prijsvergelijken

Delta provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Delta
  • Prijsvergelijken: 7,3
  • Klanten: 3,9
  • Eindcijfer: 5,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
6,5
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
6,5
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,8
Klantenservice
3,3
Installatie (monteur)
4,1
Kwaliteit
4,0
Prijs
3,8
Snelheid internet
4,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,8
Klantenservice
3,3
Installatie (monteur)
4,1
Kwaliteit
4,0
Prijs
3,8
Snelheid internet
4,5
Gemiddeld cijfer Delta
Prijsvergelijken: 7,3
Eindcijfer: 5,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
6,5
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
7
Prijs-kwaliteit
6,5
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,8
Klantenservice
3,3
Installatie (monteur)
4,1
Kwaliteit
4,0
Prijs
3,8
Snelheid internet
4,5
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,8
Klantenservice
3,3
Installatie (monteur)
4,1
Kwaliteit
4,0
Prijs
3,8
Snelheid internet
4,5

Pluspunten & Minpunten Delta

  • Gratis monteur en wifi check
  • Pakketten maandelijks aanpasbaar
  • Hoge tarieven

Pluspunten

  • Gratis monteur en wifi check
  • Pakketten maandelijks aanpasbaar

Minpunten

  • Hoge tarieven

Klanten reviews

7 april 2021 21:48

Overstappen: 9 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 6 Prijs: 8
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 8
Prijs: 8
Snelheid: 10

Na veel problemen met trage wifi waar ik met de klantenservice niet verder kwam. Laatste monteur heeft gebeld voor 3 deco steunpunten. Nu overal tevreden. Dus kortom nu tevreden maar waarom niet direct zo'n aanbieding? Bespaar veel ergenis en voor jullie geld voor monteur.

22 maart 2021 19:29

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 6

Wat een dramatisch slechte organisatie. Delta fiber heeft zijn zaakjes totaal niet op orde. Een helpdesk die niks voor je doet maar alleen zegt dat je toch echt een ander nummer moet bellen, de medewerker komen beloftes en toezeggingen niet na. facturen zijn onoverzichtelijk en zelfs voor de medewerker van de helpdesk niet te begrijpen, bedragen worden van je rekening afgehaald zonder dat daar een factuur van gekomen is. Veilig internetten mag je wel betalen maar de licenties krijg je niet.
Ik heb uren aan de telefoon gezeten om internet te krijgen wat in de winkel in Goes was aangevraagd en toegezegd.
Wat heb ik een spijt dat ik hieraan begonnen ben, ik weet nu weer waarom ik al een keer eerder ben weg gegaan. nu jaartje maar even uitzitten en dan snel weer weg!

15 januari 2021 13:56

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

In november heb ik gereageerd op een flyer die bij ons in de bus zat van het huis waar we net naartoe verhuisd zijn. ''Betaal geen 995 Euro aansluitkosten wanneer u zich aanmeld voor 24 augustus.'' Ok ok ik was te laat, te laat gezien in de brievenbus. Maar het gaat me meer om de aansluiting, dus belde ik met Delta. Een dame verzekerde mij dat ik nog gebruik kon maken van de aanbieding en dat ik aangesloten zou worden. Ik kreeg een e-mail met een order nummer van Delta. En ik dacht klaar, geregeld, mooi. Maar helaas na een paar weken nog steeds niets meer dan een ordernummer en verder niets. Dus ik belde over de status van de aansluiting. Nou die was niet bekend bij DeltaFiber, noch bij DeltaFiberNetwerk (de netwerkaanbieder), ik heb zelfs de uitvoerder/aannemer gebeld en die wist ook van niets. Vervolgens heb ik meerdere weken deze 3 partijen gebeld en zat ik midden in een web van deze 3 verstrikt. Niemand wist iets te melden en iedereen wijst naar elkaar, in de tussentijd kom ik geen klap verder. Nee dan moet u bij de netwerkafdeling zijn, nee dan moet u bij de provider zijn. Grote frustratie. Maar goed ik geef niet op. De administratie afdeling gaf meerdere keren aan dat ik geen aansluitkosten hoefde te betalen behalve de gebruikelijke vastrechtvergoeding van of 13 Euro per maand of 1600 Euro eenmalig. Ik heb aangegeven dat prima te vinden. Ik heb het expliciet nog 2x gevraagd aan medewerkers van de administratie en die zeiden ''nee geen aansluitkosten''. Ok prima. Daarnaast wist Ine van de administratie te melden dat de status van onze aanmelding status 2 was wat betekende dat we binnen 3 weken een glasvezelkabel in onze woning hadden liggen. Nou lariekoek want na 4 weken is er nog niets gebeurd, is de netwerkuitvoerder nog nergens van op de hoogte en heb ik behalve mijn ordernummer van Delta nog steeds niets! De ene belofte na de andere, de ene wachtstap na de andere en er gebeurt helemaal niets. Uiteindelijk kreeg ik deze week te horen, nee sorry meneer we kunnen niets meer voor u doen, u moet zich via mijnaansluiting aanmelden. Als dat nu direct een paar maanden geleden was verteld, maar altijd is de schijn opgehouden dat het goed komt. Een ordernummer van Delta en een status 2 op ons adres zegt dus helemaal niets. Daarnaast duurt volgens de netwerkbeheerder het uitvoeren van glasvezelaansluiting minimaal 4 maanden en geen 3 weken zoals Ine beweert. Dus Delta stop met liegen en valse beloftes. Zonde van mijn en jullie tijd! Ze kunnen ook naar de maan dus een kabel 5 meter van de openbare weg naar mijn huis naar binnen leggen moet lukken toch???

TOON ALLE 20 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Delta provider-review & ervaringen

3 november 2020 (laatste wijziging 20 januari 2021) door Suzanne

Samenvatting

Woon je in Zeeland en wil je kabel- of glasvezelinternet? Op sommige plaatsen is Ziggo beschikbaar. Maar in het grootste deel ben je aangewezen op DELTA, een exclusief Zeeuwse kabel- en glasvezelprovider.

Gelukkig is het dan wel een goeie. Dat zie je voornamelijk terug in de internetsnelheid, die hoger ligt dan bij DSL-providers (internet via de telefoonlijn).

Daarbij hanteren ze goede, concurrerende prijzen. Alleen betaal je wel snel meer, vooral als je het TV-aanbod wilt uitbreiden.

Dankzij een samenwerking met Ziggo kun je landelijk gebruikmaken van meer dan 2 miljoen wifi-hotspots. Dat is een onderscheidend voordeel, dat maar weinig andere providers hebben.

DELTA biedt ook mobiele abonnementen en energie. Vooral de combinatie met Mobiel levert je heel veel extra’s op, bijvoorbeeld korting of een extra zenderpakket.

Voor een relatief kleine aanbieder heeft DELTA een uitstekende klantenservice. Zo kun je altijd rekenen op een gratis monteur, die alles voor je installeert. En nog een wifi-check doet ook.

Daarnaast zijn ze goed bereikbaar bij storingen en andere vragen. Zowel telefonisch, via social media als in hun verkooppunten verspreid over Zeeland.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat