prijsvergelijken

Budget Alles-in-1 Klantenservice: Review & Ervaringen

Gemiddeld cijfer NLE
  • Prijsvergelijken: 7,0
  • Klanten: 4,7
  • Eindcijfer: 5,8/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
4
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
4
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,5
Klantenservice
3,2
Installatie (monteur)
4,4
Kwaliteit
5,0
Prijs
5,9
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,5
Klantenservice
3,2
Installatie (monteur)
4,4
Kwaliteit
5,0
Prijs
5,9
Snelheid internet
5,0
Gemiddeld cijfer NLE
Prijsvergelijken: 7,0
Eindcijfer: 5,8/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
4
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
4
Prijs-kwaliteit
8
Functionaliteiten
7,5
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,5
Klantenservice
3,2
Installatie (monteur)
4,4
Kwaliteit
5,0
Prijs
5,9
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,5
Klantenservice
3,2
Installatie (monteur)
4,4
Kwaliteit
5,0
Prijs
5,9
Snelheid internet
5,0

Budget Alles-in-1 Klantenservice: Review & Ervaringen

8 maart 2018 (laatste wijziging 15 oktober 2019) door Coen

Inhoud

Budget Alles-in-1 overstapservice: onze ervaringen en review

Net als alle grote providers heeft Budget Alles-in-1 een gratis overstapservice. Stap je over náár Budget Alles-in-1? Dan:

  • Zeggen zij je huidige abonnement op
  • Zorgen zij ervoor dat je op de dag dat je oude abonnement afloopt, je gebruik kunt maken van je Budget Alles-in-1-aansluiting

Je huidige provider moet dan wel aangesloten zijn bij vereniging COIN. Dat geldt voor de meeste. Is jouw provider NIET lid van deze vereniging? Dan moet je zelf de overstap regelen.

Over de overstapservice van Budget Alles-in-1 lezen we wisselende berichten. Maar de meeste zijn tevreden. Als het misgaat, heb je altijd nog de klantenservice.

Wil je zekerheid dat je aansluiting werkt op de dag van de overstap? Bestel dan een monteur.

Budget Alles-in-1 monteur: onze ervaringen en review

Je kunt je Budget Alles-in-1 pakket zelf installeren. Maar wil je dat niet, bestel dan een monteur bij je overstap. Daarvoor betaal je normaal gesproken € 79,-. Tenzij:

  • Je een glasvezelabonnement neemt
  • Je overstapt van Ziggo

Over de monteur lezen we veel positieve verhalen. Dat is een trend die we ook zien bij andere providers: over het algemeen zijn ze van hoge kwaliteit.

Budget Alles-in-1 Callcenter: onze ervaringen en review

Over het Budget Alles-in-1 Callcenter kunnen we kort zijn: dat is er niet. En dat is een bewuste keuze van Budget Alles-in-1. Zij zetten in op een volledig digitale klantenservice. Dat betekent dat:

  • Ze zo veel mogelijk vragen proberen te ondervangen op hun website
  • Je ze kunt bereiken via WhatsApp, Facebook of Twitter

Als je goed zoekt, vind je overigens wél een telefoonnummer. Eerst was die mogelijkheid er nog niet. Ze beloven dat je dan iemand van het ‘technische team’ aan de lijn krijgt. Als dit waar is, zou dat zeker meerwaarde bieden ten opzichte van andere providers. Meestal kom je immers wél in een callcenter terecht.

Over de digitale klantenservice is niet iedereen even enthousiast. Maar veel mensen komen er via deze weg wel uit.

Conclusie

De klantenservice van Budget Alles-in-1 zit redelijk in elkaar. De keuze om mensen vooral digitaal te helpen is gedurfd. Maar als het werkt, omzeil je natuurlijk ellenlange wachttijden en keuzemenu’s. Dat verdient sowieso applaus.

Vergelijk met alle providers

Lees volgende pagina: Budget Alles-in-1 klanten reviews

10 maart 2020 09:23

Wij hebben in oktober 2017 een contract afgesloten voor NLEx, voor internet en TV. Met NLEx waren we super happy; goede internetverbinding, goede en vriendelijke klantenservice, prima prijs en kwaliteitverhouding.
Eind 2019 werd het overgedragen naar Budget Alles-in-1. Alles is daarmee slechter geworden. De internetverbinding verslechterde, de maandelijkse kosten werden zonder opgaaf van redenen met €5 per maand verhoogd en klantenservice reageert op geen enkele vraag/klacht die je hen via e-mail voorlegt. Bovendien word je telefonisch ook niet goed geholpen. Daarnaast werkte de MijnBudget-omgeving (https://mijn.budgetallesin1.nl/login-user) ook al meerdere dagen niet...
We hebben ons contract met Budget Alles-in-1 dus eind vorige maand opgezegd. Ik raad dit echt niemand aan!

29 november 2019 12:07

Krijg verkeerde facturen die veels te hoog zijn; belkosten kloppen niet; heb onbeperkt bellen abonnement maar belkosten worden gewoon in rekening gebracht; servicedesk reageert nergens op. Het is daar volgens mij momenteel een grote puinhoop sinds de overgang.

26 oktober 2019 12:04

De meeste reacties die ik hier lees zijn van vóór de overgang van NLE naar Budget alles in 1. Als ik de nieuwe organisatievorm lees en bijbehorende beloftes, dan zou het nu een stuk klantvriendelijker moeten gaan. Ik houdt de reacties scherp in de gaten want in 2020 wil ik overstappen naar budget alles in 1.

Bedankt trouwens voor de waardevolle reviews!

Ger

18 mei 2019 09:28

Ik heb nog nooit zo'n slechte bedrijf meegemaakt. Je hangt zo driekwartIer aan de telefoon. Ik heb zeven weken storing gehad met de tv het lag bij ons in huis nieuwe modem tv ontvanger gehad dus niet opgelost. Vijf keer monteur gehad wordt je af geblaft door zo'n snotneus wat ik wel niet dat dacht wat een monteur koste is niet mijn probleem moeten ze maar goede service leveren. Ik raad ook aan om niet met nlex in zee tegaan.
Zeer maar dan ook zeer slecht brdrijf

14 februari 2019 21:52

Beste, waarom reageren jullie niet op de e-mails of Facebook Messenger? Ik zou 8-2-2919 aangesloten worden en tot op heden nog steeds niets gehoord! Heel vreemd en begin te twijfelen aan jullie service. Gr Nancy

18 november 2018 16:40

Zie dat ik voor opnemen extra € 5,00 extra betaal als ik dit bestel.
M’n vraag is kun je meerdere opnames tegelijk doen?
Wat is de snelheid van internet?
De monteur kan gratis de aansluiting doen en jullie kunnen ook de overstap regelen van Ziggo eventueel naar jullie.
Zijn er nog extra kosten voor de aansluiting?
En is er ook een voordelige aanbieding voor nieuwe klanten?

Reactie op Dina Hunia

19 november 2018 12:43

Beste Dina,

Dank voor je vraag.

Om te zien welke snelheid er mogelijk is, heb ik je postcode en huisnummer nodig. Zou je deze willen mailen naar coen@prijsvergelijken.nl

Dan kan ik je vragen beantwoorden.

Met vriendelijke groet,
Coen Jonker

Laat hier een reactie achter
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Schrijf een reactie!
Schrijf een reactie!
Bedankt voor uw reactie
Wij controleren het bericht.
Terug naar vergelijking
Start de chat