prijsvergelijken

T-Mobile Klantenservice: Ervaringen & Review

Gemiddeld cijfer T-Mobile
  • Prijsvergelijken: 8,0
  • Klanten: 5,0
  • Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
8,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
8,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,4
Klantenservice
4,5
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
4,5
Prijs
5,8
Snelheid internet
4,8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,4
Klantenservice
4,5
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
4,5
Prijs
5,8
Snelheid internet
4,8
Gemiddeld cijfer T-Mobile
Prijsvergelijken: 8,0
Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
8,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
8,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,4
Klantenservice
4,5
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
4,5
Prijs
5,8
Snelheid internet
4,8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,4
Klantenservice
4,5
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
4,5
Prijs
5,8
Snelheid internet
4,8

T-Mobile Klantenservice: Ervaringen & Review

22 maart 2018 (laatste wijziging 21 mei 2019) door Amanda

Weet de T-Mobile Klantenservice zich op punten te onderscheiden van concurrenten? Onze ervaringen vind je hieronder.

Inhoud

    T-Mobile Overstapservice: onze ervaringen en review

    De grote providers van Nederland hebben goede afspraken gemaakt over overstappen:

    • Zij zeggen je huidige abonnement op
    • Zij zorgen voor een naadloze overgang
    • Zij voorkomen dat je dubbele kosten maakt

    Stap je van KPN, Telfort, Tele2, XS4ALL, Ziggo, Online of NLE of PlinQ over naar T-Mobile? Dan geldt deze service voor jou. En je mag ze aan bovenstaande afspraken houden. Meestal gaat dit ook gewoon goed.

    Stap je over van een ándere provider? Dan moet je het meeste zelf regelen.

    T-Mobile monteur: onze ervaringen en review

    T-Mobile heeft de ‘Thuis Installatie Garantie’. Dat betekent in eerste instantie dat ze verwachten dat je je aansluiting zelf kunt installeren. Kom je er niet uit? Dan helpen ze je aan de telefoon.

    Stap je over op glasvezel? Dan komt er sowieso een monteur die zorgt dat alles uiteindelijk werkt. Let op: hoewel deze monteur verplicht is, is het niet altijd een gratis optie! Kies je bijvoorbeeld alleen voor glasvezelinternet of internet en TV, dan betaal je eenmalig € 37,50 voor een monteur. Kies je voor een Alles-in-1 pakket, dan krijg je de monteur wel gratis.

    T-Mobile callcenter: onze ervaringen en review

    Over het T-Mobile callcenter horen we wisselende berichten. De een roemt de kennis en kunde van de medewerkers aan de lijn. De ander voelt zich niet gehoord of geholpen. 

    Gelukkig heeft T-Mobile een uitgebreide handleiding en antwoorden op veelgestelde vragen op hun website. Grote kans dat je er daarmee uitkomt!

    Conclusie

    Natuurlijk wil T-Mobile tevreden klanten. Dus je kunt wel rekenen op goede service.

    vergelijk met alle providers

    Lees volgende pagina: T-Mobile klanten reviews
    Laat hier een reactie achter
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Schrijf een reactie!
    Schrijf een reactie!
    Bedankt voor uw reactie
    Wij controleren het bericht.
    Terug naar vergelijking
    Start de chat