T-Mobile provider-review & ervaringen
- Prijsvergelijken: 8,0
- Klanten: 4,6
- Eindcijfer: 6,3/
Pluspunten & Minpunten T-Mobile
- Lage tarieven
- Pakket maandelijks aanpasbaar
- Gratis ESPN 1
- Wisselende klantbeoordelingen
Pluspunten
- Lage tarieven
- Pakket maandelijks aanpasbaar
- Gratis ESPN 1
Minpunten
- Wisselende klantbeoordelingen
Inhoudsopgave
- T-Mobile review overzicht
- Pakketten
- Alles-in-1
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Klantvoordeel
- T-Mobile klanten reviews (234)
- T-Mobile review overzicht
- Pakketten
- Alles-in-1
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Klantvoordeel
- T-Mobile klanten reviews (234)
T-Mobile provider-review & ervaringen
19 januari 2021 (laatste wijziging 20 januari 2021) door Amanda
Samenvatting
Als we T-Mobile in enkele woorden moeten omschrijven? Degelijk. Qua prijs zitten ze vaak een behoorlijk stuk onder de meeste andere providers. Qua internetsnelheid bieden ze hetzelfde als de meeste andere providers. Behalve bij de glasvezelpakketten, daar hebben sommige adressen zelfs internet tot 1 Gbit/s (oftewel: 1.000 Mb/s!)
Internetsnelheid: via DSL (telefoonlijn) maximaal 100 Mbit/s download en 10 Mbit/s upload. Via glasvezel maximaal 1.000 Mbit/s, maar dit is nog maar voor weinigen in Nederland weggelegd.
Prijs: neem je alléén internet van T-Mobile af? Dan zit je goed: deze provider is één van de goedkoopste.
TV: je krijgt in principe voldoende zenders. Zelfs de gratis zender ESPN. En als je wilt uitbreiden, betaal je daar natuurlijk ook extra voor. De prijs kan dan snel oplopen.
Om overstappen aantrekkelijk te maken, krijg je de eerste 6 maanden korting. Althans, als je minimaal internet & tv afneemt. Daarnaast krijg je extra’s als je ook T-Mobile Mobiel-klant bent. Onder andere extra korting en mobiele data.
Inhoudsopgave
- T-Mobile review overzicht
- Pakketten
- Alles-in-1
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Klantvoordeel
- T-Mobile klanten reviews (234)
- T-Mobile review overzicht
- Pakketten
- Alles-in-1
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Klantvoordeel
- T-Mobile klanten reviews (234)
Klanten reviews
GvL
11 januari 2021 11:31
Overstappen ging prima. Echter vanaf het begin nooit meer dan 80% ontvangen van de snelheid die ze aangaven. Gemiddeld altijd maximaal 60% van de aangegeven snelheid. Die tevens nog eens 20% lager ligt dan mijn vorige aanbieder via dezelfde aansluiting (NLx)!
(Externe) Monteur langs geweest, aangegeven dat het probleem in de kabel bij KPN ligt er er werk gemaakt van moet worden. T-Mobile heeft er verder nooit wat mee gedaan en klantenservice geeft zelfs aan dat hun technische dienst geen problemen ziet en dus niets doet. Oftewel, ze gaan tegen de mening van de monteur in.
Nu een jaar erbij gezeten en +20 klantenservice contacten verder. Nog nooit zoveel storingen gehad in TV en internet. Nooit meer T-Mobile Thuis voor mij.
Ron
30 december 2020 08:03
Nu bijna een jaar T Mobile. Wisselende ervaring, maar sinds de laatste week nu de laatste up date gewoon weg ontevreden. Bereikbaarheid klantenservice erg slecht, kennis van zaken medewerker idem
Instellen favorieten tv zenders slecht, beeld staat soms vast ( je kan niet zappen) zender volgorde wisselt dan a>z ander moment z>a
Kortom er moet snel wat verbeteren anders ga ik weer terug naar mijn oude provider
Horace Kerkhof
19 december 2020 13:48
Helaas
Spijt dat ik over ben gestapt naar T mobile thuis.
De verbinding heeft vaak storingen en de wifi valt alsmaar weg.
Heb zelf een externe router aangesloten maar valt ook weg.
TV valt vaak weg deze is bekabeld en terugkijk optie is ook om te huilen.
Kijk je terug zit je midden in je programma springt hij op live televisie.
En als je de klantenservice belt sta je eerst minimaal 20 minuten in de wachtrij, waarna je te woord wordt gestaan en weer in de wacht wordt gezet.
Wordt het gesprek hervat verbreekt de verbinding, en van de klant terug bellen hebben ze blijkbaar nooit gehoord.
Nee spijtig jaartje T mobile, mij zien ze als klant volgend jaar niet meer terug.