Odido TV: Ervaringen & Review
- Prijsvergelijken: 8,0
- Klanten: 4,2
- Eindcijfer: 6,1/
Odido TV: Ervaringen & Review
19 oktober 2022 (laatste wijziging 4 september 2024) door Annick
TV maakt – ondanks al het online geweld van de laatste jaren – nog steeds een belangrijk onderdeel uit van het aanbod van providers. Hoe doet Odido het op dit vlak? Is er een specifieke reden om juist voor hún aanbod te kiezen?
Onze ervaringen vind je in de review hieronder.
Inhoud
Zenderaanbod
Het zenderaanbod van Odido is prima, maar niet onderscheidend. Standaard 64 zenders (waarvan 59 in HD) is heus voldoende. Maar anderen bieden iets vergelijkbaars, of méér.
Wat wel mooi is: net als bij sommige andere providers krijg je de eerste zender van ESPN gratis en voor niets. Dus voetbalfans opgelet!
Natuurlijk kun je je zenderpakket naar hartenlust uitbreiden. Maar daar betaal je dan ook extra voor.
Odido Interactieve TV: onze ervaringen en review
Hou je niet van snoeren? Of 5 verschillende afstandsbedieningen? Geen zorgen. Odido biedt standaard een televisie app, waardoor een TV-ontvanger overbodig wordt. Je downloadt de app op je smart TV en kijkt direct televisie! Heb je geen smart TV, of wil je op je extra televisie ook TV kijken, dan kun je voor een kleine meerprijs alsnog voor een (extra) TV-ontvanger kiezen.
De belangrijkste interactieve opties zijn ook bij Odido beschikbaar: pauzeren, opnemen en programma- en begin gemist. Wel betaal je extra voor opnemen.
Odido TV Anywhere: onze ervaringen en review
TV Anywhere is een app. Daarmee kijk je TV overal waar je wilt: op je telefoon in de trein, op je tablet in bad, etc.
Een belangrijke toevoeging aan het aanbod, want het is helemaal van deze tijd.
Dus maak je geen zorgen: ook bij Odido kijk je TV waar je wilt. En kun je met meerdere personen in huis allemaal iets anders kijken.
Conclusie
Bij Odido zit je goed: een degelijk zenderaanbod, een mooie gratis extra in de vorm van ESPN 1, interactieve TV en een handige app.
Onze video review gaat over T-Mobile, maar is ook nog van toepassing op de Odido pakketten aangezien deze niet zijn gewijzigd:
Jos
4 juni 2024 18:34
Sinds mei 2023 Odido-abonnee. In eerste instantie tevreden, weinig storingen. Tot december 2023. Wilden ook kunnen kijken op de slaapkamer dus via een extra box, kosten € 5 per maand. Kreeg er 3 toegestuurd. Na 2 maanden maar eens gaan bellen waar de 2 overbodige boxen naar geretourneerd konden worden. Zeer moeizaam contact met klantenservice: medewerkers die niets weten of de verkeerde dingen zeggen. Drie keer tevergeefs pakje bij DHL aangeboden. Barcode klopte niet... ik zou een ontvangstbevestiging krijgen. Kwam niet. Wel een boete van € 180 wegens niet verzenden. Weer gebeld, met de facturenadministratie. Ik moest de boete eerst betalen en daarna werd hij geretourneerd. Gebeurde niet. Krijg nu extra aanmaningskosten van € 30... Kortom: waardeloze klantenservice! NEEM GEEN ODIDO!
Zwinkels p
1 februari 2024 18:29
Tv storing meidoorn Naaldwijk 1 2 2024 18.00u
Joke Rood
29 december 2023 19:42
Sinds gister odido. Fout oakket geleverd gekregen. Internet is aangesloten maar valt steeds uit. Ze zijn NIETBEREIKBAAR. Wat een slechte service. SPIJT ALS HAREN OP MIJN HOOFD
Rody van den Noort
29 maart 2023 23:32
De prijzen stijgen meer dan bij andere, maar de verbinding geeft steeds vaker storingen.
Ben niet tevreden.
Rob groeneveld
15 februari 2023 17:49
Ik ben ook overgestapt, wat een miskleun, ga ook snel weer terug naar kpn. De tv anywhere app kunnen ze beter de tv no-where app noemen. Om de haveklap code 314999 op mijn iphone. Oplossing is er niet ja je telefoon resetten. Geldt ook voor draaien werkt niet altijd. Slechte provider wat dat betreft
Dirk
19 januari 2023 22:50
Hoe komen ze erbij dat TV Anywhere goed werkt!? Ikondervind niks anders dan ellende, 1 grote ergernis dat tv gebeuren van T-Mobile. En de klantenservice biedt ook geen oplossing. Spijt van deze overstap, ga weer terug naar NLZIET
Tessa
30 oktober 2022 15:24
Zeer matige app op Samsung tv’s. Loopt vaak vast. Voor mij een reden om over te stappen.
S. P. Ter Horst
12 oktober 2020 12:56
Ben net overgestapt van KPN NAAR T-Mobile.
Jammer dat bepaalde tv zenders,zoals de Belgische zenders, niet kunt terugkijken of opnemen. Vind ik een gemis. Bij KPN was dit niet aan de orde. Dus mischief volgend jaar toch maar weer terug naar KPN.
Bovendien heb ik vorige week 3 keer de Klantenservice gebeld en het resultaat:
1ste keer : 40 minutes in de wachtrij
2e keer. : 45 minutes in de wachtrij
3e keer. : 70 minuten en heb toen de moed maar opgegeven
Slechte zaak en kreeg meteen al spijt van de overstap.
Odidosucks
31 augustus 2024 20:26
Ben sinds jaar en dag bij Tele2. Prima bedrijf. Goede service en prima prijs. Nu Odido geworden. Een en al ellende. Avondjes tv kijken en internet dagelijks uitval. Bovendien vind ik ze nogal duur.