prijsvergelijken

T-Mobile klanten reviews

Gemiddeld cijfer T-Mobile
  • Prijsvergelijken: 8,0
  • Klanten: 5,0
  • Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
8,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
8,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,4
Klantenservice
4,5
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
4,5
Prijs
5,8
Snelheid internet
4,8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,4
Klantenservice
4,5
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
4,5
Prijs
5,8
Snelheid internet
4,8
Gemiddeld cijfer T-Mobile
Prijsvergelijken: 8,0
Klanten: 5,0
Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
8,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
8,5
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
7,5
Installatie
8,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,4
Klantenservice
4,5
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
4,5
Prijs
5,8
Snelheid internet
4,8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,4
Klantenservice
4,5
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
4,5
Prijs
5,8
Snelheid internet
4,8
129 klant reviews Schrijf een review

12 november 2019 12:58

Overstappen: 1 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 4 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Erg slecht geholpen bij het overstappen en de installatie.

Bij het afsluiten van het abonnement heb ik een afspraak gemaakt met de verkoper dat het mogelijk is om de boel z.s.m. te laten installeren ook al laat ik het abonnement pas over een paar maanden ingaan i.v.m. een verbouwing.

Na enkele weken niks vernomen te hebben, zelf maar gebeld: blijkt het toch niet mogelijk om de installatie al te laten plaatsvinden en is het maar de vraag of ik het abonnement nog kosteloos kan annuleren.

Met name erg teleurgesteld in de processen, daarnaast ook ontevreden over de klantvriendelijkheid en wachttijd van de klantenservice.

7 november 2019 08:18

Overstappen: 4 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 5 Prijs: 4
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 3
Prijs: 4
Snelheid: 1

Zit nu bijna een jaar met T-mobile thuis en heb in mijn vorige woning geen problemen gehad.
Nu net verhuisd en alles laten overzetten, ben ik nu al ruim een maand verder voordat alles is aangesloten!?
Monteur geweest om kabels te trekken naar de meterkast, drie weken later monteur geweest om de router te installeren (wat ik perfect zelf kan maar mag blijkbaar niet)
Nu is de lijn niet open gezet van mijn internet, waardoor er weer een monteur moet langskomen van kpn (?)
Lange gesprekken met lange wachttijden aan de telefoon en nu nog steeds geen resultaat!

Misschien toch maar tijd om over te stappen naar een ander want dit is echt waardeloos!

4 november 2019 22:59

Overstappen: 4 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 3
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 3
Snelheid: 1

Slechter dan slecht kan je het niet treffen. Na jaren vodafone te hebben gehad. Geweldig bereik, verbinding en klantenservice naar een dieptepunt bij T-Mobile thuis. Ik ga dan ook zeker weg. Geen wifi bedraad internet is zelfs triest tv blijft vastzitten niet doet wat het doen moet!! Klantenservice krijg je niet te spreken, je wordt gewoon na minuten wachten weg gedrukt. Dus doe dit niet. Lekker ziggo dan maar meer betalen.

3 november 2019 14:59

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 4
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 4
Prijs: 4
Snelheid: 3

Al heel veel problemen gehad met T-Mobile en de installateur Guidion. Bij de eerste installatie is maar de helft van het werk gedaan. De monteur zou de volgende dag terugkomen, maar die hebben we nooit meer gezien. Zelf maar gebeld met Guidion en T-Mobile. Die wezen meteen naar elkaar. Uit eindelijk via T-Mobile een ticket laten aan maken. Via internet bij Guidion een afspraak gemaakt. Nog gebeld dat het niet om een installatie ging, maar over het afmaken van de werkzaamheden. Monteur komt voor een installatie en als er getoond wordt wat hij moet doen, gaat hij weg want hij was niet voor die werkzaamheden ingepland en had er geen tijd voor. Uiteindelijk 3 weken later toch een monteur van guidion langs geweest. Hij controleert de modem en zegt dat de modem vervangen moet worden. Geeft dit netjes door aan T-Mobile. Bij nabellen blijkt de modem besteld te zijn, maar duurt nog 3 weken voordat deze geleverd kan worden. Na 4 weken nog maar eens gebeld. En de modem is gewoon afbesteld aangezien T-Mobile het toch niet nodig vond de modem te leveren...… Op dit moment slecht werkend WIFI, bedrading naar de 2e verdieping via trapgat en een telefoon in de meterkast. HELP!!!!

30 oktober 2019 23:25

Overstappen: 2 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 1 Prijs: 7
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 5
Prijs: 7
Snelheid: 7

Ergste ervaring ooit met Internet providers. Je kunt gewoon geen klacht indienen, telefonisch via chat en Email niet bereikbaar, heb 7 keer gebeld en totaal meer dan 1,5 uur aan de telefoon gehangen in afwachting van contact. Ze zeggen 'het is druk, het duurt wat langer dan u normaal van ons gewend bent'. Maar wat is dan 'normaal' als ze altijd zeggen dat het langer dan normaal is!? Ze hebben gewoon een foute te hoge factuur gestuurd bij het overstappen naar een andere provider, en daar valt nu helemaal niets mee te beginnen. Ik heb omdat ze niet te bereiken zijn meerdere klachten ingediend via het Forum en via Chat, maar daar wordt ook helemaal niets mee gedaan. Uiteindelijk is er uit het niets een credit gekomen op de factuur zonder verdere communicatie, maar omdat we niet hadden betaald vanwege de foute factuur, kwam er ook direct een nieuwe rekening vanwege 'buitenrechtelijke kosten' c.q. incassokosten. Ik vraag me af of dat wel toegestaan is, want we hebben direct binnen 1 dag gereageerd op de foute factuur. Ze kunnen je toch niet verplichten om eerst een foute te oge factuur te betalen om vervolgens een moeizame en langdurige strijd aan te gaan om je eigen geld weer terug te krijgen. Waardeloos! Ik raad iedereen aan om echt NOOIT een contract aan te gaan met Tmobile Thuis!

18 oktober 2019 15:15

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 6
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 6
Snelheid: 8

Goede provider met een app die fijn, duidelijk en overzichtelijk werkt. Goed bereik overal. Enige minpunt is dat nu mijn abonnement afloopt en ik hem wil verlengen, hij 2 euro per maand duurder word.

15 oktober 2019 14:52

Overstappen: 4 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 2 Prijs: 4
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 4
Snelheid: 6

Als het eenmaal weekt dan werkt het. Maar heb je contact met de klantenservice om iets aan te passen kun je er wel 4 x achteraan bellen

15 oktober 2019 11:52

Overstappen: 5 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 2 Prijs: 3
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 3
Snelheid: 1

It's a scam company, stay away!

Two weeks after the "installation" and after multiple calls, we still have no working service. Before their technician installed the T-Mobile router, the fiber internet from the previous provider was working perfectly fine.

They basically left us with no internet and are charging us for this inexistent service.

It's a total rip-off, chose another provider.

1 oktober 2019 18:40

Overstappen: 1 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 5
Prijs: 5
Snelheid: 5

Telefonisch een abonoment afgesloten. Bevestiging ontvangen en deze was niet wat we telefonisch hadden besproken. De medewerker was vergeten de overstapservice en opnemen aan te vinken. Na 3 telefoontjes was dit na hangen en wurgen toch geregeld. Eerste advies bestond uit zelf abonnement opzeggen bij de huidige leverancier, wat een overstapSERVICE.... Inmiddels al twee weken overgestapt maar nog steeds zonder tv. Dit kan om technische redenen (in het netwerk) niet worden aangesloten. Ondanks herhaaldelijk verzoek worden we niet op de hoogte gehouden van de status. Als je de klantenservice belt krijg je geen verantwoordelijke aan de lijn, enkel de callcenter medegewerk(st)er die enkel een boodschap kan aannemen. Met de belofte dat ze het door zullen geven zonder toezegging wanneer het wordt opgelost. Ook het verzoek tot opzegging van de overeenkomst telefonisch als per mail wordt niet op ingegaan. Hier gaan ze niet over. Was ik maar nooit naar T-mobile overgestapt..

25 september 2019 10:21

Overstappen: 2 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 5
Snelheid: 1

Slechte service. Instabiele internet word beloofd dat er een kpn monteur gestuurd word maar verder dan loze woorden gebeurd er niks. Nu 1 maand verder en nog steeds geen kpn monteur

24 september 2019 19:31

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 1
Prijs: 6
Snelheid: 2

overgestapt van KPN naar T mobile.
de grootste fout van mijn leven wat een drama
na 4 maanden nog steeds werkende en storingsvrije TV
in shop werd verteld dat alles hetzelfde was als bij KPN nou echt niet
wachttijd bij klantenservice aan telefoon minimaal 45 minuten nooit een echte oplossing steeds beloven dat je kosteloos weer terug kunt naar vorige provider nieuwe apparatuur gekregen waar je zelf maar uit moet zien te komen en dan toch ook weer stuk blijkt
opzeggen betekend in praktijk test van je looptijd betalen
een echte afknapper

24 september 2019 15:55

Overstappen: 8 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 5 Prijs: 7
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 4
Prijs: 7
Snelheid: 5

Sinds 3 maanden Tmobile alles in 1 met 750mb internet. De kabel voor de game computer in huis was ik zat. KPN alles in 1 met 100 mb eruit.

Sindsdien niets, dan ellende, denk inmiddels 8 uur met de klantenservice aan de telefoon gehangen.

3x nieuw tv kastje 1e 2 konden niet opnemen. Terwijl ik hiervoor betaal. Zelfs de opmerking gehad we hadden zoveel overstappers we hadden de juiste kastjes niet op voorraad...

TV meer dan regelmaat een error op mijn TV probeer het later nog eens. Soms momenten dat de tv het uren niet doet. Bij een melding naar klantenservice we gaan er naar kijken met 10 dagen hoort u van onze technische dienst.

Internet, de kabel ligt weer door het huis want wifi is een drama. Wifi versterkers hebben geen zin. Ook op de tablets en telefoon soms internet. Uitval zeer regelmatig.

Doet dan niks het goed? Misschien de telefoon maar hierbij moet ik zeggen door de mobiels gebruiken wij deze nooit. In de maanden is er nog nooit opgebeld, lekker rustig.

Als ik kan ben ik direct weg bij Tmobile. Iedereen zou ik het ook ten zeerste afraden. Trap er niet in.
Ik ga mijn opties ook bekijken of ik tussentijds weg kan.
Bij Tmobile is het echt geen doen.

Wil je overigens contact met de klantenservice dan is alle keren dat ik gebeld heb. Momenteel is het erg hierdoor kan de wachttijd langer zijn dan je van ons gewend bent... Ik ben juist niet anders gewend drama drama drama.

9 september 2019 15:37

Overstappen: 5 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 6
Snelheid: 1

Waardeloos, overgeslagen Telfort naar tmobile. Telfort was niet super maar werkte altijd. Tmobile heeft nog geen dag dag normaal gewerkt. Niemand doet wat. Maar wel rekening sturen

4 september 2019 17:59

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Hoe aantrekkelijk de prijzen ook klinken, absoluut NIET doen! De kwaliteit is op alle fronten ontzettend slecht! Sinds 7 maanden heb ik een haperende internetverbinding, meerdere malen contact gehad met T-mobile maar ik word van kastje naar muurtje gestuurd. De eerste keer dat de monteur langs zou komen is die niet komen opdagen. Ik heb echter er wel een vrije dag voor moeten opnemen. De laatste keer dat de monteur van Guidion is langsgeweest heeft hij ervoor gezorgd dat ik i.p.v. haperende internet, geen internet heb. Volgens Guidion monteur lag het aan de glasvezel zelf. Paar dagen later is de glasvezelmonteur van KPN langsgeweest en geconstateerd dat het toch echt aan de slechte modems van tmobile ligt. Nu ben ik bijna drie weken aan het wachten totdat er een monteur langskomt van Guidion om de nieuwe modem te installeren. Terwijl hij de eerst keer al zo’n modem in zijn auto had liggen maar hem niet mocht plaatsen. Het is te zot dat ik als klant de dupe ben van het slechte proces tussen tmobile en Guidion; behoorlijk paarse krokodil met enorme lange doorlooptijden. Zelfs voor spoedprocesures. Maar kortom; 7 maanden later zit ik nu nog steeds zonder internet...

2 september 2019 22:33

Overstappen: 6 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 6 Prijs: 7
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 3
Prijs: 7
Snelheid: 3

Opzich doet het internet het wel altijd maar zijn er genoeg momenten dat de verbindingen moeite lijkt te hebben. De verbinding levert gewoon geen constante sterkte en dat is frustrerend

28 augustus 2019 22:09

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 9
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 9
Snelheid: 8

Zeer fijne medewerking gehad in de T-Mobile winkel in Doetinchem. Met mijn vorige aanbieder is alles netjes afgehandeld en de installatie was top geregeld via Guidion. Internet en tv zijn goedgekeurd in ons huishouden!

27 augustus 2019 11:02

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Doe het niet! In ons nieuwe huis dachten we een fijne glasvezelaansluiting te krijgen met T-Mobile. Al in juni aangevraagd, begin augustus een monteur in huis gehad die alles keurig installeerde. Hoewel er bij stond dat we geen aansluitkosten zouden betalen, betaal je voor de monteur even dubbel en dwars, overigens levert deze goed werk. Een draadje trekken, kostte ons al even 60 euro.
Vervolgens worden we later dan afgesproken door T-Mobile aangesloten en de volgende dag doodleuk afgesloten. Iemand bleek onze lijn al in gebruik te hebben (???) dus we moesten even een weekje wachten tot KPN dit omgezet had. Oke.... Er bleken dus per ongeluk twee abonnementen op ons adres ingezet te zijn. En het ene abonnement zat in de weg bij de andere....Na circa 10 dagen eindelijk alles weer aangesloten. En na twee dagen weer afgesloten.... Al zo'n 10 keer gebeld met T-Mobile. Niemand snapt hoe het werkt en waarom we niet aangesloten zijn. Het zou binnen een week geregeld zijn. Na 5 dagen gebeld of het loopt, zeggen ze doodleuk: nee, sorry, de order is niet doorgegeven aan de technische dienst. Dat doen we nu met spoed, vanavond bent u aangesloten. Bel je 's avonds terug omdat je nog geen aansluiting hebt, blijkt er verkeerde informatie gegeven te zijn. Nu moet er weer een monteur komen die het weer aansluit (duurt ongeveer 10 dagen) en dan kunnen we pas weer internet en tv krijgen..,.. Vanaf 6 augustus aangesloten en nu 3 weken verder nog steeds geen aansluiting. We zouden teruggebeld worden, maar niemand belt....ik raad iedereen aan om weg te blijven bij deze club. Ze zijn te groot en niemand weet meer precies hoe het moet met de aansluitingen en de technische dienst.

21 augustus 2019 15:23

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 5
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 5
Prijs: 5
Snelheid: 5

Nu al bijna twee weken dat ik niet in mijn email kan, drie keer gebeld en ze hebben het te druk om er naar te kijken erg jammer want in deze maatschappij kan je helaas niet meer zonder.

14 augustus 2019 21:01

Overstappen: 4 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 2 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 5
Prijs: 6
Snelheid: 5

Nou afgelopen 9 aug dus overgestapt naar t mobile met alle gevolgen van dien!
Internet werkt welliswaar maar valt steeds Wi-Fi weg frustrerend!
Ten tweede geen tv al 1 week bijna!!!! 3 maal gebeld erover waarvan 1 keer de zogenaamde gespecialiseerde monteur zou het vanuit buitenhuis resetten ivm fout communiveren met de zyxel modem frustrerend...niet gelukt
2 keer gebeld die man duwde me gewoon weg ipv in de wacht! Frustrerend !!! 3 keer bellen 40 min ruim gebeld...nog steeds niets!!! Uiterst frustrerend weer!
Ik heb nu al spijt zeg als haren op mijn hoofd!!!!

Jullie gaan vanuit mijn kant zekers slecht beoordeeld worden!!!
Heb dus nog steeds geen tv..
Drukte zegge ze pffff....dat is een grote smoes anders wordt je niet zolang aan de lijn gehouden

UITERMATE BESCHAMEND DIT HOE ZE MET JE OMGAAN....

6 augustus 2019 19:41

Overstappen: 7 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 1
Prijs: 5
Snelheid: 2

Eind vorig jaar stapte ik over van Ziggo naar T mobile, had ik dit maar nooit gedaan, ellende en nog een ellende!

Het overstappen ja daar zijn ze snel in, weer een klant die er instinkt!

Klantenservice ja dan zijn ze ook klant vriendelijk als je er enige tijd zit wordt dat vanzelf minder ook als je ga bellen met T mobile lange wachttijden of je krijg een melding probeer het later nog eens, zijn er zo veel klanten met problemen vraag je, je eigen dan af?

De installatie door een monteur dit ging zeer snel het was zo gepiept, maar de afwerking dit wil je niet weten, kabels lagen over de grond in de woonkamer, moet je dat niet even vastzetten nee hoor dat mochten wij zelf gaan doen was het antwoord, zo begon het!

Kwaliteit van het internet, in de woonkamer hebben wij een redelijke snelheid, op de 1e verdieping wordt het al een stuk minder laten we de zolder maar vergeten geen internet!

Ook in de garage, wel of geen verbinding dat wisselt maar zeer traag!
Contact gezocht en ja er wordt een monteur gestuurd datum en tijd afgesproken, even daarna kreeg ik weer een mail afspraak geannuleerd de reden daarvan stond er niet bij dat moet je zelf uitzoeken!

T Mobile geeft je geen garantie dat je op zolder of in de garage een internet verbinding hebt, dus een gratis wifi versterker wordt het niet.
Wil je wel internet in de garage of op je zolder wat bij je woning hoort dan moet je er zelf maar voor een wifi versterker zorgen, geweldig he dit noemen ze klantenservice, wat een bedrijf!

Mijn advies neem geen abonnement bij T Mobile zoek een ander provider daar doe je mij maar ook je zelf een plezier mee.

Succes

5 augustus 2019 22:40

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 7 Prijs: 10
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

internet is stabiel. WiFi haalde de eerste etage niet maar dat is simpel opgelost met een bedraad acces point waardoor we nu in alle ruimtes van het huis goed en stabiel WiFi hebben. Router heeft maar 2 bruikbare aansluitingen maar dat is simpel op te lossen met een switch.

26 juli 2019 13:15

Overstappen: 6 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 2 Prijs: 4
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 3
Prijs: 4
Snelheid: 6

Wij hebben ca 12 maanden t-mobile thuis
Over het algemeen zijn wij niet ontevreden, echter het grote aantal langdurige uitval van alle
functies is frustrerend.
Wij hebben veel wedstrijden WK dames voetbal gemist, deze week was het 2 maal raak.
Gisteravond 25/8 rond 27.00 uur hadden wij geen tv, geen internet etc meer.
Ik belde direct met 1200, ik kreeg het bandje met de tekst dat het langer kon duren dan u van ons gewend bent, dit terwijl het altijd lang duurt.
Door deze storing was ik verplicht mijn MB te gebruiken, gevolg ik had net mijn maand
hoeveelheid ontvangen, 1000 MB, ik was later op de avond ruim 300 MB kwijt.
Mocht dit zo,doorgaan, zullen wij overwegen over te stappen.
PS wij hebben een abonnement inclusief vaste telefonie, wij hebben geen vaste telefoon,
Ook hebben wij nooit geklaagd over het feit dat de monteur welke kwam installeren slechts
2 maal bekabeling bij zich had, hebben wij zelf de 3e aansluiting gemaakt, toch moesten wij
€ 25,- aan de monteur betalen.
Dit ter illustratie dat wij vanaf het begin niet erg tevreden waren.

25 juli 2019 15:16

Overstappen: 2 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 2 Prijs: 5
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 3
Prijs: 5
Snelheid: 5

Router moet regelmatig (al enkele maanden vaker dan 2x per week) worden gerestart. Nu wil de router echt niet meer opstarten.
Bedrijf weigert mee te werken aan het opsturen van een al dan niet tijdelijke vervangende router en wil perse zelf op hun tijd de router beoordelen al dan niet op afstand.
Dat gaat meer dan 10 dagen duren.
Dus al die tijd geen internet, telefonie en TV.
Stel je hebt een bedrijf en bent langer dan 10 dagen onbereikbaar?
Stel je bent een zorgafhankelijke oudere en maakt gebruik van een alarmsysteem dat via internet is gekoppeld met de crisishulpverlening?
Dit kan natuurlijk echt niet.
Service is dus minder dan de 1 punt die ik minimaal kan geven.
Bedenk je 10x voordat je met dit bedrijf in zee gaat.

22 juli 2019 11:55

Overstappen: 1 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 8
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 6
Prijs: 8
Snelheid: 7

9 mei 2019 glasvezel aangevraagd. Dit is ook bevestigd op de mail. Nu 22 juli nog steeds niets ontvangen. Al 7 x gebeld. Ene naar de andere belofte wordt gedaan. Terugbellen ho maar nog niet 1 x gebeurd. Volgens Tmobile heb ik geen glasvezel aansluiting terwijl er andere bewoners in de straat dit wel hebben. Ik adviseer niemand in zee te gaan met dit waardeloze bedrijf.

20 juli 2019 12:36

Overstappen: 4 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Waardeloos bedrijf. Beloven alles maar doen niets. Inmiddels geruime tijd KPN, welke wel levert wat men beloofd.

T-Mobilethuis..... NOOIT aan beginnen.

20 juli 2019 10:38

Overstappen: 9 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 10
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Had erg mijn twijfels na dat ik het had afgesloten, mede omdat KPN belde met een aanbieding en zeiden dat t mobile niet goed was. Nu erg blij alles gecombineerd met alle mobiele telefoons voor een mooie prijs

18 juli 2019 18:08

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 5
Snelheid: 1

Wat een slechte service, verbinding. nu een aantal maanden bezig om de tv verbinding, en WiFi goed te krijgen. Verschillende keren contact gehad en tot op heden nog steeds geen oplossing. Ja tegen betaling komen ze het oplossen. Wat een slechte provider. Zal blij zijn als het jaar over is en we over kunnen stappen. Wat een belabberde kwaliteit

16 juli 2019 20:59

Overstappen: 7 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 7 Prijs: 6
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 5
Prijs: 6
Snelheid: 6

Sinds een paar maand overgestapt, maar eigenlijk niks anders dan altijd wel weer wat. Met meerdere puberende gamende kinderen in huis, is een goede, en vooral stabiele verbinding best belangrijk voor ze.
Maar eigenlijk wel 1 a 2 avonden in de week is de verbinding ronduit slecht.
De (bekabelde) lan verbinding valt steeds net even een paar seconden uit. De televisie bufferd meerdere keren per avond, en de standaard huawei router heeft een zeer onstabiele wifi verbinding. Uit noodzaak al een andere Access point gemaakt, en de wifi op de huawei maar uitgezet.
Al 2 keer in 2 maanden tijd al een hele avond gehad dat er geen internet was.
Dit alles ligt NIET aan de installatie thuis, deze is geheel in cat 6e uitgevoerd, en getest met de fluke ms-2
Hiervoor NLEX gehad, met een experiabox v10, maar hier NOOIT last mee gehad.
Als ik dit van te voren had geweten, was ik niet overgestapt voor die 5,- minder per maand... volgende jaar, lekker naar de kpn of xs4all.

16 juli 2019 15:57

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: n.v.t. Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

mijn nieuwe internet werkt al een paar dagen niet !! Ondertekend contract !! Niemand kan mij helpen !!

12 juli 2019 09:03

Overstappen: 8 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 8 Prijs: 10
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 9
Prijs: 10
Snelheid: 10

Na jaren ziggo nu over gestapt naar tmobile thuis
Overstappen perfect verlopen
Klein opstart probleem met internet verbinding maar na één telefoontje met tmobile super snel opgelost
Nu na drie weken super stabiel internet en perfecte beeld kwaliteit

9 juli 2019 10:59

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 9
Klantenservice: 10 Prijs: 8
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 9
Prijs: 8
Snelheid: 10

Net de klantenservice gebeld te vragen over aanbiedingen voor mijn contract te verlengen en ik krijg het zelfde aanbod als een nieuwe klant. Dit is de eerste keer met glasvezel van 4 verschillende providers en ik blijf dus nog een jaar bij T-Mobile Thuis. Heel blij

2 juli 2019 21:54

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 3 Prijs: 7
Installatie (monteur): 4 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 7
Snelheid: 1

Ik ben al een week lid, ik wacht nog Steeds op een werkende tv verbinding + internet. Databundels van onze telefoons hebben het dieptepunt gezien. Totaal niet te spreken over de service en de prioriteit van hun service ligt niet bij jou. Dat kan ik je wel vertellen. Zelfs opzeggen lukt hun niet omdat ze hun eigen afspraken niet eens nakomen en overdragen. Echt een bizarre situatie, dit allemaal doordat ze een scherp bedrag hadden en het verleidelijk was met meer snelheid. Achteraf hoofdpijn.

2 juli 2019 17:38

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 9
Klantenservice: 1 Prijs: 9
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 9
Prijs: 9
Snelheid: 5

ik heb betalings problemen met t-mobile thuis er is 2 x betaal op een oud rekening nummer door mij van t-mobile nu ben ik geblokkeerd van internet en tv ben al 2 dagen aan het bellen maar krijg geen oplossing of duidelijk antwoord het enige wat ze zeggen is ik moet die 2 maanden nogmaals betalen voor ik weer tv en internet heb voel me zeer beledigd en voel me nu ook bestolen door t-mobile ook zijn die twee maanden niet terug geboekt zoals ze zeggen kan ze nergens op mijn bank rekening vinden de klanten service van t-mobile is zeer slecht en ondermatig ze schuiven alles af op hogere hand en kunnen je niet helpen dus nu ben ik gedwongen morgen nog een keer die 2 maanden te betalen maar waar blijft mijn geld ik ben hier zeer boos over en voel me diep en zwaar beledigd door t-mobile dat dit allemaal maar kan in nederland ook werdt er 2x beloofd door een mederwerkster als ik bewijs zou door sturen dat ik betaald heb ook al was het het oude nummer ik weer werdt aangesloten heb dit meerdere malen door gestuurd de bewijzen maar van uit t-mobile gebeurt niets nu is het al zover dat ik een advocaat in heb geschakeld en het is maar te hopen al heb ik er geen vertrouwen meer in dat ze bij t-mobile er nu wel eens iets aan doen ben extra geld en onkosten kwijt aan t-mobile schandalig hoe ze met klanten omgaan dit zou verboden moeten zijn

27 juni 2019 10:40

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 6
Snelheid: 1

Op tijd een abonnement afgsloten bij t-mobile met een aangegeven levertiid van 13 dagen. Bij de bestelling kan je vervolgens een datum prikken voor de monteur om langs te komen. Ik koos 3 juli, 14 dagen na mijn bestelling. Vervolgens moet je opeens de afspraak nog keer inplannen via de website, en als je niet weet waar de router moet komen omdat je bijvoorbeeld naar een nieuwe woning verhuist kan het niet eens via de website en moet er gebeld worden. Elke keer dat ik gebeld heb sta ik 15 minuten in de wacht zonder resultaat. Vandaag kreeg ik ze eindelijk te pakken, en de monteur kan pas 19 juli komen (het is nu 27 juni.) dus nog meer dan een maand na mijn besteldatum. En het abonnement gaat pas in op 09 juli wat ik ook nergens aangegeven heb terwijl zij een bezorgdtijd beloven van 13 dagen, geen 21. Maar dan moeten we alsnog die router zelf installeren, maar dan komt de monteur het 10’dagen later “checken” en dat zijn dan de 35 euro montagekosten die je mag betalen. Oh, en als je nog niet op het woonadres voor het internet zit dan sturen ze daar vantevoren de router heen, ook al bel je de klantenservice. Hen antwoord is dan dat ze hem gewoon alsnog daarheen sturen, en als hij dan niet wordt aangenomen dan gaat hij naar het meest dichtbijzijnde PostNL punt. In mijn geval ga ik verhuizen naar een andere stad, dus die router ligt nu op een PostNL punt aan de andere kant van Nederland omdat T-mobile thuis zoiets simpels als een factuuradres/bezorgadres niet kan onderscheiden. Heb er spijt van dat ik voor t-mobile thuis heb gekozen. Ik hoop dat de snelheid van het internet nog een beetje fatsoenlijk is.

26 juni 2019 14:22

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 4 Prijs: 7
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: 7
Snelheid: n.v.t.

Waardeloos. Ik wacht al een week op een monteur terwijl wel al vrolijk alle kabel is afgesloten.
Geen tv, geen internet.
Ik hoor dat de monteurs een bepaald onderdeel niet op voorraad hebben omdat t-mobile ze dat niet levert. Wat een knulligheid!
Ik zou een andere provider nemen als ik opnieuw kon kiezen.

25 juni 2019 09:33

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 7
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 7
Snelheid: 1

Ik zit al een maand volledig zonder internet. Een monteur moet komen om de verbinding te repareren, maar dit duurt bizar lang, ze hebben momenteel mijn aanvraag voor een monteur nog niet eens verwerkt. Ik bel T-Mobile elke week om te checken of ze me niet vergeten zijn, een maand volledig zonder internet kan niet meer in de 21e eeuw... Maar T-Mobile begrijpt dat niet. Ze zeggen dat het momenteel drukker is dan normaal en daar moet ik het maar mee doen. Ik heb werk vanuit thuis, ik kan niet zonder internet.

23 juni 2019 03:07

Overstappen: 7 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 7 Prijs: 10
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 10
Snelheid: 9

Hallo hierbij heb ik ook internet van t-mobile thuis, . de monteur kwam precies op de laatste minuut in de tijdvak 10.00 tot 1200 heeft de aansluiting werkzaam gemaakt alleen hij had geen bevestiging om de kabel vast te maken op de plint. verder zijn er geen klachten ,tv is haar scherp het werkt internet en telefoon werkt goed.

22 juni 2019 14:09

Overstappen: 1 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 1 Prijs: 7
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 5
Prijs: 7
Snelheid: 6

T-Mobile voelt zich niet verantwoordelijk voor het telkens niet komen opdagen van de monteur die de overstap moet (ja, verplicht bij glasvezel) afronden. T-Mobile vindt het jouw verantwoordelijkheid om met hun onderaannemer (Guidion) in gesprek te gaan. Wel zorgen ze bij overstap dat de oude leverancier stopt met leveren, maar dat hun eigen monteur niet komt opdagen, en vier dagen later opnieuw niet komt opdagen, en weer 2 dagen later een nieuwe afspraak staat; T-Mobile ziet zich hierin niet als partij, en voelen zich niet verantwoordelijk voor het niet kunnen beschikken over internet. Dat je bedrijf daar afhankelijk van is, bij een schamele sorry (woorden, geen daden) blijft het. Wat een amateuristische bende!

NIET DOEN!!!

21 juni 2019 15:47

Overstappen: 6 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 2
Prijs: 6
Snelheid: 6

Tijdens het bestellen van het T-mobile thuis pakket was het mij niet duidelijk dat de apparatuur van T-mobile nog uit het jaar nul komt.

Het is toch niet van deze tijd dat de modem via een lange grijze kabel helemaal door het huis naar de tv box moet worden verbonden? Waarom niet draadloos danwel met een optische kabel? Bagger.

Na het ontvangen van de setup box meteen mijn abonnement geannuleerd, wel verdorie 75 euro afkoopkosten moeten maken.

21 juni 2019 07:33

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Slechte klantenservice. Ze konden niet leveren op mijn adres en daardoor naar een andere provider overgestapt, nu inmiddels al maanden bezig om van ze af te komen. De klantenservice is slecht op de hoogte van wat er exact speelt en ziet dat het niet klopt, belooft telkens alles op te lossen maar doet dat niet.

9 juni 2019 10:01

Overstappen: 8 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 6 Prijs: 8
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 3
Prijs: 8
Snelheid: 4

Overstappen ging vlot . Installatie door monteur op drie apparaten prima. Na een week begint de ellende
Internetverbinding is verre van stabiel. De beloofde glasvezelsnelheid 100/100 is soms goed meestal komt deze niet uit boven 40/50.
de interne dhcp server van Huawei- modem deelt om de haverklap dezelfde ip adressen uit aan meerdere apparaten.Gevolg: geen internet.
Klantenservice bellen, wachten , alle aanbevelingen proberen, geen resultaat.We gaan het oplossen, maar duurt wel tussen 3 en 5 werkdagen. Een week later geen resultaat;
O ja, het is erg druk meneer zegt een vriendelijke medewerkster.
Er wordt nog een call aangemaakt. Duurt 3-5 dagen.
Je raadt het al : na 5 werkdagen krijg je een mail met felicitatie dat alles is opgelost. huh?? Aan mijn kan niet hoor. Weer bellen. Mijnheer bij ons staat dat u wel verbinding heeft. mailt ( geen internet weet u nog) u de klacht en binnen 3. .....
Je begint de moed te verliezen. Na enig argumenteer beloven ze een monteur. Deze kan een maand later!!!! pas komen.
Mijn geduld is op als ook deze niet thuis geeft en bel weer met T- mobile met de mededeling dat het contract kosteloos per direct wordt opgezegd. We bellen u terug binnen 3 dagen. ja, JA. Ook vriendelijke praatjes vullen geen gaatjes en bezint eer je begint, goedkoop is duurkoop en zo kan ik nog wel even doorgaan.... een gewaarschuwd mens telt voor twee.
de ruiter , Dronten

1 juni 2019 12:04

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Bij storing hopeloos. Monteur kan pas over ruim 3 weken langskomen. We zitten nu zonder tv internet en vaste telefonie.
Klantenservice heeft wachttijd van ruim 30 minuten. Zijn aardig, beloven dat wij teruggebeld zullen worden door een backoffice. Dit gebeurt niet. Weer bellen met klantenservice volgende dag, weer meer dan 30 minuten wachttijd. Je begrijpt dat ik die tijd nu benut om over te stappen naar een andere provider

29 mei 2019 21:36

Overstappen: 7 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 7 Prijs: 9
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 9
Snelheid: 10

Top snelheid. Alleen de WiFi is niet zo sterk. Heb tot 100 mb.krijg 100 mb

29 mei 2019 20:45

Overstappen: 3 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 3 Prijs: 3
Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 3
Prijs: 3
Snelheid: 3

Overgestapt van KPN naar t-mobile. Ging vlot want t-mobile heeft weer een abonnement erbij en met ingang van 10 juni zouden we aangesloten worden. Ook KPN stuurt een mail dat per 10 juni bij hun opgezegd word. Dan stuurt [naam weggehaald door reactie], de monteur, dat er niet eerder aangesloten kan worden dan 10 JULI dat betekent een maand zonder diensten. 20 minuten aan de telefoon gehangen om te vragen of het niet eerder kan, niemand gesproken, kosten zijn voor ons, klantenservice t-mobile gebeld, 35 minuten aan de telefoon gehangen. Resultaat: zelf [naam weggehaald door reactie] weer bellen voor een afspraak op 24 juni. Gewoon waardeloos die hele service. Abonnementen verkopen, en dan de klant laten barsten. Geweldige service t-mobile.

11 mei 2019 20:02

Overstappen: 8 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 9 Prijs: 8
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 9
Prijs: 8
Snelheid: 10

Tot zover geen enkel probleem, snelheid is 900mbps down en 850 up, terwijl ik voor 750 betaal. Wel jammer dat het modem maar 2 LAN poorten heeft voor internet, doordat de andere 2 voor TV zijn, maar dat is met een switch eenvoudig op te lossen.

3 mei 2019 17:40

Overstappen: 3 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 3 Prijs: 7
Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 7
Snelheid: 7

Zodra het werkt is het prima!
Zodra er problemen zijn is de service slecht en lang wachten op een monteur!

2 mei 2019 16:38

Overstappen: 4 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 2

Spijt dat ik ben overgestapt! Niets doet het zoals je wordt verteld. Aansluiten is een drama en de TVbox doet het nog steeds niet. Moet weer een week wachten op een monteur. Klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur en probeert je zoet te houden met mooie praatjes. Ondertussen is de bedenktijd verstreken en zit ik er aan vast. Kwaliteit van het internet is ondermaats en tv kijken kan alleen via de laptop. Ik ben niet tevreden en wil kosteloos opzeggen. Dat kan niet want ze kunnen een signaal leveren op mijn adres. Dat ik er verder niks mee kan maakt blijkbaar niet uit. Contractueel heb ik geen poot om op te staan. Ik krijg ook geen vergoeding voor het feit dat de tv box het niet doet en ik dus alleen via mijn laptop tv kan kijken want....juist, ze kunnen leveren. Ik ben overgestapt van Ziggo naar T mobile om kosten te besparen maar dat komt me nu dus duur te staan. Goedkoop is duurkoop gebleken helaas.

27 april 2019 12:37

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 5
Snelheid: 1

Slecht modem gekregen. T-Mobile vertelt niet dat je slechts 2 lan poorten krijgt op router. Aan te sluiten draadjes volgens handleiding blijken niet te kloppen. Afspreken met monteurs gaat moeizaam. Snelheid valt zwaar tegen in praktijk.

16 april 2019 16:37

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 7
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 7
Snelheid: 8

Ik werk veel vanuit huis voor het werk, dus de kwaliteit en de snelheid van het internet is erg van belang. We zijn heel blij dat we overgestapt zijn naar T-Mobile glasvezel.
Installatie gaat ook vlot en probleemloos.

18 maart 2019 18:48

Overstappen: 8 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 2 Prijs: 7
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 7
Snelheid: 1

Ik zit er nu twee weken. Heb een 750 mb abonnenment. Bedraad krijg ik 94 mb binnen. Monteur van guidion was al slecht en de monteurs die de klacht zouden oplossen komen of niet of eenzijdig wordt de tijd geweizigd naar onmogelijke tijden. Als je dan aangeeft sorry, maar ik wil van het abonnement af moet je een afkoopsom betalen.

Klantenservice zijn mensen zonder zeggenschap en er is ook geen afdeling voor klanten waar het niet goed gaat die wel het een en ander kunnen regelen of toezeggen.

Ik heb nog nooit zo'n slechte ervaring gehad met een provider!!!

12 maart 2019 17:07

Overstappen: 2 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: 6
Snelheid: n.v.t.

Wachten al 4 weken op internet zijn net overgestapt.Als we dit van te voren hadden geweten waren we bij de oude gebleven .Wat een ergernis en een hoop extra kosten

2 maart 2019 23:45

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Wind Ei, redelijke prijs, geen TV ontvangst alleen gestotter en gestuntel. Wilde vanavond een leuk filmpje kijken gaat niet gebeuren dus. Snel een andere provider.

15 februari 2019 12:41

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Als je verbinding niet werkt zit je een week zonder, voordat er een monteur is.
Werkt vervolgens na 3 dagen de boel weer niet, kun je weer een week wachten.

Beroerde klantenservice!!!

7 februari 2019 20:45

Overstappen: 7 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 7
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 1
Prijs: 7
Snelheid: 7

ALS het internet het doet is het goed.
Maar met problemen heeft T Mobile de slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt.

Ze beloven terug te bellen maar doen het niet,
Ze beloven een compensatie maar laten daarna niets meer van zich horen.
Ze hebben geen kennis van zake aan de telefoon of chat.
Ze vergeten elke keer weer wat het probleem was en kan je weer van voor af aan beginnen.
Chat is kortaf tot het bot. Niet behulpzaam en onkundig.

Echt belachelijk, zo erg dat ik overal ga reviewen dat je alsjeblieft niet naar T mobile gaat.

4 februari 2019 12:34

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Na meer dan 10 maal telefonisch contact en 15+ nette emails, vandaag te horen gekregen dat de klantenservice mij niet tegemoet kan komen. Dit omdat de afdeling "creditering" de aanvraag afwijst, waarop de klantenservice zegt: "daar kunnen wij helaas niets aan doen".

Wel vindt de klantenservice het terecht dat ik een vergoeding vraag, omdat ik 10+ keer heb moeten bellen en 15+ keer heb moeten mailen voor meerdere administratieve fouten, meerdere foutief geïnde facturen en technische problemen door administratieve fouten.

Maar helaas kunnen ze me niet verder helpen. De oorzaak van dit alles? Ik ben verhuisd.

1 februari 2019 23:06

Overstappen: 3 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 3
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 3
Snelheid: 1

9 van de 10 keer geen internet. Als je er dan over naar de klantenservice belt (15 minuten wachtrij) word er gezegd "u moet even op internet kijken". Welk internet vraag ik me dan af?
Een afspraak maken met de monteur is niet mogelijk, want er was nooit tijd voor en werd verzocht het even zelf op te lossen.
Natuurlijk ook om de haverklap een storing.
Al met al zou ik niet voor T-Mobile als provider kiezen.

5 januari 2019 22:40

Overstappen: 5 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Altijd storingen altijd klanten hebben probleem thuis. Nooit hun probleem nooit korti gen voor tijd vooor storingen

2 januari 2019 20:39

Overstappen: 5 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 3 Prijs: 8
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 7
Prijs: 8
Snelheid: 6

Veel toestanden rondom afsluiten en opzeggen.
1e keer kapotte modem gekregen. Heeft uiteindelijk echt weken geduurd voor ik up en running was. Dat lag deels ook aan andere complicaties maar duurde langer dan het had hoeven duren wat voor een deel aan de klantenservice lag. Die was op een enkele uitzondering na niet zo best. Opzeggen weer hetzelfde verhaal. Gedoe met de klantenservice waardoor het allemaal een hoop sores oplevert.
Tussen afsluiten en opzeggen in was de internetverbinding wel altijd naar tevredenheid.

17 december 2018 14:39

Overstappen: 5 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 5
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 6
Prijs: 5
Snelheid: 7

Internet is goed. TV is minder, terug kijken alleen nooit 1,2 en 3, foxsport en alles wat onder SBS hoort. Bij Telfort had ik veel meer keus. Stap in maart 2019 zeker weer over naar een andere provider.

