prijsvergelijken

Budget Alles-in-1 provider-review & ervaringen

budget alles in 1
budget alles in 1
Gemiddeld cijfer Budget Alles-in-1
  • Prijsvergelijken: 7,4
  • Klanten: 4,7
  • Eindcijfer: 6,1/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
9
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
9
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,4
Installatie (monteur)
4,6
Kwaliteit
5,0
Prijs
5,8
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,4
Installatie (monteur)
4,6
Kwaliteit
5,0
Prijs
5,8
Snelheid internet
5,0
Gemiddeld cijfer Budget Alles-in-1
Prijsvergelijken: 7,4
Eindcijfer: 6,1/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
9
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
9
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,4
Installatie (monteur)
4,6
Kwaliteit
5,0
Prijs
5,8
Snelheid internet
5,0
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,7
Klantenservice
3,4
Installatie (monteur)
4,6
Kwaliteit
5,0
Prijs
5,8
Snelheid internet
5,0

Pluspunten & Minpunten Budget Alles-in-1

  • Lage tarieven
  • Gratis monteur bij glasvezel
  • Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
  • Geen gratis installatiegarantie bij DSL

Pluspunten

  • Lage tarieven
  • Gratis monteur bij glasvezel
  • Hoge uploadsnelheid bij glasvezel

Minpunten

  • Geen gratis installatiegarantie bij DSL

Klanten reviews

Overstappen: 1 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 4 Prijs: 6
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 8

Met ingang van 4 april 2022 zou mijn pakket Internet en bellen bij Budget alles-in-1 ingaan. Het is nu 22 juni en vandaag is pas alles geinstalleerd. Voor het zover was zijn er vele telefoontjes gepleegd door mij omdat Budget alles-in-1 het presteerde om fout op fout te stapelen. Alles? Nee, helaas, er was iets fout gegaan bij bellen: mijn telefoonnummer en aansluiting worden opgeheven per 22 juni. Hiertoe had ik helemaal geen opdracht gegeven. Eerst kreeg ik een mail met een tijdelijk nummer en daarna een mail dat mijn telefoon is afgesloten. Ik begrijp niet hoe zo'n provider het voor elkaar krijgt om zoveel fouten te maken en de klant zo frustreert. Het lijkt erop dat ze eerder de klant weg willen jagen dan dat ze deze willen behouden. Ben benieuwd wanneer de telefoon weer wordt aangesloten, z.s.m., maar dat is een zeer rekbaar begrip bij Budget alles-in-1.

Overstappen: 2 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 5
Prijs: 6
Snelheid: 6

heb nu al een jaar budget nl in dit jaar verhuist en nu al voor de derde keer problemen met klantenservice heb nu deze week voor de 9 de keer gebeld en krijg ieder keer een ander
antwoord en zijn niet kundig met verhuizen een maand zonder tv ,bellen en internet gezeten maar toch de rekening volledig
ik wil ieder een waarschuwen voor budget nl je bent de klos
en klantenservice is niet kundig
Nelie

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 9
Klantenservice: 5 Prijs: 6
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 9
Prijs: 6
Snelheid: 7

Hallo mensen die naar deze review kijken.

Ik heb sinds vorige maand budget alles in 1 genomen. Ik heb nooit een andere provider genomen omdat ik voor me eerste keer een huis heb.

Mijn bewindvoeder heeft gekeken naar KPN en budget alles in 1 ik had eerst gezegt dat ik KPN wou omdat me vader dat ook gebruikt en best een goede service zelfs heeft.
Ik ben in me eigen huis gaan wonen (rond maart) en hebben we inderdaad net als de andere budget alles in 1 genomen ( mijn bewindvoerder heeft dit met mij besproken vanwege dat ze goedkoper zijn dan KPN) dus ik dacht het zal niet GIGANTIES LANG DUREN het heeft me een MAAND geduurd voor dat echt alles klaar was. Weetje hoe het ging het ging zo. Ze geven mijn bewind voerder de schuld dat ze 58i niet had aangegeven maar alleen 58 en dat ze de (i) was vergeten. Terwijl ik in hun systeem sta als 58i dus hoe kun je dan denken als me naam roept ik in je systeem sta me adres alles letterlijk dat ze alles op sturen naar 58 zonder de (i) ja dit is een grote stomme fout van HUN en niet me bewindvoerder. Daarnaast de montuur was wel een goede kerel kon er goed mee omgaan is gewoon normaal installatie hoefde niet heb ik zelf gedaan zolang je de glasvezel zelf niet aanraakt. Het is zo gedaan plus ik zelf een IT bedrijf met me broer dus its easy. Nou na die installatie heb ik ze gebeld dat ze letterlijk "een knop" kunnen omdraaien. Maar goed ze konden zo nodig weer niet opschieten ermee dus heeft iemand van een hulp dienst van mij gebeld moet helaas op een boze manier omdat ze gewoon niet boeit hoelang je moet wachten erop het was dat budget alles in 1 zei we gaan je op (spoed) lijst zetten......heb je enige idee dat spoed lijst 1 week is letterlijk en niet de normale lijst 3/4 weken lang dus dat is slechte service ik heb zelfs KPN zelf gebeld erover. Maar goed mijn hulp heeft ze dus een belofte gedaan dat als ze niet opschieten ze aanklacht zouden geven nou uiteindelijk heb ik internet en tv. Maar daarvoor kwamen ze nog mee dat het pas de 16 de zou kunnen starten ik werd pis zoals alle anderen organisaties die voor mij komen want afspraken is een ding wat ze niet kunnen je bestaald 126 euro ongeveer "omdat je een bewindvoerder hebt" slaat nergens op maar goed het is voor de bedrijf ook weer winst natuurlijk. Na dat ik de internet heb dan kan ik positief doen over hun. De service was plaats van een 1 uur lang 1 minuut en de klanten service was echt beter ze waren vrolijk ze helpen me echt toen. Toen leek het wel of de klaten service levend was en vrolijk daar was ik blij om en dat ik zo geholpen werd was ik blij om als ze zo door gaan geef ik ze een applaus en een 9 voor de service met de moelijke problemen die ik had met de modem. Nu vind het fijn om bij hun te zijn ik zie dat bij anderen reacties de internet slecht is. Ik heb 100mbs aangevraagt en ik krijg wat ik wil het is inderdaad altijd zo bij elke provider dat er wat afgesneden van word vanwege de winst. Maar dit ook al is er dus wat ervan af ik ben wel een te vrede klant nou ik heb me telefoon gecheckt en heb gewoon rond de 70 downloads en me pc rond 70/80 prima ben te vrede tv ook ben er blij mee zo. Als jullie te vrede klanten wil hebben dan ga zo door dan krijg je ze wel te vrede klanten ben blij dat hun toen ook zo blij waren dat alles goed was.

TOON ALLE 301 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Budget Alles-in-1 provider-review & ervaringen

6 maart 2022 (laatste wijziging 16 maart 2022) door Coen

Samenvatting

Budget Alles-in-1 (eerst NLEx) is een relatief nieuwe speler op de provider-markt. Hun diensten leveren ze via het netwerk van KPN. Dat geeft ze direct een boost wat betreft betrouwbaarheid.

Budget Alles-in-1 wordt nu al geroemd om de concurrerende prijs. En dat klopt ook. Met name voor Alles-in-1. Daarnaast krijgen nieuwe klanten maar liefst 6 maanden lang fikse kortingen.

Het internet van Budget Alles-in-1 is prima: je kunt kiezen voor een instappakket met een snelheid van 20 Mb/s. Is er een hogere snelheid op je adres mogelijk? Kies dan voor 100 Mb/s. Dat is ruim voldoende, zelfs als je op jouw adres niet de volledige snelheid haalt.

Kun je glasvezel krijgen? Dan heb je al een stabiele verbinding van 50/50 Mbit/s voor enkele euro’s meer. Klasse!

Lees volgende pagina: Alles-in-1
Terug naar vergelijking
Start de chat