prijsvergelijken

Caiway klanten reviews

Gemiddeld cijfer Caiway
  • Prijsvergelijken: 7,2
  • Klanten: 6,0
  • Eindcijfer: 6,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
7,6
Klantenservice
5,4
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
6,2
Prijs
5,2
Snelheid internet
6,4
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
7,6
Klantenservice
5,4
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
6,2
Prijs
5,2
Snelheid internet
6,4
Gemiddeld cijfer Caiway
Prijsvergelijken: 7,2
Klanten: 6,0
Eindcijfer: 6,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
7,6
Klantenservice
5,4
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
6,2
Prijs
5,2
Snelheid internet
6,4
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
7,6
Klantenservice
5,4
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
6,2
Prijs
5,2
Snelheid internet
6,4
22 klant reviews Schrijf een review

22 mei 2020 14:03

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 4

Overgestapt ivm aanleg nieuwe glasvezel. Spijt van als haren op mijn hoofd. Oude glasvezel had veel beter en sneller Wi-Fi. Nu moet alles bekabeld anders geen bereik. Nooit problemen met abonnement oude aanbieder. Via whats app klachten doorgegeven maar elke medewerker die reageert vergeet terug te lezen en vraagt steeds weer wat mijn probleem is. Administratie is een rommeltje want men beloofd gratis te installeren en dan toch nog bedrag op factuur. Moet je er weer achteraan en lang in de wacht hangen. Met Caiway gaat letterlijk alles fout. 1 jaar uitzitten en dan heel snel wisselen van aanbieder.

11 mei 2020 11:15

Overstappen: 6 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 1 Prijs: 2
Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 3
Prijs: 2
Snelheid: 1

Nog nooit zo een verschrikkelijk bedrijf meegemaakt. Heb een mobiel abonnement omdat ik verplicht caiway dien af te nemen op mijn adres. Keurig netjes de facturen betaald. Wordt ik opeens uit het niets geblokkeerd. Ben nu twee weken verder en kan nog steeds niet bellen. Ik heb nu met Brain, Mike, Amjad en Pepijn via de verschrikkelijke trage reacties via de app gesproken. Geven geen uniforme antwoord. Ik moet maar geduld hebben, want ze hebben een melding aangemaakt voor de financiële afdeling dat is nu 2 weken geleden. Dit is het meest schandalige wat ik ooit heb meegemaakt. Ik ben ernstig ziek en heb 24/7 toegang nodig tot mijn mobiel om te kunnen bellen. Caiway is hiervan op de hoogte en toch reageren ze niet. De servicemedewerker zijn incompetent en niet klantgericht. Nee, ik moet blij zijn dat ik klant mag zijn bij Caiway. Dat is standaard het antwoord wat ze geven. Inmiddels contact opgenomen met een jurist en heel de app wisseling laten lezen. Ik heb ze tot vandaag 1600 uur gegeven hoor ik dan niets dan ben ik genoodzaakt om het abonnement op te zeggen en een nieuwe abonnement af te sluiten met mijn oude provider. Echt dit is misselijkmakend en geen empathisch vermogen. Triest en nog eens triest. Wat een amateuristisch zooitje. Bezoek adres Caiway shop staat op hun site dat die in de hoogstraat zit in Schiedam. Ben daar zaterdag langs geweest. Te gek voor woorden die shop bestaat niets eens meer op deze locatie. Dit kan toch echt niet, is er niemand van het bedrijf die de site up to date houdt. Dit zegt voor mij meer dan genoeg. Alle communicatie verloopt via de app, maar ze reageren pas ruim 1 dag later. Dit kan toch niet anno 2020!

18 maart 2020 16:28

Overstappen: 4 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 1 Prijs: 3
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 3
Snelheid: 7

Beste potentiële klant,

Trap niet in de verkooppraatjes van Caiway! Dit is de meest incompetente onderneming die ik heb meegemaakt. Ze maken TOTAAL niet waar wat ze beloven. Op de Facebook pagina wordt je geblokkeerd als je een negatieve recensie schrijft, bij de Webcare van Caiway hetzelfde. Caiways wil is wet. Wil je niet het achterlijke stappenplan van Caiway volgen dan helpen ze je niet. Interactieve TV van Caiway is een grote ramp. Leveren een interactief kastje die je bij Ali Express kan kopen voor $ 22 incl verzending. Kastje heeft geen zoekfunctie dus wil je wat opnemen dan moet je weten op welke datum, tijdstip en op welke zender een programma wordt uitgezonden! Je reinste onkunde. Tevens loopt het kastje 20-30 seconden achter op de COAX kabel. Als er een doelpunt wordt gescoord, hoor je je buren (hebben KPN) al juichen voordat er bij jou een doelpunt valt. Caiway heeft alle apparatuur inclusief kabels geleverd. Als het kastje van de interactieve TV niet werkt vraagt Caiway je om en de HDMI en de UTP kabel te vervangen. Maar die kabels heeft Caiway zelf geleverd????????

Bij de Webcare van Caiway werken de meest stompzinnige figuren. Zijn brutaal en reageren niet adequaat. Wanneer je de Gestapo bevelen van deze onrendabelen niet opvolgt, helpen ze je niet meer. Caiway heeft mij veel verloren uren gekost maar vooral ergernis en irritatie.
Dus..... trap er niet in. Caiway is een hel!

6 februari 2020 22:31

Overstappen: 8 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 8 Prijs: 7
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 7
Snelheid: 10

Al bijna 20 jaar klant van Caiway. Eerst enkel kabel TV + bellen, later ook internet via kabel en bij de uitrol van glasvezel in 2015 direct hierop overgestapt (wat vlekkeloos is verlopen, wel zelf (WiFi-)modem kopen, maar vind ik persoonlijk alleen maar een voordeel want dan kan je voor een betere kwaliteit modem kiezen die je maar 1x voor tig jaar hoeft aan te schaffen i.p.v. huren van de provider).
Sinds de overgang naar glasvezel 1x in het begin een storing gehad, helaas op een vrijdagavond en toen geconstateerd dat de storingsdienst van Caiway enkel tijdens kantooruren bereikbaar is. Maandag gesproken en dinsdag stond er een monteur voor de deur, die kwam heel snel tot de conclusie dat de oorzaak buiten mijn woning lag en na een uurtje had hij het euvel gevonden (een geknakte glasvezel-kabel in de patchkast buiten). Kreeg netjes een foto'tje met uitleg van de oorzaak gemaild en de geknakte kabel is direct vervangen.
Daarna nooit meer problemen ondervonden en zeer tevreden over de supersnelle up- en downloadsnelheden via glas, welke ieder jaar nog verder verhoogd worden (wel samen met een prijsstijging uiteraard..). Was ingestapt met 100Mb up/down en zit inmiddels al op 350Mb up/down! Haal deze snelheid ook echt en continu. I.v.m. Ziggo wat karige TV-diensten, maar moet eerlijk zeggen dat ik die zelf niet mis (kijk toch nauwelijks "normale" TV zenders, bijna alles gaat via internet hier).
Enige extra TV dienst welke hier regelmatig wordt gebruikt is TV kijken op een tablet en dat werkt prima.
Zelfs als ik de keus zou hebben (heb ik niet) om naar Ziggo over te stappen zou ik het alsnog niet doen; heb niks te klagen en zou het glasvezel-internet niet meer willen ruilen.

7 december 2019 13:56

Overstappen: 9 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 6
Installatie (monteur): 2 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 6
Snelheid: 1

Bij Caiway is de klant niet bepaald koning. Ze zijn als een vis die in een boom probeert te klimmen: totaal niet capabel. Een e-mail goed versturen is al te moeilijk voor ze. En dan heb je het nog niet eens over de continue storingen. En ze zijn schreeuwend duur. Mijn advies: niet aan beginnen.

22 november 2019 08:42

Overstappen: 6 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 4 Prijs: 6
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 8
Prijs: 6
Snelheid: 9

Als het werkt is Caiway prima, stabiele verbinding, snelle verbinden zelfs bij het kleinste pakket (75/100mbps)
Maar als er een probleem is.... dan duurt het (zoals momenteel bij mij) al ruim 1,5 week...
Klanten service kan niks want tja "het gaat om een extern bedrijf wat het op moet lossen"

18 november 2019 14:59

Overstappen: 9 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 9 Prijs: 5
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 5
Snelheid: 10

De snelheid 150mb/s is wat laag voor deze prijs vergeleken met de concurrentie. Verder nooit problemen. Eigen router gekocht, en het is prettig dat dit kan bij deze provider.
De 150 mb/s haal ik altijd wel, ooit één keer een storing gehad in ruim 1 jaar.

1 september 2019 06:43

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 1
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Zodra er een andere provider beschikbaar komt die glasvezel levert, stap ik over.
Gratis monteur-niet voor vaste klanten die overstappen op glasvezel
Tv kijken via de app- niet voor vaste klanten. Alleen wanneer je overstapt op een ander pakket.
Overgestapt op glasvezel maar met opgenomen programma's en uitzending terugkijken, hapert het beeld regelmatig. Caiway trekt zn handen ervan af en i moet zelf maar monteur regelen want aan hun ligt het niet.
Snelheid is niet verbetert met het gebruik van glasvezel.
Boven in de slaapkamer slecht bereik en moet ik maar een versterker plaatsen.
Tv-gids is zeer onduidelijk net als het selecteren van opgenomen programma's. Kleine letters en heel slect te zien wat je selecteert.
De zelf te betalen monteur rekent per 15 minuten af. Voor 17 minuten werk dus ook 2x15 minuten rekenen.

9 juli 2019 12:26

Overstappen: 10 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 3 Prijs: 7
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 6
Kwaliteit: 3
Prijs: 7
Snelheid: 6

WiFi valt steeds weg en komt dan na een paar seconden weer terug ben er zelf geen held in maar moet de zelf de modem updaten gedaan daar ligt het niet aan en moet vervolgens zelf een kabel regellen en een pc om deze via de kabel aan te sluiten en een tijd aan te sluiten en dan een log te laten maken dat hij pingt. A. ik heb het niet in huis B. hoe de @#$@ moet ik dat doen en ze willen niemand sturen tot dit gedaan is

26 september 2018 22:48

Overstappen: 10 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 10 Prijs: 7
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 10
Kwaliteit: 10
Prijs: 7
Snelheid: 10

Gewoon een no bullshit service
In het verleden klant geweest van Ziggo - doen we nooit niet meer
In het verleden klant geweest bij tele2 - nooit geen problemen mee gehad , als ze een hogere snelheid konden bieden waren we waarschijnlijk nog klant geweest

nee eerlijk , CAiWAY is zeer goed voor ons en zijn tevreden

9 augustus 2018 18:58

Overstappen: 10 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 10 Prijs: 8
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 8
Snelheid: 9

Ben wel blij mee.
Internet snel en stabiel ( glasvezel)
Weinig extra snoeren :)
Wel een wifi router kopen maar die kun
je dus houden bij evt. overstap elders.

Ben na 4 maand altijd nog tevreden.

9 juni 2018 17:10

Overstappen: 6 Kwaliteit: 1
Klantenservice: 5 Prijs: 1
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 1
Prijs: 1
Snelheid: 1

Echt een drama, elke zondag zitten wij hier zonder internet. Er zijn geen andere providers aanwezig dus helaas moeten wij met dit leven. Elke week is er wel een 'storing' en elk weekend is er heel slecht internet tot zelfs bijna geen internet (terwijl dit 'een van de snelste' paketten is). Ik kan niet wachten tot er een nieuwe provider beschikbaar is in deze omgeving.

16 januari 2018 21:04

Overstappen: 8 Kwaliteit: 9
Klantenservice: 8 Prijs: 8
Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 9
Prijs: 8
Snelheid: 9

Ziens ik weer terug bent bij caiway heb ik niets te klagen
service in Naaldwijk is uitstekend
dus ik ben een tevreden klant

5 december 2017 20:49

Overstappen: 7 Kwaliteit: 6
Klantenservice: 6 Prijs: 4
Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 5
Kwaliteit: 6
Prijs: 4
Snelheid: 5

CAIWAY is vrij duur in mijn ogen. Telefonisch kun je lang in de wacht staan. Je krijgt niet altijd deskundig advies bij problemen. Laatst gaven ze Microsoft de schuld dat ik geen mail meer kan verzenden terwijl ik zag dat door mij n te groot bestand werd verstuurd waardoor de boel vast liep. Nu na 3 maanden is het nog steeds niet opgelost. Heb nu ander email adres aangemaakt onder Google.

22 november 2017 09:50

Overstappen: 7 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 7 Prijs: 5
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 5
Snelheid: 8

Sins glasvezelnet is geïnstalleerd sterk verbeterd
De prijs is tov andere providers aan de hoge kant

20 oktober 2017 15:14

Overstappen: 8 Kwaliteit: 10
Klantenservice: 8 Prijs: 8
Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 9
Kwaliteit: 10
Prijs: 8
Snelheid: 9

Hendrik-Ido-Ambacht kreeg glas en toen ben ik overgestapt. Installatie was eenvoudig, alleen de bekabeling naar de TV ontvanger vanaf de meterkast heb ik laten aanleggen. Vanaf de eerste dag krijgen we de beloofde snelheid met sporadisch een lagere snelheid en de verwachte kwaliteit. Ik heb 2x een korte onderbreking van signaal gehad in 2 jaar tijd wat altijd vervelend is maar feitelijk niet noemenswaardig.

De klantenservice bij normale vragen is prima. Een negatieve ervaring was een storing in de kabeltelevisie (voor het glastijdperk dus) die zich alleen op zondagochtend openbaarde. De melding van klantenservice was dat er op een doordeweekse dag een monteur zou komen en als die niets vond moest ik voorrijkosten betalen. Via social media hulp gevraagd en toen is de storing magisch opgelost. Dit is overigens de enige negatieve ervaring.

Jacques Grossouw

13 september 2017 14:33

Overstappen: 6 Kwaliteit: 8
Klantenservice: 8 Prijs: 6
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 8
Kwaliteit: 8
Prijs: 6
Snelheid: 8

word altijd goed geholpen als er een probleem is laats was de afstand bediening van de entone kapot ,
gebeld en kreeg gelijk een nieuwe,kwam goed uit want oude was een beetje een friemel ding
verder weinig te klagen

18 maart 2017 14:38

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 9
Snelheid: 10 Overstap: 6
Klantenservice: 9 Eindcijfer: 9
Installatie: 9
Overstap: 6
Eindcijfer: 9

zeer betrouwbaar goede prijs /kwaliteitsverhouding en goede service, beveel ik ze wel aan want de kwaliteit van het internet is fantastiche.
enigste minpunt vind ik zijn weekends niet berijkbaar.

9 februari 2017 12:38

Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 7
Snelheid: 6 Overstap: 7
Klantenservice: 7 Eindcijfer: 6
Installatie: 7
Overstap: 7
Eindcijfer: 6

Mijn zoon heeft alles in huis geïnstalleerd. Helaas ervaar ik met regelmaat storing en heb ik geen goede internetverbinding. Dit betekent dat ik al herhaaldelijk zonder heb gezeten, waardeloos. Ik zou wel willen overstappen, maar durf de stap niet zo goed te zetten. Mijn oudste zoon die technisch is aangelegd woont helemaal in Zeeland en houdt alles zo goed mogelijk aan de praat, als hij langskomt. Klantenservice staat je wel vriendelijk te woord aan de telefoon.

26 januari 2017 23:43

Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 9
Snelheid: 10 Overstap: 8
Klantenservice: 8 Eindcijfer: 9
Installatie: 9
Overstap: 8
Eindcijfer: 9

Wij zitten sinds dat we verhuisd zijn (2010) bij caiway, omdat er niks anders in het dorp aan provider was. In het begin wat problemen gehad met storingen van alle diensten. Maar netjes schadeloos gesteld door de klantenservice. In mindering op de volgende rekening gebracht. Nadat glasvezel was aangelegd (2015) bij ons, meteen een glasvezel alles in 1 pakket genomen. Netjes geinstalleerd en de monteur ging niet weg voor alles naar behoren functioneerde. Tot op vandaag blij met het zenderaanbod, de supersnelle internetverbinding, de perfect werkende router en bij vragen de vriendelijke klantenservice.

9 december 2016 00:10

Prijs/kwaliteit: 1 Installatie: 1
Snelheid: 10 Overstap: 1
Klantenservice: 1 Eindcijfer: 1
Installatie: 1
Overstap: 1
Eindcijfer: 1

Internet bekabeld is snel, ik moest eerst bellen voor een nieuw modem. Tv ontvanger is ook al eens vervangen moeten worden. Bewaar je verzendbewijs minimaal een half jaar! Want na 3 maanden kreeg ik een rekening van 138 euro dat ze hem nog niet hadden ontvangen, en ik had mijn bewijsje net weggegooid.

Draadloos internet via de router die ik moest kopen bij Caiway is uit het stenen tijdperk. Het is toch vreemd dat je als provider een 250mbit internt verbinding levert, en je er een wifi router bij verkoopt voor maar liefs 50 euro die de snelheden niet (niet eens 1.5%!) kan halen. Ik heb zelf een router ergens anders gehaald voor een tientje meer (TP-link Archer C5) en ik haal in plaats van 3mbit een 250mit internet verbinding via wifi.

TV werkt, maar amper. Ze hebben alleen super trage tv ontvangers die amper reageren op de afstandsbediening. Als je belt krijg je te horen dat die tv ontvangers voor de interactieve tv nou eenmaal zo traag zijn.

Dus samengevat. Ze leveren een interactieve tv programma die het signaal niet aan kan, en een wifi router die de snelheid nog niet eens voor 1.5% aankan. Dat zegt eigenlijk al genoeg over het bedrijf. Maar afijn, als je geen interactieve tv wil, en je de router niet bij caiway koopt maar voor een tientje meer bij een andere zaak heb je werkende diensten.

3 december 2016 19:49

Prijs/kwaliteit: 4 Installatie: 5
Snelheid: 7 Overstap: 5
Klantenservice: 5 Eindcijfer: 4
Installatie: 5
Overstap: 5
Eindcijfer: 4

Veel storingen. Veel worden niet getoond terwijl ze in het pakket zitten en er wordt voor betaald. Internet is Oke. Tv pakketten en beeldkwaliteit waardeloos.

Laat hier een review achter
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
Schrijf een review!
Schrijf een review!
Bedankt voor uw reactie
Wij controleren het bericht.
Terug naar vergelijking
Start de chat