7 december 2018 00:16

Overstappen: 6 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 9
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 8
Prijs: 9
Snelheid: 6

We zijn tevreden. Misschien Wifi blijft wat te wensen maar overal t-mobile is een goede optie voor mensen die willen besparen en steeds internet met goede snelhei gebruiken.

3 december 2018 19:15

Overstappen: 6 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 5
Prijs: 6
Snelheid: 2

Na 25 jaar Ziggo toch eens overgestapt omdat iedereen altijd weet dat je kunt besparen. Nou, houd die korting maar. Mn jaarabonnement duurt nog een half jaar maar ik betaal liever dubbel en weer terug naar Ziggo zodat ik weer een stabiel internet en tv ontvangst heb. De klantenservice boeide het niet eens dat we weer overstapten binnen de termijn.

10 november 2018 09:05

Overstappen: 6 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 8 Prijs: 8
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 2
Prijs: 8
Snelheid: 8

Bij T-Mobile Internet 50MB Glasvezel + Telefoon.
Alles verliep prima. goede overstap service en installatie afspraak verliep goed.
Monteur heeft router/wifi modem geinstalleerd en getest.

Wifi verbinding is goed. maar soms valt die weg of wel verbinding maar dan geen internet. heb een paar keer factory reset moeten doen. nu is de Wifi prima.

punt waar ik met het meeste aan erger is. Ethernet aansluiting. Router/wifi modem heeft alleen maar 2 internet poorten. (en 2 IP TV poorten). thuis heb ik 3computers die ik via kabel wil aansluiten en kan dat niet. tenzij ik er een switch tussen zet. Ik heb velen internet providers gehad en T-Mobile is de eerste die alleen maar 2 internet poorten bied. Niet OK.

klanten service gebeld. helaas kunnen ze niks aan doen want zit in de modem. kunnen ze niet ander configureren. en abonnement Opzeggen, betekend afkoopsom vanwege 1jaar contract. ook al heb ik de router pas 3dagen geleden laten installeren heb ik geen opzeg termijn, want die is verlopen omdat het vanaf bestelling word geteld.

16 oktober 2018 21:16

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

They could not connect at the first installation because they installed faulty equipment. Would take them another month at least to send a person with a new router. I cancelled being told by them that I would not be charged for cancellation. They then charged me 420 euro for cancellation claiming that they have no record of their customer service filing for a credit for the cancellation fees and that they were not given an opportunity to fix the problem.

Two months for service on a working connection (checked by KPN) is unacceptable. Being lied to by their customer service is unacceptable. They use so many third parties (that you have to arrange yourself) that no one is responsible for anything and T-mobile literally does nothing but connects you with third parties, lie to you about costs, and bill you.

Go with a provider who takes some responsibility for their services.

12 oktober 2018 21:25

Overstappen: 9 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 10 Prijs: 7
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 8
Prijs: 7
Snelheid: 7

tne change service was easy.Klientservice helpfull,always ready to help.T-mobele equipment is small and compact(compair with ziggo)easy to install.Only one min punkt-we chose the quikest internet 750mb hoping that it will work..ups..disapointed-t-mobele do not deliver —it is much slower,especially wifi-max 45-50mb

11 oktober 2018 18:58

Overstappen: 9 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 9 Prijs: 7
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 8
Prijs: 7
Snelheid: 6

Oberstapen service was easy,klientservice was helpfull when needed.Internet speed via cable is ok,however wifi routers are not so good,so internet speed goes significantly down.Tv basic pakket has major channels,enought for the daily usage.

4 september 2018 01:53

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Onbeschoft klantenservice het duurde 12 weken om iets simpels op te lossen 3 jaar lang ellende met Vodafone

28 augustus 2018 12:30

Overstappen: 7 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 7 Prijs: 7
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 7
Snelheid: 6

Voor mij geen Tmobile meer ik ben aangesloten in februari en in augustus geen tv meer er komt te weinig binnen terwijl ik wel al die maanden tv heb gehad .Maar kunnen er niets aan doen zeggen ze ik heb ook gelijk de mobile telefoon er bij gezet zodat je korting krijg , maar nu komt het je mag kosteloos je contract verbreken maar niet van je telefoon ik voel mij zeer genaaid door Tmobile waar ik niets aan kan doen dus voor mij geen Tmobile meer Brigitta

23 augustus 2018 19:21

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 5
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 6
Prijs: 5
Snelheid: 5

Overstappen heb ik niks van gemerkt want ik zat al bij Vodafone en die is nu overgenomen door T-Mobile. Maar heb al zovaak gebeld vanwege slecht internet verbinding en ben het nu helemaal ZAT met deze provider wifi verbinding is echt alleen maar in de woonkamer aanwezig daar kan ik nog mee dealen maar dagelijks wifi uitval ben ik gewoon helemaal klaar mee.

Ik zoek een ander provider en wil nooit meer T-Mobile kwa internet en telefoon abonnement

23 augustus 2018 16:29

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 6
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 6
Snelheid: 8

We hebben eindelijk de knoop doorgehakt om over te gaan stappen van Online naar T-Mobile. Internet van Online is de laatste tijd echt heel triest.
Toevallig zagen we in juni een actie van T-Mobile: glasvezel, bellen en TV voor € 55 met voor de eerste zes maand een korting van €25. Daarnaast komen alle andere kosten, zoals kosten monteur / installatie te vervallen. Na zes maanden kunnen we TV en bellen opzeggen en dan kost glasvezelinternet € 32,50 per maand. Het overstap ging heel soepel, alles wordt voor ons geregeld. Eergisteren de monteur over de vloer en na ruim een half uur konden we al op glasvezelnternet. We merken direct het verschil met de snelheid van internetten, maar dat is ook niet zo gek, want we hadden bij Online geen glasvezelinternet en bovendien hadden we de goedkoopste variant. Maar het verschil in kosten tussen Online en T-Mobile is maar slechts € 5 per maand. Te verwaarlozen in relatie tot de snelheid en kwailiteit van het internetten. Al met al, hebben we tot nu toe geen spijt gehad met onze beslissing om over te gaan stappen.

20 augustus 2018 15:05

Overstappen: 9 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 1 Prijs: 8
Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 2
Prijs: 8
Snelheid: 8

Klantenservice is ongelooflijk slecht. Er zijn problemen met mijn internet omdat het vaak uitvalt. Dan moet je of betalen om de klantenservice te bellen of proberen om het via facebook of het forum te regelen. En dan krijg je wel erg laat antwoord. Als het dan eenmaal zo ver is om een monteur langs te laten komen, bellen ze je voor een afspraak, en hangen ze op als je opneemt. Twee keer is dit gebeurt. Dus dan bel je terug om een afspraak te maken, en krijg je te horen dat ze geen tijd voor je hebben en dat ze terug bellen als er een monteur beschikbaar is. Belachelijk.

5 augustus 2018 23:22

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 8
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 8

Van Online overgestapt naar T-Mobile en we zijn hier erg tevreden over. Snelheid en kwaliteit met glasvezel is goed te noemen. Overstap is snel en goed geregeld door T-Mobile. Doordat we ook een T-Mobiele telefoonabonnement hebben, kunnen we ook meer voordelen hiervan genieten, o.a. upgrade naar een hogere snelheid.

30 juli 2018 19:33

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 7
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 8
Prijs: 7
Snelheid: 9

Ik ben overgestapt omdat ik dan alle diensten bij een provider heb. Nu heb ik extra voordeel omdat ik mijn mobiel al bij T-Mobile had. De klantenservice heeft netjes mijn vragen beantwoord en alles is binnen de toegezegde termijn aangeleverd. Ik kon zelfs mijn vaste telefoonnummer meenemen.

12 juli 2018 20:43

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 3
Klantenservice: 2 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 3
Prijs: 6
Snelheid: 2

Zo slecht! Elke keer moet ik mijn modem uitzetten en dan weer aanzetten en hopen dat ik weer stabiel internet heb. Enige wat meevalt is de prijs maar verder is het echt waardeloos. Vaak genoeg gesproken met klantenservice, maar die kunnen er ook niets aan doen. Je wordt niet serieus genomen, brutaal ook nog als ze geen antwoord hebben op mijn vragen. Zoekende naar een ander aanbieder

10 juli 2018 12:51

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

I don't usually write reviews, yet in this case I would like to warn anyone as the experience with T-Mobile Thuis has been absolutely pathetic.
Ordered a 200Fiber line mid May which was confirmed available online and by staff on phone.
40+ calls with customer service and 2 months later, still not delivered. Been lied to by CS on the phone regarding temporary solution tickets being placed, SIM card being sent, nothing of that has happened.

I asked for a free of charge cancellation as the service was not being delivered and was told that i have no choice but to wait or pay full contract fee

It took 2 months for T-Mobile Thuis to admit that they are unable to deliver the product (as expected after 3 weeks into the process) and are now ok with cancelling the contract free of charge....how (dis)gracious of them!
Customer service is home based, noby else to speak to than CS Representatives, who's ressources and ability to help are very limited, not to mention that there is no pro activeness from CS, and I've had to follow up from my end every single day...

Billing was started on 01.06 as according to their "system" the line was delivered, yet the installation (router) scheduled by them only took place on the 07.06.
According to T-Mobile, compensation and accurate billing are the same....

Verdict>>>>> NEVER AGAIN T-Mobile Thuis.......

5 juli 2018 16:11

Overstappen: 10 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 6 Prijs: 9
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 5
Prijs: 9
Snelheid: 6

Ben nu een aantal maanden bij t-mobilethuis na veel contact te hebben gehad met de medewerkers en dat er een monteur langs is geweest .Is de Wi-Fi heel erg slecht.Heb zo n Wi-Fi ontvanger gekocht dat is ook niet optimaal bereik.Het enige waar de WiFi goed werkt is in de woonkamer voor de rest zoals slaapkamer op de begane grond of 1 ste verdieping valt gewoon weg.
Het kan wel goedkoop zijn en kortingen op de mobiel telefoons maar of ik bij t-mobilethuis blijf
....heb toch mijn twijfels.

Zelfs na zoveel contact te hebben gehad wisten ze het bij t-mobilethuis ook niet meer.

Ik ga nu zelf zoeken naar een andere provider die mij wel kan geven zoals wifi door het hele huis.

3 juli 2018 19:46

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Waardeloos, krijgt monteur service. Zeker 20 keer gebeld en niemand komt uiteindelijk.👎🏻
Echt een waardeloze service. Nou het jaar is nu bijna om en geloof maar niet dat ik ook nog iets met t-mobile te maken wilt hebben

9 juni 2018 11:31

Overstappen: 5 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 8 Prijs: 6
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 4
Prijs: 6
Snelheid: 3

Vanaf het begin al problemen met de verbinding. Meerdere monterus geweest en probleem nog steeds niet opgelost. Ik ben overgestapt.

23 mei 2018 09:43

Overstappen: 9 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 8 Prijs: 5
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 1
Prijs: 5
Snelheid: 3

Minstens één keer per dag verbroken verbinding, nog steeds problemen en weinig bereik tijdens het gesprek. Ik heb nog nooit zo'n slecht pakket gehad !!! En de prijs is ohoho voor een dergelijke service.

10 mei 2018 18:17

Overstappen: 9 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 9 Prijs: 8
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 9

Sinds een paar weken overgetapt naar T-mobile Thuis via glasvezel.
Had met mijn vorige provider (online.nl) veel problemen laatste tijd en was zeer ontevreden over hun klantenservice. De overstap gebeurde netjes op de afgesproken dag en tijd en het werkte daarna zoals je mag verwachten. De internetsnelheid op mijn adres wordt ook netjes gehaald.
Er waren wel problemen in de aanloop naar mijn overstap. Dit lag echter bij Online.nl maar t-mobile pakte dit heel netjes op.

Als t-mobile klant (mobiel) krijg je ook nog eens wat extra's . zoals Fox-sport. Leuk als je sport kijken jou ding is, maar zelf had ik liever de keuze gehad voor een andere optie. Vind dit wel een min puntje.

Net als bij de meeste internet aanbieders heb je geen keuze over het geleverde (glasvezel)modem. Het modem is wat wifi betreft niet meer van deze tijd. (geen 5Ghz). T-mobile kiest er voor als er problemen zijn met het wifi signaal / snelheid dit met een externe optie op te lossen. In mijn geval niet nodig omdat ik zelf al een goede AC router in gebruik heb.
Het geleverde TV kastje (bruikleen) is erg compact. Heeft geen echte aan/uit schakelaar. Je blijft dus altijd een (stand-by) lampje zien. Afstandbediening is eenvoudig. Jammer is dat erg geen losse infrarood ontvanger bij zit zodat je kastje uit het zicht kan weg werken.
Ook is de TV-ontvanger niet standaard in mijn Logitech Harmonie afstandsbediening te downloaden. Je moet de afstandbediening dus leren. (misschien dat dit in toekomst nog veranderd)

De t-mobiel Tv app. vind ik niet heel handig/overzichtelijk in gebruik maar hij werkt wel. Ook werkt het bij mij goed over de chromecast.
Al met al ben ik zeker tevreden al zijn er verbeterputen.
Plus:
Klantenservice goed en hebben de overstap zeer goed gedaan.
Prijs/Kwaliteit is goed.
Beloofde internetsnelheid wordt netjes gehaald.
TV-app werkt zonder stotteren en ook over de chromecast.

Min:
Jammer dat je niet kan kiezen welke extras je krijgt.. en dus Fox Sport krijgt waar ik niets mee doe
Geen aan/uitschakelaar op TV kastje en lampje blijft branden.
Modem zou meer van deze tijd mogen zijn. (al zouden ze dit wel goed anders oplossen).

9 mei 2018 16:32

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 4 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 8
Prijs: 6
Snelheid: 7

Het pakket is erg eenvoudig zelf te installeren. De levertijd (na afstand doen van bedenktijd) was ook prima.

De prijs en internetsnelheden zijn vrij gemiddeld.
Waar ik woon is meer dan 55 MB/s sowieso onhaalbaar.

Wifi is stabiel.

Dikke voldoende overall.

27 april 2018 12:25

Overstappen: 9 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 9 Prijs: 9
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 9
Snelheid: 10

Goede vriendelijke service, vrijwel of nooit storing, en erg tevreden!

24 april 2018 11:31

Overstappen: 5 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 4 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 5
Prijs: 6
Snelheid: 4

Na een storing met het glasvezel zit ik nog altijd zonder internet. Al voor het weekend gemeld maar de monteurs werken niet in het weekend. Je moet dus maar wachten en zonder doen.

Ik kon wel een klacht indienen, via mail, maar dat gaat dan niet zo makkelijk zonder internet.....

Er is geen terugkoppeling vanuit de klantenservice over de oplossing van de storing. Je moet overal zelf achteraan bellen.

Zodra ik de mogelijkheid heb stap ik over naar een andere provider.

13 april 2018 11:46

Overstappen: 9 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 9 Prijs: 9
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 9
Snelheid: 9

Alles is vlot en goed en snel geregeld. Prima klanten service via Messenger.
Goede prijs helaas is er in de uithoek waarin wij wonen geween snellere internetverbinding dan 20 mb.
Misschien komt dat ooit nog.

24 maart 2018 16:01

Overstappen: 6 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 5 Prijs: 4
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 4
Prijs: 4
Snelheid: 4

Weer storing. Geen tv en geen internet. Bellen dan maar. Ben zelf al bezig geweest met stroom erop,eraf,resetten enz. Telefonisch kom je niet veel verder. Na het weekend kan ik pas geholpen worden. Monteurs werken niet in het weekend. Dus beste mensen een aanrader; geen tv of internet gebruiken in het weekend.

19 januari 2018 22:37

Overstappen: 6 Kwaliteit: 4
Klantenservice: n.v.t. Prijs: 5
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 4
Prijs: 5
Snelheid: 4

De verbinding is niet erg goed, die valt telkens uit. Heel vervelend. Internet is vaak ook erg langzaam

17 januari 2018 10:38

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 9
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 8
Prijs: 9
Snelheid: 9

Wij zijn heel tevreden met het overstappen! Eerst al goed geholpen in de winkel en toen we thuis waren en nog wat vragen hadden gelukkig ook goed geholpen door de klantenservice! Goed en snel pakket voor een stuk minder geld dan dat wij eerst betaalde, dus wij zijn heel tevreden!

4 januari 2018 20:15

Overstappen: 7 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 7 Prijs: 8
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 3
Prijs: 8
Snelheid: 5

Was zeer tevreden met Vodafone, na de overname door T mobile regelmatig gedonder, meerdere storingen gehad , traag internet en werd zelfs afgesloten omdat zij door een eigen interne storing de automatische incasso hadden gemist en geen van de reminders per mail bij mij was aangekomen.
Was in het verleden al klant geweest van T mobile en wist dus dat T mobile met goedkope producten dus ook echt minder kwaliteit levert.
Ik ga weer snel overstappen, T mobile heeft wederom bewezen dat ze met een lagere prijs ook echt fors minder kwaliteit leveren.

1 januari 2018 18:11

Overstappen: 7 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 7 Prijs: 8
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 6
Prijs: 8
Snelheid: 5

Vaan storing daarom nu overgestapt op kpn

1 januari 2018 18:07

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 7
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 7
Snelheid: 6

Hadden vodafone dat werd T-mobile. Was geen verbetering. Dus nu overgestapt naar andere provider

27 december 2017 02:47

Overstappen: 6 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 5 Prijs: 7
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 5
Prijs: 7
Snelheid: 4

Vooral interactieve TV loopt ver achter op de concurrentie en daardoor is de prijs veel te hoog.

18 december 2017 17:43

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 3 Prijs: 1
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: n.v.t.

Schandalig hoe T-mobile met gegevens omgaat. Twee maanden ben ik bezig met in de wacht staan en toen bleek dat T-mobile eenzijdig de aanvraag heeft stopgezet omdat mijn gegevens niet overeen kwamen met ..... mijn buurman! Uiteraard komt dat niet overeen! Ik ben niet de buurman. Maar om toch over te stappen moet ik het hele circus opnieuw gaan opstarten van T-mobile. Service ho. Terugbellen om duidelijkheid te geven aan afdelingen die alleen intern te benaderen zijn; gebeurt niet. Schande schande schande.

16 december 2017 17:01

Overstappen: 3 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 7 Prijs: 7
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 7
Prijs: 7
Snelheid: 5

Het is jammer dat de overstaptijd zo lang is (4 weken). Klantenservice is erg vriendelijk en behulpzaam. Helaas is het internet op ons adres niet heel snel, maar of dit aan onze locatie ligt, of aan hun verbinding dat durf ik je niet te zeggen. Met Ziggo hebben wij namelijk ook altijd hele slechte verbinding gehad.

16 december 2017 00:56

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 10
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Supersnelle internet ! Zowel download speed als upload speed ! Daarnaast ook een herl groot bereik met T-Mobile! Ik heb echt in en om het gehele huis een zeer sterke internet verbinding! Jammer dat ik dit niet eerder gedaan had. Maar beter laat dan nooit.

10 december 2017 23:35

Overstappen: 8 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 7 Prijs: 7
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 5
Prijs: 7
Snelheid: 5

Direct na het overstappen van Xs4ALL 500/500 fiber naar een zelfde dienst bij T-Mobile thuis, was de kwaliteit direct na dag 1al merkbaar en meetbaar naar beneden gekelderd.

Ik heb dit een lange tijd maar aangekeken maar heb nu besloten om toch maar weer terug te gaan naar Xs4all!

Het eerste stuk van de glasverbinding thuis t/m de eerste datacenter bij ons in de buurt (Dronten) is uiteraard dezelfde infra waar de diverse aanbieders op kunnen om de dienst thuis te kunnen aanbieden bij de consument.

Het verschil in de kwaliteti van de internet verbinding ontstaat pas vanuit de eerste Router van de nieuwe aanbieder. vanuit dat punt wordt de kwaliteti bepaald door de verdere routering die de nieuwe aanbieder toepast op de verbinding het internet op en de beschikbare bandbreedte, type routers etc etc...

Een test vanuit huis liet dit ook vrij duidelijk zien: (traceroute, ping test met nogal wat veel packet drops), uitgevoerd direct vanuit de router.

Ik heb het uiteraard gemeld aan de servicedesk en de test resultaten gemaild naar T-Mobile toe.

10 december 2017 10:52

Overstappen: 10 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 6 Prijs: 8
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 8
Snelheid: 1

Waardeloos internet, veel storingen. Met vol wifi bereik nog gewoon NIKS aan snelheid. Veel gebeld, enige wat ze kunnen is kanaal veranderen en monteur sturen die wifi versterkt, maar er is niks te versterken. Waardeloos zoals ook kpn telfort en bijv online. Niet aan beginnen. Tv-geluid is erbarmelijk slecht. Telfort kon dat vorig jaar nog wel fixen, TMobile verwijst me gewoon naar Ziggo.

1 december 2017 14:13

Overstappen: 8 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 7 Prijs: 7
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 7
Snelheid: 6

Vaak updates.moet de tv weer opgestart worden en internet valt toch wel regelmatig weg bij tv

26 november 2017 14:30

Overstappen: 9 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 1 Prijs: 8
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 5
Prijs: 8
Snelheid: 7

meestal werkt alles goed maar als er een probleem is dan hang je een uur aan de telefoon voor je iemand te spreken krijgt
via de chat krijg je wel iemand te spreken die je dan verteld dat ze je niet kan helpen en dat je toch moet bellen

met andere woorden waardeloos

de dame die ik aan de telefoon kreeg na een uur wachten was wel aardig en heeft het probleem opgelost

wifi valt regelmatig weg, vast internet is wel goed

23 oktober 2017 23:22

Overstappen: 7 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 5 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Gekozen voor Vodafone thuis wat vervolgens t-mobile werd. Helaas ben ik niet goed geïnformeerd door de klantenservice over het pakket. Er werd mij destijds verteld dat ik hetzelfde zou kunnen met deze box als bij Ziggo. Dit is absoluut niet zo. Helaas kun je niks terugkijken, ook opnemen werkt niet naar behoren. Ik vind het al met al een hoge prijs voor veel minder diensten en kwaliteit dan bij bijvoorbeeld Ziggo.

15 oktober 2017 19:44

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 4 Prijs: 5
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 1
Prijs: 5
Snelheid: 6

Sinds de overname van T-Mobilethuis van Vodafonethuis is het snel berg afwaarts gegaan.
Met name internet is bagger.
Bedraad internet valt dagelijks uit. TV en Wifi af en toe.
Enige oplossing uitzetten van het modem.
Inmiddels zijn al twee nieuwe modems geinstalleerd en nog steeds werkt het niet goed.
Ik ben nu op zoek naar een andere aanbieder.

2 oktober 2017 19:01

Overstappen: 1 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 8
Prijs: 4
Snelheid: 6

Er heeft een kabel-breuk plaatsgehad BUITEN onze woning, toen vorige bewoner KPN abonnement had. KPN heeft dit opgelost met een TIJDELIJKE kabel vanuit de stoep via klimop rechtstreeks in het modem. Nu wonen wij hier met nieuw T-mobile abonnement, en T-Mobile noch KPN willen de tijdelijke kabel vervangen want "aanleg nieuw ISRA punt voor rekening bewoner".
Zo laten ze ons bungelen!
Ik zie me genoodzaakt een abonnement te nemen bij andere aanbieders die kennelijk geen probleem hebben met de nu meest gangbare route in de straat.
Alles behalve T-mobile of KPN!!

Andere punten:
- levertijd was erg lang, we zaten dus een maand zonder internet!
- klantenservice: communicatie is ingewikkeld, indirect vie email naar website, en geen mogelijkheid om fotos te sturen, het duurde heel lang voordat ik de email had van klantenservice, and tot die tijd was het van kastje naar de muur, naar KPN, naar Volker-Wessels Telekom, terug naar T-mobile, weer naar KPN, weer T-mobile, en geen oplossing dus
- prijs: ik zie nu (nog geen maand sinds aansluiting!) dat er online hetzelfde wordt aangeboden voor een lagere prijs (ook T-mobile)
- snelheid internet: nog net geen 40 Mbps

2 oktober 2017 09:35

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 6
Snelheid: 1

Sinds de overgang van Vodafonethuis naar T-Mobilethuis is het internet bij ons één groot drama.. Wifi knalt er dagelijks uit en is zo traag als een slak. Een nieuwe modem gehad maar problemen blijven sterker nog zijn na een week nog erger geworden. Wij raden dan ook sterk af om deze provider te nemen ondanks dat de prijs zeer gunstig is.. Wij hopen dan ook dat wij toestemming krijgen om een overstap te maken want goedkoop blijkt bij T-mobile echt duurkoop te zijn en krijg je geen waar voor je geld..

28 september 2017 19:41

Overstappen: 8 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 8 Prijs: 3
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 3
Prijs: 3
Snelheid: 1

Ik ben overgestapt van Telfort 100 ( mbps )glasvezel naar T-mobile glasvezel omdat T-Mobile 500 mbps aanbiedt. Het effect ipv 5 x sneller wifi internet , 5 x langzamer. Medewerkers heel vriendelijk , maar monteur is wat arrogant en geeft aan dat 11 mbps genoeg zou zijn.Al nieuw modem gehad , al Fritzbox gehad en het blijft gewoon bagger.
Ik wil weg en heel snel !

28 september 2017 09:34

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

We are supposed to have 100/100 and for past months we have no reach at all I have to use my 4G hotspot and nothing is done even though I have called to klantservice and had a guy out to the house to check.

We have no internet but pay every month. It's over I break up.

6 september 2017 21:50

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Hier een ramp nu het t-mobile is
Vodafone nooit geen problemen
Internet met name WiFi werkt nauwelijks
Nwe modem moest over wezen monteur is geweest zegt alles nu goed
Nou 3 dagen en weer haperen
Via Facebook contact gelegd zouden op afstand weer wat wijzigen
Resultaat WiFi die haast niet werk op geen enkel apparaat

24 augustus 2017 10:57

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 4
Klantenservice: 5 Prijs: 4
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 4
Prijs: 4
Snelheid: 3

Sinds T-Mobile Internet en tv heeft overgenomen van Vodafone is het een drama! Met name Internet. Niks laad meer zonder hapering! Als je dan contact hebt met de klantenservice zeggen ze dat je router niet goed afgesteld staat. Met Vodafone nooit last van gehad.

Niet aan te raden dus.

18 juli 2017 11:38

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 4
Klantenservice: 4 Prijs: 7
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 4
Prijs: 7
Snelheid: 6

Al een paar jaar internet van eerst Vodafone, nu T-Mobile. Ten tijde van Vodafone praktisch nooit storing,of last van vastlopers etc, sinds de overname door T-Mobile, regelmatig last. Binnenkort overstappen dus.

20 juni 2017 10:13

Overstappen: 7 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 4
Prijs: 6
Snelheid: 4

Ik heb 50Mb glasvezel internet maar er zijn regelmatig haperingen in het internet en de snelheid fluctueert constant. Glasvezel zou stabiel moeten zijn maar het Tmobile abonnement van ons dus niet. De klantenservice is op zich behulpzaam en vriendelijk maar suggereert o.a. dat het aan de dienstverlener (website of server) zou kunnen liggen terwijl dezelfde dienstverlener wel goed bereikbaar is via mijn mobiele telefoon provider. Ik ben langzamerhand mijn vertrouwen in TMobile glasvezel internet verloren en ga denk ik Telfort eens proberen.

16 juni 2017 09:13

Overstappen: 6 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 2 Prijs: 6
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 6
Snelheid: 7

on persoonlijk , geen respect, komen afspraken niet na.
tv traag met zappen , gewoon niet doen

25 mei 2017 23:45

Overstappen: 3 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 3 Prijs: 2
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 2
Prijs: 2
Snelheid: 1

Voorheen Vodaphone via glasvezel en daar was ik zeer tevreden mee, daarna ongevraagd overgenomen door T-Mobile. De prijs ging ook nog omhoog, omdat Fox Sport en History Channel verplicht aan het zenderpakket werden toegevoegd. Zappen gaat langzamer en vaak blokkerig beeld. Advies van T-Mobile om de kabels te vervangen (tijdens de drie jaar Vodaphone waren de kabels prima). TV-modem loopt vaak vast (tv-beeld bevroren), modem moet dan worden gereset.

Sinds de T-Moblie de provider is is internet nooit meer download 50 Mbit geweest (daar betaal ik voor), maar stukken langzamer tot 3 MBit.
Ga snel overstappen.

11 mei 2017 20:34

Overstappen: 3 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 5 Prijs: 5
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 4
Prijs: 5
Snelheid: 2

bestellen ging goed, overstapservice kwam ik pas tegen op de site van Vodafone toen ik al overgestapt was.
Monteur kwam een uur vroeger dan afgesproken waardoor ik niet thuis was.Hoorde van mijn vrouw dat ze moest meehelpen met kabeltrekken. Volgens de monteur eigenlijk een klusje voor 2 man, maar hij was alleen. Huistelefoon moet ik voortaan opladen in de meterkast.
Internet werkte niet, moet via een adapter waar niets over gezegd was en die ik zelf maar ben gaan kopen.
Internet geeft bijna dagelijks problemen, moet of een tijdje wachten of de probleemoplosser van windows gebruiken. Netflix via home cinemaset bijna niet te gebruiken.
Kwaliteit TV goed, zappen gaat erg traag.
Zal binnenkort wel overstappen worden!

11 mei 2017 00:15

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 6 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Voorheen bij Vodafone. Daar nooit last gehad van storing. Sinds T-mobile Vodafone glasvezel heeft overgenomen zijn er meerdere storingen geweest op de mediabox waardoor er geen zender meer kon worden gewisseld. Internet upload is nog maar de helft van de beloofde snelheid. Het netwerk heeft regelmatig last van kleine storing (hiccups in de verbinding) die impact hebben op streamen van content (netflix) en bij online games (verlies connectie naar server). De laatste weken wordt dit alleen maar erger. Voor mij reden om over te gaan stappen naar een andere provider.

10 mei 2017 11:41

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 9 Prijs: 9
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 9
Snelheid: 8

Goed en snel internet nog nooit storing gehad. Prijs kwaliteit heel goed. Tv opnemen pauzeren kan.mee besteld. Zeer tevreden.

7 mei 2017 20:44

Overstappen: 6 Kwaliteit: 3
Klantenservice: n.v.t. Prijs: 5
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 3
Prijs: 5
Snelheid: 3

het internet is niet stabiel de wifiverbinding valt vaak weg of is erg traag.

We zijn overgestapt op glasvezel en dachten dat we sneller internet zouden krijgen maar met die haperingen worden we niet vrolijk. Gelukkig kijken we nog niet tv via internet / glasvezel.

Bovendien had Vodafone niet mijn oude provider opgezegd waardoor ik dat alsnog zelf moest doen.

Al met al ontevreden over de overstap naar Vodafone. Ik weet nu al dat ik het jaar uit ga zingen om daarna zo snel mogelijk weer op te zeggen.

De installatie van monteur kost 35 euro voor 10minuten werk. Hij was zo weer weg.

4 mei 2017 20:42

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: n.v.t. Prijs: 10
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Geen enkele klacht, t-mobile behandelt je correct. Kwaliteit van het bestelproces, website en de communicatie is ongekend goed.

29 april 2017 20:12

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 10
Snelheid: 10 Overstap: 10
Klantenservice: 8 Eindcijfer: 9
Installatie: 10
Overstap: 10
Eindcijfer: 9

Ik heb al bijna 3 jaar vodafone en nu dan T-mobile. Ik ben altijd nogal van het overstappen geweest, maar ik ben zo ontzettend tevreden dat ik gewoon niet durf over te stappen. Heb in al die tijd nog nooit een storing gehad. Nog nooit een rimpeltje over het scherm of een hapering in mijn internet. Een keer deed mijn telefoon vreemd en dat was opgelost na een keer het modem opnieuw opstarten. Ik heb door mijn hele huis snel internet via wifi en het beeld van deze provider is het mooiste wat ik ooit heb gehad. Is werkelijk niet te vergelijken met andere aanbieders. Het enige min puntje is dat ik opgenomen programma's niet op mijn tablet kan terug kijken maar dat geld voor bijna alle providers. Ga zo door T-mobile.

28 april 2017 23:44

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 10
Snelheid: 8 Overstap: 8
Klantenservice: 8 Eindcijfer: 8
Installatie: 10
Overstap: 8
Eindcijfer: 8

Goede aanbiedingen, snel internet, tv pauzeren en opnemen.Nog nooit storingen gehad. Klantenservice vriendelijk en goed te bereiken.

22 april 2017 16:12

Prijs/kwaliteit: 3 Installatie: 7
Snelheid: 2 Overstap: 9
Klantenservice: 5 Eindcijfer: 4
Installatie: 7
Overstap: 9
Eindcijfer: 4

Het werd wel correct geïnstalleerd, de overstap naar T-mobile ging makkelijk, en wanneer de klantenservice werd gebeld nam er netjes een 16 jarige op die vroeg of we al geprobeerd hadden om de router in en uit te schakelen. De verbinding is echter de slechtste die we ooit hebben gehad (in het postcode 7471 gebied.) Andere providers die we hebben gehad zijn Ziggo, KPN, en Telfort. Telfort was ook dramatisch, maar T-mobile wist het nog een stap erger te maken. Voorheen hadden we Ziggo welke een uitstekende verbinding leverde (maar een klein beetje duurder was). Sinds ik het huis uit ben (2010) heeft mijn moeder verschillende malen een overstap gemaakt vanaf Ziggo. Waarschijnlijk omdat zij een complex heeft waardoor ze wanneer ze een aanbieding ziet ze er niet vanaf kan blijven, alsof het de 5 euro per maand verschil op jaarbasis het waard is dat je internet er regelmatig 5-10 minuten uit ligt en je niet degelijk kunt streamen of gamen. Het internet van T-mobile is totaal ongeschikt om spellen op te spelen of soms zelfs videos op te kijken, en valt soms willekeurig 5-10 minuten uit. De ping op een Amsterdam server was met Ziggo 9-20ms, waar het met T-mobile 35-60ms is. De kwaliteit van de verbinding is leuk om soms je email te checken, maar gamers en video streamers (netflix) etc raad ik aan om T-mobile absoluut te vermijden. 2 megabytes per seconde downloaden heb je niets aan als je een hogere ping hebt, constant vertragingen hebt, en het willekeurig 5-10 minuten lang uitvalt. Zit je net lekker je TV-serie te kijken, valt het internet willekeurig 5 minuten uit. Ik zou het aanraden voor mensen die een internetverbinding hebben om alleen hun email te checken en hun films torrenten. Netflix, Spotify, Popcorn Time etc gebruikers kunnen T-mobile naar mijn ervaring beter vermijden. Gamers moeten absoluut niet eens een seconde nadenken over T-mobile. Stel je voor, zit je net in je Counter Strike competitive wedstrijd met een 14-14 score, valt verdomme het internet uit!!

14 april 2017 11:05

Prijs/kwaliteit: 4 Installatie: 6
Snelheid: 4 Overstap: 6
Klantenservice: 4 Eindcijfer: 5
Installatie: 6
Overstap: 6
Eindcijfer: 5

Wij zijn van Ziggo overgestapt naar Vodafone (T-Mobile), van 20 Februari tot 26 maart is het goed gegaan, nu hebben we minimaal elk uur een onderbreking van 5 tot 10 minuten, van TV en Internet, zodat wè van èĺķè film een ďeel missen, meestal het eind.

Doordat het internet ook niet werkt hebben ook niets aan Netflix,

Antwoord van T-mobile we zijn er me bezig. Nu al bijna 3 weken.

Zo snel als mogelijk zullen we weer over stappen.

3 april 2017 15:02

Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 7
Snelheid: 6 Overstap: 7
Klantenservice: 7 Eindcijfer: 10
Installatie: 7
Overstap: 7
Eindcijfer: 10

Was heel tevrede over vodafone, maar sinds de overname door t-mobile is het internet lang niet meer zo stabiel en is de wifiverbinding niet vanzelf sprekend en word die er steeds uitgegooid

22 maart 2017 18:29

Prijs/kwaliteit: 3 Installatie: 8
Snelheid: 7 Overstap: 5
Klantenservice: 3 Eindcijfer: 4
Installatie: 8
Overstap: 5
Eindcijfer: 4

Nooit geen problemen gehad bij Vodafone totdat TMobile het over had genomen. Laatste weken regelmatig storing in het internet, dus geen signaal en dus geen tv ook. Fail to receive ip afdres from DHCP server. Klanenservice stuurt de klacht slechts door en daar blijft het bij. Soms is het signaal eventjes terug, maar dat is slechts tijdelijk. Als signaal eventjes terug is kan je een uur later weer met de gehele procedure overnieuw beginnen. Slechte service en je wordt niet serieus genomen. Vodafone had goede service qua installatie en gelukkig nooit geen storing.

12 maart 2017 11:57

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 8
Snelheid: 8 Overstap: 8
Klantenservice: 7 Eindcijfer: 8
Installatie: 8
Overstap: 8
Eindcijfer: 8

Goede prijs voor wat je krijgt. Het overstappen gaat perfect. De snelheid en het bereik is ook perfect. Klantenservice is zeer goed. Ik raad T-Mobile wel aan!

9 maart 2017 17:19

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 8
Snelheid: 6 Overstap: 6
Klantenservice: 6 Eindcijfer: 7
Installatie: 8
Overstap: 6
Eindcijfer: 7

Sinds een jaar overgestapt naar t-mobile voorheen Vodafone
Overstap ging goed alleen de lange wachttijden voor dat ik aangesloten werd
Mag en kan ww wat sneller denk
Verder overhet algemeen tevreden alleen vindt ik soms het internet wat traag gaan

15 januari 2017 12:05

Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 7
Snelheid: 7 Overstap: 6
Klantenservice: 8 Eindcijfer: 8
Installatie: 7
Overstap: 6
Eindcijfer: 8

Ben zeer tevreden over vodafone

7 januari 2017 23:14

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 9
Snelheid: 9 Overstap: 9
Klantenservice: 10 Eindcijfer: 9
Installatie: 9
Overstap: 9
Eindcijfer: 9

Ik ben zeer tevreden over Vodafone zoals internet en mobiel heb ik al jaren top

6 januari 2017 17:14

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 9
Snelheid: 8 Overstap: 9
Klantenservice: 7 Eindcijfer: 7
Installatie: 9
Overstap: 9
Eindcijfer: 7

Overstap goed en snel geregeld. Als je niks snapt van techniek is het de juiste provider.

Digitale ontvangers zijn heel standaard en saai in het menu. Reageert vrij redelijk vlot. Het modem is stabiel maar helemaal afgetimmerd.

Voor mensen die goedkoop en goed internet willen zonder technische kennis de juiste provider alhoewel T-Mobile deze tak van Vodafone heeft overgenomen ivm de fusie tussen Ziggo en Vodafone.

Ik hoop dat Tmobile betere hardware kan leveren zoals een goed modem in bridgemodus.

Van mij krijgen ze een 7.5

2 december 2016 10:55

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 9
Snelheid: 8 Overstap: 8
Klantenservice: 7 Eindcijfer: 8
Installatie: 9
Overstap: 8
Eindcijfer: 8

Goedkope provider, heel tevreden met de overstap vanaf Tele2. Eigenlijk weinig met de klantenservice te maken gehad, dus daar kan ik niet over oordelen. Vooral fijn om Fox Sport op het open kanaal te hebben

12 oktober 2016 15:52

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 8
Snelheid: 7 Overstap: 4
Klantenservice: 6 Eindcijfer: 6
Installatie: 8
Overstap: 4
Eindcijfer: 6

In juni vodafone aangevraagd en in oktober al aangesloten.
Het bleek daarna dat de prijs 1,50 per maand hoger is dan afgesproken op het moment van aanvragen.
Die prijsverhoging is in ruil voor een sportkanaal waar ik niet op zit te wachten en waarvoor ik was weggegaan bij ziggo die hetzelfde had gedaan.
Bovendien had Vodafone niet mijn oude provider opgezegd waardoor ik dat alsnog zelf moest doen en de opzegtermijn daar nog moest betalen.
Al met al ontevreden over de overstap naar Vodafone. Ik weet nu al dat ik het zo snel mogelijk weer ga opzeggen.

30 september 2016 18:23

Prijs/kwaliteit: n.v.t. Installatie: 1
Snelheid: n.v.t. Overstap: n.v.t.
Klantenservice: 2 Eindcijfer: 1
Installatie: 1
Overstap: n.v.t.
Eindcijfer: 1

Ik wacht al bijna 3 maanden op de levering van mijn internetabonnement. Vodafone communiceert niet naar mij over de stand van zaken, en bellen naar de klantenservice geeft na 15 minuten wachten steevast aan dat zij ook geen idee hebben wanneer de levering van mijn internet zal starten. Dus wanneer je graag bizar lang wilt wachten op uw internet, en voor verdere informatie minimaal een kwartier in de wacht moet zitten om (puntje voor de vriendelijkheid van de klantenservicemedewerkers) te woord gestaan te worden dan is Vodafone een fantastische keuze voor u! Heeft u dit liever niet, dan raad ik aan om uw internet af te nemen bij een capabel bedrijf.

17 mei 2016 14:02

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 8
Snelheid: 8 Overstap: 8
Klantenservice: 7 Eindcijfer: 8
Installatie: 8
Overstap: 8
Eindcijfer: 8

Vodafone snelheid verhogen
Ik gebruik al een jaar Vodafone glasvezel. Bij het afsluiten heb ik gekozen voor de laagste snelheid, omdat zonder problemen later voor een hogere snelheid kon worden gekozen. Onlangs wilde ik mijn snelheid van 50 naar 100mbit verhogen, volgens de postcode check zou dit een prijsverhoging geven van €2,50 tov mijn huidige abonnement. Dit klop niet is alleen voor nieuwe klanten en niet voor bestaande klanten was nu € 7,50 meer kwijt. Dus ga je naar Vodafone bedenk dan goed welke snelheid je wilt.

Laat hier een review achter
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Schrijf een review!
Schrijf een review!
Bedankt voor uw reactie
Wij controleren het bericht.
Terug naar vergelijking
Start de chat