prijsvergelijken

    Zoeken

    Categorieën

    • Geen categorieën
Gemiddeld cijfer
  • Prijsvergelijken: 7,6
  • Klanten: 6,3
  • Eindcijfer: 7,0/
Prijsvergelijken: 7,6
Klanten: 6,3
Eindcijfer: 7,0/

Review internetprovider Telfort 2017

7 juli 2015 (laatste wijziging 14 maart 2017) door Suzanne

Is het slim om over te stappen op Telfort? Is het internet snel en stabiel? Biedt Telfort aantrekkelijke tv-opties? En welke vaste en mobiele telefonie-opties zijn er? 

Nadat je mijn expert-review van Telfort hebt gelezen, heb je een idee wat je kan verwachten van het aanbod van internet, tv en bellen bij Telfort. Ik beoordeel de provider op een aantal punten. Voor elk onderdeel geef ik een cijfer en een korte onderbouwing. Op basis daarvan kan je de provider eenvoudig vergelijken met andere providers.

Onderaan de review lees je beoordelingen van klanten. En ik laat zien wat een andere expert over Telfort zegt.

Samen geven alle reviews een betrouwbaar beeld van Telfort. Zodat jij weet of je moet overstappen…of niet.

Inhoud

    Beoordeling internetprovider Telfort 2017

    9,5

    Levertijd

    Telfort levert binnen 7 werkdagen.

    7

    Prijs-kwaliteit

    Zowel de prijs als de kwaliteit van Telfort is gemiddeld. Glasvezelabonnementen scoren hoger dan DSL. Voor klanten met combivoordeel komt Telfort voordelig uit de bus.

    7

    Functionaliteiten

    Telfort biedt veel mogelijkheden maar hier betaal je wel extra voor.

    7

    Zenderaanbod

    Telfort biedt 70 tv-zenders in het basispakket en dit is uit te breiden met een aantal extra zenderpakketten.

    7,5

    Installatie

    Je ontvangt een doe-het-zelf-installatiepakket. Als het zelf niet lukt, komt er een monteur. Gratis. Aan telefonische hulp van de klantenservice zijn wel kosten verbonden.

    7,6

    Eindcijfer Prijsvergelijken

    Ben jij klant (geweest) bij Telfort? Dan nodigen wij je uit om een review achter te laten onderaan de pagina.

    Wanneer je Telfort vergelijkt met andere providers, zie je dat Telfort een echte middenmoot is. Niet heel duur. Niet heel goedkoop. Ook qua aanbod springen ze er niet enorm uit. Veel opties zijn ook bij andere providers te verkrijgen.

    provider blinkt uitWaarin Telfort uitblinkt

    • Combivoordeel. Een groot pluspunt van Telfort! Als je een mobiel abonnement combineert met een Alles-in-1 abonnement, dan ontvang je bij Telfort korting of ander voordeel. Lang niet alle providers bieden dit aan. Je hebt keuze uit het dubbele aantal belminuten, MB’s of sms’jes. Of je profiteert van Telfort Veilig, een gratis tv-pakket of korting op je abonnement.
    • Laag storingspercentage (bij glasvezel). 
    • Vaste telefonie gratis bij elk abonnement. Vaste telefonie kan je gratis aan elk abonnement toevoegen. Je betaalt alleen een starttarief per gesprek en belkosten per minuut voor een marktconform tarief. 

    Uitbreidbare internetabonnementenDSL-Glasvezel

    Je kan je abonnement uitbreiden met allerlei opties voor tv en bellen. Let er wel op dat de basis internetabonnementen iets van elkaar verschillen. Dat is afhankelijk van de verbinding (glasvezel of DSL).

    Optioneel: kies zelf of je gebruik wilt maken van een gratis telefoonnummer. Je betaalt een marktcomform tarief per minuut als je ermee belt. (Deze optie geldt alleen voor de nieuwste abonnementen. Heb je een ouder langer lopend abonnement? Dan geldt dat je bij uitbreiding met een extra dienst (telefonie) weer voor een jaar moet bijtekenen. Dat komt op mij over als meten met 2 maten. Volgens Telfort heeft dat te maken met het systeem achter de abonnementen. Hopelijk passen ze hier nog een mouw aan.)

    Televisie. De tv-pakketten bevatten in de basis interactieve tv. Je kan het tv-abonnement nog meer uitbreiden met een opnamepakket, pluspakket en extra zenderpakketten. Je kan de pakketten makkelijk aan- en uitzetten met je afstandsbediening. Losse zenderpakketten zijn maandelijks opzegbaar.

    Bellen. Wat betreft Vaste telefonie is Telfort nogal basic. Bijzonder: de optie Overlast Melden. En het eerder genoemde Combivoordeel maakt dat een alles-in-1 internetabonnement aantrekkelijk wordt, ook als je vast bellen weinig gebruikt.

    Andere expert-review van Telfort

    Het consumentenpanel van de Consumentenbond onderzoekt elk kwartaal hoe de providers scoren op een aantal punten.

    Telfort Glasvezel komt met een 7,7 als de op 3 na beste uit de test in het 4e kwartaal van 2016. (bron: onderzoek Consumentenbond 4e kwartaal 2016 ) 

    Telfort DSL doet het een stuk minder goed met een gemiddeld cijfer 6,8. Vooral de kwaliteit van en het aantal storingen bij televisie halen het gemiddelde flink omlaag. Dat geldt ook voor de totale tevredenheid van de provider: een 7,8 voor Telfort Glasvezel en een 6,7 voor Telfort DSL.

    Kies het abonnement dat bij jou past

    Telfort biedt abonnementen met snelheden van 50 MB/s - 100 MB/s (DSL) tot zelfs 200 Mb/s (glasvezel). Voor ondernemers biedt Telfort zakelijk internet. Zakelijk internet bevat pakketten speciaal voor zzp’ers, kleinbedrijven en winkels. Vergelijk alle internetabonnementen van Telfort.

    * de review is een momentopname. De inhoud is met grote zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat de informatie op deze pagina verouderd is of onjuistheden bevat. Raadpleeg voor exacte gegevens website van de provider.

    Suzanne

    37 klant reviews Schrijf een review

    adriaensen

    15 november 2017 18:00

    Overstappen:8Kwaliteit:7
    Klantenservice:6Prijs:7
    Installatie (monteur):7Snelheid internet:7
    Kwaliteit:7
    Prijs:7
    Snelheid:7

    Al 3,5 jaar klant bij Telfort, stond ik op het punt mijn abonnement weer met een jaar te verlengen, er werd mij een leuk aanbod gedaan met diverse kortingen voor 3 maanden off een half jaar. Toen ik de bevestigingsmail binnen kreeg bleek dit er ook in te staan, echter na deze periode zou ik dan 70 euro per maand gaan betalen, terwijl ik nu voor datzelfde pakket 66 euro betaal. het laatste half jaar is mijn abonnement al in 2 stappen verhoogd van 58 via 60 naar 66 euro. Bij de verlenging telefonisch was ook met geen woord gerept over verhoging van het abonnementsgeld, en ik voel me dan ook een beetje genaaid door Telfort. Dit is een beetje het verhaal van de sigaar en de doos. Telfort ga eens anders met je trouwe klanten om.
    Zit er nu hard over te denken ergens anders naar toe te gaan.

    E.Vereecken-Ducarmon

    11 november 2017 11:34

    Overstappen:n.v.t.Kwaliteit:2
    Klantenservice:5Prijs:6
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:1
    Kwaliteit:2
    Prijs:6
    Snelheid:1

    Al lange tijd klant bij Telfort maar de laatste 2 jaar heb ik hele slechte ervaring met het internet en bellen. Monteur is al langs geweest deze gaf zelf het advies een andere provider te nemen omdat Telfort met zijn lage prijzen geen prijs/kwaliteit garantie meer kan geven omdat er teveel mensen aangesloten zijn bij Telfort. Waarom ik nu echt wil overstappen is, omdat ik geen telefoon of internet had deze week en al constant problemen als ik wel internet had. de versterker werkt niet meer computer moet iedere keer weer gelinkt worden met het modem. Ik ben dan ook erg blij dat ik geen tv heb van Telfort omdat het dan helemaal huilen met de pet op zou zijn, tot overmaat van ramp belde ik op donderdag voor de monteur en deze komt pas dinsdag na 18.00 uur omdat er geen monteur hier in de buurt woont, slechte service !!!!!!
    Telfort wil ik enkel het advies geven: Waardeer jullie klanten zeker als ze al jaren klant zijn

    Diana

    10 november 2017 02:37

    Overstappen:8Kwaliteit:7
    Klantenservice:8Prijs:7
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:8
    Kwaliteit:7
    Prijs:7
    Snelheid:8

    Goede service, goede prijzen.
    Tot nu toe nooit problemen gehad bij telfort.
    Altijd netjes geholpen via de klantenservice

    John Adriaanse

    7 november 2017 19:09

    Overstappen:7Kwaliteit:7
    Klantenservice:8Prijs:8
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:7
    Kwaliteit:7
    Prijs:8
    Snelheid:7

    Al weer 4 jaar tevreden klant van Telfort. Je merkt dat je meevaart op KPN techniek en apparatuur. Zo zijn de mogelijkheden nagenoeg gelijk aan het duurdere KPN. Ik had tot voor kort 3 tv toestellen, meerdere mobiele telefoons en pc's gelijkertijd op een internetverbinding van 20mb, zonder problemen. Nu er hier 100mb mogelijk is heb ik ze gebeld, zonder meerprijs de upgrade gekregen, 6 maanden 20 euro korting en het nieuwste modem. Overstappen dus niet nodig (was ook niet gewenst)!

    Robbert van Oosterhout

    4 november 2017 23:19

    Overstappen:10Kwaliteit:10
    Klantenservice:10Prijs:10
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:10
    Kwaliteit:10
    Prijs:10
    Snelheid:10

    Het betrof een overstap van het voorheen Lijbrandt naar Telfort
    Ik kreeg dezelfde waardes als ik bij Lijbrandt had, deze is opgehouden te bestaan. En tot op de dag van vandaag nog steeds tevreden met de diensten.

    Maverick

    22 oktober 2017 12:03

    Overstappen:7Kwaliteit:7
    Klantenservice:7Prijs:6
    Installatie (monteur):7Snelheid internet:6
    Kwaliteit:7
    Prijs:6
    Snelheid:6

    Ik ben al jaren klant bij Telfort en daar ooit terecht gekomen vanwege dat zij toen bekend stonden als prijsvechter. Je betaalt een lage prijs voor gewoon een basis dienst. Niets meer, niets minder. Ik heb het idee dat Telfort nog steeds aan de goedkopere kant is, maar er zijn betere deals vandaag de dag. Misschien toch eens om me heen kijken en moeite doen voor een overstap, elke besparing in de maand is er weer eentje.

    AE Wiria

    19 september 2017 23:52

    Overstappen:1Kwaliteit:n.v.t.
    Klantenservice:6Prijs:n.v.t.
    Installatie (monteur):1Snelheid internet:n.v.t.
    Kwaliteit:n.v.t.
    Prijs:n.v.t.
    Snelheid:n.v.t.

    het verhuizing service is helemaal slecht. vanaf juli aangemeld, beloofd dat alles zou soepel zijn toch tot september geen internet. het was meermalen afspraak gemaakt met de monteur, toch nog geen verbinding, want geen glasvezel beschikbaar.
    het was beloofd dat er zeker glasvezels is. de medewerken van reggefiber was ook in het huis, maar geen informatie daarna. en later kwam weer monteur van guidion toch geen kastje voor glasvezel.
    was geholpen met noodpakket, echter de eerste twee pakket waarschijnlijk naar mijn oud adres gestuurd worden. uiteindelijk na meermalen contact via twitter is een gestuurd naar een juiste adres.
    volgens de website van telfort, glasvezel is beschikbaar
    volgens de buren, glasvezel is beschikbaar in het adres
    volgens telfort/reggefiber, nog niet duidelijk wat het probleem is.
    en ik betaal nog maandelijks internetkosten met automatisch incasso.
    klinkt alles zijn verkeerd gelopen, en chaos van administratie, ondanks online ingevuld, en daarna gebeld wordt.

    Voetballiefhebber

    19 september 2017 21:52

    Overstappen:4Kwaliteit:7
    Klantenservice:5Prijs:10
    Installatie (monteur):7Snelheid internet:8
    Kwaliteit:7
    Prijs:10
    Snelheid:8

    Ik ben doof...ik woon in Apeldoorn...ik heb gekozen bij Telefort winkel in Utrecht, omdat verkoper van Telefort uit Apeldoorn maakt onprettige opmerkingen. Inderdaad Telefort is de goedkoopste en daarnaast een abonnement Eredivisie voetbal. Ondanks herhaaldelijk verzoek dat de pakket zou rond op 17 december bij mij komen...helaas was pakket rond op 23 december aangekomen, hierover ben ik minder tevreden. Bij aansluiten van Telefort liep niet vlekkeloos, daarbij heb ik veel whatsapp berichten met mijn broer. Hij gaf voor mij instructie, uiteindelijk heb ik zelf geïnstalleerd. Nu doet tv van Telefort prima en goed beeld. Enige van Telfort is goedkoopste. Natuurlijk veel beter dan bij Ziggo.

    Sabti

    13 september 2017 08:10

    Overstappen:8Kwaliteit:9
    Klantenservice:9Prijs:6
    Installatie (monteur):9Snelheid internet:6
    Kwaliteit:9
    Prijs:6
    Snelheid:6

    ik heb nog nooit problemen gehad en ben al 8 jaar klant. super is Telfort

    mitchel snel

    25 juli 2017 22:21

    Overstappen:10Kwaliteit:1
    Klantenservice:2Prijs:2
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:1
    Kwaliteit:1
    Prijs:2
    Snelheid:1

    geen goede keuze geweest je betaald meer dan er staat echt oplichting internet valt steeds uit soms tv

    en als je ff geen genoeg geld hebt blokeren ze je mob terwijl ik dan netjes een betaal regeling wilt treffen

    een walgelijk klant behandeling en niet mee denken ik ben pleite daar

    GODEFRIEDA

    1 juli 2017 10:26

    Overstappen:9Kwaliteit:9
    Klantenservice:9Prijs:10
    Installatie (monteur):9Snelheid internet:9
    Kwaliteit:9
    Prijs:10
    Snelheid:9

    Alles naar wens ik heb nog nooit problemen gehad en ben al 4 jaar klant

    cees stoutjesdijk

    27 juni 2017 12:04

    Overstappen:9Kwaliteit:10
    Klantenservice:9Prijs:8
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:10
    Kwaliteit:10
    Prijs:8
    Snelheid:10

    Overgestapt van Ziggo naar Telfort omdat ik al een sim only abonnement bij Telfort had lopen.
    Hierdoor ontvang ik nu 5 euro korting op internet en tv en na verlenging sim only 200 mb en 25 bel minuten gratis erbij. nu 700mb en 175 min. voor 13,50 en 4g.
    Installatiepakket werd thuisgestuurd precies volgens de planning en is zeer eenvoudig te installeren. Hoor
    Ik ontvang max 50Mb op m'n adres, en dat werkt perfect en is snel genoeg.
    ook netflix via de decoder werkt perfect.
    Dus zeer tevreden met Telfort.

    Roelof van Hoove

    22 juni 2017 12:32

    Overstappen:6Kwaliteit:2
    Klantenservice:6Prijs:1
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:1
    Kwaliteit:2
    Prijs:1
    Snelheid:1

    Iedere keer de modem opnieuw opstarten omdat de tv ontvangst of de WiFi weer uitvalt, en dan zeggen ze nu ook dat je tablet met android 4.2 in juli 2017 niet meer goed is voor tv ontvangst. Dus moet je maar een nieuwe tablet aanschaffen. In een woord waardeloos.

    Annoniem

    9 juni 2017 17:35

    Overstappen:n.v.t.Kwaliteit:6
    Klantenservice:5Prijs:7
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:8
    Kwaliteit:6
    Prijs:7
    Snelheid:8

    Minpunten:
    Wifi is niet optimaal en in enkele ruimten vaak slecht.
    Betaalde klantenservice is vriendelijk maar vaak (te) onkundig. Wel verbetering t.o.v. aantal jaar geleden.
    Kreeg Wifi versterker toegestuurd, maar dat werkt totaal niet. Abonnementskosten daardoor gestegen, maar Wifi versterker terugsturen en abonnement weer herstellen kon niet.
    Wifi springt nu steeds van de een op de andere internettoegang. Heel irritant, vooral met een draadloze printer.
    Steeds als ik geholpen ben (door bijvoorbeeld een nieuwe router of uiteindelijk een monteur, blijkt dit maar van korte duur te zijn. Het probleem om Wifi stabiel en sterk genoeg te ontvangen in alle ruimten blijft (te) moeilijk.

    Pluspunten:
    Service lijkt beter dan aantal jaar geleden.
    Prijs is oké

    Geerdo

    6 juni 2017 11:09

    Overstappen:7Kwaliteit:8
    Klantenservice:8Prijs:6
    Installatie (monteur):7Snelheid internet:8
    Kwaliteit:8
    Prijs:6
    Snelheid:8

    Al bijna 10 jaar lid, zonder echt grote problemen. Snelheid altijd goed. Maar door de prijsverhogingen niet meer de prijsvechter van vroeger. Om die reden stap ik over. Jammer.

    Desiree Konings

    28 mei 2017 17:46

    Overstappen:8Kwaliteit:9
    Klantenservice:9Prijs:9
    Installatie (monteur):5Snelheid internet:9
    Kwaliteit:9
    Prijs:9
    Snelheid:9

    Ik vind Telfort de beste provider van Nederland. Het is niet te duur. Laats werd ik gebeld door een andere provider die mij een aanbod deed. Ze vroeg welke ik nu had en ik zei Telfort en ik betaal dit en dat per maand. Tja daar kon ze niet onder zitten. Ik ben zeer tevreden met Telfort. Alles wat ik nodig heb. Weinig stroringen en altijd vriendelijk als je een vraag hebt.

    M.W. Vos

    25 mei 2017 08:41

    Overstappen:1Kwaliteit:4
    Klantenservice:6Prijs:6
    Installatie (monteur):1Snelheid internet:4
    Kwaliteit:4
    Prijs:6
    Snelheid:4

    Telfort doet alles, ook de tv, via internet verbinding. Voor mij hield de installatie daarom in dat de coax bekabeling moest worden omgeruild voor internet kabels.
    Een tijdrovende klus met een hoop kosten, maar a la, dan ben je ook klaar voor de toekomst nietwaar?
    Nee dus. Het internet hapert met grote regelmaat, waardoor bv bij Netflix binnen de kortste keren beeld en geluid niet meer synchroon lopen, en de tv hikt en naar het eerste kanaal springt.
    Contact met de servicedesk leverde een nieuwe router op, maar dat hielp niks.
    In mijn beleving had het met het modem van doen, maar daar wilden zij niet aan.

    Na 2 jaar gemodder ben ik er wel klaar mee.
    Ik begrijp niet dat een bedrijf met zichzelf kan leven als je dit aan je klanten levert.

    Ik zoek een andere provider.

    Peter

    14 mei 2017 19:30

    Overstappen:9Kwaliteit:10
    Klantenservice:9Prijs:10
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:10
    Kwaliteit:10
    Prijs:10
    Snelheid:10

    Overgestapt van KPN naar Telfort. Telfort regelde de overstap zonder problemen op de afgesproken datum werkt zowel de TV als Internet probleemloos. Bij al 2 jaar klant van Telfort en heb geen problemen ondervonden ook de klantenservice die ik heb geraadpleegd zijn goed op de hoogte van de gebruikelijke storingen. Alle lof voor Telfort zeer goede ontvangst van TV en Internet en lekker goedkoop.

    Andrei

    14 mei 2017 14:10

    Overstappen:10Kwaliteit:1
    Klantenservice:4Prijs:9
    Installatie (monteur):1Snelheid internet:1
    Kwaliteit:1
    Prijs:9
    Snelheid:1

    Cheap you want , cheap you get.

    Worst provider i ever encountered. I will never make this mistake again.
    Deliver the package on time, connection on time as well.. great!
    Internet speed .. bad due to upgrades, wait 2 month , upgrades are done.. internet is still BAD! and then it finally dies.

    WORST PROVIDER EVER. You cannot get out of the contract , you cannot upgrade, you cannot rely on them to fix your problems.

    Lydia

    6 mei 2017 20:01

    Overstappen:8Kwaliteit:4
    Klantenservice:1Prijs:5
    Installatie (monteur):8Snelheid internet:7
    Kwaliteit:4
    Prijs:5
    Snelheid:7

    Heb sinds 2 weken dagelijks elk uur 2 minuten uitval tv, internet en telefoon. Heb mails gestuurd. Kan niet aan mijn installatie liggen want mijn buren hebben hetzelfde. Ik moet maar bellen zeggen ze maar dat heeft geen zin. Ik ga overstappen. Dit is om gek van te worden.

    t.bravenboer

    29 april 2017 23:02

    Prijs/kwaliteit:5Installatie:6
    Snelheid:6Overstap:6
    Klantenservice:2Eindcijfer:2
    Installatie:6
    Overstap:6
    Eindcijfer:2

    momenteel helemaal ruk geen ontvangst meer op de laptop en zij weten ook geen oplossing

    Marco

    28 april 2017 22:25

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:8
    Snelheid:9Overstap:8
    Klantenservice:9Eindcijfer:8
    Installatie:8
    Overstap:8
    Eindcijfer:8

    We hebben sinds anderhalf jaar het glasvezel pakket met 100/100mbit. En interactieve tv met opname pakket.
    De overstap verliep soepel en het modem en tv kastje werd netjes aangesloten door een monteur.
    De behaalde snelheid via speedtest ligt meestal tussen de 110 en 130mbit voor zowel up als download, oftewel boven verwachting!
    Het enige nadeel is de kwetsbaarheid van de amino tv kastjes. Deze zijn al een aantal keer omgewisseld omdat deze nogal snel storingen geven wanneer er bijvoorbeeld onweer is geweest. De klantenservice stuurt de nieuwe kastjes snel op en de oude is makkelijk te retouren.
    Al met al zijn we zeer tevreden!

    Dennis den Bleker

    28 april 2017 19:54

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:10
    Snelheid:8Overstap:10
    Klantenservice:8Eindcijfer:9
    Installatie:10
    Overstap:10
    Eindcijfer:9

    Goeie prijs en kwaliteit waar voor je geld!! Echt een aanrader!!!

    Will

    27 april 2017 10:26

    Prijs/kwaliteit:3Installatie:6
    Snelheid:2Overstap:6
    Klantenservice:1Eindcijfer:3
    Installatie:6
    Overstap:6
    Eindcijfer:3

    Waardeloos, eerst bij de buren geïnstalleerd, na veel bellen duidelijk gemaakt dat wij op 58a wonen en niet op 58. Toen bericht gehad dat ze zouden instaleren op 58a, nooit iemand gezien en wel rekening sturen van 103 euro niet betaald natuurlijk. Kwam zelfs een incasso bedrijf aan te pas. Mensen niet doen en ga voor een ander bedrijf dan Telfort.

    marianne

    12 april 2017 16:29

    Prijs/kwaliteit:5Installatie:5
    Snelheid:5Overstap:6
    Klantenservice:5Eindcijfer:4
    Installatie:5
    Overstap:6
    Eindcijfer:4

    Ik heb het net op gezegd bij telfort. Problemen vanaf het begin ,wordt steeds erger. Modem iedere keer opstarten bij tv kijken of bij internetten. En dan hun belachelijke adviezen wat niet werkt.En dan nog te beroerd om een het nieuwste modem te geven, wat het wel aan kan..
    Slechte ervaring tegen over ziggo ,dat was echt veel beter.

    Janine

    11 april 2017 07:57

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:9
    Snelheid:8Overstap:10
    Klantenservice:10Eindcijfer:9
    Installatie:9
    Overstap:10
    Eindcijfer:9

    Vooral de oplossingsgerichte en zeer vriendelijke klantenservice ben ik erg tevreden over. Een nieuwe vervangende modem is snel in huis.

    S. Agness

    23 februari 2017 00:40

    Prijs/kwaliteit:7Installatie:8
    Snelheid:7Overstap:8
    Klantenservice:8Eindcijfer:7
    Installatie:8
    Overstap:8
    Eindcijfer:7

    Al jaren klant en tot nu toe zeer tevreden. Heb de afgelopen 4 jaar altijd een behoorlijke korting gehad waardoor ik klamt ben gebleven maar helaas willrn ze dit jaar geen korting meer geven en ben genoodzaakt over te stappen .jammer

    Sascha

    4 februari 2017 11:08

    Prijs/kwaliteit:3Installatie:6
    Snelheid:2Overstap:4
    Klantenservice:2Eindcijfer:2
    Installatie:6
    Overstap:4
    Eindcijfer:2

    Ik heb nu 3 jaar internet van Telfort waarvan het ongeveer de helft van de tijd niet heeft gefunctioneerd zoals het zou moeten. Er zijn al twee monteurs langsgeweest om te kijken waar het probleem zat maar ik ontvang steeds alleen nieuwe modems die het probleem niet verhelpen. De klantenservice is vaak ontzettend onvriendelijk en je staat lang in de wacht. Ook bij overstappen drie jaar geleden was het geen pretje. Ik moest overstapkosten betalen en in totaal ca. 90 euro om de tv's draadloos te kunnen laten ontvangen, want volgens medewerkers van Telfort is het normaal om een draad vanuit de meterkast door heel het huis te leggen. Al met al ben ik blij dat ik ga verhuizen en overstappen. Ik ga nooit meer terug naar Telfort.

    Janine

    27 januari 2017 07:31

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:10
    Snelheid:8Overstap:10
    Klantenservice:10Eindcijfer:9
    Installatie:10
    Overstap:10
    Eindcijfer:9

    Zeer klantvriendelijk. Bij storing kun je eerst de website met mogelijke oplossingen raadplegen en ook aan de telefoon zijn de medewerkers zeer vriendelijk, behulpzaam en oplossingsgericht. ze zijn heel professioneel en hebben veel technische kennis.

    assy printer

    13 januari 2017 06:46

    Prijs/kwaliteit:5Installatie:6
    Snelheid:5Overstap:6
    Klantenservice:6Eindcijfer:6
    Installatie:6
    Overstap:6
    Eindcijfer:6

    Qua klantvrindelijkheid scoren ze beter maar voor de rest mis de snelheid ja we kunnen niet meer leveren dan 12mb per keer mw, later in het jaar wordt dit beter nah wacht er nog op, maar goed ik vind prijs van internet en tv duur dacht dat het pluspakket erbij kwam maar zie dat nog niet gebeuren ach wie heeft de juiste en beste internet provider voor me met tv ?

    Sjoerd Albert

    9 januari 2017 15:11

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:7
    Snelheid:9Overstap:8
    Klantenservice:7Eindcijfer:8
    Installatie:7
    Overstap:8
    Eindcijfer:8

    Ik ben al jarenlang klant bij Telfort.
    Hiervoor verschillende gehad, maar voor de zelfde kwaliteit blijf ik toch liever bij Telfort.

    Het is een goeie en goedkope provider.
    De snelheid is goed, televisie werkt altijd. Ik heb echt nooit problemen,

    Verder heb ik nog een mobiel bij telfort. Na 10 minuten GRATIS bellen.
    Goede dekking en ook super goedkoop. Hierbij nog een combikorting van €5,-

    zeker een aanrader voor iemand die goed en goedkoop wil.

    Groet van Sjoerd.

    A. De Jong

    7 januari 2017 11:57

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:9
    Snelheid:9Overstap:8
    Klantenservice:8Eindcijfer:8
    Installatie:9
    Overstap:8
    Eindcijfer:8

    Ben al klant bij Telfort sinds 2010.
    Sinds die tijd weinig tot geen problemen gehad.
    Ik haal altijd, overal in huis de maximale snelheid. Doordat ik klant ben, zijn mijn ouders ook over gestapt naar Telfort. Ze zijn ook zeer tevreden en nooit problemen gehad.

    Dezelfde snelheid en kwaliteit als KPN, voor een kleinere prijs.
    En bij problemen word ik geholpen Door een goede klantenservice. Ook de overstap en de installatie is snel en goed afgerond. Omdat ik mijn mobiel er ook heb, ook nog €5 korting. Ik zou telfort zeker aanraden.

    Machelle

    7 januari 2017 01:08

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:9
    Snelheid:8Overstap:9
    Klantenservice:9Eindcijfer:9
    Installatie:9
    Overstap:9
    Eindcijfer:9

    Werkt altijd. Verhuizen in 1 min geregeld met super service

    imo

    29 november 2016 16:14

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:1
    Snelheid:9Overstap:1
    Klantenservice:1Eindcijfer:1
    Installatie:1
    Overstap:1
    Eindcijfer:1

    Geweldige prijs/kwaliteit verhouding en snelheid! je krijgt alleen HELEMAAL niets! dit is mijn ervaring met telfort

    Ik vraag een internet verbinding aan met spoed en er wordt mij beloofd dat het binnen een week geleverd kan worden. Ik hoor niets van jullie en bel een week later om te horen te krijgen dat het nooit is verwerkt en dat ik een andere provider moet zoeken als ik het zo snel wil want bij jullie duurt het nu 3 weken voor een aanvraag. en wanneer ik een klacht wil indienen word ik doorverwezen naar een website die mij dan weer terugverwijst naar het zelfde 0900 nummer.

    onbegrijpelijk hoe je een bedrijf op deze wijze kan laten draaien.
    Bespaar jezelf de moeite en kies voor een betrouwbare provider

    Ellie Vogelstrate

    22 augustus 2016 13:37

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:10
    Snelheid:8Overstap:9
    Klantenservice:8Eindcijfer:9
    Installatie:10
    Overstap:9
    Eindcijfer:9

    Overgestapt van Ziggo naar Telfort omdat ik al een sim only abonnement bij Telfort had lopen.
    Hierdoor ontvang ik nu 2GB + 600 minuten voor 15,-. Het was of dubbel zoveel data of gratis HBO, maar heb toch maar voor dubbele MB's en minuten gekozen.
    Installatiepakket werd thuisgestuurd precies volgens de planning en is zeer eenvoudig te installeren. Hoor ook meer mensen over 0,50ct per gesprek, maar die waren voor ons dus niet nodig.

    Ik ontvang max 200Mb op m'n adres, maar met het standaard 40Mb/s max heb ik prima ontvangst door het hele huis. Ook kijken wij graag live tv en tegelijkertijd een gemist programma via de iPad.

    Voor alsnog zeer tevreden met Telfort.

    Annie Monster

    16 augustus 2016 14:42

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:8
    Snelheid:7Overstap:6
    Klantenservice:7Eindcijfer:8
    Installatie:8
    Overstap:6
    Eindcijfer:8

    Over het algemeen een zeer goede tv en internet verbinding, erg stabiel vergeleken met Ziggo.

    Ik ben erg vriendelijk te woord gestaan door de klantenservice van Tefort bij het overstappen. Wel jammer van de 50cent per gesprek.

    Wat erg gebruiksvriendelijk is bij Telfort is de optie om je tv aan te sluiten d.m.v. de tv-verbindingsset. Hierdoor kan je waar dan ook in je woning zonder het trekken van snoeren tv kijken. Ideaal!

    Jan van Dijk

    9 augustus 2016 17:18

    Prijs/kwaliteit:2Installatie:6
    Snelheid:5Overstap:2
    Klantenservice:1Eindcijfer:3
    Installatie:6
    Overstap:2
    Eindcijfer:3

    Over het algemeen een redelijke verbinding, niet heel stabiel of snel vergeleken met het duurdere (op papier even snelle) KPN abonnement.
    De aangevinkte combi-korting wordt niet geactiveerd tot je er zelf een paar keer apart achter aan gaat.
    En op het moment dat het mis gaat een ongelofelijk slechte service voor 50cent per gesprek.

    Ons specifieke verhaal is als volgt; nadat de internet verbinding plots stopte, heb ik gebeld met de Telfort klantenservice. Hier werd verteld dat er inderdaad geen verbinding was in verband met onderhoud aan de algemene kabel. Bevestigd werd dat het vreemd was dat hierover geen bericht was verstuurt. Binnen een week moest het opgelost zijn. Wanneer de verbinding terug zou zijn, kon ik zelf terugbellen en zouden de gemiste dagen worden vastgesteld en worden gecompenseerd.
    Een paar dagen later viel ook de interactieve tv weg. In het eerdere gesprek met de klantenservice hadden we het hierover gehad. De interactieve tv ging dan wel over dezelfde lijn, maar kon inderdaad zijn dat die nog wel zou werken. Daarom toch de week afgewacht.
    Helaas was alles nog altijd uit de lucht na een week, dus zelf teruggebeld. Het verhaal moest ik opnieuw uitleggen, ook al kon de vorige melding wel worden teruggevonden. Daarna werd me toch weer gevraagd of ik niet aan de stekker, aansluiting, powerknop, ..., had gezeten. Het standaard klantenservice formulier moest echt weer helemaal doorlopen worden. Dan toch in de wacht. Nog eens in de wacht. Of we teruggebeld mochten worden. Na een uur werden we teruggebeld en werd verteld dat omdat er te lang geen melding was gemaakt de klacht niet verder was opgepakt. Het kon nu nog eens 1,5 week duren, maar wat het dan was of wat er ging gebeuren kon niet worden gezegd. Alternatieven (bijvoorbeeld een Dongel of extra mobiel internetbundel) werden niet geboden.
    We hebben per direct opgezegd.

    Laat hier een review achter en ontvang een bol.com cadeaubon t.w.v. €5,-
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Schrijf een review!
    Schrijf een review!
    Bedankt voor uw reactie
    Wij controleren het bericht.