Budget Alles-in-1 Klantenservice: Review & Ervaringen
- Prijsvergelijken: 7,4
- Klanten: 4,1
- Eindcijfer: 5,7/
Budget Alles-in-1 Klantenservice: Review & Ervaringen
6 oktober 2022 (laatste wijziging 14 december 2023) door Coen
Inhoud
Budget Alles-in-1 overstapservice: onze ervaringen en review
Net als alle grote providers heeft Budget Alles-in-1 een gratis overstapservice. Stap je over náár Budget Alles-in-1? Dan:
- Zeggen zij je huidige abonnement op
- Zorgen zij ervoor dat je op de dag dat je oude abonnement afloopt, je gebruik kunt maken van je Budget Alles-in-1-aansluiting
Je huidige provider moet dan wel aangesloten zijn bij vereniging COIN. Dat geldt voor de meeste. Is jouw provider geen lid van deze vereniging? Dan moet je zelf de overstap regelen.
Over de overstapservice van Budget Alles-in-1 lezen we wisselende berichten. Maar de meeste zijn tevreden. Als het misgaat, heb je altijd nog de klantenservice.
Wil je zekerheid dat je aansluiting werkt op de dag van de overstap? Bestel dan een monteur.
Budget Alles-in-1 monteur: onze ervaringen en review
Je kunt je Budget Alles-in-1 pakket zelf installeren. Lukt dat niet, dan kun je de klantenservice bellen, die je er op afstand doorheen kan loodsen.
Hiervoor betaal je wel eenmalig € 45.
Heb je hier vooraf al geen zin in, bestel dan een monteur bij je overstap. Daarvoor betaal je € 89,-.
Heb je glasvezel, dan wordt het pakket standaard (en gratis) voor je geïnstalleerd door een monteur.
Over de monteur lezen we veel positieve verhalen. Dat is een trend die we ook zien bij andere providers: over het algemeen zijn ze van hoge kwaliteit.
Budget Alles-in-1 Callcenter: onze ervaringen en review
Het callcenter van Budget Alles-in-1 is op doordeweekse dagen bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur. Mocht je dus een vraag hebben op zaterdagavond of zondag, dan zal je het even moeten afwachten. Dit is bij veel providers het geval.
Voor de rest is de provider doordeweeks telefonisch goed bereikbaar. Wel jammer dat er geen andere mogelijkheden zijn om contact op te nemen, zoals via een forum. Die hebben ze namelijk niet.
Conclusie
De klantenservice van Budget Alles-in-1 zit prima in elkaar. Wel jammer dat er niet zoveel mogelijkheden zijn om iemand te bereiken.
Bob
25 november 2022 16:22
Vreselijk bedrijf. Eind 2021 opgezegd ivm overstap naar kpn. Verzocht of het mogelijk was onmiddellijk over te stappen, dat ging niet. Maar, en dat is belangrijk, ze hebben wel bevestigd dat het contract was opgezegd. Oke, dan naar afwachten tot het contract zou aflopen,in juli. Toch werd in augustus geld afgeschreven, terwijl we waren overgestapt. Gebeld met alles in één. Lachwekkend, ze hadden gehoord dat de overstap niet was gelukt in december 2031, en dus hadden ze eenzijdig het contract verlengd. Motivatie " wij willen niet dat onze klanten zonder internet komen te zitten". En wat als ik nou in de woestijn wil gaan wonen zonder Internet? Een eenzijdig contract is geen contract, en dus ongeldig. In juli kwam er een bevestiging van de ontbinding van het contract. Maar toch gaan ze door en door, rekenen incassokosten, blijven mails sturen met kosten. Maar het contract is toch ontbonden? Niet mee in zee gaan, mensen. Vreselijk bedrijf, dramatische helpdesk, onbereikbaar. Als je belt zetten ze je een half uur in de wacht, dat maakt deel uit van hun verdienmodel.
kitty
1 november 2022 16:13
heeft iemand een email adres van dit bedrijf?
Suzanne — prijsvergelijken
2 november 2022 08:59
Beste Kitty,
Je kunt Budget Alles-in-1 telefonisch bereiken of op de chat. Deze kun je hier vinden: https://www.budgetthuis.nl/alles-in-1/klantenservice
Wanneer de chat niet wordt bemand, wordt je vraag als mail verstuurd.
Met vriendelijke groet,
Suzanne van Prijsvergelijken
Jan
2 augustus 2022 23:29
Mijn conclusie is: doe het niet. Ik zit op dit moment vier maanden in een contract met Budget en heb drie kapotte modems in huis. Het is telkens wat en uiteindelijk kunnen ze het probleem niet “detecteren”, waardoor je op eigen kosten een monteur moet laten komen om het probleem op te lossen. Wie hoopt op een goedkope deal voor internet, komt thuis van een koude kermis.
J.V. Voeten
16 mei 2022 10:15
Geen inkomende gesprekken op mijn vaste telefoon.
Geen service, geen contact of heeeeeeeeeel lang wachten.
Chat, steeds dezelfde terugkerende vragen waar je niets mee kunt.
Mirjsm
16 december 2021 09:00
Nog geen eens 24 uur internet bij buget en nu al ligt het er af! Erg slecht begin. Dit wordt zo geen jaar contract nartuurlijk!!
Mark
1 december 2021 09:50
Net gelukkig op tijd geannuleerd, meerdere keren geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice om de ontbrekende gegevens door te geven. Erg lange wachttijd waarna tot 2 keer op toe de verbinding werd verbroken.
Uiteindelijk maar optie 1 voor annuleren gekozen, dit keer gelukkig wel contact. De persoon was naar mijn mening erg onprofessioneel voor iemand van de afdeling klantenservice...
