prijsvergelijken

KPN provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer KPN
  • Prijsvergelijken: 8,0
  • Klanten: 4,8
  • Eindcijfer: 6,4/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8,5
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
8
Zenderaanbod
8
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8,5
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
8
Zenderaanbod
8
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,8
Klantenservice
4,0
Installatie (monteur)
5,5
Kwaliteit
5,2
Prijs
4,6
Snelheid internet
5,2
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,8
Klantenservice
4,0
Installatie (monteur)
5,5
Kwaliteit
5,2
Prijs
4,6
Snelheid internet
5,2
Gemiddeld cijfer KPN
Prijsvergelijken: 8,0
Eindcijfer: 6,4/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8,5
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
8
Zenderaanbod
8
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8,5
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
8
Zenderaanbod
8
Installatie
10
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,8
Klantenservice
4,0
Installatie (monteur)
5,5
Kwaliteit
5,2
Prijs
4,6
Snelheid internet
5,2
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,8
Klantenservice
4,0
Installatie (monteur)
5,5
Kwaliteit
5,2
Prijs
4,6
Snelheid internet
5,2

Pluspunten & Minpunten KPN

  • Gratis monteur en wifi check
  • Mogelijkheid tot 4K TV
  • Mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten
  • Hoge tarieven

Pluspunten

  • Gratis monteur en wifi check
  • Mogelijkheid tot 4K TV
  • Mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten

Minpunten

  • Hoge tarieven

Klanten reviews

20 oktober 2020 09:36

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 2 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Sinds 1994 bestel ik de bon voor het opwaarderen van mijn mobiel probleemloos bij Telford. Aan het begin van dit jaar houdt deze provider op te bestaan en gaat op in de KPN. Dus dicteert de logica dat ik die desbetreffende bon daar bestel. Vergeet het maar als ik die bon wil activeren krijg ik een bericht over een vervalste bon, een reeds-in gebruik bericht of wordt hij domweg niet geaccepteerd. Sinds 21 mei van dit jaar, dus nagenoeg vijf maanden, wacht ik op tekst en uitleg van de KPN. De stilte hier is oorverdovend. Is wellicht het bedrag in kwestie te klein? (€ 20,-’)

7 oktober 2020 11:44

Overstappen: 1 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Op 4 december 2019 heb ik een abonnement genomen bij KPN.
Dit abonnement zou ingaan op 9 januari en dit is ook gebeurd per 9 januari.
De diensten van KPN bevielen gelijk niet en heb ik contact opgenomen om het contract te ontbinden.
Mij werd toen medegedeeld dat ik mijn tv en internet wel kon stoppen maar mijn mobiel niet omdat ik deze volgens KPN op 8 december was begonnen.
Dit zit namelijk zo na mijn aanvraag heeft KPN mij een brief gestuurd + simkaart mij is gevraagd deze zo snel mogelijk te activeren zodat de nummer weergave soepel zou verlopen ik heb dit toen gedaan maar ben begonnen met bellen per 9 januari 2020 ook omdat ik er vanuit ging dat het per die datum klant van kpn zou zijn.
Omdat je een korting krijgt als je alles in een neemt tv internet en mobiel leek het mij verstandig dan maar het jaar uit te zitten maar dit wel met tegenzin.
Nu we aan het eind van het jaar zijn gekomen heb ik contact opgenomen met KPN om te vragen per welke datum ik kon stoppen.
Ik kreeg toen te horen dat dat 9 januari 2021 is, ik zei ja mijn mobiel toch niet want deze was ik immers op 8 december 2020 begonnen. waarna mij werd medegedeeld dat zei mijn tel nummer pas 9 januari 2020 kregen en dat het om die reden 9 januari was begonnen.
Dus door een leugen van KPN ben ik klant gebleven voor een jaar met tegenzin terwijl ik gewoon had kunnen stoppen per januari 2020

6 oktober 2020 11:30

Overstappen: 3 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: 1
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

KPN is een waardeloze provider. Ze komen met een mooi bedrag aan zodat jij overstapt en vervolgens is de factuur twee keer zo hoog omdat je blijkbaar niet aan voorwaarden zou voldoen waardoor het opeens duurder is. Vervolgens wordt je bij de klantenservice amper geholpen en ontkennen ze alles wat je ze verteld.

TOON ALLE 199 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

KPN provider-review & ervaringen

26 juli 2020 (laatste wijziging 7 augustus 2020) door Coen

Samenvatting

KPN is een degelijke en betrouwbare provider van internet, TV en bellen. Het aanbod in pakketten is heel ruim.

Qua internetsnelheid hebben ze altijd een aanbod dat aansluit bij wat jij nodig hebt: van een prima 50 Mbit/s via DSL tot wel 500 Mbit/s via glasvezel (mits op jouw adres beschikbaar).

Bijzonder is de gratis beveiligingssoftware ‘KPN Veilig’. Daardoor hoef je in principe geen aparte virusscanner en software voor bijvoorbeeld ouderlijk toezicht aan te schaffen.

Het TV-aanbod is prima in orde. Veel zenders en alle moderne features van interactieve TV.

KPN is een van de duurste providers. Het verschil kun je wel kleiner maken met KPN Hussel (eerst: KPN Compleet). Als je ook KPN Mobiel hebt, krijg je extra (prijs)voordeel.

Ook heel interessant: de mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten. KPN is de enige internet provider die dit aanbiedt.

Lees volgende pagina: KPN Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat