Tot die tijd kunnen zij lekker rustig aan doen dan. En ondanks dat de klant er niets aan kan doen laten zij hun lekker in de kou staan en zeggen dat ze maar tot die tijd moeten wachten. Belachelijk!

24 juni 2019 14:15

Overstappen: 1 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 5
Prijs: 6
Snelheid: 4

Ik ben nu al 2.5 maand bezig met een verhuizing doorgeven - toch vrij straightforward, zou je denken. Zes weken voor verhuizing heb ik dit telefonisch doorgegeven (dat moet, online kan dat niet). Ze startten een 'bandopname' waar alle contractgegevens werden doorgesproken: prijs abonnement, ingangsdatum, alles. Het zou allemaal geregeld zijn.

Omdat ik maar geen bevestiging en ook geen modem ontving, heb ik een paar dagen voor verhuizing nog eens nagebeld. Bleek dat er helemaal niks (!) in werking was gezet omdat er nog een abonnement van de vorige bewoner liep. Tele2 vond het blijkbaar niet nodig mij dat even te melden. Geen internet in onze nieuwe woning dus... Na nog 5 keer gebeld te hebben, telkens doorverbonden met verschillende afdelingen, zou het dan eindelijk zijn geregeld. 5 juli (5 weken na onze verhuizing) zou een nieuw internetabonnement ingaan. Weer een nieuwe bandopname: dit wordt je contractprijs per maand, dit zijn je aansluitkosten, enzenz. "Alles is geregeld". Weer geen bevestiging per mail, dus een paar dagen later weer even nagebeld. Blijkt dat er weer niks in gang is gezet (!!): "Ik zie geen aantekening mevrouw. Ik kan nu weer een contract aanmaken en dan is er over 3 weken internet". Echt ongelooflijk, slechtere klantenservice is bijna niet in te denken. En ze doen alles via de telefoon zodat je nergens bewijs van deze contacten en beloften hebt.

Ga nu echt overstappen, dit is de druppel.

11 juni 2019 22:05

Overstappen: 6 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 3 Prijs: 4
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 3
Prijs: 4
Snelheid: 4

Het lijkt erop dat hoe langer je klant bent hoe slechter het internet word.
Tele 2 app zeer beperkt en functioneert slecht.
Klantenservice komt met opties die niet werken en je word afgescheept met een inhoudsloos praatje.
Kortom betaal iets meer en kies een ander product.
Ik ben het zat en ga overstappen.

11 juni 2019 13:36

Overstappen: 1 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 1 Prijs: 7
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 3
Prijs: 7
Snelheid: 5

They delayed the setup in more than 2 weeks, without even providing a reason for that. Customer service isn't helpful, and even after the connection was supposed to work, it isn't actual working. And they want to charge €70 for a mechanic installation, although I did everything correct from myself. Furthermore, customer service line is always busy, so very hard to talk with them. Strongly recommend to stay away from Tele2. Go for other provider, and be happy.

27 mei 2019 07:04

Overstappen: 6 Kwaliteit: 3
Klantenservice: n.v.t. Prijs: 4
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 3
Prijs: 4
Snelheid: 3

als je niet echt op je internet hoeft te vertrouwen, is dit best te doen
echter, als je het je niet echt kan veroorloven dat je internet geregelt wegvalt, zou ik zeker niet voor deze provider kiezen
je internet dipt vaak ,en valt geregeld even weg,heel vaak, en gelukkig maar super kort,dus de casual gebruiker zal het vast niet opvallen,maar ik bedoel echt meerdere keren per dag

gister(het was een zondag) had ik urenlang helemaal geen internet , en zoals u ook bij een andere review kunt lezen is dit wel vaak en issue bij tele2
en de klantenservice is dan domweg dicht , je kan wel een chat met een bot krijgen, maar die kan niets voor je doen , wel zei die dat er in groningen(waar ik dus woon) een storing was, en die verwees me naar hun site voor informatie over de storing,
echter daar was NIETS gemeld over de storing
dus een totaal zinloze verwijzing

als je klantenservice al belt , in t begin deed ik dat met regelmaat, dan gaan hun jou uitleggen hoe jij je internet naar een ander kanaal kan zetten die op dat moment iets minder druk is,en als je daarover klaagt dan wordt domweg gezegd, ja daarom betaald u ook minder,zelf vinden ze dus ook dat je niet teveel moet verwachten van de stabiliteit(kortom zoek het voor 35euro in de maand maar lekker zelf uit)

Dankzij een superlieve buur kon ik even op hun internet of iig even iedereen te laten weten dat ik offline was, maar vanwege n handicap ben ik echt volledig van internet afhankelijk voor mijn comunicatie met de buitenwereld , dus ik ga toch maar opzoek naar een provider die iets meer stabiliteid heeft en "gewoon" elke dag een klanten service heeft

klantenservice is bereikbaar Bel onze klantenservice op 020-754 4444. Of op 1200 als je jouw mobiele nummer van Tele2 gebruikt. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 uur.
Karige tijden van telefonische bereikbaarheid, en je komt altijd in de wacht uiteraard want je bent echt niet de enige die problemen ondervindt (daarom bel ik maar helemaal niet meer, want ach, je komt er uiteindleijk toch op uit dat OF t hele netwerk op zn gat zit, en je zal moeten wachten , OF je moet zelf n nieuw kanaal gaan instellen)

Even samenvattend , dit pakket is prima voor de gene die internet maar casual gebruikt voor alleen je faceboek,je emails , maar als je echt programmas draait die meteen plat gaan zonder verbinding (denk aan video bellen, die je uitloggen zonder verbinding) dat is dit echt waardeloos
Zodra mijn budget het toestaat ga ik naar een wat duurdere maar stabielere provider toe
geld maakt niet gelukkig ? misschien niet maar een fijn leven kan je deels wel kopen ;)

17 mei 2019 22:54

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 1
Prijs: 6
Snelheid: 3

Ieder weekend ligt het Internet plat. Meestal vrijdagavond en zaterdag. Klantenservice nauwelijks bereikbaar. Wel de goedkoopste leverancier, maar ik betaal liever iets meer voor internet dat werkt!

2 mei 2019 01:09

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: n.v.t. Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Snelheid van het internet, zou volgens het abonnement 20Mbps moeten zijn. Getest zou deze verbinding 13Mbps moeten doen.

De maximale score die in de praktijk gehaald wordt is een magere 3,82Mbps, upload 0,85 Mbps.

Zelfs een IBM Aptiva uit 1995 valt daarbij in standby stand.

24 januari 2019 17:27

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 5

Jaren klant geweest bij tele 2 zonder veel problemen. In oktober heb ik opgezegd omdat ik glasvezel internet wilde en tele 2 kon dit niet leveren op mijn adres, ik kreeg een bevestiging van tele 2 van mijn opzegging, echter blijven de facturen van nieuwe maanden gewoon komen en worden via de automatische incasso afgeschreven.
Na ontelbare keren contact te hebben gehad met de klantenservice, die steeds weer beloven dat alles nu echt geregeld is, kreeg ik gister gewoon weer een factuur voor volgende maand. Na weer meer dan een uur aan de telefoon met de klantenservice zijn we nu nog geen steek verder en moeten we van tele2 maar weer eerst het geld laten afschrijven waarna zij een correctie factuur op zullen gaan maken. Ze beloven echter al sinds november dat ik terugbetaald ga worden, maar ik heb nog steeds geen geld van ze mogen ontvangen.
De medewerkers van de klantenservice zijn ook nog ontzettend klantonvriendelijk en vertellen de verbinding te gaan verbreken als je vraagt om een vergoeding voor de belkosten die je hebt gemaakt door het uren aan de telefoon zitten met ze.

22 januari 2019 12:24

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 5
Snelheid: 1

I had a really bad experience with Tele2.
Living in the center of Amsterdam but no possibility to have a good internet connection (1 to 2 minutes to open a webpage, more than a day to transfer files).
When we called Tele2 and asked to increase the speed of our internet, they explained they could not do anything for us. They informed us that if we were new Tele2 customers, we would get really good speed of internet because they would set up the right connection, but because we already had an open line with them, this was not possible. Go figure the logic here...
We spent few months with almost no connection in apartment until we had to change to another provider.
Tele 2 internet was really bad, the service really poor and the help was inexistant.

11 januari 2019 16:33

Overstappen: 3 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 3 Prijs: 3
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 2
Prijs: 3
Snelheid: 1

Very poor service, in peak times terrible, upload very low. Skype and Whatsup cannot be used. Adn there was a promise to improve service with the 2018 price increase! For this price I have 1G optical cable in the Czech Republic.

7 januari 2019 14:38

Overstappen: 8 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 8
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 10
Prijs: 8
Snelheid: 9

ik heb 100 mb alleen internet en heb om eerlijk te zijn nooit internet problemen gehad. prima provider

15 december 2018 09:05

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 1

Traag internet, terwijl ze eenzijdig de prijs hebben verhoogd, met de belofte dat de snelheid omhoog zou gaan. Het tegendeel is waar. Een simpele website openen kost veel te veel tijd. laat staan dat je streaming kan kijken. Hierover gebeld, maar het wordt alleen maar slechter.
Al maanden geen TV. Ze kunnen het probleem niet oplossen. De klantenservice is nagenoeg onbereikbaar (meer dan 30 minuten in de wacht) en niet behulpzaam en weigert ook nog geld terug te geven, omdat ze ten onrechte geld hebben afgeschreven voor niet werkende tv aansluiting. Kortom ik zou Tele2 ten zeerste afraden, dan maar een paar euro meer betalen, maar dan heb je tenminste service

2 oktober 2018 08:41

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 10
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 8
Prijs: 10
Snelheid: 7

Ik heb tele2 en ben zeer tevreden heb er ook een mobiel abonnement en internet bellen tv prima service.

4 september 2018 18:08

Overstappen: 2 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 4 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Anderhalve week geleden besteld, leek allemaal vlot te verlopen, maar ik kreeg net een email dat het toch niet kan op ons adres. Dat hadden ze toch wel iets eerder kunnen zeggen! Zaten we voor niets al anderhalve week zonder internet!

23 augustus 2018 12:53

Overstappen: 6 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 3 Prijs: 8
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 4
Prijs: 8
Snelheid: 4

Sinds juni klant bij Tele2 aansluiting en andere zaken gingen redelijk vlot, fijne monteur die echt ruimschoots de tijd had genomen voor de installatie. Nu amper 2 maanden verder, de snelheid van het internet en de kwaliteit van het pakket laten te wensen over, ja het is een leuke en scherpe prijs maar daarvoor verwacht ik op zn minst dat ik normaal kan internetten op de laptop.. nee dus hier contact over opgenomen met Tele2 en het enige wat de beste meneer zegt is "koop maar een wifiversterken, wij zijn niet voor niets de goedkoopste dus dan valt de kwaliteit wat tegen" Oei... niet zo handig, we kijken het nog even aan maar anders is overstappen het enige.

31 juli 2018 18:06

Overstappen: 7 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 6 Prijs: 5
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 5
Prijs: 5
Snelheid: 3

Ik heb een pakket tot TOT 60 MB zou moeten geven, maar heb soms echt amper 7 MB.
Ben serieus aan het nadenken om over te stappen, maar wie garandeert mij dat ik bij een ander wel de beloofde snelheid krijg?

Daarbij 4 euro erbovenop, terwijl ik al ruim 16 jaar klant ben, en nog nooit heb ik iets ervoor terug gekregen.
Tele 2 moet echt iets gaan verzinnen om mij beter internet te geven, anders is het gedaan.

23 juli 2018 10:09

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 2
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 2
Snelheid: 1

Please, do NOT sign up with these guys. they are terrible, terrible! I've never experienced this before in the Netherlands. I have internet problems for over a month, called customer service literally hundreds of times, they could never help "systems are down" is the excuse they use. They send us a new router after 3 weeks, guess what? it's missing a couple of items and it does NOT WORK. again called today, still can't help us. DO NOT SIGN UP WITH THESE GUYS!!!

12 juli 2018 22:37

Overstappen: 10 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 4

Ik ben niet Positief te spreken over Tele - 2. zij verhogen je abonnement geld gewoon tussentijds ook al heb je het daar niet mee eens. Ik heb hen telefonisch benadert nadat zei dit per mail doorgaven ze gingen telefonisch akkoord met een verhoging van €1,- i.p.v. €4,- meer per maand. Net een dag voor ingang nieuw abonnement bleek dat ze gewoon verhoogde met €4,-. Ik weer gebeld. Bleek dat de telefoniste dit aanbod van €1,- niet had mogen doen. Ik ben daarom meer vertrokken naar T - mobile en hoop dat ze daar wel hun afspraken nakomen.

10 juli 2018 11:17

Overstappen: 8 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 7 Prijs: 8
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 8
Snelheid: 6

Zelf installeren is goed te doen. Meestal is het internet goed genoeg voor Netflix en dergelijke, soms is het netwerk even weggevallen. TV-aanbod is tamelijk schraal. Uitzending gemist heb je niet voor de RTL-zenders. Weinig buitenlandse zenders en extra's. Als je rondzapt is de helft van de zenders niet verkrijgbaar :)

10 juni 2018 13:55

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 9
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 8
Prijs: 9
Snelheid: 7

Goedkope provider, tv en telefonie werken goed. Internet is voldoende om alles mee te doen, maar is nu en dan niet helemaal stabiel. Monteurs en planning daarvan laat af en toe te wensen over. Prijs- kwaliteit ruim voldoende.

2 juni 2018 22:33

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

ik ben een jaar of 7 klant geweest bij tele 2 maar ga nu toch echt overstappen het internet en de modem zijn goed. Maar de hufterigheid waarmee dit bedrijf met zijn klanten omgaat is ongelofelijk. iedere truc om (ongemerkt) wat extra geld uit je zakken te kloppen word toegepast. per 1 juli gaat de prijs voor bestaande klanten met 9% omhoog dit had men minstens een maand van te voren moeten melden maar in hun fanatisme om dit zo laat mogelijk te doen heeft een of ander "shit for brains" besloten dit pas 1 juni om 17.30 te doen. bijna een dag te laat dus.

De prijs voor nieuwe klanten gaat niet omhoog maar als je een contract afsluit bij hun dan weet je dat je een maximaal wettelijke toelaatbare inflatie correctie krijgt op 1 juli ook als je jaar contract nog maar 3 maanden oud is. Dat terwijl de prijs voor nieuwe klanten laag blijft.

25 mei 2018 21:48

Overstappen: 9 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 6 Prijs: 10
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 8
Prijs: 10
Snelheid: 7

Als je niet al te veel wil betalen, en niet teveel verwacht is tele 2 een zeer goede provider.

17 mei 2018 06:52

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: n.v.t. Prijs: 10
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Goede prijs, makkelijke installatie en nooit problemen gehad! Ik heb zelf gekozen voor het langzaamste internet, maar kan hier zonder problemen Netflix mee kijken.

3 mei 2018 11:57

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Dit is de slechtste provider van heel Nederland, wifi is zo sloom dat zelfs een slak sneller is, klantenservice is echt onzin, SLECHTSTE PROVIDER VAN NEDERLAND

1 mei 2018 16:41

Overstappen: 5 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 3 Prijs: 5
Installatie (monteur): 4 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 3
Prijs: 5
Snelheid: 5

Instabiele verbinding met veel storingen. Incompetente klantenservice en dito monteuren.

26 april 2018 10:15

Overstappen: 4 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 4 Prijs: 6
Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 8

NIET AFSLUITEN!! KLANTENSERVICE LIEGT DE BOEL BIJ ELKAAR!!!!

internet werdt ons verteld dat we daadwerkelijk 100 mb's kregen maar achteraf gezien was het toch maar 80 mb. zodra we hier achter kwamen en het melden was onze bedenktijd verstreken.(dit was de dag dat het internet inging dus hebben het niet eerder kunnen ontdekken).
Bij de televisie aansluiten bleef hij op bezig met opstarten staan. dus gebeld dit duurt 7-10 werkdagen tot het is opgelost. en als het dan nog niet is opgelost moet je zelf even bellen... dus nu 2 weken geen tv.
Ik raad het zeker af om bij tele 2 te gaan. ja het is goedkoop maar de service is ook goedkoop!! wel betalen maar geen product kunnen gebruiken!

18 april 2018 11:39

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 7 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 7

Valt vaak uit en startdan opnieuw weer op waardeloze afstand bedienin
Dus op zoek naar een andere provider

18 april 2018 08:05

Overstappen: 5 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 5

Wel goedkoop.De klantenservice is een drama.Zeker 20 keer gebeld ,was er maar die er een beetje verstand van had.Als mijn contract over is ga ik overstappen.

23 maart 2018 10:45

Overstappen: 7 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 5 Prijs: 7
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 7
Snelheid: 7

Ben tevreden over het pakket omdat ik maar weinig TV kijk en als je meer kijkt dan kun je simpel een pakket toevoegen. Verder is het vast bellen goedkoop en is kwaliteit van de lijn goed. Als je een gewone gebruiker bent van internet en bellen is dit pakket voldoende. Tevens is de prijs uitstekend.

21 maart 2018 10:35

Overstappen: 8 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 10
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 8

Ik ben al jaren dik tevreden met mijn tele2 abonnement inclusief bellen.

18 maart 2018 14:01

Overstappen: 6 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 10
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 8
Prijs: 10
Snelheid: 7

Goed internet voor een goede prijs per maand

3 maart 2018 18:03

Overstappen: 7 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 3 Prijs: 8
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 8
Snelheid: 1

Het is dat ik er door het abonnement een jaar aan vast zit, anders was ik allang overgestapt. Altijd traag internet, valt regelmatig uit. In mijn tweekamerappartement heb ik alleen internet in de woonkamer. Klantenservice doet weinig, reageert tegenwoordig wel sneller via Facebook maar bieden nooit een oplossing. Communicatie over geplande werkzaamheden gaat via een forum, je krijgt geen mailtje of brief. Je moet dus altijd zelf alles in de gaten houden en overal achter aan gaan.
Maar de prijs? Ja die is een stuk lager dan bij iedere andere aanbieder.

18 februari 2018 12:54

Overstappen: 7 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 6 Prijs: 5
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 1
Prijs: 5
Snelheid: 3

Heb al jaren Tele2, maar er nu helemaal klaar mee. Vanaf het begin valt de tv aansluiting uit, internet blijft wel goed. Al ontelbare keren contact gehad met de klantenservice, aardige mensen maar geven vage, niet kloppende informatie.
In het begin kwam het door het te ver weg wonen van het kastje (midden in Rotterdam) , na mijn verhuizing woonde ik nog steeds te ver van het kastje (weer in Rotterdam). Woon nu drie jaar in Delft, en ja hoor, woon helaas weer te ver van het kastje. Van 1 tot 3 x uitvallen is het de laatste weken gemiddeld 11 keer per avond. Alles moet dan weer opnieuw opstarten, en sinds de interactieve tv duurt dit proces 2 keer zolang als voorheen.
Om met de standaardzin van de klantenservice te spreken: "wat naar dat u deze klachten heeft". Inderdaad, heel naar, ga nu op zoek naar een andere provider.

10 februari 2018 20:16

Overstappen: 1 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 1 Prijs: 7
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 7
Snelheid: 7

4 keer genaaid binnen één verhuizing!

Één: Begin december heb ik me verhuizing doorgegeven welke op 15 december van kracht zou zijn. Ik zou verhuizen naar nummer 63a dit werd gedaan op basis van de namen van de vorige bewoners. Verhuist de 19de bleek ik geen internet te hebben. Dit bleek geactiveerd bij nummer 63. Ik ben voor me werk zeer afhankelijk van me internet dus u kunt al begrijpen hoe vervelend dit was.

Twee: Het zou vervolgens twee weken later geregeld zijn. Ik kreeg hier uitstel van tot 2 januari en toen 2 februari. Na een telefoongesprek werd me aangereden op te zeggen gezien zij het niet sneller zouden kunnen doen. Hier zouden geen extra kosten bij komen. Ik heb vervolgens opgezegd.

Drie: 19 januari kreeg ik te horen dat het binnenkort geactiveerd zou worden. Ik belde gelijk en kreeg te horen dat allen opzeggingen goed waren afgerond en zij het ook niet wisten. Dit heb ik gehoord van Manon Hoopde en Bo Thiede (bevestigt per mail) vervolgens kreeg ik 25 januari een factuur van de periode 15 december tot 2 februari zonder dat ik internet had.

Vier: 2 februari op nieuw gebeld om alles te controleren gezien ik te horen kreeg dat het was geactiveerd. Ze zouden me twee dagen later terugbellen. Vandaag 10 februari opnieuw gebeld en kreeg ik te horen dat er geen aantekening stond van de eerste opzegging en gezien 2 februari te laat was, ik nu de volledige afkoopsom zou moeten gaan betalen.

Ik voel me zwaar gedupeerd door dit langdurige en tijd vretend proces waar allen opzicht vriendelijke telefonistes me weer kunnen melden dat dingen niet goed zijn gedocumenteerd van het gesprek daarvoor. Het voelt alsof opzettelijk is vergeten een notitie te maken waardoor ik honderden euro’s aan een afkoopsom en alternatief een advocaat moet gaan betalen. Ik wens daarom ook volgens de oorspronkelijke afspraak geen kosten te hebben van na de 15de.

Brian van Nunen (klantnummer: B0008030862)

30 januari 2018 15:44

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 8
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: 1
Prijs: 8
Snelheid: n.v.t.

Vanwege de scherpe prijs leek dit internet abonnement een goede optie. Levertijd leek wat lang met 5 weken, maar bij telefonisch afsluiten zou dit binnen 3 weken kunnen.

Begin december heb ik een abonnement afgesloten. 7 weken later was ik nog steeds niet aangesloten.

De KPN monteur die namens Tele2 de aansluiting in de wijk moest verzorgen bleek zijn werk niet te hebben gedaan en het 'te hebben opgegeven'. Deze monteur kon mogelijk het rode en blauwe draadje niet uit elkaar houden. Tele2 zou opnieuw een monteur sturen en mij berichten; na 2 weken echter nog geen bericht gehad. Na zelf met de klantenservice te hebben gebeld kreeg ik te horen dat het nog enkele weken tot enkele maanden kon duren om mijn woning aan te sluiten. Toen ik dat hoorde wilde ik logischerwijs opzeggen, hier moest ik echter nóg een keer voor terugbellen precies 8 weken na aanvraagdatum...Nog eens 25 minuten met de klantenservice aan de lijn. Het scheelt dat ze een pakkende jingle hebben tijdens het wachten.
Een week na het opzeggen stuurde Tele2 nog een leuk mailtje: 'je kunt nu je apparatuur installeren'. Thanks. 8 weken na aanvraag. Kortom, waardeloos, tijdrovend, incapabele club, kies liever een duurder abonnement bij een aanbieder die sneller levert.

23 januari 2018 09:06

Overstappen: 8 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 4 Prijs: 9
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 9
Snelheid: 7

Ben overgestapt en dit ging vlekkeloos. Heb goede verbindingen en de telefoonlijn is "kraakvrij". Je krijgt dus alles voor een schappelijke prijs. Verbeterpunt: Als je vragen hebt dan zal de klantenservice zijn / haar best doen maar probleemoplossend zijn ze niet en als je doorvraagt dan wordt je direct doorverbonden en kun je het verhaal nog een keer doen.

19 januari 2018 20:44

Overstappen: 9 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 8
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 9

Sinds een paar maanden ben ik overgestapt naar Tele2 en ben heel erg tevreden! Internet is goed en snel en ik had het zo aangesloten. Daarna nog contact gehad met de klantenservice omdat ik ook graag interactieve tv op de slaapkamer wilde hebben en werd heel netjes te woord gestaan.

17 januari 2018 12:30

Overstappen: 7 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 6 Prijs: 5
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 3
Prijs: 5
Snelheid: 6

Wat een slechte kwaliteit! Het internet stopt er telkens mee. Moet het elke keer opnieuw opstarten.
Verschillende keren al contact gehad met de klantenservice en zelfs al een keer een nieuwe router gehad, maar het blijft slecht.
Ook de tvverbinding is slecht en valt telkens uit en je hebt weinig zenders.
De installatie was wel makkelijk en het overstappen ging goed.

17 januari 2018 12:13

Overstappen: 8 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 3
Prijs: 6
Snelheid: 6

Wij vonden dit erg slecht internet. De verbinding werd elke keer verbroken en we hadden niet overal bereik. Ook de verbinding voor de tv viel elke keer weg. We waren blij toen ons contract afliep en we konden overstappen. Het is de goedkoopste provider maar de kwaliteit is erg slecht. Nooit meer telefoon voor ons

16 januari 2018 14:01

Overstappen: 5 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 3 Prijs: 7
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 4
Prijs: 7
Snelheid: 3

Persoonlijke indruk: Tele2 is zeker geen uitzondering op de rest van de aanbieders. Overstappen is makkelijk, zoals je kan verwachten.
Ik had de eerste drie weken geen internet, omdat de telefoonkabels in de knoop waren (door kpn). De (gratis) monteur die dit kwam veranderen kon niet spreken over een fijn bedrijf.
Ik heb twee keer een klacht ingediend voor bijzonder gedrag van tele2 klantenservice, waarop ik alleen een bevestiging kreeg, maar nooit een antwoordt.

Prestaties: Ik heb een lage internetbundel, maar let op, ook al had ik een hogere internetsnelheid aangevraagd, dan krijg ik alsnog 5 mbs ipv de 20 mb waar ik voor betaal.
Mijn internet verbinding valt ook vaak weg. Oplossing is de internetkanaal zelfstandig veranderen, want je kan vaak lang in de wachtrij staan bij tele2 klantenservice om dat door hun te laten doen.
Verder vragen naar oplossingen, daar doet tele2 niks mee. Dat ik woon nu eenmaal in de stad is het vaak terugkomend antwoordt van tele2 op mijn lage internetsnelheid.

Prijs: de laagste op de markt in mijn situatie, wat fijn is echter is het nog hoog voor wat ik krijg qua internet snelheid.

14 januari 2018 10:08

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Op zich zijn de diensten van Tele2 wel redelijk maar de klantenservice is zo ontzettend slecht. Iemand aan de lijn krijgen is een no go. Twitteren heeft geen s8n want elke keer reageert iemand anders en de antwoorden kun je niks mee. Ik raad tele2 af. Wij gaan overstappen.

11 januari 2018 20:23

Overstappen: 4 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 4
Prijs: 6
Snelheid: 4

The worst customer service I have ever experience.
The longuest delivery time I have experienced
Internet is just ok, but stop sometime for 1h or 2h for no reason.

If it is only about price.. I advise to pay 1€ more and go for another one.
Because if you have any Problem and try to contact Tele 2 you will get nuts...

6 december 2017 11:03

Overstappen: 1 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 3 Prijs: 5
Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 5
Prijs: 5
Snelheid: 5

Helaas twee maanden na de bestelling is mijn internet abonnement nog steeds niet afgeleverd.
De router is er, aangesloten en wel, de lijn zou actief moeten zijn, maar nog niks werkt.

De klantenservice belooft steeds me op de hoogte te houden over de vorderingen omtrent deze storing. Echter is er in al die tijd nog niet één keer contact met me opgenomen en moet ik elke keer zelf contact opnemen om informatie te vragen. "U zult nog even moeten wachten, dit kan tot twee weken duren."

Er werd mij verteld dat een monteur contact met me op zou nemen om een afspraak te maken. Ook dit is niet gebeurd.

Na twee maanden wil ik wel een keer internet, dus dat ga ik bij een ander halen.

5 december 2017 08:49

Overstappen: 8 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 8 Prijs: 4
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 5
Prijs: 4
Snelheid: 3

De snelheid varieert maar ik vind het niet kunnen als je 60 mbit hebt en je gaat het meten( ik ben in dit geval de enigste op het netwerk) dat je dat als je geluk hebt 2 mbit hebt. ( op 2 m afstand van de router) natuurlijk krijg je geen 60 want de meegelverde router is zoals bij ongeveer elke provider niet heel goed maar deze snelheden zijn wel kansloos. Wel zijn de leveringen , klantenservice en overstap service wel erg goed je wordt daarmee goed geholpen.

24 november 2017 14:35

Overstappen: 9 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 6 Prijs: 8
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 8
Snelheid: 7

Goede provider en internet verbinding ook goed alle contact opnemen met de klantenservice is best lastig

12 november 2017 18:17

Overstappen: 10 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 10 Prijs: 9
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 9
Snelheid: 9

Prima provider. Al meer dan 3 jaar bij deze provider slechts 1 maal kleine storing geweest. 1 maal contact gehad met servicebalie. Dit was over mijn tv aansluiting. Prima en deskundig geholpen.
Zelf 1 maal spontaan 2 euro korting gekregen op het toch al redelijke abonnements geld. Zeer tevreden. Is zeker aanrader.

27 oktober 2017 10:56

Overstappen: 7 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 3
Prijs: 5
Snelheid: 3

Ontzettend slechte service. Er kon geen oplossing geboden worden bij verschillende problemen. Bijvoorbeeld bij installatie, er was niet duidelijk dat de televisie (boven verdieping) vastgemaakt moest worden aan de modem (beneden verdieping). Hierdoor moest een gat geboord worden in het plafond en meerdere muren.
Meerdere keren een nieuwe afstandsbediening gekregen, elke keer weer met dezelfde problemen (werkt niet goed).
Internet werkt vaak niet of heel langzaam.

26 oktober 2017 09:05

Overstappen: 6 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 10
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 8
Prijs: 10
Snelheid: 3

Het is een zeer goede provider, erg voordelig, de service is goed, alleen het internet is bijzonder traag.
Het wifi signaal is ook erg matig hooguit 3 a 4 meter, dat is heel jammer, ik denk het komt door verouderde modem. Gezien de prijs is tele 2 een echte aanrader, ik hoop dat tele 2 in de toekomst iets gaat doen aan het trage internet en betere modems gaat geven zodat wifi ook beter word. Ik ben nu 4 jaar klant en blijf dat ook.

25 oktober 2017 22:33

Overstappen: 7 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 7
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 7
Snelheid: 8

Tele2 is eigenlijk niets,mis mee ,maar om.dat alles straks weer omhoog gaat word het wel duur. Ik ben op zoek naar een goedkoperen met de zelfde voorwaarden als tele2.-zo niet blijf ik .

16 oktober 2017 12:36

Overstappen: 7 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 7 Prijs: 7
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 7
Prijs: 7
Snelheid: 6

Ik ben klant bij Tele2, omdat hier gewoon basis internet te krijgen is voor een redelijke prijs. De snelheid is tegenwoordig als "langzaam" te noemen, maar het voldoet voor mijn privé internetgebruik en de kosten weerspiegelen dit dan ook. Wat mij betreft prima dus.

12 oktober 2017 17:23

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 6 Prijs: 4
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 2

Ik ben ong anderhalf jaar klant bij Tele2, alleen internet, nooit problemen gehad.
Sinds 2 maanden is de verbinding zo superslecht, het wifi signaal is wel altijd zwak geweest dat ik met mijn mobiel geen bereik had als ik naar de keuken of naar boven loop maar sinds 2 maanden pakt hij de wifi niet eens meer als ik bij de modem zelf zit zeg maar. Ook merk ik raar beeld op bv Youtube dat blijft haperen en blokkerig is… is nooit geweest.

Tig keer gebeld, moest het modem resetten en een externe router kopen. Ze hebben ook een kabel opgestuurd dat zou sterker zijn maar het haalt allemaal niks uit.
Ik heb met mijn mobiel maar 1 G internet maar die is telkens al meteen op doordat hij thuis al niet meer over de wifi gaat. Heb je ook lekker wat aan als je Google Maps nodig hebt in het verkeer.

Een sneller pakket zou niks uitmaken, dus wat dan nog te doen…
Er is 2 huizen verder iemand nieuw komen wonen en zijn signaal zou wellicht storen met de mijne zeiden ze, dus ik gevraagd maar hij heeft Chromecast ofzo dus dat kan niet storen met elkaar (?)
Ten einde raad.

Ze zijn wel erg vriendelijk enzo hoor, maar kom eens met een oplossing aub.

8 oktober 2017 16:58

Overstappen: 6 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 1 Prijs: 3
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 5
Prijs: 3
Snelheid: 6

Tele 2 !!!!!!!!!
Denk heel goed na voor je Tele2 wilt aanschaffen.
Ik was klant al v.a. 2003 en na scheiding op Nw adres weer voor Tele2 gekozen, helaas was dat fout ! ! !
In okt2012 is alle ellende begonnen bij Tele 2, ik kwam er telaat achter dat ik al ruim 19 maanden extra betaalde p.mnd. voor 2e TV, terwijl ik dat niet had, dus eiste in 19 x € 5,00 terug en pas na ruim 1/2 jaar werd ik als klant serieus genomen en in mijn gelijk gesteld na alles div maal steeds weer alles moest uitleggen en overleggen dat de fout dus echt wel bij Tele 2 zelf lag, maar toegeven dat kost veel tijd en extra belkosten. Uiteindelijk kreeg ik toezegging dat ik de 19 x € 5,00 = € 95,00 plus als extra pleister p deze wond nog extra € 15,00 dus totaal terug te ontvangen ofwel te verrekenen bij volgende factuur het bedrag van totaal € 110,00 dit is zowel mondeling als ook via email steeds weer aan mij toegezegd.

Nu is het okt-2017 en heb bij deze mijn Home pakket als ook mijn mobiel per direct opgezegd bij Tele 2.

Maar wat denken jullie zelf nu ? ? Heeft Tele 2 de € 110,00 als terug verrekend aan mij ? ? NEE DUS.

Genoeg geweest, steeds weer moet ik als klant steeds zelf gaan bellen om te vragen hoe het zit en ze het geld terug willen geven, maar word ook schofterig te woord gestaan door enkeling van het belteam daar bij Tele 2 klanten service, nou nou , laat dat ,, Klanten Service ,, er maar vanaf want is te erg voor woorden, ik ben soms echt zo kwaad geworden dat ikzelf de telefoon erop gegooid heb omdat degene aan de andere kant mij op z'n slechte wijze te woord stond dat ik de telefoon er zo op gooide zo kwaad.

Ik heb op de dag van vandaag nog steeds niet mijn teveel en onterecht ontvangen geld dat ik tegoed heb van Tele 2 nu nog steeds niet terug, ik ben er klaar mee, maar hoe dan ook ik zal het er nooit bij laten zitten en zal mijn geld terug krijgen en zal zolang doorgaan met de echte waarheid over Tele 2 overal rond bazuinen over de zeer jawel zeer slechte afhandeling en medewerking v.d Klanten Service Tele 2.

Mensen neem gewoon niets van Tele 2 want als zich iets voordoet dan ben jij als klant er zelf het slechte af omdat fout altijd bij en aan de klant zelf ligt en never nooit aan Tele 2, dat zullen ze nooit toegeven.
Ik raad iedereen echt af om niets van en bij Tele 2 te nemen omdat deze club voor o.a mij op 1e plaats staat van slechtste Provider en Klanten Service als het om klachten afhandeling gaat bin Tele 2 . Nr. 1.

Neem nooit Tele 2 want voor o.a mij en nog velen meer die ik ook gesproken heb met zelfde soort problemen via Kl. Service en ook deze mensen raden iedereen af om niets bij Tele 2 nog te nemen NIETS DUS. Gewoon verder zoeken en naar betere en beste Nw keuze maken en dus zeker niet Tele 2

VR.gr. Ron.

4 oktober 2017 09:53

Overstappen: 4 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 6 Prijs: 9
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 3
Prijs: 9
Snelheid: 7

1,5 jaar abonnee, 32 gebeld met 'Klantenservice", 1 maal alle aansluitsnoeren van TV modem vervangen, 1 maal alle snoeren naar hoofdmodem, 1 maal complete modem vervangen en nog iedere week storing. Duur? Nee.
Goed? Absoluut niet, ik zeg op.

21 september 2017 09:17

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 8
Klantenservice: n.v.t. Prijs: 7
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 7
Snelheid: 8

Ik heb alleen maar internet van Tele2 nooit problemen gehad. Ik haal altijd 50 MB. Mijn TV heb ik bij Ziggo. Wil je geen problemen, dan lijkt het mij handig dat dat je tv en internet gescheiden moet houden.

11 september 2017 23:52

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 4 Prijs: 2
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 2
Snelheid: 1

internet snelheid is erg laag en vaak heb je geen internet . maar prijs is goed.

19 augustus 2017 14:01

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

van af 17/2-2009 klant internet , vaste tel, TV digitenne bel in de week van 26/7-17 of zij iets aan kunnen bieden zonder vaste tel. met mobiel , zit bij T-Mobile met mobiel.Krijg mail aanbod interactieve TV 1e mnd 25.00 daarna 30.00 met mobiel komt er zo.n 15 ,- bij er is gevraagd om te mailen of het wat voor me is. Nee dus, ik gemaild dat er geen RTL Z in het pakket zit waar ik regelmatig naar kijk , blijf wel bij wat ik heb met Digitenne en bedank de operator , Sylvia de vries en krijg een mail terug, graag gedaan. Krijg mail van tele2 , jammer dat u ons gaat verlaten, ik ga niet weg dus reageer hier niet op. Wordt op 14 augustus digitenne stop gezet, ik mail waar dat voor was krijg ik als antwoord ik had mijn verlenging naar interactieve TV geannuleerd maar niet de stopzetting van Digitenne. Ik geprobeerd uit te te leggen dat ik om info heb gevraagd en niets hoefde te annuleren, ik had niets besteld en al zou ik iets geannuleerd hebben dan zou ik digitenne pas opzeggen als ik een actief vervangend pakket zou hebben. m.a.w. ik kan nu thuis geen TV kijken. Tele2 gaf de optie het interactieve TV pakket , welke ik niet wilde ,maar het pakket kan pas over 2 weken gestuurd worden of ga naar KPN voor digitenne , is duurder en activatiekosten zijn Eur.35.00 Het digitene pakket wat ik had, heb ik terug moeten sturen anders kosten Eur.99, Ja ze denken goed na bij Tele2 ze moeten niet voor maar met hun klant meedenken ,Digitenne bieden ze niet meer aan ook al hebben ze klanten met digitenne kunnen ze of willen ze het niet herstellen. Sluiten iets af en de klant,Jammer.

15 augustus 2017 16:57

Overstappen: 6 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 3 Prijs: 2
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 4
Prijs: 2
Snelheid: 3

ruim 20 jaar abonnee bij tele2,Prima,tot voor 2 jaar terug toen begon de ellende ,tv sprong van het ene naar het andere net,regelmatig geen internet over dit probleem gebeld en de oplossing lag volgens expert van tele 2 aan de modem,ja hoor zonder morren kreeg ik een "nieuw"modem,ja dat was een modem die al gebruikt was.
Ik had plots een ander telefoon nummer,en een pakket waar ik niet op zat te wachten eindelijk na veel gebel,(TWEE uur) door mijn kleinzoon een afgestudeerde ICT ! kwam het nog wel in orde, maar de medewerker heeft toegezegd dat ik een ander ontvanger (zwart kastje) zou krijgen nu 2 maanden later nog niets,ik weer bellen met de klacht over de tv prikkelingen
En tot mijn ZEER grote verbazing werd mij aangeraden de TV maar uit het pakket te halen en ergens anders abonnee te worden.
Wie deze redenatie snapt mag het zeggen,ik niet dus maar snel opzoek gaan naar een andere aanbieder

27 juli 2017 03:54

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 2
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 2
Snelheid: 1

helemaal niet goed

19 juli 2017 09:41

Overstappen: 7 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 8
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 6
Prijs: 8
Snelheid: 7

Geregeld dagenlange storingen mbt telefoon !
reden om over te stappen

prettige communicastei aan telefoon

28 juni 2017 10:14

Overstappen: 3 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): 4 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 1
Prijs: 5
Snelheid: 3

Wat een vervelende provider. Er is 50 euro van mijn rekening afgeschreven voor heraansluiting. Niet normaal!

17 juni 2017 14:12

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 8
Prijs: 6
Snelheid: 5

Prima pakket, voor een betaalbare prijs. Soms nog wel aan de trage kant..

10 juni 2017 18:22

Overstappen: 6 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 2 Prijs: 7
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 2
Prijs: 7
Snelheid: 1

Nog nooit zulk slecht internet gehad. Regelmatig geen verbinding en de afgelopen weken zelfs downloadsnelheden van ca. 1 Mb/sec terwijl ik 10 Mb moet kunnen ontvangen. Ga overstappen want slechter kan niet (hoop ik dan maar :-) ).

6 juni 2017 18:52

Overstappen: 4 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 4 Prijs: 4
Installatie (monteur): 4 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 2
Prijs: 4
Snelheid: 2

Wat een waardeloos internet. Aan de telefoon werd mij verteld dat ik een 'snellere verbinding' kon nemen en dat het geen probleem moest zijn deze te kunnen ontvangen. Achteraf heb ik hier niks aan gehad aangezien ik bijna nooit meer dan 8 MB/s. Zit je dan met je internet van 25MB... Een Youtube video laden van 3 min duurt soms al 10 minuten, of het werkt gewoon helemaal niet.
Mijn 4G is gewoon nog veel sneller.

4 juni 2017 22:47

Overstappen: 3 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 3 Prijs: 8
Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 1
Prijs: 8
Snelheid: 8

Internet werkt naar behoren 40mb downloaded en 10mb uploading zoals de test van hun site ook aangeeft. Alleen hettinga kastje maakt piep geluid en is langzaam in de bediening. Heb het opnemen kastje terug gestuurd want werd gek van het geluid.
Volgens de helpdesk wasmachine ik de enige op het forum kun je nalezen dat er vele meer klagen over piep of kraak geluiden en stroomverbruik.
Dan is de prijs wel lager dan de concurrentie maar dat zie je dan ookterug in de apparatuur en bediening

Afgelopen maand verhogen ze zomaar de prijs per maand wat een vreemde acties bij dit bedrijf.

Ik kies de volgende keer weer voor een andere aanbieder

2 juni 2017 16:46

Overstappen: 9 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 8 Prijs: 6
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 10
Prijs: 6
Snelheid: 8

Prima provider, alleen is het nu de tweede keer sinds ik abbonee ben dat de prijs verhoogd word.

Overstappen ging prima. Het enige wat ik "miste" tijdens de bestelprocedure is dat je voor tele 2 een telefoonaansluiting moet hebben (had daarvoor ziggo die daar dus geen gebruik van maakt).
Router zend alleen 2.4 GHz uit...helaas geen 5.

Verder eigenlijk geen noemswaardige problemen. Een keer was de decoder defect (stopte na enkele minuten), deze werdt zonder problemen vervangen.

Installatiepakket is zoals het hoort: met alles erbij.

25 mei 2017 12:23

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Al jaren bij Tele 2, maar de kwaliteit zakt tot ver onder het vriespunt. Tele 2 is mijn vertrouwen kwijt, omdat zij onrechtmatig geld van mijn bankrekening plukken, tegen alle prijsafspraken in. Klantenservice medewerkers Tele 2 liegen, maken afspraken en komen deze niet na, waardoor ik nu met de gebakken peren zit. Ik wil iedereen in ons land adviseren om geen Tele 2 te nemen. Ik stap naar de rechter om mijn contracten te ontbinden en ga dat zeker winnen.

19 mei 2017 11:59

Overstappen: 5 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 5 Prijs: 3
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 8
Prijs: 3
Snelheid: 7

+De installatie zelf verliep probleemloos, TV en internet werken naar behoren.
-Telefoonnummer vaste telefoon werd niet overgenomen, ondanks dat ik dit had aangegeven op het webformulier.
-Kreeg geen bevestigingsmail van wat ik had ingevuld op het webformulier, alleen een mail van het aangevraagde abonnement. Dat bleek achteraf een belangrijke tekortkoming, want ik had ook aangegeven via dat webformulier dat ik gebruik wilde maken van de overstapservice. Daarmee had ik achteraf kunnen aantonen dat ik de oude providers inderdaad had opgezegd en dat Tele-2 hierin zijn zorgplicht heeft verzaakt. Juist daarin lietTele-2 mij als klant in de steek, waarvan ik- letterlijk- achteraf de rekening kreeg gepresenteerd. Bij nabellen hierover geeft Tele-2 niet thuis en wijzen ze op je juridische plicht. Mijns inziens onterecht: Als een provider overstapservice aanbiedt, mag je ook verwachten dat die provider dat ook naar behoren uitvoert. Maar dat laatste is achteraf helaas dus niet bewijsbaar. Hierdoor krijgt de prijs dus een 3, omdat ik een tijd lang dubbele kosten heb gehad. Tele-2 weigert hierin tegemoet te komen.

Kortom: Zeg altijd zelf je oude provider(s) op, vertrouw niet op de aangeboden service.

3 mei 2017 19:47

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 8
Snelheid: 9 Overstap: n.v.t.
Klantenservice: 9 Eindcijfer: 9
Installatie: 8
Overstap: n.v.t.
Eindcijfer: 9

perfect tevreden met 100 mb internet, 3 kleinkinderen dochter vrouw en ik allen online (4 mobile,2 laptops, 1 DAB radio en smart tv} nooit problemen.
vandaar dat ik ook al sinds 2005 abbonnee ben.
dikke pluim voor tele2

29 april 2017 15:11

Prijs/kwaliteit: 3 Installatie: 3
Snelheid: 2 Overstap: 3
Klantenservice: 1 Eindcijfer: 1
Installatie: 3
Overstap: 3
Eindcijfer: 1

De TV werkt niet voor ongeveer de hele jaar. Internet is traag. Klantservice is niet behulpzaam. Als ik probeer om een claim in te dienen, kreeg ik geen antwoord. Zonder dienst, de facturen blijven hetzelfde. Zeer ontevreden.

