prijsvergelijken

Odido Klantenservice: Ervaringen & Review

Gemiddeld cijfer Odido
  • Prijsvergelijken: 8,0
  • Klanten: 4,3
  • Eindcijfer: 6,1/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
10
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
10
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,4
Klantenservice
3,3
Installatie (monteur)
4,3
Kwaliteit
3,9
Prijs
5,2
Snelheid internet
4,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,4
Klantenservice
3,3
Installatie (monteur)
4,3
Kwaliteit
3,9
Prijs
5,2
Snelheid internet
4,5
Gemiddeld cijfer Odido
Prijsvergelijken: 8,0
Eindcijfer: 6,1/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
10
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
10
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,4
Klantenservice
3,3
Installatie (monteur)
4,3
Kwaliteit
3,9
Prijs
5,2
Snelheid internet
4,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,4
Klantenservice
3,3
Installatie (monteur)
4,3
Kwaliteit
3,9
Prijs
5,2
Snelheid internet
4,5

Odido Klantenservice: Ervaringen & Review

19 oktober 2022 (laatste wijziging 3 oktober 2023) door Amanda

Weet de Odido Klantenservice zich te onderscheiden van die van de concurrenten? Onze ervaringen vind je hieronder.

Inhoud

    Odido Overstapservice: onze ervaringen en review

    De grote providers van Nederland hebben goede afspraken gemaakt over overstappen:

    • Zij zeggen je huidige abonnement op
    • Zij zorgen voor een naadloze overgang
    • Zij voorkomen dat je dubbele kosten maakt

    Ook wanneer je overstapt naar Odido geldt deze service voor jou. En je mag de provider aan bovenstaande afspraken houden. Meestal gaat dit ook gewoon goed.

    Odido monteur: onze ervaringen en review

    Odido biedt een doe-het-zelf pakket. Dat betekent in eerste instantie dat ze verwachten dat je je aansluiting zelf kunt installeren. En dat is voor de meeste mensen goed te doen. Kom je er niet uit? Dan helpen ze je aan de telefoon.

    Stap je over op glasvezel? Dan komt er sowieso een monteur die zorgt dat alles uiteindelijk werkt. Let op: hoewel deze monteur verplicht is, is het geen gratis optie! Vaak krijg je wel korting op de installatiekosten wanneer je kiest voor een Alles-in-1 pakket.

    Odido callcenter: onze ervaringen en review

    Over het Odido callcenter horen we wisselende berichten. De een roemt de kennis en kunde van de medewerkers aan de lijn. De ander voelt zich niet gehoord of geholpen. 

    Gelukkig heeft Odido een uitgebreide handleiding en antwoorden op veelgestelde vragen op hun website. Grote kans dat je er daarmee uitkomt!

    Conclusie

    Jammer dat je verplicht een monteur af moet nemen wanneer je kiest voor glasvezel - vooral omdat deze niet gratis is. Dit is niet bij alle providers het geval.

    Verder kan het nog wel eens voorkomen dat je in de wacht staat wanneer je de provider opbelt. Ook online kunnen ze je helpen - maar daar heb je te maken met hetzelfde. 

    De medewerkers zijn vriendelijk, ook al hebben ze niet altijd de juiste technische kennis paraat als je een iets complexer probleem hebt dan een niet-werkend modem.

    vergelijk met alle providers

    Lees volgende pagina: Klantvoordeel

    Voor mij is het (n)odido geworden, vanwege structurele en dagelijkse problemen met het opnieuw opstarten van de mediabox, we worden er kotsziek van !
    Alles al geprobeerd : nieuwe mediaboxen, tijdelijke extra wifiversterkers, monteur is geweest, MAAR het blijft kloten.
    Je kunt dan wel bellen, maar goedwillende medewerkers KUNNEN je niet helpen met dit ONOPLOSBARE probleem van falende techniek van Odido.
    Tevens is het een crime dat ze eigenlijk gewoon niet bereikbaar zijn om normaal te communiceren over dit soort problemen.
    Het wordt tijd dat de overheid ingrijpt bij dit soort ondernemingen met mooie praatjes en reclames, dit levert het te ver doorgeschoten LIBERALISME in Nederland op !

