prijsvergelijken

Solcon klanten reviews

Gemiddeld cijfer Solcon
  • Prijsvergelijken: 8,2
  • Klanten: 5,2
  • Eindcijfer: 6,7/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
10
Zenderaanbod
8
Installatie
9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
10
Zenderaanbod
8
Installatie
9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,9
Klantenservice
4,2
Installatie (monteur)
5,0
Kwaliteit
4,8
Prijs
5,6
Snelheid internet
5,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,9
Klantenservice
4,2
Installatie (monteur)
5,0
Kwaliteit
4,8
Prijs
5,6
Snelheid internet
5,5
Gemiddeld cijfer Solcon
Prijsvergelijken: 8,2
Klanten: 5,2
Eindcijfer: 6,7/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
10
Zenderaanbod
8
Installatie
9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
10
Zenderaanbod
8
Installatie
9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,9
Klantenservice
4,2
Installatie (monteur)
5,0
Kwaliteit
4,8
Prijs
5,6
Snelheid internet
5,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,9
Klantenservice
4,2
Installatie (monteur)
5,0
Kwaliteit
4,8
Prijs
5,6
Snelheid internet
5,5
14 klant reviews Schrijf een review
Prijs/kwaliteit: n.v.t. Installatie: n.v.t.
Snelheid: n.v.t. Overstap: n.v.t.
Klantenservice: n.v.t. Eindcijfer: n.v.t.
Installatie: n.v.t.
Overstap: n.v.t.
Eindcijfer: n.v.t.

De slechtste service ooit meegemaakt bij solcon onervaren medewerkers om je te helpen voor zo snel mogelijk weer internet te hebben je moet maar 5 werkdagen wachten voordat er iemand komt kijken.5 jaar alleen maar storingen gehad ik raad niemand aan om solcon te nemen.

Overstappen: 6 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 6 Prijs: 7
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 5
Prijs: 7
Snelheid: 5

Na kpn gehad te hebben ben ik overgestapt naar solcon , hier heb ik erge spijt van maar moet nog bijna een jaar bij solcon blijven ,hierna weer snel terug naar kpn waar ik eigenlijk nooit klachten had .Nu constant problemen met internet en vooral de tv ,al met al een erge tegenvaller van solcon

Overstappen: 9 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 9 Prijs: 9
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 9
Snelheid: 9

Bedankt team solcon

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Al 20 jaar bij Solcon,

Nooit geen problemen ,
Als er wat is telefonisch meteen aan de beurt
Dus wij blijven zitten

Fam Bos
Putten

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 3
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 1
Prijs: 3
Snelheid: 3

Veelvuldig storing op tv bij Solcon. Blokken en strepen. De geboden oplossing van resetten amino-kastje heeft geen effect. Is ook al veelvuldig gemeld. Is minimaal drie avonden in de week. Storing is hardnekkig. Nog nooit enige zinnige terugkoppeling gehad. Zal ook nu wel weer niet zo zijn.

Overstappen: 2 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 2
Prijs: 6
Snelheid: 6

O wat ben ik blij dat ik met alle tegenwerking van Solcon toch naar Delta heb kunnen overstappen. Nu eindelijk stabiel internet.
Ik had mijn satelliet schotel alweer teruggeplaatst en vaste telefoon laten vervallen.

Het was een beproeving om met een bedrijf als Solcon in zee te gaan.
Mijn advies zoek een andere aanbieder dit bedrijf verdient het niet om te bestaan.
Iemand die een positief verhaal over Solcon weet te plaatsen wordt naar mijn idee door Solcon betaald.

Overstappen: 8 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Goede snelle levering maar waardeloze service, sinds een paar maanden hebben we storin bij terugkijken en opnames, contact opgenomen, alles moeten restten, geen effect, toe kastje terugzetten naar fabrieksinstellingen, geen effect, nieuwe programma erop geen effect, problemen doen zich niet voor Hi) andere kastje, maar we krijgen geen neiuwe kastje, nu moeten we weer een switch verwijderen( die er al vanaf aanvraag zit) , zo zijn we maanden verder. En geen resultaat. Gevraagd waar ik een klacht neer kan leggen. Kan niet, moet ik dezelfde helpdesk bellen, en een nieuw kastje krijgen is er ook niet bij ….gezegd dat we dan maasnaald een andere provider zouden moeten gaan. Dat was geen probleem. Dus OpLossing gevonden.

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 10
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Solcon is een internet provider met veel internet ervaring,
helaas zijn ze afhankelijk van infrastructuur van andere bedrijven.

Servers Provider Solcon> infrastructuur KPN > Thuis
Servers Provider Solcon> infrastructuur CAIWAY > Thuis

Als andere bedrijven hun glasvezel infrastructuur niet op orde hebben,
dan is het klachten voor Solcon maar dat hebben meer providers die infrastructuur huren.

Maar wat vind ik goed aan Solcon:

* Modem Router Fritz!box 7530

* KPN Compleet is mogelijk

* KPN Email adres behouden is mogelijk

* Ze doen niet moeilijk als je een eigen router wilt gebruiken.
( je moet wel weten wat je doet met een eigen router. )

* Solcon geeft IPv4 & IPv6 Adres
( Providers die geen IPv6 geven lopen echt achter )

Er is maar er zijn ook nadelen van solcon,
ze zijn slecht berijkbaar en hebben geen eigen monteurs.
En als je zelf niks kan aansluiten, moet je echt niet solcon aanvragen.
( Maar als je Solcon aan de lijn krijgt helpen ze echt goed. )

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 9 Prijs: 8
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 8
Snelheid: 10

Solcon glasvezel buitengebied
Al een jaar klant bij Solcon via glasvezel in het buitengebied. Wij zijn zeer tevreden over Solcon haar diensten/pakket. Klantenservice vriendelijk en helpt om een oplossing te zoeken.
Ik kan iedereen aanraden als je glasvezel hebt in het buitengebied van Glasvezel buitenaf/ Delta fiber netwerk naar Solcon te gaan.

+ Dochter van KPN.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Wat een ongelofelijk slecht bedrijf is dit, met volgens mij de slechtste klantenservice van heel Nederland.
Heel lange wachttijden en als je dan iemand aan de telefoon hebt is het een halve zool die niks weet en je niet verder kan helpen. komen hun afspraken niet na. reageren niet of heel laat op mailtjes en het internet is ook nog eens bijzonder traag ondanks hert zogenaamde glasvezel.
Ik ben zo blij dat we hier vanaf zijn, nooit maar dan ook nooit meer Solcon.
Begin er niet aan !!

Overstappen: 6 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 7 Prijs: 10
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Ik ben al klant bij Solcon vanaf het moment dat ze begonnen zijn als internetprovider. Pas dit jaar een tweetal serieuze problemen...

Maandenlang zitten tobben met een lage down- en uploadsnelheid. Uiteindelijk bleek het in de DSL-centrale te zitten. Dat had ik al meerdere keren gesuggereerd, maar dat werd genegeerd.

Recent telkens wegvallende verbinding. Het eerste telefoontje leverde mij een nieuw RJ-kabeltje op, maar het zat niet in het kabeltje. Dat heb ik gemeld en toen werd gelijk de KPN ingeschakeld die snel ter plaatse was.

De ervaringen zijn dus verschillend. Soms heb je het idee dat je beter kunt overstappen naar een andere provider, maar soms helpen ze je echt snel uit de internetproblemen. Is mede afhankelijk het met probleem in combinatie met welke medewerker je treft.

Ik blijf voorlopig bij Solcon... :)

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 2 Prijs: 1
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

In de afgelopen jaren als klant was het soms goed, maar heel vaak problemen. Live TV werkt niet goed, internet snelheid niet goed. Laatste paar maanden alleen maar problemen en vrijwel geen verbinding meer gehad. Ze nemen geen verantwoordelijkheid en het is dus ook niet opgelost. Geven de lijnleverancier de schuld, wat niet waar is. Na overstap namelijk gelijk probleemloos verbinding en vele male hogere internetsnelheid en stabiele TV. Nooit meer naar dit bedrijf.

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 1
Prijs: 5
Snelheid: 2

super flut bedrijf
niks, maar dan ook helemaal niks word er gedaan als je verbinding uitvalt.
ze laten je gewoon 5 a 6 weken zonder internet zitten, ondanks elke dag bellen.
elke dag zou er iemand terug bellen of mailen.
nou.... vergeet dat maar, niet 1!
70 uur aan de telefoon, en nog loop je tegen een muur van bureaucratie en loze beloftes.
nooit, nooit naar solcon.

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 2

In het begin lijkt alles goed maar al snel klachten over de wifi.
Daar na tv beeld vaak slecht.
Internet redelijk d betreft de snelheid.
Dan gaat het een paar dagen redelijk tot goed.
En begint het weer van voren aan ,zucht vermoeiend.
In de weekeinden slecht tot niet bereikbaar is niet meer van deze tijd.

Laat hier een review achter
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Schrijf een review!
Schrijf een review!
Bedankt voor uw reactie
Wij controleren het bericht.
Terug naar vergelijking
Start de chat