prijsvergelijken

KPN klanten reviews

Gemiddeld cijfer KPN
  • Prijsvergelijken: 8,0
  • Klanten: 5,2
  • Eindcijfer: 6,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8,5
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
8
Zenderaanbod
8
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8,5
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
8
Zenderaanbod
8
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,2
Klantenservice
4,7
Installatie (monteur)
6,0
Kwaliteit
5,5
Prijs
4,6
Snelheid internet
5,4
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,2
Klantenservice
4,7
Installatie (monteur)
6,0
Kwaliteit
5,5
Prijs
4,6
Snelheid internet
5,4
Gemiddeld cijfer KPN
Prijsvergelijken: 8,0
Klanten: 5,2
Eindcijfer: 6,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8,5
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
8
Zenderaanbod
8
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8,5
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
8
Zenderaanbod
8
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,2
Klantenservice
4,7
Installatie (monteur)
6,0
Kwaliteit
5,5
Prijs
4,6
Snelheid internet
5,4
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,2
Klantenservice
4,7
Installatie (monteur)
6,0
Kwaliteit
5,5
Prijs
4,6
Snelheid internet
5,4
136 klant reviews Schrijf een review

13 januari 2020 21:18

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Mensen, ga nooit in zee met dit waardeloze klant onvriendelijke bedrijf, men wordt als klant met een klacht gewoon zeer onbeschoft behandeld door de medewerker van de Klantenservice en op de mails en brieven wordt absoluut op geen enkele wijze gereageerd.
Te schandalig voor woorden.
Ik begrijp niet hoe je als bedrijf op deze wijze kunt blijven bestaan.

9 januari 2020 22:15

Overstappen: 3 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 1 Prijs: 7
Installatie (monteur): 4 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 8
Prijs: 7
Snelheid: 9

Internet snelheid is zoals aangegeven en alles was eenvoudig aan te sluiten. De service was echter zeer slecht.

Contact 1 met service: Ik heb een bestelling gedaan met 6 maanden korting op internet, maar de bevestigingsmail geeft aan 4 maanden korting.
Antwoord KPN service: Dit wordt gefixt wanneer het abonnement start (i.v.m. combinatie korting).
Resultaat: Op de eerste factuur (1,5 maand na bestelling+contact) staat dat er maar 4 maanden korting gegeven worden.

Contact 2 met service: Het betreft een glasvezel abonnement, dus een monteur is verplicht. Omdat ik al eerder glasvezel klant geweest ben bij KPN, heb ik gevraagd of het ook zonder monteur kon.
Antwoord KPN service: Wij weten 100% zeker dat de monteur iets moet doen, zonder hem werkt het niet.
Resultaat: De monteur komt meer dan een half uur te laat (na het 3 uur durende aangegeven tijdslot). Hij ziet dat het modem al aangesloten is, geeft aan dat hij dan niks hoeft te doen, en vertrekt weer.

Contact 3 met service: Omdat het een combinatie abonnement was zit er ook een simkaart bij. De levering was een half uur na het aangegeven 3 uur duurde tijdslot nog niet langs geweest, dus contact op genomen met de service.
Antwoord KPN service: Wij hebben geen controle over de bezorgdienst, dus wij weten niet wat de status is en of hij nog langs komt.
Resultaat: De simkaart werd 1,5 uur te laat geleverd.

Contact 4 met service: De overstap service heeft gemeld dat mijn oude provider niet wil meewerken met de overstapservice, door een communicatie fout tussen beide.
Antwoord KPN service: Hier kunnen wij helaas niks aan doen.
Resultaat: Dit is gelukkig toch goed verlopen, KPN heeft netjes de overstap gestart en de oude provider heeft dit ook netjes doorgevoerd.

Contact 5 met service: Hierna contact gehad met de klachten service over de gang van zaken.
Antwoord KPN service: Het systeem verplicht een monteur, dus daar kunnen we niks aan doen. De levering van de simkaart besteden wij uit, dus daar kunnen we niks aan doen. De missende 2 maanden korting is een fout van KPN, maar u heeft niet binnen 14 dagen na de bevestingsemail opgezegd, dus dat is uw fout. Wel kunnen wij als KPN uit coulance naar u de 2 maanden korting als nog doorvoeren.
Resultaat: Ik heb de factuur nog niet gezien, maar ik ga er van uit dat dat goed komt.

Kortom: Technisch werkt het goed, maar de service afdeling maakt niks waar wat ze beloven.

9 januari 2020 20:02

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: n.v.t.

KPN heeft mij voor 900 euro opgelicht. Ik had een contract waarbij ze een backup van mijn data maakten voor 7 euro per maand. Juist omdat ik dacht dat het een betrouwbaar bedrijf was met NL servers ben ik met hun in zee gegaan en heb ik ze zelfs met een automatische incasso toevertrouwd (wat is nou 7 euro?). Echter in juni 2019 werd het bedrag van 7 euro ineens verhoogd naar 125 euro per maand. Door een verhuizing en omdat hun email in de junk mail kwam en het van een rekening afgeschreven werd waar ik zelden op kijk, was ik niet op de hoogte van deze toch wel exorbitante prijs verhoging voor exact dezelfde dienst als de jaren ervoor. Het ironische is dat ik nu net de backup uitzet en zie dat hij niet eens functioneel is. In totaal meer dan 900 euro betaald in 6 maanden tijd voor een dienst die niet werkt en die eerder een fractie van deze prijs kostte.

Om even in perspectief te zetten een hardeschijf van 3 TB kost 70 euro. Ik had 2 TB op hun servers staan. Al bij de eerste rekening die 235 euro was hebben ze 3 hdd aan kunnen schaffen.

Bij contact met deze mensen blijkt dat ze keihard zijn, ik moet zelfs doorbetalen doordat ik een maand opzeg termijn heb. KPN: Wij mogen onze prijzen verhogen en we kunnen dat zo weer doen. Als u dat niet opmerkt dan is dat uw fout.

Klopt wel domme fout van mij om KPN redelijkheid toe te bedelen. Mocht u wel zaken met ze willen doen vertrouw ze dan in ieder geval niet met een automatische incasso toe, prijzen kunnen zo ineens 20x hoger worden zonder pardon.

8 januari 2020 20:21

Overstappen: 2 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 2 Prijs: 1
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 2
Prijs: 1
Snelheid: 3

Flink in de maling genomen door KPN, wilde overstappen omdat ik het te duur vond. Ik werd overgehaald om niet over te stappen en zou voor hetzelfde bedrag wat ik bij de ander moest betalen bij hun blijven, nu na zes maanden is het bedrag steeds met 10 euro verhoogd. Grootste Oplichters zijn het. Mensen niet intrappen .

8 januari 2020 11:35

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Goedendag,
We hebben per direct de mogelijkheid voor een aansluiting via de glasvezel.
Pakket besteld bij KPN, en bij bestelling werd ons een noodpakket beloofd ( tot 2x aan toe).
Na drie dagen wachten toch maar een gevraagd waar het nood pakket blijft..
Nu blijkt dat wij niks krijgen, en wij gewoon twee weken maar moet wachten. Zonder internet met twee kids geen WiFi.

Mooie service KPN !!!
We wilde zelfs voor het noodpakket betalen.
Maar nee, dan wordt het moeilijk he!
We laten daarom liever nieuwe klanten gewoon in de kou staan. Want dat schijnt heel normaal te zijn bij jullie.

Gefeliciteerd met jullie score.

Toch met vriendelijke groet;

Familie de Haan

7 januari 2020 11:47

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Bij aanleg glasvezel kpn is er met graven de dsl kabel geraakt en zitten we al een kleine maand zonder alle diensten die we bij T.MOBILE hebben mijn vrouw en ik hebben beide nu 1x telefonisch contact gehad met medewerkers van KPN waarbij we zeer onfatsoenlijk te woord zijn gestaan zelfs het voorstellen van desbetreffend persoon gebeurt niet.
HOOP DAT JULLIE EENS FATSOELIJK PERSONEEL AAN GAAN NEMEN ZEER ON PROFESSIONEEL....

M.V.G. J.Menger

6 januari 2020 21:46

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Na meer dan 40 jaar klant te zijn geweest kreeg ik een zogenaamde opzeg boete van 30,- ivm stopzetten contract, van te voren werd hier aan de telefoon niets over gezegd. Eerste medewerker zou dit bedrag uit coulance terug storten op mijn rekening maar nooit meer iets van vernomen, ondanks vele telefoontjes, mailtjes en brieven. Medewerker klantenservice was zelfs zeer onbeschoft en verbrak de verbinding toen ik netjes hiervoor informeerde. Wat een waardeloos bedrijf, om weg te gaan was de juiste beslissing.

6 januari 2020 21:08

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Meest onbeschofte bedrijf ooit meegemaakt! Op onze diverse mails, brieven en telefoontjes over een klacht hebben ze nooit de moeite genomen te reageren. Onbeschofte jongeman van de Klantenservice verbrak gewoon de verbinding, echt te gek voor woorden.
Wil je stress en frustratie vermijden, ga dan nooit in zee met dit arrogante bedrijf !!

3 januari 2020 18:20

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 3 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Wat een slechte zaak is dit. Een telefoon met abonnement besteld voor mijn zoon. Blijkt de telefoon niet meer leverbaar te zijn. Zonder bericht dus zelf weer bellen waar het bedrag blijft want die had ik al betaald. Na 2 weken nog geen bedrag terug gestort gekregen weer bellen. Na 45 min nog niets wijzer. Zou terug gebeld worden niet gebeurd. Weer zelf bellen moet er weer een formulier worden ingevuld daarvoor. Wat een ellende maar ja meer kun je niet doen wachten dus. Woensdag geen bericht dan maar weer bellen. Gek word je ervan

2 januari 2020 14:55

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Niet goed ingelicht door kpn medewerkster

31 december 2019 11:13

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 2 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Wat een ongelooflijk onbetrouwbare toko is dit... de ene na de andere belofte word gedaan om het punt waarop internet het huis binnenkomst te activeren, maar na anderhalve maand en veel drama verder is er nog altijd geen internet en TV. Er was een noodpakket toegezegd Om alsnog internet en hebben, ook deze is simpelweg nooit verstuurd. Bel de klantenservice en je krijgt te horen: “heel vervelend, maar we moeten wachten”. Het is bij KPN wachten op Sint Juttemis. Dit bedrijf laat zijn klanten in de kou staan. Voor mij geen KPN meer.

30 december 2019 12:13

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: 1
Snelheid: 1

Wat een verschrikkelijke onbehouwenheid hoe je bij KPN wordt te woord gestaan!
Wil niet meer met KPN te maken hebben.
Meteen overgestapt. Zeer slechte serviceverlening.

19 december 2019 09:06

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Ik kom helaas niet verder als een 1. Na overstap zit ik als bedrijf al 4 dagen zonder internet of pin! Contact moet van mij komen het boeit ze helemaal niks. Dag 3 zou een nood pakket binnen komen maar ook die is er niet. Wel de facturen etc gestuurd maar een oplevering van het internet kunnen ze niks over zeggen.
Wat een aanfuiting Kpn

15 december 2019 13:21

Overstappen: 2 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 1 Prijs: 2
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 2
Prijs: 2
Snelheid: 6

Voor de zoveelste keer 30 minuten in de wacht, zender pakket besteld en na een uur nog niets zichtbaar. Vervolgens bellen met de klantenservice en het enige antwoord is; ik kan u niet helpen en heb een aantekening gemaakt. Tegemoet komen zit er niet in.

De vorige x 6 maal een medewerker gesproken omtrent het bestellen van een telefoon, niet goed gegaan weken moeten wachten.

Een keer teruggebeld worden door KPN ho maar.

Ik zeg morgen alles op. Waardeloze klantenservice en geen tegemoetkoming.

9 december 2019 14:21

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

KPN heeft het idee dat na de Nederlandse Staat het bedrijf geprivatiseerd heeft dat het nog steeds een monopolie kan hebben qua infrastructuur in Nederland. Heel mooi natuurlijk, dat de Staat dit heeft gestimuleerd, en we eindigen met allerlei onderontwikkelde ISP's (Internet Service Providers) die gebruik MOETEN maken van KPN's slechte verbindingen. Wij kunnen hier (het Westland) kiezen voor KPN, welke nooit stabiel internet hier levert op de een of andere manier, of Ziggo, die dan gebruik maakt van de infrastructuur van KPN, dus nog steeds is de verbinding slecht. Is het misschien zo dat als je geen glasvezel wilt afnemen ze je langzamerhand in de steek laten? Het gekke is dat we dat ook hebben afgenomen van deze clowns, en GEEN verschil konden merken qua kwaliteit van de internetverbinding. Zo goed regelt KPN zijn pakketten, zeker geen oplichters zijn het. En dan heb je nog het lef om ze te bellen en verspil je alleen maar je kostbare tijd.

7 december 2019 18:54

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 10 Prijs: 7
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 8
Prijs: 7
Snelheid: 9

Vandaag gebeld met kpn omdat mijn alexa niet meer op de wifi kwam. Wat een geweldige service, deze jongeman nam alle tijd, veel advies, de boel even nagelopen. Geen stress maar juist graag de klant willen helpen met als doel dat alle problemen waren opgelost.

Vette pluim kpn, geloof me, prijs is niet de goedkoopste maar hier betaal ik graag voor!

Gr Edo

7 december 2019 17:07

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

worst internet ever saw. paying for high speed and receive from 0.5mb to 11mb... what a shame

6 december 2019 18:38

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Nieuw abonnement van KPN. In de winkel vertellen ze hoe mooi het is ..
Ze zouden 3 dec komen. De vrijdag van te voren nog terug naar winkel in Venlo geweest om dat ik nog geen pakket had gekregen. Daar vertellen ze het komt nog .3 december vrij gepakt .omdat ze kwamen installeren. Urenlang gewacht .niemand kwam . De winkel in Venlo kun je dan niet bellen. Klanten service gebeld. Half uur op mijn kosten aan de telefoon. Uitgelegd maar ze konden je niet zeggen waar het aan lag . Kpn is gewoon waardeloos. En niets meer gehoord .geen fatsoen om wát te laten weten .Weer naar de Winkel Venlo en dan staat er een arrogante mam in de winkel .Heb alles opgezegd. Raad kon af.Slechte service en komen niets na .

3 december 2019 20:06

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: 1
Snelheid: n.v.t.

Zeer teleurgesteld in de service van KPN. Op 1 december een Hussel abonnement afgesloten. Expliciet voor deze aanbieding van KPN gekozen, omdat aangegeven werd dat het abonnement op 13 december in kan gaan en een monteur de installatie kan verzorgen. Vervolgens op 3 december een mail gekregen voor het inplannen van een monteur. Dit kan pas vanaf 17 december. Na lang bellen met KPN, waarin eerst beloofd werd dat compensatie aangeboden kon worden, geen compensatie en geen monteur op 13 december. Vervelend dat KPN haar beloftes niet nakomt en geen enkele compensatie kan bieden.

2 december 2019 10:35

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Na 5 monteurs, uren bellen (waarbij kpn ook nog eens meerdere malen de telefoon erop gooit) werkt het nog steeds niet. Nu weer terug naar Ziggo. super slechte klantenservice van kpn.

1 december 2019 21:43

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 6 Prijs: 5
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 5
Snelheid: 1

KPN leverd slechte slome verbinding voor tv en internet elke week maar weer bellen. Dat tv verbinding ondertitels Indiase zenders wegvallen nog steeds geen glasvezel kabel in Zwolle zuid werden telefonisch niet geholpen met problemen hoezo wij betalen toch netjes voor mooi Kpn Paket. Verbetering Streaming gewenst Kpn. Beetje outillage vebinding kunnen we nog overstappen naar xs for all

1 december 2019 09:31

Overstappen: 1 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Jammer dat wij alles een week voor Black Friday hebben besteld internet tv enz en dat op de dag van Black Friday ons abonnement in gaat. Toen we erachter kwamen belde we kpn en inderdaad we kwamen in aanmerking voor de tv. Maar dan moest hetzelfde abonnement opnieuw aangevraagd worden en wordt het twee weken zonder internet tv enz dus geen tv.
Snap dat dingen werken zoals ze werken maar een beetje mee bewegen en service zou jullie ook zieren KPN.

30 november 2019 07:23

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 7
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 7
Prijs: 4
Snelheid: 6

Bij elke verlenging altijd 1e 4 maanden korting gehad, nu is dat niet mogelijk. Verschillende keren aangegeven, “geen korting, dan zijn jullie deze klant kwijt”!

Worden ze niet warm of koud van TOT je belt om alle abo’s (1 x Tv + internet en 2 x mobiel) op te zeggen.

Opeens kunnen ze 9 maanden korting geven. Te laat is mijn melding, ben al overgestapt en ga ik niet meer terugdraaien. Belazer jezelf maar niet je (langdurige) vaste klanten!

Jammer zeggen ze. Ja zeker, maar ik ga er op alle fronten wel op vooruit!

Doeiiii KPN 🤓

26 november 2019 22:14

Overstappen: 2 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 4 Prijs: 4
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 4
Snelheid: 6

Wij hebben nu ongeveer 6 maanden TV en internet van KPN. Helaas is bij ons boven op de slaapkamer het nooit functionerend geïnstalleerd. We kunnen letterlijk geen minuut kijken of zenders storen, vallen weg of er wordt om nieuwe verbinding gevraagd. (er is geen lange afstand)
Hier meerdere malen over gebeld. De App gedownload zoals hun aanbevelen, meerdere malen opnieuw aan en uit, opnieuw geïnstalleerd en zelfs een draadloze verbindingsset speciaal bij de KPN winkel gekocht in de hoop het probleem te verbeteren. NIETS HELPT! Verder komen ze ook niet qua hulp bij de klantenservice en wij zitten met een niet werkende TV.
Onlangs ook door HUN benaderd voor het overzetten van mijn mobiele abonnement naar die van hun. Een en al problemen, de benadering van hun kant was te vroeg. Waardoor ik zelf achteraf moeilijk het abonnement moest stopzetten, omdat het nog niet kon i.v.m. mijn eigen provider. Automatische incasso die ik achteraf weer moest terug betalen en er zelf weer achteraan moest bellen. Heel erg vervelend, omdat wij juist voor hun gekozen hadden i.v.m. kwaliteit, ondanks dat ze niet de goedkoopste prijzen hanteren.
Ik voel mij niet serieus genomen en wacht nu deze 6 maanden af om zo snel mogelijk weg te gaan! Wat een enorm GEDOE

25 november 2019 13:00

Overstappen: 7 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 6 Prijs: 1
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 7
Prijs: 1
Snelheid: 9

3 jaar lang klant geweest 3 jaar lang fox sports gratis gehad na 1.5 kwam er een tel abonnement waardoor ik knp compleet had door over te stappen van andere profider haalden ze fox er af gebeld bla bla bla er kon niks dus de overstap doorgezet naar online.nl 45 euro inc foxsports. Later werd ik weer gebeld door kpn en toen kon men wel 1 een keer korting op korting geven puntje bij paaltje flink belaaserd door kpn eens en nooit meer KPN

23 november 2019 14:53

Overstappen: 1 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 2
Prijs: 1
Snelheid: 1

Klantonvriedelijk niet tevereden

23 november 2019 14:36

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Ik vind echt slecht bij kpn wat hun zeggen bij het overstappen leuk en aardig maar als een maal overstapt allees wort s anders berekend ik ben niet blij mee eene zegt anders andere zegt anders klant heeft nooit gelijk en kpn wel slecht ervaring ik raadt niet aan 😡😡😡😡

19 november 2019 12:30

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Steeds van het kastje naar de muur worden gestuurd tijdens opzegging en maar facturen blijven sturen.

Momenteel alweer 40 minuten in de wachtrij.

12 november 2019 22:28

Overstappen: 4 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 3 Prijs: 5
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 5
Prijs: 5
Snelheid: 5

Zouden internet al in huis moeten hebben, was er nog niet toen de levertijd aan was gekomen. Vervolgens contact opgenomen met klantenservice, deze vertelde dat het aan hun lag omdat we niet geregistreerd stonden en dat het voor 6u opgelost zou worden. Na 6u nog een keer gebeld toen het internet het nog steeds niet deed, werden we nog langer aan het lijntje gehouden. Dit internet had ik hard nodig sinds ik een project had op de universiteit waar ik internet voor nodig had. Uiteindelijk al mijn mbs opgebruikt aan Hotspot via mijn telefoon. Super wack dit.

4 november 2019 14:18

Overstappen: 7 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 9 Prijs: 4
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 4
Snelheid: 8

Alles is tot geregeld ....alleen het maand bedrag is aan de hoge kant

4 november 2019 00:58

Overstappen: 1 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Zenderpakket besteld, ongeveer 15 minuten wachttijd geeft het menu aan.
Na een 30 minuten gebeld met KPN, en ik kreeg als antwoord 2 uur wachttijd op een ingeschakeld zenderpakket.
Beetje jammer..

25 oktober 2019 23:21

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 2 Prijs: 6
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Telefoon/internet-Kabel is al de hele dag kapot, door werkzaamheden, geen internet, tv, telefoon. KPN sms’t echter dat de storing is verholpen...niet dus. Het weekend voor de deur en KPN is niet bereikbaar. De zogenaamde Chatbot is waardeloos, als er echt iets is, en de chat met ‘echte’ mensen is ‘bezet’? De chatbot verbindt je met een echt mens en dan wordt de chat met hele historie gewoon verbroken/ gewist. De zogenaamde ‘Servicetool‘ hetzelfde verhaal; die zou maximaal 2 minuten moeten duren staat al 45 minuten vast op 99%... So much voor de 24/7 klantenservice die voor je klaar zit, zoals vermeld op de website.
En omdat dit helaas niet de eerste slechte ervaring met KPN wordt dit mijn eerste review ‘ever’.
De vorige ervaring was trouwens vele malen negatiever, waarbij onze buurvrouw het klaarspeelde om onze KPN-monteuren-afspraak te kapen voor het doorlussen van haar internetverbinding-modus, terwijl wij het contract met KPN hebben en het ISRA-punt achter onze voordeur zit. En dan ook nog ons de les lezen...rara? hoe krijg je het voor elkaar KPN? Hele vervelende ervaring met hele vervelende mannen.
Echt, ik heb slechts 1 x een persoon aan de telefoon gesproken bij KPN met een zinnige en logische gedachtengang.
Tot zover, voor wie er wat aan heeft.

25 oktober 2019 13:52

Overstappen: 1 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 4 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 6
Prijs: n.v.t.
Snelheid: 5

We zijn al vele jaren klant van KPN. We wonen in het buitengebied en de internetsnelheid is slecht. Advies van KPN "sluit een losse antenne aan op de modem".

Oke, maar dan moeten we een een nieuw contract afsluiten. Oke, geen probleem. Toch wel een probleem, we zitten nu al dagen zonder telefoon. Niet handig als je een eenmanszaak hebt en de klanten niet meer kunnen bellen.

De klantenservice doet hun best maar kunnen alleen de procedures volgen. In 2019 zou je verwachten dat het een kwestie is van de juiste gegevens in het systeem zetten en activeren die telefoonlijn.

23 oktober 2019 19:37

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 4 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Wij verhuizen, de afspraak voor de nieuwe aansluiting is gemaakt. Wordt op het laatste moment afgezegd, er ontbreekt een aansluiting in onze nieuwbouwwoning. Binnen 9 dagen wordt ons beloofd, neemt de aannemer contact met ons op voor de grondwerkzaamheden. Na de 9e dag krijgen we een brief. De aansluiting ligt verder dan 25 meter van onze woning. We moeten de hele aansluiting zelf betalen. Aanleiding voor ons om het contract voor internet en tv onmiddellijk op te zeggen. Wat ook erg leuk was: We kregen een noodpakket voor onze internet- en tv-loze tijd. De dongel voor internet werkte, we wonen echter in een gebied waar digitenne geen ontvangst heeft. Blijgemaakt met een dode mus.
Hoe doen we het nu: de schotel van de camping, 2 tientjes per maand, 2 tientjes voor onbeperkt internetten en bellen bij een concurrerende provider. We gaan er een tientje per maand op vooruit. En overal mobiel op deze manier. Wat een service KPN.

22 oktober 2019 19:17

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

It's a ridiculous provider.
We don't have normal connection for more than 1 year now.

We tried to contact them several times and they haven't sold the problem.

Useless company.

22 oktober 2019 07:48

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Stay away from this company. It is a scam. I made the huge mistake to move from Ziggo to them, and I could not have been more wrong.

I am paying for 500mbs internet, and next to modem, if i am lucky, i might get 30mbs. During most days i get 3-5mbs. I cannot even watch youtube videos

21 oktober 2019 15:27

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 10
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Kpn levert een kwalitatieve glasvezelverbinding die stabiel en snel is.

19 oktober 2019 22:42

Overstappen: 7 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 4
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 8
Prijs: 4
Snelheid: 7

Ik ben al meer dan 10 jaar zeer tevreden klant van Telfort. Ik vind het betreurenswaardig dat ik door de overname van KPN dadelijk ongevraagd veel meer per maand moet betalen voor de zelfde service.

19 oktober 2019 01:24

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Goede avond .

Ik ben nu God zijnde dank eindelijk eens verlost van de Ziggo kabel maffia praktijken en overweeg sterk om een overeenkomst bij de KPN aan te gaan . Echter daar wij geen glasvezelkabel in onze buurt hebben zijn wij wel afhankelijk van het DSL , wat eigenlijk een verouderd iets is , en eigenlijk ook niet meer voldoende is voor deze tijd . Nu geeft men op mijn adres aan in Amsterdam Bos & Lommer dat de maximale snelheid slechts 36 mb bedraagt waar we dan nog eens 25% vanaf moeten gaan halen . Wat blijft er dan nog over van de daadwerkelijke snelheid ? Ik heb reviews gelezen van tussen de 5 mb en 14 mb . Dat is natuurlijk niets en als je dan een brief naar Groningen brengt en weer terug naar Amsterdam rijdt is dat nog sneller dan de email aankomt . Dus graag zal ik dan ook willen zien , alvorens ik in zee zal gaan met KPN , wat dan de daadwerkelijke snelheid is wat KPN dan op mijn adres kan leveren . Dat lijkt mij toch handiger voor mensen die een overeenkomst met de KPN overwegen om dat op een side te vermelden bij de postcode check . Verder vindt ik ook wel dat de side wel wat duidelijker kan van de KPN en niet alles in de kleine lettertjes verstoppen wat voor een cliént belangrijk is om te weten voor dat zij klant worden bij de KPN . Terug gaan naar Ziggo , niet in dit leven meer en in een volgend leven ook niet . Dat zijn wat ee kunnen noemen witte boorden criminelen . Een cijfer kan ik de KPN nog niet geven . Maar slechter dan Ziggo , dat kunnen ze nooit zijn . Wat dat betreft kunt u er nooit op achteruit gaan .

18 oktober 2019 04:28

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 10
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Ik heb nu bijna een jaar internet van Telfort (dus kpn), de verbinding is stabiel, nooit storing gehad. Continuïteit in snelheid (50mbit).Zelfs voor online gaming werkte dit prima.

Alleen de aansluiting verliep niet helemaal vlekkeloos, maar ook dit valt in het niet bij de constante service die ze geleverd hebben het afgelopen jaar.

Dit alles voor 35 ekkies in de maand (inclusief interactieve t.v)... Nu loopt dit abonnement over twee maanden af én na het lezen van heeeel veel reviews van verschillende aanbieders hier, houd ik mijn hart vast. De spoeling qua aanbieders is niet zo dik en wat je te lezen krijgt aan reviews stelt me niet positief.
Ik wil niet over, en ik wil ook liever niet de tarieven van kpn betalen(wat na uren reviews lezen hier hoogstwaarschijnlijk onmogelijk blijkt). Haha. Telfort ik ga jullie missen, super bedankt voor de topservice van het afgelopen jaar! En zonde dat jullie je hebben opslokken door kpn :(

14 oktober 2019 16:48

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 8 Prijs: 7
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 7
Snelheid: 1

Het internet is zo slecht dat er een andere monteur moest komen om
De modem opnieuw aan te sluiten. Nu een aantal weken verder is het internet zelfs zo slecht dat mijn apparaten het niet eens doen met de mobiele data of hotspot.

11 oktober 2019 10:34

Overstappen: 9 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 9 Prijs: 7
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 10
Prijs: 7
Snelheid: 8

Goede internetsnelheid

9 oktober 2019 10:52

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 7 Prijs: 8
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 8
Snelheid: 10

Op het begin heeft de KPN router wat opstart probleempjes, maar daarna geen enkel probleem meer mee gehad. Verbinding is constant, sterk en snel

3 oktober 2019 10:28

Overstappen: 10 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 10 Prijs: 6
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 6
Snelheid: 8

Erg tevreden. Wel jammer dat het allemaal steeds duurder wordt.

28 september 2019 17:51

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

De klantenservice van KPN is niks waard. Als alles gewoon goed verloopt is KPN prima, maar zodra je hulp nodig hebt is het een grote rommel. Wij gaan direct overstappen, KPN heeft in de afgelopen week genoeg kansen gehad om het op te lossen, maar dit doen ze niet.

De mensen van de klantenservice zijn overigens vriendelijk, en de monteurs ook, maar het probleem zit hem in het systeem en de onkunde van de mensen van de klantenservice.

18 september 2019 13:48

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 8
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 8
Snelheid: 10

Top

12 september 2019 13:59

Overstappen: 9 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 7
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 10
Prijs: 7
Snelheid: 8

Ik ben al jaren klant bij KPN, destijds overgestapt van Ziggo. Persoonlijk heb ik nooit problemen gehad, internet werkt altijd, tv (met 2 ontvangers) ook. Service aan de telefoon altijd zeer behulpzaam, zojuist nog vrolijk geholpen door Sennie van kantoor Zwolle.

Vind ze niet goedkoop, maar dat is Ziggo ook niet.

Ieder bedrijf heeft wel wat, maar in ondervind geen problemen bij KPN.

9 september 2019 17:40

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Slechte ervaring met KPN vanaf dag 1. Heb spijt dat ik ben overgestapt. De overstap is al niet goed gegaan en daarna krijg ik te horen dat in het gunstigste geval het nog een week duurt voordat ik kan overstappen door een technische fout. Ondertussen heb ik geen internet en wordt door onkundige medewerkers te woord gestaan die allemaal verschillende verhalen vertellen en die alleen maar vertellen dat ze niks voor mij kunnen betekenen. KPN NOOIT MEER!

21 augustus 2019 20:59

Overstappen: 9 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 2 Prijs: 3
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 3
Snelheid: 1

KPN klantenservice beloofde 16 MB/ps, maar levert 5MB/ps. Belachelijk!! Eerst ze beloofden korting maar uiteindelijk dat geven ze niet!! Ik ga toch geen 42 euro voor 5 MBps betalen! Opzeggen is dan hun suggestie! Ga ik ook doen! Tele 2 is 2 keer goedkoper!

1 augustus 2019 11:22

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Ze komen de afspraken niet na. 3 keer belofte gedaan en drie keer belofte niet nagekomen. Zeer klantonvriendelijk niet meedenkend en onbetrouwbaar bedrijf.

Met een woord: WAARDELOOS

24 juni 2019 10:42

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Zo`n twee jaar geleden overstap gemaakt van ZIGGO naar KPN All in One.

Ja...was dat handig.. Eerlijk gezegd maakt het niet veel uit..
Enige tijd geleden per mail klacht ingediend over het e.e.a en daar keurig op behandeld en zelf het gratis opnemen pakket ervoor terug gekregen.

Waar ik mij wel aan stoor is dat de prijs voor het pakket steeds duurder wordt en dit zou zijn voor een betere service volgens een ingekomen mail.
service is prima ik heb liever betere programma`s of totaal wat anders dan wat er momenteel aangeboden wordt.

Een zeer ouderwets On Demand met gedateerde films, cabaret en weinig variatie en wisseling in aanbod.

Gratis opname pakket doe ik weinig mee. Alles wordt sowieso wel een aantal keer herhaald.Wordt gek van de tussengevoegde zeer langdurige reclames.
Heel veel programma`s zijn kopieën bv. over auto`s - een kookonderdeel met er in zitten lijkt wel, een spelletjes programma waarin je alleen maar open bekken ziet omdat het zg. leuk en grappig moet zijn....En oh ja... laten we weer eens een BN'er een programma geven over schoonmoeders of een reality of hulpje voor een makelaar. en zo zijn er nog wel een paar.. Laten we weer eens een andere naam geven aan een zang wedstrijd...of iets waar je goed in bent laten zien... Nu eens geen agressie, moordfilms en zelfs kinderfilms bezitten veel agressie haat en geweld...

Alles is al een keer op tv geweest en waarom steeds weer hetzelfde laten zien.
Constant zappen om iets tegen te komen waar ik naar wil kijken gaat ook vervelen.

ik weet wel KPN zit vast aan datgene wat hun in de maag wordt gesplitst en dat geldt ook voor welke provider je maar kiest..
Je gaat automatisch van een lager abonnement naar een hoger abonnement en ik merk niet dat er ook maar iets veranderd.
Programma`s het aanbod is overal gelijk dus daarvoor hoef je het niet te doen.

Vandaag weer op internet gekeken voor een goedkoper zijnde provider maar helaas overstappen en alles weer opnieuw moet instellen zoals tv- e-mail en wat er nog meer bij komt kijken daar heb ik geen zin meer in.

Betaal nu €58,49 voor All in One en dan nog eens €15.28 voor mijn mobiel en dit bij KPN bij elkaar €73,77 een hoop geld voor weinig nieuws achter de horizon.

Dan maar bij KPN blijven het maakt niet meer uit.
Heb gelukkig nog hobby`s en er is nog genoeg.

3 juni 2019 14:29

Overstappen: 7 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 7 Prijs: 7
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 10
Prijs: 7
Snelheid: 8

Ik heb nu al zo'n 8 jaar internet + TV digitaal pakket van KPN als particulier, ik ben er zeer tevreden over. Het enige waar ik nu niet tevreden mee ben is dat ik als huidig abonee meer geld betaal voor hetzelfde abonnement dan het tarief die nieuwe kpn klanten krijgen voor exact hetzelfde pakket. Maar met een telefoontje moet ik dat wel kunnen oplossen.. Afgelopen jaren heb ik misschien 1 keer ooit in alle vele jaren een paar minuten geen internet gehad maar ik kan me dat niet eens herinneren, dus eigenlijk heb ik nog nooit een storing gehad. Digitale TV, YouTube op TV, Netflix etc allemaal via het KPN kastje werkt altijd helemaal perfect. Wel jammer dat KPN onlangs een paar leuke zenders uit het standaardpakket heeft verwijderd, maar soms komen daar weer andere leuke zenders of een update van digitale tv pakket voor terug, helaas niet altijd. ik raad kpn aan.

28 mei 2019 12:24

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 10
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 10
Snelheid: 10

Ben al 10 jaar zeer tevreden over kpn. Bij een storing word ik direkt geholpen. Op 1 ding na:
DOF GELUID via doorgave via kpn kastje. TV geluid is prima, maar bij doorgave 5.1 home cinema lijkt het wel of je watten in je oren hebt. Allerlei sets geprobeerd,geluid blijft slecht. Via monteur nieuwe ontvanger gehad,maakt niks uit.
Bij navraag blijkt dit te liggen aan de DOLBY(ruisonderdrukking)doorgave van KPN.
ZIJN ER NOG MEER MENSEN MET DE ZELFDE KLACHT,OF BEN IK DE ENIGSTE IN NL.?

26 mei 2019 22:11

Overstappen: 10 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 10 Prijs: 7
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 7
Prijs: 7
Snelheid: 10

Beste provider die ik heb meegemaakt op alle vlakken
Ga zo door

6 mei 2019 16:38

Overstappen: 4 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 6 Prijs: 3
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 3
Prijs: 3
Snelheid: 3

Was van ziggo over gestapt naar KPN ivm slechte WiFi . Toen naar KPN gegaan opkook daar is de WiFi zeer traag en slecht en dat voor de te duurd prijs vindt ik althans en zeker voor iets wat maar voor half van de tijd werkt tv werkt prima maar WiFi is zwaar knudde !!!!! Steeds hetzelfde verhaal over de telefoon over een speec test maar naar een dag tog weer alles traag ik verwacht tog met die prijzen van KPN dat alles naar wens moet werken maar hellaas is dat niet het geval zit ge denken om alweer over te stappen naar iets goedkopers ? want. U betaal ik te veel voor wat ik krijg wij hebben hier thuis onze internet bundels van onze telefoons al moeten verhogen omdat KPN onze telefoons niet aan kan met de WiFi als we met het gezin op internet zitten mon gooi je prijzen naar beneden en zorg dat men krijg waar ze voor betalen

24 april 2019 22:03

Overstappen: 4 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 3 Prijs: 1
Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Internet valt continu weg. Snelheid is veel minder als waar je voor betaald. Paar keer gebeld, maar niet opgelost.

23 april 2019 10:54

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Te veel betalen voor een vreselijke service. Iedere andere provider die je kiest is een betere.

14 februari 2019 19:51

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

I have ordered a basic internet connection from them a month ago (in January). They messed up my address and now they told me that I need to cancel it and I can order it again, so I will have internet in March. 2 Month after I requested the connection, while everything is neccessary for it is physically in the house. I have no clue why this delay would be, as I can connect the modem by myself.

3 januari 2019 00:05

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 10 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Vandaag naar het kantoor van KPN - Barendrecht geweest voor het veranderen van mobiele
telefoons

Wat zijn wij geweldig geholpen door deze medewerkster. TOP
haar kunde en instellen van verschillende onderdelen was geweldig.
Mevr. Heike het is was in een woord subliem.

KPN houdt zulke medewerkers in ere.

18 december 2018 22:43

Overstappen: 10 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 8 Prijs: 7
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 9
Prijs: 7
Snelheid: 8

Zeer goede provider. Klant vriendelijk en goed geholpen. Overstappen en aansluiten was ook naar wens gedaan. Snelheid is beter dan die van andere providers op mijn adres.

12 december 2018 16:46

Overstappen: 5 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 3 Prijs: 4
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 4
Prijs: 4
Snelheid: 4

Ga 10x nadenken voordat je klant word bij KPN , alle gesprekken met medewerkers opnemen en namen vragen. Ze zijn oneerlijk, beloven veel en doen geen ene moer!

26 november 2018 18:14

Overstappen: 9 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 7 Prijs: 8
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 7
Prijs: 8
Snelheid: 6

Alles snel en netjes geregeld. Alleen internet 28mbit niet echt snel beetje jammer

13 november 2018 11:09

Overstappen: 9 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 10 Prijs: 8
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 9

Top service van KPN.
Aansluiten internet ging met allerlei problemen gepaard.
Bij de eerste afspraak lukte het niet om aan te sluiten, onder andere doordat monteur niet bij een kastje kon (wat mede mijn fout was).
Ik kreeg een tijdelijke oplossing; een paar dagen later is er opnieuw een monteur geweest en alles opgelost.
Geen extra kosten. Beide monteurs heel netjes en vriendelijk.
Ik ben heel blij dat ik voor KPN heb gekozen. Geen nare call centers met dure telefoontjes. Geen ergenis. Alles echt top geregeld.
Aanrader.

10 november 2018 20:57

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 1
Prijs: 6
Snelheid: 6

Thuis overgestapt naar KPN daar werkt alles naar behoren.
Maar de belofte: Overal tv kijken is een wassen neus!
Mijn ervaring is dat onderweg KPN ITV kijken niet mogelijk is en alleen maar ergernis veroorzaakt. Als je iets hebt uit gezocht om te kijken krijg je ergens een melding "Error decoding media" en is het tv kijken afgelopen.
Eerst denk je nog dat het iets tijdelijk is en dat het morgen weer zal doen, of is de wifi van het hotel niet helemaal top is. Maar dit blijkt niet zo te zijn, KPN ITV werkt gewoon niet!
Ik heb het op allerlei apparaten geprobeerd (iPad, Samsung Galaxy. iPhone, windows laptop ) overal hetzelfde probleem!
Zoeken op internet of het probleem bekend is levert een bijzondere inkijk op de manier waarop KPN met klachten afhandeling omgaat.
Veel mensen hebben hetzelfde probleem, op het forum van KPN klagen veel mensen over hetzelfde probleem en een vriendelijke moderater staat ze dan te woord, doet in eerste instantie of degene met de klacht met een tot nu toe nieuwe klacht komt en gaat vragen stellen als: met welk apparaat heeft u het probleem? bij welk programma krijgt u de melding? en nog meer zinloze vragen. Nadat de klager zijn tijd heeft verspilt met het beantwoorden van alle zinloze vragen deelt de moderator de klager mee dat er op dit moment geen oplossing is, maar dat er z.s.m. een antwoord op komt.
2 maanden geleden stond onderstaand bericht op het forum:
Goedemorgen allemaal, we hebben inmiddels antwoord van de ontwikkelaars. Ze zijn bezig met een onderzoek waardoor deze foutmelding ontstaat. Als ze dit weten, dan kan er gekeken worden naar een oplossing. Zodra we meer informatie hierover hebben, dan delen we dit met jullie.
Leek veelbelovend, eindelijk na maanden een antwoord van de ontwikkelaars, (vraag me overigens af, hebben de ontwikkelaars maanden over de vraag gedaan en met de antwoord gekomen we zijn met onderzoek bezig..... of heeft het maanden geduurd voordat KPN de vraag heeft kunnen stellen aan de ontwikkelaars)
KPN is of incapabel of ongeïnteresseerd! voor mij een reden om zodra het contract afloopt over te stappen naar een andere aanbieder.

7 november 2018 22:20

Overstappen: 7 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 6
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 6
Snelheid: 8

Prima service en geen last van storingen,alleen duur in vergelijking met andere providers.het is jamme dat je niet meer vrijheid in keuze hebt om zelf te kiezen wat je wil afnemen.

6 november 2018 21:37

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 9
Klantenservice: 9 Prijs: 8
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 9
Prijs: 8
Snelheid: 10

kpn lijkt in eerste instantie duurder als de vergelijkende aanbieders. maar zodra je een alles in een pakket hebt valt dit reuze mee.
wij hebben een tijdje kpn de snelheid is 80mb/s. hier op de site wordt 50mb/s aangegeven. wat kpn aangeeft op hun site en aan de telefoon is oom daadwerkelijk wat je krijgt.
door de betonnen vloeren hebben we iets minder goede wifi via het modem . er is een monteur geweest die alles heeft bekeken.
hij heeft een accespoint erbij gezet en deze combinatie is top.
nagenoeg geen storingen met internet meegemaakt. ook tv perfect. beeld is beter dan de concurenten. tevens netflix verwerkt in de stb. dit werkt goed samen met de netflix app.

16 oktober 2018 20:26

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 3 Prijs: 4
Installatie (monteur): 4 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 6
Prijs: 4
Snelheid: 4

Ik ben slecht geholpen om de wifi te verbeteren sinds ik in augustus de nieuwe modem heb gekregen sinds dien is de wifi slecht nog een slecht

10 oktober 2018 17:44

Overstappen: 7 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 5
Prijs: 1
Snelheid: 5

Vorige jaar heb ik een tv en internet pakket bij KPN genomen. Aangezien ik het haat dat er tegenwoordig zoveel reclame is die ongevraagd en ongewild in je gedachten worden gedrukt, heb ik een pakket uitgekozen waarbij ik (bij terug kijken) dit kon doorspoelen. Hier wilde ik graag extra voor betalen en nam dus een extra duur pakket waarbij dit werd aangeboden. Halverwege het jaar kwam er ineens een update van kpn waardoor ik de reclames niet meer kon doorspoelen bij alle populaire zenders. Hierover eindeloze discussies gehad met KPN. Want hun standpunt was: Ik kon de reclames nog steeds doorspoelen alleen niet bij de populaire zenders (waar de meeste mensen dus naar kijken) dus in feite had ik nog hetzelfde. Ik moest maar gaan opnemen als ik op die manier terug wilde kijken. Dus moet ik van te voren bepalen waar ik de komende dagen zin in heb om te kijken. Dit is niet waarom ik een extra duur pakket nam. Ineens voelde ik mij geen klant meer van KPN maar iemand die een jaar aan ze vast zit. Er word vanuit KPN gemakzuchtig mee omgegaan want je bent toch al lid voor het komende jaar. Nu zou je verwachten dat de prijs van het pakket goedkoper zou worden aangezien ik minder krijg voor mij geld. Maar nee.. het pakket werd duurder.
#geenfanvanKPN

10 september 2018 21:21

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 9
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 10
Prijs: 9
Snelheid: 9

kpn geeft duidelijk een snelheid aan die werkelijk is. ik neem 60mbit af en krijg 60 binnen.
in de 10 jaar dat wij hier kpn hebben 1x storing meegemaakt waar alles niet werkte.helaas wordt de glasvezel niet betaakbaar vrijgemaakt voor andere providers dan degene onder dezelfde vlag....

wij hebben alles in 1 met 2 mobiele telefoons. kpn is niet de allergoedkoopste maar zeker niet de duurste.
service en kwaliteit is top.

17 augustus 2018 16:31

Overstappen: 7 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 5
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 5
Snelheid: 8

We hebben alles bij de KPN ondergebracht: telefoon, TV, internet, mobiele telefoon. Over de snelheid en kwaliteit hebben we weinig te klagen. Ook bijna nooit probleem mee gehad. De enige verbeterpunt kan zijn de prijs. Het zou perfect zijn als de prijs wat kan zakken :-)

9 augustus 2018 17:16

Overstappen: 8 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 7 Prijs: 5
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 5
Snelheid: 9

We zitten al jaren bij de KPN. Nauwelijks probleem mee gehad en dus best tevreden hiermee. We hadden weleens overwogen om elders over te stappen vanwege de prijs, maar hebben toch besloten om niet te doen. En achteraf schijnt het wel een verstandig beslissing te zijn, want we horen van kennissen veel klachten over bepaalde provider.

18 juni 2018 21:48

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 8 Prijs: 6
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 5

ik ben al vele jaren bij de KPN. de laatste jaren heel vaak storingen, onderhoud, wegvallen tv internet en tel. elke keer weer resetten, hulp en reset op afstand. vriendelijke telefonistes maar ben die storingen echt zat. voor mij niet meer.

12 juni 2018 15:13

Overstappen: 9 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 8 Prijs: 7
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 7
Snelheid: 9

Ons Brabantnet werd overgenomen door KPN. Alles gladjes verlopen en ondersteuning door medewerkers KPN-winkel zeer goed. Tot op heden geen storingen en WiFi downloadsnelheid 100mbps

29 mei 2018 14:27

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 9 Prijs: 8
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 9

Voor mij een overstap van Ziggo naar KPN. Een tevreden overstap en spijt dit niet eerder gedaan te hebben. Zowel kwaliteit ontvangst TV als internet sterk verbeterd en voor zelfde pakket ruim 10 EURO goedkoper per maand. En nog een aantrekkelijke korting op 2 mobieltjes.

7 mei 2018 12:20

Overstappen: 8 Kwaliteit: 6
Klantenservice: n.v.t. Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Te bizar voor woorden. Al jaren klant bij kpn. Om finaniciele redenen overwoog ik een overstap. Op het moment dat ik weg wilde gaan werd ik plots gebeld met een enorme korting. Ik wilde er over nadenken. Toen ik mijn email checkte bleek plots dat ik een overeenkomst had ipv een mondelijke of schriftelijke offerte. Ik was zo boos dat het direct geannuleerd moest worden. Een aantal weken later is het wat ingezakt en ben ik al weg bij kpn. Toch overweeg ik om van het aanbod gebruikt te maken. Maar na een week Met zeker 8 telefoontjes, chatsessies en beloftes werd ik eindelijk teruggebeld. Blijk ik het aanbod niet meer mogen te gebruiken..........klantvriendelijk, een vette 0. vreselijk!

22 april 2018 14:54

Overstappen: 7 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 7
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: 7

Al jaren klant bij kpn mobiel. Nooit problemen gehad maar de laatste 3 maanden is het drama. Geen enkel bereik in en om huis. Tig keer klantenservice contact gehad waarbij ik telkens opnieuw de situatie uit moest leggen. Allerlei beloftes dat er contact opgenomen zou worden maar helaas. Gelukkig nu wel voor elkaar kunnen krijgen dat ik kosteloos over kan stappen naar een andere provider.

15 april 2018 08:21

Overstappen: 6 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 4 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 8
Prijs: 6
Snelheid: 7

Jaren "lid" van deze club. Door blikseminslag eea kapot waaronder de box. Ontvanger geleverd, box niet bij zich, ok, kan gebeuren, niet handig. Volgende dag nwe afspraak, werd ruim na de eindtijd afgezegd. Weer n afspraak op zaterdag, briefje in de bus om WEER n nieuwe te maken, wijzelf hadden 2 afspraken verzet.

Ok, opzeggen dus. Niet van gediend. Een schofterig mannetje aan de andere kant...Opzeggen? Ja. DE STEKKER GAAT ER ONMIDDELIJK UIT! Ehh...graag.

Werkelijk een hondse behandeling. Einde KPN dus.