    Gaarne abonnement opzeggen omtrend internet adres aan de ***** vaals

    Reactie op V enter

    Beste V enter,

    Als je je abonnement wilt opzeggen kun je het beste terecht bij de provider.
    Zij kunnen het abonnement voor je opzeggen.

    Met vriendelijke groet,
    Suzanne van Prijsvergelijken

    Begin oktober overgestapt naar Odido, zij zouden het lopende contract met Budget Thuis opzeggen. Wat hebben we een spijt van! Een maand lang geen enkel programma normaal kunnen kijken. Aan en uitzetten, wachten tot Odido weer op het scherm verscheen, meestal na een minuut of 8. Ook hert internetten ging niet meer, was je aan het bankieren vloog de verbinding voor de zoveelste keer eruit. 3 of 4 keer een monteur aan huis gehad, nieuw kastje geïnstalleerd. Niets maar dan ook niets hielp. Geen enkele avond kunnen kijken, zonder de nodige onderbrekingen. Iedere keer, keer op keer werden wij eruit geknald. Dit had wel een voordeel we lagen vroeg op bed. Odido zou de opzegging verzorgen, wij zijn ruim 3 maanden verder 'nog niet gedaan". Moe worden wij hiervan. Wat een enorme service van dat Odido. Aangetekend schrijven gestuurd op 30 oktober nog steeds gaan antwoord! 20 november wederom een brief gestuurd. U begrijpt het; ook geen antwoord. Om moedeloos van te worden.
    Begin november een hele avond zonder problemen TV gekeken. We kunnen ook weer gewoon bellen en internetten, niet te geloven, ja, zonder problemen, wat een weelde.
    Nu nog een antwoord op onze vragen en natuurlijk de door ons gemaakte kosten.
    overigens geen enkel excuus voor de voor ons overkomen ergernis.
    Hoe zit het Odido? krijgen we nog bericht?

    Vanaf de lancering uitval internet en haperende tv.heel vervelend e na 8 jaar t.mobile een heel te vreden klant.
    Nu zeer ontevreden.

    Bij abonnement verlenging bood de adviseur mij een thuis abonnement aan.
    Gaf aan daar wel eens op internet naar te kijken. Adviseur vertelde, ik stuur een voorstel met kosten en bel u na een weekje op of er interesse is. Zo ver zo goed. Met de adviseur een goed contact. Alvorens de week verstreek besloten bij haar een nieuwe telefoon te kopen en tegelijkertijd af te zien van het voorstel. Prima ter plekke heeft zij dit ingedaan gemaakt. Echter blijkt achteraf dat het logistieke proces niet werd beëindigd. Gevolg installatie pakket werd bezorgd. Geen probleem. I
    Naar de winkel de doos terugbrengen en proberen uit te leggen waarom ik dat kwam doen.
    Helaas, de medewerkster ging in de aanval. Nee meneer dat moet via post nl retour. Dan zal de procedure Zijn . Maar ik wilde mijn verhaal kwijt. En onderliggende proces fout aankaarten . Leermoment voor T mobile.
    Ergo, de doos heb ik achtergelaten en met een reeks opmerkingen over boetes heb ik de winkel verlaten. Als de jonge dame eerst had uitgehoord en e.a. Nagezien zou er geen probleem zijn. Nu ben ik een teleurgestelde klant. Via internet kan ik op geen manier communiceren met t.mobile. Hoe anders is dat tele 2. Daar neemt men binnen redelijke termijn de telefoon op. Deze heb ik geïnformeerd dat als er een t mobile verzoek tot overzetten komt deze niet gehonoreerd moet worden.

    Al 3 keer de klantenservice nodig gehad in 3 weken tijd. Helaas duurt het minimaal 25 minuten voordat je ze überhaupt aan de lijn krijgt. Waardeloos

    Laat hier een reactie achter
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Schrijf een reactie!
    Schrijf een reactie!
    Bedankt voor uw reactie
    Wij controleren het bericht.
    Terug naar vergelijking
    Start de chat