prijsvergelijken

Budget Alles-in-1 pakketten: Review & Ervaringen

Gemiddeld cijfer Budget Alles-in-1
  • Prijsvergelijken: 7,4
  • Klanten: 4,1
  • Eindcijfer: 5,7/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
9
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
9
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,1
Klantenservice
2,9
Installatie (monteur)
3,9
Kwaliteit
4,2
Prijs
5,0
Snelheid internet
4,3
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,1
Klantenservice
2,9
Installatie (monteur)
3,9
Kwaliteit
4,2
Prijs
5,0
Snelheid internet
4,3
Gemiddeld cijfer Budget Alles-in-1
Prijsvergelijken: 7,4
Eindcijfer: 5,7/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
9
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
9
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,1
Klantenservice
2,9
Installatie (monteur)
3,9
Kwaliteit
4,2
Prijs
5,0
Snelheid internet
4,3
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,1
Klantenservice
2,9
Installatie (monteur)
3,9
Kwaliteit
4,2
Prijs
5,0
Snelheid internet
4,3

Budget Alles-in-1 pakketten: Review & Ervaringen

6 oktober 2022 (laatste wijziging 7 maart 2024) door Coen

Budget Alles-in-1 houdt het lekker overzichtelijk: ze bieden slechts één Alles-in-1-pakket aan. Wel met verschillende internet snelheden natuurlijk. Hoeveel keus heb je in dat pakket? Kun je opties ook uitschakelen?

En is het pakket onderscheidend ten opzichte van Alles-in-1-pakketten van andere providers? Ze zijn immers relatief nieuw op de markt. Zijn ze goedkoper? Sneller internet? Méér TV voor je geld?

We zochten het allemaal voor je uit.

Inhoud

Inhoud van Budget Alles-in-1

Wat valt direct op? Dat het pakket wel ‘Alles-in-1’ heet, maar dat je de opties TV en Vast Bellen gewoon kunt uitschakelen. Je kunt het pakket dus verbouwen zoals jij wilt. Alleen internet, internet en TV of internet en bellen; het kan allemaal.

Hoe duur is Budget Alles-in-1?

Je kunt een abonnement bij Budget Alles-in-1 afsluiten vanaf € 34 per maand.

Dan ontvang je alleen internet, zonder tv of bellen. Benieuwd wat de provider aanbiedt? 

Bekijk hieronder het standaardaanbod van de provider:

Standaardaanbod

Internet (vanaf € 34 per maand)

  • DSL internet:
    • 30 Mbit/s voor € 34 per maand
    • 50 Mbit/s (+ € 1)
    • 100 Mbit/s (+ € 1,50)
  • Glasvezel internet:
    • 50 Mbit/s voor € 43 per maand
    • 100 Mbit/s (+ € 2)
    • 200 Mbit/s (+ € 6)
    • 500 Mbit/s (+ € 9)
    • 1.000 Mbit/s (+ € 2)
  • Gratis wifi-modem

TV (+ € 15,- per maand)

  • Interactieve TV
  • 76 TV-zenders, waarvan 58 in HD-kwaliteit (uitbreidbaar)
  • 100+ radiozenders

Vast Bellen (+ € 1,- per maand)

  • Gratis nummerbehoud
  • Gratis voicemail

Uitbreidopties

TV

  • Extra TV-ontvanger (+ € 4,- per ontvanger per maand)
  • TV opnemen (+ € 4,99 per maand)
  • Extra zenderpakketten (variërend van € 4,- tot € 15,- per maand extra)

Vast Bellen

  • Onbeperkt naar vaste nummers bellen (+ € 5,- per maand)
  • Onbeperkt naar mobiele nummers bellen (+ € 5,- per maand)
  • Onbeperkt naar het buitenland bellen (+ € 5,- per maand)

Wat vinden wij van het internetaanbod?

Gevarieerd en goed. Je kunt kiezen uit 30 Mb/s, 50 Mb/s en 100 Mb/s. Bij glasvezel valt de snelheid van 30 Mb/s weg, en kun je daarnaast ook kiezen voor 200 Mb/s, 500 Mb/s en zelfs 1.000 Mb/s.

