prijsvergelijken

Caiway klanten reviews

Gemiddeld cijfer Caiway
  • Prijsvergelijken: 8,2
  • Klanten: 4,9
  • Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,9
Klantenservice
4,3
Installatie (monteur)
4,5
Kwaliteit
4,6
Prijs
4,6
Snelheid internet
5,6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,9
Klantenservice
4,3
Installatie (monteur)
4,5
Kwaliteit
4,6
Prijs
4,6
Snelheid internet
5,6
Gemiddeld cijfer Caiway
Prijsvergelijken: 8,2
Klanten: 4,9
Eindcijfer: 6,5/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
6
Functionaliteiten
9,5
Zenderaanbod
8
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,9
Klantenservice
4,3
Installatie (monteur)
4,5
Kwaliteit
4,6
Prijs
4,6
Snelheid internet
5,6
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
5,9
Klantenservice
4,3
Installatie (monteur)
4,5
Kwaliteit
4,6
Prijs
4,6
Snelheid internet
5,6
43 klant reviews Schrijf een review
Overstappen: 4 Kwaliteit: 5
Klantenservice: 4 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 5
Prijs: 6
Snelheid: 5

Na vele onjuiste aankondigingen eindelijk signaal op de glasvezel hier in Doesburg.
De toegestuurde apparatuur aangesloten met behulp van een handleiding die hier en daar op Google translate leek.
Geen resultaat. Na 2,5 uur bellen en steeds verbroken worden eindelijk iemand aan de lijn.
Na 40 min van alles geprobeerd te hebben bleek de door Caiway geleverde UTP-kabel kapot.
Om onduidelijke redenen waren er 2 geleverd evenals 2 "ontvangers".
Uiteindelijk een werkende combinatie gevonden. En toen:...
Geen Netflix mogelijk, hiervoor moest ik maar een Chromecast a €60 aanschaffen.
Bereik van WiFi zeer beperkt t.o.v. Ziggo modem.
Internetsnelheid wisselt enorm vam 450 to 40 Mbs !?
Ook zijn sommige TV-zenders wisselend wel en niet in HD.
Ik wilde hier vanaf maar dan moest er eerst een monteur komen .
Vlak voor hij kwam werden er 3 WiFi boosters geleverd.
De installatie daarvan ging mijn pet te boven.
Er dreigde een hoop software gedoe en als resultaat 5 apparaten i.p.v. 1 en toch nog steeds beroerde prestaties.
Ik wilde nog steeds opzeggen.
Na veel geduld aan de telefoon de toezegging dat mijn abonnement beëindigd zou worden.
Men zou mij een e-mail sturen ter bevestiging en met retourinstructies voor de apparatuur.
Ondertussen al 3 keer gebeld voor een tevredenheidsonderzoek!!!???
Men communiceert onderling niet en kijkt pas na aandringen in het dossier.
Een organisatie als los zand met medewerkers van verschillende bedrijfjes die niet altijd behoorlijk Nederlands beheersen en, nauwelijks luisteren!
Kortom: Caiway? NIET DOEN

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 4 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 1
Prijs: n.v.t.
Snelheid: 5

Gisterochtend waren er onderhoudswerkzaamheden aan glasvezel netwerk, daarna waren veel websites en apps niet meer bereikbaar. Kan geen NPO (studio sport, journaal, etc) meer kijken via de NPO app, geen krant meer lezen (NRC.nl). Wel via pre-paid mobiele verbinding, maar niet via internet-verbinding van Caiway. Bellen met Caiway leverde lange wachttijd en na tijdje verbroken verbinding op. De chatfunctie op de website werkte ook niet, maar dat kan komen door het instabiele internet.
Daarom maar alle windows-updates en beveiliginsupdates geïnstalleerd op mijn laptop, kost weer paar uur, en dat levert niks op. Aha, eind van de middag toch een helpdeskmedewerker te pakken. De arme jongen moest toegeven dat er een grote technische storing was waardoor meerdere klanten verschillende websites en apps niet meer konden gebruiken. De hoop is dat dit over een week is opgelost. Nee, ik kan geen schadevergoeding krijgen, dat kan pas na een week aangevraagd worden. Of ik verder nog ergens mee geholpen kan worden? Ja, wat dacht je van een degelijke en betrouwbare internetprovider! Ondertussen zie je op hun site het probleem nog steeds niet vermeld staan bij de actuele storingen.

