prijsvergelijken

    Zoeken

    Categorieën

    • Geen categorieën
Gemiddeld cijfer
  • Prijsvergelijken: 7,6
  • Klanten: 6,7
  • Eindcijfer: 7,2/
Prijsvergelijken: 7,6
Klanten: 6,7
Eindcijfer: 7,2/

Review internetprovider KPN 2017

7 juli 2015 (laatste wijziging 29 maart 2017) door Suzanne

Hoe goed is internetprovider KPN? Is het internet snel en stabiel? Is het televisieaanbod uitgebreid? Is KPN een dure provider of valt dat wel mee? En hoe zit het met vast en mobiel bellen?

Het antwoord op deze en andere vragen lees je in deze expert-review. Ook laat ik zien wat de Consumentenbond van KPN vindt. En onderaan de pagina lees je beoordelingen van klanten zelf. Samen geeft dit een goed beeld van de provider. Zodat jij weet of je moet overstappen naar KPN. Of juist niet.

kpn

Inhoud

    Beoordeling KPN 2017

    7

    Levertijd

    De levertijden van providers liggen tussen 1 dag (dat is uitzonderlijk snel) en 6 weken. Het gemiddelde is 2 à 3 weken. KPN levert binnen 3 weken dus gemiddeld.

    7

    Prijs-kwaliteit

    De pakketten van KPN zijn vaak duurder dan bij andere providers. Daar staat tegenover dat het KPN-netwerk als zeer betrouwbaar bekend staat. Heb jij ook andere abonnementen bij KPN? Dan kun je rekenen op combivoordeel. Daarmee is KPN voor jou misschien juist voordeliger dan andere providers.

    8

    Functionaliteiten

    KPN biedt veel mogelijkheden zoals KPN WiFi. Je hebt dan toegang tot duizenden hotspots. Daarnaast krijg je er een Spotify Premium-abonnement gratis bij.

    7,5

    Zenderaanbod

    In elk pakket zitten standaard 70 tv-zenders. Inclusief de zender KPN Presenteert. Daarnaast heeft KPN een uitgebreid aanbod aan extra zenderpakketten.

    10

    Installatie

    De installatiemonteur is gratis. Inclusief een WiFi-check. Zo weet je zeker dat alles goed werkt, én je draadloze netwerk ook. Goed geregeld, dus.

    7,6

    Eindcijfer Prijsvergelijken

    Ben jij klant (geweest) bij KPN? Dan nodig ik je uit om onderaan deze pagina een review achter te laten. Daar help je andere klanten mee!

    KPN blinkt uit met:provider blinkt uit

    • Combivoordeel. KPN waardeert goede klanten. Sluit je een Alles-in-1 internetabonnement én een mobiel abonnement af? Dan krijg je korting op het mobiele abonnement. Plus dubbel zoveel data. En een gratis zenderpakket naar keuze. Dit noemen ze KPN Compleet.
    • Een unieke eigen zender. Alleen voor klanten van KPN: KPN Presenteert. De zender  biedt unieke eigen sport- en muziekproducties. Ook zelf geproduceerde dramaseries zoals Dochters, Toon en de dramaserie Brussel.

    Uitbreidbare internetabonnementen

    Alles-in-1

    Bij KPN kun je kiezen voor alleen internet, internet en tv, internet en bellen of Alles-in-1. Fijn toch. Want dat kan niet overal.

    De prijzen van de pakketten liggen bij KPN gemiddeld wel wat hoger dan bij de meeste andere providers. Hierbij zijn wel veel opties al bij inbegrepen. Gebruik je die opties ook? Dan zit je bij KPN goed! Zo niet, neem dit mee in de vergelijking, het kan je geld schelen. KPN biedt een paar interessante functionaliteiten:

    • Ruim aanbod radio en tv-zenders
    • Spotify Premium
    • Interactieve tv
    • KPN Veilig
    • KPN WiFi (gratis wifi op 17 miljoen(!) locaties)
    • WiFi-modem

    Het tv-aanbod is ook wel uitgebreid, maar niet uniek. Veel extra pakketten zijn bij andere providers ook beschikbaar. Wat wel fijn is: de extra’s in de tv-pakketten zijn maandelijks aanpasbaar. Maar ook dat is bij de meeste providers het geval.

    Wil je geen gebruik maken van Vast Bellen, dan kun je dit uitzetten. Maar je kan ook een belbundel nemen. Voor de daluren of voor altijd. Daarmee bel je onbeperkt in Nederland naar vast én mobiel. En in een flink aantal geselecteerde landen naar vaste nummers.

    Externe review KPN

    Het consumentenpanel van de Consumentenbond heeft KPN uitgebreid beoordeeld: 

    • Voor tv een 6,8 (glasvezel) en een 6,6 (DSL
    • Voor internet een 8 (glasvezel) en 7,6 (DSL)
    • Voor vast bellen een 8,4 (glasvezel) en 8,2 (DSL)

    Gemiddeld scoort KPN een 7,8 (glasvezel) en 7,6 (DSL). Daarmee scoren zij bovengemiddeld vergeleken met andere providers.
    (Bron: Alles-in-1 provider test 4e kwartaal 2016, Consumentenbond)

    Kies het abonnement dat bij jou past

    KPN biedt verschillende internetpakketten via DSL en glasvezel. De internetsnelheden variëren van 20 MB/s tot en met 500 MB/s (download). Ieder pakket is uit te breiden met allerlei extra’s. Kies je voor KPN Compleet, dan ontvang je extra voordeel.

    Interesse in een abonnement bij deze provider? Lees meer over KPN of vergelijk alle internetpakketten van KPN!

     *De review is een momentopname. De inhoud is met grote zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat de informatie verouderd is of onjuistheden bevat. Raadpleeg voor exacte gegevens de website van de provider.

     

    Suzanne

    42 klant reviews Schrijf een review

    Rene

    12 november 2017 10:22

    Overstappen:8Kwaliteit:7
    Klantenservice:6Prijs:5
    Installatie (monteur):8Snelheid internet:7
    Kwaliteit:7
    Prijs:5
    Snelheid:7

    Eigenlijk over all heel tevreden service zou beter kunnen maar ja kunt niet alles hebben daarnaast vind ik de prijs ook erg hoig

    Mathijs

    7 november 2017 21:44

    Overstappen:8Kwaliteit:4
    Klantenservice:6Prijs:6
    Installatie (monteur):9Snelheid internet:4
    Kwaliteit:4
    Prijs:6
    Snelheid:4

    geen problemen met tv, wel met het Internet. Wifi viel telkens weg en niks hielp. Na contact met de klantenservice moest ik maar een 5 ghz accespoint aanschaffen tegen betaling. Kpn wilde mij niet in de kosten tegemoet komen. Nu overgestapt.

    Denise

    17 oktober 2017 07:42

    Overstappen:7Kwaliteit:9
    Klantenservice:8Prijs:6
    Installatie (monteur):9Snelheid internet:7
    Kwaliteit:9
    Prijs:6
    Snelheid:7

    Prijs wel hoog maar internet werkt prima zolang je beneden bent. Door de rest van het huis geen wifi.

    Tessa Schregardus

    16 oktober 2017 14:00

    Overstappen:8Kwaliteit:7
    Klantenservice:8Prijs:5
    Installatie (monteur):8Snelheid internet:7
    Kwaliteit:7
    Prijs:5
    Snelheid:7

    Goeie service, alles top.
    maar vind KPN wel een dure aanbieder. ze zijn er wel veel goedkoper.

    Rene

    12 oktober 2017 14:01

    Overstappen:n.v.t.Kwaliteit:1
    Klantenservice:1Prijs:1
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:1
    Kwaliteit:1
    Prijs:1
    Snelheid:1

    M'n internet is zo slecht ik betaal €31 voor 20mb maar ik krijg er maar 7mb ervoor
    bellen met klantenservice die geeftaan dat ik niet meer krijg dan 7mb dat is de max maar wel betalen voor 20mb
    ook gaven ze aan dat ik anders weg moet gaan bij de KPN.

    Klaar met KPN.

    Leon

    7 oktober 2017 15:04

    Overstappen:5Kwaliteit:5
    Klantenservice:2Prijs:5
    Installatie (monteur):5Snelheid internet:5
    Kwaliteit:5
    Prijs:5
    Snelheid:5

    Als altijd trouwe klant van KPN, ben je nu verplicht om over te stappen naar een andere provider.
    Waar ik elk jaar leuke afspraken met KPN kon maken bij het verlengen van het abonnement werd vandaag door KPN de deur dicht gegooid. Dat doen ze niet meer, dus dan maar switchen en misschien volgen jaar terug komen. Jammer een gemiste kans dus.

    Clem

    17 september 2017 15:14

    Overstappen:5Kwaliteit:6
    Klantenservice:3Prijs:4
    Installatie (monteur):8Snelheid internet:6
    Kwaliteit:6
    Prijs:4
    Snelheid:6

    KPN, is voor mij op een grote teleurstelling uitgelopen. De installatie was prima; de monteur was correct en deed zijn werk naar behoren. Met name omdat, tot nu toe, de interactieve tv buitenshuis, voor geen meter werkt. Online contact met de klantenservice heeft ook niets opgeleverd, er werd geen oplossing aangedragen. Naderhenad blijkt dat de interactieve tv een probleem is dat vaker voorkomt dan ik vooraf wist. KPN is sluw, want zij installeert na de veertien dagen bedenktijd, dus wanneer je achter de tekortkomingen komt is het te laat en zit je voor een jaar met een ontevreden gevoel aan ze vast. Dat geeft al aan dat dit een bedrijf is dat een bewust beleid voert van misleiding en eigenlijk bedrog.

    c.arnoldus

    7 augustus 2017 21:56

    Overstappen:n.v.t.Kwaliteit:2
    Klantenservice:6Prijs:2
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:1
    Kwaliteit:2
    Prijs:2
    Snelheid:1

    hallo beste
    sints 2 april alleen maar problemen met internet tv en bellen
    op 2 april 2017 heb ik een nieuwe modem gekregen omdat de oude stuk ging
    daarna weer problemen toen kwam monteurtje 1 daarna weer het zelfde toen kwam monteurtje 2
    ik heb dus in totaal al 4 keer een monteur over de vloer gehad en 4 modems verder en het is nog niet goed heb nu 3dagen zonder internet en tv op een box achter de rug nu gaan ze kijken of het in het draadje zit wat in de straat ligt
    en dan zitten we op dit moment van schijven op 7 aug 2017

    IK BEN KPN HELEMAAL ZAT ze krijgen nog een kans word die kans verspeeld ben ik weg bij kpn
    en stap ik over naar wat anders

    mvg c.arnoldus te rotterdam

    Jose Pina

    31 juli 2017 22:51

    Overstappen:5Kwaliteit:1
    Klantenservice:1Prijs:1
    Installatie (monteur):10Snelheid internet:1
    Kwaliteit:1
    Prijs:1
    Snelheid:1

    At the begining the delivery and installation was good, but after some time KPN just forget´s that clients should have SUPPORT for his problems, especialy when it is a client that only calls to solve problems from their equipament ... In less than 6 months it´s the 2º time i have a poor customer support, don´t provide solutions, the only thing they know well how to do it´s showing attitude to the client and mocking... Or the things change quickly (and i mean yesterday) or you gonna lose one of your premium clients because im starting to lose my calm with your "support" and your company´s attitude.

    HW

    27 juli 2017 14:44

    Overstappen:8Kwaliteit:1
    Klantenservice:4Prijs:2
    Installatie (monteur):5Snelheid internet:2
    Kwaliteit:1
    Prijs:2
    Snelheid:2

    Na overstappen gelijk problemen met internet. Alles in huis vervangen. Bleek het niet te zijn. Twijfel of het aan ons zelf lag. Zelf maar diverse acties ondernomen. Uiteindelijk zat er in de wijkcentrale iets niet goed. Dat vervangen. Wel nog steeds iedere keer zwart beeld met de TV. Inmiddels weer een nieuwe storing. Internet dat steeds weg valt. Ook voor langere periodes van bijvoorbeeld een uur. Inmiddels een half jaar verder en niet storingsvrij. Nu nog de grote uitdaging of er iets vergoed gaat worden en of het ooit wordt opgelost.

    Frans

    24 juli 2017 08:27

    Overstappen:3Kwaliteit:1
    Klantenservice:6Prijs:1
    Installatie (monteur):2Snelheid internet:1
    Kwaliteit:1
    Prijs:1
    Snelheid:1

    Van interactief uitgebreid tv-pakket met glasvezel 100/100 mb overgestapt naar alleen internet (glasvezel). Op dat moment wordt men voor de helft gekort op de daadwerkelijke internetsnelheid naar 40 mb up/down.
    Ondanks de vraag te willen betalen voor 100/100 mb was dit niet mogelijk, ze kon dit niet selecteren?

    Dus je krijgt alleen 100/100 mb snelheid bij interactieve tv en KPN doet er ook niets aan om je behouden als klant, slechte zaak!
    Overgestapt met tv op Canal Digitaal, nu alle zenders in full HD en voor minder geld, Daarnaast zaten we ons enorm te ergeren dat KPN in 6 maanden 2x haar prijs voor tv heeft verhoogd met minder zenderaanbod (steeds meer zenders zijn verwijderd en er staat nu een rare KPN-melding in beeld)

    Het eerste half jaar hebben we half duplex internetsnelheid gekregen, kwamen we bij een internet test achter. Geen excuses of vergoeding, je betaald toch voor diensten die geleverd worden?

    Alles bij elkaar besloten over te stappen naar een andere aanbieder voor tv, internet zijn we nu ook aan het vergelijken.
    We waren altijd tevreden over KPN, maar Koninklijke PTT Nederland glijdt nu af naar een niveau van een veel mindere aanbieder. Zonde, want schijnt huidige beleid te zijn. De slogan "voel je vrij" krijgt hiermee wel aparte nasmaak.

    H. van der Linden

    14 juli 2017 09:00

    Overstappen:1Kwaliteit:10
    Klantenservice:5Prijs:8
    Installatie (monteur):10Snelheid internet:9
    Kwaliteit:10
    Prijs:8
    Snelheid:9

    Veel problemen gehad met overstappen, duurde heel lang voordat alles geregeld was.
    Nadat aansluiting gedaan was is alles prima. Kan het iedereen aanbevelen.
    (overstap bij mij was wellicht een opeenstapeling van fouten, wet van Murphy)

    Corne

    4 juli 2017 11:15

    Overstappen:8Kwaliteit:4
    Klantenservice:8Prijs:5
    Installatie (monteur):8Snelheid internet:4
    Kwaliteit:4
    Prijs:5
    Snelheid:4

    Op zich prima service van KPN. Echter de tv ontvanger (set top box) is traag. Datzelfde geldt ook voor het internet. Wat we ook doen, ik kom niet hoger dan 8 Mbps.

    sandra

    8 juni 2017 12:28

    Overstappen:9Kwaliteit:9
    Klantenservice:9Prijs:5
    Installatie (monteur):9Snelheid internet:6
    Kwaliteit:9
    Prijs:5
    Snelheid:6

    zeer goed ,vanaf de aansluiting tot heden alles goed gegaan en weinig storing .klantenservice ook altijd vriendelijk en behulpzaam . alleen de prijs vind ik wat aan de hoge kant en nu weer met de verhoging die eraan komt zit ik toch te denken om over te stappen . scheelt me toch bijna 20 euro .

    toni

    6 juni 2017 16:16

    Overstappen:9Kwaliteit:9
    Klantenservice:5Prijs:7
    Installatie (monteur):10Snelheid internet:9
    Kwaliteit:9
    Prijs:7
    Snelheid:9

    Zoals je leest, over het algemeen een hele hoge beoordeling van ons,,,, wanneer alles goed loopt.
    Het systeem via glasvezel is erg stabiel, ook al aan de duurdere kant.