De lage instapsnelheid is fijn, want veel providers bieden een standaard snelheid aan van 50 of 100 Mb/s. Maar dit is lang niet overal beschikbaar. Kun je dus ook met 30 Mb/s goed uit de voeten? Kies dan voor het instappakket. Je kunt hiermee met 1 tot 2 personen surfen en TV kijken. 

Conclusie: Budget Alles-in-1 hanteert een mooie prijs voor verschillende internetsnelheden. En qua snelheid? 50 Mb/s is ruim voldoende voor het gemiddelde gezin. Je kunt dan rustig tegelijkertijd surfen, streamen en gamen. En met 30 Mb/s kun je met 1 tot 2 personen ook prima uit de voeten. Bekijk wel van tevoren of deze snelheid op jouw adres mogelijk is.

Wat vinden wij van het TV-aanbod?

Met 76 zenders heeft de provider een mooi standaardaanbod. Het zenderpakket is ook nog eens heel gevarieerd. Dus ben je TV-junk? Dan is Budget Alles-in-1 een goede keuze.

Let op: in het TV-aanbod heeft Budget Alles-in-1 het zelf over 'meer dan 100 zenders'. Maar hierin worden de lokale omroepen meegeteld, en deze verschillen per adres.

En natuurlijk kun je het aanbod naar hartenlust uitbreiden. Maar dan gaat de prijs natuurlijk ook snel omhoog. Zeker wanneer je een van de duurdere zenderpakketten neemt.

Wat vinden wij van het aanbod Vast Bellen?

Voor € 1,- per maand extra kun je gebruikmaken van vast bellen. Een prima tarief als je nog erg gehecht bent aan je vaste telefoon. Ook de beltarieven zijn ongeveer hetzelfde als elders.

De opties om onbeperkt te bellen naar vast, mobiel of buitenland zijn vergelijkbaar met andere aanbieders. De prijzen voor deze opties zijn erg laag (€ 5,- extra per maand per uitbreiding). 

Dit heeft wel een reden, want er zitten een aantal strenge voorwaarden aan het onbeperkte belabonnement van Budget Alles-in-1. Zo rekent de provider in sommige gevallen alsnog een starttarief en een maximum aantal belminuten. 

Hecht je dus nog veel waarde aan écht onbeperkt bellen? Kijk dan voor het afsluiten goed naar de voorwaarden, zodat je weet waar je aan toe bent.

Prijs & kortingen

Qua prijs zit Budget Alles-in-1 in de laagste regionen. De provider meet zich met andere budget internetaanbieders. 

Je krijgt altijd de eerste paar maanden korting op je abonnement. Dit is vergelijkbaar met andere providers. Bovendien gaat dit niet over een paar euro's, maar scheelt het best veel op je jaarprijs.

Houd nog wel rekening met de installatiekosten: doe je het zelf, betaal je uiteraard niets. Je kunt ook kiezen voor telefonische hulp, daarvoor betaal je eenmalig € 20. Je kunt ook gelijk een monteur inschakelen, dit kost je € 79,-.

Conclusie

De naam zegt het eigenlijk al: Budget Alles-in-1 is vooral onderscheidend als je kijkt naar de royale korting.

Goed om te weten is ook dat Budget Alles-in-1 al hun diensten levert via het KPN-netwerk. Het voordeel daarvan is betrouwbaarheid: KPN heeft zich ruim bewezen als provider die niet zomaar verdwijnt. Budget Alles-in-1 lift daar als nieuwe provider op mee.

Vergelijk met alle providers

Lees volgende pagina: Internet

Ben overgestapt en heb energie, gsm , en tv ,internet de hele bundel bij elkaar. Ik heb eerst alleen maar energie gehad en toen sim only en nu alles . Ik heb eigenlijk geen klagen maar ik oet er bij zeggen dat ik internet gebruik voor prive en eigenlijk alleen op telefoon maar ook als ik laptop gebruik kan ik me niet vinden in alle behoorlijk negatieve reacties en loopt mijn vast contract af voor energie eind dit jaar dan blijf ik bij budget . Ik vind het makkelijk, overzichtelijk en de klantenservice hebben me altijd netjes behandeld . Maar ik denk dat als je het gebruikt voor studie ,werk etc . Het internet zijn de verwachtingen hoog gespannen en mensen moeten altijd wat te kramen te hebben. Ik ben al een tevreden klant vanaf 2021 en zal het ook voorlopig wel blijven en over de wachttijd bij klantenservice kan ik kort zijn. Overal word in de wacht gezet en ik zie dat omdat er te weinig personeel is . En overal sta je als de ongeduldige consument overal in de wacht . Ik vind het klagen met een gezond been .

Nu 3 jaar budget alles in 1. Eigenlijk best tevreden na in het begin wat opstartproblemen. En idd klantenservice is niet optimaal maar doet zijn best.
En nu al heel lang probleemloos tv en internet.
Al die reacties van teleurgestelde ervaringen.
Vergeet niet mensen het is budget en een internet bedrijf. En welk internet bedrijf heeft wel een heel goede klanten service?

Een heel slechte provider. Ik heb veel problemen gehad met het internetverbinding . Ze sturen een oude beschadigde modem naar mensen toe en die werkt gewoon niet en voor een andere modem moet je meer dan 1 week wachten. Als je contact opneemt, zeggen ze allesbehalve de waarheid. I raad niemand aan om bij deze provider internet te krijgen.

4 juli 2022 stap ik over naar Budget maar als ik het zo leest kan ik daar beter niet aan beginnen zijn er ook mensen die wel goeie ervaring hebben ?…

Waarschuwing aan de consument, Ga niet in zee met dit bedrijf nu onder de naam Budget thuis. Mijn dochter zit nu 3 maanden zonder tv en vaste telefoon door een update/upgrate door dit bedrijf. In de nacht van hemelvaart nu ook bij mij ook internet en telefoon weg. Gebeld ze waren op hemelvaart niet aanwezig, vrijdags gebeld een storing bij hun dit tot 21.00 uur toen kreeg ik het antwoordapparaat dat ik op internet moest kijken naar de opening, ja geen internet en dan hier op kijken. Afgelopen zaterdag ochtend weer gebeld 3 kwartier in de wacht gestaan maar wel opgelost. Gisteren 31-05 weer voor mijn dochter gebeld wij hebben totaal ruim 6 uur aan de telefoon gehangen, en dan die uren die mijn dochter aan de telefoon heeft gehangen dit totaal meer dan 2 dagen. Maar ze heeft nog geen tv en telefoon. Wat kregen wij te horen ligt aan de afnemer en moeten aan het contract houden, agressief gedrag. Na 2 jaar gaat dit per maand volgens haar contract ze heeft 24-10-2019 een contract daar afgesloten loopt 24-10-2021 af en dan per maand. Nee zeiden hun jij hebt weer een contract van een jaar afgesloten zonder maar iets te zeggen. Wij hebben gisteren het contract per 30-06 opgezegd ze willen compensatie regelen maar moeten tot eind oktober betalen. Gebeurt dit wel gaan wij een rechtzaak tegen dit bedrijf aanspannen. Het is toch van de gekke zonder iets te tekenen of te zeggen gaat men een contract zo maar verlengen. Ik/wij waarschuwen jullie ga niet met dit bedrijf in zee..

Ik heb nooit problemen gehad met Budget Alles In 1, maar nu mijn contract is opgezegd per 03-04-2022 heb ik mijn eindnota nog steeds niet op mijn rekening bijgeschreven. In de factuur staat rond 05-05-2022, klantenservice zegt zal wel fout zijn...kan nog paar weken duren volgende dag krijg je ter horen...vandaag staat het erop bla bla bla. En over de klantenservice gesproken...zet er geen onervaren callcenter wuppies op die er totaal niks van snappen. En wat erg diep triest is dat ze zeggen: we sturen een ticket naar afdeling toe...geen reactie, ook niks meer via mail adre. Ik wilde volgend jaar terug naar hun, omdat ik niet tevreden ben met ziggo, maar dit is echt diep triest...Geef mij mijn geld terug

echt de slechtste provider van allemaal,een paar keer per dag zit je zonder internet voor een paar minuten
klantenservice is er niet of niet bereikbaar
kan niet wachten om over te stappen

Ik had opdracht gekregen van mijn vader van 87 jaar om hem over te zetten naar budget alles in één en budget energie.

Tot mijn verbazing moet het op mijn naam daar mijn vader te oud is, mensen boven de 80 worden niet geaccepteerd.

