prijsvergelijken

Delta klanten reviews

Gemiddeld cijfer Delta
  • Prijsvergelijken: 7,3
  • Klanten: 4,1
  • Eindcijfer: 5,7/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
6,5
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
6,5
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,0
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,4
Kwaliteit
4,3
Prijs
3,9
Snelheid internet
4,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,0
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,4
Kwaliteit
4,3
Prijs
3,9
Snelheid internet
4,5
Gemiddeld cijfer Delta
Prijsvergelijken: 7,3
Klanten: 4,1
Eindcijfer: 5,7/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
6,5
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
6,5
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,0
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,4
Kwaliteit
4,3
Prijs
3,9
Snelheid internet
4,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
4,0
Klantenservice
3,6
Installatie (monteur)
4,4
Kwaliteit
4,3
Prijs
3,9
Snelheid internet
4,5
16 klant reviews Schrijf een review

18 november 2020 17:18

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Telkens men contact opneemt met Delta krijgt men een andere uitleg. Zeer onbetrouwbaar en niet van hun woord.
Zeker niet bereid om naar een positieve oplossing te zoeken.

14 november 2020 23:45

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Ik heb ook een contract af gesloten met Delta omdat wij nu glasvezel krijgen, zit nu bij kpn.
Als ik deze slechte revieuw’s allemaal lees dan blijven wij maar bij Kpn.

3 november 2020 01:07

Overstappen: 1 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 2 Prijs: 4
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 5
Prijs: 4
Snelheid: 3

De meeste klachten die ik hier gelezen heb zijn ook voor onze situatie van toepassing. De enkele positieve reacties lijken uit Zeeland te komen van mensen die voorheen al bij Zeelanden zaten. Doet Delta daar beter z’n best omdat er een reëlere kans is dat ze daar over de toonbank worden getrokken omdat hun bedrijf daar gevestigd is? De rest van Nederland is voor hun een ver van mijn bed show lijkt wel. Was maar in Zeeland gebleven, want de rest van Nederland ‘providen’ is echt te hoog gegrepen voor dat bedrijf.

29 oktober 2020 11:13

Overstappen: 4 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 2 Prijs: 4
Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 4

Vanaf het begin een en al ellende Bij installatie werkte het niet duurde ca een week, toen het werkte viel zeer geregeld de radio/tv weg dit meerdere malen gemeld via de chat en de mail maar oplossen ho maar. Soms lijkt het een tijdje goed te gaan en dan begint de ellende weer van voren af aan De radio is echt niet om aan te horen valt voortdurend weg Het enige wat goed gaat zijn de betalingen die innen ze zonder schaamte. Zodra het contract voorbij is ben ik weg.

27 oktober 2020 22:17

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 8
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 6

Trage afhandeling van klachten door de afdeling, achter de klantenservice. Verstrekte licenties Veilig Internet zijn niet beschikbaar. Wacht nu al dagen. Licentiebeheer duidelijk niet op orde.

16 september 2020 18:47

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Vanaf het begin ellende. Ten eerste duurde het een eeuwigheid alvorens de aansluiting in orde werd gebracht. Nog geen enkele keer de beloofde internet snelheid bereikt (op zijn best 50%)
Klantenservice nauwlijks te bereiken tenzij je een dag de tijd hebt. Als je het via de chat doet, omdat je tegelijkertijd gewoon moet werken (telefonisch vergaderen) dan wordt je telkens eruit gegooid en kun je je verhaal telkens opnieuw beginnen. Maar zelf terug reageren ho maar. TE SLECHT VOOR WOORDEN, en dit is nu al 2 maanden zo.

25 juni 2020 17:48

Overstappen: 1 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 2
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 2
Snelheid: 6

altijd problemen met de 2de tv
DELTA is voor geen rede vatbaar verwijzen mij door naar Duitsland!! om de problemen met de powerbox zelf op te lossen terwijl Delta geleverd heeft!!!
Blijkt niet het probleem te zijn maar Delta weigert dit et erkennen \moet wel elke maand voor die dienst betalen. Dat is geen stijl
Ik stap over

14 mei 2020 23:11

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 3 Prijs: 3
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 1
Prijs: 3
Snelheid: 3

Door delta zelf geleverd, aangesloten en ingesteld en nog altijd storingen, interactieve TV die 3 tot 5 keer op een avond gereset moet worden. Wij hebben avonden dat het beeld iedere 10 seconde bevriest en dan 30 seconde bevroren blijft, 10 seconde beeld, 30 seconde vast. Werkelijk zeldzaam slechte techniek. Niet kunnen inloggen in je klantenpagina en ga zo maar door. Het wordt tijd dat het kabelnetwerk vrijgegeven wordt aan andere providers dan moet Delta eindelijk een keer gaan leveren voor die 72,50 euro per maand, anders bestaan zij binnen een jaar niet meer. Ik heb in het buitengebied gewoond waar geen kabel was, wij hadden 4mb adsl en digitenne van KPN en dat werkte 10x beter dan die "high speed, high tech" rotzooi van Delta.
En ja we hebben de TV decoder ook al 100x gereset.

13 mei 2020 13:21

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 10
Klantenservice: 8 Prijs: 8
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 8
Snelheid: 10

Al jaren stabiel bedrijf ,soms ups en downs maar altijd bereid voor oplossingen te zoeken
Inmiddels al 40 jaar trouwe klant

16 februari 2020 12:07

Overstappen: 9 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 9 Prijs: 6
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 6
Snelheid: 10

Delta/zeelandnet levert goed en degelijk internet zonder vervelende fratsen. Wifi doet het prima tot 15 meter binnenshuis en er is eventueel extra wifi-signaal via delta wifi-spot. Gewoon snel internet. Ik heb niks te klagen. Houden zo.

20 december 2019 23:05

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 5
Klantenservice: 6 Prijs: 3
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 5
Prijs: 3
Snelheid: 5

Ik lees hier allemaal negatieve reacties.
Ik herken deze zaken echter helemaal niet.
Sinds 2006 heb ik internet van Zeelandnet, welke nu is overgenomen door Delta.
De keren dat ik heb moeten bellen vanwege storingen ben ik altijd prima geholpen. Toen bleek dat ik recht had op een nieuwe modem hebben ze een afspraak gemaakt en is alles keurig en zonder problemen aangesloten.

Over hun televisie aanbod vs prijs ben ik niet zo te spreken. Liever zou ik de mogelijkheid hebben zelf te kunnen kiezen welke zenders ik wel en niet wil,ipv moeten betalen voor zenders waar ik nog geen seconde van mijn leven naar kijk, of dat ik extra pakketten moet aanschaffen omdat er 1 zender in dat pakket is waar ik wel graag naar zou willen kijken, maar dan moet ik weer voor zenders betalen waar ik nooit naar zal kijken.

Verder ben ik best tevreden over Delta Internet.(prijs mag altijd minder)

10 december 2019 15:27

Overstappen: 5 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Was meer televisie en internet beetje de delta faber heb slechte levering de cenders waren weg en meerdere keer en gemeld en niks aan doen de hele maand geen tv gehad wat is het toch voor oplichting praktijken

2 oktober 2019 13:28

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Helemaal eens met nienke en willem veldhuizen.

Met deze partij is geen zaken te doen. Lossen hun problemen niet op, komen hun afspraken niet na.

Werkt allemaal niet na behoren.

Er zijn geen woorden voor zo'n slecht bedrijf.

9 juli 2019 15:27

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 6 Prijs: 9
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 8
Prijs: 9
Snelheid: 10

Ben recent overgestapt naar Delta Glasvezel. Grootste voordeel: snelheid en de prijs.
Alleen: voor glasvezel is de website niet af, er was een fout na installatie, terwijl ik alles goed had gedaan. (nl. het koppelen van je klantnummer aan hun omgeving. Bleek hun eigen fout te zijn en is opgelost.) Ik kon daardoor na installatie drie dagen geen TV kijken, maar mijn oude abo bij de oude provider liep nog, dus geen man overboord.
Bellen met de klantenservice: veel goede wil, maar alles moet nagevraagd worden. Laatste telefoontje was drie kwartier!
Dan beloven ze een antivirus pakket van F-Secure. Daar gaat het fout, want: hoe kom ik aan die software? Zelf kunnen ze op hun website dat ook niet vinden.
Zoals gezegd zijn ze best behulpzaam, maar het kan beter.
Een tip aan Delta: maak die website helder en duidelijk, zorg dat al die dode links weer werken, en wees actueel met informatie. Met dat laatste bedoel ik dat de info over Zeelandnet absoluut niet klopt voor Glasvezel. Pak dat aan!

17 juni 2019 09:33

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Het is ongelooflijk dat dit bedrijf überhaupt nog bestaat. Alles maar dan ook alles gaat fout. Er is eigenlijk geen beginnen aan om de zaken te benoemen.

Er moet een modem geplaatst worden, drie weken geleden de monteur met verkeerde spullen aan de deur, nieuwe afspraak gemaakt door de monteur zelf voor vandaag 17 juni (vrijgenomen van werk, normale mensen werken namelijk)

Vrijdag 14 juni jl voor de zekerheid nog maar zelf contact opgenomen, en ja hoor... geen enkele afspraak te bekennen, dus opnieuw afgesproken voor vandaag (17 juni)
We zouden nog een precieze tijd horen via sms of telefoon. Niets gehoord, weer gebeld (nu 10 minuten geleden) nee, niets bekend over een afspraak!

En geen monteur beschikbaar, het is te erg voor woorden. Ik hoop vurig dat deze monopolie positie van dit verschrikkelijke bedrijf snel afloopt, een aanfluiting!
Ik hoop op een reactie!!

14 mei 2019 19:52

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Voor iedereen die er aan denkt om over te stappen naar Delta, doe het alsjeblieft niet. Wij zitten al een tijdje bij Delta en ik kan niet eens foto’s laden op instagram, zo slecht is de wifi. Ik game ook best wel veel en ik houd het geen 10 min vol of ik word van de wifi geslingerd, het is echt vreselijk. Wat ze je ook beloven bij Delta, trap er niet in.

Laat hier een review achter
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Schrijf een review!
Schrijf een review!
Bedankt voor uw reactie
Wij controleren het bericht.
Terug naar vergelijking
Start de chat