T-Mobile Klantenservice: Ervaringen & Review
- Prijsvergelijken: 8,0
- Klanten: 4,3
- Eindcijfer: 6,2/
T-Mobile Klantenservice: Ervaringen & Review
19 oktober 2022 (laatste wijziging 9 november 2022) door Amanda
Weet de T-Mobile Klantenservice zich te onderscheiden van die van de concurrenten? Onze ervaringen vind je hieronder.
Inhoud
T-Mobile Overstapservice: onze ervaringen en review
De grote providers van Nederland hebben goede afspraken gemaakt over overstappen:
- Zij zeggen je huidige abonnement op
- Zij zorgen voor een naadloze overgang
- Zij voorkomen dat je dubbele kosten maakt
Ook wanneer je overstapt naar T-Mobile geldt deze service voor jou. En je mag de provider aan bovenstaande afspraken houden. Meestal gaat dit ook gewoon goed.
T-Mobile monteur: onze ervaringen en review
T-Mobile biedt een doe-het-zelf pakket. Dat betekent in eerste instantie dat ze verwachten dat je je aansluiting zelf kunt installeren. En dat is voor de meeste mensen goed te doen. Kom je er niet uit? Dan helpen ze je aan de telefoon.
Stap je over op glasvezel? Dan komt er sowieso een monteur die zorgt dat alles uiteindelijk werkt. Let op: hoewel deze monteur verplicht is, is het geen gratis optie! Vaak krijg je wel korting op de installatiekosten wanneer je kiest voor een Alles-in-1 pakket.
T-Mobile callcenter: onze ervaringen en review
Over het T-Mobile callcenter horen we wisselende berichten. De een roemt de kennis en kunde van de medewerkers aan de lijn. De ander voelt zich niet gehoord of geholpen.
Gelukkig heeft T-Mobile een uitgebreide handleiding en antwoorden op veelgestelde vragen op hun website. Grote kans dat je er daarmee uitkomt!
Conclusie
Jammer dat je verplicht een monteur af moet nemen wanneer je kiest voor glasvezel - vooral omdat deze niet gratis is. Dit is niet bij alle providers het geval.
Verder kan het nog wel eens voorkomen dat je in de wacht staat wanneer je de provider opbelt. Ook online kunnen ze je helpen - maar daar heb je te maken met hetzelfde.
De medewerkers zijn vriendelijk, ook al hebben ze niet altijd de juiste technische kennis paraat als je een iets complexer probleem hebt dan een niet-werkend modem.
Mieke
1 oktober 2020 17:18
Al 3 keer de klantenservice nodig gehad in 3 weken tijd. Helaas duurt het minimaal 25 minuten voordat je ze überhaupt aan de lijn krijgt. Waardeloos
Henk Atteveld
24 november 2020 11:23
Bij abonnement verlenging bood de adviseur mij een thuis abonnement aan.
Gaf aan daar wel eens op internet naar te kijken. Adviseur vertelde, ik stuur een voorstel met kosten en bel u na een weekje op of er interesse is. Zo ver zo goed. Met de adviseur een goed contact. Alvorens de week verstreek besloten bij haar een nieuwe telefoon te kopen en tegelijkertijd af te zien van het voorstel. Prima ter plekke heeft zij dit ingedaan gemaakt. Echter blijkt achteraf dat het logistieke proces niet werd beëindigd. Gevolg installatie pakket werd bezorgd. Geen probleem. I
Naar de winkel de doos terugbrengen en proberen uit te leggen waarom ik dat kwam doen.
Helaas, de medewerkster ging in de aanval. Nee meneer dat moet via post nl retour. Dan zal de procedure Zijn . Maar ik wilde mijn verhaal kwijt. En onderliggende proces fout aankaarten . Leermoment voor T mobile.
Ergo, de doos heb ik achtergelaten en met een reeks opmerkingen over boetes heb ik de winkel verlaten. Als de jonge dame eerst had uitgehoord en e.a. Nagezien zou er geen probleem zijn. Nu ben ik een teleurgestelde klant. Via internet kan ik op geen manier communiceren met t.mobile. Hoe anders is dat tele 2. Daar neemt men binnen redelijke termijn de telefoon op. Deze heb ik geïnformeerd dat als er een t mobile verzoek tot overzetten komt deze niet gehonoreerd moet worden.