Ik werd telefonisch geholpen door een vriendelijke jongeman die aan het eind van het gesprek zelfs Bois werd omdat ik zei dat ouderen worden gediscrimineerd vanwege hun leeftijd.

Sorry budget voor mijn vader dus geen budget.

Ik heb ook een contract afgesloten bij budget alles in 1. Op zich netjes geregeld alleen bleek dat ze, ondanks beloftes geen glasvezel op mijn adres konden leveren omdat hun technologie daar niet op is aangepast???? KPN heeft het glasvezel gelegd en budget alles in 1 leverd het internet over de KPN infrastructuur. Dus let goed op en vraag er naar bij het afsluiten.

Het internet en tv werkt verder prima.

Over TV geen klachten. Wel over internet. De overstap van vorige provider naar Budget is nog steeds niet geregeld. Slecht geleverd werk door de monteur. 2e Monteur moest regelmatig bellen voor info en instructies! Duurt nu al meer dan een jaar.
Contact is onmogelijk:
Op het adres in Rotterdam is Budget verdwenen. Niemand in dat gebouw weet waar naar toe. Op het adres in Amsterdam zit kennelijk geen brievenbus. Aangetekende post komt onbestelbaar retour.
Beantwoorden via door Budget gestuurde e-mails (hun eigen adres dus!) werkt niet.
Telefonische klantenservice ....... eerst 32 minuten in de wacht gestaan..... daarna in onbeschaafd Nederlands afgepoeierd.
Kijk uit naar einde contract. Dat laat ik ontbinden/beëindigen door nieuwe provider.

Niet aan beginnen! Wifi valt elke dag rond dezelfde tijdstip uit waardoor ik al super vaak belangrijk werk ben kwijtgeraakt doordat het internet uit valt. Na bellen met de klantenservice werd mij verteld dat er niks mis is met mijn internet en dat ik hem maar even moet resetten. Dit heeft natuurlijk niet geholpen. Na nog een keer bellen heb ik een nieuw modem en loop ik nog steeds rond met dezelfde problemen. Nog steeds niks opgelost dus. Daarnaast gaat de prijs telkens omhoog, maar de kwaliteit van het internet en klantenservice omlaag. In conclusie zou ik dit niet aanraden. Voor deze prijs zijn er veel betere providers beschikbaar!

Begin niet aan deze provider. Ze hebben het administratief niet op orde en de klantenservice is dramatisch. Ik val van de ene verbazing in de andere. Wees dus gewaarschuwd.

Krijgen we van budget alles in 1 voorheen nlex 5 euro p/m verhoging (voor 2e keer gaan ze abonnement verhogen) eigenlijk ons komt goed uit omdat pakket wat bugelt inleverd is so slecht en je moet elke keer bellen naar klantenservice.

We gaan lekker overstappen naar andere provider en bekijk het maar budjet.

zou Ik niet doen! En de onzin van 25 euro korting die je krijgt als al energie hebt die krijg je pas na een jaar!Ze kunnen niet bieden wat ze zeggen. Ik zou 30?0ktober alles hebben zit nu nog steeds zonder alles! Geen tv geen internet geen telefoon. Vele kosten moeten maken! Zou zeggen niet doen!!!!

Bezint eer ge begint !!! De meest waardeloze aanbieder ooit. Geen service geen bereik geen bereikbaarheid !!!!! Komt géén enkele afspraak na.

Worst customer support in the whole Netherlands. People should avoid this provider whatever their offer is. In the end, they will charge everything in the name of completely useless customer service. They keep killing time in replying us so that they can charge money until whatever time it takes us to reach them. Horrible. In my opinion, this company should be located in the regulated countries like the Netherlands.

Hallo ik ben een klant van nlex . So voor aansluiten goed verhaal maar eindlijk slecht service behalve optijd geld nemen van u rekening voor abonement. HEELSLECHT WIFI als bel lang blijven achter line en niemand help je. Ik ben zo vind jammer so slecht internet thuis via deze provider en hooplos want ze zeg moet zelf opsit regelen . Voor beter internet thuis

Laat hier een reactie achter
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Schrijf een reactie!
Schrijf een reactie!
Bedankt voor uw reactie
Wij controleren het bericht.
Terug naar vergelijking
Start de chat