prijsvergelijken

Oxxio klanten reviews

Gemiddeld cijfer Oxxio
  • Prijsvergelijken: 7,2
  • Klanten: 5,0
  • Eindcijfer: 6,1/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,9
Klantenservice
3,4
Installatie (monteur)
4,8
Kwaliteit
5,5
Prijs
5,9
Snelheid internet
5,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,9
Klantenservice
3,4
Installatie (monteur)
4,8
Kwaliteit
5,5
Prijs
5,9
Snelheid internet
5,5
Gemiddeld cijfer Oxxio
Prijsvergelijken: 7,2
Klanten: 5,0
Eindcijfer: 6,1/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,9
Klantenservice
3,4
Installatie (monteur)
4,8
Kwaliteit
5,5
Prijs
5,9
Snelheid internet
5,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,9
Klantenservice
3,4
Installatie (monteur)
4,8
Kwaliteit
5,5
Prijs
5,9
Snelheid internet
5,5
31 klant reviews Schrijf een review
Overstappen: 8 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Via de door Oxxio aangegeven IDEAL link een betalingsopdracht uitgevoerd. De Oxxio site gaf toen een foutmelding. Betaalopdracht herhaald en wéér een foutmelding gekregen. Bankrekening gecontroleerd en het bleek dat de betaalopdracht 2x door de bank was uitgevoerd. Dit gemeld aan Oxxio en kreeg antwoord dat het te veel betaalde bedrag zou worden terug gestort. Enige tijd daarna deed Oxxio de terugbetaling maar heeft zonder nader overleg of verklaring €40,00 ingehouden van het te veel betaalde bedrag van €183,87. Dit heet in goed Nederlands: Diefstal!
Wacht reactie op mijn klacht af, ander wordt aangifte gedaan en gaat deze klacht naar Gaslicht.com en alle beschikbare consumenten organisaties zoals de Consumentenbond.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Ik maak al een tijdje gebruik van Oxxio en er is altijd een probleem. Het overmaken van mijn jaarafrekening werd telkens uitgesteld en er word elke keer een nieuwe excuses gebruikt het geld niet over te maken. Vervolgens werd er wel een enorm probleem van gemaakt als mijn betaling ook maar een beetje te laat was. Ik heb alleen maar slechte ervaringen gehad met Oxxio. Echt een afrader!!

Overstappen: 1 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 1 Prijs: 7
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 7
Snelheid: 7

Na telefonisch internet en tv opgezegd te hebben krijg om 2 maanden na dato te horen dat ze van niks weten en ik nu kan opzeggen en dan nog wel eff 1 extra maand moet betalen.

Niet mogelijk om via mail of zwart op wit internet en tv op te zeggen. Natuurlijk zeer gunstig voor Oxxio aangezien je niks kan aantonen.

Los dit probleem gewoon heel simpel op en geef de mogelijkheid via mail of een online formulier op te zeggen......

Ik adviseer iedereen bij mijn makelaars kantoor om ook absoluut niet met Oxxio in zee te gaan. Service 👎🏼

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 2 Prijs: 8
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 7

Oxxio is prima als alles werkt. Zo gauw als iets niet werkt is Oxxio niet te bereiken. De live chat wordt je constant uitgegooid en de klantenservice, als je het nummer al kan vinden, heeft een wachttijd van gemiddels een half uur, want het is 24/7 drukker dan verwacht/normaal.

Prijs/kwaliteit: n.v.t. Installatie: n.v.t.
Snelheid: n.v.t. Overstap: n.v.t.
Klantenservice: n.v.t. Eindcijfer: n.v.t.
Installatie: n.v.t.
Overstap: n.v.t.
Eindcijfer: n.v.t.

Bijzonder slechte ervaringen met het bereiken en resultaat van de Servicedesk en de "eerlijkheid" van het beleid richting consument van Oxxio.

Na het algemene Oxxio nummer te hebben gebeld werd ik aangeboden om doorverbonden te worden
Na 40 minuten in de wacht, werd eindelijk de telefoon opgenomen. Ik hoorde de persoon maar krijg geen antwoord. Na ongeveer 1 minuut legt hij/zij op.

Na een volgende poging werd ik weer aangeboden om door verbonden te worden. Toen ik daarop reageerde dat ik misschien beter naar Rotterdam kon komen werd mij vertelt dat die suggestie niet zo vriendelijk was. Inmiddels hang ik weer in de wacht en heb ik dus ruimschoots de tijd om deze review te schrijven.

Al weken ben ik bezig een correcte afrekening te krijgen voor mijn afgelopen Internet contract. Het is vrijwel onmogelijk om iemand te spreken te krijgen en emailen kan niet. Maar Oxxio weet mij wel te vinden met haar incorrecte betaal verzoeken en de daarbij behorende dreigementen ( 40 euro als ik niet tijdig betaal) Eerder las ik op het internet berichten van andere klanten met soortgelijke ervaringen. Hierin werden vergelijkingen tussen Oxxio en een criminele organisatie gemaakt. Dat klinkt hard, maar ik begin nu echt te twijfelen of hier geen waarheid achter zit.

Waar maakt Oxxio zich schuldig aan?
-Onterechte incasso's lang nadat de het contract beëindigd is.
-Onjuiste en foute facturen opstellen.
-De klant onder dwang laten betalen voor niet geleverde service.(afpersing)
-Onbereikbaar zijn voor open communicatie.

Uiteindelijk heb ik het maar even opgegeven, en zelf ter goede trouw een berekening gemaakt over de nog te betalen kosten. Helaas blijkt nu dat mijn berekening volgens de normen van Oxxio niet correct is. Zij vinden het namelijk normaal dat ik voor een plus pakket de volledige maand moet betalen terwijl de service en mijn contract al na 6 dagen in de desbetreffende maand was beëindigd.
Resultaat: omdat het onmogelijk was Oxxio eerder te bereiken moet ik nu het restant van €5,46 betalen en natuurlijk de door Oxxio onterecht berekende incassokosten van €40,- Het voelt alsof ik opgelicht ben. Natuurlijk ga ik nu naar de geschillencommissie, moet ik als consument dus wel eerste even €50,- kosten dokken voor het geval dat een bedrijf als Oxxio met hun mooie praatjes aan het langste eind trekt. Wie is tenslotte nog te vertrouwen? Bedrijven als Oxxio mogen, bij een geschil, prima binnen de wet incassokosten aan de consument opleggen. Maar de consument moet wel vooraf kosten betalen als zij vind dat er een geschil is.

Oxxio...... kan het nog erger?

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 1
Prijs: 5
Snelheid: 6

Oppassen! Deze partij rekent onterecht incasso kosten op een zeer slinkse wijzen.

Wegens overstap van rekening is dit niet goed verwerkt, maar kreeg wel de uitnodiging om vervolgens de rekening te betalen via Ideal. Dit heb ik gedaan, maar dit was niet het volledige bedrag.

Aangezien dit niet het volledige bedrag was sturen ze je een incasso. Hierover heb je geen nota ontvangen en is onmogelijk om te weten dat er nog geld openstaat. Ook als je vraagt aan de klantenservice om de nota's kan je deze niet krijgen, alleen kunnen ze het rekeningnummer aanpassen. Echter geldt dit pas voor de volgende nota, waardoor je 2 keer incasso kosten krijgt van 40 euro en die dien je te betalen.

Mijn oplossing was om de nota's te ontvangen en het resterende bedrag over te maken per direct. Wel het verzoek om geen incasso kosten te rekenen. De klantenservice gaf aan niet tot een oplossing te willen komen.

Aangegeven dat ik graag klant blijf, maar niet als ik 2x de incasso kosten moes betalen, zonder nota graag een andere partij zoek. De klantenservice gaf aan graag mijn contract te ontbinden voor zowel internet als stroom.

Hierdoor raakt OXXIO een klant wijt die ruim 1200 euro per jaar betaald ipv tot een oplossing komt om de 40 euro incasso kosten terug te trekken en de nota's te sturen.

Conclusie: De klantenservice geeft niet om de klant of het bedrijf.

