prijsvergelijken

KPN Klantenservice: Onze ervaringen en review

Gemiddeld cijfer KPN
  • Prijsvergelijken: 8,5
  • Klanten: 4,4
  • Eindcijfer: 6,4/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,2
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,8
Prijs
4,4
Snelheid internet
4,8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,2
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,8
Prijs
4,4
Snelheid internet
4,8
Gemiddeld cijfer KPN
Prijsvergelijken: 8,5
Eindcijfer: 6,4/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,2
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,8
Prijs
4,4
Snelheid internet
4,8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,2
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,8
Prijs
4,4
Snelheid internet
4,8

KPN Klantenservice: Onze ervaringen en review

2 november 2022 (laatste wijziging 9 november 2022) door Coen

Alle onderdelen van de KPN Klantenservice hebben we in dit deel gereviewd.

Inhoud

    KPN Overstapservice

    Dit belooft de KPN Overstapservice:

    • Je oude abonnement wordt opgezegd;
    • De aansluiting wordt naadloos overgezet, zodat je geen dag zonder internet komt te zitten;
    • Je hebt geen dubbele kosten.

    Veel mensen zijn dan ook erg positief hierover. Als ze doen wat ze beloven, hoef je je nergens zorgen om te maken.

    KPN Monteur: onze ervaringen en review

    KPN biedt geen monteur standaard meer bij je pakket. Tenzij je glasvezel bestelt, dan is een monteur vaak noodzakelijk, en komt deze ook gratis langs.

    Je ontvangt in plaats daarvan een doe-het-zelf pakket, dat gemakkelijk zelf te installeren is. Ondervind je toch problemen? Dan kun je de klantenservice inschakelen. En mocht je er dan nog niet uitkomen, dan stuurt KPN gratis een monteur jou kant op.

    Zelfs de meest negatieve reviews op internet hebben vaak een goed woordje over voor de monteurs. Ze zijn bijna zonder uitzondering klantvriendelijk en meedenkend. En ze willen echt dat jouw verbindingen goed werken; eerder stoppen ze niet.

    Kortom: aan de monteur zal het niet liggen.

    KPN Callcenter: onze ervaringen en review

    Het KPN Callcenter is elke werkdag van 08:00 tot 20:00 uur bereikbaar. Op zaterdag is de telefonische helpdesk geopend van 08:00 tot 17:00 uur.

    De KPN klantenservice staat bekend als vriendelijk en behulpzaam. Op internet zegt een klant: “Ik werd geduldig en uitgebreid te woord gestaan.” De meeste mensen worden goed geholpen met hun probleem.

    Is jouw grootste irritatie van een klantenservice dat je nooit een technisch iemand aan de lijn krijgt? Dan kun je voor € 5,- per maand kiezen voor KPN Service Plus. Dit is een speciale technische hulplijn, die 7 dagen per week van 08:00 uur tot 22:00 uur te bereiken is. 

    Lees volgende pagina: KPN klanten reviews

    3 maart 2024.
    De helpdeskmedewerker heeft ons vanavond deskundig en vriendelijk geholpen! Bedankt!

    Heel deskundig en vriendelijk geholpen door Fatma. KPN klantenservice is geweldig!

    Ik had vandaag ook zoiets ik belde naar klantenservice omdat mn wifi steeds uitvalt,oke nu heb ik lampen,thermostaat en een deurbel op wifi maar alla.
    De ,,meneer,, die ik aan de telefoon kreeg had duidelijk de als hoofddoel om de duurdere wifiversterkers te verkopen.toen ik daar niet op in wilde gaan en volgens hem niet wilde luisteren heeft hij de verbinding tijdens het gesprek verbroken.
    Dit vind ik een kwalijke zaak

    Vandaag heb ik de hele dag geen internet verbinding. Daar is vast een reden voor en dit kan iedereen gebeuren.
    Zit mij dwars dat ik vandaag de hele dag niemand van kpn aan te telefoon krijg. Ook mailen is niet mogelijk. Appen lukt wel, mits je heel erg lang je best doet met zoeken. Het antwoord dat ik kreeg was: je bent niet direct klant van ons en daarom kan ik niets voor u doen.

    De partij waar ik wel klant bij ben zegt: ‘kpn is ermee bezig’.

    Een contactformulier levert bij mij de foutmelding op: geef een geldig e-mailadres op. Maw ik kan dit contactformulier dus niet versturen.

    Ik kan dus op geen enkele manier in contact komen met een persoon van kpn die me kan uitleggen wat er aan de hand is.

    Van zo’n groot bedrijf mag een gebruiker betere klantvriendelijkheid verwachten. Teleurstellend!

    Laat hier een reactie achter
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Schrijf een reactie!
    Schrijf een reactie!
    Bedankt voor uw reactie
    Wij controleren het bericht.
    Terug naar vergelijking
    Start de chat