27 maart 2018 11:54

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 4 Prijs: 6
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 2

Wij hebben alles in 1 bij de kpn maar heb er zo spijt van de wifi valt weg en als je beld krijg je het antwoord even de stekker eruit halen dan reset de modem maar niets veranderd monteur erbij en zei jullie hebben een veroudert kastje even een nieuwe aanvragen bij de klantenservice maar krijgen geen ander kastje zolang het werkt nou het werkt niet,,Als het niet beter word stap ik toch over

16 maart 2018 09:31

Overstappen: 8 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 8 Prijs: 9
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 7
Prijs: 9
Snelheid: 6

Service, klantvriendelijkheid erg goed! Veel mogelijkheden en ondersteuning. Wel jammer is dat op mijn adres maar 12mbps binnen komt op de koperaansluiting, dit staat los van de provider.

9 maart 2018 07:11

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 5
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 8
Prijs: 5
Snelheid: 6

Prima hoor, KPN. Maar wat ik veel lees de prijs mag best omlaag. Inderdaad. Bij binnen komen een korting. Ben z’n 13 jaar zeker klant bij KPN. Soms nog wel mee gelift met de korting. Maar sinds 2 jaar mag dat niet meer. Kom op KPN. Doe wat voor je trouwe klanten!!!!!!!!

5 februari 2018 21:06

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Helaas komt de snelheid niet hoger Dan 14Mbit, ondanks de toezegging van KPN dat ze de snelheid zouden verhogen,
De Prijs is afgestemd op een hoge snelheid waarbij ik 2 tv’s zou kunnen gebruiken.
Er wordt reclame gemaakt dat er een snelheid kan worden Gehaald tot 80Mbit ik kom niet eens tot 25%

3 februari 2018 09:29

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

vanaf dag 1 dat ik internet moet hebben, is er op het isra helemaal geen signaal, inmiddels al 3 dagen aan het bellen. vanaf het begin doet kpn moeilijk. ze zijn niet echt klant vriendelijk, en ze leveren in mijn geval helemaal geen dienst of service.

KPN IK WIL NU AL OPZEGGEN

2 februari 2018 13:31

Overstappen: 4 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 6
Snelheid: 7

Ik heb heel gemengde ervaringen. Ik ben overgestapt in 2016. Als het eenmaal aangesloten is en het werkt, dan werkt het ook echt goed, maar in mijn geval viel ik zwaar tussen de wal en het schip tussen de ene provider en de ander. En bij KPN men weet men dan niet waar het probleem zit. De nieuwe partijd wacht op de oude partij. Urenlang aan de telefoon gehangen. Tig mailtjes. Dagen mee bezig geweest. Uiteindelijk destijds 2 maanden ellende gehad, deels zonder tv en telefoon. Uiteindelijk wel een schadevergoeding gehad van KPN. Ook zij bleken deels nalatig, deels de oude provider. Heel ongelukkig proces. Als ik het op een rij zet kan ik een boek schrijven. Monteurs heel behulpzaam en aardig, maar als er geen signaal is dan kunnen ze ook niets doen.

15 januari 2018 09:37

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Maandenlang geen internet gehad en problemen met mijn tv. Het werd niet opgelost en ik kon iedere dag blijven bellen.

6 januari 2018 11:25

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Helaas wacht ik al vanaf 15 december op aansluiting via monteur. Er is mij iedere keer wat toegezegd. Het wordt iedere keer niet nagekomen! Ik ben het spuugzat.

Ga nu ook kijken bij andere providers. KPN....bahhhh

25 december 2017 23:31

Overstappen: 8 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 9 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 9
Prijs: 6
Snelheid: 7

Een goede provider die doet wat zij beloofd

15 december 2017 17:43

Overstappen: 9 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 10 Prijs: 7
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 9
Prijs: 7
Snelheid: 7

Prima klantenservice. Waar nodig altijd hulp. Wel wat aan de dure kant en de beloofde internetsnelheid is niet altijd voor handen. Overall goed en tevreden.

11 december 2017 22:48

Overstappen: 6 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 7 Prijs: 6
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 7
Prijs: 6
Snelheid: 6

Ben al jaren klant bij KPN en was redelijk tevreden. Nu heb ik doorgegeven dat ik ga verhuizen en mijn pakket mee wil laten verhuizen. Het pakket wat ik nu afneem wordt niet meer geleverd maar wordt aangepast naar een nieuw pakket. Het enige verschil is dat KPN stopt met KPN Up verder heb ik niets meer en niets minder. Het meisje bij de chatservice liet weten dat het voor mij alleen maar voordeliger zou worden daar de abonnementskosten lager zouden zijn. Ze vertelde er niet bij dat dat alleen de eerste zes maanden is. Na de eerste zes maanden ga ik meer betalen dan wat ik nu betaal en dat alleen maar omdat ik ga verhuizen. Een nieuwe klant wordt met kortingen binnengehaald en een trouwe klant moet meer gaan betalen om te blijven. M.i. de wereld op zijn kop.

9 december 2017 09:41

Overstappen: 9 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 7
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 7
Snelheid: 10

De prijs van een geheel pakket is redelijk duur.
Na jaren van ellende bij Ziggo met de kabel nu overgestapt naar glasvezelnet KPN.
Geweldig wat een snelheid.
Dit had i al jaren eerder moeten doen.

4 december 2017 22:41

Overstappen: 5 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Actually, the internet package is expensive and useless. I write more than 10 time and contact them, no response to my emails and just mention check your devices. I have a contract 100/100MBs and using speed meter of the KPN itself it is hardly 4-5MBs. Why people should support this company with non-respectful attitude to the customer. Just now I've canceled all my mobile, tv and internet subscription.

30 november 2017 19:41

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 5
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 8
Prijs: 5
Snelheid: 7

Zitten al een tijdje bij KPN, hebben KPN compleet en het bevalt prima.
Enige nadeel is de prijs. Dit mag wel omlaag. Vooral als je naar de prijzen van de concurrenten kijkt.

25 november 2017 20:07

Overstappen: 8 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 8 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 7

Op zich tevreden met het product, glasvezel KPN. Wel vind ik de prijzen erg hoog liggen.
Het is jammer dat je als vaste klant zelf moet vragen om nieuwe apparatuur en dat dit niet standaard wordt verzonden. Oude apparatuur kan traag internet betekenen, storingen en ook negatief effect hebben op gebruik van de smart tv.
De klantenservice is vriendelijk, vooral complimenten aan de service via Facebook, erg snel en effectief!

22 november 2017 21:09

Overstappen: 8 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 8 Prijs: 7
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 7
Prijs: 7
Snelheid: 8

Kpn is voor ons samen met mobiel bellen en internet dus de pakket korting op dit moment het voordeligste, onderling gratis bellen, dubbele mb's en de mogelijkheid om dit te delen.
Bij problemen altijd vriendelijk geholpen.
Wat je geeft krijg je terug zeg ik dan maar

22 november 2017 13:26

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 6
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 6
Snelheid: 8

Ik vind de prijs wat aan de hoge kant. Verder werkt alles goed en snel

12 november 2017 10:22

Overstappen: 8 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 6 Prijs: 5
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 5
Snelheid: 7

Eigenlijk over all heel tevreden service zou beter kunnen maar ja kunt niet alles hebben daarnaast vind ik de prijs ook erg hoig

7 november 2017 21:44

Overstappen: 8 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 4
Prijs: 6
Snelheid: 4

geen problemen met tv, wel met het Internet. Wifi viel telkens weg en niks hielp. Na contact met de klantenservice moest ik maar een 5 ghz accespoint aanschaffen tegen betaling. Kpn wilde mij niet in de kosten tegemoet komen. Nu overgestapt.

17 oktober 2017 07:42

Overstappen: 7 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 8 Prijs: 6
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 9
Prijs: 6
Snelheid: 7

Prijs wel hoog maar internet werkt prima zolang je beneden bent. Door de rest van het huis geen wifi.

16 oktober 2017 14:00

Overstappen: 8 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 8 Prijs: 5
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 5
Snelheid: 7

Goeie service, alles top.
maar vind KPN wel een dure aanbieder. ze zijn er wel veel goedkoper.

12 oktober 2017 14:01

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

M'n internet is zo slecht ik betaal €31 voor 20mb maar ik krijg er maar 7mb ervoor
bellen met klantenservice die geeftaan dat ik niet meer krijg dan 7mb dat is de max maar wel betalen voor 20mb
ook gaven ze aan dat ik anders weg moet gaan bij de KPN.

Klaar met KPN.

7 oktober 2017 15:04

Overstappen: 5 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 2 Prijs: 5
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 5
Prijs: 5
Snelheid: 5

Als altijd trouwe klant van KPN, ben je nu verplicht om over te stappen naar een andere provider.
Waar ik elk jaar leuke afspraken met KPN kon maken bij het verlengen van het abonnement werd vandaag door KPN de deur dicht gegooid. Dat doen ze niet meer, dus dan maar switchen en misschien volgen jaar terug komen. Jammer een gemiste kans dus.

17 september 2017 15:14

Overstappen: 5 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 3 Prijs: 4
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 4
Snelheid: 6

KPN, is voor mij op een grote teleurstelling uitgelopen. De installatie was prima; de monteur was correct en deed zijn werk naar behoren. Met name omdat, tot nu toe, de interactieve tv buitenshuis, voor geen meter werkt. Online contact met de klantenservice heeft ook niets opgeleverd, er werd geen oplossing aangedragen. Naderhenad blijkt dat de interactieve tv een probleem is dat vaker voorkomt dan ik vooraf wist. KPN is sluw, want zij installeert na de veertien dagen bedenktijd, dus wanneer je achter de tekortkomingen komt is het te laat en zit je voor een jaar met een ontevreden gevoel aan ze vast. Dat geeft al aan dat dit een bedrijf is dat een bewust beleid voert van misleiding en eigenlijk bedrog.

