prijsvergelijken

Online provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Online
  • Prijsvergelijken: 7,6
  • Klanten: 3,6
  • Eindcijfer: 5,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,9
Klantenservice
2,8
Installatie (monteur)
3,6
Kwaliteit
3,2
Prijs
4,5
Snelheid internet
3,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,9
Klantenservice
2,8
Installatie (monteur)
3,6
Kwaliteit
3,2
Prijs
4,5
Snelheid internet
3,5
Gemiddeld cijfer Online
Prijsvergelijken: 7,6
Eindcijfer: 5,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
6
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
8
Installatie
8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,9
Klantenservice
2,8
Installatie (monteur)
3,6
Kwaliteit
3,2
Prijs
4,5
Snelheid internet
3,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,9
Klantenservice
2,8
Installatie (monteur)
3,6
Kwaliteit
3,2
Prijs
4,5
Snelheid internet
3,5

Pluspunten & Minpunten Online

  • Lage tarieven
  • Gratis ESPN Eredivisie
  • Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
  • Wisselende klantbeoordelingen
  • Geen gratis nummerbehoud

Pluspunten

  • Lage tarieven
  • Gratis ESPN Eredivisie
  • Hoge uploadsnelheid bij glasvezel

Minpunten

  • Wisselende klantbeoordelingen
  • Geen gratis nummerbehoud

Klanten reviews

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

In de eerste instantie voor Online gekozen omdat het een goede provider leek voor een redelijke prijs. Het enige positieve wat ik erover kan zeggen is dat ze inderdaad "online" zijn. Je hebt dus niet veel draden door je huis lopen.

De Tv app werkt prima, er zijn op sommige kanalen alleen heel wat verstoringen door de verbinding. Je beeld blijft bevriesd en je moet de tv uitschakelen en weer inschakelen. Dit gebeurt ook als je op te telefoon of tablet kijkt.

De internetsnelheid was redelijk wanneer er geen storingen waren. Zoals bij ongeveer elke provider betaal je de eerste paar maanden een mooie actieprijs en daarna de volle mep. Als het pakket nou ook optimaal zou werken is dat geen probleem, maar belangrijk werk liever doen met de hotspot van je telefoon omdat je de internetverbinding thuis niet kan vertrouwen....is het geld niet waard.

En dan...het ergste van alles...de klantenservice. Wat een stel nietsnutten. Ze zijn om te beginnen moeizaam te bereiken. En als je ze eenmaal aan de telefoon of chat hebt zijn ze zo onbeschoft als het maar kan. Klantvriendelijkheid en service staat duidelijk onderaan de prioriteitenlijst. Heb je een probleem? Dat ligt dan aan jou en dat moet je vooral zelf oplossen. En denk maar niet dat ze in ieder geval doen alsof ze het snappen en proberen met je mee te denken, nee hoor, de brutaliteit is ten top. Zelfs overstappen kan niet normaal. Kies vooral niet voor een overstapservice, want ook dan betaal je ervoor. Beter gewoon zelf je abonnement beëindigen!

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Als jij ook zo lang wilt wachten op jouw diensten, bij een bedrijf wilt blijven dat zich totaal niet aan zijn beloftes houdt en ook nog eens verplicht willen houden als klant door de oude contract zo lang mogelijk te verlengen zodat je langer klant kunt blijven, doordat er vertraging wordt ingevoerd in het systeem.

Super slechte diensten. Ze mogen eens de tapes na gaan checken en naar hun medewerkers luisten hoe ze wel niet met mensen kunnen praten. bijdehante mensen.

Heel slecht bedrijf! ze hebben me 4 maanden geleden beloofd als ik overstap, zodra ik glasvezel heb de box en de nieuwe abonnement in zal gaan, nu zijn we onderhand al een maand verder dat ik glasvezel heb en ondanks meerdere malen contact gelegd te hebben, nog steeds niks binnen. Ze beloven je om je in het bedrijf klant te houden en doen er alles aan dat je zo lang mogelijk klant blijft en soort van wettelijk door moet betalen.

Klantenservice is verschrikkelijk, je kunt geen laaggeletterde mensen plaatsen bij een klantenservice. Ik geef aan dat ik verdere stappen moet gaan ondernemen, als dit zo doorgaat, beloftes worden niet gehouden, begrijpt de persoon het als een bedreiging, super frustrerend. Een klant zo onder stress zetten aan de lijn is onacceptabel.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Jaren tot tevredenheid klant geweest bij Tele2 en 0 problemen gehad, maar het kijkpakket werd steeds verder uitgekleed dus daarom overgestapt naar Online.nl
Problemen beginnen al bij het verwerken van de aanvraag en blijven zich opstapelen nu bijna 3 maanden verder.

Waarom? Omdat je met onkundige ongeïnteresseerde medewerkers te maken hebt die verkeerde informatie geven (bij aanmelding), problemen nooit zelf kunnen oplossen maar deze moeten doorzetten naar andere afdelingen, of dat beloven maar vervolgens niet doen, die alleen maar ‘sorry’ zeggen en dat ze je frustratie begrijpen maar niet snappen dat dat komt omdat zij klachten, klachten over klachten en klachten over klachten over klachten niet oppakken.

Ben je eenmaal hier binnen dan is het woord ‘service’ nul komma nul waard.

Dus ik zeg, wegblijven hier als je geen behoefte hebt aan aanhoudende problemen, boosheid en frustratie en alle stress van dien omdat dit bedrijf niet in staat is klantenservice te bieden, problemen werkelijk op te lossen en een kleine compensatie te bieden voor al die weken ongemak en alle tijd, kosten en energie die ik erin heb gestoken om ze achter de vodden te blijven zitten.

En wil ik nu al mijn contract per einddatum beëindigen, om te voorkomen dat ze deze automatisch verlengen, dan mag ik ook nog eens 10 maanden vooruit betalen.
Ze zijn echt de weg kwijt bij Online …

TOON ALLE 246 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Online provider-review & ervaringen

30 januari 2022 (laatste wijziging 16 maart 2022) door Coen

Samenvatting

Op papier is Online.nl een prachtige provider voor mensen die weinig willen betalen. Daarom is het zo jammer dat er online zoveel negatieve beoordelingen zijn – inclusief op onze eigen website – van klanten.

Online.nl levert internet via je telefoonlijn (DSL) en via glasvezel. Je kunt via DSL niet kiezen uit verschillende snelheden. Je krijgt simpelweg de snelheid die op jouw adres mogelijk is, tot 100 Mbit/s. Ben je dan duurder uit? Nee. Online.nl heeft standaard een lage prijs.

Het TV-aanbod van Online.nl is ronduit goed: veel zenders, gratis ESPN pakket (4 zenders!) en standaard alle interactieve TV-opties die maar wilt (opnemen, pauzeren, etc.).

Voor een prijsvechter hebben ze ook een prima klantenservice. Ze bieden je zelfs een gratis overstapservice, normaal gesproken voorbehouden aan de grotere jongens.

Dus tja…gebaseerd op het aanbod en de prijs zouden we Online.nl graag warm aanbevelen. Maar neem ook de negatieve klantenbeoordelingen mee in je afweging.

Wel een laatste kanttekening: er zijn wel degelijk óók positieve ervaringen over Online.nl te vinden.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat