prijsvergelijken

KPN provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer KPN
  • Prijsvergelijken: 8,5
  • Klanten: 4,4
  • Eindcijfer: 6,4/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,2
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,8
Prijs
4,4
Snelheid internet
4,8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,2
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,8
Prijs
4,4
Snelheid internet
4,8
Gemiddeld cijfer KPN
Prijsvergelijken: 8,5
Eindcijfer: 6,4/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
9
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,2
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,8
Prijs
4,4
Snelheid internet
4,8
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,2
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,9
Kwaliteit
4,8
Prijs
4,4
Snelheid internet
4,8

Pluspunten & Minpunten KPN

  • Uitgebreide klantenservice
  • Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
  • Mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten
  • Hoge tarieven

Pluspunten

  • Uitgebreide klantenservice
  • Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
  • Mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten

Minpunten

  • Hoge tarieven

Klanten reviews

Prijs/kwaliteit: n.v.t. Installatie: n.v.t.
Snelheid: n.v.t. Overstap: n.v.t.
Klantenservice: n.v.t. Eindcijfer: n.v.t.
Installatie: n.v.t.
Overstap: n.v.t.
Eindcijfer: n.v.t.

In december 2023 de aanvraag voor Glasvezel gedaan.
En begin juni de aanvraag geannuleerd.

Dit zegt volgens mij wel genoeg.

Over deze ZES maanden talloze losse beloftes gehad over de geplande aansluiting. Uiteindelijk na mijn vorige telefoontje dat ik wilde annuleren kreeg ik de vraag voor nog een kans en kreeg hierna een mail dat er contact door de monteur zou worden opgenomen. Anderhalve week later nogmaals bellen om te horen dat er nog niks in de planning staat en er geen datum bekend is.

Waardeloos bedrijf, ze hebben waarschijnlijk genoeg klanten en hebben geen nieuwe nodig. NOOIT MEER KPN

Prijs/kwaliteit: n.v.t. Installatie: n.v.t.
Snelheid: n.v.t. Overstap: n.v.t.
Klantenservice: n.v.t. Eindcijfer: n.v.t.
Installatie: n.v.t.
Overstap: n.v.t.
Eindcijfer: n.v.t.

Wat een firma. Krijg een mail dat ik tot 22 mei mijn contract heb doorlopen en tot dan dus internet heb via kpn. Ik dacht mooi, aangezien ik tijd nodig had voor coax te laten plaatsen om over te gaan op Ziggo.

Vervolgens de dag na de mail over de afsluiting op 22 mei (24 april) krijg ik een mail dat 24 april mijn contract wordt afgesloten. Op 22 april heb ik 52,50 betaald voor de laatste maand.

Ik heb nu 3 keer gebeld en gezegd gekregen dat ik deze 52,50 terug ontvang omdat ik geen gebruik heb kunnen maken van de maand internet. Werd allemaal geregeld zeiden ze 3 keer.
Nu 2 weken later bel ik ze weer aangezien ik mijn geld nog altijd niet ontvangen heb en nu komen ze aan met een of ander Iul verhaal dat ik maag 26,50 terug ga krijgen en dat wat van tevoren door 3 collega's is bevestigd niet klopt.

Ze zitten het allemaal ter plekken te verzinnen. En niets wat gezegd wordt door kpn klopt dus.

Nu heb ik dus voor een maand betaald, 2 dagen gebruikt en zou ik maar 26,50 van de 52,50 terug krijgen.

Nog niet meegerekend dat elk belletje zeker 30 minuten wachtrij inhield.

Neem geen internet bij KPN om stress te voorkomen is wat ik hierover kan zeggen. Een grote zooi ongeregeld is het.

Nu moet ik het dus maar doen met 26 euro teruggaven, Terwijl ik 2 dagen internet die maand heb kunnen gebruiken en hals over kop eruit wordt gegooid. Ook kreeg ik gezegd dat ik maar aan Ziggo moest vragen of die me tegemoet konden komen dus ze schuiven problemen die ze zelf veroorzaken gewoon af op de leverancier waar je naar overstapt.
Ziggo heb ik moeten bellen om me tegemoet te komen voor coax etc. Te komen leggen/plaatsen op korte termijn.
(Terwijl 3 medewerkers van KPN hebben toegezegd dat ik mijn 52,50 zou ontvangen krijg ik dus OPEENS maar 26 terug)

Prijs/kwaliteit: n.v.t. Installatie: n.v.t.
Snelheid: n.v.t. Overstap: n.v.t.
Klantenservice: n.v.t. Eindcijfer: n.v.t.
Installatie: n.v.t.
Overstap: n.v.t.
Eindcijfer: n.v.t.

De service is ver te zoeken bij KPN evenals het hebben van stabiel internet. Met meer dan 6 storingen (ben de tel kwijt) in 3 maanden tijd en 3 verlof dagen kwijt aan een monteur die nooit komt opdagen, is voor mij de maat vol. Ik stap, zodra het kan, zeker over op Ziggo, veel beter dan KPN en Delta bij elkaar!

TOON ALLE 310 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

KPN provider-review & ervaringen

2 november 2022 (laatste wijziging 24 oktober 2023) door Coen

Samenvatting

KPN is een degelijke en betrouwbare provider van internet, TV en bellen. Het aanbod in pakketten is heel ruim.

Qua internetsnelheid hebben ze altijd een aanbod dat aansluit bij wat jij nodig hebt: van een prima 50 Mbit/s tot maar liefst 4.000 Mbit/s (4 Gbit/s) via glasvezel – mits op jouw adres beschikbaar.

Bijzonder is de gratis beveiligingssoftware ‘KPN Veilig’. Daardoor hoef je in principe geen aparte virusscanner en software voor bijvoorbeeld ouderlijk toezicht aan te schaffen.

Het TV-aanbod is dik in orde. Veel zenders en alle moderne features van interactieve TV.

KPN is een van de duurdere providers. Het verschil kun je wel kleiner maken met KPN Hussel (eerst: KPN Compleet). Als je ook KPN Mobiel hebt, krijg je extra (prijs)voordeel.

Ook heel interessant: de mogelijkheid tot maandelijks opzegbare pakketten. KPN is de enige internet provider die dit aanbiedt.

Lees volgende pagina: KPN Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat