prijsvergelijken

    Zoeken

    Categorieën

    • Geen categorieën
Gemiddeld cijfer
  • Prijsvergelijken: 8,5
  • Klanten: 5,5
  • Eindcijfer: 7,0/
Prijsvergelijken: 8,5
Klanten: 5,5
Eindcijfer: 7,0/

Review internetprovider Ziggo 2017

7 juli 2015 (laatste wijziging 16 februari 2018) door Suzanne

Levert Ziggo snel en stabiel internet? Is het tv-aanbod de moeite waard? Welke mogelijkheden voor (mobiele) telefonie zijn er? Is het slim om over te stappen?

Op deze en andere vragen krijg je antwoord in mijn expert-review van Ziggo. Na mijn review lees je ook beoordelingen van klanten. En ik laat zien wat andere experts van Ziggo zeggen.

Samen geven alle reviews een betrouwbaar beeld van Ziggo’s kwaliteit. Zodat jij weet of je moet overstappen…of niet.

Ziggo

Inhoud

    Beoordeling internetprovider Ziggo 2017

    8

    Levertijd

    Ziggo levert pakketten binnen 14 dagen.

    8,5

    Prijs-kwaliteit

    Ziggo biedt uitgebreide pakketten met snel internet voor een relatief lage prijs.

    9

    Functionaliteiten

    Ziggo biedt standaard veel extra’s. Zoals toegang tot 2 miljoen(!) WifiSpots in heel Nederland. Dat betekent: bijna overal gratis wifi.

    8,5

    Zenderaanbod

    Standaard in het pakket de zender Ziggo Sport (alleen bij Ziggo gratis!), met exclusieve uitzendrechten voor de Formule 1. Wil je meer? Dan heeft Ziggo heeft een groot aanbod aan extra zenders met films, sport en vele andere themapakketten.

    8

    Installatie

    Je ontvangt een doe-het-zelf-installatiepakket. Als je een beetje technisch bent, kom je er met de instructies zelf wel uit. Maar als het niet lukt, stuurt Ziggo gratis een monteur langs.

    8,5

    Eindcijfer Prijsvergelijken

    Ben jij klant (geweest) bij Ziggo? Laat je review hieronder achter!

     

    provider blinkt uitWaarin Ziggo uitblinkt

    • Stabiel internet: Ziggo staat bekend om z’n stabiele internetsnelheden. Die dankt de provider aan de kabelaansluiting, die in bijna ieder huis beschikbaar is.
    • Snel internet: Bij sommige providers krijg je niet altijd de internetsnelheid die beloofd wordt. Bij Ziggo krijg je die wél.
    • Standaard veel extra’s: Het beste voorbeeld hiervan zijn de WifiSpots: gratis draadloos internet op je smartphone, tablet of laptop via 2 miljoen punten in Nederland. 
    • Unieke extra’s op tv:
      • Wat dacht je van Formule 1 via Ziggo Sport? Alleen voor Ziggo klanten gratis in je abonnement.
      • Als enige provider blijft Ziggo HBO producties aanbieden. Het bekendste voorbeeld hiervan is natuurlijk: Game of Thrones.
      • En je kunt tv-kijken op meerdere tv’s. Deze zijn aan te sluiten op de kabel.
    • Beste online service: Uit onderzoek van WUA (2014) scoort Ziggo als beste met hun online service. Online vind je zonder al te veel moeite het antwoord op je vraag of probleem. 
    • Voorrang bij Ziggo Dome-tickets: Als klant ben je lid van Club Ziggo. Je krijgt dan korting op concerten in de Ziggo Dome. Je kunt ook meet&greets winnen met de artiesten!
    • Bij je Ziggo-abonnement ontvang je extra voordeel op mobiele abonnementen van Vodafone:
      • 5 euro korting op je Vodafone Smart, Red of Black abonnement
      • dubbele data op alle Vodafone-abonnementen op het adres waar je ook Internet en Digitale TV van Ziggo hebt.
      • extra tv-pakket naar keuze
      • veilig online pakket voor 20 apparaten

    Uitbreidbare pakketten

    De standaardpakketten van Ziggo zijn eenvoudig uit te breiden. Je hebt keuze uit allerlei extra opties. Bijvoorbeeld:

    • Extra internetbeveiliging
    • Vele extra tv-zenders
    • Film-, sport- en andere themapakketten

    Een groot voordeel is ook dat je alle opties maandelijks kunt opzeggen. Je zit dus nergens direct een heel jaar aan vast.

    Andere expert-review van Ziggo

    Uit de alles-in-1 provider test (2016) van de Consumentenbond komt Ziggo uit op een cijfer 6 voor tv, voor internet een 7,4 en een 7,9 voor telefonie. (bron: Consumentenbond)

     Kies het abonnement dat bij jou past

    Ziggo biedt verschillende pakketten: internet en tv of alles-in-1 met telefonie. De internetsnelheden variëren van 25 MB/s tot en met 300 MB/s (download). Ieder pakket is uit te breiden met allerlei extra’s voor internet, tv en/of telefonie. Alle extra’s zijn maandelijks opzegbaar.

    Wil je alleen internet? Dat kan niet bij Ziggo. Er zit altijd kabel-tv bij een pakket. Wel kun je alleen een tv-abonnement nemen. Dit pakket kun je alleen rechtstreeks bij Ziggo afsluiten.

    Vergelijk nu alle internetabonnementen van Ziggo of lees meer over Ziggo.

    Suzanne

    125 klant reviews Schrijf een review

    Remy

    20 februari 2018 08:10

    Overstappen:3Kwaliteit:1
    Klantenservice:4Prijs:4
    Installatie (monteur):1Snelheid internet:3
    Kwaliteit:1
    Prijs:4
    Snelheid:3

    Bij het overstappen een pakket gekozen bij ziggo met 6 maanden korting op mijn pakket. Alles akkoord en verstuurd, krijgen we een mail binnen met bevestiging met maar 3 maanden korting. 5 telefoontjes verder en 3 mailtjes verder toch uit kunnen komen. De internetverbinding doet het ongeveer net zo vaak niet als wel en de horizon box is traag en heeft vaak storingen. Regelmatig gebeld voor een oplossing, de oplossingen die we krijgen zijn iedere keer van een zeer korte tijd. Zodra we kunnen stappen we meteen over!

    Bas

    19 februari 2018 20:48

    Overstappen:6Kwaliteit:8
    Klantenservice:2Prijs:6
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:8
    Kwaliteit:8
    Prijs:6
    Snelheid:8

    Hier in de regio simpelweg het snelste/beste internet wat er te krijgen is. Tegelijk gamen, downloaden, Netflix streamen en TV kijken werkt probleemloos. Daar zit dan ook wel een prijskaartje aan.

    Minpunten:
    Die Ziggo mediabox is traag in alles, zappen, door de guide heen gaan, naar de Netflix app gaan. Alles gaat langzaam op dat ding. Om goed te laten werken moet je hem eigenlijk 1 keer per week van de stroom afhalen.

    De modem is op zich prima, maar heeft een erg matig wifi-signaal, dus daar hangt mijn eigen wifi-router aan om dat te regelen.

    Ziggo heeft ongeveer de allerslechtste klantenservice waar ik ooit contact mee heb gehad. En als je geen Windows gebruikt kan de helpdesk je eigenlijk gewoon niet helpen. Als je maar iets gevorderd bent met computers en netwerkapparatuur heb je eigenlijk gewoon niks aan de helpdesk omdat je er zelf dan meer verstand van hebt.

    Wanneer er in mijn wijk even snel internet te krijgen is van een andere partij stap ik zeer waarschijnlijk over. Ik zit echt bij Ziggo omdat hier technisch geen betere verbinding te krijgen is op dit moment, niet omdat ik het een tof bedrijf vind.

    E.Bakkers

    15 februari 2018 11:26

    Overstappen:9Kwaliteit:9
    Klantenservice:9Prijs:8
    Installatie (monteur):9Snelheid internet:9
    Kwaliteit:9
    Prijs:8
    Snelheid:9

    Sinds een half jaar overgestapt van Ziggo naar XS4all. Had dit eerder moeten doen, beeld en internet zijn prima ook in de rest van het huis. Klantenservice heeft nog wel achteraf gebeld maar was alleen maar geïnteresseerd in welke nieuwe provider we hadden. Gaat ze niets aan. Ik ben zeer tevreden, wel iets duurder.

    Christa

    2 februari 2018 16:56

    Overstappen:n.v.t.Kwaliteit:5
    Klantenservice:n.v.t.Prijs:1
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:1
    Kwaliteit:5
    Prijs:1
    Snelheid:1

    Wij gaan overstappen naar KPN. Ziggo had een brief gestuurd met de vraag of ik wilde bellen over de opzegging. Heb ik dus gedaan ook al wist ik dat het niet nodig was i.v.m. automatische opzegging. Het waren 10 verschrikkelijke minuten met een vrouw die 5 minuten achter elkaar doorratelde over wat voor voordelen er waren om bij Ziggo te blijven. NIEUW APPARATUUR, zodat ik geen blokken meer in beeld zou zien en de zenders die eerder onmogelijk te zien waren nu WEL te ontvangen zouden zijn. Want we waren toch al heeeel lang klant en overstappen kon heel problematisch worden. Op mijn vraag waarom dit niet eerder is gebeurd zei ze dat we zelf nieuw apparatuur hadden moeten aanvragen. En KORTING. €29 per maand voor een jaar. Ongelofelijk. Een half jaar geleden werd de prijs van dit vreselijke *** abonnement verhoogd naar €54. En de slaapverwekkende trage internet was onze eigen schuld, blijkbaar. Ik ben benieuwd hoe KPN het doet.. Ze zijn niet goedkoop dus ik verwacht wel wat maar zij hebben ook ontevreden klanten.

    Lorenzo

    19 januari 2018 12:21

    Overstappen:n.v.t.Kwaliteit:9
    Klantenservice:8Prijs:7
    Installatie (monteur):8Snelheid internet:9
    Kwaliteit:9
    Prijs:7
    Snelheid:9

    Ik ben heel erg tevreden met ziggo! Wij gebruiken hier in huis veel internet en vaak tegelijk en nooit ergens last van! Mijn zoons en ik gamen vaak tegelijk en mijn vrouw kijkt dan iets terug op haar telefoon of tablet en dat gaat allemaal prima! Vandaag toevallig de klantenservice nog gesproken, omdat wij weer mogen verlengen en een hele mooie aanbieding gekregen! Top ziggo!

    Casper

    16 januari 2018 14:57

    Overstappen:1Kwaliteit:7
    Klantenservice:1Prijs:1
    Installatie (monteur):1Snelheid internet:10
    Kwaliteit:7
    Prijs:1
    Snelheid:10

    Ben verhuisd denk je dat je makkelijk internet kan meenemen maar nee hoor. Als je dan belt krijg je allemaal mooie beloftes te horen zoals de reclames op tv maar er gebreurt NIKS!! Pakketten worden jaarlijks duurder maar je kan hier niks over in brengen het betalen of weg gaan en ga je weg intreseert ze helemaal niks.

    Na hele slechte ervaringen met vodafone aantal jaar terug is te merken dat Ziggo heel hard is gedaalt in kwaliteit maar vooral in klantenservice sinds ze samen zijn met Vodafone onvriendelijkste klantenservice van nederland en daar nu deel van uitmaken

    mj.bouman

    11 januari 2018 23:35

    Overstappen:6Kwaliteit:6
    Klantenservice:6Prijs:6
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:6
    Kwaliteit:6
    Prijs:6
    Snelheid:6

    ik zit al jaren bij Ziggo in het begin bij Cassema ,maar zo als het nu gaat bij Ziggo met de tv aan sluitingen is BIG SCHIT. hoofd media box doet het wel aardig maar de extra mediabox geeft geregeld storingen er zijn al tig monteurs bij geweest maar geen van allen heeft het kunnen oplossen.Het licht steeds aan mijn instalatie
    nooit aan het materiaal wat Ziggo heeft geleverd.Als je aangeeft dat je overweegt om over te stappen dan wordt je doorverbonden met iemand van de klanten service en die geeft aan dat je een doos toegestuurd krijgt om hun niet werkende rotzooi in te doen en op te sturen.Oplossingen hebben ze niet meer je kan dan gewoon oprotten.Ik ga over naar een andere provider,bij Ziggo krijg je geen waar voor je geld.
    Hierbij Ziggo het beste.

    A.Willems

    7 januari 2018 17:49

    Overstappen:n.v.t.Kwaliteit:n.v.t.
    Klantenservice:4Prijs:n.v.t.
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:n.v.t.
    Kwaliteit:n.v.t.
    Prijs:n.v.t.
    Snelheid:n.v.t.

    Ben er zo klaar mee.

    Allerlei fouten en miscommunicatie .

    Als ze er niet uit komen zeggen ze we sturen een nieuwe.

    Nu vanmorgen nieuwe box aangesloten ...wat denk je foutcode 8230 grrr werkt ondemand niet meer,zal wel aan de bekabeling liggen .

    Maar op de oude box kon ik het wel alleen bleef elke keer beeld stilstaan en liep niet gelijk met de spraak.

    Zijn we dan echt allemaal gek ....ZIGGO kom eens met een echt goede oplossing.

    Heb ik het nog niet over de vele andere klachten gRRRRRRRRRRRRRR.

    Nu uitvogelen waar ik naar toe ga overweeg om over testappen.overstappen.

    Dolf Kampman

    6 januari 2018 10:07

    Overstappen:4Kwaliteit:9
    Klantenservice:4Prijs:8
    Installatie (monteur):8Snelheid internet:10
    Kwaliteit:9
    Prijs:8
    Snelheid:10

    Vanaf 15 december probeer ik mijn mediabox + extra box aan de praat te krijgen.
    In het voormalif UPC gebied Leeuwarden krijgt Ziggo dit niet voor elkaar in 4 weken en twee monteurs.
    Jammer dat ik overweegnover te stappen, want het internet is prima!
    Ik heb het idee dat de ene hand van Ziggo niet weet wat de andere doet.

    Duon

    2 januari 2018 11:53

    Overstappen:8Kwaliteit:7
    Klantenservice:6Prijs:4
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:8
    Kwaliteit:7
    Prijs:4
    Snelheid:8

    Nu een aantal jaar lid van ziggo,
    Op het moment van afsluiten was voor mij de prijskwaliteit verhouding prima. Internetsnelheid is prima, vrij weinig storingen. Tot de prijsverhogingen kwamen, we kregen steeds vaker problemen (snelheid drops, ruis bij tv kijken etc), terwijl de prijsverhoginen zouden zijn om dit tegen te gaan.

    Klantenservice: ze proberen je goed te woord te staan, maar kunnen(of willen) vaak niets doen. Ook is hun kennis van zaken niet altijd goed genoeg.
    Monteur: is nooit langs geweest, dus kan hier geen oordeel over geven.(vandaar een neutrale 6)

    Hulzebosch

    1 januari 2018 11:01

    Overstappen:6Kwaliteit:1
    Klantenservice:2Prijs:3
    Installatie (monteur):4Snelheid internet:1
    Kwaliteit:1
    Prijs:3
    Snelheid:1

    Sinds ik ben overgegaan naar ziggo enkel problemen met internet en tv kabel wil van het contract af maar kan niet je belt en Word van kastje naar de muur bestuurt maar wel rekeningen betalen en de reclame die ze op tv geven boelchit ik raad iedereen se om ziggo te nemen

    R. Timmermans

    21 december 2017 18:09

    Overstappen:7Kwaliteit:1
    Klantenservice:1Prijs:2
    Installatie (monteur):1Snelheid internet:3
    Kwaliteit:1
    Prijs:2
    Snelheid:3

    Klant ben je snel bij hun, maar dan begint de ellende. Internetverbinding (kabel) blijft slecht. Het ligt echter altijd aan jezelf. Je kabels zijn niet goed, je stekkers zijn niet goed, je tv van € 2600,00 is niet goed, je moet een extra modem, enz. Enz enz. Het ligt nooit aan Ziggo. De klantenservice is gewoonweg lachwekkend. Alles loopt langs elkaar heen. 'Mijnheer weet u wel zeker dat u klant bij ons bent en niet ergens anders? Ik heb hier niets staan'. 'Heeft u wel de stekker van de TV in het stopcontact gedaan' Van dat niveau dus.
    Na jaren zeuren heeft nu eindelijk een monteur een verroeste en afgebroken aansluiting uit een verdeelkast in de straat gevonden en is het probleem verholpen. Reactie Ziggo: U heeft nooit een melding gedaan bij ons want wij hebben hier niets staan. Alleen als u kunt bewijzen dat u bij ons heeft geklaagd komt u in aanmerking voor compensatie. Russische maffia is het.

    em

    19 december 2017 17:24

    Overstappen:6Kwaliteit:6
    Klantenservice:2Prijs:6
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:6
    Kwaliteit:6
    Prijs:6
    Snelheid:6

    Aanbieding hier te vinden op site is misleidend!!! Er zou een groot uitgebreid pakket worden aangeboden voor een bedrag van 39,95 per maand.
    Helaas blijkt bij het afsluiten het huren van tweede apparaat om op tweede tv televisie mee te kijken al niet meegerekend!
    Deze kosten alleen al zijn 4 euro per maand, en komen dus bovenop het maandbedrag waar reclame mee gemaakt word.

    Met het bellen met de klanten service word je niet wijzer.

    MISLEIDEND!

    Sam Yaylali

    16 december 2017 22:01

    Overstappen:n.v.t.Kwaliteit:4
    Klantenservice:6Prijs:4
    Installatie (monteur):8Snelheid internet:6
    Kwaliteit:4
    Prijs:4
    Snelheid:6

    Internet hapert en WiFi valt steeds uit en als je dan contact zoekt met de klantenservice krijg je te horen dat je een stappenplan moet nagaan of de storing aan jou ligt terwijl een paar dagen geleden alles het nog deed. En ik vind een prijs van € 65,- per maand veel voor wat je krijgt

    Kim

    16 december 2017 12:22

    Overstappen:7Kwaliteit:5
    Klantenservice:7Prijs:6
    Installatie (monteur):7Snelheid internet:7
    Kwaliteit:5
    Prijs:6
    Snelheid:7

    Bedraad werkt het internet supersnel, via de wifi kan ik regelmatig geen verbinding maken.

    Jake

    12 december 2017 17:25

    Overstappen:7Kwaliteit:5
    Klantenservice:6Prijs:4
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:4
    Kwaliteit:5
    Prijs:4
    Snelheid:4

    In eerste instantie lijkt het goed te zijn, vervolgens zijn de verbindingen erg slecht, ik ga overstappen!

    Susanna

    12 december 2017 09:47

    Overstappen:5Kwaliteit:8
    Klantenservice:5Prijs:6
    Installatie (monteur):7Snelheid internet:8
    Kwaliteit:8
    Prijs:6
    Snelheid:8

    Prima internet. Goede snelheid. Als er zich geen problemen voordoen is het goed. Maar als er problemen zijn duurt het vele telefoontjes voordat je de juiste persoon krijgt en nog meerdere dagen weken voordat alles het weer doet.

    Mark

    11 december 2017 17:20

    Overstappen:6Kwaliteit:5
    Klantenservice:2Prijs:3
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:6
    Kwaliteit:5
    Prijs:3
    Snelheid:6

    Veel te duur en regelmatig wordt het maandbedrag ongevraagd verhoogd.

    Becholtz

    9 december 2017 18:58

    Overstappen:7Kwaliteit:10
    Klantenservice:1Prijs:6
    Installatie (monteur):5Snelheid internet:8
    Kwaliteit:10
    Prijs:6
    Snelheid:8

    Na heel veel jaren een tevrede klant te zijn vandaag bellen dat ik een storing heb in de mediabox.
    kan geen netflix en on demand kijken en kan niet terug spoelen
    Zeggen ze dat er een monteur langs moet komen,dat ik dan wel 35 euro voorrijkosten moet betalen.
    betaal al 82 euro per maand vindt dit wel heel erg slecht en heb gezegt dat ik gelijk contract op wil zeggen dat ik dan wel naar een andere provider ga. doen daar geen moeite voor je en laten je gelijk gaan. Verwacht van ziggo maar geen service aan mij zullen ze niet veel langer meer verdienen.

    P. de Mink

    9 december 2017 09:37

    Overstappen:7Kwaliteit:1
    Klantenservice:2Prijs:9
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:1
    Kwaliteit:1
    Prijs:9
    Snelheid:1

    De prijs van het gehele pakket is goed.
    Alleen werkt Ziggo met de kabel, dus erg langzaam.
    Al meer jaren steeds storing of geen ontvangst van internet en tv.
    Nu helemaal geen TV, en internet valt regelmatig geheel uit.
    Vandaar nu overstappen naar het snelle glasvezelnet, geweldig wat een snelheid.

    Jelle

    8 december 2017 21:18

    Overstappen:8Kwaliteit:5
    Klantenservice:7Prijs:6
    Installatie (monteur):7Snelheid internet:8
    Kwaliteit:5
    Prijs:6
    Snelheid:8

    WiFi is niet zo heel goed in ons huis. Maar dat heeft te maken met veel ijzer in de muren.

    Jessica brandhorst

    4 december 2017 02:25

    Overstappen:5Kwaliteit:4
    Klantenservice:4Prijs:3
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:2
    Kwaliteit:4
    Prijs:3
    Snelheid:2

    Ik zal blij zijn als het jaar contract voorbij is.
    Want ik wil echt gaan overstappen.
    Het probleem is
    Dat ik heel vaak last van internet storingen heb.
    En als ik dan Ziggo belt dan word je heel vaak van het kastje naar de muur gestuurd.
    Ze zeggen altijd dat de fout bij mij ligt en niet bij hun.
    Slechte Wi-Fi ontvangst in appartement
    En ik heb al verschillende Wi-Fi versterkers gehad maar het helpt allemaal niks.
    Ook rade Ziggo mij aan om nieuwe bekabeling te kopen.
    Vreemd kabels waren net nieuw aangelegd door monteur.
    Kortom ik heb al een vermogen uitgegeven aan oplossingen
    Terwijl niets helpt.
    Wat zal ik blij zijn
    Als mijn jaar contract in maart 2018 voorbij is.

    Yvette

    2 december 2017 13:53

    Overstappen:5Kwaliteit:6
    Klantenservice:4Prijs:2
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:1
    Kwaliteit:6
    Prijs:2
    Snelheid:1

    Hele trage internet voor het bedrag dat je betaald.geen fijne klantendienst.en tv zoo slecht beeld en dan krijg je te horen ligt aan je tv en dat hij oud is en die is net nieuw!!!!!

    Ernst

    30 november 2017 20:48

    Overstappen:6Kwaliteit:5
    Klantenservice:3Prijs:5
    Installatie (monteur):8Snelheid internet:5
    Kwaliteit:5
    Prijs:5
    Snelheid:5

    In het algemeen levert Ziggo redelijk, maar als je een probleem hebt, dan heb je ook echt een probleem. Eerst wordt er digitaal naar een oplossing gezocht, wat vaak niet lukt. Het sturen van een monteur vraagt minimaal 3-4 werkdagen en vaak langer.

    De kennis en kwaliteit van de klantenservice is zeer wisselend en soms zeer slecht en soms ook goed.
    Ziggo heeft haar processen niet op orde en je kunt van alles verwachten. Klachten en vergoedingen worden lang niet altijd serieus afgehandeld. Bij een incident heb ik met meer dan 20 wisselende medewerkers aan de lijn gehangen voordat het probleem was opgelost. Een week zonder telefoon, internet en televisie levert je een magere 10 Euro of een aanbod van zenders op waar je niets mee doet.

    Internet zou van mij sneller mogen en het grootste deel van het zenderaanbod gebruik ik niet, terwijl ik er wel voor betaal. Wat meer concurrentie zou voor mij wenselijk zijn.

    Samenvattend, Ziggo is ok totdat je storingen krijgt.

    Peter

    29 november 2017 20:48

    Overstappen:1Kwaliteit:1
    Klantenservice:n.v.t.Prijs:1
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:n.v.t.
    Kwaliteit:1
    Prijs:1
    Snelheid:n.v.t.

    Het "alleenrecht" van DE KABEL is financieel direct te zien en de concurrentie slaapt.
    Ik wil al 3 jaar iets beters dan wat ZIGGO mij als klant kan bieden!! Niet dat ik weg wil bij Ziggo maar het is door de jaren heen gewoon belachelijk duur geworden!!
    EN WAARVOOR?
    Ik hoef geen 113 TV zenders waarvan er 83 totaal onnodig zijn. Weggegooid geld!!
    Wanneer ik er 20 zou kunnen kiezen en voor elke extra zender extra ga betalen dan zou het leuker zijn. Vooral met zappen!!
    Een internetkeuze van 40/4 Mit/s die verspringt naar 200/20 Mit/s is ook geen keuze die klantvriendelijke prijzen geeft.
    Kortom...een Ziggo fan maar wanneer er een KABELconcurrent komt was ik gisteren al vertrokken!!

    Mevlut

    23 november 2017 21:44

    Overstappen:n.v.t.Kwaliteit:7
    Klantenservice:8Prijs:6
    Installatie (monteur):9Snelheid internet:9
    Kwaliteit:7
    Prijs:6
    Snelheid:9

    Goede en snelle internet en televisie! Zeker ook hele vriendelijke medewerkers, maar ik vind de prijs toch wel wat hoog vergeleken met andere providers.

    Samira

    21 november 2017 09:02

    Overstappen:8Kwaliteit:7
    Klantenservice:7Prijs:7
    Installatie (monteur):10Snelheid internet:8
    Kwaliteit:7
    Prijs:7
    Snelheid:8

    Over het algemeen zijn wij zeer tevreden over Ziggo. Snel internet en fijne interactieve televisie. Alleen hebben wij regelmatig last van internetstoringen gehad en ons WiFi signaal is niet heel sterk. Wij wonen in een appartement en als mijn vriend op het balkon staat heeft hij geen WiFi meer.
    De klantenservice en monteurs zijn heel vriendelijk en behulpzaam, want ons modem was stuk gegaan, waardoor wij op ons 2e tv kastje geen ontvangst meer hadden en de hoofdkast steeds uitviel is er een nieuw kastje opgestuurd. Nadat deze nog niet werkte is er een monteur langs gestuurd en die heeft alles geregeld!

    Jo dams

    13 november 2017 00:49

    Overstappen:1Kwaliteit:8
    Klantenservice:3Prijs:4
    Installatie (monteur):3Snelheid internet:9
    Kwaliteit:8
    Prijs:4
    Snelheid:9

    Ik ben al tig jaren bij ziggo en merendeels gaat alles goed en ik moet ook bekennen dat er regelmatig storingen zijn en die kunnen wel eens een dag duren of je nu belt of niet had problemen met WiFi maar heb een nieuw modem gekregen die WiFi goed aan kan en ook ik heb alle kabels moeten vervangen om de blokken uit mijn beeld te halen kortom ben deels te treden alleen vind het veel te duur voor wat we krijgen en ook de deskundigheid van de mensen die je aan de telefoon krijgt mag echt beter hoor helaas

    ES

    11 november 2017 07:59

    Overstappen:2Kwaliteit:6
    Klantenservice:6Prijs:6
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:6
    Kwaliteit:6
    Prijs:6
    Snelheid:6

    Spijt dat ik gebruik wil maken van de voordelen Vodafone/ziggo.
    Aardig personeel maar inconsequente behandeling van de problemen. de een zegt morgen is de kaart actief en als je de volgende dag merkt dat het niet zo is dan is het ineens 5 werkdagen. Minimaal gemiddeld 30minuten aan de lijn en verschillende medewerkers. Elke keer weer vertellen wie je bent en het probleem uitleggen.
    Tot nu toe nog steeds beperkt tv pakket en traag internet en geen mogelijkheid om op de tablet te kijken. Medewerkers gaven ook toe dat er niets van klopte. En nu, ben al eeuwen bij Ziggo maar nu echt zeer ontevreden.

    Wim-karel Kolstee

    10 november 2017 15:57

    Overstappen:8Kwaliteit:9
    Klantenservice:8Prijs:7
    Installatie (monteur):10Snelheid internet:9
    Kwaliteit:9
    Prijs:7
    Snelheid:9

    Overall gewoon zeer tevrede. Alleen de prijs vindt ik wat aan de hoge kant.

    Service is prima. Monteur top. En doet ook extra dingen voor je.

    Wachttijden met bellen klantenservice is er ik heb meegemaakt heel kort. Of gewoon gelijk aan de lijn.

    Chapau

    Iris

    5 november 2017 22:59

    Overstappen:9Kwaliteit:8
    Klantenservice:8Prijs:7
    Installatie (monteur):8Snelheid internet:9
    Kwaliteit:8
    Prijs:7
    Snelheid:9

    Super! Zo blij met Ziggo. Nooit problemen. Veel aanbiedingen

    Paulina

    24 oktober 2017 21:54

    Overstappen:8Kwaliteit:8
    Klantenservice:8Prijs:1
    Installatie (monteur):8Snelheid internet:1
    Kwaliteit:8
    Prijs:1
    Snelheid:1

    Not really happy with Ziggo. Had it for 3 months as I was attracted of the Vodafone combine offer, which I never get at the end. Called them several times with Regards to this and they always sent me to Vodafone, but at the end it was that I got cable tv not a digital ( but I went to ziggo shop in Den Haag and that What I was advised 🙄 so lack of training for ziggo employees).
    Over the 3 months the internet was very slow. Sometimes even WhatsApp or messenger did not work!
    And the price - radiculous! 46eur a month only for internet .....
    not recommend.

    floddie

    19 oktober 2017 11:00

    Overstappen:7Kwaliteit:7
    Klantenservice:6Prijs:6
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:8
    Kwaliteit:7
    Prijs:6
    Snelheid:8

    Voor mijn verhuizing koos ik voor Ziggo, omdat ik super snel internet wilde voor zowel privé als thuis werken. Er waren wat kleine problemen met aansluiten, maar nadat alles werkte valt het me behoorlijk tegen dat de internetverbinding te vaak hapert. Zeer irritant, omdat ik juist zocht naar stabiel en razend snel internet. Ik betaal voor een duur abonnement per maand, maar denk er toch aan om eens te kijken naar een andere partij...

    Natasja

    16 oktober 2017 14:12

    Overstappen:6Kwaliteit:2
    Klantenservice:3Prijs:2
    Installatie (monteur):2Snelheid internet:2
    Kwaliteit:2
    Prijs:2
    Snelheid:2

    Levering was op tijd, behalve dat op de rekening een datum van 3 dagen eerder vermeld staat (en dat kunnen ze niet terugstorten of rectificeren).

    De klantenservice heeft er 3 maanden over gedaan om het HD deel goed te zetten (zonder dat ze daarvoor compensatie geven). Gelukkig is het telefoonnummer van de klantenservice een gratis nr (vandaar de 3 en niet een 1 als cijfer).
    Internet valt regelmatig uit: zowel op de bekabelde apparatuur als op de wifi apparatuur.
    Wifi doet 't regelmatig niet: dan moet het modem gereset worden.

    Als ik op 2 PCs iets op internet wil doen, dan schiet de snelheid naar beneden.

    Op mijn vorige adres had ik Ziggo op het UPC netwerk: dat ging goed.
    Nu heb ik Ziggo op het Ziggo netwerk en dat is werkelijk te slecht voor woorden. Dan kunnen ze zichzelf goedkoop noemen, maar ik betaal voor dingen die ze niet goed leveren, dus wat mij betreft is het veel te veel.
    Ik ga zo snel het kan over naar een andere leverancier.

    Marco Westerborg

    15 oktober 2017 19:37

    Overstappen:n.v.t.Kwaliteit:5
    Klantenservice:1Prijs:3
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:5
    Kwaliteit:5
    Prijs:3
    Snelheid:5

    Veel slechte ervaringen met Ziggo.
    Nog nooit goed geholpen door de klanten"service".
    Toen de voeding van mijn vorige modem defect was zouden ze daarvoor een monteur langs sturen maar moest daar 1,5 week op wachten,dus ik zou al die tijd zonder internet zitten.
    Ik heb toen op marktplaats een nieuw modem gekocht, een nieuwer type (Ubee) en dit geinstalleerd en laten activeren door Ziggo.
    En dus zelf opgedraaid voor de aanschafkosten, maar dit was beter als al het wachten en geen internet.

    Nu hebben wij inmiddels de Horizonboxen... wat een ellende, elke 2 weken de boel terugzetten naar de fabrieksinstellingen omdat dan de programmagids niet meer werkt.
    Alle instellingen en voorgeprogrameerde programma's er weer in zetten, vaak na het pauzeren van een programma bij het opnieuw starten geen geluid en nog veel meer problemen.

    Wij hebben ook een Horizon extra box op de slaapkamer, die moet ook minimaal 2x per week opnieuw opgestart worden.
    Uitzetten is altijd weer spannend omdat de ventilator als hij is afgekoeld heel erg veel moeite heeft met opstarten en een vreselijke herrie maakt.
    Tot afgelopen donderdag, toen werd hij muisstil... nu valt onze ontvanger op de slaapkamer na een halve minuut uit en moet daarna 5 minuten opstarten.
    Dus Ziggo gemeld dat het kastje defect is en wat denk je... er kan komende vrijdag wel even een monteur langskomen om een en ander na te meten.
    ZIGGO, het kastje is defect, jullie sturen mij een nieuwe per post en ik kan maandag weer tv kijken,nee dat is niet mogelijk,er moet een monteur langskomen voor dit probleem, dus zit ik minimaal een week zonder tv,en ben verplicht er voor thuis te blijven in de hoop dat er werkelijk een monteur langskomt.

    Nou, hier neem ik inmiddels geen genoegen meer mee.
    Morgen maar naar de Ziggoshop bij de mediamarkt en ik ga pas naar huis wanneer ik een nieuwe ontvanger heb en ik de garantie heb dat deze geactiveerd is op het moment dat ik thuis kom...

    Als ik kon overstappen was ik gauw vertrokken bij Ziggo!!

    (overigens zit ik momenteel ook naar een zwart beeld te kijken op de tv met de meldcode 2020...Dat ik een kabel moet kopen met het Kabel Keur keurmerk... Die zit er uiteraard al tussen... Hij zal sinds vanavond wel over datum zijn ofzo...)

    Umit Durmus

    9 oktober 2017 12:54

    Overstappen:7Kwaliteit:8
    Klantenservice:9Prijs:7
    Installatie (monteur):8Snelheid internet:9
    Kwaliteit:8
    Prijs:7
    Snelheid:9

    Ik ben een zéér tevreden klant van Ziggo, zowel particulier als zakelijk!

    Overstap naar Ziggo is héél makkelijk, je bestelt Ziggo Internet en binnen twee weken ontvang jij je modem en binnen 4 weken de oplevering van je internetverbinding. De modem en de decoder wordt gratis door de monteur geïnstalleerd. Het is heel jammer dat de oplevertijd zolang duurt, kon dat maar sneller!

    De klantenservice bel ik bijna nooit voor mijn particuliere abonnement, omdat ik meestal geen vragen voor heb. Voor mijn zakelijke abonnement bel ik wel eens enkele keren per jaar, omdat ik daarvoor een kleine wijziging moet uitvoeren. Gemiddeld word ik binnen <5 minuten geholpen en is mijn verzoek verwerkt.

    De installatie van de modem wordt altijd gratis door de monteur uitgevoerd. Voor mijn particuliere abonnement ging dit heel snel, maar werd aangeraden om mijn tv-kabel te vervangen vanwege de slechte ontvangst. Na het vervangen van de tv-kabel was dat probleem opgelost.
    Voor mijn zakelijke abonnement heb ik een aanvraag gedaan om een nieuwe grondkabel + aansluiting te leggen, dat duurt meestal gemiddeld 2 tot 3 maanden. Anders geldt ook hiervoor 4 weken oplevertijd.

    De kwaliteit van mijn internetpakket is zéér uitmuntend!
    Ik heb bijna nooit storingen, als die er zijn gaat het meestal om een grote storing in een deel van mijn woonstad. Die worden dan altijd binnen een dag opgelost. Dat gebeurt zeer zelden, namelijk maximaal 3 tot 4 x per jaar.
    Wel moet ik hierbij vermelden dat de modem van Ziggo niet geschikt is voor draadloos internet. Hiervoor moet je wel een goede router met draadloos functionaliteit aanschaffen. Als je geen goede router hebt dan valt je modem regelmatig eruit, omdat deze niet veel gebruikers aan kan.
    Voor mijn zakelijke aansluiting heb ik een Ubiquiti EdgeRouter PoE en Unifi Pro AP geïnstalleerd, daarmee kunnen 200 tot 250 gasten tegelijkertijd naar ons gratis wifi verbinden.

    Ik vind het voor mijn particuliere abonnement een beetje aan de dure kant, terwijl ik voor mijn zakelijke aansluiting een normaal bedrag betaal.

    De snelheid van mijn internetverbinding is te snel, ik overweeg soms om voor een lager pakket te kiezen, maar omdat alles zo rooskleurig is wil ik geen wijzigingen op maken. Ik kan namelijke maandelijks mijn abonnement verlagen/verhogen zonder wijzigingen aan mijn contractduur.

    Arie Bl.

    7 oktober 2017 14:28

    Overstappen:n.v.t.Kwaliteit:9
    Klantenservice:9Prijs:5
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:9
    Kwaliteit:9
    Prijs:5
    Snelheid:9

    al bij ziggo toen het nog wannadoo was. Altijd perfect geholpen en geen problemen.

    Diederik

    3 oktober 2017 17:37

    Overstappen:8Kwaliteit:6
    Klantenservice:3Prijs:6
    Installatie (monteur):5Snelheid internet:7
    Kwaliteit:6
    Prijs:6
    Snelheid:7

    Trouwe klant van ziggo en altijd tevreden geweest, tot dat ik een nieuw WAN IP toegewezen kreeg door een update of aanpassing in de modem van ziggo, nu blijkt dat het wan ip adres misbruikt is door de vorige gebruiker.
    ziggo stuurt je van het kastje naar de muur toe en weten niet hoe ze dit kunnen oplossen
    ze sturen je naar een soort forum waar je je gal kunt spuwen en je probleem kwijt kunt en daar zitten mensen die je niet verder van dienst kunnen zijn met technische oplossingen, ook het bellen is drama de medewerkers weten vaak niet wat ze moeten doen of verwijzen je wee door naar een andere afdeling die er dan weer op terug moeten komen wat dan weer een dag of wat duurt
    verder prima internet ook redelijk stabiel, tot je een probleem krijgt dan geven ze vaak niet thuis en moet je het zelf maar een beetje uit vissen
    dus mensen kijk wel uit, voor je het weet heb je een misbruikte ip te pakken en dan zit jij met de gebakken peren

    Theo

    30 september 2017 14:11

    Overstappen:6Kwaliteit:1
    Klantenservice:1Prijs:1
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:6
    Kwaliteit:1
    Prijs:1
    Snelheid:6

    Ziggo staat bekend om zijn stabiele internet??
    Heeft Suzanne het over hetzelfde Ziggo als waar ik klant ben?????

    Nonstop storingen, maar bij controle is er volgens Ziggo op mijn adres geen storing.
    "Klantenservice" geeft standaard de schuld aan de wifi, wat dan wel grappig is aangezien de laptop/telefoon gewoon aangeven dat ik contact met de modem heb en computer die niet met een cat5 kabel op de modem aangesloten is ook geen internet heeft.

    Ik herken me absoluut niet in het jubelverhaal van Suzanne.

    Hajee

    5 september 2017 22:12

    Overstappen:n.v.t.Kwaliteit:3
    Klantenservice:5Prijs:7
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:7
    Kwaliteit:3
    Prijs:7
    Snelheid:7

    Op zich tevreden. Internetsnelheid is ok, zenderaanbod ruim voldoende. Ik heb alleen grote problemen met de hoeveelheid storingen en de communicatie over het oplossen daarvan naar mij als gebruiker. Dit jaar (2017) al 7x een storing gehad die dan ook tot diep in de nacht duurde. Gevolg: geen internet, geen tv en geen telefoon. Ik werk thuis dus kan dat niet gebruiken. Ziggo is steevast veel te optimistisch over het tijdstip dat een storing weer is opgelost. Dat werkt dus niet. Een storing kan voorkomen, dat gebeurt nou eenmaal, maar wees dan eerlijk over wat er aan de hand is en wanneer het is opgelost. Een beetje technicus moet toch kunnen inschatten hoeveel tijd hij (of zij) nodig heeft om een probleem te verhelpen dunkt me.

    gene

    26 augustus 2017 18:18

    Overstappen:6Kwaliteit:6
    Klantenservice:7Prijs:1
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:6
    Kwaliteit:6
    Prijs:1
    Snelheid:6

    I am a customer for 18 months already. 3 months promo of 35 eur and 1 yr of 51 eur. after that the cost increased to 62 eur without notifying me. i called the customer service to change the subscription because i dont want to pay 62 every month. i want to change to the starter plan with 35 eur/month only. the customer service said YES they will change but at the end of the month, its the same amount of 62 eur! customer service is unprofessional and did nothing.
    Its strange that you are advising to cancel the current subscription of 18 month (loyal customer) and signup for an new subscription to get discount! strange kind of handling loyal customers

    John

    10 augustus 2017 16:58

    Overstappen:n.v.t.Kwaliteit:3
    Klantenservice:1Prijs:3
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:5
    Kwaliteit:3
    Prijs:3
    Snelheid:5

    Super slechte service.
    Zeer onvriendelijke klanten service
    (ben er zeker van dat de heks die ik de laatste keer gesproken heb 's avonds op haar bezem naar huis vliegt)
    Horizon box is een ramp en loopt minimaal 1 x per dag vast.
    Zou ziggo zeker niet (aan m'n vrienden) aanraden.

    Maurice

    30 juli 2017 11:41

    Overstappen:9Kwaliteit:10
    Klantenservice:8Prijs:5
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:10
    Kwaliteit:10
    Prijs:5
    Snelheid:10

    Ziggo is prima provider, men klaagt dat ze vaker internet wegvalt... Dat zal ook de reden zijn aan je matrialen koopt, voornamelijk wat men moet rekening moet houden is als je UTP kabel koopt en kan je beste CAT 5 of 6 nemen... En check je router of hij ook de snelheid van Ziggo aankan! Dat zijn er twee probleempjes die ik zelf achter moeten vinden, maar men vergeet nog iets!

    In je tv aansluiting op het muur mogen ook geen splitter en of versterker ertussen zitten die naar modem gaat! Want dan werkte het niet, problemen onder andere elke keer uitvallen en of slechte snelheid en of werkte helemaal niks meer..

    En tweede je router moet ondersteuning hebben van 2,5 en of 5 GHz en het snelheid van 1000MB
    (Dat kan je terugvinden in je router beschrijving "10/100/1000mb" )

    En het derde is: Als je draadloos wilt gaan is het beste een extra Repeater versterker oftewijl Wifi versterker erbij te kopen, aangezien vloeren en muren houden dat veel tegen!

    Ik merk wel dat via draadloos gaan op laptop niet sneller gaat dan via bekabeld, dat ligt aan het laptop vermogen niet aankan!

    Verder vind ik Ziggo hele goede Provider... alleen het prijs kon het wel iets goedkoper!

    W.Stomphorst

    24 juli 2017 08:23

    Overstappen:10Kwaliteit:10
    Klantenservice:10Prijs:10
    Installatie (monteur):10Snelheid internet:10
    Kwaliteit:10
    Prijs:10
    Snelheid:10

    Nooit geen problemen .
    Ik gebruik goede kabels Cat 5/6
    Dat is aan te raden
    Ga zo door ziggo

    Carola

    21 juli 2017 09:01

    Overstappen:8Kwaliteit:2
    Klantenservice:5Prijs:3
    Installatie (monteur):5Snelheid internet:2
    Kwaliteit:2
    Prijs:3
    Snelheid:2

    Ik ben al een paar jaar klant bij ziggo had in het begin geen problemen. Na verhuizing begon de ellende...
    We hebben toen gekozen voor de horizonbox omdat we daarmee konden terugkijken en de nodige extra's.
    Hoe langer we de horizon gebruiken des te meer problemen.
    De wifi verbinding is erg zwak en soms valt het volledig uit. Na het resetten van de modem is het probleem ook niet altijd verholpen en moet je soms minuten wachten tot er weer enig signaal is.
    Zelfs mijn computer die rechtstreeks is aangesloten op internet raakt internetverbinding kwijt.
    De Horizonbox geeft vaak foutmeldingen, bij opgenomen programma's loopt het programma vast of valt het geluid weg. Dan kun je het programma net zo goed verwijderen en gewoon terugkijken want je kunt an de opnames niets veranderen. Ook updaten doet de horizon op willekeurige momenten van de dag, erg vervelend als je net iets aan het volgen bent.
    Voor een aantal dagen geleden heb ik contact opgenomen om mijn wifi verbinding te verbeteren. Ze belde mij netjes op en gaf aan mijn modem te resetten vanuit ziggo. Zo gezegd zo gedaan maar ik zei direct al dat het probleem niet verholpen is. Daarna werd gezegd dat ze mij een paar dagen later terug zouden bellen en van de problemen van de Horizon en aantekening zouden maken.
    Vervolgens heb ik zelf een week later gebeld en ze wisten niet dat er teruggebeld zou worden van ziggo en wisten niets van mijn problemen met de horizon. De monteur kon ik langs laten komen op eigen kosten. Nou sorry hoor, ik betaal al €61,50 per maand wat ik onwijs veel geld vind voor zulk slechte kwaliteit en service!! Dus overstappen maar.

    fam. frissen

    20 juli 2017 21:13

    Overstappen:1Kwaliteit:8
    Klantenservice:2Prijs:6
    Installatie (monteur):1Snelheid internet:6
    Kwaliteit:8
    Prijs:6
    Snelheid:6

    functioneert(Limburg) 10 jaar vaste klant van Ziggo. Sinds de verhuizing in februari is het één groot drama.
    Enig lichtpuntje is dat internet wel goed functioneert.
    Tv aansluiting blokken beeld en telefoon aansluiting is sinds heden nog steeds niet gerealiseerd.
    Nadat weer een monteur was gekomen, werd alleen een nieuw modem geïnstalleerd. Het probleem waar ik mee kampte werd niet opgelost.
    Nadat de installateur weg was en het tv meubel weer geplaatst moest worden, helemaal geen tv meer.
    Na vele dagen bellen en beloften van kortingen, snel nieuwe monteur etcetc, werden we gewoon genegeerd.
    Uiteindelijk zou een monteur na 2 weken gestuurd worden op een donderdag. Tussen 12 - 18 uur zou iemand langskomen. Mijn vrouw hele dag extra thuis moeten blijven.
    En resultaat om 18.15 uur, nog steeds geen monteur langs gekomen.
    Wederom contact met Ziggo, probleem uitgelegd en nog niet eens een sorry of dergelijke.
    Gewoon ASOCIAAL. Derhalve aangegeven onder het mom van " de klant is koning " dat ze dan maar een monteur dezelfde avond of de dag erna konden sturen.
    Na wederom 25 minuten in de wacht te staan, kwam het hoogtepunt van de Ziggo klantenservice....
    Mijnheer over 2 weken kan er een monteur langskomen.
    Te triest voor woorden en dit voor een vaste, trouwe klant.

    Uiteindelijk betaal ik ruim 5 maanden voor iets waar ik geen gebruik van kan maken.

    Ziggo verdient het daarom niet meer om mij als klant te behouden.
    Ziggo krijgt ook van ons de koude douche.
    De klant is geen koning, lang leven Ziggo geldkloppers eerste klas.

    Ben er echt kwaad om hoe je behandeld wordt als een stuk oud vuil.
    En nu maar kijken hoe je je geld terug krijgt. Standaard antwoord....... geschillencommissie en anders rechter. Ziggo weet dat toch geen enkele klant dit doet ivm proceskosten.

    Ziggo bedankt en krijg de ......................

    M.J.Abbring

    17 juli 2017 17:17

    Overstappen:9Kwaliteit:9
    Klantenservice:9Prijs:9
    Installatie (monteur):9Snelheid internet:9
    Kwaliteit:9
    Prijs:9
    Snelheid:9

    Ammenooitniet problemen, en mocht het wel zo zijn dan is met een telefoontje zo opgelost. Gezien de cijfers die ik geef, denkt men dat ik bij Ziggo werk. Neen dus.

    Martijn

    15 juli 2017 13:49

    Overstappen:1Kwaliteit:1
    Klantenservice:1Prijs:4
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:1
    Kwaliteit:1
    Prijs:4
    Snelheid:1

    Hallo,

    Was jarenlang klant bij ziggo en voor mijn verhuizing van limburg naar Lelystad nooit problemen ermee.
    Maar hier langzaam en traag internet,valt 5-25 keer weg per dag zeker in de weekenden.
    bij overstappen het ene probleem na het andere ,typies van de linkerhand weet niet wat de rechter doet.
    Afspraken gemaakt en beloftes die ze niet nakomen.
    Als je belt word er zogenaamd een notitie gemaakt maar als je later met dezelfde klacht terug belt weet men van niks.
    ik betaal voor de hoogste internet snelheid aan ze wat best wat kost,maar als ik 2 uur kan gamen zonder crash is dat al heel wat.

    in mijn mening helemaal het geld niet waard nu.

    Henk Verheesen

    1 juli 2017 11:09

    Overstappen:9Kwaliteit:10
    Klantenservice:10Prijs:8
    Installatie (monteur):9Snelheid internet:10
    Kwaliteit:10
    Prijs:8
    Snelheid:10

    Ik ben al uit de tijd dat Essent die toen de cai-kabel exploiteerde bij ons in het dorp Herten (Roermond) klant van de cai-kabel.. Naderhand is dit allemaal overgenomen door Ziggo Tot heden ben ik nog steeds klant en ben zeer tevreden over Ziggo. Ik ben zelf elektromonteur en weet goed om te gaan met materialen die geschikt zijn voor de cai-kabel en ondervind hierdoor geen storingen , ik heb het abonnement met de hoogste snelheid van 300/M/bts en die snelheid haal ik er uit. Verder ben ik wat de bewuste kabelinstallatie in mijn woning mee gegaan met de tijd en heb mijn installatie 4G-proof gemaakt . Verder nogmaals mensen die klagen over Ziggo zijn dit zelf schuld. Haal nog meer slechte materialen bij de Gamma en Praxis en dan maar klagen bij Ziggo dat hun producten niet goed werken. Ik heb Ziggo, blijf bij Ziggo en ga nooit weg bij Ziggo. Ik krijg mijn producten zonder storingen waar ik elke maand voor betaal. En omdat ik ook nog een Vodafoon abonnement heb krijg ik ook nog gratis diverse extra's van Ziggo.

    N

    30 juni 2017 11:13

    Overstappen:2Kwaliteit:1
    Klantenservice:2Prijs:2
    Installatie (monteur):n.v.t.Snelheid internet:1
    Kwaliteit:1
    Prijs:2
    Snelheid:1

    Dikke ellende met ziggo!

    - Opnames doen het regelmatig niet: - er word 20x 1 min opgenomen of gewoon helemaal niks-
    voorprogrammering doet het de ene keer wel en de andere keer niet - er komen veel foutmeldingen
    terwijl en geen conflict in opname is enz enz.

    - Kastje reset zichzelf op willekeurige tijden, dus ook midden in het programma wat je aan het kijken bent,
    duurt zo'n 3 a 4min voordat alles het weer doet.

    - Wifi signaal is heel zwak

    - Internet is erg langzaam en loopt geregeld vast.

    - Bij verhuizing konden we niet aangesloten worden omdat de oude bewoners van ons huis hun
    abonnement laat op gezegd hadden, twee abonnementen op 1 huis zou niet kunnen. Na een pittig
    gesprek waarin ik aangegeven heb het niet te accepteren om een maand zonder internet en tv te willen
    zitten was alles binnen 5 dagen geregeld. Dus alsnog 5 dagen geen internet en tv gehad.

    - Het nieuwe kastje die wij binnen hebben gekregen deed het niet door storing in een aansluiting. We
    hebben de kabel vast moeten tapen zodat we tv konden kijken. Toen ik de klantenservice belde heb ik
    ruim 12 min in de wacht gestaan. Het kwam er op neer dat we een nieuwe kabel moesten kopen want
    daar zat het probleem in, zo gezegd zo gedaan. Uiteraard was dit niet het probleem. Terug gebeld, weer
    8 min in de wacht. Ze konden wel een monteur sturen maar de kosten waren dan wel voor onszelf.
    Toen ik aangaf dat ik zeer ontevreden was over ziggo kon alles ineens gratis geregeld worden.

    Je ziet het al aankomen: wij zeggen ons abonnement op!

    Adam

    21 juni 2017 16:58

    Overstappen:1Kwaliteit:1
    Klantenservice:1Prijs:1
    Installatie (monteur):1Snelheid internet:1
    Kwaliteit:1
    Prijs:1
    Snelheid:1

    Tv+internet abonnement afgesloten. Werd mij verteld dat er ook ziggo sport bij zou zitten, maar was achteraf dus niet het geval ( op de website word er wel aangegeven dat bij desbetreffende pakket wel ziggo sport zit, daarnaast via telefonische contact slecht voorgelicht)t. Moest een duurder abonnement afnemen om ziggo sport te ontvangen.Bij elkaar zeker 3 uur aan de lijn met de klantenservice . Deze medewerkers stelden zich arrogant en totaal onvriendelijke op. Ik heb nog nooit zo een arrogantie meegemaakt. Pakket met modem terug gestuurd naar ziggo en contract direct opgezegd. WIL NOOIT MEER MET ZIGGO TE MAKEN HEBBEN !!

    Rob

    17 juni 2017 11:14

    Overstappen:5Kwaliteit:5
    Klantenservice:1Prijs:5
    Installatie (monteur):4Snelheid internet:5
    Kwaliteit:5
    Prijs:5
    Snelheid:5

    Zeer slechte service van Ziggo. Overstappen gaf problemen, verkeerde apparatuur geleverd.
    Klantenservice-medewerkers laten je lang wachten, weten van niets en plannen verkeerd afspraken in, daar zit je dan een middag voor niks te wachten. Twee maal binnen een jaar contact gehad, beide keren slecht geholpen.
    Een medewerker verbrak zelfs de verbinding. Ga naar een andere provider.

    sander

    8 juni 2017 04:03

    Overstappen:9Kwaliteit:8
    Klantenservice:10Prijs:5
    Installatie (monteur):9Snelheid internet:9
    Kwaliteit:8
    Prijs:5
    Snelheid:9

    ZIGGO geeft zeker kwaliteit! MAAR daar betaal je ook aardig wat voor

    louis

    5 juni 2017 22:05

    Overstappen:6Kwaliteit:2
    Klantenservice:n.v.t.Prijs:6
    Installatie (monteur):1Snelheid internet:2
    Kwaliteit:2
    Prijs:6
    Snelheid:2

    Echt spijt van een hoop gedoe en gezeur we dienen onze tijd uit en stappen dan zo snel mogelijk naar een ander we gaan niet eens meer klagen. vaak uitval altijd stotterend beeld waarom nog klagen je mag voor dat geld toch minstens verwachten dat het goed is... Wij gaan zoeken naar een betere.

    Ronald

    24 mei 2017 14:06

    Overstappen:7Kwaliteit:2
    Klantenservice:4Prijs:4
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:2
    Kwaliteit:2
    Prijs:4
    Snelheid:2

    Overstappen gaat heel goed niet op aan te merken.

    Kwaliteit van Internet en stabiliteit is regelmatig onder de maat.
    Ook komt het vaak voor dat een aantal TV zenders niet te kijken zijn.

    Als je 150 MB aanbied maar als gebruiker max maar 50 haalt is dat niet goed.
    Ook niet als die 50 alleen bekabeld haalt.

    Er zijn echt regelmatig problemen met hun netwerk waardoor internet heel traag wordt.
    Zoals nu 24-05-2017. nu haalt de speed test nog maar net 5 mb terwijl dit normaal tegen de 50 is

    Ziggo doe hier wat aan

    Rick

    19 mei 2017 12:52

    Overstappen:8Kwaliteit:3
    Klantenservice:5Prijs:5
    Installatie (monteur):6Snelheid internet:3
    Kwaliteit:3
    Prijs:5
    Snelheid:3

    Vind het internet echt te langzaam! Bij mijn tele2 pakket had ik minder downloadsnelheid op papier maar in de praktijk was het sneller. Daarnaast heb ik met dit kastje te weinig bereik in het gehele huis en dit aanpassen kost mij veel geld, terwijl men van tevoren zij dat ik hier sneller internet zou krijgen in het gehele huis. Overstappen ging wel makkelijk. Ook is het niet mogelijk om in de ziggo app uitzending gemist door te sturen naar mijn chromecast. Hier baal ik ook onwijs van!

    M.C van t voort

    17 mei 2017 22:17

    Overstappen:7Kwaliteit:8
    Klantenservice:8Prijs:8
    Installatie (monteur):7Snelheid internet:9
    Kwaliteit:8
    Prijs:8
    Snelheid:9

    Dit was ooit het UPC gebied want Ziggo heeft Hier in Koedijk Gemeente Alkmaar overgenomen door een fusie want ikzelf heb zelf goede ervaringen met Ziggo !

    Will

    15 mei 2017 08:42

    Overstappen:5Kwaliteit:5
    Klantenservice:4Prijs:1
    Installatie (monteur):5Snelheid internet:1
    Kwaliteit:5
    Prijs:1
    Snelheid:1

    Geen fijne ervaring met Ziggo, stug, geen glasvezel, langzaam internet

    Demmeniw

    14 mei 2017 09:00

    Overstappen:7Kwaliteit:7
    Klantenservice:7Prijs:6
    Installatie (monteur):8Snelheid internet:7
    Kwaliteit:7
    Prijs:6
    Snelheid:7

    Ben tevreden alhoewel de prijs wel iets aan de hoge kant is

    JSmeets

    8 mei 2017 20:29

    Overstappen:8Kwaliteit:8
    Klantenservice:8Prijs:7
    Installatie (monteur):8Snelheid internet:8
    Kwaliteit:8
    Prijs:7
    Snelheid:8

    Zit al langer dan 10 jaar bij Ziggo (voorheen multikabel). Zit zelf in het max/max pakket en heb nog nooit problemen gehad, alles werkt en draait zoals het hoort. Natuurlijk zijn er mensen die zeggen dat Ziggo te duur is, maar dat zijn meestal de mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

    jannie berendse

    3 mei 2017 10:47

    Prijs/kwaliteit:4Installatie:5
    Snelheid:4Overstap:6
    Klantenservice:5Eindcijfer:5
    Installatie:5
    Overstap:6
    Eindcijfer:5

    ik ben verplicht ziggo te hebben omdat dit de enige provider is die hier in den helder diensten levert zonder dat je een kpn aansluiting in je huis hebt .Maar het is constant tv storing .Ik heb al drie keer moeten vechten voor een nieuwe media box .snelheid internet is verschrikkelijk traag ze beloven snelheid maar dat is er zeker niet niet .Dus ik vind de prijs kwaliteit erg slecht

    Kienjet

    24 april 2017 17:22

    Prijs/kwaliteit:4Installatie:3
    Snelheid:4Overstap:6
    Klantenservice:6Eindcijfer:2
    Installatie:3
    Overstap:6
    Eindcijfer:2

    Ziggo is te duur en de wijfie is slecht

    Deniz

    23 april 2017 20:46

    Prijs/kwaliteit:5Installatie:5
    Snelheid:3Overstap:6
    Klantenservice:2Eindcijfer:4
    Installatie:5
    Overstap:6
    Eindcijfer:4

    Slechte internet,slechte servis.

    Leon stijns

    22 april 2017 18:25

    Prijs/kwaliteit:5Installatie:5
    Snelheid:5Overstap:6
    Klantenservice:6Eindcijfer:5
    Installatie:5
    Overstap:6
    Eindcijfer:5

    Bij aansluiting waren al problemen aan de helpdesk. Kreeg het verwijt ik snapte het niet. ( ben zelf ICT er ). Na sturen monteur bleek ik NIET aangesloten te zijn. Voortdurend problemen met internet. Valt soms weg. Niet de beloofde snelheid. TV hapert. Einde contract ben ik naar een andere provider. Ziggo mag van mij ophouden.

    Faiza G.

    18 april 2017 23:07

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:8
    Snelheid:8Overstap:8
    Klantenservice:8Eindcijfer:8
    Installatie:8
    Overstap:8
    Eindcijfer:8

    Voorheen jaren klant van UPC geweest dat overgenomen is door Ziggo. Tijdens de overname van UPC naar ZIGGO veel problemen gaat met internetverbinding. Dit heeft weken geduurd en op een gegeven moment was de maat vol. Ik wilde overstappen maar toen heeft ZIGGO keurig haar verantwoordelijkheid genomen: gratis monteur gestuurd om het probleem thuis op te lossen. Gratis nieuwe modem geplaatst. Sindsdien goede internetverbinding via wifi op alle apparaten (laptops tablets, mobieltjes en smart tv). Daarnaast bel ik ieder jaar, een maand voor het einde van mijn contractsperiode met ZIGGO en heb iedere keer weer gebruik kunnen maken van de acties/kortingen die ook voor nieuwe abonnees geldt. Ik ben inmiddels erg tevreden over het aanbod en de dienstverlening van ZIGGO!

    Jonas

    18 april 2017 20:12

    Prijs/kwaliteit:3Installatie:2
    Snelheid:5Overstap:3
    Klantenservice:7Eindcijfer:3
    Installatie:2
    Overstap:3
    Eindcijfer:3

    De mensen op de klantenservice proberen je goed te helpen, helaas zijn ook beperkt in hun mogelijkheden. 2 weken geleden een monteur ingepland (ik ochtend vrij gepland) maar Ziggo had besloten dat de monteur niet meer kwam, ze hadden immers een update gedraaid dus het probleem zou verholpen moeten zijn. Overigens werd ik daar niet van op de hoogte gesteld. Daarbij komt dat de internet verbinding nog steeds niet naar behoren werkt en is op z'n beste dag niet stabiel te noemen.

    Het Horizon pakket voegt daar ook weinig aan toe, blokkerig scherm, geluid werkt soms niet, on demand werkt niet, terugspoelen werkt niet en om over youtube en Netflix via de horizon box maar te zwijgen.

    Nu voor de zoveelste keer een afspraak met een monteur ingepland, gelukkig ben ik een optimist en houd hoop...

    Ziggo is een regelrecht drama.

    Marten

    15 april 2017 13:49

    Prijs/kwaliteit:4Installatie:8
    Snelheid:8Overstap:5
    Klantenservice:6Eindcijfer:7
    Installatie:8
    Overstap:5
    Eindcijfer:7

    helaas hebben wij onze keuze moeten maken om weg te gaan bij ziggo.

    veel klachten met o.a het wifi gebruik en het gebruik van on-demand wat vaak niet werkte.

    bedraad was het internet prima maar op wifi lag het wifi signaal er vaak uit.
    on-demand lag er ook vaak uit waardoor wij helaas maar weinig gebruik hebben kunnen maken van deze aanbod.

    John

    13 april 2017 23:49

    Prijs/kwaliteit:5Installatie:6
    Snelheid:8Overstap:6
    Klantenservice:6Eindcijfer:5
    Installatie:6
    Overstap:6
    Eindcijfer:5

    tv is ok, F1 ook natuurlijk. Internetsnelheid is ok, maar we hebben last van regelmatig wegvallen van de internetverbinding. Ergerlijk als je youtube filmpjes aan het kijken bent. Ik zou graag overgaan op glasvezel, maar helaas is hier nog niet aangelegd.

    Milano Bakker

    13 april 2017 19:50

    Prijs/kwaliteit:4Installatie:10
    Snelheid:7Overstap:4
    Klantenservice:4Eindcijfer:6
    Installatie:10
    Overstap:4
    Eindcijfer:6

    Wij zijn sinds 3 dagen geleden overgestapt van ziggo naar een andere aanbieder.

    Waarom ?

    1 ze zijn (te) duur
    2 ze zijn niet echt in staat iets op te lossen (al willen ze dat wel moet ik na geven)
    3 wij hebben een goedkopere voorstel gekregen van een andere provider die hetzelfde aanbiede voor ruim € 30,00 goedkoper.

    j.boor smit

    13 april 2017 18:35

    Prijs/kwaliteit:2Installatie:1
    Snelheid:2Overstap:6
    Klantenservice:1Eindcijfer:1
    Installatie:1
    Overstap:6
    Eindcijfer:1

    slechte service. hoge kosten niet watje moet verwachten

    Sieb

    13 april 2017 10:28

    Prijs/kwaliteit:5Installatie:7
    Snelheid:7Overstap:7
    Klantenservice:8Eindcijfer:6
    Installatie:7
    Overstap:7
    Eindcijfer:6

    Vindt ziggo niet goedkoop,tv laat het nog wel eens af weten.
    Als je belt wordt je wel keurig geholpen.

    nel

    12 april 2017 22:24

    Prijs/kwaliteit:2Installatie:2
    Snelheid:2Overstap:2
    Klantenservice:1Eindcijfer:1
    Installatie:2
    Overstap:2
    Eindcijfer:1

    Ben al 40jaar klant' ik ga nu over op een ander omdat ik 5 dagen moet wachten op een monteur. Nu moet ik die dagen doorkomen met een geld dat iederekeer stilstaat en het geluid dat slecht is.ze hebben te weinig monteurs-

    thijssen

    12 april 2017 15:53

    Prijs/kwaliteit:2Installatie:6
    Snelheid:5Overstap:6
    Klantenservice:4Eindcijfer:3
    Installatie:6
    Overstap:6
    Eindcijfer:3

    Ziggo is voor mij geen fijn bedrijf.Het beloofd veel maar er klopt niets van.Wij hadden problemen met de tv ontvangst.ontvangst kastje kapot.Na overleg nieuw kastje met de mogelijkheid van opnamen geen probleem.Niet dus GEEN OPNAMEN.We zijn nu opzoek naar een andere provider Kpn.

    Willem

    12 april 2017 13:08

    Prijs/kwaliteit:2Installatie:2
    Snelheid:4Overstap:1
    Klantenservice:1Eindcijfer:1
    Installatie:2
    Overstap:1
    Eindcijfer:1

    Laten je vlot een maand zonder internet zitten

    Ferdinand

    9 april 2017 12:36

    Prijs/kwaliteit:3Installatie:10
    Snelheid:6Overstap:1
    Klantenservice:3Eindcijfer:3
    Installatie:10
    Overstap:1
    Eindcijfer:3

    Ik ben jaren klant bij Ziggo maar ben nu aan het uitzoeken waar ik nu het beste een abbo kan gaan afsluiten. Want heb laatste tijd alleen maar ellende met de wifi en de horizonbox. Wifi ligt er vaak uit waardoor ik nu eerst heb besloten om alle computers en televisie bedraad aan te sluiten op het internet. En de horizonbox kan de laatste tijd geen verbinding meer krijgen met de server van ziggo waardoor ik dus als gevolg geen gebruik kan maken van on demand en series en films terug kijken.
    En er is nu al zoveel gedaan en heb zelfs nieuwe apparatuur gekregen maar het heeft helaas niet geholpen. En dan zeggen ze iedere x weer hetzelfde laat ons get probleem oplossen maar dat kunnen ze gewoon niet maar zeggen ze puur om je als klant te houden ben ik intussen achter.

    Martin

    8 april 2017 17:04

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:9
    Snelheid:10Overstap:10
    Klantenservice:8Eindcijfer:8
    Installatie:9
    Overstap:10
    Eindcijfer:8

    Internet tv bellen it's tekende!
    Mobiel bellen niet tevreden vaak geen bereik en slechte ontvangst heb het met verschillende telefoons geprobeerd.

    NielsGijsbers

    8 april 2017 11:44

    Prijs/kwaliteit:7Installatie:6
    Snelheid:7Overstap:7
    Klantenservice:4Eindcijfer:6
    Installatie:6
    Overstap:7
    Eindcijfer:6

    Matig

    Tenzo

    7 april 2017 15:22

    Prijs/kwaliteit:3Installatie:6
    Snelheid:6Overstap:6
    Klantenservice:3Eindcijfer:4
    Installatie:6
    Overstap:6
    Eindcijfer:4

    al jaren klant bij ziggo..prijs is veel te veel omhoog gegaan en wifi is kansloos vanaf dag 1, ubee modems die alleen blacklisten , 5gh wifi zender die minder ontvangs geeft als kpn modem van 3 huizen verderop.... vaste kabel is stabiel en bijna geen uitval. en net zoals bij bijna alle providers...het ligt nooit aan hun maar aan jouw spullen... dus zolang je niet veel om wifi geeft en hoge kosten voor internet, een prima provider

    M. Snoeren-gordens

    5 april 2017 13:57

    Prijs/kwaliteit:10Installatie:10
    Snelheid:10Overstap:10
    Klantenservice:10Eindcijfer:10
    Installatie:10
    Overstap:10
    Eindcijfer:10

    Al jaren lid van zigo heb alles in 1 pakket en geen problemen! Ben niet van plan over te stappen! Prima provider met goede klantenservice duidelijke taal wanneer je belt en evt wanneer je een monteur nodig hebt ook hele snelle service kortom zijn prijs waard!

    Rose

    3 april 2017 23:13

    Prijs/kwaliteit:7Installatie:6
    Snelheid:8Overstap:7
    Klantenservice:6Eindcijfer:7
    Installatie:6
    Overstap:7
    Eindcijfer:7

    Snel en goed internet. Alleen de instelateur moest 3x langs komen voor het goed was en moesten bijna de monteur nog betalen ook! Slechte service wat dat betreft

    Winter

    1 april 2017 18:23

    Prijs/kwaliteit:6Installatie:6
    Snelheid:6Overstap:6
    Klantenservice:6Eindcijfer:4
    Installatie:6
    Overstap:6
    Eindcijfer:4

    Slechte WiFi en ziggo wil of kan het probleem niet oplossen.

    lptel

    31 maart 2017 12:10

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:8
    Snelheid:9Overstap:8
    Klantenservice:8Eindcijfer:8
    Installatie:8
    Overstap:8
    Eindcijfer:8

    Zeer tevreden, snelle hulp bij storing of problemen. Snelle verbinding loepzuiver beeld geen kosten bij bellen voor hulp. Zeer aan te raden. Zou niet willen veranderen van provider.

    michel

    29 maart 2017 00:24

    Prijs/kwaliteit:6Installatie:9
    Snelheid:10Overstap:9
    Klantenservice:3Eindcijfer:10
    Installatie:9
    Overstap:9
    Eindcijfer:10

    de klantenservice weet niet en dat ook heel maal niet van de apparatuur AF er ziten er een of twee tusen die er wat van af weeten maar meer ook niet

    LB

    26 maart 2017 10:35

    Prijs/kwaliteit:7Installatie:5
    Snelheid:7Overstap:5
    Klantenservice:5Eindcijfer:7
    Installatie:5
    Overstap:5
    Eindcijfer:7

    Ik had gekozen voor Ziggo wegens de veronderstelde kwaliteit en betrouwbaarheid van deze provider, maar heb veel problemen gehad met het overstappen. Er bleek achteraf op mijn adres nog een oud abonnement te lopen van een vorige bewoner, waardoor mijn eerste aanvraag werd afgekeurd. Vlak voor mijn verhuisdatum kwam ik daar pas achter na een telefoontje van mijn kant, omdat ik maar niets hoorde. Via de klantenservice kon ik wel een nieuwe aanvraag doen, maar niet meer tegen het toen geldende kortingstarief. Na hier niet mee akkoord te gaan en overleg met de supervisor heb ik met veel pijn en moeite toch het tarief gekregen, waarvoor ik me eerder had aangemeld. Daarna is de overstapdatum vertraagd door Ziggo. En toen mijn abonnement eenmaal in ging, bleek het activeren van mijn aansluiting ook een crime. Boekje met instructies netjes gevolgd, maar tot de dag van vandaag met regelmaat een haperende verbinding via TV. Internet is wel snel, maar desondanks valt het tegen als ik de maandelijkse kosten en het gedoe tegen elkaar afweeg.

    Aslan

    16 maart 2017 23:41

    Prijs/kwaliteit:1Installatie:6
    Snelheid:6Overstap:6
    Klantenservice:6Eindcijfer:1
    Installatie:6
    Overstap:6
    Eindcijfer:1

    Klantenservice is over het al gemeen goed, kreeg alleen laatste een boze stakker te pakken die een rot dag had. Ik wou namelijk overstappen van abonnement, maar dat vond deze meneer beetje jammer(boos). Vroeg zelfs aan mij of ik naar de aanbiedingen van ziggo nogmaals gekeken had, waarom zou ik? Ik ben al jaren klant van jullie. Als er een actie is dat beter is dan mijn huidige abbonement, dan neem ik aan dat je me hiervoor informeert toch(via email of telefonisch)? Wat ik hiermee probeer te zeggen is, dat ze alles doen om klanten binnen te halen, maar eenmaal binnen vergeten ze je zo!.

    Overigens is de wifi/internet is waardeloos. Ik heb hiervoor zelfs gebeld. Zij kwamen met waardeloze oplossingen, zoals de stappen plan op de website volgen en/of kanalen veranderen van je internet. Zelfs een monteur langs geweest, maar die kon mij ook niet helpen. Als ik in alle kamers wifi wou hebben, dan moet ik daar apart een modem voor halen van 100 euro en die in 1 van de kamers neerzetten met een bridge?? Het is niet dat ik in een huis woon met drie verdiepingen, alle kamers zitten op 1 verdieping.

    Tenslotte is de maandelijkse prijs omhoog gegaan van 35 euro naar 40 euro binnen een jaar.

    Hjm linschoten

    14 maart 2017 09:18

    Prijs/kwaliteit:6Installatie:6
    Snelheid:6Overstap:6
    Klantenservice:6Eindcijfer:6
    Installatie:6
    Overstap:6
    Eindcijfer:6

    Veel uitval van wifi vaak uitval van het modem.
    Daarom na 25 jaar over gestapt op glasvezel

    Maria

    11 maart 2017 18:59

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:10
    Snelheid:8Overstap:n.v.t.
    Klantenservice:9Eindcijfer:8
    Installatie:10
    Overstap:n.v.t.
    Eindcijfer:8

    Goede provider geen problemen mee

    RvRaan

    10 maart 2017 11:00

    Prijs/kwaliteit:7Installatie:9
    Snelheid:7Overstap:7
    Klantenservice:8Eindcijfer:8
    Installatie:9
    Overstap:7
    Eindcijfer:8

    Goede provider klantenservice is meedenkend en foutoplossend

    Guido

    9 maart 2017 23:15

    Prijs/kwaliteit:6Installatie:5
    Snelheid:5Overstap:7
    Klantenservice:8Eindcijfer:5
    Installatie:5
    Overstap:7
    Eindcijfer:5

    Zijn al een paar keer geweest voor een nieuwe router en om internet sneller te maken, maar werkt nog steeds niet naar behoren. Stoort af en toe, boven geen WiFi etc. Ook stoort het beeld af en toe.
    Voor de rest natuurlijk genieten van F1 en ziggo xite.

    Rein

    9 maart 2017 14:48

    Prijs/kwaliteit:6Installatie:7
    Snelheid:7Overstap:7
    Klantenservice:7Eindcijfer:7
    Installatie:7
    Overstap:7
    Eindcijfer:7

    Voor mij is Ziggo één van de betere providers, maar dat vertaalt zich jammer genoeg ook in een aardig hoge abonnementsprijs. Ik hoef niet persé allerlei aanvullende pakketten en ben blijer met een lagere rekening. Nu de alles-in-1 pakketten steeds goedkoper worden en er een prijzenslag bezig is, zijn er genoeg andere providers waar je als klant gewoon goed zit. Hopelijk gaat Ziggo hier op inspelen.

    Pfaff

    8 maart 2017 22:26

    Prijs/kwaliteit:5Installatie:6
    Snelheid:5Overstap:6
    Klantenservice:4Eindcijfer:5
    Installatie:6
    Overstap:6
    Eindcijfer:5

    Ziggo is gewoon duur was vroeger 35 euro nu 58 euro voor het zelfde vroeger was UPC beter

    ziggo klant

    7 maart 2017 20:25

    Prijs/kwaliteit:3Installatie:4
    Snelheid:4Overstap:6
    Klantenservice:6Eindcijfer:3
    Installatie:4
    Overstap:6
    Eindcijfer:3

    De horizon mediaboxen zijn een drama. Vooral de extra box werkt vaak niet. Dan moet je alles resetten en dan werkt het een dag. Dus even ontspannen tv kijken is er niet bij. Nu een ci besteld en de extra mediabox gaat retour. Hopelijk lost dit het probleem op. De klantenservice is vriendelijk, maar kan het niet oplossen. Ik kijk deze maand het nog aan. Als de problemen aanhouden dan stap ik over. Ik vind dat je voor 70 per maand een stabielere tv en Internet mag verwachten

    Gaby

    6 maart 2017 08:43

    Prijs/kwaliteit:4Installatie:6
    Snelheid:7Overstap:6
    Klantenservice:5Eindcijfer:5
    Installatie:6
    Overstap:6
    Eindcijfer:5

    Prijs is hoog- internet valt vaak uit- ligt bijna altijd aan uw eigen bekabeling volgens klantenservice - daarom nu aan het kijken naar een andere aanbieder

    Richard

    5 maart 2017 09:33

    Prijs/kwaliteit:5Installatie:4
    Snelheid:7Overstap:5
    Klantenservice:3Eindcijfer:n.v.t.
    Installatie:4
    Overstap:5
    Eindcijfer:n.v.t.

    Ziggo, goede snelheid, maar daar heb je niet zo veel aan als het internet lijkt op een knipperlicht. Als je dan de klantenservice belt zeggen ze altijd, ben je het stappenplan op de site langs gegaan en als ze het dan niet meer weten dat sturen ze een montuur. Heel veel last van storingen. Mijn kinderen worden er helemaal gek van. Als ik binnenkort kan overstappen, dan weet ik zeker wat ik ga doen.

    Klaas

    2 maart 2017 11:50

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:9
    Snelheid:9Overstap:9
    Klantenservice:9Eindcijfer:9
    Installatie:9
    Overstap:9
    Eindcijfer:9

    Al jaren bij Ziggo en bijna nooit problemen gehad. Ik ben een Sportfanaat dus erg blij met Ziggo Sport zonder extra kosten. Ziggo geeft voor het zelfde meer dan andere providers.

    Chris Zandbergen

    23 februari 2017 15:10

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:8
    Snelheid:10Overstap:n.v.t.
    Klantenservice:8Eindcijfer:9
    Installatie:8
    Overstap:n.v.t.
    Eindcijfer:9

    Ik ben van oudsher Upc klant dus automatisch overgestapt naar Ziggo , dit naar volle tevredenheid, service is prima en installatie was toen echt 100%, snelheid subliem

    Brussee

    16 februari 2017 15:35

    Prijs/kwaliteit:6Installatie:6
    Snelheid:6Overstap:6
    Klantenservice:6Eindcijfer:6
    Installatie:6
    Overstap:6
    Eindcijfer:6

    Vaak slecht bereik internet. Horizon is ook niet top...

    Christiana

    14 februari 2017 14:28

    Prijs/kwaliteit:5Installatie:8
    Snelheid:6Overstap:8
    Klantenservice:6Eindcijfer:7
    Installatie:8
    Overstap:8
    Eindcijfer:7

    Ziggo is wel goed. Ik heb alleen soms problemen gehad met het wegvallen van de internet.Ik vind ze wel te duur ivm de kwaliteit.

    Willem

    7 februari 2017 13:45

    Prijs/kwaliteit:6Installatie:7
    Snelheid:8Overstap:7
    Klantenservice:6Eindcijfer:7
    Installatie:7
    Overstap:7
    Eindcijfer:7

    Ziggo is in principe goed, al heb ik wel problemen gehad met een soms haperende verbinding, maar vandaag de dag zijn ze vooral duur. Het spreekt mij persoonlijk ook niet aan dat ze alle pijlen richten op exclusieve pakketopties en de basisdiensten ook (te) duur zijn. Ben er jaren vaste klant geweest tot redelijke tevredenheid. Ik overweeg om klant te worden bij NLE, wat je daar krijgt voor 29,95 p.m. is onverslaanbaar!

    F.R.

    2 februari 2017 14:32

    Prijs/kwaliteit:7Installatie:8
    Snelheid:7Overstap:7
    Klantenservice:7Eindcijfer:7
    Installatie:8
    Overstap:7
    Eindcijfer:7

    Jarenlang klant geweest en over de linie tevreden. Echter vind ik het aanbod niet alleen uitgebreider, maar ook duidelijk steeds duurder geworden. Ik zie Ziggo dan ook als een premium telecom aanbieder. Doordat er genoeg andere goede en betrouwbare aanbieders zijn, ben ik uiteindelijk over naar Tele2 gegaan - puur om de kosten. Daar was het alles-in-1 pakket zo'n €20 goedkoper per maand. Ziggo biedt meer pluspunten, zoals meer zenders. Maar een meer basic aanbod is acceptabel genoeg voor mij.

    A.Helmond

    2 februari 2017 11:36

    Prijs/kwaliteit:3Installatie:7
    Snelheid:8Overstap:5
    Klantenservice:6Eindcijfer:6
    Installatie:7
    Overstap:5
    Eindcijfer:6

    Internet valt regelmatig uit. De horizon mediabox is een ramp!! Harddisk loopt vaak vast of stopt bij het bekijken van opgenomen programma's. Klagen bij de helpdesk geeft geen goede oplossing. Internetsnelheid is wel oké.

    Nicolette

    31 januari 2017 00:25

    Prijs/kwaliteit:5Installatie:4
    Snelheid:6Overstap:5
    Klantenservice:4Eindcijfer:4
    Installatie:4
    Overstap:5
    Eindcijfer:4

    Veel problemen uitval Wi-Fi. Wegvallen als je programma's wilt terug kijken. En dat voor zoveel geld per maand.

    Anton Kuijpers

    28 januari 2017 11:57

    Prijs/kwaliteit:6Installatie:6
    Snelheid:7Overstap:6
    Klantenservice:1Eindcijfer:5
    Installatie:6
    Overstap:6
    Eindcijfer:5

    Slechte service als je problemen hebt, niemand te bereiken, allen als je bent overgestapt kunnen ze bellen binnen 15 minuten.

    Joop

    25 januari 2017 14:35

    Prijs/kwaliteit:3Installatie:4
    Snelheid:3Overstap:5
    Klantenservice:2Eindcijfer:3
    Installatie:4
    Overstap:5
    Eindcijfer:3

    Ziggo heeft regelmatig storingen je moet zeker één keer per maand modem restten ook de storingen zijn vaak niet bekend bij de klantenservies waardoor het probleem niet wordt opgelost, te vaak hoor je dat het problemen aan jezelf ligt wat zeker niet het geval is.

    Ziggo is alleen aantrekkelijk als je meerdere oude tv's in huis hebt.

    Marloes

    23 januari 2017 15:50

    Prijs/kwaliteit:6Installatie:8
    Snelheid:9Overstap:8
    Klantenservice:8Eindcijfer:7
    Installatie:8
    Overstap:8
    Eindcijfer:7

    Ben al zo'n 10 jaar Ziggo klant. Alles werkt prima. Goede snelheid internet. Wel erg duur. Zo duur dat ik toch stilletjes begin rond te kijken naar iets anders... Hoop echter dat dit niet ten kostte gaat van de kwaliteit en service.

    Dion

    22 januari 2017 19:50

    Prijs/kwaliteit:6Installatie:10
    Snelheid:10Overstap:10
    Klantenservice:8Eindcijfer:8
    Installatie:10
    Overstap:10
    Eindcijfer:8

    Ziggo bied snelle internet aan. Is hierdoor ook wat prijziger maar wat mij betreft het waard. Je krijgt ook waar voor je geld. Zit hier nu een jaar, nog nooit storing gehad of problemen. Af en toe me smart card beter in het kastje dan werkt alles weer. Tijd tot tijd een mail is fijn over de progressie bij Ziggo. Ga zo door!

    Nico

    19 januari 2017 20:05

    Prijs/kwaliteit:4Installatie:n.v.t.
    Snelheid:5Overstap:4
    Klantenservice:3Eindcijfer:4
    Installatie:n.v.t.
    Overstap:4
    Eindcijfer:4

    Vandaag zou er tussen 8.00 uur en 13.00 uur een monteur komen. we hebben om 12.30 uur eens gebeld om te vragen of deze nog kwam en wat bleek. Er was wel een werk order aan gemaakt maar geen order gegeven om een monteur te sturen, daar zit je dan te wachten ik heb een dag vrij moeten nemen en door de fout van ziggo komt er dan geen monteur. wat een slechte service. En het probleem is er nog steeds.

    R. Smit

    18 januari 2017 15:50

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:9
    Snelheid:7Overstap:10
    Klantenservice:9Eindcijfer:9
    Installatie:9
    Overstap:10
    Eindcijfer:9

    Sinds een paar dagen internet en bellen van Ziggo en het bevalt heel goed. Alles aangesloten door een gratis monteur en dat was maar goed ook, want het was helemaal verrot in de muur dus hij moest het helemaal vervangen.

    Sandra

    17 januari 2017 21:21

    Prijs/kwaliteit:7Installatie:7
    Snelheid:7Overstap:7
    Klantenservice:6Eindcijfer:7
    Installatie:7
    Overstap:7
    Eindcijfer:7

    Ziggo is op zich niet slecht, maar er zou nog veel verbeterd kunnen worden. WiFi regelmatig instabiel waardoor het modem gereset moet worden en het ontvangstkastje voor de tv moet ook regelmatig gereset (stroom ervan af en dan weer stekker in stopcontact steken) worden. En deze ongemakken voor 44,95 per maand, men zou betere kwaliteit mogen verwachten.

    Oriella Franciamore

    17 januari 2017 15:18

    Prijs/kwaliteit:7Installatie:6
    Snelheid:8Overstap:8
    Klantenservice:4Eindcijfer:7
    Installatie:6
    Overstap:8
    Eindcijfer:7

    Ik vind ziggo een van de fijnere providers, echter vind ik sommige pakketten aan de duurdere kant. Dit zou van mij goedkoper mogen of vaker de bestaande klanten extra korting geven om ze tevreden te houden.
    Wij hebben echter wel vaker last van storingen waardoor wij soms dagenlang geen gebruik van internet en televisie hebben gemaakt.
    Installatie van de Horizon box ging niet goed omdat er een onderdeel miste, maar de monteur heeft het wel goed verholpen!
    Klantenservice is echt een verbeterpunt waard! Soms veel te lange wachttijden en het gebeurd wel eens dat de verbinding wordt verbonden. Dit kost als je geen telefoon van ziggo hebt veel geld.
    Voor de rest zijn dit verbeterpunten en ga zo door!

    Ingrid

    17 januari 2017 15:04

    Prijs/kwaliteit:7Installatie:8
    Snelheid:8Overstap:6
    Klantenservice:8Eindcijfer:8
    Installatie:8
    Overstap:6
    Eindcijfer:8

    Bij storing melding ,nog dezelfde avond een monteur.kabel vervangen alles opnieuw ingesteld.Tegen geldend tarief.Super blij met snelle service.

    Roel

    16 januari 2017 13:34

    Prijs/kwaliteit:1Installatie:1
    Snelheid:1Overstap:1
    Klantenservice:1Eindcijfer:1
    Installatie:1
    Overstap:1
    Eindcijfer:1

    Super slechte service
    Onvriendelijke klanten service
    Horizon box is een zooitje
    Zou ziggo aan niemand aanraden

    E van Lieshout

    14 januari 2017 18:47

    Prijs/kwaliteit:6Installatie:9
    Snelheid:6Overstap:6
    Klantenservice:8Eindcijfer:6
    Installatie:9
    Overstap:6
    Eindcijfer:6

    Ik vind dat het internet van Ziggo tegenover andere prijsaanbieders vrij duur. Daarnaast ervaar ik regelmatig dat het internet weg valt en dat ik filmpjes niet altijd goed kan afspelen. Dit terwijl ik het hoogste abonnement heb voor internet maar het de internet snelheid naar mijn idee niet haalt.

    De klantenservice vind ik prima en ik word goed geholpen, Ook als ik bel wordt ik goed geholpen.

    Installatie van het modem gaat overigens prima en zonder moeite.

    Mariska

    14 januari 2017 18:46

    Prijs/kwaliteit:3Installatie:7
    Snelheid:3Overstap:7
    Klantenservice:3Eindcijfer:3
    Installatie:7
    Overstap:7
    Eindcijfer:3

    We hadden wekelijks, zo niet dagelijks storingen. Hierdoor haperde het internet en viel alles weg waardoor we telkens gegevens kwijt waren. Ook kwam het voor dat we enkele dagen geen internet hadden. We hebben gebeld met Ziggo dat we geen internet haddden, die vrouw gaf aan 'lekker rustig toch'. Pardon! Als we ervoor betalen willen we er ook gebruik van kunnen maken. Later weer gebeld over de vele storingen. De man aan de telefoon gaf als uitleg dat er teveel ziggoklanten in het gebied zitten waardoor het internet gedeeld moet worden en iedereen minder krijgt. We vonden dit zo raar dat we over zijn gestapt. Bij het telefonisch opzeggen gaven ze aan wel een monteur te willen sturen, dat vonden we iets te laat. Kortom, erg duur, weinig stabiel en geen service tot je vertrekt. Een jaar geleden overgetapt met volle tevredenheid.

    Nico hartman

    11 januari 2017 14:11

    Prijs/kwaliteit:7Installatie:6
    Snelheid:6Overstap:6
    Klantenservice:1Eindcijfer:5
    Installatie:6
    Overstap:6
    Eindcijfer:5

    Ze lokken mensen met mooi praatje.s maar komen hun belofte.s niet na

    dolf

    10 januari 2017 17:02

    Prijs/kwaliteit:1Installatie:n.v.t.
    Snelheid:1Overstap:1
    Klantenservice:1Eindcijfer:1
    Installatie:n.v.t.
    Overstap:1
    Eindcijfer:1

    al 10 jaar klant maar nu word ik behandeld als een stuk ....
    thuis,telefoon en zakkelijk abonnement gelijk vandaag opgezegd,3 keer thuis op iets wachten wat niet geleverd word terwijl er duidelijk in mail stond dat ik van hun kreeg..en ja hoor gebeld en het enige wat je hoor is sorry!!!.jamer dat de top het niet hoort en de klachten allen bij die mensen komt die elk hun eigen verhaal hebben en heel ver van elkaar zitten..
    nooit meer!!!

    Eva

    10 januari 2017 14:12

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:6
    Snelheid:8Overstap:7
    Klantenservice:9Eindcijfer:8
    Installatie:6
    Overstap:7
    Eindcijfer:8

    Internet wil nog wel eens storingen vertonen, zo ook de replay tv van Horizon, maar over het algemeen hebben we niet te klagen.

    De helpdesk is tot nu toe alleen maar behulpzaam geweest en ook de mobiele telefoonkosten zijn vergoed.

    Een vervelende ervaring was die keer dat de monteur voor de televisie aansluiting niet op kwam dagen. Aangezien ik daar een hele dag voor thuis was gebleven was dat niet echt leuk. Navraag leerde dat Ziggo daar externe bedrijven voor inschakelt ingeschakeld heeft en dat zije daar dus geen zicht op hebben. Toch maar een nieuwe afspraak gemaakt en kort voor de monteur bij ons zou arriveren, volgens afspraak een telefoontje gekregen dat hij onderweg was.
    Ook hier een vergoeding voor het ongemak gekregen (maand gratis tv+internet).

    Kortom, hier en daar echt wel verbeterpunten maar op zich ben ik best wel tevreden met Ziggo.

    Sjoerd Albert

    9 januari 2017 15:16

    Prijs/kwaliteit:7Installatie:8
    Snelheid:9Overstap:8
    Klantenservice:7Eindcijfer:8
    Installatie:8
    Overstap:8
    Eindcijfer:8

    Jaren bij Ziggo gezeten.
    De snelste provider die ik ken, en nooit klachten/ problemen gehad.

    Sinds een aantal jaren wel over gestapt. maar de enige reden is omdat ik hier geen Ziggo kan krijgen.
    Ik was altijd erg tevreden over Ziggo. Voor degene die kabel wil, zou ik het zeker aanraden.

    Roy

    6 januari 2017 18:49

    Prijs/kwaliteit:3Installatie:3
    Snelheid:3Overstap:5
    Klantenservice:4Eindcijfer:4
    Installatie:3
    Overstap:5
    Eindcijfer:4

    Ben ziggo naar Vodafone gegaan in verband met snelheid voor prijs internet only. Echter weer terug naar Ziggo omdat het niet werkte. Alleen geleverd modem en Horizon box zijn niet goed, vreten energie en zijn niet stabiel. Na veel administratief gerommel alles terug kunnen sturen en een nieuw modem gekregen is iets stabieler maar houd er niet van om uit te worden geschakeld wanneer niet in gebruik.
    Verder loopt het, maar ben nu naar een andere provider aan het kijken die redelijke geprijsd een goede snelheid internet only heeft.

    Bart Mannien

    5 januari 2017 18:16

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:9
    Snelheid:9Overstap:4
    Klantenservice:6Eindcijfer:9
    Installatie:9
    Overstap:4
    Eindcijfer:9

    Ik ben al 12 jaar een tevreden gebruiker van TV, Internet en telefonie van Ziggo.
    Een enkele keer, tijdens een verhuizing, is er administratief e.e.a. niet helemaal goed gegaan maar verder niets te klagen.

    Signaal goed, aangeboden snelheid wordt altijd gehaald en de prijs, tsja, iedereen wil heel veel voor heel weinig. Als ik vergelijk wat ik krijg bij het goedkoopste alles-in-een pakket van Ziggo is het nog steeds goedkoper dan een alternatief via glasvezel. (ADSL daar geloof ik niet in)

    Daarnaast ben ik Formule 1 fan, dus is het mooi dat dit standaard te volgen is bij Ziggo.

    Dennis Nagtegaal

    5 januari 2017 12:21

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:7
    Snelheid:8Overstap:8
    Klantenservice:7Eindcijfer:8
    Installatie:7
    Overstap:8
    Eindcijfer:8

    Al jaren Ziggo klant en tevreden. Snelheid is goed, WiFi via originele modem is redelijk maar kan beter. Beetje jammer dat alleen nieuwe klanten allerlei aanbiedingen en extra's krijgen.

    Rutger

    4 januari 2017 23:14

    Prijs/kwaliteit:9Installatie:9
    Snelheid:7Overstap:8
    Klantenservice:8Eindcijfer:8
    Installatie:9
    Overstap:8
    Eindcijfer:8

    In ons gebouw is het internet van Ziggo het snelste dat wij kunnen ontvangen. Het was daarom ook een logische keuze om voor Ziggo te kiezen. De installatie was snel en deskundig gedaan en we kregen ook een aantal tips om ons wifi sterker te maken in onze woning. Toch merk ik dat tijdens drukke momenten het internet minder goed is op onze smart Tv (netflix programma's die minder scherp zijn en video's op youtube die langer moeten laden). Ook hebben wij een verbinding via een kabel en die is vele malen sneller.

    v.bruggen

    24 december 2016 20:43

    Prijs/kwaliteit:3Installatie:2
    Snelheid:4Overstap:3
    Klantenservice:5Eindcijfer:1
    Installatie:2
    Overstap:3
    Eindcijfer:1

    ben er weg nu ziggo was nog erger dan upc niet te vertrouwen

    Jacques Thelosen

    26 oktober 2016 20:56

    Prijs/kwaliteit:8Installatie:8
    Snelheid:9Overstap:8
    Klantenservice:8Eindcijfer:8
    Installatie:8
    Overstap:8
    Eindcijfer:8

    Prima provider. Snelle verbinding. Uitstekende service. Bij een storing werden de mobiele telefoonkosten vergoed. Helpdesk is deskundig en effectief.
    Voorlichting over nieuwe mogelijkheden kan beter.
    Uiteindelijk zeer tevreden.

    reza

    21 oktober 2016 14:23

    Prijs/kwaliteit:4Installatie:2
    Snelheid:4Overstap:6
    Klantenservice:1Eindcijfer:1
    Installatie:2
    Overstap:6
    Eindcijfer:1

    internet valt steeds uit. klantservice vertelt dingen die niet waar is en elke heeft eigen en andere verhaal !

    Laat hier een review achter en ontvang een bol.com cadeaubon t.w.v. €5,-
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Schrijf een review!
    Schrijf een review!
    Bedankt voor uw reactie
    Wij controleren het bericht.