prijsvergelijken
Gemiddeld cijfer
  • Prijsvergelijken: 8,5
  • Klanten: 5,5
  • Eindcijfer: 7,0/
Prijsvergelijken: 8,5
Klanten: 5,5
Eindcijfer: 7,0/

Review internetprovider Ziggo 2017

7 juli 2015 (laatste wijziging 20 april 2017) door Suzanne

Levert Ziggo snel en stabiel internet? Is het tv-aanbod de moeite waard? Welke mogelijkheden voor (mobiele) telefonie zijn er? Is het slim om over te stappen?

Op deze en andere vragen krijg je antwoord in mijn expert-review van Ziggo. Na mijn review lees je ook beoordelingen van klanten. En ik laat zien wat andere experts van Ziggo zeggen.

Samen geven alle reviews een betrouwbaar beeld van Ziggo’s kwaliteit. Zodat jij weet of je moet overstappen…of niet.

Ziggo

Inhoud

    Beoordeling internetprovider Ziggo 2017

    8

    Levertijd

    Ziggo levert pakketten binnen 14 dagen.

    8,5

    Prijs-kwaliteit

    Ziggo biedt uitgebreide pakketten met snel internet voor een relatief lage prijs.

    9

    Functionaliteiten

    Ziggo biedt standaard veel extra’s. Zoals toegang tot 2 miljoen(!) WifiSpots in heel Nederland. Dat betekent: bijna overal gratis wifi.

    8,5

    Zenderaanbod

    Standaard in het pakket de zender Ziggo Sport (alleen bij Ziggo gratis!), met exclusieve uitzendrechten voor de Formule 1. Wil je meer? Dan heeft Ziggo heeft een groot aanbod aan extra zenders met films, sport en vele andere themapakketten.

    8

    Installatie

    Je ontvangt een doe-het-zelf-installatiepakket. Als je een beetje technisch bent, kom je er met de instructies zelf wel uit. Maar als het niet lukt, stuurt Ziggo gratis een monteur langs.

    8,5

    Eindcijfer Prijsvergelijken

    Ben jij klant (geweest) bij Ziggo? Laat je review hieronder achter!

     

    provider blinkt uitWaarin Ziggo uitblinkt

    • Stabiel internet: Ziggo staat bekend om z’n stabiele internetsnelheden. Die dankt de provider aan de kabelaansluiting, die in bijna ieder huis beschikbaar is.
    • Snel internet: Bij sommige providers krijg je niet altijd de internetsnelheid die beloofd wordt. Bij Ziggo krijg je die wél.
    • Standaard veel extra’s: Het beste voorbeeld hiervan zijn de WifiSpots: gratis draadloos internet op je smartphone, tablet of laptop via 2 miljoen punten in Nederland. 
    • Unieke extra’s op tv:
      • Wat dacht je van Formule 1 via Ziggo Sport? Alleen voor Ziggo klanten gratis in je abonnement.
      • Als enige provider blijft Ziggo HBO producties aanbieden. Het bekendste voorbeeld hiervan is natuurlijk: Game of Thrones.
      • En je kunt tv-kijken op meerdere tv’s. Deze zijn aan te sluiten op de kabel.
    • Beste online service: Uit onderzoek van WUA (2014) scoort Ziggo als beste met hun online service. Online vind je zonder al te veel moeite het antwoord op je vraag of probleem. 
    • Voorrang bij Ziggo Dome-tickets: Als klant ben je lid van Club Ziggo. Je krijgt dan korting op concerten in de Ziggo Dome. Je kunt ook meet&greets winnen met de artiesten!
    • Bij je Ziggo-abonnement ontvang je extra voordeel op mobiele abonnementen van Vodafone:
      • 5 euro korting op je Vodafone Smart, Red of Black abonnement
      • dubbele data op alle Vodafone-abonnementen op het adres waar je ook Internet en Digitale TV van Ziggo hebt.
      • extra tv-pakket naar keuze
      • veilig online pakket voor 20 apparaten

    Uitbreidbare pakketten

    De standaardpakketten van Ziggo zijn eenvoudig uit te breiden. Je hebt keuze uit allerlei extra opties. Bijvoorbeeld:

    • Extra internetbeveiliging
    • Vele extra tv-zenders
    • Film-, sport- en andere themapakketten

    Een groot voordeel is ook dat je alle opties maandelijks kunt opzeggen. Je zit dus nergens direct een heel jaar aan vast.

    Andere expert-review van Ziggo

    Uit de alles-in-1 provider test (2016) van de Consumentenbond komt Ziggo uit op een cijfer 6 voor tv, voor internet een 7,4 en een 7,9 voor telefonie. (bron: Consumentenbond)

     Kies het abonnement dat bij jou past

    Ziggo biedt verschillende pakketten: internet en tv of alles-in-1 met telefonie. De internetsnelheden variëren van 40 MB/s tot en met 300 MB/s (download). Ieder pakket is uit te breiden met allerlei extra’s voor internet, tv en/of telefonie. Alle extra’s zijn maandelijks opzegbaar.

    Wil je alleen internet? Dat kan niet bij Ziggo. Er zit altijd kabel-tv bij een pakket. Wel kun je alleen een tv-abonnement nemen. Dit pakket kun je alleen rechtstreeks bij Ziggo afsluiten.

    Vergelijk nu alle internetabonnementen van Ziggo of lees meer over Ziggo.

    Suzanne

    80 klant reviews Schrijf een review

    M.J.Abbring

    17 juli 2017 17:17

    Overstappen: 9 Kwaliteit: 9
    Klantenservice: 9 Prijs: 9
    Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 9
    Kwaliteit: 9
    Prijs: 9
    Snelheid: 9

    Ammenooitniet problemen, en mocht het wel zo zijn dan is met een telefoontje zo opgelost. Gezien de cijfers die ik geef, denkt men dat ik bij Ziggo werk. Neen dus.

    Martijn

    15 juli 2017 13:49

    Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
    Klantenservice: 1 Prijs: 4
    Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
    Kwaliteit: 1
    Prijs: 4
    Snelheid: 1

    Hallo,

    Was jarenlang klant bij ziggo en voor mijn verhuizing van limburg naar Lelystad nooit problemen ermee.
    Maar hier langzaam en traag internet,valt 5-25 keer weg per dag zeker in de weekenden.
    bij overstappen het ene probleem na het andere ,typies van de linkerhand weet niet wat de rechter doet.
    Afspraken gemaakt en beloftes die ze niet nakomen.
    Als je belt word er zogenaamd een notitie gemaakt maar als je later met dezelfde klacht terug belt weet men van niks.
    ik betaal voor de hoogste internet snelheid aan ze wat best wat kost,maar als ik 2 uur kan gamen zonder crash is dat al heel wat.

    in mijn mening helemaal het geld niet waard nu.

    Henk Verheesen

    1 juli 2017 11:09

    Overstappen: 9 Kwaliteit: 10
    Klantenservice: 10 Prijs: 8
    Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 10
    Kwaliteit: 10
    Prijs: 8
    Snelheid: 10

    Ik ben al uit de tijd dat Essent die toen de cai-kabel exploiteerde bij ons in het dorp Herten (Roermond) klant van de cai-kabel.. Naderhand is dit allemaal overgenomen door Ziggo Tot heden ben ik nog steeds klant en ben zeer tevreden over Ziggo. Ik ben zelf elektromonteur en weet goed om te gaan met materialen die geschikt zijn voor de cai-kabel en ondervind hierdoor geen storingen , ik heb het abonnement met de hoogste snelheid van 300/M/bts en die snelheid haal ik er uit. Verder ben ik wat de bewuste kabelinstallatie in mijn woning mee gegaan met de tijd en heb mijn installatie 4G-proof gemaakt . Verder nogmaals mensen die klagen over Ziggo zijn dit zelf schuld. Haal nog meer slechte materialen bij de Gamma en Praxis en dan maar klagen bij Ziggo dat hun producten niet goed werken. Ik heb Ziggo, blijf bij Ziggo en ga nooit weg bij Ziggo. Ik krijg mijn producten zonder storingen waar ik elke maand voor betaal. En omdat ik ook nog een Vodafoon abonnement heb krijg ik ook nog gratis diverse extra's van Ziggo.

    N

    30 juni 2017 11:13

    Overstappen: 2 Kwaliteit: 1
    Klantenservice: 2 Prijs: 2
    Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
    Kwaliteit: 1
    Prijs: 2
    Snelheid: 1

    Dikke ellende met ziggo!

    - Opnames doen het regelmatig niet: - er word 20x 1 min opgenomen of gewoon helemaal niks-
    voorprogrammering doet het de ene keer wel en de andere keer niet - er komen veel foutmeldingen
    terwijl en geen conflict in opname is enz enz.

    - Kastje reset zichzelf op willekeurige tijden, dus ook midden in het programma wat je aan het kijken bent,
    duurt zo'n 3 a 4min voordat alles het weer doet.

    - Wifi signaal is heel zwak

    - Internet is erg langzaam en loopt geregeld vast.

    - Bij verhuizing konden we niet aangesloten worden omdat de oude bewoners van ons huis hun
    abonnement laat op gezegd hadden, twee abonnementen op 1 huis zou niet kunnen. Na een pittig
    gesprek waarin ik aangegeven heb het niet te accepteren om een maand zonder internet en tv te willen
    zitten was alles binnen 5 dagen geregeld. Dus alsnog 5 dagen geen internet en tv gehad.

    - Het nieuwe kastje die wij binnen hebben gekregen deed het niet door storing in een aansluiting. We
    hebben de kabel vast moeten tapen zodat we tv konden kijken. Toen ik de klantenservice belde heb ik
    ruim 12 min in de wacht gestaan. Het kwam er op neer dat we een nieuwe kabel moesten kopen want
    daar zat het probleem in, zo gezegd zo gedaan. Uiteraard was dit niet het probleem. Terug gebeld, weer
    8 min in de wacht. Ze konden wel een monteur sturen maar de kosten waren dan wel voor onszelf.
    Toen ik aangaf dat ik zeer ontevreden was over ziggo kon alles ineens gratis geregeld worden.

    Je ziet het al aankomen: wij zeggen ons abonnement op!

    Adam

    21 juni 2017 16:58

    Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
    Klantenservice: 1 Prijs: 1
    Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
    Kwaliteit: 1
    Prijs: 1
    Snelheid: 1

    Tv+internet abonnement afgesloten. Werd mij verteld dat er ook ziggo sport bij zou zitten, maar was achteraf dus niet het geval ( op de website word er wel aangegeven dat bij desbetreffende pakket wel ziggo sport zit, daarnaast via telefonische contact slecht voorgelicht)t. Moest een duurder abonnement afnemen om ziggo sport te ontvangen.Bij elkaar zeker 3 uur aan de lijn met de klantenservice . Deze medewerkers stelden zich arrogant en totaal onvriendelijke op. Ik heb nog nooit zo een arrogantie meegemaakt. Pakket met modem terug gestuurd naar ziggo en contract direct opgezegd. WIL NOOIT MEER MET ZIGGO TE MAKEN HEBBEN !!

    Rob

    17 juni 2017 11:14

    Overstappen: 5 Kwaliteit: 5
    Klantenservice: 1 Prijs: 5
    Installatie (monteur): 4 Snelheid internet: 5
    Kwaliteit: 5
    Prijs: 5
    Snelheid: 5

    Zeer slechte service van Ziggo. Overstappen gaf problemen, verkeerde apparatuur geleverd.
    Klantenservice-medewerkers laten je lang wachten, weten van niets en plannen verkeerd afspraken in, daar zit je dan een middag voor niks te wachten. Twee maal binnen een jaar contact gehad, beide keren slecht geholpen.
    Een medewerker verbrak zelfs de verbinding. Ga naar een andere provider.

    sander

    8 juni 2017 04:03

    Overstappen: 9 Kwaliteit: 8
    Klantenservice: 10 Prijs: 5
    Installatie (monteur): 9 Snelheid internet: 9
    Kwaliteit: 8
    Prijs: 5
    Snelheid: 9

    ZIGGO geeft zeker kwaliteit! MAAR daar betaal je ook aardig wat voor

    louis

    5 juni 2017 22:05

    Overstappen: 6 Kwaliteit: 2
    Klantenservice: n.v.t. Prijs: 6
    Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 2
    Kwaliteit: 2
    Prijs: 6
    Snelheid: 2

    Echt spijt van een hoop gedoe en gezeur we dienen onze tijd uit en stappen dan zo snel mogelijk naar een ander we gaan niet eens meer klagen. vaak uitval altijd stotterend beeld waarom nog klagen je mag voor dat geld toch minstens verwachten dat het goed is... Wij gaan zoeken naar een betere.

    Ronald

    24 mei 2017 14:06

    Overstappen: 7 Kwaliteit: 2
    Klantenservice: 4 Prijs: 4
    Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 2
    Kwaliteit: 2
    Prijs: 4
    Snelheid: 2

    Overstappen gaat heel goed niet op aan te merken.

    Kwaliteit van Internet en stabiliteit is regelmatig onder de maat.
    Ook komt het vaak voor dat een aantal TV zenders niet te kijken zijn.

    Als je 150 MB aanbied maar als gebruiker max maar 50 haalt is dat niet goed.
    Ook niet als die 50 alleen bekabeld haalt.

    Er zijn echt regelmatig problemen met hun netwerk waardoor internet heel traag wordt.
    Zoals nu 24-05-2017. nu haalt de speed test nog maar net 5 mb terwijl dit normaal tegen de 50 is

    Ziggo doe hier wat aan

    Rick

    19 mei 2017 12:52

    Overstappen: 8 Kwaliteit: 3
    Klantenservice: 5 Prijs: 5
    Installatie (monteur): 6 Snelheid internet: 3
    Kwaliteit: 3
    Prijs: 5
    Snelheid: 3

    Vind het internet echt te langzaam! Bij mijn tele2 pakket had ik minder downloadsnelheid op papier maar in de praktijk was het sneller. Daarnaast heb ik met dit kastje te weinig bereik in het gehele huis en dit aanpassen kost mij veel geld, terwijl men van tevoren zij dat ik hier sneller internet zou krijgen in het gehele huis. Overstappen ging wel makkelijk. Ook is het niet mogelijk om in de ziggo app uitzending gemist door te sturen naar mijn chromecast. Hier baal ik ook onwijs van!

    M.C van t voort

    17 mei 2017 22:17

    Overstappen: 7 Kwaliteit: 8
    Klantenservice: 8 Prijs: 8
    Installatie (monteur): 7 Snelheid internet: 9
    Kwaliteit: 8
    Prijs: 8
    Snelheid: 9

    Dit was ooit het UPC gebied want Ziggo heeft Hier in Koedijk Gemeente Alkmaar overgenomen door een fusie want ikzelf heb zelf goede ervaringen met Ziggo !

    Will

    15 mei 2017 08:42

    Overstappen: 5 Kwaliteit: 5
    Klantenservice: 4 Prijs: 1
    Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 1
    Kwaliteit: 5
    Prijs: 1
    Snelheid: 1

    Geen fijne ervaring met Ziggo, stug, geen glasvezel, langzaam internet

    Demmeniw

    14 mei 2017 09:00

    Overstappen: 7 Kwaliteit: 7
    Klantenservice: 7 Prijs: 6
    Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 7
    Kwaliteit: 7
    Prijs: 6
    Snelheid: 7

    Ben tevreden alhoewel de prijs wel iets aan de hoge kant is

    JSmeets

    8 mei 2017 20:29

    Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
    Klantenservice: 8 Prijs: 7
    Installatie (monteur): 8 Snelheid internet: 8
    Kwaliteit: 8
    Prijs: 7
    Snelheid: 8

    Zit al langer dan 10 jaar bij Ziggo (voorheen multikabel). Zit zelf in het max/max pakket en heb nog nooit problemen gehad, alles werkt en draait zoals het hoort. Natuurlijk zijn er mensen die zeggen dat Ziggo te duur is, maar dat zijn meestal de mensen die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

    jannie berendse

    3 mei 2017 10:47

    Prijs/kwaliteit: 4 Installatie: 5
    Snelheid: 4 Overstap: 6
    Klantenservice: 5 Eindcijfer: 5
    Installatie: 5
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 5

    ik ben verplicht ziggo te hebben omdat dit de enige provider is die hier in den helder diensten levert zonder dat je een kpn aansluiting in je huis hebt .Maar het is constant tv storing .Ik heb al drie keer moeten vechten voor een nieuwe media box .snelheid internet is verschrikkelijk traag ze beloven snelheid maar dat is er zeker niet niet .Dus ik vind de prijs kwaliteit erg slecht

    Kienjet

    24 april 2017 17:22

    Prijs/kwaliteit: 4 Installatie: 3
    Snelheid: 4 Overstap: 6
    Klantenservice: 6 Eindcijfer: 2
    Installatie: 3
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 2

    Ziggo is te duur en de wijfie is slecht

    Deniz

    23 april 2017 20:46

    Prijs/kwaliteit: 5 Installatie: 5
    Snelheid: 3 Overstap: 6
    Klantenservice: 2 Eindcijfer: 4
    Installatie: 5
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 4

    Slechte internet,slechte servis.

    Leon stijns

    22 april 2017 18:25

    Prijs/kwaliteit: 5 Installatie: 5
    Snelheid: 5 Overstap: 6
    Klantenservice: 6 Eindcijfer: 5
    Installatie: 5
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 5

    Bij aansluiting waren al problemen aan de helpdesk. Kreeg het verwijt ik snapte het niet. ( ben zelf ICT er ). Na sturen monteur bleek ik NIET aangesloten te zijn. Voortdurend problemen met internet. Valt soms weg. Niet de beloofde snelheid. TV hapert. Einde contract ben ik naar een andere provider. Ziggo mag van mij ophouden.

    Faiza G.

    18 april 2017 23:07

    Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 8
    Snelheid: 8 Overstap: 8
    Klantenservice: 8 Eindcijfer: 8
    Installatie: 8
    Overstap: 8
    Eindcijfer: 8

    Voorheen jaren klant van UPC geweest dat overgenomen is door Ziggo. Tijdens de overname van UPC naar ZIGGO veel problemen gaat met internetverbinding. Dit heeft weken geduurd en op een gegeven moment was de maat vol. Ik wilde overstappen maar toen heeft ZIGGO keurig haar verantwoordelijkheid genomen: gratis monteur gestuurd om het probleem thuis op te lossen. Gratis nieuwe modem geplaatst. Sindsdien goede internetverbinding via wifi op alle apparaten (laptops tablets, mobieltjes en smart tv). Daarnaast bel ik ieder jaar, een maand voor het einde van mijn contractsperiode met ZIGGO en heb iedere keer weer gebruik kunnen maken van de acties/kortingen die ook voor nieuwe abonnees geldt. Ik ben inmiddels erg tevreden over het aanbod en de dienstverlening van ZIGGO!

    Jonas

    18 april 2017 20:12

    Prijs/kwaliteit: 3 Installatie: 2
    Snelheid: 5 Overstap: 3
    Klantenservice: 7 Eindcijfer: 3
    Installatie: 2
    Overstap: 3
    Eindcijfer: 3

    De mensen op de klantenservice proberen je goed te helpen, helaas zijn ook beperkt in hun mogelijkheden. 2 weken geleden een monteur ingepland (ik ochtend vrij gepland) maar Ziggo had besloten dat de monteur niet meer kwam, ze hadden immers een update gedraaid dus het probleem zou verholpen moeten zijn. Overigens werd ik daar niet van op de hoogte gesteld. Daarbij komt dat de internet verbinding nog steeds niet naar behoren werkt en is op z'n beste dag niet stabiel te noemen.

    Het Horizon pakket voegt daar ook weinig aan toe, blokkerig scherm, geluid werkt soms niet, on demand werkt niet, terugspoelen werkt niet en om over youtube en Netflix via de horizon box maar te zwijgen.

    Nu voor de zoveelste keer een afspraak met een monteur ingepland, gelukkig ben ik een optimist en houd hoop...

    Ziggo is een regelrecht drama.

    Marten

    15 april 2017 13:49

    Prijs/kwaliteit: 4 Installatie: 8
    Snelheid: 8 Overstap: 5
    Klantenservice: 6 Eindcijfer: 7
    Installatie: 8
    Overstap: 5
    Eindcijfer: 7

    helaas hebben wij onze keuze moeten maken om weg te gaan bij ziggo.

    veel klachten met o.a het wifi gebruik en het gebruik van on-demand wat vaak niet werkte.

    bedraad was het internet prima maar op wifi lag het wifi signaal er vaak uit.
    on-demand lag er ook vaak uit waardoor wij helaas maar weinig gebruik hebben kunnen maken van deze aanbod.

    John

    13 april 2017 23:49

    Prijs/kwaliteit: 5 Installatie: 6
    Snelheid: 8 Overstap: 6
    Klantenservice: 6 Eindcijfer: 5
    Installatie: 6
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 5

    tv is ok, F1 ook natuurlijk. Internetsnelheid is ok, maar we hebben last van regelmatig wegvallen van de internetverbinding. Ergerlijk als je youtube filmpjes aan het kijken bent. Ik zou graag overgaan op glasvezel, maar helaas is hier nog niet aangelegd.

    Milano Bakker

    13 april 2017 19:50

    Prijs/kwaliteit: 4 Installatie: 10
    Snelheid: 7 Overstap: 4
    Klantenservice: 4 Eindcijfer: 6
    Installatie: 10
    Overstap: 4
    Eindcijfer: 6

    Wij zijn sinds 3 dagen geleden overgestapt van ziggo naar een andere aanbieder.

    Waarom ?

    1 ze zijn (te) duur
    2 ze zijn niet echt in staat iets op te lossen (al willen ze dat wel moet ik na geven)
    3 wij hebben een goedkopere voorstel gekregen van een andere provider die hetzelfde aanbiede voor ruim € 30,00 goedkoper.

    j.boor smit

    13 april 2017 18:35

    Prijs/kwaliteit: 2 Installatie: 1
    Snelheid: 2 Overstap: 6
    Klantenservice: 1 Eindcijfer: 1
    Installatie: 1
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 1

    slechte service. hoge kosten niet watje moet verwachten

    Sieb

    13 april 2017 10:28

    Prijs/kwaliteit: 5 Installatie: 7
    Snelheid: 7 Overstap: 7
    Klantenservice: 8 Eindcijfer: 6
    Installatie: 7
    Overstap: 7
    Eindcijfer: 6

    Vindt ziggo niet goedkoop,tv laat het nog wel eens af weten.
    Als je belt wordt je wel keurig geholpen.

    nel

    12 april 2017 22:24

    Prijs/kwaliteit: 2 Installatie: 2
    Snelheid: 2 Overstap: 2
    Klantenservice: 1 Eindcijfer: 1
    Installatie: 2
    Overstap: 2
    Eindcijfer: 1

    Ben al 40jaar klant' ik ga nu over op een ander omdat ik 5 dagen moet wachten op een monteur. Nu moet ik die dagen doorkomen met een geld dat iederekeer stilstaat en het geluid dat slecht is.ze hebben te weinig monteurs-

    thijssen

    12 april 2017 15:53

    Prijs/kwaliteit: 2 Installatie: 6
    Snelheid: 5 Overstap: 6
    Klantenservice: 4 Eindcijfer: 3
    Installatie: 6
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 3

    Ziggo is voor mij geen fijn bedrijf.Het beloofd veel maar er klopt niets van.Wij hadden problemen met de tv ontvangst.ontvangst kastje kapot.Na overleg nieuw kastje met de mogelijkheid van opnamen geen probleem.Niet dus GEEN OPNAMEN.We zijn nu opzoek naar een andere provider Kpn.

    Willem

    12 april 2017 13:08

    Prijs/kwaliteit: 2 Installatie: 2
    Snelheid: 4 Overstap: 1
    Klantenservice: 1 Eindcijfer: 1
    Installatie: 2
    Overstap: 1
    Eindcijfer: 1

    Laten je vlot een maand zonder internet zitten

    Ferdinand

    9 april 2017 12:36

    Prijs/kwaliteit: 3 Installatie: 10
    Snelheid: 6 Overstap: 1
    Klantenservice: 3 Eindcijfer: 3
    Installatie: 10
    Overstap: 1
    Eindcijfer: 3

    Ik ben jaren klant bij Ziggo maar ben nu aan het uitzoeken waar ik nu het beste een abbo kan gaan afsluiten. Want heb laatste tijd alleen maar ellende met de wifi en de horizonbox. Wifi ligt er vaak uit waardoor ik nu eerst heb besloten om alle computers en televisie bedraad aan te sluiten op het internet. En de horizonbox kan de laatste tijd geen verbinding meer krijgen met de server van ziggo waardoor ik dus als gevolg geen gebruik kan maken van on demand en series en films terug kijken.
    En er is nu al zoveel gedaan en heb zelfs nieuwe apparatuur gekregen maar het heeft helaas niet geholpen. En dan zeggen ze iedere x weer hetzelfde laat ons get probleem oplossen maar dat kunnen ze gewoon niet maar zeggen ze puur om je als klant te houden ben ik intussen achter.

    Martin

    8 april 2017 17:04

    Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 9
    Snelheid: 10 Overstap: 10
    Klantenservice: 8 Eindcijfer: 8
    Installatie: 9
    Overstap: 10
    Eindcijfer: 8

    Internet tv bellen it's tekende!
    Mobiel bellen niet tevreden vaak geen bereik en slechte ontvangst heb het met verschillende telefoons geprobeerd.

    NielsGijsbers

    8 april 2017 11:44

    Prijs/kwaliteit: 7 Installatie: 6
    Snelheid: 7 Overstap: 7
    Klantenservice: 4 Eindcijfer: 6
    Installatie: 6
    Overstap: 7
    Eindcijfer: 6

    Matig

    Tenzo

    7 april 2017 15:22

    Prijs/kwaliteit: 3 Installatie: 6
    Snelheid: 6 Overstap: 6
    Klantenservice: 3 Eindcijfer: 4
    Installatie: 6
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 4

    al jaren klant bij ziggo..prijs is veel te veel omhoog gegaan en wifi is kansloos vanaf dag 1, ubee modems die alleen blacklisten , 5gh wifi zender die minder ontvangs geeft als kpn modem van 3 huizen verderop.... vaste kabel is stabiel en bijna geen uitval. en net zoals bij bijna alle providers...het ligt nooit aan hun maar aan jouw spullen... dus zolang je niet veel om wifi geeft en hoge kosten voor internet, een prima provider

    M. Snoeren-gordens

    5 april 2017 13:57

    Prijs/kwaliteit: 10 Installatie: 10
    Snelheid: 10 Overstap: 10
    Klantenservice: 10 Eindcijfer: 10
    Installatie: 10
    Overstap: 10
    Eindcijfer: 10

    Al jaren lid van zigo heb alles in 1 pakket en geen problemen! Ben niet van plan over te stappen! Prima provider met goede klantenservice duidelijke taal wanneer je belt en evt wanneer je een monteur nodig hebt ook hele snelle service kortom zijn prijs waard!

    Rose

    3 april 2017 23:13

    Prijs/kwaliteit: 7 Installatie: 6
    Snelheid: 8 Overstap: 7
    Klantenservice: 6 Eindcijfer: 7
    Installatie: 6
    Overstap: 7
    Eindcijfer: 7

    Snel en goed internet. Alleen de instelateur moest 3x langs komen voor het goed was en moesten bijna de monteur nog betalen ook! Slechte service wat dat betreft

    Winter

    1 april 2017 18:23

    Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 6
    Snelheid: 6 Overstap: 6
    Klantenservice: 6 Eindcijfer: 4
    Installatie: 6
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 4

    Slechte WiFi en ziggo wil of kan het probleem niet oplossen.

    lptel

    31 maart 2017 12:10

    Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 8
    Snelheid: 9 Overstap: 8
    Klantenservice: 8 Eindcijfer: 8
    Installatie: 8
    Overstap: 8
    Eindcijfer: 8

    Zeer tevreden, snelle hulp bij storing of problemen. Snelle verbinding loepzuiver beeld geen kosten bij bellen voor hulp. Zeer aan te raden. Zou niet willen veranderen van provider.

    michel

    29 maart 2017 00:24

    Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 9
    Snelheid: 10 Overstap: 9
    Klantenservice: 3 Eindcijfer: 10
    Installatie: 9
    Overstap: 9
    Eindcijfer: 10

    de klantenservice weet niet en dat ook heel maal niet van de apparatuur AF er ziten er een of twee tusen die er wat van af weeten maar meer ook niet

    LB

    26 maart 2017 10:35

    Prijs/kwaliteit: 7 Installatie: 5
    Snelheid: 7 Overstap: 5
    Klantenservice: 5 Eindcijfer: 7
    Installatie: 5
    Overstap: 5
    Eindcijfer: 7

    Ik had gekozen voor Ziggo wegens de veronderstelde kwaliteit en betrouwbaarheid van deze provider, maar heb veel problemen gehad met het overstappen. Er bleek achteraf op mijn adres nog een oud abonnement te lopen van een vorige bewoner, waardoor mijn eerste aanvraag werd afgekeurd. Vlak voor mijn verhuisdatum kwam ik daar pas achter na een telefoontje van mijn kant, omdat ik maar niets hoorde. Via de klantenservice kon ik wel een nieuwe aanvraag doen, maar niet meer tegen het toen geldende kortingstarief. Na hier niet mee akkoord te gaan en overleg met de supervisor heb ik met veel pijn en moeite toch het tarief gekregen, waarvoor ik me eerder had aangemeld. Daarna is de overstapdatum vertraagd door Ziggo. En toen mijn abonnement eenmaal in ging, bleek het activeren van mijn aansluiting ook een crime. Boekje met instructies netjes gevolgd, maar tot de dag van vandaag met regelmaat een haperende verbinding via TV. Internet is wel snel, maar desondanks valt het tegen als ik de maandelijkse kosten en het gedoe tegen elkaar afweeg.

    Aslan

    16 maart 2017 23:41

    Prijs/kwaliteit: 1 Installatie: 6
    Snelheid: 6 Overstap: 6
    Klantenservice: 6 Eindcijfer: 1
    Installatie: 6
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 1

    Klantenservice is over het al gemeen goed, kreeg alleen laatste een boze stakker te pakken die een rot dag had. Ik wou namelijk overstappen van abonnement, maar dat vond deze meneer beetje jammer(boos). Vroeg zelfs aan mij of ik naar de aanbiedingen van ziggo nogmaals gekeken had, waarom zou ik? Ik ben al jaren klant van jullie. Als er een actie is dat beter is dan mijn huidige abbonement, dan neem ik aan dat je me hiervoor informeert toch(via email of telefonisch)? Wat ik hiermee probeer te zeggen is, dat ze alles doen om klanten binnen te halen, maar eenmaal binnen vergeten ze je zo!.

    Overigens is de wifi/internet is waardeloos. Ik heb hiervoor zelfs gebeld. Zij kwamen met waardeloze oplossingen, zoals de stappen plan op de website volgen en/of kanalen veranderen van je internet. Zelfs een monteur langs geweest, maar die kon mij ook niet helpen. Als ik in alle kamers wifi wou hebben, dan moet ik daar apart een modem voor halen van 100 euro en die in 1 van de kamers neerzetten met een bridge?? Het is niet dat ik in een huis woon met drie verdiepingen, alle kamers zitten op 1 verdieping.

    Tenslotte is de maandelijkse prijs omhoog gegaan van 35 euro naar 40 euro binnen een jaar.

    Jan Willem

    15 maart 2017 20:24

    Prijs/kwaliteit: 5 Installatie: 5
    Snelheid: 6 Overstap: 5
    Klantenservice: 6 Eindcijfer: 4
    Installatie: 5
    Overstap: 5
    Eindcijfer: 4

    Je betaalt een vermogen voor een slecht werkend internet. Het ligt altijd aan de kabels en niet aan Ziggo zelf. Nu nieuwe kabels.........ligt nu aan de inkomende lijn. Deze is doorgemeten is prima. Kortom helemaal kut.

    Overstappen kan niet want we wonen in het buitengebied.

    Het is wachten op glasvezel.

    Hjm linschoten

    14 maart 2017 09:18

    Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 6
    Snelheid: 6 Overstap: 6
    Klantenservice: 6 Eindcijfer: 6
    Installatie: 6
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 6

    Veel uitval van wifi vaak uitval van het modem.
    Daarom na 25 jaar over gestapt op glasvezel

    Maria

    11 maart 2017 18:59

    Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 10
    Snelheid: 8 Overstap: n.v.t.
    Klantenservice: 9 Eindcijfer: 8
    Installatie: 10
    Overstap: n.v.t.
    Eindcijfer: 8

    Goede provider geen problemen mee

    RvRaan

    10 maart 2017 11:00

    Prijs/kwaliteit: 7 Installatie: 9
    Snelheid: 7 Overstap: 7
    Klantenservice: 8 Eindcijfer: 8
    Installatie: 9
    Overstap: 7
    Eindcijfer: 8

    Goede provider klantenservice is meedenkend en foutoplossend

    Guido

    9 maart 2017 23:15

    Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 5
    Snelheid: 5 Overstap: 7
    Klantenservice: 8 Eindcijfer: 5
    Installatie: 5
    Overstap: 7
    Eindcijfer: 5

    Zijn al een paar keer geweest voor een nieuwe router en om internet sneller te maken, maar werkt nog steeds niet naar behoren. Stoort af en toe, boven geen WiFi etc. Ook stoort het beeld af en toe.
    Voor de rest natuurlijk genieten van F1 en ziggo xite.

    Rein

    9 maart 2017 14:48

    Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 7
    Snelheid: 7 Overstap: 7
    Klantenservice: 7 Eindcijfer: 7
    Installatie: 7
    Overstap: 7
    Eindcijfer: 7

    Voor mij is Ziggo één van de betere providers, maar dat vertaalt zich jammer genoeg ook in een aardig hoge abonnementsprijs. Ik hoef niet persé allerlei aanvullende pakketten en ben blijer met een lagere rekening. Nu de alles-in-1 pakketten steeds goedkoper worden en er een prijzenslag bezig is, zijn er genoeg andere providers waar je als klant gewoon goed zit. Hopelijk gaat Ziggo hier op inspelen.

    Pfaff

    8 maart 2017 22:26

    Prijs/kwaliteit: 5 Installatie: 6
    Snelheid: 5 Overstap: 6
    Klantenservice: 4 Eindcijfer: 5
    Installatie: 6
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 5

    Ziggo is gewoon duur was vroeger 35 euro nu 58 euro voor het zelfde vroeger was UPC beter

    ziggo klant

    7 maart 2017 20:25

    Prijs/kwaliteit: 3 Installatie: 4
    Snelheid: 4 Overstap: 6
    Klantenservice: 6 Eindcijfer: 3
    Installatie: 4
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 3

    De horizon mediaboxen zijn een drama. Vooral de extra box werkt vaak niet. Dan moet je alles resetten en dan werkt het een dag. Dus even ontspannen tv kijken is er niet bij. Nu een ci besteld en de extra mediabox gaat retour. Hopelijk lost dit het probleem op. De klantenservice is vriendelijk, maar kan het niet oplossen. Ik kijk deze maand het nog aan. Als de problemen aanhouden dan stap ik over. Ik vind dat je voor 70 per maand een stabielere tv en Internet mag verwachten

    Gaby

    6 maart 2017 08:43

    Prijs/kwaliteit: 4 Installatie: 6
    Snelheid: 7 Overstap: 6
    Klantenservice: 5 Eindcijfer: 5
    Installatie: 6
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 5

    Prijs is hoog- internet valt vaak uit- ligt bijna altijd aan uw eigen bekabeling volgens klantenservice - daarom nu aan het kijken naar een andere aanbieder

    Richard

    5 maart 2017 09:33

    Prijs/kwaliteit: 5 Installatie: 4
    Snelheid: 7 Overstap: 5
    Klantenservice: 3 Eindcijfer: n.v.t.
    Installatie: 4
    Overstap: 5
    Eindcijfer: n.v.t.

    Ziggo, goede snelheid, maar daar heb je niet zo veel aan als het internet lijkt op een knipperlicht. Als je dan de klantenservice belt zeggen ze altijd, ben je het stappenplan op de site langs gegaan en als ze het dan niet meer weten dat sturen ze een montuur. Heel veel last van storingen. Mijn kinderen worden er helemaal gek van. Als ik binnenkort kan overstappen, dan weet ik zeker wat ik ga doen.

    Klaas

    2 maart 2017 11:50

    Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 9
    Snelheid: 9 Overstap: 9
    Klantenservice: 9 Eindcijfer: 9
    Installatie: 9
    Overstap: 9
    Eindcijfer: 9

    Al jaren bij Ziggo en bijna nooit problemen gehad. Ik ben een Sportfanaat dus erg blij met Ziggo Sport zonder extra kosten. Ziggo geeft voor het zelfde meer dan andere providers.

    Chris Zandbergen

    23 februari 2017 15:10

    Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 8
    Snelheid: 10 Overstap: n.v.t.
    Klantenservice: 8 Eindcijfer: 9
    Installatie: 8
    Overstap: n.v.t.
    Eindcijfer: 9

    Ik ben van oudsher Upc klant dus automatisch overgestapt naar Ziggo , dit naar volle tevredenheid, service is prima en installatie was toen echt 100%, snelheid subliem

    Brussee

    16 februari 2017 15:35

    Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 6
    Snelheid: 6 Overstap: 6
    Klantenservice: 6 Eindcijfer: 6
    Installatie: 6
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 6

    Vaak slecht bereik internet. Horizon is ook niet top...

    Christiana

    14 februari 2017 14:28

    Prijs/kwaliteit: 5 Installatie: 8
    Snelheid: 6 Overstap: 8
    Klantenservice: 6 Eindcijfer: 7
    Installatie: 8
    Overstap: 8
    Eindcijfer: 7

    Ziggo is wel goed. Ik heb alleen soms problemen gehad met het wegvallen van de internet.Ik vind ze wel te duur ivm de kwaliteit.

    Willem

    7 februari 2017 13:45

    Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 7
    Snelheid: 8 Overstap: 7
    Klantenservice: 6 Eindcijfer: 7
    Installatie: 7
    Overstap: 7
    Eindcijfer: 7

    Ziggo is in principe goed, al heb ik wel problemen gehad met een soms haperende verbinding, maar vandaag de dag zijn ze vooral duur. Het spreekt mij persoonlijk ook niet aan dat ze alle pijlen richten op exclusieve pakketopties en de basisdiensten ook (te) duur zijn. Ben er jaren vaste klant geweest tot redelijke tevredenheid. Ik overweeg om klant te worden bij NLE, wat je daar krijgt voor 29,95 p.m. is onverslaanbaar!

    F.R.

    2 februari 2017 14:32

    Prijs/kwaliteit: 7 Installatie: 8
    Snelheid: 7 Overstap: 7
    Klantenservice: 7 Eindcijfer: 7
    Installatie: 8
    Overstap: 7
    Eindcijfer: 7

    Jarenlang klant geweest en over de linie tevreden. Echter vind ik het aanbod niet alleen uitgebreider, maar ook duidelijk steeds duurder geworden. Ik zie Ziggo dan ook als een premium telecom aanbieder. Doordat er genoeg andere goede en betrouwbare aanbieders zijn, ben ik uiteindelijk over naar Tele2 gegaan - puur om de kosten. Daar was het alles-in-1 pakket zo'n €20 goedkoper per maand. Ziggo biedt meer pluspunten, zoals meer zenders. Maar een meer basic aanbod is acceptabel genoeg voor mij.

    A.Helmond

    2 februari 2017 11:36

    Prijs/kwaliteit: 3 Installatie: 7
    Snelheid: 8 Overstap: 5
    Klantenservice: 6 Eindcijfer: 6
    Installatie: 7
    Overstap: 5
    Eindcijfer: 6

    Internet valt regelmatig uit. De horizon mediabox is een ramp!! Harddisk loopt vaak vast of stopt bij het bekijken van opgenomen programma's. Klagen bij de helpdesk geeft geen goede oplossing. Internetsnelheid is wel oké.

    Nicolette

    31 januari 2017 00:25

    Prijs/kwaliteit: 5 Installatie: 4
    Snelheid: 6 Overstap: 5
    Klantenservice: 4 Eindcijfer: 4
    Installatie: 4
    Overstap: 5
    Eindcijfer: 4

    Veel problemen uitval Wi-Fi. Wegvallen als je programma's wilt terug kijken. En dat voor zoveel geld per maand.

    Anton Kuijpers

    28 januari 2017 11:57

    Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 6
    Snelheid: 7 Overstap: 6
    Klantenservice: 1 Eindcijfer: 5
    Installatie: 6
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 5

    Slechte service als je problemen hebt, niemand te bereiken, allen als je bent overgestapt kunnen ze bellen binnen 15 minuten.

    Joop

    25 januari 2017 14:35

    Prijs/kwaliteit: 3 Installatie: 4
    Snelheid: 3 Overstap: 5
    Klantenservice: 2 Eindcijfer: 3
    Installatie: 4
    Overstap: 5
    Eindcijfer: 3

    Ziggo heeft regelmatig storingen je moet zeker één keer per maand modem restten ook de storingen zijn vaak niet bekend bij de klantenservies waardoor het probleem niet wordt opgelost, te vaak hoor je dat het problemen aan jezelf ligt wat zeker niet het geval is.

    Ziggo is alleen aantrekkelijk als je meerdere oude tv's in huis hebt.

    Marloes

    23 januari 2017 15:50

    Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 8
    Snelheid: 9 Overstap: 8
    Klantenservice: 8 Eindcijfer: 7
    Installatie: 8
    Overstap: 8
    Eindcijfer: 7

    Ben al zo'n 10 jaar Ziggo klant. Alles werkt prima. Goede snelheid internet. Wel erg duur. Zo duur dat ik toch stilletjes begin rond te kijken naar iets anders... Hoop echter dat dit niet ten kostte gaat van de kwaliteit en service.

    Dion

    22 januari 2017 19:50

    Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 10
    Snelheid: 10 Overstap: 10
    Klantenservice: 8 Eindcijfer: 8
    Installatie: 10
    Overstap: 10
    Eindcijfer: 8

    Ziggo bied snelle internet aan. Is hierdoor ook wat prijziger maar wat mij betreft het waard. Je krijgt ook waar voor je geld. Zit hier nu een jaar, nog nooit storing gehad of problemen. Af en toe me smart card beter in het kastje dan werkt alles weer. Tijd tot tijd een mail is fijn over de progressie bij Ziggo. Ga zo door!

    Nico

    19 januari 2017 20:05

    Prijs/kwaliteit: 4 Installatie: n.v.t.
    Snelheid: 5 Overstap: 4
    Klantenservice: 3 Eindcijfer: 4
    Installatie: n.v.t.
    Overstap: 4
    Eindcijfer: 4

    Vandaag zou er tussen 8.00 uur en 13.00 uur een monteur komen. we hebben om 12.30 uur eens gebeld om te vragen of deze nog kwam en wat bleek. Er was wel een werk order aan gemaakt maar geen order gegeven om een monteur te sturen, daar zit je dan te wachten ik heb een dag vrij moeten nemen en door de fout van ziggo komt er dan geen monteur. wat een slechte service. En het probleem is er nog steeds.

    R. Smit

    18 januari 2017 15:50

    Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 9
    Snelheid: 7 Overstap: 10
    Klantenservice: 9 Eindcijfer: 9
    Installatie: 9
    Overstap: 10
    Eindcijfer: 9

    Sinds een paar dagen internet en bellen van Ziggo en het bevalt heel goed. Alles aangesloten door een gratis monteur en dat was maar goed ook, want het was helemaal verrot in de muur dus hij moest het helemaal vervangen.

    Sandra

    17 januari 2017 21:21

    Prijs/kwaliteit: 7 Installatie: 7
    Snelheid: 7 Overstap: 7
    Klantenservice: 6 Eindcijfer: 7
    Installatie: 7
    Overstap: 7
    Eindcijfer: 7

    Ziggo is op zich niet slecht, maar er zou nog veel verbeterd kunnen worden. WiFi regelmatig instabiel waardoor het modem gereset moet worden en het ontvangstkastje voor de tv moet ook regelmatig gereset (stroom ervan af en dan weer stekker in stopcontact steken) worden. En deze ongemakken voor 44,95 per maand, men zou betere kwaliteit mogen verwachten.

    Oriella Franciamore

    17 januari 2017 15:18

    Prijs/kwaliteit: 7 Installatie: 6
    Snelheid: 8 Overstap: 8
    Klantenservice: 4 Eindcijfer: 7
    Installatie: 6
    Overstap: 8
    Eindcijfer: 7

    Ik vind ziggo een van de fijnere providers, echter vind ik sommige pakketten aan de duurdere kant. Dit zou van mij goedkoper mogen of vaker de bestaande klanten extra korting geven om ze tevreden te houden.
    Wij hebben echter wel vaker last van storingen waardoor wij soms dagenlang geen gebruik van internet en televisie hebben gemaakt.
    Installatie van de Horizon box ging niet goed omdat er een onderdeel miste, maar de monteur heeft het wel goed verholpen!
    Klantenservice is echt een verbeterpunt waard! Soms veel te lange wachttijden en het gebeurd wel eens dat de verbinding wordt verbonden. Dit kost als je geen telefoon van ziggo hebt veel geld.
    Voor de rest zijn dit verbeterpunten en ga zo door!

    Ingrid

    17 januari 2017 15:04

    Prijs/kwaliteit: 7 Installatie: 8
    Snelheid: 8 Overstap: 6
    Klantenservice: 8 Eindcijfer: 8
    Installatie: 8
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 8

    Bij storing melding ,nog dezelfde avond een monteur.kabel vervangen alles opnieuw ingesteld.Tegen geldend tarief.Super blij met snelle service.

    Roel

    16 januari 2017 13:34

    Prijs/kwaliteit: 1 Installatie: 1
    Snelheid: 1 Overstap: 1
    Klantenservice: 1 Eindcijfer: 1
    Installatie: 1
    Overstap: 1
    Eindcijfer: 1

    Super slechte service
    Onvriendelijke klanten service
    Horizon box is een zooitje
    Zou ziggo aan niemand aanraden

    E van Lieshout

    14 januari 2017 18:47

    Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 9
    Snelheid: 6 Overstap: 6
    Klantenservice: 8 Eindcijfer: 6
    Installatie: 9
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 6

    Ik vind dat het internet van Ziggo tegenover andere prijsaanbieders vrij duur. Daarnaast ervaar ik regelmatig dat het internet weg valt en dat ik filmpjes niet altijd goed kan afspelen. Dit terwijl ik het hoogste abonnement heb voor internet maar het de internet snelheid naar mijn idee niet haalt.

    De klantenservice vind ik prima en ik word goed geholpen, Ook als ik bel wordt ik goed geholpen.

    Installatie van het modem gaat overigens prima en zonder moeite.

    Mariska

    14 januari 2017 18:46

    Prijs/kwaliteit: 3 Installatie: 7
    Snelheid: 3 Overstap: 7
    Klantenservice: 3 Eindcijfer: 3
    Installatie: 7
    Overstap: 7
    Eindcijfer: 3

    We hadden wekelijks, zo niet dagelijks storingen. Hierdoor haperde het internet en viel alles weg waardoor we telkens gegevens kwijt waren. Ook kwam het voor dat we enkele dagen geen internet hadden. We hebben gebeld met Ziggo dat we geen internet haddden, die vrouw gaf aan 'lekker rustig toch'. Pardon! Als we ervoor betalen willen we er ook gebruik van kunnen maken. Later weer gebeld over de vele storingen. De man aan de telefoon gaf als uitleg dat er teveel ziggoklanten in het gebied zitten waardoor het internet gedeeld moet worden en iedereen minder krijgt. We vonden dit zo raar dat we over zijn gestapt. Bij het telefonisch opzeggen gaven ze aan wel een monteur te willen sturen, dat vonden we iets te laat. Kortom, erg duur, weinig stabiel en geen service tot je vertrekt. Een jaar geleden overgetapt met volle tevredenheid.

    Nico hartman

    11 januari 2017 14:11

    Prijs/kwaliteit: 7 Installatie: 6
    Snelheid: 6 Overstap: 6
    Klantenservice: 1 Eindcijfer: 5
    Installatie: 6
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 5

    Ze lokken mensen met mooi praatje.s maar komen hun belofte.s niet na

    dolf

    10 januari 2017 17:02

    Prijs/kwaliteit: 1 Installatie: n.v.t.
    Snelheid: 1 Overstap: 1
    Klantenservice: 1 Eindcijfer: 1
    Installatie: n.v.t.
    Overstap: 1
    Eindcijfer: 1

    al 10 jaar klant maar nu word ik behandeld als een stuk ....
    thuis,telefoon en zakkelijk abonnement gelijk vandaag opgezegd,3 keer thuis op iets wachten wat niet geleverd word terwijl er duidelijk in mail stond dat ik van hun kreeg..en ja hoor gebeld en het enige wat je hoor is sorry!!!.jamer dat de top het niet hoort en de klachten allen bij die mensen komt die elk hun eigen verhaal hebben en heel ver van elkaar zitten..
    nooit meer!!!

    Eva

    10 januari 2017 14:12

    Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 6
    Snelheid: 8 Overstap: 7
    Klantenservice: 9 Eindcijfer: 8
    Installatie: 6
    Overstap: 7
    Eindcijfer: 8

    Internet wil nog wel eens storingen vertonen, zo ook de replay tv van Horizon, maar over het algemeen hebben we niet te klagen.

    De helpdesk is tot nu toe alleen maar behulpzaam geweest en ook de mobiele telefoonkosten zijn vergoed.

    Een vervelende ervaring was die keer dat de monteur voor de televisie aansluiting niet op kwam dagen. Aangezien ik daar een hele dag voor thuis was gebleven was dat niet echt leuk. Navraag leerde dat Ziggo daar externe bedrijven voor inschakelt ingeschakeld heeft en dat zije daar dus geen zicht op hebben. Toch maar een nieuwe afspraak gemaakt en kort voor de monteur bij ons zou arriveren, volgens afspraak een telefoontje gekregen dat hij onderweg was.
    Ook hier een vergoeding voor het ongemak gekregen (maand gratis tv+internet).

    Kortom, hier en daar echt wel verbeterpunten maar op zich ben ik best wel tevreden met Ziggo.

    Sjoerd Albert

    9 januari 2017 15:16

    Prijs/kwaliteit: 7 Installatie: 8
    Snelheid: 9 Overstap: 8
    Klantenservice: 7 Eindcijfer: 8
    Installatie: 8
    Overstap: 8
    Eindcijfer: 8

    Jaren bij Ziggo gezeten.
    De snelste provider die ik ken, en nooit klachten/ problemen gehad.

    Sinds een aantal jaren wel over gestapt. maar de enige reden is omdat ik hier geen Ziggo kan krijgen.
    Ik was altijd erg tevreden over Ziggo. Voor degene die kabel wil, zou ik het zeker aanraden.

    Roy

    6 januari 2017 18:49

    Prijs/kwaliteit: 3 Installatie: 3
    Snelheid: 3 Overstap: 5
    Klantenservice: 4 Eindcijfer: 4
    Installatie: 3
    Overstap: 5
    Eindcijfer: 4

    Ben ziggo naar Vodafone gegaan in verband met snelheid voor prijs internet only. Echter weer terug naar Ziggo omdat het niet werkte. Alleen geleverd modem en Horizon box zijn niet goed, vreten energie en zijn niet stabiel. Na veel administratief gerommel alles terug kunnen sturen en een nieuw modem gekregen is iets stabieler maar houd er niet van om uit te worden geschakeld wanneer niet in gebruik.
    Verder loopt het, maar ben nu naar een andere provider aan het kijken die redelijke geprijsd een goede snelheid internet only heeft.

    Bart Mannien

    5 januari 2017 18:16

    Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 9
    Snelheid: 9 Overstap: 4
    Klantenservice: 6 Eindcijfer: 9
    Installatie: 9
    Overstap: 4
    Eindcijfer: 9

    Ik ben al 12 jaar een tevreden gebruiker van TV, Internet en telefonie van Ziggo.
    Een enkele keer, tijdens een verhuizing, is er administratief e.e.a. niet helemaal goed gegaan maar verder niets te klagen.

    Signaal goed, aangeboden snelheid wordt altijd gehaald en de prijs, tsja, iedereen wil heel veel voor heel weinig. Als ik vergelijk wat ik krijg bij het goedkoopste alles-in-een pakket van Ziggo is het nog steeds goedkoper dan een alternatief via glasvezel. (ADSL daar geloof ik niet in)

    Daarnaast ben ik Formule 1 fan, dus is het mooi dat dit standaard te volgen is bij Ziggo.

    Dennis Nagtegaal

    5 januari 2017 12:21

    Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 7
    Snelheid: 8 Overstap: 8
    Klantenservice: 7 Eindcijfer: 8
    Installatie: 7
    Overstap: 8
    Eindcijfer: 8

    Al jaren Ziggo klant en tevreden. Snelheid is goed, WiFi via originele modem is redelijk maar kan beter. Beetje jammer dat alleen nieuwe klanten allerlei aanbiedingen en extra's krijgen.

    Rutger

    4 januari 2017 23:14

    Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 9
    Snelheid: 7 Overstap: 8
    Klantenservice: 8 Eindcijfer: 8
    Installatie: 9
    Overstap: 8
    Eindcijfer: 8

    In ons gebouw is het internet van Ziggo het snelste dat wij kunnen ontvangen. Het was daarom ook een logische keuze om voor Ziggo te kiezen. De installatie was snel en deskundig gedaan en we kregen ook een aantal tips om ons wifi sterker te maken in onze woning. Toch merk ik dat tijdens drukke momenten het internet minder goed is op onze smart Tv (netflix programma's die minder scherp zijn en video's op youtube die langer moeten laden). Ook hebben wij een verbinding via een kabel en die is vele malen sneller.

    v.bruggen

    24 december 2016 20:43

    Prijs/kwaliteit: 3 Installatie: 2
    Snelheid: 4 Overstap: 3
    Klantenservice: 5 Eindcijfer: 1
    Installatie: 2
    Overstap: 3
    Eindcijfer: 1

    ben er weg nu ziggo was nog erger dan upc niet te vertrouwen

    Jacques Thelosen

    26 oktober 2016 20:56

    Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 8
    Snelheid: 9 Overstap: 8
    Klantenservice: 8 Eindcijfer: 8
    Installatie: 8
    Overstap: 8
    Eindcijfer: 8

    Prima provider. Snelle verbinding. Uitstekende service. Bij een storing werden de mobiele telefoonkosten vergoed. Helpdesk is deskundig en effectief.
    Voorlichting over nieuwe mogelijkheden kan beter.
    Uiteindelijk zeer tevreden.

    reza

    21 oktober 2016 14:23

    Prijs/kwaliteit: 4 Installatie: 2
    Snelheid: 4 Overstap: 6
    Klantenservice: 1 Eindcijfer: 1
    Installatie: 2
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 1

    internet valt steeds uit. klantservice vertelt dingen die niet waar is en elke heeft eigen en andere verhaal !

    Laat hier een review achter en ontvang een bol.com cadeaubon t.w.v. €5,-
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Schrijf een review!
    Schrijf een review!
    Bedankt voor uw reactie
    Wij controleren het bericht.

    Vergelijk pakketten

    Vergelijk de volgende pakketten uitgebreid met elkaar:

    > Vergelijk 3 pakketten
    Sluiten