20 april 2017 14:44

Prijs/kwaliteit: 7 Installatie: 7
Snelheid: 5 Overstap: 7
Klantenservice: 7 Eindcijfer: 7
Installatie: 7
Overstap: 7
Eindcijfer: 7

Ik was eigenlijk van plan om over te stappen op een sneller verbinding bij een andere provider, maar ik kreeg na een belletje met de klantenservice met enige moeite een aanbod voor extra korting. Door deze lage maandlasten heb ik besloten om toch weer een jaar te verlengen. Ja internet is langzaam, maar dat is mij de goedkope prijs voorlopig nog waard.

19 april 2017 12:55

Prijs/kwaliteit: 7 Installatie: 4
Snelheid: 5 Overstap: 7
Klantenservice: 8 Eindcijfer: 6
Installatie: 4
Overstap: 7
Eindcijfer: 6

Het punt bij Tele 2 is niet de klantenservice, die is heel vriendelijk en behulpzaam bij problemen. En die problemen zijn er helaas regelmatig. Dit komt door een verouderd modem en tv kastje waardoor wij vaak wel geluid maar geen beeld hebben of helemaal geen verbinding tussen tv en internet. Het televisiekastje moeten we vaak resetten of de hele santenkraam zelfs. Niet erg fijn wanneer je dacht net naar een favoriet programma te gaan kijken.
Aanbod zenders vind ik vrij beperkt en ook geen "stilzetten' van programma's.
Kortom: Tele 2 is goedkoop maar je moet dan een aantal nadelen voor lief nemen.

12 april 2017 14:11

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 7
Snelheid: 6 Overstap: 7
Klantenservice: 8 Eindcijfer: 7
Installatie: 7
Overstap: 7
Eindcijfer: 7

Ik zit al jaren bij Tele2 wegens de lage kosten. Als je genoegen neemt met een basis abo en langzamere verbinding, heb je eigenlijk weinig te klagen. Internet is niet super snel, maar dat neem ik graag voor lief. Klantenservice is vriendelijk en behulpzaam. Gebeld voor een probleem, bleek technisch van aard, moest opgepakt worden door een andere afdeling, ticket door medewerker aangemaakt en binnen 3 dagen al verholpen en telefonisch teruggekoppeld. Was aangenaam verrast.

7 april 2017 06:59

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 7
Snelheid: 7 Overstap: 7
Klantenservice: 8 Eindcijfer: 8
Installatie: 7
Overstap: 7
Eindcijfer: 8

Goede provider,ik heb internet 20mbps en mobiel onbeperkt bellen/sms n en 1,5gb internet beide erg goed en vaak dingen mogelijk,zoals mijn erg oude family and Friends abonnement kon half jaar eerder overgezet naar moderner onbeperkt abonnement.
Ik heb ook geen problemen met de router, nooit gereset nog ( misschien omdat ik s nachts de stekker eruit trek om stroom te sparen) ook goed signaal ik kan WiFi radio in de kelder VD flat luisteren met enkele vloeren ertussen. Totaal 22 internet en 13 gsm is 35 euro klaar, ik heb geen tv en geen vaste telefoon, dubbelop allemaal , onbeperkt met gsm bellen kan thuis ook, en via WiFi kun je radio en tv luisteren en kijken. En ik heb vier gratis tv zenders middels digitenne.
Voor de slimme consument !

25 maart 2017 19:05

Prijs/kwaliteit: 10 Installatie: 10
Snelheid: 9 Overstap: 9
Klantenservice: 9 Eindcijfer: 10
Installatie: 10
Overstap: 9
Eindcijfer: 10

Gode en goedkope provider. Nooit problemen mee gehad.

3 februari 2017 10:09

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 8
Snelheid: 7 Overstap: 8
Klantenservice: 7 Eindcijfer: 7
Installatie: 8
Overstap: 8
Eindcijfer: 7

Het is een prima internetprovider voor weinig geld. Wil je meer snelheid of heb je meer wensen dan kun je overwegen om over te stappen. Voor het geld wat ze vragen is het verder een prima partij en hoor je mij niet klagen.

2 februari 2017 20:06

Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 6
Snelheid: 6 Overstap: 6
Klantenservice: 6 Eindcijfer: 6
Installatie: 6
Overstap: 6
Eindcijfer: 6

Wij stappen in maart over naar een andere provider. Al jaren problemen met de televisie. Kunnen dan geen zenders ontvangen.

2 februari 2017 08:54

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 7
Snelheid: 6 Overstap: 8
Klantenservice: 7 Eindcijfer: 7
Installatie: 7
Overstap: 8
Eindcijfer: 7

Tele2 blijft een van de scherpere aanbieders in de markt. In het verleden had ik mijn vooroordelen en bedenkingen, maar na toch overstag te zijn gegaan voor de lage prijzen en de overstap te hebben gewaagd, ben ik erg tevreden! Fijne heldere manier van communiceren met hun klanten en weinig poespas. Afspraken worden nagekomen, bijv. terugbellen of een persoonlijk prijsaanbod doorvoeren. Al diverse jaren dus een prima tevreden klant! Overigens ben ik er ook klant geweest met een mobiel abonnement, eveneens positieve ervaring.

31 januari 2017 06:45

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 10
Snelheid: 8 Overstap: 5
Klantenservice: 8 Eindcijfer: 8
Installatie: 10
Overstap: 5
Eindcijfer: 8

Ik ben erg tevreden over tele2. Je krijgt veel voor weinig. Ook vaak extra dingen zoals tijdje HBO of het pluspakket en dat voor 1 maand gratis. Dit is gewoon leuk! Service is perfect. Enige was de overstap van ziggo naar Tele2. Tele 2 zou dit doen, maar nooit gedaan. Dit kostte mij 60 euro... Ziggo heeft dit wel vergoed.

Maar nogmaals. Ik ben zwaar tevreden over Tele2. Als het telefoonabonnement ook nog iets goedkoper kon, dan zou ik daar ook voor zwichten.

30 januari 2017 22:48

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 7
Snelheid: 6 Overstap: 7
Klantenservice: 8 Eindcijfer: 7
Installatie: 7
Overstap: 7
Eindcijfer: 7

De overstap 3 jaar geleden naar Tele2 verliep soepel, van een alles-in-1 pakket naar inmiddels alleen een internet abonnement. De kosten zijn relatief laag en daar is de snelheid dan ook naar met 20Mbs. Diverse malen telefonisch contact gehad n.a.v. wegvallen internetverbinding. Dit werd eigenlijk altijd keurig en adequaat opgelost. Als bestaande klant werd vorig jaar telefonisch een persoonlijk aanbod gedaan, dus weer een jaar verlengd. Wel valt me op dat het Tele2 aanbod qua prijs/kwaliteit niet meer zo scherp is als in eerdere jaren. Een paar positieve dingen die er tot nu toe uitspringen zijn het kosteloos langs sturen van een monteur, diverse extraatjes van Tele2 voor klanten, gratis toesturen van een nieuwere modem voor sneller internet onder gelijkblijvend abonnement. Al met al een basisproduct voor een basisprijs en prima service van Tele2.

23 januari 2017 23:32

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 9
Snelheid: 6 Overstap: 9
Klantenservice: 7 Eindcijfer: 8
Installatie: 9
Overstap: 9
Eindcijfer: 8

Zeer betrouwbaar en werkt goed, geen problemen

17 januari 2017 22:24

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 7
Snelheid: 8 Overstap: 7
Klantenservice: 8 Eindcijfer: 8
Installatie: 7
Overstap: 7
Eindcijfer: 8

Prima betrouwbare provider voor weinig geld.
Wat mij betreft een topdeal. Wij blijven hier nog wel wat jaartjes plakken.
Internet en tv allebei naar wens. Bij ons stabieler dan andere providers.

16 januari 2017 00:07

Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 3
Snelheid: 2 Overstap: 6
Klantenservice: 2 Eindcijfer: 6
Installatie: 3
Overstap: 6
Eindcijfer: 6

Ik vind het slecht wat je betaald krijg je niet terug

14 januari 2017 18:40

Prijs/kwaliteit: 10 Installatie: 8
Snelheid: 10 Overstap: 6
Klantenservice: 8 Eindcijfer: 9
Installatie: 8
Overstap: 6
Eindcijfer: 9

Wij zijn een jaar geleden overgestapt naar Tele2. We zijn hier erg tevreden over. Mijn man speelt veel op de Ps4 en daarvoor is een snelle en stabiele internetverbinding een must. Een jaar lang geen enkele storing gehad. Met een programma kun je de verbinding meten, die gaf een rechte lijn erg stabiel dus (in tegestelling tot eerdere provider). Voor de overstap telefonisch contact gehad met Tele2, erg fijn gesprek informatief en helder. Nooit meer een reset van het modem nodig. Klein nadeel is dat je de overstap niet kunt plannen en geen exacte datum van overstap kan aangeven. Maar dat mag niet opwegen tegen alle voordelen. Ook TV van Tele2 is top en vrij van storingen.

14 januari 2017 15:01

Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 7
Snelheid: 3 Overstap: 7
Klantenservice: 6 Eindcijfer: 5
Installatie: 7
Overstap: 7
Eindcijfer: 5

Voor de 2e keer in 7 jaar abbonee van Tele 2

Het is inderdaad een low budget provider, waar je niet meer van moet verwachten dan dat het abbonement biedt.

Verouderd apparatuur dus vaak "resetten"
Als je een storing hebt is dit dus ook de 1e tip die je krijgt van de klantenservice.
Netspanning van alle apparatuur af en 10 seconde wachten; eerst het modem weer aansluiten en vervolgens de tv ontvanger.
En ik moet bekennen; dit paardenmiddel werkt uitstekend;............... alleen jammer als je dit 3 x per week toe moet passen. Als je radio wilt luisteren moet eerst de TV aangezet worden anders kun je niet zien welke zender je op af stemt; kleinigheidje maar niet erg handig.

Voor iedereen die klant wil worden van TELE 2 en fan is van Max Verstappen; houd er rekening mee dat er geen enkele zender in het basispakket zit die Formule 1 uitzend....

Voor mensen met een kleine portemonnee een prima alternatief op de grote jongens,

10 januari 2017 22:42

Prijs/kwaliteit: 5 Installatie: 3
Snelheid: 5 Overstap: 6
Klantenservice: 6 Eindcijfer: 5
Installatie: 3
Overstap: 6
Eindcijfer: 5

Toen we bij Tele2 internet afsloten, werd het internet van de buren stop gezet (zij wonen op 4a, wij op 4). Vervolgens moesten we een maand op het installatiepakket wachten, om er dan achter te komen dat "wegens technische problemen" bij ons dit internet niet kan worden aangesloten.

9 januari 2017 19:21

Prijs/kwaliteit: 4 Installatie: 5
Snelheid: 3 Overstap: 5
Klantenservice: 2 Eindcijfer: 3
Installatie: 5
Overstap: 5
Eindcijfer: 3

Het internet is er traag en het kastje heeft vaak kuren. Als je de klantenservice belt, dat veel geld kost, krijg je te horen dat het aan je eigen kabels ligt en je dus duurdere aan moet schaffen. We hebben dit helaas gedaan en alsnog kuren en nog steeds dezelfde reactie van Tele2, erg jammer!

7 januari 2017 12:52

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 8
Snelheid: 7 Overstap: 8
Klantenservice: 7 Eindcijfer: 7
Installatie: 8
Overstap: 8
Eindcijfer: 7

Ik ben ooit klant geweest bij Tele2.
Het is niet de goedkoopste, maar zeker wel een goede provide naar mijn mening.

Nooit problemen gehad bij Tele2. Destijds zijn mijn ouders ook over gegaan.
Omdat ik toen tijdelijk terug kwam bij mijn ouders ben ik er zelf weg gegaan, maar ik zou zeker wel deze provider aanbevelen, mocht iemand mijn mening vragen.

Goede service en kwaliteit.

1 december 2016 15:45

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 7
Snelheid: 5 Overstap: 6
Klantenservice: 7 Eindcijfer: 6
Installatie: 7
Overstap: 6
Eindcijfer: 6

Na 7 jaar als vaste klant, ben ik zeer teleurgesteld. Opnamen maken is niet meer mogelijk bij basis TV.
Ook de klantenservice ging zwaar achteruit, ze hebben geen fatsoenlijke oplossingen meer voor bepaalde problemen. Het aantal MB snelheid, is in sommige gebieden vele malen lager dan beloofd. De service is dan ook zeer slecht te noemen, als je jaren lang wel tevreden bent geweest!!!

31 oktober 2016 15:31

Prijs/kwaliteit: 10 Installatie: 10
Snelheid: 9 Overstap: 7
Klantenservice: 9 Eindcijfer: 9
Installatie: 10
Overstap: 7
Eindcijfer: 9

Een van mijn beste keuzes in mijn leven mag ik toch wel zeggen. Snel internet goede service en een laag tarief. Tele2 ga zo door!

7 oktober 2016 01:02

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 4
Snelheid: 1 Overstap: 6
Klantenservice: 7 Eindcijfer: 4
Installatie: 4
Overstap: 6
Eindcijfer: 4

heel slecht met snelheid van internet dat is goedkoper maar heb jij altijd probleem ...als tv is aan internet moet uit en andersom ....met wifi heb ik ook probleem ...

26 juli 2016 15:02

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 8
Snelheid: 7 Overstap: 8
Klantenservice: 8 Eindcijfer: 8
Installatie: 8
Overstap: 8
Eindcijfer: 8

Budget internet, maar toch een goede prijs/kwaliteitverhouding. Niet voor snelheidsfreaks, dan ben je toch van je lokale kabel of glasvezelboer afhankelijk, tele2 moet het doen met het verouderde telefoonnet en daar is helaas weinig snelheidsspektakel te verwachten. Maar als alternatief als je genoeg hebt van je kabel of glasvezelaanbieder prima te doen. Mij was 9 mbit op een 20mbit abonnement voorspeld en dat haal ik ook, het is prima voor netflix, bellen, internetten, tv via internet, en ook HBO via tele2. Installatie ging prima en ook een upgrade van het abonnement aanvragen was een eitje, al moest ik erg lang aan de lijn blijven. Nu bijna een half jaar lid en nog geen storingen gehad. De belpakketten voor onbeperkt bellen in NL (vast/mobiel) en europa (vast) zijn erg voordelig in vergelijking met mijn vorige aanbieder! Nog een tip: de meegeleverde wifi modem heeft geen sterke wifi, maar je kan het in het modem uitzetten en er een goede wifi router achter hangen. Ook even opletten dat van de 4 ethernetpoorten in de modem er 2 voor tv zijn en 2 voor internet. Als je het verkeerd aansluit heb je of geen tv, of je internet is instabiel. Als je het goed aansluit is er geen probleem!

22 juni 2016 12:48

Prijs/kwaliteit: 4 Installatie: 2
Snelheid: 3 Overstap: 1
Klantenservice: 1 Eindcijfer: 2
Installatie: 2
Overstap: 1
Eindcijfer: 2

Behoorlijk waardeloos
Een slechte/trage internet verbinding Toen ik wilde stoppen zou dit zonder kosten gebeuren, maar ik kreeg achteraf een rekening van 175euro Ik zou niet voor Tele2 kiezen.

Laat hier een review achter
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Schrijf een review!
Schrijf een review!
Bedankt voor uw reactie
Wij controleren het bericht.
Terug naar vergelijking
Start de chat