Caiway provider-review & ervaringen


- Prijsvergelijken: 8,2
- Klanten: 4,8
- Eindcijfer: 6,5/
Pluspunten & Minpunten Caiway
- Gratis monteur
- Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
- Uitgebreide klantenservice
- Sommige pakketten zijn erg duur
Pluspunten
- Gratis monteur
- Hoge uploadsnelheid bij glasvezel
- Uitgebreide klantenservice
Minpunten
- Sommige pakketten zijn erg duur
Inhoudsopgave
- Caiway review overzicht
- Pakketten
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Caiway klanten reviews (45)
- Caiway review overzicht
- Pakketten
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Caiway klanten reviews (45)
Caiway provider-review & ervaringen
15 oktober 2022 (laatste wijziging 11 november 2022) door Amanda
Samenvatting
Caiway is de tegenhanger van Ziggo: waar Ziggo niet levert, vind je Caiway. Maar is de provider ook een góede tegenhanger?
Caiway levert glasvezelinternet. De snelheden zijn super: van 75 Mbit/s tot maar liefst 1.000 Mbit/s. Woesj! Bovendien is de inhoud van elk pakket goed gevuld en ontvang je waar voor je geld.
Denk aan een goede modem/router, standaard interactieve TV en een uitgebreide klantenservice.
Caiway is niet op veel adressen beschikbaar, maar heb je de mogelijkheid om een Caiway pakket te bestellen? Dan is dit zeker een goede keuze!
Inhoudsopgave
- Caiway review overzicht
- Pakketten
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Caiway klanten reviews (45)
- Caiway review overzicht
- Pakketten
- Internet
- TV
- Klantenservice
- Caiway klanten reviews (45)
Klanten reviews
Dylan
6 maart 2023 19:16
Internet en wifi gevraagd, voor €55,5 konden ze me dat geven over Coax. Blauwe maandag internet gehad via kabel en daarna weer niets. Nog geen enkel moment wifi gehad. Klachtformulier ingediend waar je niets van hoort (en zo'n formulier staat nu ook niet meer op de site (afdeling overspannen?))
Martijn Teunissen
30 januari 2023 11:48
Klantenservice geeft geen antwoord op schriftelijke vragen.
Prijzen bestaande klanten systematisch hoger dan nieuw klanten zonder actie.
Internet niet stabiel en valt uit..
Henk Waardenburg
14 november 2022 16:10
Na vele onjuiste aankondigingen eindelijk signaal op de glasvezel hier in Doesburg.
De toegestuurde apparatuur aangesloten met behulp van een handleiding die hier en daar op Google translate leek.
Geen resultaat. Na 2,5 uur bellen en steeds verbroken worden eindelijk iemand aan de lijn.
Na 40 min van alles geprobeerd te hebben bleek de door Caiway geleverde UTP-kabel kapot.
Om onduidelijke redenen waren er 2 geleverd evenals 2 "ontvangers".
Uiteindelijk een werkende combinatie gevonden. En toen:...
Geen Netflix mogelijk, hiervoor moest ik maar een Chromecast a €60 aanschaffen.
Bereik van WiFi zeer beperkt t.o.v. Ziggo modem.
Internetsnelheid wisselt enorm vam 450 to 40 Mbs !?
Ook zijn sommige TV-zenders wisselend wel en niet in HD.
Ik wilde hier vanaf maar dan moest er eerst een monteur komen .
Vlak voor hij kwam werden er 3 WiFi boosters geleverd.
De installatie daarvan ging mijn pet te boven.
Er dreigde een hoop software gedoe en als resultaat 5 apparaten i.p.v. 1 en toch nog steeds beroerde prestaties.
Ik wilde nog steeds opzeggen.
Na veel geduld aan de telefoon de toezegging dat mijn abonnement beëindigd zou worden.
Men zou mij een e-mail sturen ter bevestiging en met retourinstructies voor de apparatuur.
Ondertussen al 3 keer gebeld voor een tevredenheidsonderzoek!!!???
Men communiceert onderling niet en kijkt pas na aandringen in het dossier.
Een organisatie als los zand met medewerkers van verschillende bedrijfjes die niet altijd behoorlijk Nederlands beheersen en, nauwelijks luisteren!
Kortom: Caiway? NIET DOEN