prijsvergelijken

Delta klanten reviews

Gemiddeld cijfer Delta
  • Prijsvergelijken: 8,4
  • Klanten: 3,8
  • Eindcijfer: 6,1/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
5
Functionaliteiten
10
Zenderaanbod
8
Installatie
9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
5
Functionaliteiten
10
Zenderaanbod
8
Installatie
9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,7
Klantenservice
2,9
Installatie (monteur)
4,1
Kwaliteit
4,1
Prijs
4,0
Snelheid internet
4,3
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,7
Klantenservice
2,9
Installatie (monteur)
4,1
Kwaliteit
4,1
Prijs
4,0
Snelheid internet
4,3
Gemiddeld cijfer Delta
Prijsvergelijken: 8,4
Klanten: 3,8
Eindcijfer: 6,1/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
5
Functionaliteiten
10
Zenderaanbod
8
Installatie
9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
5
Functionaliteiten
10
Zenderaanbod
8
Installatie
9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,7
Klantenservice
2,9
Installatie (monteur)
4,1
Kwaliteit
4,1
Prijs
4,0
Snelheid internet
4,3
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,7
Klantenservice
2,9
Installatie (monteur)
4,1
Kwaliteit
4,1
Prijs
4,0
Snelheid internet
4,3
38 klant reviews Schrijf een review
Prijs/kwaliteit: n.v.t. Installatie: n.v.t.
Snelheid: n.v.t. Overstap: n.v.t.
Klantenservice: n.v.t. Eindcijfer: n.v.t.
Installatie: n.v.t.
Overstap: n.v.t.
Eindcijfer: n.v.t.

Vandaag telecom winkel bezocht in Middelburg voor een oplossing (Out-Look) op mijn telefoon te herstellen.

Geweldig klantvriendelijke ontvangst, ook door de overige collega, en vakkundig snel hersteld.
Super ervaring met Delta!
Bedankt.

Prijs/kwaliteit: n.v.t. Installatie: n.v.t.
Snelheid: n.v.t. Overstap: n.v.t.
Klantenservice: n.v.t. Eindcijfer: n.v.t.
Installatie: n.v.t.
Overstap: n.v.t.
Eindcijfer: n.v.t.

Wat heb ik een spijt dat ik niet eerst de reviews over Delta heb gelezen, dan was ik er nooit aan begonnen.

In mei gebeld voor een Glasvezel aansluiting op ons nieuwe adres per 1 augustus. Ik kon 6 weken vantevoren een abonnement afsluiten en dan zou het Glasvezel in huis aangelegd worden. Toch maar wat extra tijd genomen en 8 weken vantevoren een abonnement afgesloten. De monteur zou mij bellen en dan zouden we een datum kunnen afspreken. 2 weken later nog niks gehoord. Klantenservice opgebeld en nummer vd monteur gekregen. Monteur geeft aan nooit informatie vd provider te hebben gekregen en volgende week begint de bouwvak van 4 weken. Eind augustus horen we pas wanneer Glasvezel aangelegd kan worden en dit duurt standaard 12 weken!?
Ok. We werken beide thuis. Hoe overbruggen jullie de tijd dat wij geen internet in huis hebben? Niet. Jullie probleem.

Per direct opgezegd en terug naar KPN. Wat ik niet wist, maar KPN heeft uitgelegd. De 2 weken bedenktijd gaat in vanaf het moment dat het product geleverd wordt en niet vanaf het moment van aanschaf zoals Delta beweert!!!

Prijs/kwaliteit: n.v.t. Installatie: n.v.t.
Snelheid: n.v.t. Overstap: n.v.t.
Klantenservice: n.v.t. Eindcijfer: n.v.t.
Installatie: n.v.t.
Overstap: n.v.t.
Eindcijfer: n.v.t.

Wifi valt regelmatig uit
Heb een paket van 1gig internet
Maar in bijkeuken en zolder heb ik maar 20mbps snelheid en dan valt hij regelmatig uit
2 x een monteur langs geweest en die kunnen niets doen alleen als alles bedraad word als ik klacht wil indienen geven ze aan dat ze geen mail adres hebben om klacht heen te sturen en dat ik dit bij hun moet doen dan blijven ze net zo lang draaien tot je er klaar mee ben en ophangt na 1,5 uur bellen
Zou er maar goed over nadenken om met delta in zee te gaan

Prijs/kwaliteit: n.v.t. Installatie: n.v.t.
Snelheid: n.v.t. Overstap: n.v.t.
Klantenservice: n.v.t. Eindcijfer: n.v.t.
Installatie: n.v.t.
Overstap: n.v.t.
Eindcijfer: n.v.t.

Delta Glasvezel

Ik heb nog nooit zo’n amateuristisch bedrijf meegemaakt als Delta Glasvezel. Hun services afdeling en technische dienst zijn een ramp. Ik heb meer dan 3 dagen zonder tv en internet gezeten en ondanks meerdere telefoontjes en e-mails bleef het probleem onopgelost. Het enige wat ik van hen te horen kreeg was dat ik geduld moest hebben en dat er aan gewerkt werd, maar er werd totaal niet naar oplossingen gekeken. Het is belachelijk hoe slecht ze hun klanten behandelen. Ik raad iedereen ten zeerste af om met Delta Glasvezel in zee te gaan.

Prijs/kwaliteit: n.v.t. Installatie: n.v.t.
Snelheid: n.v.t. Overstap: n.v.t.
Klantenservice: n.v.t. Eindcijfer: n.v.t.
Installatie: n.v.t.
Overstap: n.v.t.
Eindcijfer: n.v.t.

Geenklachten behoudens bij verhuizing in 2021,toen 11 dgn zonder wi-fi tv signaal en vaste telefonie gezeten. Storings dienst heeft mij naar behoren geholpen maar konden niets uitvoeren zonder adm. omzetting!
Eind van de maand al 55 jaar klant zonder verdere klachten en dat mag dan ook eens gezegd zijn.

Prijs/kwaliteit: n.v.t. Installatie: n.v.t.
Snelheid: n.v.t. Overstap: n.v.t.
Klantenservice: n.v.t. Eindcijfer: n.v.t.
Installatie: n.v.t.
Overstap: n.v.t.
Eindcijfer: n.v.t.

Eerst met een tijdelijk korting van 1 euro klanten lokken voor Viaplay, en vervolgens 3 maanden later met 2 euro verhogen. Niet netjes, en toch een vorm van contractbreuk!
Volgend seizoen, maar weer wat anders zoeken.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 1
Snelheid: 6

Punt 1. Bij overstap hadden wij aangegeven gebruik te willen maken van de overstapservice. Door fout van Delta is dit volledig mis gegaan die ze na 1,5 maand recht hebben gezet waardoor we als nog overgestapt waren (en dus extra hebben betaald bij de vorige afnemer) naar Delta (betaalde op dat moment beide partijen)

Punt 2. Wij hebben een contract voor 2 jaar afgesloten. In de bevestiging is geen periode aangegeven, m.u.v. in de kleine lettertjes "voor tenminste 1 jaar" dit houd dus in dat 2 jaar ook kan.

Punt 3. Bovenstaande heeft te maken namelijk met de diensten die wij hebben afgesloten. TV, Internet en Mobiel.
Nu beweert Delta dat wij TV en Internet voor 1 jaar hebben en mobiel 2 jaar. Dit is nergens op de bevestiging terug te vinden.

Punt 4. En dan verwijs ik weer terug naar eerder genoemde punten. Er is voor de 1e 12 maanden netjes een vast bedrag afgeschreven volgens contract. Nu is er na de 12 maanden iedere maand nog een ander bedrag afgeschreven. Heb contact gehad met Delta en die beweren dat er inflatiecorrectie in zit (welke ik snap en ook volgens hun voorwaarden toegepast mag worden) en dat de andere bedragen ook "gewoon" kloppen.

Veeg mij maar op, want de volgende bedragen zijn afgeschreven voor TV en internet in de afgelopen maanden 57, 65, 70, 62,67 en 60.
Voor mobiel (die apart wordt afgeschreven is er wel iedere maand na het 1e jaar 10,41 afgeschreven)

Overstappen: 1 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Geptrobeerd om over te stappen van KPN naar Delta. Na 1 dag was ik het al beu! Aan de deur gemaakte afspraken werden niet nagekomen! Bijna 2 weken bezig geweest om een bewijs van opzeggen te krijgen; dan zijn ze opeens niet thuis en onbereikbaar! Tekend voor Delta. Zal er NOOIT meer naar overstappen! Ik zeg niets over de producten, maar klanten zijn alleen maar 'facturen' die niets te zeggen hebben.😡

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 4 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 5
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: 5

Al vele jaren klant van Delta, tevreden met mijn pakket, tot….. de glasvezel kwam.
Ondanks alle prachtige reclames van Delta -overal supersnel internet- vertikken ze het om de kleinere gemeenten in Zeeuwsvlaanderen te voorzien van glasvezel. Nu springt Glasdraad in dat gat en als je accepteert ben je “verplicht” naar een andere provider te gaan. Delta laat dus zijn vaste klanten gewoonweg in de steek…. Shame on you

Overstappen: 7 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 1 Prijs: 8
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 8
Snelheid: 7

Sinds een half jaar heb ik glasvezel van Delta. Enkele weken geleden ging het mis:
Internet valt om de haverklap uit. De klantenservice werkt als een zwart gat: jij kan zoveel bellen en info geven als je wilt, ze lossen niets op, niemand neemt enige verantwoordelijkheid, niemand kan uitleggen wat er aan de hand is en je wordt nooit teruggebeld. Na 1 week bellen en vergeefse pogingen om dit op afstand op te lossen, hebben ze een officiële klacht ingelegd en zou ik gebeld worden om het op te lossen of om kosteloos uit te kunnen stappen. Geen reactie. Na drie dagen weer gebeld en ik zou binnen 48 uur teruggebeld worden door die afdeling. Na twee dagen maar weer eens gebeld en toen kreeg ik doodleuk te horen dat de klacht gereed was gemeld, dat ik niet gebeld zou worden en dat ik dan maar een klachtenformulier moest invullen. Na twee weken ellende en bellen, terug bij af. Dat verzin je toch niet!

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Ik heb mij een jaar geleden aangemeld voor Delta glasvezel. Eindelijk op 24 januari zou alles moeten werken. Het complete pakket van Caiway binnen gekregen met alle kabels en een meter lang telefoonkabeltje. Het glasvezelkastje hangt en hierop het glasvezelmodem op aangesloten. Volgens de bijgesloten handleiding moet binnen 10 minuten het modem zich geïnstalleerd hebben. Na een halfuur Brande alleen het spanningslampje en een knipperend lampje van de PON. Bij mij zou guidion alles verder aansluiten. Bij aankomst van de monteur ziet hij het knipperend lampje. Hij zegt dat er geen aansluiting op de glasvezel kabel is. En hij vertrekt weer. Enkele dagen later komt er een storingsmonteur van Selecta, de aannemer die het netwerk heeft aangelegd en in beheer heeft. Hij constateer dat de aansluiting op het glasvezelnet goed is, maar dat er een fout zit in de wijkkast. Nu, een week verder en na talloze berichten naar de klantenservice en van het bekende van het kastje naar de muur sturen nog steeds geen signaal. Ik ben het met bijna alle eerdere schrijvers eens dat Delta/Caiway geen providers zijn. Alleen maar zakkenvullers.

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: n.v.t. Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Hallo,
Kun je de telefoon lijn van Delta zo maar met 100% verhogen .
Hollandsnieuwe mobiel doetdat veel netter met 2,7%

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 2 Prijs: 4
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 6
Prijs: 4
Snelheid: 2

Waardeloos. betaal zakelijk 80 euro. contant storingen. Reclamespotjes hebben ze geld voor om te beweren dat ze zo stabiel internet hebben. niet dus. scoren niet voor niets erg laag bij reviews en vergelijkingssites. Gewoon eruit gegooid tijdens werk. en zelf beweren ze telkens dat er niets aan de hand zou zijn. helaas geen andere in de buurt anders gooide ik ze er gisteren uit

Overstappen: 2 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 3 Prijs: 5
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 1
Prijs: 5
Snelheid: 2

Via coax had ik nooit problemen met internet-tv-bellen maar sinds ik glasvezel heb is internet en bellen een grote ellende. Al bijna 1 jaar is Delta de problemen zogezegd aan het oplossen maar het blijven beloftes, Ik wil zo snel als mogelijk van de glasvezel af en weer terug naar coax maar volgens Delta is dit niet mogelijk terwijl de coax aansluiting gewoon nog is aangesloten. Ik vind het een zwaar waardeloos bedrijf waar je bij klachten en/of problemen van het kastje naar de muur gestuurd wordt en op alle handen manieren aan het lijntje gehouden wordt.

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Na 3x een afspraak te hebben gemaakt dat er glasvezel zou worden aangelegd van de straat naar de woning is het de 4x eindelijk gelukt. Het team Moerat (ZZP ers) heeft goed werk verricht en de aansluiting ligt na vele malen afzeggen en niet opkomen dagen nu in de meterkast. We gaan het verder zien!!!!!!

Overstappen: 2 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 1 Prijs: 2
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 3
Prijs: 2
Snelheid: 2

Ik kan maar een advies geven: ga hier niet mee in zee en bespaar jezelf oneindig veel ellende, telefoontjes, mailtjes, enz.
Ik denk dat Delta met het hele glasvezelproject op zijn zachts gezegd de hand heeft overspeeld. Het is duidelijk niet op orde, en het lukt ze ook niet om dit in een jaar tijd in orde te maken.
De kwaliteit van Wifi is echt niet veel beter dan een reguliere aansluiting, en t.v. beeld vonden wij gewoon ronduit minder scherp. Vervolgens ben je je Netflix app kwijt. Maar wat veel erger was, was de ellende bij dit bedrijf: ons vergeten aan te sluiten, vast telefoonnummer kwijtgemaakt hierdoor (i.v.m. niet overnemen) en een eindeloze reeks aan proberen te bellen, verkeerd aangesloten spullen, niet bereikbaar zijn, niet terug bellen, niet oplossen, WEL de hele tijd geld afschrijven, ook voor de periode dat het niet operationeel was, kortom: een drama! Bespaar jezelf dit!! Wij zijn gelukkig weg, terug naar KPN waar alles binnen een paar dagen werd opgelost, nummer terug, aansluiting in orde, kwaliteit prima. Helemaal tevreden. Maar dit, Delta Fiber mensen: niet doen!

Overstappen: 6 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: 2
Kwaliteit: 2
Prijs: 6
Snelheid: 2

Eerst erg veel moeite moeten doen om mijn internet snelheid aan te passen naar 1G .
Na heel veel gemail en chatten eindelijk iemand die je wilt helpen. Vervolgens moet er een nieuw modem geplaatst worden welke niet werkt…… weer mailen en chatten. Dan is de modem geplaatst en is je snelheid niet aangepast. Later snelheid aangepast maar niet de snelheid die je aangeschaft hebt.
Tot op heden nog steeds niet goed……
Ook met delta tv ontzettend veel problemen gehad omdat de module blijkbaar defect was , ook hier weer dezelfde problemen omdat ze je van het kastje naar de muur sturen.
Het zou handig zijn als ze alle klachten/ info niet over zoveel schijven zouden laten gaan.

Kortom niet klantvriendelijk, behulpzaam en maar te zwijgen over de kwaliteit die ze leveren.

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: n.v.t. Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

We maken al 40 jaar gebruik van de diensten van Delta maar nu laten ze het voor ons wel afweten. Al weken lang hebben we een slechte ontvangst op RTL 7 en RTL 8. Nooit een probleem geweest en plotseling is het er wel. Komt door de 5G mast van KPN zeggen ze en moet ik maar allemaal nieuwe kabels in huis leggen. We gaan maar naar een andere aanbieder welke minder bot reageert en wel zorgt voor een goede ontvangst.
Slechte service Delta!!!!

Overstappen: 9 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 6 Prijs: 8
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 10

Na veel problemen met trage wifi waar ik met de klantenservice niet verder kwam. Laatste monteur heeft gebeld voor 3 deco steunpunten. Nu overal tevreden. Dus kortom nu tevreden maar waarom niet direct zo'n aanbieding? Bespaar veel ergenis en voor jullie geld voor monteur.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 6

Wat een dramatisch slechte organisatie. Delta fiber heeft zijn zaakjes totaal niet op orde. Een helpdesk die niks voor je doet maar alleen zegt dat je toch echt een ander nummer moet bellen, de medewerker komen beloftes en toezeggingen niet na. facturen zijn onoverzichtelijk en zelfs voor de medewerker van de helpdesk niet te begrijpen, bedragen worden van je rekening afgehaald zonder dat daar een factuur van gekomen is. Veilig internetten mag je wel betalen maar de licenties krijg je niet.
Ik heb uren aan de telefoon gezeten om internet te krijgen wat in de winkel in Goes was aangevraagd en toegezegd.
Wat heb ik een spijt dat ik hieraan begonnen ben, ik weet nu weer waarom ik al een keer eerder ben weg gegaan. nu jaartje maar even uitzitten en dan snel weer weg!

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

In november heb ik gereageerd op een flyer die bij ons in de bus zat van het huis waar we net naartoe verhuisd zijn. ''Betaal geen 995 Euro aansluitkosten wanneer u zich aanmeld voor 24 augustus.'' Ok ok ik was te laat, te laat gezien in de brievenbus. Maar het gaat me meer om de aansluiting, dus belde ik met Delta. Een dame verzekerde mij dat ik nog gebruik kon maken van de aanbieding en dat ik aangesloten zou worden. Ik kreeg een e-mail met een order nummer van Delta. En ik dacht klaar, geregeld, mooi. Maar helaas na een paar weken nog steeds niets meer dan een ordernummer en verder niets. Dus ik belde over de status van de aansluiting. Nou die was niet bekend bij DeltaFiber, noch bij DeltaFiberNetwerk (de netwerkaanbieder), ik heb zelfs de uitvoerder/aannemer gebeld en die wist ook van niets. Vervolgens heb ik meerdere weken deze 3 partijen gebeld en zat ik midden in een web van deze 3 verstrikt. Niemand wist iets te melden en iedereen wijst naar elkaar, in de tussentijd kom ik geen klap verder. Nee dan moet u bij de netwerkafdeling zijn, nee dan moet u bij de provider zijn. Grote frustratie. Maar goed ik geef niet op. De administratie afdeling gaf meerdere keren aan dat ik geen aansluitkosten hoefde te betalen behalve de gebruikelijke vastrechtvergoeding van of 13 Euro per maand of 1600 Euro eenmalig. Ik heb aangegeven dat prima te vinden. Ik heb het expliciet nog 2x gevraagd aan medewerkers van de administratie en die zeiden ''nee geen aansluitkosten''. Ok prima. Daarnaast wist Ine van de administratie te melden dat de status van onze aanmelding status 2 was wat betekende dat we binnen 3 weken een glasvezelkabel in onze woning hadden liggen. Nou lariekoek want na 4 weken is er nog niets gebeurd, is de netwerkuitvoerder nog nergens van op de hoogte en heb ik behalve mijn ordernummer van Delta nog steeds niets! De ene belofte na de andere, de ene wachtstap na de andere en er gebeurt helemaal niets. Uiteindelijk kreeg ik deze week te horen, nee sorry meneer we kunnen niets meer voor u doen, u moet zich via mijnaansluiting aanmelden. Als dat nu direct een paar maanden geleden was verteld, maar altijd is de schijn opgehouden dat het goed komt. Een ordernummer van Delta en een status 2 op ons adres zegt dus helemaal niets. Daarnaast duurt volgens de netwerkbeheerder het uitvoeren van glasvezelaansluiting minimaal 4 maanden en geen 3 weken zoals Ine beweert. Dus Delta stop met liegen en valse beloftes. Zonde van mijn en jullie tijd! Ze kunnen ook naar de maan dus een kabel 5 meter van de openbare weg naar mijn huis naar binnen leggen moet lukken toch???

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Lieven mensen. Echt NOOIT DOEN!!!. Tenzij je zin hebt in chaos, onbereikbaarheid en heel veel frustratie. Weten zelf niet waar ze mee bezig zijn en hoe e.e.a. bij henzelf geregeld is. Met als gevolg een tijd zonder internet/TV. En ongelooflijk lange wachttijden aan de telefoon. Echt, de Belastingdienst is nog beter bereikbaar. Doe het niet. Laat je niet verleiden door de prijs. Want ook al lijkt die laag, in dit geval is heel duidelijk dat goedkoop DUURKOOP is.

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Telkens men contact opneemt met Delta krijgt men een andere uitleg. Zeer onbetrouwbaar en niet van hun woord.
Zeker niet bereid om naar een positieve oplossing te zoeken.

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Ik heb ook een contract af gesloten met Delta omdat wij nu glasvezel krijgen, zit nu bij kpn.
Als ik deze slechte revieuw’s allemaal lees dan blijven wij maar bij Kpn.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 2 Prijs: 4
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 5
Prijs: 4
Snelheid: 3

De meeste klachten die ik hier gelezen heb zijn ook voor onze situatie van toepassing. De enkele positieve reacties lijken uit Zeeland te komen van mensen die voorheen al bij Zeelanden zaten. Doet Delta daar beter z’n best omdat er een reëlere kans is dat ze daar over de toonbank worden getrokken omdat hun bedrijf daar gevestigd is? De rest van Nederland is voor hun een ver van mijn bed show lijkt wel. Was maar in Zeeland gebleven, want de rest van Nederland ‘providen’ is echt te hoog gegrepen voor dat bedrijf.

Overstappen: 4 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 2 Prijs: 4
Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 4

Vanaf het begin een en al ellende Bij installatie werkte het niet duurde ca een week, toen het werkte viel zeer geregeld de radio/tv weg dit meerdere malen gemeld via de chat en de mail maar oplossen ho maar. Soms lijkt het een tijdje goed te gaan en dan begint de ellende weer van voren af aan De radio is echt niet om aan te horen valt voortdurend weg Het enige wat goed gaat zijn de betalingen die innen ze zonder schaamte. Zodra het contract voorbij is ben ik weg.

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 8
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 6

Trage afhandeling van klachten door de afdeling, achter de klantenservice. Verstrekte licenties Veilig Internet zijn niet beschikbaar. Wacht nu al dagen. Licentiebeheer duidelijk niet op orde.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Vanaf het begin ellende. Ten eerste duurde het een eeuwigheid alvorens de aansluiting in orde werd gebracht. Nog geen enkele keer de beloofde internet snelheid bereikt (op zijn best 50%)
Klantenservice nauwlijks te bereiken tenzij je een dag de tijd hebt. Als je het via de chat doet, omdat je tegelijkertijd gewoon moet werken (telefonisch vergaderen) dan wordt je telkens eruit gegooid en kun je je verhaal telkens opnieuw beginnen. Maar zelf terug reageren ho maar. TE SLECHT VOOR WOORDEN, en dit is nu al 2 maanden zo.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 2
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 2
Snelheid: 6

altijd problemen met de 2de tv
DELTA is voor geen rede vatbaar verwijzen mij door naar Duitsland!! om de problemen met de powerbox zelf op te lossen terwijl Delta geleverd heeft!!!
Blijkt niet het probleem te zijn maar Delta weigert dit et erkennen \moet wel elke maand voor die dienst betalen. Dat is geen stijl
Ik stap over

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 3 Prijs: 3
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 1
Prijs: 3
Snelheid: 3

Door delta zelf geleverd, aangesloten en ingesteld en nog altijd storingen, interactieve TV die 3 tot 5 keer op een avond gereset moet worden. Wij hebben avonden dat het beeld iedere 10 seconde bevriest en dan 30 seconde bevroren blijft, 10 seconde beeld, 30 seconde vast. Werkelijk zeldzaam slechte techniek. Niet kunnen inloggen in je klantenpagina en ga zo maar door. Het wordt tijd dat het kabelnetwerk vrijgegeven wordt aan andere providers dan moet Delta eindelijk een keer gaan leveren voor die 72,50 euro per maand, anders bestaan zij binnen een jaar niet meer. Ik heb in het buitengebied gewoond waar geen kabel was, wij hadden 4mb adsl en digitenne van KPN en dat werkte 10x beter dan die "high speed, high tech" rotzooi van Delta.
En ja we hebben de TV decoder ook al 100x gereset.

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 10
Klantenservice: 8 Prijs: 8
Installatie (monteur): 10 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 8
Snelheid: 10

Al jaren stabiel bedrijf ,soms ups en downs maar altijd bereid voor oplossingen te zoeken
Inmiddels al 40 jaar trouwe klant

Overstappen: 9 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 9 Prijs: 6
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 6
Snelheid: 10

Delta/zeelandnet levert goed en degelijk internet zonder vervelende fratsen. Wifi doet het prima tot 15 meter binnenshuis en er is eventueel extra wifi-signaal via delta wifi-spot. Gewoon snel internet. Ik heb niks te klagen. Houden zo.

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 5
Klantenservice: 6 Prijs: 3
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 5
Prijs: 3
Snelheid: 5

Ik lees hier allemaal negatieve reacties.
Ik herken deze zaken echter helemaal niet.
Sinds 2006 heb ik internet van Zeelandnet, welke nu is overgenomen door Delta.
De keren dat ik heb moeten bellen vanwege storingen ben ik altijd prima geholpen. Toen bleek dat ik recht had op een nieuwe modem hebben ze een afspraak gemaakt en is alles keurig en zonder problemen aangesloten.

Over hun televisie aanbod vs prijs ben ik niet zo te spreken. Liever zou ik de mogelijkheid hebben zelf te kunnen kiezen welke zenders ik wel en niet wil,ipv moeten betalen voor zenders waar ik nog geen seconde van mijn leven naar kijk, of dat ik extra pakketten moet aanschaffen omdat er 1 zender in dat pakket is waar ik wel graag naar zou willen kijken, maar dan moet ik weer voor zenders betalen waar ik nooit naar zal kijken.

Verder ben ik best tevreden over Delta Internet.(prijs mag altijd minder)

Overstappen: 5 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Was meer televisie en internet beetje de delta faber heb slechte levering de cenders waren weg en meerdere keer en gemeld en niks aan doen de hele maand geen tv gehad wat is het toch voor oplichting praktijken

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Helemaal eens met nienke en willem veldhuizen.

Met deze partij is geen zaken te doen. Lossen hun problemen niet op, komen hun afspraken niet na.

Werkt allemaal niet na behoren.

Er zijn geen woorden voor zo'n slecht bedrijf.

Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 6 Prijs: 9
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 8
Prijs: 9
Snelheid: 10

Ben recent overgestapt naar Delta Glasvezel. Grootste voordeel: snelheid en de prijs.
Alleen: voor glasvezel is de website niet af, er was een fout na installatie, terwijl ik alles goed had gedaan. (nl. het koppelen van je klantnummer aan hun omgeving. Bleek hun eigen fout te zijn en is opgelost.) Ik kon daardoor na installatie drie dagen geen TV kijken, maar mijn oude abo bij de oude provider liep nog, dus geen man overboord.
Bellen met de klantenservice: veel goede wil, maar alles moet nagevraagd worden. Laatste telefoontje was drie kwartier!
Dan beloven ze een antivirus pakket van F-Secure. Daar gaat het fout, want: hoe kom ik aan die software? Zelf kunnen ze op hun website dat ook niet vinden.
Zoals gezegd zijn ze best behulpzaam, maar het kan beter.
Een tip aan Delta: maak die website helder en duidelijk, zorg dat al die dode links weer werken, en wees actueel met informatie. Met dat laatste bedoel ik dat de info over Zeelandnet absoluut niet klopt voor Glasvezel. Pak dat aan!

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Het is ongelooflijk dat dit bedrijf überhaupt nog bestaat. Alles maar dan ook alles gaat fout. Er is eigenlijk geen beginnen aan om de zaken te benoemen.

Er moet een modem geplaatst worden, drie weken geleden de monteur met verkeerde spullen aan de deur, nieuwe afspraak gemaakt door de monteur zelf voor vandaag 17 juni (vrijgenomen van werk, normale mensen werken namelijk)

Vrijdag 14 juni jl voor de zekerheid nog maar zelf contact opgenomen, en ja hoor... geen enkele afspraak te bekennen, dus opnieuw afgesproken voor vandaag (17 juni)
We zouden nog een precieze tijd horen via sms of telefoon. Niets gehoord, weer gebeld (nu 10 minuten geleden) nee, niets bekend over een afspraak!

En geen monteur beschikbaar, het is te erg voor woorden. Ik hoop vurig dat deze monopolie positie van dit verschrikkelijke bedrijf snel afloopt, een aanfluiting!
Ik hoop op een reactie!!

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Voor iedereen die er aan denkt om over te stappen naar Delta, doe het alsjeblieft niet. Wij zitten al een tijdje bij Delta en ik kan niet eens foto’s laden op instagram, zo slecht is de wifi. Ik game ook best wel veel en ik houd het geen 10 min vol of ik word van de wifi geslingerd, het is echt vreselijk. Wat ze je ook beloven bij Delta, trap er niet in.

Laat hier een review achter
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Schrijf een review!
Schrijf een review!
Bedankt voor uw reactie
Wij controleren het bericht.
Terug naar vergelijking
Start de chat