Online provider-review & ervaringen
- Prijsvergelijken: 7,2
- Klanten: 3,7
- Eindcijfer: 5,5/
Pluspunten & Minpunten Online
- Lage tarieven
- Gratis ESPN Eredivisie
- Wisselende klantbeoordelingen
- Geen gratis nummerbehoud
Pluspunten
- Lage tarieven
- Gratis ESPN Eredivisie
Minpunten
- Wisselende klantbeoordelingen
- Geen gratis nummerbehoud
Inhoudsopgave
- Online review overzicht
- Pakketten
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Online klanten reviews (222)
- Online review overzicht
- Pakketten
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Online klanten reviews (222)
Online provider-review & ervaringen
30 december 2020 (laatste wijziging 20 januari 2021) door Coen
Samenvatting
Op papier is Online.nl een prachtige provider voor mensen die weinig willen betalen. Daarom is het zo jammer dat er online zoveel negatieve beoordelingen zijn – inclusief op onze eigen website – van klanten.
Online.nl levert internet via je telefoonlijn (DSL) en via glasvezel. Je kunt via DSL niet kiezen uit verschillende snelheden. Je krijgt simpelweg de snelheid die op jouw adres mogelijk is, tot 100 Mbit/s. Ben je dan duurder uit? Nee. Online.nl heeft standaard een lage prijs.
Het TV-aanbod van Online.nl is ronduit goed: veel zenders, gratis ESPN Eredivisie-pakket (3 zenders!) en standaard alle interactieve TV-opties die maar wilt (opnemen, pauzeren, etc.).
Voor een prijsvechter hebben ze ook een prima klantenservice. Ze bieden je zelfs een gratis overstapservice, normaal gesproken voorbehouden aan de grotere jongens.
Dus tja…gebaseerd op het aanbod en de prijs zouden we Online.nl graag warm aanbevelen. Maar neem ook de negatieve klantenbeoordelingen mee in je afweging.
Wel een laatste kanttekening: er zijn wel degelijk óók positieve ervaringen over Online.nl te vinden.
Inhoudsopgave
- Online review overzicht
- Pakketten
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Online klanten reviews (222)
- Online review overzicht
- Pakketten
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Online klanten reviews (222)
Klanten reviews
Chris
21 januari 2021 14:21
Al jaren klant van online overgestapt naar glasvezel nu al 27 uur totaal niks geen internet geen tv of bellen.als je klanten service belt moet je maar geduld hebben wordt gezegd dit is van de zotte
Jules
18 januari 2021 17:04
Geen internet voor een week door het overstappen naar glasvezel, monteur duurt weken om bij te komen. Echt belachelijk.
Ronnie de Wit
4 januari 2021 20:19
Abonnement opgezegd en per 6 november 2020 geen klant meer bij online.nl Jahoee..Gelukkig! Afgelopen jaar veel problemen gehad met tv. Beeld bevroor regelmatig bij het terugkijken van programma's, Discovery werd niet meer doorgegeven, en je kunt maar beperkt programma's terugzien. En als je dan de klantenservice belt zeggen ze dat je kabels moet aansluiten aan je tv. Maar lieve klantenservice: ik kijk draadloos tv in de slaapkamer. Denken jullie nu echt anno 2021 dat ik kabels door mijn huis wil van de kamer naar de slaapkamer om tv te kijken??? Hallo, in 1989 kon je nog wel wegkomen met dit antwoord, maar nu is er iets nieuws en dat is DRAADLOOS internet. Anyway..Ik zit nu bij Budgetthuis en is stukken beter. Beeld bevriest niet, is nog nooit bevroren tijdens het terugkijken, ik heb Discovery weer terug en ik kan veel meer programma's terugkijken. Maar dat terzijde want ik ben aan het afdwalen. Als afscheidskado heeft online.nl mij een forse nota gestuurd van het incassobureau omdat ik de laatste maand niet betaald heb. Dat heb ik inderdaad niet gedaan want het is toch onzin om voor de hele maand te betalen terwijl het signaal op de 7e van de maand niet meer wordt doorgegeven door online.nl. Navraag bij de klantenservice gedaan zojuist en je moet dus gewoon de volle maand betalen tot de 31ste november ook al ben je klant tot de 6e november. Beetje krom, en erg zuur, want ik moet nu dus 40 euro bovenop de kosten van de hele maand betalen. In mijn geval is dit 108,62 euro. Online.nl, dit voelt als flinke een trap in mijn achterste als afscheid!