    Contact met klantenservice via een gratis nummer is super, maar het oplossen van issues (helemaal geen signaal, dus geen enkele dienst) wordt niet goed opgepakt.
    Men wordt via sms bericht, maar een periode van meer dan 24u zonder enige signaal is niet van onze tijd wanneer er verder geen grote landelijke storingen zijn.

    Ik hoop dat KPN meekijkt en leert van de geplaatste beoordelingen.

    De algemene dienst, na overstap van oude UPC, is verder in orde.

    Wiann

    3 mei 2017 16:40

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:8
    Snelheid:8Overstap:8
    Klantenservice:9Eindcijfer:9
    Installatie:8
    Overstap:8
    Eindcijfer:9

    dat is genieten bij KPN totaal

    JM

    2 mei 2017 16:38

    Prijs/kwaliteit:6Installatie:6
    Snelheid:6Overstap:6
    Klantenservice:6Eindcijfer:6
    Installatie:6
    Overstap:6
    Eindcijfer:6

    Overal TV kijken? Niet heus.
    Enkel in je eigen netwerk. Problemen worden niet opgelost.
    Opnames verdwijnen en bij chats wordt je telkens midden in de chat eruit geknikkerd en kun je weer helemaal vooraan beginnen

    Arjan.

    2 mei 2017 12:10

    Prijs/kwaliteit:2Installatie:5
    Snelheid:3Overstap:2
    Klantenservice:3Eindcijfer:2
    Installatie:5
    Overstap:2
    Eindcijfer:2

    Het is duur snelheid laat te wensen over en als je afspraken maakt komen ze die gewoon niet na. KPN is echt een afrader.

    William/Presilla

    25 april 2017 07:59

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:8
    Snelheid:8Overstap:9
    Klantenservice:7Eindcijfer:8
    Installatie:8
    Overstap:9
    Eindcijfer:8

    goede provider. klantenservice altijd staat netjes te woord. duidelijk overzicht van de verbruikte kosten. na 3 online is dit stukken beter. geen spijt van overstappen naar kpn.

    fklasen

    15 april 2017 13:35

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:10
    Snelheid:9Overstap:9
    Klantenservice:7Eindcijfer:8
    Installatie:10
    Overstap:9
    Eindcijfer:8

    hebben al jaren televisie en internet van kpn en we hebben nu ook nog een mobiel abbonnement afgesloten waardoor we ook nog een leuke korting krijgen iedere maand op onze mobiele maand bedrag.

    ga zo door kpn en jullie houden ons nog jaren als klant.

    Mary van Vliet

    10 april 2017 23:10

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:8
    Snelheid:8Overstap:9
    Klantenservice:10Eindcijfer:9
    Installatie:8
    Overstap:9
    Eindcijfer:9

    Je mag dan ietsje duurder uit zijn maar verder is alles zeer goed geregeld.
    Vooral de klantenservice die je gratis kan bellen is top!!!!

    R Goeree

    10 april 2017 10:39

    Prijs/kwaliteit:7Installatie:9
    Snelheid:8Overstap:8
    Klantenservice:7Eindcijfer:8
    Installatie:9
    Overstap:8
    Eindcijfer:8

    Heb nu 3 maand kpn als provider en bevalt ond goed. voorhern hadden wij elders internet maar hadden vaak problemen. ook de klantenservice is je bij kpn zeer vriendelijk vergeleken bij onze voroge provider kpn kijkt mee en denkt mee voor een oplossing dus ik zeg voor ons niets anders meer. gr fam Goeree

    Bernhard Brohm

    8 april 2017 18:44

    Prijs/kwaliteit:3Installatie:10
    Snelheid:10Overstap:10
    Klantenservice:10Eindcijfer:9
    Installatie:10
    Overstap:10
    Eindcijfer:9

    Ik ben zeer content met KPN goede kwaliteit perfecte service het enige minpuntje is de prijs die ligt aanzienlijk hoger als bij de concurrenten vandaar dat ik uit ga pluizen of ik elders goedkoper uit ben tegen een lagere prijs. het is jammer maar als het veel gaat schelen sta ik over.

    Coen

    6 april 2017 18:01

    Prijs/kwaliteit:7Installatie:10
    Snelheid:10Overstap:10
    Klantenservice:10Eindcijfer:9
    Installatie:10
    Overstap:10
    Eindcijfer:9

    Wij hebben nu 1 jaar KPN, wat een verbetering met vorige provider. Monteur heeft alles geïnstalleerd ook extra TV boven, klasse.

    MB

    6 april 2017 09:11

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:8
    Snelheid:8Overstap:8
    Klantenservice:9Eindcijfer:8
    Installatie:8
    Overstap:8
    Eindcijfer:8

    Jaren geleden wilde ik overstappen van KPN naar een andere provider.
    Alles wat mis kon gaan ging mis.
    Ik kon niet meer vast bellen.
    Vier weken lang bellen, met prepaid, KPN en Provider XXX.
    Eindelijk had ik weer telefoon, wel een ander nummer.
    Ik kreeg ook nog een fikse bos bloemen in een emmertje.
    Het emmertje en het kaartje heb ik nog steeds in mijn bezit.

    Het enige nadeel van KPN is is dat ze vrij duur zijn.
    Maar de srvice die ze hebben geef ik een 9, want er kunnen ook fouten gemaakt worden.
    En fouten maken is menselijk.

    LJ

    2 april 2017 07:38

    Prijs/kwaliteit:10Installatie:10
    Snelheid:10Overstap:10
    Klantenservice:10Eindcijfer:10
    Installatie:10
    Overstap:10
    Eindcijfer:10

    Ik ben afgelopen zomer overgestapt van Ziggo naar KPN.
    Overstap verliep vlekkeloos via internet.
    Jammer was wel dat ik een ouder type modem opgestuurd kreeg, een V8. Geen mogelijkheid tot gebruik maken van de 5Ghz band.
    Belletje gepleegd en ik kreeg na uitleg van probleem een nieuw modem , een V10 toegestuurd.
    Nu werkt alles supersnel en storingsvrij!
    Echt nog nooit zo tevreden geweest met een provider, Top!
    Houwen zo, KPN!

    Piet van Dijk

    1 april 2017 21:58

    Prijs/kwaliteit:7Installatie:9
    Snelheid:9Overstap:10
    Klantenservice:10Eindcijfer:9
    Installatie:9
    Overstap:10
    Eindcijfer:9

    Gewoon heel goed. Zeer vriendelijke Servicedesk en kundig. Je krijgt wat ze beloven

    Box

    31 maart 2017 07:25

    Prijs/kwaliteit:4Installatie:5
    Snelheid:5Overstap:5
    Klantenservice:5Eindcijfer:4
    Installatie:5
    Overstap:5
    Eindcijfer:4

    Wifi bereik in huis was erg slecht. Meerdere keren contact gehad me de klantenservice. Na enkele telefoontjes kreeg ik de melding dat ik maar een versterker aan moest schaffen. Er is nooit een monteur geweest, of zelfs maar aangeboden een monteur langs te sturen. Bij de provider die ik voor kpn had, en die ik nu heb is er geen enkel probleem met de wifi.

    Eigen meedenken wordt afgebrand, ik ben maar een leek in de ogen van de helpdeskmedewerker. Terwijl ik met een ict opleiding in de pocket toch wel het eea kan uitsluiten.

    Bij het afsluiten van mijn telefoon abonnement, heb ik enkele voorwaarden voor aan een telefoon gesteld. Niet echt specifiek op zoek naar een toestel. Krijg ik een redelijk prijzig toestel aangesmeerd, dat totaal niet aan de verwachtingen voldoet. Bij opmerkingen hierover krijg ik als antwoord, dat dit het toestel is wat ik besteld heb en dat ik het daar maar me moet doen.

    Op het moment van opzeggen een telefoongesprek gehad over het hoe en waarom. Daar werd er wel gevraagd waarom er geen monteur was geweest etc. Een erg vriendelijke dame met begrip voor de situatie. Maar in mijn ogen een beetje mosterd na de maaltijd.

    Al met al niet om over naar huis te schrijven.

    Nathalie Meijer

    29 maart 2017 16:10

    Prijs/kwaliteit:5Installatie:6
    Snelheid:4Overstap:3
    Klantenservice:1Eindcijfer:4
    Installatie:6
    Overstap:3
    Eindcijfer:4

    Erg slecht in de klantenservice. geen beloftes kunnen na komen. veelvuldig moeten bellen om verschillende redenen. meerdere keren door verschillende medewerken niet teruggebeld. interne communicatie van KPN heel erg slecht. Na bijna 2 jaar klant te zijn stop ik met deze vermoeiende gang van zaken. Tevens wordt je als KPN klant niet tegemoet gekomen na veel problematiek wat weken/maanden aanhoudt. als KPN klant wordt je ook niet beloond als trouwe klant. bij het verlengen van je abonnement kun je de zelfde korting krijgen als niet KPN klanten.
    graag had ik een oplossing gezien maar de hoofdzakelijke reden dat ik weg ga is de slechte klantenservice.

    Udo Sjabbens..

    29 maart 2017 14:15

    Prijs/kwaliteit:5Installatie:5
    Snelheid:6Overstap:6
    Klantenservice:5Eindcijfer:5
    Installatie:5
    Overstap:6
    Eindcijfer:5

    Mijn probleem is dat KPN voor mijn Grundig Lenaro tv, zelfs na enige jaren er nog geen instelling code voor heeft. Het begint al bij het aanzetten en opstarten van de tv, het begint dan met zwart beeld en kraken of geen beeld en dan weer opnieuw van voor af aan opstarten.Wanneer dat gelukt is,dan heb ik twee afstandsbedieningen nodig,KPN om de zenders te verzetten en de Grundig voor HDMI en om harder en zachter te zetten.Het is om moedeloos van te worden,Dan is er ook nog een monteur geweest om een kastje te plaatsen,deze is met een schroefje in een ruim gat vastgezet en valt met regelmaat van de muur,ten einde raad heb ik laat ik het kastje nu maar liggen.
    Mijn tv genoegen is al lang verpest,
    Ik overweeg om een schotel te plaatsen of helemaal geen tv meer..
    Het enige wat mij nog aan ze bind is mijn maandelijkse KPN abonnement ......

    Ria akkermans

    25 maart 2017 10:22

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:9
    Snelheid:8Overstap:9
    Klantenservice:8Eindcijfer:8
    Installatie:9
    Overstap:9
    Eindcijfer:8

    Bij de overstap liep alles zoals gezegt. Later werden wij gebeld om iets te wijzigen naar aanleiding van ons gebruik. Dus goede tip.

    Agu gonzales

    13 maart 2017 18:04

    Prijs/kwaliteit:4Installatie:6
    Snelheid:4Overstap:6
    Klantenservice:6Eindcijfer:6
    Installatie:6
    Overstap:6
    Eindcijfer:6

    Goed maar ook niet

    Jekel

    1 februari 2017 16:42

    Prijs/kwaliteit:10Installatie:10
    Snelheid:10Overstap:10
    Klantenservice:10Eindcijfer:10
    Installatie:10
    Overstap:10
    Eindcijfer:10

    KPN provider is gewoon een super provider niks mis mee geen klachten ik vindt ze top ik heb alles van kpn

    Jesse

    28 januari 2017 18:55

    Prijs/kwaliteit:6Installatie:1
    Snelheid:6Overstap:6
    Klantenservice:1Eindcijfer:6
    Installatie:1
    Overstap:6
    Eindcijfer:6

    Ik zit nu al een aantal dagen zonder internet en televisie en de klantenservice (waar ik ondertussen al 14 medewerkers van gesproken heb) kan niet verder helpen. De monteur komt niet opdagen, en wanneer er wel een komt wordt het probleem niet verholpen. Ontzettend slechte service van KPN en het enige wat je krijgt is een "sorry meneer". Daar heb ik niets aan. Uitermate ontevreden en aan het kijken naar welke provider ik het best over kan stappen.

    A. Loenen

    27 januari 2017 22:27

    Prijs/kwaliteit:7Installatie:9
    Snelheid:8Overstap:9
    Klantenservice:9Eindcijfer:8
    Installatie:9
    Overstap:9
    Eindcijfer:8

    Alles is goed geregeld.

    Corne Soeters

    18 januari 2017 17:07

    Prijs/kwaliteit:5Installatie:8
    Snelheid:6Overstap:6
    Klantenservice:8Eindcijfer:7
    Installatie:8
    Overstap:6
    Eindcijfer:7

    Goeie service, matige snelheid tegen hoge prijs

    Patricia

    16 januari 2017 18:55

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:8
    Snelheid:9Overstap:8
    Klantenservice:10Eindcijfer:9
    Installatie:8
    Overstap:8
    Eindcijfer:9

    We zitten al bijna 20 jaar bij kpn. Eerst alleen voor vaste telefonie. Nu voor 3 in 1. Met compleet voordeel omdat we ook mobiel gebruiken.
    Perfecte service en altijd goed bereikbaar. Net weet voor een jaar verlengd.

    Jan Stoop

    13 januari 2017 17:02

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:8
    Snelheid:8Overstap:8
    Klantenservice:8Eindcijfer:9
    Installatie:8
    Overstap:8
    Eindcijfer:9

    Ben zeer tevreden over de KPN, heb zelf KPN Compleet.
    Alles er op en d'r aan, dus geen klachten.
    Heb dus alles telefoon, mobiel tv en natuurlijk internet.

    Annette de Vries

    11 januari 2017 13:41

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:10
    Snelheid:10Overstap:10
    Klantenservice:10Eindcijfer:9
    Installatie:10
    Overstap:10
    Eindcijfer:9

    Uitermate tevreden over KPN
    Goede service, fijne werknemers

    An

    7 januari 2017 23:31

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:9
    Snelheid:9Overstap:8
    Klantenservice:9Eindcijfer:9
    Installatie:9
    Overstap:8
    Eindcijfer:9

    Geen klachten, alles functioneert goed en snel. prima klantenservice. Geen reden om over te stappen.

    LJBM v

    7 januari 2017 09:45

    Prijs/kwaliteit:6Installatie:7
    Snelheid:7Overstap:4
    Klantenservice:3Eindcijfer:5
    Installatie:7
    Overstap:4
    Eindcijfer:5

    Mijn laatste ervaring met een afdeling van KPN was zo onvriendelijk dat het zelfs beledigend as. Hem er op aansprekend dat hij niet luistert (want hij zat er zij eigen fantasie verhaal van te maken), zei :"waarom ga je dan niet weg bij KPN, dat zou ik doen".
    Na het gesprek met hem was dat idd wat ik het liefste zou doen. Maar zo makkelijk is dat niet als je voor een combi hebt gekozen die niet simultaan loopt. Want het ene contract van de combi is afgelopen, het andere contract loopt nog een jaar door. De ene afdeling werkt niet samen met de andere afdelingen.
    Zelfs bij sterfgeval zoals bij mijn buren, krijgen zelfs de volgende bewoners aanmaningen en dreiging van afsluiting van hun abonnement op KPN.
    Dit is bij KPN op de fatsoenlijke afdeling wel duidelijk te maken en met veel begrip, maar de afdeling die het daarna moet verwerken, maakt onnavolgbaar fout op fout, mijn nieuwe buurman kwam bijna twee wekelijks hopeloos naar me toe, en dacht dat het aan de vorige bewoner lag, die inmiddels al een half jaar dood was. De nabestaande kregen nog geld terug van KPN maar KPN bleef aanmanen en dreigen.
    Tsja zodra mijn aabonnement afgelopen is ben ik er weg.. c

    malou

    4 januari 2017 10:42

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:10
    Snelheid:10Overstap:9
    Klantenservice:10Eindcijfer:9
    Installatie:10
    Overstap:9
    Eindcijfer:9

    geen klachten omtrent kpn ben super tevreden.

    Laat hier een review achter en ontvang een bol.com cadeaubon t.w.v. €5,-
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Schrijf een review!
    Schrijf een review!
    Bedankt voor uw reactie
    Wij controleren het bericht.