prijsvergelijken

Budget Alles-in-1 provider-review & ervaringen

Logo Budget Alles in 1
Logo Budget Alles in 1
Gemiddeld cijfer Budget Alles-in-1
  • Prijsvergelijken: 7,4
  • Klanten: 4,2
  • Eindcijfer: 5,8/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
9
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
9
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,2
Klantenservice
3,0
Installatie (monteur)
4,0
Kwaliteit
4,3
Prijs
5,1
Snelheid internet
4,4
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,2
Klantenservice
3,0
Installatie (monteur)
4,0
Kwaliteit
4,3
Prijs
5,1
Snelheid internet
4,4
Gemiddeld cijfer Budget Alles-in-1
Prijsvergelijken: 7,4
Eindcijfer: 5,8/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
9
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
9
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,2
Klantenservice
3,0
Installatie (monteur)
4,0
Kwaliteit
4,3
Prijs
5,1
Snelheid internet
4,4
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,2
Klantenservice
3,0
Installatie (monteur)
4,0
Kwaliteit
4,3
Prijs
5,1
Snelheid internet
4,4

Pluspunten & Minpunten Budget Alles-in-1

  • Lage tarieven
  • Gratis monteur bij glasvezel
  • Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
  • Geen gratis installatiegarantie bij DSL

Pluspunten

  • Lage tarieven
  • Gratis monteur bij glasvezel
  • Hoge uploadsnelheid bij glasvezel

Minpunten

  • Geen gratis installatiegarantie bij DSL

Klanten reviews

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Vijf weken geleden is mijn contract ingegaan en ik heb nog altijd geen internet. Ze claimen een signaal te sturen, maar mijn router werkt niet. Na herhaaldelijk met de klantenservice gebeld te hebben (lange wachttijden), uiteindelijk een afspraak gemaakt met een monteur (kosten 80 euro). Echter, kwam deze monteur gewoon niet opdagen, geen belletje niets. Sindsdien zou ik op de bellijst staan en zou ik z.s.m. gebeld worden. Inmiddels zijn er weken over heen gegaan, elke keer als ik de klantenservice bel claimen ze dat ik z.s.m. gebeld wordt, maar iets beloven kunnen ze niet. De twee weken opzegtermijn zijn voorbij, pas als ze na 3 maanden geen internet geleverd hebben kan ik kosteloos opzeggen. Oftewel, 3 maanden zonder internet en dan heb je nog niks.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Overgestapt in verband met verhuizing. Internet bij Budget aangevraagd omdat we met energie daar ook al zaten, dus wel zo makkelijk op 1 plek. De doos met de router en televisie kastje waren netjes op tijd binnen, maar dat is gelijk ook het laatste wat er goed is gegaan.

19 december kwam het pakket binnen. Na het uitpakken bleek dat er niet de juiste aansluiting in de woning zit (vorige bewoner had Ziggo). Dit netjes gemeld op de 22e, met het verzoek om alles stop te zetten. Dit kon absoluut niet, want de 14 dagen bedenktijd waren verstreken (begin van de maand aangevraagd zodat we gelijk internet zouden hebben). Na meerdere malen heen en weer bellen, onder andere beeldbellen om aan te tonen dat er echt geen koper aansluiting was zouden ze een monteur langs sturen. Deze kon, i.v.m. de feestdagen, niet eerder dan 5 januari.

5 januari komt er een monteur langs, kijkt wat in de woning en zegt hier is inderdaad geen aansluiting (wie zag dat aankomen). Trekt vervolgens de meterkast open en zegt, o, jullie hebben geen glasvezel!? Nee, zoals ook aan de telefoon al gezegd hebben wij een koper aansluiting. Owh, ik doe alleen glasvezel. En voor we er erg in hebben staat de monteur alweer buiten. Opnieuw met Budget gebeld om dit te melden. Die snapte er ook niks van, want er was heel duidelijk doorgegeven dat het om een koper aansluiting ging. Het bedrijf van de monteurs zouden fout zitten (toen mijn vriendin belde was lag de fout trouwens wel bij henzelf). Er zou z.s.m. een nieuwe monteur komen... een week later 12 januari in de ochtend.

12 januari 1 uur nog geen monteur waarop we maar weer eens gingen bellen. De monteur zou wel eens vertraagd kunnen zijn, we moesten maar wachten. Omdat er om 3 uur nog niemand was maar weer gebeld. Weer het sterke argument dat hij misschien vertraging had opgelopen... Hij zou een mail sturen naar het bedrijf van de monteurs. Als we om half 5 nog niks hadden gehoord moesten we maar weer bellen. Dan konden ze het spoedtraject starten. Als ik vervolgens de vraag stel waarom dat niet direct kon had hij niet echt een duidelijk antwoord. Als ik weer aangeef van mijn abonnement af te willen kan dat, maar dan betaal ik een boete van €500+.

Spoed traject is nu ingezet, want uiteraard geen monteur voor half 5. Er wordt binnen 2 á 3 werkdagen contact opgenomen door het bedrijf van de monteurs zelf. Telefonist gaf aan dat ik 1 van de vele was met deze klachten.

Voor iedereen die nog zijn twijfels heeft om over te stappen, NIET DOEN!!

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Beste,

Ik ben sinds Oktober een vreselijk teleurgestelde klant van Budget alles in een. Op de site van Butget ( ik zal foto's meesturen) wordt een prachtig beeld geschetst van een provider die, via het betrouwbare netwerk van KPN (meeliften op het succes van een echte provider blijkt), er alles aan zal doen dat ik zorgeloos kan van internet gebruik kan maken en een werkende WIFI zal hebben. En dan ook nog voor een zeer lage prijs. 

Nu val bij mij continu de WiFi uit dus heb ik op budgets advies een WiFi versterker aangeschaft maar het mag niet baten. Ook het bekabelde internet hapert regelmatig als ik youtube filmpjes wil kijken dus ben ik gaan bellen. Na idiote lange wachttijden krijg ik dan een geweldig callcenter aan de lijn die mij in eerste instantie allerlei links toesturen voor websites om de WiFi te verbeteren en om speed tests uit te voeren voor het bekabelde internet. Ik heb alles netjes gedaan en terug gemeld, wat betekende dat ik iedere keer weer die belachelijk lange wachttijd had want op de mail van budget kan je niet antwoorden.

Nu is bij mij het limiet bereikt en wil ik budget in gebreke stellen want het is echt dagelijks zeker 6x de router resetten en maar hopen dat het die dag meezit en we mogen genieten van dat geweldige netwerk van KPN. 

Ik heb een aangetekende brief gestuurd die 20 december is ontvangen. Ik zal een kort verslag hierbij schrijven van het laatste telefoongesprek met budget callcenter.

Budget: wij hebben geen brief ontvangen. Ik: dat moet want ik heb hem aangetekend verstuurd.

Budget: heeft U een momentje? Ik: ja hoor, (50 min wachttijd kan dat ook nog wel). Na 15 min wachten.

Budget: ik zie het, de brief. Maar we kunnen Uw contract niet zomaar beëindigen. Ik: zomaar? Ik ben 3 maanden hulp aan het vragen aan Budget en jullie blijven in gebreken.

Ineens is Budget niet verantwoordelijk voor de WIFI. En heb ik daar nog nooit over geklaagd tot op heden. Maar ik heb wel binnen 1 maand een WIFI versterker aangeschaft via Budget. En van de langzame internet verbinding had ik de foto's van de speed test moeten opsturen want daar had Budget in een email om gevraagd. GEEN EMAIL GEKREGEN!!

NU IS MIJN VRAAG WAT GAAT BUDGET DOEN OM AL DIE MOOIE BELOFTES OP HAAR SITE NA TE KOMEN??

TOON ALLE 205 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Budget Alles-in-1 provider-review & ervaringen

6 oktober 2022 (laatste wijziging 27 januari 2023) door Coen

Samenvatting

Budget Alles-in-1 (eerst NLEx) is een relatief nieuwe speler op de provider-markt. Hun diensten leveren ze via het netwerk van KPN. Dat geeft ze direct een boost wat betreft betrouwbaarheid.

Budget Alles-in-1 staat bekend om de concurrerende prijs. Met name voor Alles-in-1. Daarnaast krijgen nieuwe klanten maar liefst 6 maanden lang fikse kortingen.

Het internet van Budget Alles-in-1 is prima: je kunt kiezen voor een instappakket met een snelheid van 30 Mb/s. Is er een hogere snelheid op je adres mogelijk? Kies dan voor 50 Mb/s, 100 Mb/s of 200 Mb/s. Meestal is 50 Mb/s al ruim voldoende.

Kun je glasvezel krijgen? Dan betaal je wat meer, en kun je kiezen voor snelheden tot 1.000 Mb/s!

Van wie is Budget Alles-in-1?

Budget Alles-in-1 is een op zichzelf staand bedrijf en valt onder Budget Thuis.

Het internet biedt de provider via het betrouwbare KPN netwerk, zowel voor DSL als voor glasvezel. 

Lees volgende pagina: Alles-in-1
Terug naar vergelijking
Start de chat