Solcon Klantenservice: onze ervaringen en review
- Prijsvergelijken: 8,2
- Klanten: 4,8
- Eindcijfer: 6,5/
Inhoudsopgave
Solcon Klantenservice: onze ervaringen en review
7 juli 2022 (laatste wijziging 8 juli 2022) door Suzanne
Onderscheidt Solcon zich qua klantenservice wél? We zochten het voor je uit.
Inhoud
Overstapservice
Ook al is Solcon een kleine provider, toch bieden ze een overstapservice aan. Super! Dit is namelijk iets dat je vooral bij grote providers ziet. Handig, want zo hoef je zelf je huidige pakket niet op te zeggen.
Monteur
Een gratis monteur hoef je bij Solcon niet te verwachten. Maar goed, dit wordt bij slechts een aantal providers standaard aangeboden. Overigens kún je wel kiezen voor een monteur, maar daar betaal je € 35,- voor. Een prima prijs, vooral als je nog twijfelt om het zelf te doen.
Kies je inderdaad voor de zogenoemde ‘Opleverservice’? Dan kun je veel service verwachten. Zo word je niet alleen aangesloten op het internet, maar doet de monteur ook een uitgebreide wifi-check en helpt hij met het instellen van je e-mail. Hij sluit zelfs de TV-ontvanger bekabeld aan.
Callcenter
Voor een kleine provider hanteert Solcon ruime bereikbaarheidstijden. Op werkdagen van 8 tot 20u, en zaterdag van 9 tot 17.30u.
Wat ook positief is, is hun ‘Hulp of afstand’. Dan kunnen ze met een applicatie jouw PC overnemen, om bijvoorbeeld je mail in te stellen. Dit zagen we nog niet bij andere providers.
Conclusie
Solcon is een kleine provider, maar biedt op bepaalde punten een uitstekende klantenservice. Daarmee tonen ze aan dat ze om hun klanten geven, en ze goed van dienst willen zijn.