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Nooit meer Oxxio geen normaal contact alleen via robot vragen worden nooit of laat beantwoord maar als het om geld zijn ze als eerste mail nog niet betaald wat allang betaald was geen sorry en het op zeggen ivm nieuwe algemene voorwaarden nooit nooit meer Oxxio

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

avoid it, just avoid it, you will end up paying half of your salary in their fees and perusing legal actions to get your money back

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 3
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 3
Snelheid: 1

Hopeloos bedrijf. dagelijks chat ik en bel ik maar de informatie komt niet verder dan Ik weet niet en Ik kan niet. De levering van internet werd wekenlang uitgesteld. Geen excuses en alleen maar een schamper lachen toen ik na weken van geduld oefenen en bellen en chatten uiteindelijk mijn aanvraag wilde intrekken. Het antwoord was dat ik de akkoordverklaring bij de aanvraag had moeten lezen waarin Oxxio zich het recht voorbehoud 3 maanden te mogen doen over het aansluiten van internet.

Overstappen: 10 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 10 Prijs: 8
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 8

Duidelijke communicatie via email en sms van oxxio en de installateur. De snelheid is zoals verwacht prima bij het basispakket.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 7
Prijs: 6
Snelheid: 6

Overstapservice werkte niet. Men probeerde mij bij KPN af te melden, terwijl ik gezegd had dat Telfort mijn provider was. Nadat overstapservice gefaald had, belde ik direct Oxxio om nogmaals te zeggen dat Telfort mijn provider was. Oxxio heeft hier niets mee gedaan, zodat ik onnodig een maand langer aan Telfort vastzat. Men weigerde gesprekken terug te luisteren, later bleken deze onvindbaar. Compensatie geweigerd. Klantonvriendelijke behandeling. Men beweert dat ikzelf de verkeerde provider genoemd heb. Dat wordt ''zorgeloos overstappen'' genoemd. Ik ga overstappen naar andere provider voor internet, tv en energie, die wel zorgvuldig omgaat met klant en bestand.

Overstappen: 9 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 9 Prijs: 9
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 9
Snelheid: 9

Alles snel/goed geregeld.

Ik had eerst Youfone maar ik dacht ik switch weer een keer voor de korting. Alles ging heel eenvoudig en zelf de monteur kon ik afzeggen omdat het werkt op dezelfde Experia box.

Overstappen: 10 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 10 Prijs: 9
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 9
Snelheid: 9

Alles goed geregeld. Ik heb het goedkoopste pakket genomen met 50mb, maar die snelheid is prima. Monteur was super aardig en heeft alles netjes geïnstalleerd.

Overstappen: 10 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 8 Prijs: 7
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 7
Snelheid: 9

Overstappen naar Oxxio was snel geregeld. Alles kwam op tijd binnen, monteur was op de afspraak op tijd. Ging pas weg toen alles goed geregeld was. Geen enkel probleem ondervonden!

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 9
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 8
Prijs: 9
Snelheid: 7

Monteur was 2,5 uur te laat, maar zelf even begonnen daardoor was hij met 15 min klaar. We zijn overgestapt van het oude merk van KPN Telfort naar Oxxio KPN, precies dezelfde apparatuur. Snelheid is ook hetzelfde, prima! Verder nog een tip, ik
heb de oxxio app gedownload alleen is die niet gemaakt voor alleen internet en tv.

Overstappen: 7 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 9
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 8
Prijs: 9
Snelheid: 7

Het overstappen op de website ging erg vlot en soepel. Alleen het duurden even voordat het internet kon worden aangesloten. Alles werkt nu en het geen problemen ervaren.

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 8
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 8

Goed Snelheid internet met een lage prijs

Overstappen: 10 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 7
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 7
Snelheid: 8

So far the experience was provider. Good quality hardware provided (especially the router) and the installation service was on time and clean.

Overstappen: 8 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 6 Prijs: 7
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 7
Snelheid: 7

Overstap ging soepel, communicatie is duidelijk. Prima

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

het gaat over over de aanbieding internet/tv/bellen, inclusief installatie monteur .

de afspraak met de monteur ,is tot 2x toe een dag daarvoor afgezegd per mail.
als excuus wordt aangegeven dat er niet voldoende capaciteit is om de afspraak na te komen .
Wij willen niet wachten op iets wat steeds niet wordt uitgevoerd en hebben gevraagd om het pakket te annuleren.
Nu weigeren zij het contract te annuleren ,omdat de kennismakingstermijn is verstreken. Hoe leg je dit uit aan je schoonmoeder van 84 jaar. Je krijgt niet waar je voor getekend hebt, hebt geen tv/internet/bellen en oxxio zegt doodleuk dat annuleren niet mogelijk is. Wie kan mij dit uitleggen? Oxxio neem je verantwoording en annuleer kosteloos op 2964BC/119

kortom mooie verkoop praatjes ,begin er niet aan beneden alle peil !

