Budget Alles-in-1 provider-review & ervaringen


- Prijsvergelijken: 7,4
- Klanten: 4,1
- Eindcijfer: 5,8/
Pluspunten & Minpunten Budget Alles-in-1
- Lage tarieven
- Gratis monteur bij glasvezel
- Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
- Geen gratis installatiegarantie bij DSL
Pluspunten
- Lage tarieven
- Gratis monteur bij glasvezel
- Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
Minpunten
- Geen gratis installatiegarantie bij DSL
Inhoudsopgave
- Budget Alles-in-1 review overzicht
- Alles-in-1
- Internet
- TV opties en pakketten
- Klantenservice
- Budget Alles-in-1 klanten reviews (211)
- Budget Alles-in-1 review overzicht
- Alles-in-1
- Internet
- TV opties en pakketten
- Klantenservice
- Budget Alles-in-1 klanten reviews (211)
Budget Alles-in-1 provider-review & ervaringen
6 oktober 2022 (laatste wijziging 27 januari 2023) door Coen
Samenvatting
Budget Alles-in-1 (eerst NLEx) is een relatief nieuwe speler op de provider-markt. Hun diensten leveren ze via het netwerk van KPN. Dat geeft ze direct een boost wat betreft betrouwbaarheid.
Budget Alles-in-1 staat bekend om de concurrerende prijs. Met name voor Alles-in-1. Daarnaast krijgen nieuwe klanten maar liefst 6 maanden lang fikse kortingen.
Het internet van Budget Alles-in-1 is prima: je kunt kiezen voor een instappakket met een snelheid van 30 Mb/s. Is er een hogere snelheid op je adres mogelijk? Kies dan voor 50 Mb/s, 100 Mb/s of 200 Mb/s. Meestal is 50 Mb/s al ruim voldoende.
Kun je glasvezel krijgen? Dan betaal je wat meer, en kun je kiezen voor snelheden tot 1.000 Mb/s!
Van wie is Budget Alles-in-1?
Budget Alles-in-1 is een op zichzelf staand bedrijf en valt onder Budget Thuis.
Het internet biedt de provider via het betrouwbare KPN netwerk, zowel voor DSL als voor glasvezel.
Inhoudsopgave
- Budget Alles-in-1 review overzicht
- Alles-in-1
- Internet
- TV opties en pakketten
- Klantenservice
- Budget Alles-in-1 klanten reviews (211)
- Budget Alles-in-1 review overzicht
- Alles-in-1
- Internet
- TV opties en pakketten
- Klantenservice
- Budget Alles-in-1 klanten reviews (211)
Klanten reviews
Robert Kusters
8 mei 2023 12:33
Begin van het jaar heb ik mijn contract proberen op te zeggen wat helaas niet mogelijk was.
Vervelend toen maar helaas niks aan te doen en moest de tijd uitzitten tot eind April.
Echter 1 maand later kreeg ik een mail dat Budget alles in 1 duurder werd vanaf de volgende factuur.
In hun voorwaarde staat dat hun het recht hebben om inflatie door te voeren naar de klant, totaal geen problemen mee.
Echter heb ik als klant het recht om dan mijn contract te ontbinden, zo gezegd zo gedaan heb ik dit aangegeven maar vanuit budget alles in 1 kwam hier geen akkoord op of medewerking.
Hierbij ben ik zelf naar een andere partij overgestapt en ben ik nog heel netjes geweest om 1 maand (30 dagen) opzeg termijn aan te houden en heb na die 30 dagen netjes alle spullen terug gestuurd naar het juist adres.
Je zult wel denken dat Budget alles in 1 nu eieren voor zijn geld kiest omdat ik hier als klant volledig in mijn recht staat en dit ook duidelijk meerdere malen heb aangegeven.
Nu heb ik de automatische facturen stop laten zetten bij mijn bank en verwacht ik een eerlijke afrekening vanuit Budget alles in 1 die ook aan de gelende eisen voldoen.
Echter krijg ik continu aanmaningen en dreigende teksten waar ik niet warm of koud van word.
Ben op het punt om juridische stappen tegen ze te gaan ondernemen!
Oscar
26 april 2023 18:00
Ik ben vanaf 10 maart bezig om iets geregeld te krijgen van het welkoms cadeau maar mailtje hier mailtje door van kastje naar de muur en tot nu toe nog niks wijzer nu moet ik tot vrijdag wachten of maandag pas
En dan vraag je om de gene die er over gaat maar die kan ik niet aan de telefoon krijgen
Ruud
1 april 2023 13:22
Monteur is niet op komen dagen. Budget beweert dat ik niet thuis was. Brieven met het verzoek dan maar de foto te sturen die de monteur van mijn voordeur heeft gemaakt blijven onbeantwoord. Inmiddels al wel afgesloten dus zonder internet TV en telefoon. Eerste mogelijkheid was 5 dagen later. Abonnement per direct beëindigt en Ziggo dezelfde avond weer aangesloten. Vervolgens schrijven ze 5 dagen later meer dan het hele jaarbedrag af. Alles gestorneert en de rechtsbijstand ingeschakeld. Je wil dat ze dan zo'n club aanpakken. Dat doen ze niet. Je krijgt van de rechtsbijstand het jaarbedrag plus verhogingen vergoed en dat is het. Nooit meer Budget. Budget energie heb ik ook opgezegd en het verlengingsaanbod van VEH niet geaccepteerd. Vreselijke klantonvriendelijk club. Wegblijven.