prijsvergelijken

Online provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Online
  • Prijsvergelijken: 7,2
  • Klanten: 3,7
  • Eindcijfer: 5,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,1
Klantenservice
2,8
Installatie (monteur)
3,6
Kwaliteit
3,3
Prijs
4,7
Snelheid internet
3,7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,1
Klantenservice
2,8
Installatie (monteur)
3,6
Kwaliteit
3,3
Prijs
4,7
Snelheid internet
3,7
Gemiddeld cijfer Online
Prijsvergelijken: 7,2
Eindcijfer: 5,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7,5
Prijs-kwaliteit
7,5
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,1
Klantenservice
2,8
Installatie (monteur)
3,6
Kwaliteit
3,3
Prijs
4,7
Snelheid internet
3,7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,1
Klantenservice
2,8
Installatie (monteur)
3,6
Kwaliteit
3,3
Prijs
4,7
Snelheid internet
3,7

Pluspunten & Minpunten Online

  • Lage tarieven
  • Gratis FOX Sports Eredivisie
  • Wisselende klantbeoordelingen
  • Geen gratis nummerbehoud

Pluspunten

  • Lage tarieven
  • Gratis FOX Sports Eredivisie

Minpunten

  • Wisselende klantbeoordelingen
  • Geen gratis nummerbehoud

Klanten reviews

22 mei 2020 17:48

Overstappen: 2 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 4 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 3
Prijs: 6
Snelheid: 3

Heb al verschillende providers meegemaakt, maar Online.nl is echt een drama. Het overstappen ging zeer moeizaam (vaak bellen), maar toen alles eindelijk geïnstalleerd was, bleek ook dat de kwaliteit,althans op mijn adres, verschrikkelijk slecht is. Soms niet meer dan 8mb data, terwijl minimaal 20 beloofd was, met als gevolg slecht internet en blokkerig tv beeld, programma's terugkijken lukt al helemaal niet, zappen duurt soms bijna een minuut. Werkelijk alles is ongewoon slecht.
Ze zijn (waren) misschien wel de goedkoopste, maar zoals meestal krijg je waar voor je geld.
Als klap op de vuurpijl krijg je dan opeens de mededeling dat het abonnement zo ineens 5€ per maand verhoogd wordt.
Eigenlijk ben ik daar ontzettend blij mee, want hierdoor kan ik na drie maanden ergenis van het contract af, waar ik direct gebruik van maak.

20 mei 2020 12:23

Overstappen: 6 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 6
Snelheid: 7

De service is echt niet normaal slecht. Als je de telefoon niet opneemt wanneer ze bellen besluiten ze gewoon om mijn abonnement op te zeggen. Vervolgens schrijf ik hier een klachtbrief over en nu beslissen ze voor mij een nieuw abonnement in te laten gaan. Wat een bedrijf!

16 mei 2020 14:31

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 5
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 5
Snelheid: 1

Zeer slechte provider! Komen afspraken niet na continu storing op internet en dus ook op TV! Met als klap op de vuurpijl hebben mijn ouders een verhuizing meer als 1 maand geleden doorgegeven. Nu netjes een mail ontvangen dat de verhuizing vanaf 8 mei al geregeld was. Ik alles netjes geïnstalleerd maar geen internet en TV. Daarna gebeld en 2 monteurs langs geweest die beide niets konden betekenen voor mijn ouders maar allebei geconstateerd dat het een software probleem is! Nu sinds woensdag aan het wachten dat dit wordt opgelost aangezien het probleem bekend is verwacht je snelle oplossing. Maar niets is minder waar mijn ouders moeten nu ook het weekend zonder internet en TV! Mijn ouders zijn inmiddels al op leeftijd en momenteel aan huis gekluisterd in deze periode. De klantenservice medewerker heeft totaal geen empathisch vermogen. Wat een prutsers DENK GOED NA VOORDAT JE EEN ABONNEMENT BIJ ONLINE AFSLUIT!!!!!

TOON ALLE 174 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Online provider-review & ervaringen

26 maart 2018 (laatste wijziging 18 november 2019) door Coen

Samenvatting

Op papier is Online.nl een prachtige provider voor mensen die weinig willen betalen. Daarom is het zo jammer dat er online zoveel negatieve beoordelingen zijn – inclusief op onze eigen website – van klanten.

Online.nl levert internet via je telefoonlijn (DSL) en via glasvezel. Je kunt via DSL niet kiezen uit verschillende snelheden. Je krijgt simpelweg de snelheid die op jouw adres mogelijk is, tot 100 Mbit/s. Ben je dan duurder uit? Nee. Online.nl heeft standaard een lage prijs.

Het TV-aanbod van Online.nl is ronduit goed: veel zenders, gratis FOX Sports Eredivisie-pakket (3 zenders!) en standaard alle interactieve TV-opties die maar wilt (opnemen, pauzeren, etc.).

Voor een prijsvechter hebben ze ook een prima klantenservice. Ze bieden je zelfs een gratis overstapservice, normaal gesproken voorbehouden aan de grotere jongens.

Dus tja…gebaseerd op het aanbod en de prijs zouden we Online.nl graag warm aanbevelen. Maar door de mindere reviews en ervaringen van hun eigen klanten durven we dat helaas niet aan.

Wel een laatste kanttekening: er zijn wel degelijk óók positieve ervaringen over Online.nl te vinden.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat