Hoog contrast inschakelen Hoofdmenu overslaan
Logo prijsvergelijken Logo trustpilot Logo thuiswinkel
085 88 88 566
9:00 - 17:30
Live chat
Snel antwoord
Onafhankelijk
Geen enkele aanbieder kan ons betalen om bovenaan in de vergelijker te staan. De volgorde 'aanbevolen' wordt bepaald met een algoritme. De belangrijkste factor voor dit algoritme is de populariteit van abonnementen bij andere overstappers. Je kan ook zelf de volgorde van de abonnementen bepalen (bijvoorbeeld door te sorteren op prijs of internetsnelheid).
Onafhankelijk
Geen enkele aanbieder kan ons betalen om bovenaan in de vergelijker te staan. De volgorde 'aanbevolen' wordt bepaald met een algoritme. De belangrijkste factor voor dit algoritme is de populariteit van abonnementen bij andere overstappers. Je kan ook zelf de volgorde van de abonnementen bepalen (bijvoorbeeld door te sorteren op prijs of internetsnelheid).
Sluiten
Persoonlijk
We hebben een eigen klantenservice: stel je vragen per mail (antwoord binnen 8 uur), via de telefoon (085 8888 566, 9.00 - 17.30u) of op de chat (ook 's avonds bereikbaar!).
Persoonlijk
We hebben een eigen klantenservice: stel je vragen per mail (antwoord binnen 8 uur), via de telefoon (085 8888 566, 9.00 - 17.30u) of op de chat (ook 's avonds bereikbaar!).
Sluiten
  • Onafhankelijk
  • Alle grote aanbieders
  • Persoonlijk
Uitstekend via Trustpilot Logo trustpilot
"Uitstekende service"

[index]

Online.nl Overstapservice

Online heeft een gratis overstapservice, vergelijkbaar met andere providers. Zij regelen alles voor je. Dus ook het opzeggen van je oude contract(en). Ze beloven daarbij een vlekkeloze overgang van je ene verbinding naar de andere. 

Online.nl Monteur: onze ervaringen en review

Online stuurt niet direct een gratis monteur. Ze willen eerst dat je het zelf doet. En als dat niet lukt, dat je de klantenservice belt. Kom je er dan nog steeds niet uit? Dan sturen ze wél een gratis monteur. Dit noemen ze zelf de ‘Installatie Garantie’.

Over de monteurs zelf lezen we over het algemeen goede verhalen. Hoewel eventuele problemen daarmee niet altijd opgelost zijn, zijn de monteurs wel kundig en vriendelijk.

Online.nl Callcenter: onze ervaringen en review

Ondanks dat er op de website van Online staat dat ze maandag tot en met zaterdag (09:00 tot 21:00 uur) bereikbaar zijn, is er vaak veel wachttijd. Hierin valt nog wat winst te behalen voor de provider.  

Verder is de klantenservice wel vriendelijk, maar lijkt het erop dat de technische kennis mist. Zo word je vaak afgescheept met standaard antwoorden, wat kan zorgen voor frustratie. 

Conclusie

Ondanks de vriendelijkheid van de klantenservice, kan er wat betreft bereikbaarheid en technische kennis nog wel wat verbeteren. Ben je gewend snel antwoord te krijgen wanneer je een vraag hebt? Dan is Online voor jou misschien niet de beste keuze.

vergelijk met alle providers