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 2
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 1
Prijs: 2
Snelheid: 5

Door monopolypositie van Caiway wb glasvezel heb ik Caiway. In het verleden had ik al slechte ervaringen. Onbeschofte klantenservice en ellelange wachttijden aan de telefoon. Helaas is dit nog steeds zo; gemiddeld 17 tot 22 wachtenden voor je; onvriendelijke bejegening en, als je niet oppast verbreekt personeel de verbinding.
In 1 maand lig ik, elke keer na onderhoudswerkzaamheden, zo'n tot 2 weken van het internet af. Elke dag bel ik; moet ik hetzelfde kunstje doen met stekkers eruit trekken en resetten... hopeloos !
Om de medewerkers aan de lijn te houden; vraag eerst hun naam voordat je een gesprek in gaat. Het gebeurt ons meermalen (soms 2 keer 1 uur wachten en ineens wordt de verbinding verbroken.)
Klantvriendelijkheid kent dit bedrijf niet; vreselijk bijdehand; niveau badgast, heel naar. Niemand voelt ook maar enige verantwoordelijkheid om het probleem op te lossen.
Daarnaast is Caiway 1/4 duurder als andere providers. De problemen lossen niet op, echter medewerkers doen vreselijk moeilijk over een monteur sturen terwijl het verleden elke keer door een monteur via de centrale opgelost moest worden.
het vertrouwen in dit bedrijf is gereduceerd tot 0; daarom een andere provider benadert die sinds kort bij ons gaat leveren.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Nu al spijt... Bij het kopen van ons nieuwe huis was het mogelijk in te schrijven voor glasvezel wat in de daar op volgende maanden zou worden aangelegd. In eerste instantie zou er gepeild worden of er genoeg interesse was. Al snel was duideljk dat er huis aan huis zou worden aangesloten al dan niet door regels binnen de gemeente maar goed...
YAY glasvezel!! aangezien we eerst nog een paar maanden zouden verbouwen geen probleem dat we nog even geen internet hadden op dit adres we woonden er immers nog niet.

Dan aangekomen in het 4e kwartaal 2021 waar het internet zou worden opgeleverd begonnen ze eens in de straat aan te leggen... hmm zal wel eidne kwartaal worden.. contact opgenomen geen informatie beschikbaar, op internet kon ik meer lezen dan de medewerker aan de telefoon me kon vertellen... tja dan maar afwachten.

net voor kerst en de verhuizing voor de deur met corona en nog geen open scholen is wonen met 3 kids zonder internet niet handig dus nog maar een keer gebeld. De dame via de chat deed haar beste me te voorzien van antwoord toen ik een linkje kreeg waar ik antwoorden kon vinden en een telefoonnummer om te bellen zag ik de bui al hangen maar goed. Oplevering van het glasvezel netwerk (dus nog niet de aansluiting) blijkt juli 2022 te worden.

Caiway opnieuw gebeld, helaas kunnen we hier niets aan doen en tja... ja het is uw probleem. Gevraagd om het contract te annuleren en/of op te schorten moet immers iets gaan regelen. Alweer jammer dan... uw heeft een contract nu en zodra beschikbaar MOET u afnemen weer mijn probleem.

Ondertussen Ziggo gebeld want geen internet is geen optie met online lessen etc. hier een abo afgesloten dit loopt inmiddels maar hier zit ik natuurlijk een jaar vast (werkt ook prima dus.. ok).
Inmiddels al een 3x gebeld de eerste keer toen ik graag iemand wou spreken om mijn klacht te maken werd ik verwezen naar de website waar ik tot op dit moment geen klachten formulier heb gevonden. De medewerker kon me ook geen link of iets sturen, ik voelde me ook nog afgewimpeld. Paar dagen later nog een keer gebeld, deze vriendelijke medewerker gaf ook aan niet veel te kunnen doen maar wel begrip te hebben en hij kon wel een klacht deponeren namens mij dit samen met hem doorgenomen en ingestuurd. dit is nu alweer een maand geleden. tot op dit moment nog niets gehoord van Caiway.

Het mag duidelijk zijn dat het nu een principe kwestie word en ik absoluut van dit contract af wil en ook NOOIT meer een dienst van hen zal afnemen.

bij deze dan ook de waarschuwing bedenk je goed of je hier wel een contract wil afnemen. Het lijkt er hard op dat wanneer je een probleem hebt dit ook JOUW probleem is en ze ook absoluut geen interesse hebben om klanten tevreden te houden of deze te willen helpen.

Overstappen: 6 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 4 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 3
Prijs: 6
Snelheid: 4

Waardeloos maar helaas weinig keus in mijn wijk.
WiFi ligt er constant uit.
Waardoor interactieve tv, thuiswerken hopeloos is.
Ik hoop dat er snel wat nieuwe aanbieders in Rhoon komen zodat ik kan overstappen.

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

Erg slechte opnames , je neemt een programma op , maar word veel van programma ervoor opgenomen,daarna programma die je wil zien en die is niet volledig opgenomen!!!

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 1

Duur glasvezel abonnement met een wifi modem die zowel in bereik als in snelheid zeer beperkt is waardoor beloftes nooit waargemaakt kunnen worden. Onmogelijke klantenservice die nooit bereikbaar is en een website na inloggen waar niks te vinden is behalve door linken naar andere pagina's waar de antwoorden alsnog niet staan.

De enige reden dat ik uitkwam bij Caiway is het monopolie positie die ze hadden. Gelukkig is er inmiddels een glasvezel concurrent dus ik ben gelukkig overgestapt.

Behoed jezelf deze nare ervaring en neem als je die mogelijkheid hebt een andere aanbieder.

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 9
Klantenservice: 9 Prijs: 8
Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 9
Prijs: 8
Snelheid: 10

enkele maanden terug had ik problemen met wifi. Ik werd goed en serieus geholpen en kreeg een nieuwe router. Problemen bleven, er kwam gratis een monteur op bezoek en toen bleek dat ikzelf het probleem had veroorzaakt (router stond onder metalen beugel, ik had een soort van kooi van farady gecreeerd). Probleem opgelost en ik heb supersnel internet.
Nu heb ik een smarttv en het installeren van de zenders ging niet goed. Via messenger (ik moest lang wachten, maar als er allemaal klanten zijn zoals ik snap ik waarom) heeft de meneer me heel geduldig geholpen. Inloggen op de caiway-app ging niet goed. Blijkbaar had ik na bevestigen nieuw wachtwoord op het slotje moeten drukken, vertelde hij me. Niets dan lof!!!!!!!

Overstappen: 9 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 9 Prijs: 8
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 8
Snelheid: 10

Ruim een jaar geleden aangesloten op glasvezel in het buitengebied en Caiway als provider genomen.

Van een 1Mbps naar 250 Mbps gegaan! Natuurlijk een wereld van verschil, maar wel een hele verademing. Net voor de lockdown van maart 2020 aangesloten en hierdoor het gehele jaar probleemloos kunnen thuiswerken. Zachtjes aan overweeg ik om nu nóg sneller te gaan :).

Televisie kijken via de Interactieve TV-app of de ontvanger bevalt erg goed. Het beeld is scherper dan dat ik had met de schotel. De mogelijkheden tot pauzeren en terugspoelen zijn erg fijn. Weliswaar is een storinkje in het TV beeld wel eens voorgevallen, maar dat is niet noemenswaardig.

Voor de wifi gebruik ik een eigen netwerk met extra aansluitpunten om overal in huis en tuin de snelheid te kunnen halen. Hiervoor werkte dit ook al met KPN, maar nu is de snelheid fors beter. In acties zie ik dat er mogelijkheden rondom een Mesh-netwerk ook geboden worden. Voor wie de wifi nog niet zelf geregeld heeft, is dit zeker een aanrader.

Overstappen: 6 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 9
Prijs: 6
Snelheid: 10

Zijn in september 2020 hierheen verhuisd. Er lag al een glasvezelkabel van Caiway en zij zijn ook de enige die hier in het buitengebied glasvezel abonnementen leveren. Aanmelding ging een beetje stroef. Extra kastje was niet geleverd, maar werd na telefonisch contact snel geleverd. Wij hebben alleen TV en Internet via Caiway. In al die maanden hebben wij 2x een korte storing gehad met de TV verbinding, waarvan 1 landelijk. Internet is razendsnel Download mbps is gemiddeld 220 en upload mbps 300. Vind het abonnement wel aan de prijzig kant en ook dat wij aan netbeheerder nog steeds een maandelijkse bijdrage moeten betalen, omdat men toen de glasvezel hier heeft aangelegd.

Overstappen: 1 Kwaliteit: n.v.t.
Klantenservice: 1 Prijs: n.v.t.
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: n.v.t.
Prijs: n.v.t.
Snelheid: n.v.t.

Vanwege een nieuwe vakantiewoning in Wierden getracht om als nieuwe klant telefonisch een contract met Caiway contact op te stellen. De automatische telefoonbeantwoorder gaf aan dat vanwege het Conona-virus geen telefonisch helpdesk beschikbaar was en dat ik een mail moest sturen, 'die dan zo goed mogelijk beantwoord zou worden'. Dus, nette mail geschreven en uitbreid aangegeven dat het om een aansluiting van een collectief abonnement ging op een bungalowpark. Het antwoord kwam een uur later. De aanhef zei genoeg, : Beste heer mevrouw.. "U kunt diensten aanvragen middels het formulier in de bijlage. Punt.
Daarbij was een bijlage gevoegd van een folder van Caiway, waarvan deze bij het printen 3 pagina's van de folder op één A4'tje geprint wordt, dus het invulformulier is niet te gebruiken.
Mijn belangrijkste klacht is, dat er totaal niet is ingegaan op vragen mijn mail en vooral, dat het niet om een standaard abonnement ging, maar dat het deel uit moest maken van een collectief abonnement. Daarnaast is ook niet ingegaan op een paar specifieke (technische) vragen die ik in de mail gesteld heb.
Kortom... volkomen onpersoonlijk en puur verwezen naar het invullen van een algemeen aanvraagformulier, waarin een collectief abonnement overigens niet wordt genoemd.
Nu een mail teruggestuurd met mijn verwondering op deze wijze van reageren. Ben benieuwd naar hun reactie...

Overstappen: 6 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 6
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 6
Prijs: 6
Snelheid: 6

heeb nog nooit zoiets slechts meegemaakt kastje ging kapot kan gebeuren zou een nieuwe opgestuurd maar 3 x gebeld was opgestuurd.niet dus de vierde keer kwamen ze er achter dat datniet gebeurd was 24 APRIL ging het kastje stuk toen eindelijk mijn nieuwe kastje kwam deed die het niet weer bellen weer wachten eerst werd het 2 dagen toen weer 3 en toenopeens moest ik weer 5 dagen wachten en ja hoor eindelijk moest hij het doen maar nee hoor weer gebeld moet nu weer 5 dagen wachten het is nu al 4 juni SCHANDALIGE BEHANDELING dit is dus SERVICE van 24 april tot 4 juni en ik heb nog steeds geen tv

wie weet een oplossing

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 3
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 3

Ik heb nu bijna een jaar glasvezel van Caiway. Dat is goed nieuws want ik kan bijna overstappen. Zoals hier al ruimschoots te lezen is, het de beloofde snelheden worden niet gehaald, de klanten service is onbereikbaar en komt afspraken niet na en het bestaansrecht van de onderneming is zijn monopoly positie die het in sommige gebieden heeft. Gelukkig heeft het kpn netwerk hier inmiddels ook glasvezel uitgerold waardoor er wat te kiezen is.

Voor mij geld geen Caiway monopoly = geen Caiway

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 4

Ik heb maar 1 woord. WAARDELOOS. Problemen worden niet opgelost. Ongeveer 120 keer gebeld in 2 maanden. Nog steeds niet opgelost.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Wij hebben in ieder geval géén slimme keuze gemaakt om voor Caiway te kiezen. Schandalig langzaam internet waar niets aan gedaan wordt. Klantenservice helpt niet, klacht ingediend; geen reactie. Klacht ingediend omdat we niets op vorige klacht hebben gehoord en wat denk je!? Nog altijd geen reactie!! Ondertussen willen ze wel de prijs van het abonnement verhogen. Zeer ontevreden over de slechte service En levering.

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: n.v.t.
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: n.v.t.

Extremely pathetic customer service response time. I ordered package received it late than the glazzvezel had problem. So made appointment with technical person to fix but no body showed up on the date. So I send package back and request to cancel. Now they are sending me monthly facture for monthly payment. trying to reach them on call, FB and WhatsApp. Their response time is pathetic

Overstappen: 7 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 7 Prijs: 3
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 4
Prijs: 3
Snelheid: 6

Waardeloze provider. Als je weinig en soms nooit tv wilt kijken dan moet je hier zijn. Staan zo vaak in storing dat het elke avond weer spannend is of je kunt kijken.

Ook de radio doet het niet als er de storing is, dus erg doods in huis regelmatig.

Advies, ga naar een ander en sla deze provider over als je er een aan t zoeken bent.

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 3 Prijs: 3
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 1
Prijs: 3
Snelheid: 5

Caiway is zo slecht dat ik niet begrijp dat dit bedrijf nog bestaansrecht heeft..

Ik ga er geen woorden aan besteden want die zijn er gewoonweg niet als je met dit bedrijf in

In zee gaat.

Trap er niet in, je krijg spijt als je hier geld aan gaat besteden, lees de andere reviews maar

Die zeggen meer dan genoeg.. DOE HET NIET....

Overstappen: 6 Kwaliteit: 2
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 2
Prijs: 6
Snelheid: 6

Dramatisch SLECHT bedrijf! Aan de lopende band storingen en niet te bereiken diensten/ klantenservice. Tv ligt er meer uit dan dat het werkt. WiFi is belabberd. Enorm gefrustreerd omdat we een contract afgesloten hebben waar we niet zomaar onderuit kunnen. Klantenservice bellen om dit te bespreken? Moet je wél even geduld hebben want er zijn nog 82 wachtenden voor u! Letterlijk. Via WhatsApp wordt niet of een paar dagen later eindelijk eens gereageerd. NIET aan deze provider beginnen!!!!!!

Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 3
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 3
Snelheid: 1

Internet valt al weken uit zodra er meerdere apparaten zijn aangesloten. Thuis werken niet mogelijk. Worden van het kastje naar de muur gestuurd. Verkeerde kabels ontvangen na 2x beloofd te hebben deze op te sturen. Steeds beloven ze ons de volgende keer een monteur te sturen, en wanneer we hierna bellen moeten we toch weer iets proberen voordat dit mogelijk is. Mijn vriend kan na bijna 4 weken ellende zijn baan kwijtraken. De laatste medewerker gedroeg zich echt asociaal, zo schandalig hoe men hier te werk gaat. Het gaat wel om onze banen!!

Overstappen: 5 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 5 Prijs: 5
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 6
Prijs: 5
Snelheid: 7

Ik heb sinds aug 2019 nieuwe kastjes voor glasvezel ontvangen van caiway en sinds die tijd geen ondertiteling en teletekst meer ik word hier heel erg kwaad over ze beloven van alles maar er komt niets uit de toverdoos Caiway is te groot geworden.

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Apparatuur die ze leveren is echt slecht. Na 10 meter ben je de wifi verbinding kwijt. Ook met vol wifi bereik valt het internet om de haverklap weg!

Bespaar je de energie en ergernissen en kies voor een andere provider als je de mogelijkheid hebt.

Overstappen: 8 Kwaliteit: 4
Klantenservice: 7 Prijs: 5
Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 4
Prijs: 5
Snelheid: 6

Sinds een half jaar klant bij Caiway. (gemeente Heumen). Erg ontevreden. Deze provider is de enige die glas vezel aanbiedt in mijn gemeente, dus ik heb geen keuze. Het aansluiten ging prima, maar daarna bijna wekelijks problemen. Tot 2 keer toe geen tv (totaal 2 weken) en bijna wekelijks internet storingen. Ik zal het niemand aanraden. De klantenservice is daarbij uitermate slecht. Telefonisch lange wachttijden en in de chat stopt de communicatie vaak. Zelfs het declaratie menu voor gemiste dienst verlening werkt niet op de site...

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 4

Overgestapt ivm aanleg nieuwe glasvezel. Spijt van als haren op mijn hoofd. Oude glasvezel had veel beter en sneller Wi-Fi. Nu moet alles bekabeld anders geen bereik. Nooit problemen met abonnement oude aanbieder. Via whats app klachten doorgegeven maar elke medewerker die reageert vergeet terug te lezen en vraagt steeds weer wat mijn probleem is. Administratie is een rommeltje want men beloofd gratis te installeren en dan toch nog bedrag op factuur. Moet je er weer achteraan en lang in de wacht hangen. Met Caiway gaat letterlijk alles fout. 1 jaar uitzitten en dan heel snel wisselen van aanbieder.

Overstappen: 6 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 1 Prijs: 2
Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 3
Prijs: 2
Snelheid: 1

Nog nooit zo een verschrikkelijk bedrijf meegemaakt. Heb een mobiel abonnement omdat ik verplicht caiway dien af te nemen op mijn adres. Keurig netjes de facturen betaald. Wordt ik opeens uit het niets geblokkeerd. Ben nu twee weken verder en kan nog steeds niet bellen. Ik heb nu met Brain, Mike, Amjad en Pepijn via de verschrikkelijke trage reacties via de app gesproken. Geven geen uniforme antwoord. Ik moet maar geduld hebben, want ze hebben een melding aangemaakt voor de financiële afdeling dat is nu 2 weken geleden. Dit is het meest schandalige wat ik ooit heb meegemaakt. Ik ben ernstig ziek en heb 24/7 toegang nodig tot mijn mobiel om te kunnen bellen. Caiway is hiervan op de hoogte en toch reageren ze niet. De servicemedewerker zijn incompetent en niet klantgericht. Nee, ik moet blij zijn dat ik klant mag zijn bij Caiway. Dat is standaard het antwoord wat ze geven. Inmiddels contact opgenomen met een jurist en heel de app wisseling laten lezen. Ik heb ze tot vandaag 1600 uur gegeven hoor ik dan niets dan ben ik genoodzaakt om het abonnement op te zeggen en een nieuwe abonnement af te sluiten met mijn oude provider. Echt dit is misselijkmakend en geen empathisch vermogen. Triest en nog eens triest. Wat een amateuristisch zooitje. Bezoek adres Caiway shop staat op hun site dat die in de hoogstraat zit in Schiedam. Ben daar zaterdag langs geweest. Te gek voor woorden die shop bestaat niets eens meer op deze locatie. Dit kan toch echt niet, is er niemand van het bedrijf die de site up to date houdt. Dit zegt voor mij meer dan genoeg. Alle communicatie verloopt via de app, maar ze reageren pas ruim 1 dag later. Dit kan toch niet anno 2020!

Overstappen: 4 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 1 Prijs: 3
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 3
Snelheid: 7

Beste potentiële klant,

Trap niet in de verkooppraatjes van Caiway! Dit is de meest incompetente onderneming die ik heb meegemaakt. Ze maken TOTAAL niet waar wat ze beloven. Op de Facebook pagina wordt je geblokkeerd als je een negatieve recensie schrijft, bij de Webcare van Caiway hetzelfde. Caiways wil is wet. Wil je niet het achterlijke stappenplan van Caiway volgen dan helpen ze je niet. Interactieve TV van Caiway is een grote ramp. Leveren een interactief kastje die je bij Ali Express kan kopen voor $ 22 incl verzending. Kastje heeft geen zoekfunctie dus wil je wat opnemen dan moet je weten op welke datum, tijdstip en op welke zender een programma wordt uitgezonden! Je reinste onkunde. Tevens loopt het kastje 20-30 seconden achter op de COAX kabel. Als er een doelpunt wordt gescoord, hoor je je buren (hebben KPN) al juichen voordat er bij jou een doelpunt valt. Caiway heeft alle apparatuur inclusief kabels geleverd. Als het kastje van de interactieve TV niet werkt vraagt Caiway je om en de HDMI en de UTP kabel te vervangen. Maar die kabels heeft Caiway zelf geleverd????????

Bij de Webcare van Caiway werken de meest stompzinnige figuren. Zijn brutaal en reageren niet adequaat. Wanneer je de Gestapo bevelen van deze onrendabelen niet opvolgt, helpen ze je niet meer. Caiway heeft mij veel verloren uren gekost maar vooral ergernis en irritatie.
Dus..... trap er niet in. Caiway is een hel!

Overstappen: 8 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 8 Prijs: 7
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 7
Snelheid: 10

Al bijna 20 jaar klant van Caiway. Eerst enkel kabel TV + bellen, later ook internet via kabel en bij de uitrol van glasvezel in 2015 direct hierop overgestapt (wat vlekkeloos is verlopen, wel zelf (WiFi-)modem kopen, maar vind ik persoonlijk alleen maar een voordeel want dan kan je voor een betere kwaliteit modem kiezen die je maar 1x voor tig jaar hoeft aan te schaffen i.p.v. huren van de provider).
Sinds de overgang naar glasvezel 1x in het begin een storing gehad, helaas op een vrijdagavond en toen geconstateerd dat de storingsdienst van Caiway enkel tijdens kantooruren bereikbaar is. Maandag gesproken en dinsdag stond er een monteur voor de deur, die kwam heel snel tot de conclusie dat de oorzaak buiten mijn woning lag en na een uurtje had hij het euvel gevonden (een geknakte glasvezel-kabel in de patchkast buiten). Kreeg netjes een foto'tje met uitleg van de oorzaak gemaild en de geknakte kabel is direct vervangen.
Daarna nooit meer problemen ondervonden en zeer tevreden over de supersnelle up- en downloadsnelheden via glas, welke ieder jaar nog verder verhoogd worden (wel samen met een prijsstijging uiteraard..). Was ingestapt met 100Mb up/down en zit inmiddels al op 350Mb up/down! Haal deze snelheid ook echt en continu. I.v.m. Ziggo wat karige TV-diensten, maar moet eerlijk zeggen dat ik die zelf niet mis (kijk toch nauwelijks "normale" TV zenders, bijna alles gaat via internet hier).
Enige extra TV dienst welke hier regelmatig wordt gebruikt is TV kijken op een tablet en dat werkt prima.
Zelfs als ik de keus zou hebben (heb ik niet) om naar Ziggo over te stappen zou ik het alsnog niet doen; heb niks te klagen en zou het glasvezel-internet niet meer willen ruilen.

Overstappen: 9 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 6
Snelheid: 1

Bij Caiway is de klant niet bepaald koning. Ze zijn als een vis die in een boom probeert te klimmen: totaal niet capabel. Een e-mail goed versturen is al te moeilijk voor ze. En dan heb je het nog niet eens over de continue storingen. En ze zijn schreeuwend duur. Mijn advies: niet aan beginnen.

Overstappen: 6 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 4 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 8
Prijs: 6
Snelheid: 9

Als het werkt is Caiway prima, stabiele verbinding, snelle verbinden zelfs bij het kleinste pakket (75/100mbps)
Maar als er een probleem is.... dan duurt het (zoals momenteel bij mij) al ruim 1,5 week...
Klanten service kan niks want tja "het gaat om een extern bedrijf wat het op moet lossen"

Overstappen: 9 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 9 Prijs: 5
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 5
Snelheid: 10

De snelheid 150mb/s is wat laag voor deze prijs vergeleken met de concurrentie. Verder nooit problemen. Eigen router gekocht, en het is prettig dat dit kan bij deze provider.
De 150 mb/s haal ik altijd wel, ooit één keer een storing gehad in ruim 1 jaar.

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Zodra er een andere provider beschikbaar komt die glasvezel levert, stap ik over.
Gratis monteur-niet voor vaste klanten die overstappen op glasvezel
Tv kijken via de app- niet voor vaste klanten. Alleen wanneer je overstapt op een ander pakket.
Overgestapt op glasvezel maar met opgenomen programma's en uitzending terugkijken, hapert het beeld regelmatig. Caiway trekt zn handen ervan af en i moet zelf maar monteur regelen want aan hun ligt het niet.
Snelheid is niet verbetert met het gebruik van glasvezel.
Boven in de slaapkamer slecht bereik en moet ik maar een versterker plaatsen.
Tv-gids is zeer onduidelijk net als het selecteren van opgenomen programma's. Kleine letters en heel slect te zien wat je selecteert.
De zelf te betalen monteur rekent per 15 minuten af. Voor 17 minuten werk dus ook 2x15 minuten rekenen.

Overstappen: 10 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 3 Prijs: 7
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 3
Prijs: 7
Snelheid: 6

WiFi valt steeds weg en komt dan na een paar seconden weer terug ben er zelf geen held in maar moet de zelf de modem updaten gedaan daar ligt het niet aan en moet vervolgens zelf een kabel regellen en een pc om deze via de kabel aan te sluiten en een tijd aan te sluiten en dan een log te laten maken dat hij pingt. A. ik heb het niet in huis B. hoe de @#$@ moet ik dat doen en ze willen niemand sturen tot dit gedaan is

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 7
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 7
Snelheid: 10

Gewoon een no bullshit service
In het verleden klant geweest van Ziggo - doen we nooit niet meer
In het verleden klant geweest bij tele2 - nooit geen problemen mee gehad , als ze een hogere snelheid konden bieden waren we waarschijnlijk nog klant geweest

nee eerlijk , CAiWAY is zeer goed voor ons en zijn tevreden

Overstappen: 10 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 10 Prijs: 8
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 8
Snelheid: 9

Ben wel blij mee.
Internet snel en stabiel ( glasvezel)
Weinig extra snoeren :)
Wel een wifi router kopen maar die kun
je dus houden bij evt. overstap elders.

Ben na 4 maand altijd nog tevreden.

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 5 Prijs: 1
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Echt een drama, elke zondag zitten wij hier zonder internet. Er zijn geen andere providers aanwezig dus helaas moeten wij met dit leven. Elke week is er wel een 'storing' en elk weekend is er heel slecht internet tot zelfs bijna geen internet (terwijl dit 'een van de snelste' paketten is). Ik kan niet wachten tot er een nieuwe provider beschikbaar is in deze omgeving.

Overstappen: 8 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 8 Prijs: 8
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 8
Snelheid: 9

Ziens ik weer terug bent bij caiway heb ik niets te klagen
service in Naaldwijk is uitstekend
dus ik ben een tevreden klant

Overstappen: 7 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 4
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 6
Prijs: 4
Snelheid: 5

CAIWAY is vrij duur in mijn ogen. Telefonisch kun je lang in de wacht staan. Je krijgt niet altijd deskundig advies bij problemen. Laatst gaven ze Microsoft de schuld dat ik geen mail meer kan verzenden terwijl ik zag dat door mij n te groot bestand werd verstuurd waardoor de boel vast liep. Nu na 3 maanden is het nog steeds niet opgelost. Heb nu ander email adres aangemaakt onder Google.

Overstappen: 7 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 5
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 5
Snelheid: 8

Sins glasvezelnet is geïnstalleerd sterk verbeterd
De prijs is tov andere providers aan de hoge kant

Overstappen: 8 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 8 Prijs: 8
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 10
Prijs: 8
Snelheid: 9

Hendrik-Ido-Ambacht kreeg glas en toen ben ik overgestapt. Installatie was eenvoudig, alleen de bekabeling naar de TV ontvanger vanaf de meterkast heb ik laten aanleggen. Vanaf de eerste dag krijgen we de beloofde snelheid met sporadisch een lagere snelheid en de verwachte kwaliteit. Ik heb 2x een korte onderbreking van signaal gehad in 2 jaar tijd wat altijd vervelend is maar feitelijk niet noemenswaardig.

De klantenservice bij normale vragen is prima. Een negatieve ervaring was een storing in de kabeltelevisie (voor het glastijdperk dus) die zich alleen op zondagochtend openbaarde. De melding van klantenservice was dat er op een doordeweekse dag een monteur zou komen en als die niets vond moest ik voorrijkosten betalen. Via social media hulp gevraagd en toen is de storing magisch opgelost. Dit is overigens de enige negatieve ervaring.

Jacques Grossouw

Overstappen: 6 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 6
Snelheid: 8

word altijd goed geholpen als er een probleem is laats was de afstand bediening van de entone kapot ,
gebeld en kreeg gelijk een nieuwe,kwam goed uit want oude was een beetje een friemel ding
verder weinig te klagen

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 9
Snelheid: 10 Overstap: 6
Klantenservice: 9 Eindcijfer: 9
Installatie: 9
Overstap: 6
Eindcijfer: 9

zeer betrouwbaar goede prijs /kwaliteitsverhouding en goede service, beveel ik ze wel aan want de kwaliteit van het internet is fantastiche.
enigste minpunt vind ik zijn weekends niet berijkbaar.

Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 7
Snelheid: 6 Overstap: 7
Klantenservice: 7 Eindcijfer: 6
Installatie: 7
Overstap: 7
Eindcijfer: 6

Mijn zoon heeft alles in huis geïnstalleerd. Helaas ervaar ik met regelmaat storing en heb ik geen goede internetverbinding. Dit betekent dat ik al herhaaldelijk zonder heb gezeten, waardeloos. Ik zou wel willen overstappen, maar durf de stap niet zo goed te zetten. Mijn oudste zoon die technisch is aangelegd woont helemaal in Zeeland en houdt alles zo goed mogelijk aan de praat, als hij langskomt. Klantenservice staat je wel vriendelijk te woord aan de telefoon.

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 9
Snelheid: 10 Overstap: 8
Klantenservice: 8 Eindcijfer: 9
Installatie: 9
Overstap: 8
Eindcijfer: 9

Wij zitten sinds dat we verhuisd zijn (2010) bij caiway, omdat er niks anders in het dorp aan provider was. In het begin wat problemen gehad met storingen van alle diensten. Maar netjes schadeloos gesteld door de klantenservice. In mindering op de volgende rekening gebracht. Nadat glasvezel was aangelegd (2015) bij ons, meteen een glasvezel alles in 1 pakket genomen. Netjes geinstalleerd en de monteur ging niet weg voor alles naar behoren functioneerde. Tot op vandaag blij met het zenderaanbod, de supersnelle internetverbinding, de perfect werkende router en bij vragen de vriendelijke klantenservice.

Laat hier een review achter
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Schrijf een review!
Schrijf een review!
Bedankt voor uw reactie
Wij controleren het bericht.
Terug naar vergelijking
Start de chat