prijsvergelijken

Caiway provider-review & ervaringen

Caiway
Caiway
Gemiddeld cijfer Caiway
  • Prijsvergelijken: 7,2
  • Klanten: 6,0
  • Eindcijfer: 6,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
7,6
Klantenservice
5,4
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
6,2
Prijs
5,2
Snelheid internet
6,4
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
7,6
Klantenservice
5,4
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
6,2
Prijs
5,2
Snelheid internet
6,4
Gemiddeld cijfer Caiway
Prijsvergelijken: 7,2
Eindcijfer: 6,6/
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Levertijd
8
Prijs-kwaliteit
7
Functionaliteiten
7
Zenderaanbod
7
Installatie
7
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
7,6
Klantenservice
5,4
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
6,2
Prijs
5,2
Snelheid internet
6,4
Dit cijfer is gebaseerd op de volgende punten:
Overstappen
7,6
Klantenservice
5,4
Installatie (monteur)
5,1
Kwaliteit
6,2
Prijs
5,2
Snelheid internet
6,4

Pluspunten & Minpunten Caiway

  • Gratis monteur
  • Geen overstapservice

Pluspunten

  • Gratis monteur

Minpunten

  • Geen overstapservice

Klanten reviews

22 mei 2020 14:03

Overstappen: n.v.t. Kwaliteit: 1
Klantenservice: 1 Prijs: 4
Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 4
Kwaliteit: 1
Prijs: 4
Snelheid: 4

Overgestapt ivm aanleg nieuwe glasvezel. Spijt van als haren op mijn hoofd. Oude glasvezel had veel beter en sneller Wi-Fi. Nu moet alles bekabeld anders geen bereik. Nooit problemen met abonnement oude aanbieder. Via whats app klachten doorgegeven maar elke medewerker die reageert vergeet terug te lezen en vraagt steeds weer wat mijn probleem is. Administratie is een rommeltje want men beloofd gratis te installeren en dan toch nog bedrag op factuur. Moet je er weer achteraan en lang in de wacht hangen. Met Caiway gaat letterlijk alles fout. 1 jaar uitzitten en dan heel snel wisselen van aanbieder.

11 mei 2020 11:15

Overstappen: 6 Kwaliteit: 3
Klantenservice: 1 Prijs: 2
Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: 1
Kwaliteit: 3
Prijs: 2
Snelheid: 1

Nog nooit zo een verschrikkelijk bedrijf meegemaakt. Heb een mobiel abonnement omdat ik verplicht caiway dien af te nemen op mijn adres. Keurig netjes de facturen betaald. Wordt ik opeens uit het niets geblokkeerd. Ben nu twee weken verder en kan nog steeds niet bellen. Ik heb nu met Brain, Mike, Amjad en Pepijn via de verschrikkelijke trage reacties via de app gesproken. Geven geen uniforme antwoord. Ik moet maar geduld hebben, want ze hebben een melding aangemaakt voor de financiële afdeling dat is nu 2 weken geleden. Dit is het meest schandalige wat ik ooit heb meegemaakt. Ik ben ernstig ziek en heb 24/7 toegang nodig tot mijn mobiel om te kunnen bellen. Caiway is hiervan op de hoogte en toch reageren ze niet. De servicemedewerker zijn incompetent en niet klantgericht. Nee, ik moet blij zijn dat ik klant mag zijn bij Caiway. Dat is standaard het antwoord wat ze geven. Inmiddels contact opgenomen met een jurist en heel de app wisseling laten lezen. Ik heb ze tot vandaag 1600 uur gegeven hoor ik dan niets dan ben ik genoodzaakt om het abonnement op te zeggen en een nieuwe abonnement af te sluiten met mijn oude provider. Echt dit is misselijkmakend en geen empathisch vermogen. Triest en nog eens triest. Wat een amateuristisch zooitje. Bezoek adres Caiway shop staat op hun site dat die in de hoogstraat zit in Schiedam. Ben daar zaterdag langs geweest. Te gek voor woorden die shop bestaat niets eens meer op deze locatie. Dit kan toch echt niet, is er niemand van het bedrijf die de site up to date houdt. Dit zegt voor mij meer dan genoeg. Alle communicatie verloopt via de app, maar ze reageren pas ruim 1 dag later. Dit kan toch niet anno 2020!

18 maart 2020 16:28

Overstappen: 4 Kwaliteit: 7
Klantenservice: 1 Prijs: 3
Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 7
Kwaliteit: 7
Prijs: 3
Snelheid: 7

Beste potentiële klant,

Trap niet in de verkooppraatjes van Caiway! Dit is de meest incompetente onderneming die ik heb meegemaakt. Ze maken TOTAAL niet waar wat ze beloven. Op de Facebook pagina wordt je geblokkeerd als je een negatieve recensie schrijft, bij de Webcare van Caiway hetzelfde. Caiways wil is wet. Wil je niet het achterlijke stappenplan van Caiway volgen dan helpen ze je niet. Interactieve TV van Caiway is een grote ramp. Leveren een interactief kastje die je bij Ali Express kan kopen voor $ 22 incl verzending. Kastje heeft geen zoekfunctie dus wil je wat opnemen dan moet je weten op welke datum, tijdstip en op welke zender een programma wordt uitgezonden! Je reinste onkunde. Tevens loopt het kastje 20-30 seconden achter op de COAX kabel. Als er een doelpunt wordt gescoord, hoor je je buren (hebben KPN) al juichen voordat er bij jou een doelpunt valt. Caiway heeft alle apparatuur inclusief kabels geleverd. Als het kastje van de interactieve TV niet werkt vraagt Caiway je om en de HDMI en de UTP kabel te vervangen. Maar die kabels heeft Caiway zelf geleverd????????

Bij de Webcare van Caiway werken de meest stompzinnige figuren. Zijn brutaal en reageren niet adequaat. Wanneer je de Gestapo bevelen van deze onrendabelen niet opvolgt, helpen ze je niet meer. Caiway heeft mij veel verloren uren gekost maar vooral ergernis en irritatie.
Dus..... trap er niet in. Caiway is een hel!

TOON ALLE 22 KLANTEN REVIEWS
TOON MEER REVIEWS

Caiway provider-review & ervaringen

26 maart 2018 (laatste wijziging 4 februari 2020) door Amanda

Samenvatting

Caiway is de tegenhanger van Ziggo: waar Ziggo niet levert, vind je Caiway. Maar is de provider ook een góede tegenhanger?

Caiway levert zowel glasvezel als kabel. De snelheden via glasvezel zijn super: van 75 tot 600 Mbit/s. Woesj! Bovendien is de inhoud van elk pakket goed gevuld en ontvang je waar voor je geld.

Maar hoe anders is het met de kabel: daar haal je maximaal 120 Mbit/s, en daar betaal je dan de hoofdprijs voor. Bovendien is interactieve TV niet mogelijk bij kabelinternet en ontvang je dus standaard kabel tv.

Ook de klantenservice is mager in vergelijking met andere providers: geen overstapservice.

Zo is Caiway voor glasvezel gebruikers een aanwinst, maar wanneer je dit niet kunt ontvangen en dus aangewezen bent op kabelinternet? Dan is deze provider een stuk minder interessant.

Lees volgende pagina: Pakketten
Terug naar vergelijking
Start de chat