Overstappen: 3 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 3
Prijs: 6
Snelheid: 6

Overstap van kpn naar Oxxio
Installateur dag te vroeg , moet u morgen harde reset doen , dan heeft u internet
Nou dacht het niet , monteur gebeld voor dezelfde dag , niet meer teruggebeld
Klantenservice weet niet waar ze mee bezig zijn , klantonvriendelijk.
Oxxio maakt hun probleem het uwe
Trap er niet in .
Beloven veel , maar maken het niet waar

Overstappen: 1 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Van KPN overgestapt naar Oxxio, internet blijft lopen via de KPN dus dit zou toch vrij vlekkeloos moeten lopen. Helaas is niks minder waar. Door een fout van de Oxxio betaal ik nu nog een maand extra bij de KPN, op het moment dat ik contact met ze opnemen proberen ze niks te regelen en zetten ze het alleen maar van zich af. KPN heeft mij een paar keer netjes te woord gestaan en duidelijk uitgelegd dat het probleem bij Oxxio zit, ook bieden hun de overstap garantie dus moeten ze het regelen als nieuwe provider wiens schuld dit ook is.

Al met al hele slechte service en uiteindelijk minder bespaard dan gedacht.

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 1

Hoe je internet ook werkt en hoe goed de installatiemonteur ook is, alles valt in het niet bij de problemen waar je tegenaan loopt bij verhuizing naar een adres waar men niet dezelfde soort internetaansluiting heeft.
Wij moesten van glasvezel naar DSL. Dit omdat oxxio geen kabel aanbiedt.
Kon niet onder het contract vandaan komen vanwege ongelijkheid in soort aansluiting.
Voor hen was glasvezel en DSL perfect te vergelijken.

Daarbij heel moeilijk om goed te communiceren met ze bij problemen. De app werkte niet omdat ik voorheen energieklant bij ze was en dan stoort het oude klantnummer van de energie afdeling met het nieuwe klantnummer van de internetafdeling.
Via invulformulieren geprobeerd maar ik krijg alleen maar standaard antwoorden over hun basisvoorwaarden en de interpretatie dat 'gelijkwaardige aansluiting' ook op glasvezel naar DSL slaat. Inmiddels schuiven ze me paragraaf 9.5 voor die stelt dat bij verhuizing zij het abonnement omzetten en aanpassen naar de nieuwe situatie....Heel slim. Maar dat soort zaken moeten ze eigenlijk al bij de aanbieding van hun internetpaketten zetten zodat het aangaan van het contract niet op een slinks soort van misleiding gebaseerd is.
Je verhuisd toch niet doelbewust naar een DSL aansluiting adres om onder een contract vandaan te komen? Ik had graag met ze overgegaan op kabel. DAT is voor mij gelijkwaardig aan glasvezel. Maar niet DSL.....Maar ja, oxxio biedt geen kabel. En dat is volgens hen niet een in gebreke blijven van hun kant maar onvrijwillig gevolg. ....Maar mijn DSL aansluiting is volgens hen niet een onvrijwillig gevolg van een verhuizing....

Overstappen: 2 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 1 Prijs: 2
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 2
Prijs: 2
Snelheid: 2

Superslecht! Tv en internet abonnement van oxxio gestart op 28-02, heb eerste nota ontvangen en die blijkt voor periode van 1t/m 29 februari te zijn?! En om dit nog eerger te maken hebben ze mijn termijnbedrag verkeerd berekend : ik heb pakket van €45.95 met actiekorting van €7.50, ze hebben in uitleg van nota gezet dat mijn termijnbedrag €60 is met de korting van €12. Dus i.p.v. €38.45 hebben ze €48 in rekening gebracht en dat is voor 2 dagen 28 en 29 februari! Instalatie van tv kan niet worden voltoid omdat hun apparatuur deugt niet, die is gewoon slecht en refurbisht. Bij serviceteam van klantenservice werken onervaren mensen die geen verstand van zaken hebben en kunnen je niet helpen - ze stellen steeds zelfde vragen aan of zeggen dat ze verder niks meer kunnen doen. Chaos en desorganisatie - dit is goeie beschrijving van provider Oxxio. Ik heb heel veel spijt dat ik naar oxxio ben overgestapt.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Let me tell you a little story about the worst scammers I have ever met.

Just got a new wi-fi subscription for 100MBs, however the actual measured internet speed next to the router is less than 30MBs.

Once confronted with this I was told that the 100MBs were only for cable (even though not explicitly stated anywhere throughout the transaction), and that the speed that was advertised does not apply to the wi-fi.

To add insult to injury, they placed the router all the way across the apartment, so the connection barely works in the bedrooms and living-room. Once I asked to place it in the living-room (where Ziggo installed it), they said that would cost another €80. Eighty bloody euro to connect a cable.

They won't refund me and now I am stuck with a turtle-slow internet connection for a year. If this isn't an ABSOLUTE SCAM I don't know what it is.

Overstappen: 5 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 4 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Afspraak gemaakt dat er een monteur zou langskomen om 16 uur dit is twee keer bevestigd via de mail.
Om 16:45 nog geen monteur gezien, gebeld met de installateur hebben ze doodleuk de afspraak verzet naar 19 uur zonder een notificatie te sturen. Belachelijk.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 4
Snelheid: 6

Wat een DRAMA!!!!

Ik had een afspraak voor installatie om 8 uur zodat ik die dag nog kon werken.
Werd ik de dag ervoor, op zondag, om 16.00 uur gebeld dat dit niet kon. Dat ik echt geluk had dat het om 16.00 uur kon. Ja ze hadden wel gezien dat ik thuis moest werken en meteen schade had als ik niet om 8 uur werd geïnstalleerd maar ja, geen boodschap aan.

Na tekenen reageert klantenservice ook niet meer. Klachten doen ze niets mee en is het contact gewoon drama als je al iemand te spreken krijgt.

Nu dus 300,- schade door niet kunnen werken en deadline niet opleveren en dat is omdat ik de kosten hebben kunnen verminderen.

Never nooit weer Oxxio! gelukkig had ik de omzetting naar energie nog niet gedaan.

Mijn tip doe het niet!

Overstappen: 6 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 2 Prijs: 7
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 5
Prijs: 7
Snelheid: 6

Aanvraag ging goed en dus toch de overstap gemaakt naar Oxxio omdat deze de beste deals leek te hebben. Afspraak gemaakt met monteur voor het installeren van glasvezel. Vervolgens komt de monteur niet opdagen, wanneer ik bel worden er beloftes gedaan dat ze de monteur bellen en mij zouden terugbellen maar dit wordt gewoon niet gedaan, service is erg slecht! Vervolgens bel ik opnieuw en wordt er een voorstel gedaan voor de volgende dag en is er nog onduidelijk er wel een monteur voor is. Geven aan dat ze zouden terugbellen, vervolgens is er nooit meer teruggebeld en kan ik zelf weer bellen hoe het zit. Slechte service en ze komen hun afspraken niet na.

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: 4
Snelheid: n.v.t.

Wat een drama organisatie. Het begon zo goed. Bellen voor installatie en alle data en tijden konden. Ja tot een dag voor installatie. Toen werd ik (zondag om 16.00 uur) gebeld dat aansluiten om 8 uur niet gaat omdat de aansluiting dan nog niet geregeld is. Ja ze hadden gelezen dat ik moest werken thuis en dat overgang soepel moest. Nu kon alleen 16.00 uur nog. Oftewel ze zeggen op alle data en tijden ja en maken de dag ervoor de planning en ellen dan de klant dat het niet kan.

Omdat zij zelf mijn opzegging met mijn vorige provider hebben overruled (ik had aangegegen dat ik dat zelf deed) heb ik vandaag niet kunnen werken.

Mijn opzegging bij t-mobile (reageerden niet op mijn bericht dat mijn opzeggingsdag de juiste was) is dus niet gewijzigd.

Gelukkig was ik voor energie nog niet overgestapt wat ik wilde omdat dit allemaal zo vlot ging. Ja dus tot het moment dat ze echt wat moeten doen.

DOE HET NIET!!!!

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 3 Prijs: 7
Installatie (monteur): 4 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 6
Prijs: 7
Snelheid: 7

Na aansluiten, ging in principe alles goed. Maar na een paar maanden kreeg ik ineens een aanmaning+incassokosten thuis gestuurd dat ik niet betaald heb. Het zou toch via auto.incasso gaan zou je denken?! (Rekening is correct ingevuld, er is altijd genoeg geld aanwezig, voor een keertje als t niet zo is, kan ik nog altijd rood staan) Als t niet gelukt is zou je tenminstens een berichtje moeten krijgen zou je denken?! Nee hoor niks, zogenaamd hebben ze 2x geprobeerd om te incasseren, maar lukte niet, dus na x aantal dagen krijg je een boete. Zo verdienen ze aan je. In de tussentijd proberen ze je zogenaamd te bereiken via email, maar ik heb totaal niks ontvangen?! Na 2 maanden, als alles te laat is, kunnen ze je ineens wel bereiken. Rarara,, hoe kan dat??! Dit was iig nooit bij mijn vorige provider gebeurd. Is dat een toeval?! Bij de klantenservice proberen ze je wijs maken dat dit je eigen verantwoordelijkheid is, maar zo luidt t niet toen ik deze abonnements had afgesloten. Als ze nou gwn beter hadden gecommuniceerd met je (telefonisch, email, sms, brief) dan was dit allemaal niet gebeurd. Maar dat is dus niet gebeurd, dus kan je ook alleen maar concluderen dat dit hun manier is om extra geld te verdienen.

Overstappen: 6 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 2 Prijs: 6
Installatie (monteur): 4 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 2
Prijs: 6
Snelheid: 1

Waardeloos Internet en TV, totaal geen goede service
Op 19 Juni online aangemeld voor Internet en TV van Oxxio. binnen 1 dag bevestiging van je aanmelding. goede keus: je profiteert van het kwaliteitsnetwerk van KPN maar dan voor een superlage prijs.
Ik kan je nu op 4 september zeggen. Kwaliteitsnetwerk? zeker niet in Heeswijk-Dinther!
De eindconclusie naar 2,5 maand.
Aanmelddatum 19-06, Activatiedatum 08-07, geen signaal op de hoofdlijn. velen en verschillende monteurs verder op 24-07 eindelijk TV en internet. Slinger en Confetti zeggen ze dan bij Oxxio. ondertussen is het 04-09 en zodra de stroom heel even van de experiabox is afgeweest duurt het ruim 1 tot 2 uur voor er weer werkend internet en tv is, als je geluk hebt en niet in storing blijft staan. 2 tv ontvangers besteld, 2 geleverd gekregen, maar wat blijkt. je kunt niet op 2 verschillende zenders tv kijken, dit trekt het signaal niet. nu op 04-09 helemaal geen tv kijken meer mogelijk. contact met klantenservice Oxxio. het antwoordt luidt: wij bieden tot 100 Mbps download en tot 10 Mbps upload, echter werkelijk op uw adres is dit niet mogelijk en ontvangt u werkelijk 17 Mbps. u heeft zelf online uw overeenkomst ingevuld. als u niet begrijpt wat dit betekend heeft u de kans gehad ons te bellen. u heeft ook 14 dagen bedenktijd gehad vanaf uw aanmelding. nu zit u aan een jaarcontract vast, wij leveren 17 Mbps, dat u dan geen tv kunt kijken is jammer u voor. fijne dag.

Belachelijk!.
De 14 dagen bedenktijd, waren al voorbij voordat er uberhaupt iets is geleverd. Er wordt geadverteerd met het kwaliteitsnetwerk van KPN.
Geen TV en veel storingen. Waardeloos en een klantenservice die totaal niet gehinderd wordt door ook maar enige kennis van zaken en klantvriendelijkheid, maar enkel het oplezen van voorgeschreven zinnetje waar ze vermoedelijk uit moeten kiezen, en hierbij kunnen ze schijnbaar zelf nog niet de juiste keuze maken. resultaat: een ontevreden klant en deze review. Oxxio nooit aan beginnen!

Laat hier een review achter
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Schrijf een review!
Schrijf een review!
Bedankt voor uw reactie
Wij controleren het bericht.
Terug naar vergelijking
Start de chat