Blij dat ik hier op tijd weg ben.
Frank
31 maart 2021 19:53
Bij aanmelden duidelijk aangegeven dat bik glasvezel heb en geeen vaste telefoonaansluiting heb.
4 weken later krijg id de aperatuur en heb net 1 week kunnen internetten en tv kunnen kijken.
Na heel veel bellen krijg ik 3 weken later een update modem voor glasvezel en heb nog steeds geen verrbinding.
Ik heb nu via een omweg een mail gestuurd voor hulp van een monteur.
Ik ben benieuwd.
Lukt het alsnog niet; dan schakel ik de rijdende rechterin.
Alice
1 juli 2020 11:06
vorige maand abonnement aangevraagd 2x een factuur gekregen en er werd gezegt sorry voor het ongemak.
U kunt deze 2 bedragen terug boeken en u krijgt na dit telefoon gesprek een betaling verzoek.
Dus ik opgehangen en geen betaal verzoek.
Weer gebelt en net als de eerste keer weer een wachttijd van ongeveer 10 minuten..lees:niet dus maar minimaal 30 minuten.
En toen zeiden ze we sturen u meteen een nieuwe factuur en als u hebt betaald sturen we hem gelijk op en heeft u hem met 2 hooguit 3 werkdagen in huis.
Fictuur binnen 5 minuten betaal en nu een week later nog geen pakket en geen track en tracé code ontvangen.
Net weer gebeld ik verbind u door naar mijn collega..na 17 minuten maar opgehangen.
En net een mail gestuurd hopelijk komt er daardoor duidelijkheid.
Lekker budget al die onzinnige belminuten en uiteindelijk niemand te spreken.
Als ik dit van te voren had geweten.
Dan had ik me nooit daar aangesloten.
Goedkoop ik duurkoop zeg ik dan maar..
J Vos
10 maart 2020 09:23
Wij hebben in oktober 2017 een contract afgesloten voor NLEx, voor internet en TV. Met NLEx waren we super happy; goede internetverbinding, goede en vriendelijke klantenservice, prima prijs en kwaliteitverhouding.
Eind 2019 werd het overgedragen naar Budget Alles-in-1. Alles is daarmee slechter geworden. De internetverbinding verslechterde, de maandelijkse kosten werden zonder opgaaf van redenen met €5 per maand verhoogd en klantenservice reageert op geen enkele vraag/klacht die je hen via e-mail voorlegt. Bovendien word je telefonisch ook niet goed geholpen. Daarnaast werkte de MijnBudget-omgeving (https://mijn.budgetallesin1.nl/login-user) ook al meerdere dagen niet...
We hebben ons contract met Budget Alles-in-1 dus eind vorige maand opgezegd. Ik raad dit echt niemand aan!
Rinus
29 november 2019 12:07
Krijg verkeerde facturen die veels te hoog zijn; belkosten kloppen niet; heb onbeperkt bellen abonnement maar belkosten worden gewoon in rekening gebracht; servicedesk reageert nergens op. Het is daar volgens mij momenteel een grote puinhoop sinds de overgang.
G.J. de Vries
26 oktober 2019 12:04
De meeste reacties die ik hier lees zijn van vóór de overgang van NLE naar Budget alles in 1. Als ik de nieuwe organisatievorm lees en bijbehorende beloftes, dan zou het nu een stuk klantvriendelijker moeten gaan. Ik houdt de reacties scherp in de gaten want in 2020 wil ik overstappen naar budget alles in 1.
Bedankt trouwens voor de waardevolle reviews!
Ger
Rikie F
18 mei 2019 09:28
Ik heb nog nooit zo'n slechte bedrijf meegemaakt. Je hangt zo driekwartIer aan de telefoon. Ik heb zeven weken storing gehad met de tv het lag bij ons in huis nieuwe modem tv ontvanger gehad dus niet opgelost. Vijf keer monteur gehad wordt je af geblaft door zo'n snotneus wat ik wel niet dat dacht wat een monteur koste is niet mijn probleem moeten ze maar goede service leveren. Ik raad ook aan om niet met nlex in zee tegaan.
Zeer maar dan ook zeer slecht brdrijf
Nancy
14 februari 2019 21:52
Beste, waarom reageren jullie niet op de e-mails of Facebook Messenger? Ik zou 8-2-2919 aangesloten worden en tot op heden nog steeds niets gehoord! Heel vreemd en begin te twijfelen aan jullie service. Gr Nancy
Dina Hunia
18 november 2018 16:40
Zie dat ik voor opnemen extra € 5,00 extra betaal als ik dit bestel.
M’n vraag is kun je meerdere opnames tegelijk doen?
Wat is de snelheid van internet?
De monteur kan gratis de aansluiting doen en jullie kunnen ook de overstap regelen van Ziggo eventueel naar jullie.
Zijn er nog extra kosten voor de aansluiting?
En is er ook een voordelige aanbieding voor nieuwe klanten?
Coen Jonker — prijsvergelijken
19 november 2018 12:43
Beste Dina,
Dank voor je vraag.
Om te zien welke snelheid er mogelijk is, heb ik je postcode en huisnummer nodig. Zou je deze willen mailen naar coen@prijsvergelijken.nl
Dan kan ik je vragen beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Coen Jonker
Mariam
5 juni 2024 20:04
Mijn contract ging per 1 mei 2024 in en tot 5 juni hadden ze de wifi niet aangezet. Terwijl ik abbonement voor internet en tv heb en betaal. Dus we hebben geen internet op onze mobiels en laptop.
Mijn vertrouwen is weg bij ze. Ik bel ze dat ik geen wifi verbinding heb, maken ze geen excuus ook geen geld terug .