7 augustus 2017 21:56

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 2
Klantenservice: 6 Prijs: 2
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 2
Prijs: 2
Snelheid: 1

hallo beste
sints 2 april alleen maar problemen met internet tv en bellen
op 2 april 2017 heb ik een nieuwe modem gekregen omdat de oude stuk ging
daarna weer problemen toen kwam monteurtje 1 daarna weer het zelfde toen kwam monteurtje 2
ik heb dus in totaal al 4 keer een monteur over de vloer gehad en 4 modems verder en het is nog niet goed heb nu 3dagen zonder internet en tv op een box achter de rug nu gaan ze kijken of het in het draadje zit wat in de straat ligt
en dan zitten we op dit moment van schijven op 7 aug 2017

IK BEN KPN HELEMAAL ZAT ze krijgen nog een kans word die kans verspeeld ben ik weg bij kpn
en stap ik over naar wat anders

mvg c.arnoldus te rotterdam

31 juli 2017 22:51

Overstappen: 5 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

At the begining the delivery and installation was good, but after some time KPN just forget´s that clients should have SUPPORT for his problems, especialy when it is a client that only calls to solve problems from their equipament ... In less than 6 months it´s the 2º time i have a poor customer support, don´t provide solutions, the only thing they know well how to do it´s showing attitude to the client and mocking... Or the things change quickly (and i mean yesterday) or you gonna lose one of your premium clients because im starting to lose my calm with your "support" and your company´s attitude.

27 juli 2017 14:44

Overstappen: 8 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 4 Prijs: 2
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 1
Prijs: 2
Snelheid: 2

Na overstappen gelijk problemen met internet. Alles in huis vervangen. Bleek het niet te zijn. Twijfel of het aan ons zelf lag. Zelf maar diverse acties ondernomen. Uiteindelijk zat er in de wijkcentrale iets niet goed. Dat vervangen. Wel nog steeds iedere keer zwart beeld met de TV. Inmiddels weer een nieuwe storing. Internet dat steeds weg valt. Ook voor langere periodes van bijvoorbeeld een uur. Inmiddels een half jaar verder en niet storingsvrij. Nu nog de grote uitdaging of er iets vergoed gaat worden en of het ooit wordt opgelost.

24 juli 2017 08:27

Overstappen: 3 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 6 Prijs: 1
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Van interactief uitgebreid tv-pakket met glasvezel 100/100 mb overgestapt naar alleen internet (glasvezel). Op dat moment wordt men voor de helft gekort op de daadwerkelijke internetsnelheid naar 40 mb up/down.
Ondanks de vraag te willen betalen voor 100/100 mb was dit niet mogelijk, ze kon dit niet selecteren?

Dus je krijgt alleen 100/100 mb snelheid bij interactieve tv en KPN doet er ook niets aan om je behouden als klant, slechte zaak!
Overgestapt met tv op Canal Digitaal, nu alle zenders in full HD en voor minder geld, Daarnaast zaten we ons enorm te ergeren dat KPN in 6 maanden 2x haar prijs voor tv heeft verhoogd met minder zenderaanbod (steeds meer zenders zijn verwijderd en er staat nu een rare KPN-melding in beeld)

Het eerste half jaar hebben we half duplex internetsnelheid gekregen, kwamen we bij een internet test achter. Geen excuses of vergoeding, je betaald toch voor diensten die geleverd worden?

Alles bij elkaar besloten over te stappen naar een andere aanbieder voor tv, internet zijn we nu ook aan het vergelijken.
We waren altijd tevreden over KPN, maar Koninklijke PTT Nederland glijdt nu af naar een niveau van een veel mindere aanbieder. Zonde, want schijnt huidige beleid te zijn. De slogan "voel je vrij" krijgt hiermee wel aparte nasmaak.

14 juli 2017 09:00

Overstappen: 1 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 5 Prijs: 8
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 10
Prijs: 8
Snelheid: 9

Veel problemen gehad met overstappen, duurde heel lang voordat alles geregeld was.
Nadat aansluiting gedaan was is alles prima. Kan het iedereen aanbevelen.
(overstap bij mij was wellicht een opeenstapeling van fouten, wet van Murphy)

4 juli 2017 11:15

Overstappen: 8 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 8 Prijs: 5
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 4
Prijs: 5
Snelheid: 4

Op zich prima service van KPN. Echter de tv ontvanger (set top box) is traag. Datzelfde geldt ook voor het internet. Wat we ook doen, ik kom niet hoger dan 8 Mbps.

8 juni 2017 12:28

Overstappen: 9 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 9 Prijs: 5
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 9
Prijs: 5
Snelheid: 6

zeer goed ,vanaf de aansluiting tot heden alles goed gegaan en weinig storing .klantenservice ook altijd vriendelijk en behulpzaam . alleen de prijs vind ik wat aan de hoge kant en nu weer met de verhoging die eraan komt zit ik toch te denken om over te stappen . scheelt me toch bijna 20 euro .

6 juni 2017 16:16

Overstappen: 9 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 5 Prijs: 7
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 7
Snelheid: 9

Zoals je leest, over het algemeen een hele hoge beoordeling van ons,,,, wanneer alles goed loopt.
Het systeem via glasvezel is erg stabiel, ook al aan de duurdere kant.

Contact met klantenservice via een gratis nummer is super, maar het oplossen van issues (helemaal geen signaal, dus geen enkele dienst) wordt niet goed opgepakt.
Men wordt via sms bericht, maar een periode van meer dan 24u zonder enige signaal is niet van onze tijd wanneer er verder geen grote landelijke storingen zijn.

Ik hoop dat KPN meekijkt en leert van de geplaatste beoordelingen.

De algemene dienst, na overstap van oude UPC, is verder in orde.

3 mei 2017 16:40

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 8
Snelheid: 8 Overstap: 8
Klantenservice: 9 Eindcijfer: 9
Installatie: 8
Overstap: 8
Eindcijfer: 9

dat is genieten bij KPN totaal

2 mei 2017 16:38

Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 6
Snelheid: 6 Overstap: 6
Klantenservice: 6 Eindcijfer: 6
Installatie: 6
Overstap: 6
Eindcijfer: 6

Overal TV kijken? Niet heus.
Enkel in je eigen netwerk. Problemen worden niet opgelost.
Opnames verdwijnen en bij chats wordt je telkens midden in de chat eruit geknikkerd en kun je weer helemaal vooraan beginnen

2 mei 2017 12:10

Prijs/kwaliteit: 2 Installatie: 5
Snelheid: 3 Overstap: 2
Klantenservice: 3 Eindcijfer: 2
Installatie: 5
Overstap: 2
Eindcijfer: 2

Het is duur snelheid laat te wensen over en als je afspraken maakt komen ze die gewoon niet na. KPN is echt een afrader.

25 april 2017 07:59

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 8
Snelheid: 8 Overstap: 9
Klantenservice: 7 Eindcijfer: 8
Installatie: 8
Overstap: 9
Eindcijfer: 8

goede provider. klantenservice altijd staat netjes te woord. duidelijk overzicht van de verbruikte kosten. na 3 online is dit stukken beter. geen spijt van overstappen naar kpn.

15 april 2017 13:35

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 10
Snelheid: 9 Overstap: 9
Klantenservice: 7 Eindcijfer: 8
Installatie: 10
Overstap: 9
Eindcijfer: 8

hebben al jaren televisie en internet van kpn en we hebben nu ook nog een mobiel abbonnement afgesloten waardoor we ook nog een leuke korting krijgen iedere maand op onze mobiele maand bedrag.

ga zo door kpn en jullie houden ons nog jaren als klant.

10 april 2017 23:10

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 8
Snelheid: 8 Overstap: 9
Klantenservice: 10 Eindcijfer: 9
Installatie: 8
Overstap: 9
Eindcijfer: 9

Je mag dan ietsje duurder uit zijn maar verder is alles zeer goed geregeld.
Vooral de klantenservice die je gratis kan bellen is top!!!!

10 april 2017 10:39

Prijs/kwaliteit: 7 Installatie: 9
Snelheid: 8 Overstap: 8
Klantenservice: 7 Eindcijfer: 8
Installatie: 9
Overstap: 8
Eindcijfer: 8

Heb nu 3 maand kpn als provider en bevalt ond goed. voorhern hadden wij elders internet maar hadden vaak problemen. ook de klantenservice is je bij kpn zeer vriendelijk vergeleken bij onze voroge provider kpn kijkt mee en denkt mee voor een oplossing dus ik zeg voor ons niets anders meer. gr fam Goeree

8 april 2017 18:44

Prijs/kwaliteit: 3 Installatie: 10
Snelheid: 10 Overstap: 10
Klantenservice: 10 Eindcijfer: 9
Installatie: 10
Overstap: 10
Eindcijfer: 9

Ik ben zeer content met KPN goede kwaliteit perfecte service het enige minpuntje is de prijs die ligt aanzienlijk hoger als bij de concurrenten vandaar dat ik uit ga pluizen of ik elders goedkoper uit ben tegen een lagere prijs. het is jammer maar als het veel gaat schelen sta ik over.

6 april 2017 18:01

Prijs/kwaliteit: 7 Installatie: 10
Snelheid: 10 Overstap: 10
Klantenservice: 10 Eindcijfer: 9
Installatie: 10
Overstap: 10
Eindcijfer: 9

Wij hebben nu 1 jaar KPN, wat een verbetering met vorige provider. Monteur heeft alles geïnstalleerd ook extra TV boven, klasse.

6 april 2017 09:11

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 8
Snelheid: 8 Overstap: 8
Klantenservice: 9 Eindcijfer: 8
Installatie: 8
Overstap: 8
Eindcijfer: 8

Jaren geleden wilde ik overstappen van KPN naar een andere provider.
Alles wat mis kon gaan ging mis.
Ik kon niet meer vast bellen.
Vier weken lang bellen, met prepaid, KPN en Provider XXX.
Eindelijk had ik weer telefoon, wel een ander nummer.
Ik kreeg ook nog een fikse bos bloemen in een emmertje.
Het emmertje en het kaartje heb ik nog steeds in mijn bezit.

Het enige nadeel van KPN is is dat ze vrij duur zijn.
Maar de srvice die ze hebben geef ik een 9, want er kunnen ook fouten gemaakt worden.
En fouten maken is menselijk.

2 april 2017 07:38

Prijs/kwaliteit: 10 Installatie: 10
Snelheid: 10 Overstap: 10
Klantenservice: 10 Eindcijfer: 10
Installatie: 10
Overstap: 10
Eindcijfer: 10

Ik ben afgelopen zomer overgestapt van Ziggo naar KPN.
Overstap verliep vlekkeloos via internet.
Jammer was wel dat ik een ouder type modem opgestuurd kreeg, een V8. Geen mogelijkheid tot gebruik maken van de 5Ghz band.
Belletje gepleegd en ik kreeg na uitleg van probleem een nieuw modem , een V10 toegestuurd.
Nu werkt alles supersnel en storingsvrij!
Echt nog nooit zo tevreden geweest met een provider, Top!
Houwen zo, KPN!

1 april 2017 21:58

Prijs/kwaliteit: 7 Installatie: 9
Snelheid: 9 Overstap: 10
Klantenservice: 10 Eindcijfer: 9
Installatie: 9
Overstap: 10
Eindcijfer: 9

Gewoon heel goed. Zeer vriendelijke Servicedesk en kundig. Je krijgt wat ze beloven

31 maart 2017 07:25

Prijs/kwaliteit: 4 Installatie: 5
Snelheid: 5 Overstap: 5
Klantenservice: 5 Eindcijfer: 4
Installatie: 5
Overstap: 5
Eindcijfer: 4

Wifi bereik in huis was erg slecht. Meerdere keren contact gehad me de klantenservice. Na enkele telefoontjes kreeg ik de melding dat ik maar een versterker aan moest schaffen. Er is nooit een monteur geweest, of zelfs maar aangeboden een monteur langs te sturen. Bij de provider die ik voor kpn had, en die ik nu heb is er geen enkel probleem met de wifi.

Eigen meedenken wordt afgebrand, ik ben maar een leek in de ogen van de helpdeskmedewerker. Terwijl ik met een ict opleiding in de pocket toch wel het eea kan uitsluiten.

Bij het afsluiten van mijn telefoon abonnement, heb ik enkele voorwaarden voor aan een telefoon gesteld. Niet echt specifiek op zoek naar een toestel. Krijg ik een redelijk prijzig toestel aangesmeerd, dat totaal niet aan de verwachtingen voldoet. Bij opmerkingen hierover krijg ik als antwoord, dat dit het toestel is wat ik besteld heb en dat ik het daar maar me moet doen.

Op het moment van opzeggen een telefoongesprek gehad over het hoe en waarom. Daar werd er wel gevraagd waarom er geen monteur was geweest etc. Een erg vriendelijke dame met begrip voor de situatie. Maar in mijn ogen een beetje mosterd na de maaltijd.

Al met al niet om over naar huis te schrijven.

29 maart 2017 16:10

Prijs/kwaliteit: 5 Installatie: 6
Snelheid: 4 Overstap: 3
Klantenservice: 1 Eindcijfer: 4
Installatie: 6
Overstap: 3
Eindcijfer: 4

Erg slecht in de klantenservice. geen beloftes kunnen na komen. veelvuldig moeten bellen om verschillende redenen. meerdere keren door verschillende medewerken niet teruggebeld. interne communicatie van KPN heel erg slecht. Na bijna 2 jaar klant te zijn stop ik met deze vermoeiende gang van zaken. Tevens wordt je als KPN klant niet tegemoet gekomen na veel problematiek wat weken/maanden aanhoudt. als KPN klant wordt je ook niet beloond als trouwe klant. bij het verlengen van je abonnement kun je de zelfde korting krijgen als niet KPN klanten.
graag had ik een oplossing gezien maar de hoofdzakelijke reden dat ik weg ga is de slechte klantenservice.

29 maart 2017 14:15

Prijs/kwaliteit: 5 Installatie: 5
Snelheid: 6 Overstap: 6
Klantenservice: 5 Eindcijfer: 5
Installatie: 5
Overstap: 6
Eindcijfer: 5

Mijn probleem is dat KPN voor mijn Grundig Lenaro tv, zelfs na enige jaren er nog geen instelling code voor heeft. Het begint al bij het aanzetten en opstarten van de tv, het begint dan met zwart beeld en kraken of geen beeld en dan weer opnieuw van voor af aan opstarten.Wanneer dat gelukt is,dan heb ik twee afstandsbedieningen nodig,KPN om de zenders te verzetten en de Grundig voor HDMI en om harder en zachter te zetten.Het is om moedeloos van te worden,Dan is er ook nog een monteur geweest om een kastje te plaatsen,deze is met een schroefje in een ruim gat vastgezet en valt met regelmaat van de muur,ten einde raad heb ik laat ik het kastje nu maar liggen.
Mijn tv genoegen is al lang verpest,
Ik overweeg om een schotel te plaatsen of helemaal geen tv meer..
Het enige wat mij nog aan ze bind is mijn maandelijkse KPN abonnement ......

25 maart 2017 10:22

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 9
Snelheid: 8 Overstap: 9
Klantenservice: 8 Eindcijfer: 8
Installatie: 9
Overstap: 9
Eindcijfer: 8

Bij de overstap liep alles zoals gezegt. Later werden wij gebeld om iets te wijzigen naar aanleiding van ons gebruik. Dus goede tip.

13 maart 2017 18:04

Prijs/kwaliteit: 4 Installatie: 6
Snelheid: 4 Overstap: 6
Klantenservice: 6 Eindcijfer: 6
Installatie: 6
Overstap: 6
Eindcijfer: 6

Goed maar ook niet

1 februari 2017 16:42

Prijs/kwaliteit: 10 Installatie: 10
Snelheid: 10 Overstap: 10
Klantenservice: 10 Eindcijfer: 10
Installatie: 10
Overstap: 10
Eindcijfer: 10

KPN provider is gewoon een super provider niks mis mee geen klachten ik vindt ze top ik heb alles van kpn

28 januari 2017 18:55

Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 1
Snelheid: 6 Overstap: 6
Klantenservice: 1 Eindcijfer: 6
Installatie: 1
Overstap: 6
Eindcijfer: 6

Ik zit nu al een aantal dagen zonder internet en televisie en de klantenservice (waar ik ondertussen al 14 medewerkers van gesproken heb) kan niet verder helpen. De monteur komt niet opdagen, en wanneer er wel een komt wordt het probleem niet verholpen. Ontzettend slechte service van KPN en het enige wat je krijgt is een "sorry meneer". Daar heb ik niets aan. Uitermate ontevreden en aan het kijken naar welke provider ik het best over kan stappen.

27 januari 2017 22:27

Prijs/kwaliteit: 7 Installatie: 9
Snelheid: 8 Overstap: 9
Klantenservice: 9 Eindcijfer: 8
Installatie: 9
Overstap: 9
Eindcijfer: 8

Alles is goed geregeld.

18 januari 2017 17:07

Prijs/kwaliteit: 5 Installatie: 8
Snelheid: 6 Overstap: 6
Klantenservice: 8 Eindcijfer: 7
Installatie: 8
Overstap: 6
Eindcijfer: 7

Goeie service, matige snelheid tegen hoge prijs

16 januari 2017 18:55

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 8
Snelheid: 9 Overstap: 8
Klantenservice: 10 Eindcijfer: 9
Installatie: 8
Overstap: 8
Eindcijfer: 9

We zitten al bijna 20 jaar bij kpn. Eerst alleen voor vaste telefonie. Nu voor 3 in 1. Met compleet voordeel omdat we ook mobiel gebruiken.
Perfecte service en altijd goed bereikbaar. Net weet voor een jaar verlengd.

13 januari 2017 17:02

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 8
Snelheid: 8 Overstap: 8
Klantenservice: 8 Eindcijfer: 9
Installatie: 8
Overstap: 8
Eindcijfer: 9

Ben zeer tevreden over de KPN, heb zelf KPN Compleet.
Alles er op en d'r aan, dus geen klachten.
Heb dus alles telefoon, mobiel tv en natuurlijk internet.

11 januari 2017 13:41

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 10
Snelheid: 10 Overstap: 10
Klantenservice: 10 Eindcijfer: 9
Installatie: 10
Overstap: 10
Eindcijfer: 9

Uitermate tevreden over KPN
Goede service, fijne werknemers

7 januari 2017 23:31

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 9
Snelheid: 9 Overstap: 8
Klantenservice: 9 Eindcijfer: 9
Installatie: 9
Overstap: 8
Eindcijfer: 9

Geen klachten, alles functioneert goed en snel. prima klantenservice. Geen reden om over te stappen.

7 januari 2017 09:45

Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 7
Snelheid: 7 Overstap: 4
Klantenservice: 3 Eindcijfer: 5
Installatie: 7
Overstap: 4
Eindcijfer: 5

Mijn laatste ervaring met een afdeling van KPN was zo onvriendelijk dat het zelfs beledigend as. Hem er op aansprekend dat hij niet luistert (want hij zat er zij eigen fantasie verhaal van te maken), zei :"waarom ga je dan niet weg bij KPN, dat zou ik doen".
Na het gesprek met hem was dat idd wat ik het liefste zou doen. Maar zo makkelijk is dat niet als je voor een combi hebt gekozen die niet simultaan loopt. Want het ene contract van de combi is afgelopen, het andere contract loopt nog een jaar door. De ene afdeling werkt niet samen met de andere afdelingen.
Zelfs bij sterfgeval zoals bij mijn buren, krijgen zelfs de volgende bewoners aanmaningen en dreiging van afsluiting van hun abonnement op KPN.
Dit is bij KPN op de fatsoenlijke afdeling wel duidelijk te maken en met veel begrip, maar de afdeling die het daarna moet verwerken, maakt onnavolgbaar fout op fout, mijn nieuwe buurman kwam bijna twee wekelijks hopeloos naar me toe, en dacht dat het aan de vorige bewoner lag, die inmiddels al een half jaar dood was. De nabestaande kregen nog geld terug van KPN maar KPN bleef aanmanen en dreigen.
Tsja zodra mijn aabonnement afgelopen is ben ik er weg.. c

4 januari 2017 10:42

Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 10
Snelheid: 10 Overstap: 9
Klantenservice: 10 Eindcijfer: 9
Installatie: 10
Overstap: 9
Eindcijfer: 9

geen klachten omtrent kpn ben super tevreden.

Laat hier een review achter
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Schrijf een review!
Schrijf een review!
Bedankt voor uw reactie
Wij controleren het bericht.
Terug naar vergelijking
Start de chat