prijsvergelijken

Delta provider-review & ervaringen

Gemiddeld cijfer Delta
  • Prijsvergelijken: 8,4
  • Klanten: 3,8
  • Eindcijfer: 6,1/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
5
Functionaliteiten
10
Zenderaanbod
8
Installatie
9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
5
Functionaliteiten
10
Zenderaanbod
8
Installatie
9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,7
Klantenservice
2,9
Installatie (monteur)
4,1
Kwaliteit
4,1
Prijs
4,0
Snelheid internet
4,3
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,7
Klantenservice
2,9
Installatie (monteur)
4,1
Kwaliteit
4,1
Prijs
4,0
Snelheid internet
4,3
Gemiddeld cijfer Delta
Prijsvergelijken: 8,4
Eindcijfer: 6,1/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
5
Functionaliteiten
10
Zenderaanbod
8
Installatie
9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
5
Functionaliteiten
10
Zenderaanbod
8
Installatie
9
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,7
Klantenservice
2,9
Installatie (monteur)
4,1
Kwaliteit
4,1
Prijs
4,0
Snelheid internet
4,3
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
3,7
Klantenservice
2,9
Installatie (monteur)
4,1
Kwaliteit
4,1
Prijs
4,0
Snelheid internet
4,3

Pluspunten & Minpunten Delta

  • Gratis monteur en wifi check
  • Pakketten maandelijks aanpasbaar
  • Uitgebreide klantenservice
  • Hoge tarieven

Pluspunten

  • Gratis monteur en wifi check
  • Pakketten maandelijks aanpasbaar
  • Uitgebreide klantenservice

Minpunten

  • Hoge tarieven

Klanten reviews

Prijs/kwaliteit: n.v.t. Installatie: n.v.t.
Snelheid: n.v.t. Overstap: n.v.t.
Klantenservice: n.v.t. Eindcijfer: n.v.t.
Installatie: n.v.t.
Overstap: n.v.t.
Eindcijfer: n.v.t.

Eerst met een tijdelijk korting van 1 euro klanten lokken voor Viaplay, en vervolgens 3 maanden later met 2 euro verhogen. Niet netjes, en toch een vorm van contractbreuk!
Volgend seizoen, maar weer wat anders zoeken.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 1
Snelheid: 6

Punt 1. Bij overstap hadden wij aangegeven gebruik te willen maken van de overstapservice. Door fout van Delta is dit volledig mis gegaan die ze na 1,5 maand recht hebben gezet waardoor we als nog overgestapt waren (en dus extra hebben betaald bij de vorige afnemer) naar Delta (betaalde op dat moment beide partijen)

Punt 2. Wij hebben een contract voor 2 jaar afgesloten. In de bevestiging is geen periode aangegeven, m.u.v. in de kleine lettertjes "voor tenminste 1 jaar" dit houd dus in dat 2 jaar ook kan.

Punt 3. Bovenstaande heeft te maken namelijk met de diensten die wij hebben afgesloten. TV, Internet en Mobiel.
Nu beweert Delta dat wij TV en Internet voor 1 jaar hebben en mobiel 2 jaar. Dit is nergens op de bevestiging terug te vinden.

Punt 4. En dan verwijs ik weer terug naar eerder genoemde punten. Er is voor de 1e 12 maanden netjes een vast bedrag afgeschreven volgens contract. Nu is er na de 12 maanden iedere maand nog een ander bedrag afgeschreven. Heb contact gehad met Delta en die beweren dat er inflatiecorrectie in zit (welke ik snap en ook volgens hun voorwaarden toegepast mag worden) en dat de andere bedragen ook "gewoon" kloppen.

Veeg mij maar op, want de volgende bedragen zijn afgeschreven voor TV en internet in de afgelopen maanden 57, 65, 70, 62,67 en 60.
Voor mobiel (die apart wordt afgeschreven is er wel iedere maand na het 1e jaar 10,41 afgeschreven)

Overstappen: 1 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Geptrobeerd om over te stappen van KPN naar Delta. Na 1 dag was ik het al beu! Aan de deur gemaakte afspraken werden niet nagekomen! Bijna 2 weken bezig geweest om een bewijs van opzeggen te krijgen; dan zijn ze opeens niet thuis en onbereikbaar! Tekend voor Delta. Zal er NOOIT meer naar overstappen! Ik zeg niets over de producten, maar klanten zijn alleen maar 'facturen' die niets te zeggen hebben.😡

TOON ALLE 33 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Delta provider-review & ervaringen

3 november 2022 (laatste wijziging 28 maart 2024) door Suzanne

Samenvatting

Oorspronkelijk alleen beschikbaar in Zeeland, maar nu levert DELTA in steeds meer gebieden in Nederland. 

Gelukkig is het dan wel een goeie. Dat zie je voornamelijk terug in de internetsnelheid, die hoger ligt dan bij DSL-providers (internet via de telefoonlijn). Op dit moment is DELTA (samen met Odido) zelfs de snelste internet provider van Nederland! Beide providers leveren 8 Gb/s, oftewel 8.000 Mb/s.

Daarbij hanteren ze goede, concurrerende prijzen. Alleen betaal je wel snel meer, vooral als je het TV-aanbod wilt uitbreiden.

Dankzij een samenwerking met Ziggo kun je landelijk gebruikmaken van meer dan 2 miljoen wifi-hotspots. Dat is een onderscheidend voordeel, dat maar weinig andere providers hebben.

DELTA biedt ook mobiele abonnementen en energie. Vooral de combinatie met Mobiel levert je heel veel extra’s op, bijvoorbeeld korting of een extra zenderpakket.

Voor een relatief kleine aanbieder heeft DELTA een uitstekende klantenservice. Zo kun je rekenen op een gratis monteur, die alles voor je installeert. En nog een wifi-check doet ook.

Daarnaast zijn ze goed bereikbaar bij storingen en andere vragen. Zowel telefonisch, via social media als in hun verkooppunten verspreid over Nederland (vooral in Zeeland).

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat