prijsvergelijken
Gemiddeld cijfer
  • Prijsvergelijken: 6,0
  • Klanten: 6,0
  • Eindcijfer: 6,0/
Prijsvergelijken: 6,0
Klanten: 6,0
Eindcijfer: 6,0/

Review internetprovider Tele2 2017

7 juli 2015 (laatste wijziging 14 maart 2017) door Suzanne

Is Tele2 een goede internetprovider? Is het tv-aanbod interessant en het internet stabiel en snel? En hoe zit het met de mogelijkheden van vast en mobiel bellen bij Tele2?

De antwoorden op deze vragen lees je in deze expert review.

Ervaringen van andere Tele2-klanten lees je onderaan de pagina. Ook lees je de beoordeling van het consumentenpanel van de Consumentenbond.

Alle beoordelingen bij elkaar geven een goed beeld van de kwaliteit van Tele2. Dan weet je of overstappen naar Tele2 een goed idee is. Of niet.

Tele2

Inhoud

    Beoordeling internetprovider Tele2 2017

    6

    Levertijd

    Tele2 levert tussen 3 en 4 weken. Dat kan sneller.

    7

    Prijs-kwaliteit

    De pakketten van Tele2 zijn scherp geprijsd. Bij een instap abonnement wordt vaak nog gebruik gemaakt van verouderde techniek en dit levert een lagere snelheid op.

    6

    Functionaliteiten

    Tegen extra betaling zijn er meer mogelijkheden. Online games zoals FIFA kunnen bij Tele2 vrij moeizaam gaan.

    5

    Zenderaanbod

    Het instap abonnement biedt 20 tv-zenders en er is beperkte keuze in extra tv-pakketten. Tele2 biedt bijvoorbeeld geen Fox Sports.

    6

    Installatie

    Je ontvangt een doe-het-zelf-installatiepakket. Die is goed te doen. Als je er niet uitkomt, bestel je een monteur. Dat kost je wel geld.

    6

    Eindcijfer Prijsvergelijken

    Is Tele2 jouw huidige provider? Of ben je daar onlangs klant geweest? Wij horen graag wat jouw ervaring is met Tele2. Laat onderaan de pagina een review achter!

    provider blinkt uitWaarin Tele2 uitblinkt...

    Scherpe prijzen. Tele2 is een van de voordeligste providers. Het is echt een budgetprovider en daarin onderscheidt Tele2 zich in ten opzichte van andere providers. Als je zo min mogelijk wilt uitgeven aan je abonnement en weinig eisen stelt dan zit je bij Tele2 goed.

    Uitbreidbare pakketten van Tele2

    Je kan bij Tele2 kiezen uit abonnementen met verschillende snelheden. 

    De aangeboden snelheden zijn redelijk gangbaar. Maar… let op: controleer bij het vergelijken of de werkelijke snelheid in de buurt zit van de beloofde snelheid. Vooral de goedkoopste instap-abonnementen halen niet altijd de beloofde snelheden. Dat heeft te maken met de verbinding (ADSL). 

    De tv-pakketten heten light en basis. Dat is niets teveel gezegd. Het aantal zenders in de Light en Basis-tv-pakketten is karig, maar daar kies je dan ook voor.

    Maar... Je krijgt wel standaard Online TV, Programma Gemist en Videotheek. Ook kun je deze pakketten uitbreiden met extra tv-pakketten. Bij sommige extra pakketten kun je een app installeren zodat je die kan bekijken vanaf verschillende apparaten. Dat is dan wel weer leuk! 

    Helaas voor de sportliefhebber: Tele2 biedt geen Fox Sports meer aan als optie. Wel Ziggo Sport Totaal. 

    Wat jammer is: je kan niet kiezen voor losse kidspakketten en buitenlandse pakketten. Wel zitten er kinder- en sportzenders in het pluspakket. Check dus eerst even de zenders voordat je aan abonnement afsluit.

    Andere meningen over Tele2

    De Consumentenbond publiceert elk kwartaal cijfers van een consumentenpanel. 86% van de respondenten geeft aan geen storingen te hebben met DSL-internet van Tele2. Redelijk stabiel internet dus, maar het kan beter.

    Uit de Alles-in-1 provider test (2016) van de Consumentenbond komt Tele2 DSL uit op een 6,8 gemiddeld.

    de cijfers:

    • 6,1 voor tv,
    • 7,4 voor internet,
    • 7,2 voor telefonie.

    Al met al niet slecht maar de meeste providers scoren hoger dus het kan veel beter. Van Tele2 glasvezel zijn geen data bekend.

    Kies het abonnement dat bij jou past

    Tele2 biedt verschillende pakketten:

    • alleen internet,
    • internet en tv,
    • alles-in-1 internet.

    De internetsnelheden variëren van 20 MB/s en 50 Mb/s tot 100 MB/s. 50 Mb/s is voor de meeste huishoudens ruimschoots voldoende. Ieder pakket is uit te breiden met allerlei extra’s voor internet, tv en/of telefonie. De extra tv-pakketten zijn maandelijks opzegbaar.

    Bel je veel, dan is een belpakket met onbeperkt bellen een goede optie. Maar let op: wil je je bel-pakket aanpassen, dan krijg je een nieuw jaarcontract. Bedenk dus vooraf goed of je het juiste belpakket kiest!

    Tele2 is ook een mobiele provider, maar helaas ontvang je als klant geen combivoordeel als je een internetabonnement én mobiel abonnement afsluit. Een beetje een gemiste kans vind ik dat. Dat doen Telfort, KPN en XS4ALL wel en dat is best aantrekkelijk. Maar helaas! Bij Tele2 krijg je dat niet.

    Al met al is Tele2 een goede provider als je de eisen niet te hoog legt. Je betaalt in ieder geval geen torenhoge bedragen en dat is ook wat waard!

    Interesse in een abonnement bij Tele2? Vergelijk nu alle internetabonnementen van Tele2 of lees eerst nog meer over de provider in ons blogartikel over Tele2.

     

    * de review is een momentopname. De inhoud is met grote zorg samengesteld. Toch kan het voorkomen dat de informatie op deze pagina verouderd is of onjuistheden bevat. Raadpleeg voor exacte gegevens website van de provider.

     

     

     

    Suzanne

    33 klant reviews Schrijf een review

    Anastasiia

    28 juni 2017 10:14

    Overstappen: 3 Kwaliteit: 1
    Klantenservice: 1 Prijs: 5
    Installatie (monteur): 4 Snelheid internet: 3
    Kwaliteit: 1
    Prijs: 5
    Snelheid: 3

    Wat een vervelende provider. Er is 50 euro van mijn rekening afgeschreven voor heraansluiting. Niet normaal!

    K. Willems

    17 juni 2017 14:12

    Overstappen: 8 Kwaliteit: 8
    Klantenservice: 7 Prijs: 6
    Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 5
    Kwaliteit: 8
    Prijs: 6
    Snelheid: 5

    Prima pakket, voor een betaalbare prijs. Soms nog wel aan de trage kant..

    Gustav Draijer

    10 juni 2017 18:22

    Overstappen: 6 Kwaliteit: 2
    Klantenservice: 2 Prijs: 7
    Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 1
    Kwaliteit: 2
    Prijs: 7
    Snelheid: 1

    Nog nooit zulk slecht internet gehad. Regelmatig geen verbinding en de afgelopen weken zelfs downloadsnelheden van ca. 1 Mb/sec terwijl ik 10 Mb moet kunnen ontvangen. Ga overstappen want slechter kan niet (hoop ik dan maar :-) ).

    A.M. Lans

    6 juni 2017 18:52

    Overstappen: 4 Kwaliteit: 2
    Klantenservice: 4 Prijs: 4
    Installatie (monteur): 4 Snelheid internet: 2
    Kwaliteit: 2
    Prijs: 4
    Snelheid: 2

    Wat een waardeloos internet. Aan de telefoon werd mij verteld dat ik een 'snellere verbinding' kon nemen en dat het geen probleem moest zijn deze te kunnen ontvangen. Achteraf heb ik hier niks aan gehad aangezien ik bijna nooit meer dan 8 MB/s. Zit je dan met je internet van 25MB... Een Youtube video laden van 3 min duurt soms al 10 minuten, of het werkt gewoon helemaal niet.
    Mijn 4G is gewoon nog veel sneller.

    Ewout

    4 juni 2017 22:47

    Overstappen: 3 Kwaliteit: 1
    Klantenservice: 3 Prijs: 8
    Installatie (monteur): 3 Snelheid internet: 8
    Kwaliteit: 1
    Prijs: 8
    Snelheid: 8

    Internet werkt naar behoren 40mb downloaded en 10mb uploading zoals de test van hun site ook aangeeft. Alleen hettinga kastje maakt piep geluid en is langzaam in de bediening. Heb het opnemen kastje terug gestuurd want werd gek van het geluid.
    Volgens de helpdesk wasmachine ik de enige op het forum kun je nalezen dat er vele meer klagen over piep of kraak geluiden en stroomverbruik.
    Dan is de prijs wel lager dan de concurrentie maar dat zie je dan ookterug in de apparatuur en bediening

    Afgelopen maand verhogen ze zomaar de prijs per maand wat een vreemde acties bij dit bedrijf.

    Ik kies de volgende keer weer voor een andere aanbieder

    Stef

    2 juni 2017 16:46

    Overstappen: 9 Kwaliteit: 10
    Klantenservice: 8 Prijs: 6
    Installatie (monteur): 5 Snelheid internet: 8
    Kwaliteit: 10
    Prijs: 6
    Snelheid: 8

    Prima provider, alleen is het nu de tweede keer sinds ik abbonee ben dat de prijs verhoogd word.

    Overstappen ging prima. Het enige wat ik "miste" tijdens de bestelprocedure is dat je voor tele 2 een telefoonaansluiting moet hebben (had daarvoor ziggo die daar dus geen gebruik van maakt).
    Router zend alleen 2.4 GHz uit...helaas geen 5.

    Verder eigenlijk geen noemswaardige problemen. Een keer was de decoder defect (stopte na enkele minuten), deze werdt zonder problemen vervangen.

    Installatiepakket is zoals het hoort: met alles erbij.

    John. W.

    25 mei 2017 12:23

    Overstappen: 1 Kwaliteit: 1
    Klantenservice: 1 Prijs: 1
    Installatie (monteur): 1 Snelheid internet: 1
    Kwaliteit: 1
    Prijs: 1
    Snelheid: 1

    Al jaren bij Tele 2, maar de kwaliteit zakt tot ver onder het vriespunt. Tele 2 is mijn vertrouwen kwijt, omdat zij onrechtmatig geld van mijn bankrekening plukken, tegen alle prijsafspraken in. Klantenservice medewerkers Tele 2 liegen, maken afspraken en komen deze niet na, waardoor ik nu met de gebakken peren zit. Ik wil iedereen in ons land adviseren om geen Tele 2 te nemen. Ik stap naar de rechter om mijn contracten te ontbinden en ga dat zeker winnen.

    Jean

    19 mei 2017 11:59

    Overstappen: 5 Kwaliteit: 8
    Klantenservice: 5 Prijs: 3
    Installatie (monteur): n.v.t. Snelheid internet: 7
    Kwaliteit: 8
    Prijs: 3
    Snelheid: 7

    +De installatie zelf verliep probleemloos, TV en internet werken naar behoren.
    -Telefoonnummer vaste telefoon werd niet overgenomen, ondanks dat ik dit had aangegeven op het webformulier.
    -Kreeg geen bevestigingsmail van wat ik had ingevuld op het webformulier, alleen een mail van het aangevraagde abonnement. Dat bleek achteraf een belangrijke tekortkoming, want ik had ook aangegeven via dat webformulier dat ik gebruik wilde maken van de overstapservice. Daarmee had ik achteraf kunnen aantonen dat ik de oude providers inderdaad had opgezegd en dat Tele-2 hierin zijn zorgplicht heeft verzaakt. Juist daarin lietTele-2 mij als klant in de steek, waarvan ik- letterlijk- achteraf de rekening kreeg gepresenteerd. Bij nabellen hierover geeft Tele-2 niet thuis en wijzen ze op je juridische plicht. Mijns inziens onterecht: Als een provider overstapservice aanbiedt, mag je ook verwachten dat die provider dat ook naar behoren uitvoert. Maar dat laatste is achteraf helaas dus niet bewijsbaar. Hierdoor krijgt de prijs dus een 3, omdat ik een tijd lang dubbele kosten heb gehad. Tele-2 weigert hierin tegemoet te komen.

    Kortom: Zeg altijd zelf je oude provider(s) op, vertrouw niet op de aangeboden service.

    floki van vugt

    3 mei 2017 19:47

    Prijs/kwaliteit: 9 Installatie: 8
    Snelheid: 9 Overstap: n.v.t.
    Klantenservice: 9 Eindcijfer: 9
    Installatie: 8
    Overstap: n.v.t.
    Eindcijfer: 9

    perfect tevreden met 100 mb internet, 3 kleinkinderen dochter vrouw en ik allen online (4 mobile,2 laptops, 1 DAB radio en smart tv} nooit problemen.
    vandaar dat ik ook al sinds 2005 abbonnee ben.
    dikke pluim voor tele2

    Carlos

    29 april 2017 15:11

    Prijs/kwaliteit: 3 Installatie: 3
    Snelheid: 2 Overstap: 3
    Klantenservice: 1 Eindcijfer: 1
    Installatie: 3
    Overstap: 3
    Eindcijfer: 1

    De TV werkt niet voor ongeveer de hele jaar. Internet is traag. Klantservice is niet behulpzaam. Als ik probeer om een claim in te dienen, kreeg ik geen antwoord. Zonder dienst, de facturen blijven hetzelfde. Zeer ontevreden.

    v/d Vegt

    20 april 2017 14:44

    Prijs/kwaliteit: 7 Installatie: 7
    Snelheid: 5 Overstap: 7
    Klantenservice: 7 Eindcijfer: 7
    Installatie: 7
    Overstap: 7
    Eindcijfer: 7

    Ik was eigenlijk van plan om over te stappen op een sneller verbinding bij een andere provider, maar ik kreeg na een belletje met de klantenservice met enige moeite een aanbod voor extra korting. Door deze lage maandlasten heb ik besloten om toch weer een jaar te verlengen. Ja internet is langzaam, maar dat is mij de goedkope prijs voorlopig nog waard.

    anonieme gebruiker

    19 april 2017 12:55

    Prijs/kwaliteit: 7 Installatie: 4
    Snelheid: 5 Overstap: 7
    Klantenservice: 8 Eindcijfer: 6
    Installatie: 4
    Overstap: 7
    Eindcijfer: 6

    Het punt bij Tele 2 is niet de klantenservice, die is heel vriendelijk en behulpzaam bij problemen. En die problemen zijn er helaas regelmatig. Dit komt door een verouderd modem en tv kastje waardoor wij vaak wel geluid maar geen beeld hebben of helemaal geen verbinding tussen tv en internet. Het televisiekastje moeten we vaak resetten of de hele santenkraam zelfs. Niet erg fijn wanneer je dacht net naar een favoriet programma te gaan kijken.
    Aanbod zenders vind ik vrij beperkt en ook geen "stilzetten' van programma's.
    Kortom: Tele 2 is goedkoop maar je moet dan een aantal nadelen voor lief nemen.

    Foxx

    12 april 2017 14:11

    Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 7
    Snelheid: 6 Overstap: 7
    Klantenservice: 8 Eindcijfer: 7
    Installatie: 7
    Overstap: 7
    Eindcijfer: 7

    Ik zit al jaren bij Tele2 wegens de lage kosten. Als je genoegen neemt met een basis abo en langzamere verbinding, heb je eigenlijk weinig te klagen. Internet is niet super snel, maar dat neem ik graag voor lief. Klantenservice is vriendelijk en behulpzaam. Gebeld voor een probleem, bleek technisch van aard, moest opgepakt worden door een andere afdeling, ticket door medewerker aangemaakt en binnen 3 dagen al verholpen en telefonisch teruggekoppeld. Was aangenaam verrast.

    Ben

    7 april 2017 06:59

    Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 7
    Snelheid: 7 Overstap: 7
    Klantenservice: 8 Eindcijfer: 8
    Installatie: 7
    Overstap: 7
    Eindcijfer: 8

    Goede provider,ik heb internet 20mbps en mobiel onbeperkt bellen/sms n en 1,5gb internet beide erg goed en vaak dingen mogelijk,zoals mijn erg oude family and Friends abonnement kon half jaar eerder overgezet naar moderner onbeperkt abonnement.
    Ik heb ook geen problemen met de router, nooit gereset nog ( misschien omdat ik s nachts de stekker eruit trek om stroom te sparen) ook goed signaal ik kan WiFi radio in de kelder VD flat luisteren met enkele vloeren ertussen. Totaal 22 internet en 13 gsm is 35 euro klaar, ik heb geen tv en geen vaste telefoon, dubbelop allemaal , onbeperkt met gsm bellen kan thuis ook, en via WiFi kun je radio en tv luisteren en kijken. En ik heb vier gratis tv zenders middels digitenne.
    Voor de slimme consument !

    Lucian Stan

    25 maart 2017 19:05

    Prijs/kwaliteit: 10 Installatie: 10
    Snelheid: 9 Overstap: 9
    Klantenservice: 9 Eindcijfer: 10
    Installatie: 10
    Overstap: 9
    Eindcijfer: 10

    Gode en goedkope provider. Nooit problemen mee gehad.

    Ralph

    3 februari 2017 10:09

    Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 8
    Snelheid: 7 Overstap: 8
    Klantenservice: 7 Eindcijfer: 7
    Installatie: 8
    Overstap: 8
    Eindcijfer: 7

    Het is een prima internetprovider voor weinig geld. Wil je meer snelheid of heb je meer wensen dan kun je overwegen om over te stappen. Voor het geld wat ze vragen is het verder een prima partij en hoor je mij niet klagen.

    Marian

    2 februari 2017 20:06

    Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 6
    Snelheid: 6 Overstap: 6
    Klantenservice: 6 Eindcijfer: 6
    Installatie: 6
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 6

    Wij stappen in maart over naar een andere provider. Al jaren problemen met de televisie. Kunnen dan geen zenders ontvangen.

    Svegt

    2 februari 2017 08:54

    Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 7
    Snelheid: 6 Overstap: 8
    Klantenservice: 7 Eindcijfer: 7
    Installatie: 7
    Overstap: 8
    Eindcijfer: 7

    Tele2 blijft een van de scherpere aanbieders in de markt. In het verleden had ik mijn vooroordelen en bedenkingen, maar na toch overstag te zijn gegaan voor de lage prijzen en de overstap te hebben gewaagd, ben ik erg tevreden! Fijne heldere manier van communiceren met hun klanten en weinig poespas. Afspraken worden nagekomen, bijv. terugbellen of een persoonlijk prijsaanbod doorvoeren. Al diverse jaren dus een prima tevreden klant! Overigens ben ik er ook klant geweest met een mobiel abonnement, eveneens positieve ervaring.

    Maarten

    31 januari 2017 06:45

    Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 10
    Snelheid: 8 Overstap: 5
    Klantenservice: 8 Eindcijfer: 8
    Installatie: 10
    Overstap: 5
    Eindcijfer: 8

    Ik ben erg tevreden over tele2. Je krijgt veel voor weinig. Ook vaak extra dingen zoals tijdje HBO of het pluspakket en dat voor 1 maand gratis. Dit is gewoon leuk! Service is perfect. Enige was de overstap van ziggo naar Tele2. Tele 2 zou dit doen, maar nooit gedaan. Dit kostte mij 60 euro... Ziggo heeft dit wel vergoed.

    Maar nogmaals. Ik ben zwaar tevreden over Tele2. Als het telefoonabonnement ook nog iets goedkoper kon, dan zou ik daar ook voor zwichten.

    Bellefleur

    30 januari 2017 22:48

    Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 7
    Snelheid: 6 Overstap: 7
    Klantenservice: 8 Eindcijfer: 7
    Installatie: 7
    Overstap: 7
    Eindcijfer: 7

    De overstap 3 jaar geleden naar Tele2 verliep soepel, van een alles-in-1 pakket naar inmiddels alleen een internet abonnement. De kosten zijn relatief laag en daar is de snelheid dan ook naar met 20Mbs. Diverse malen telefonisch contact gehad n.a.v. wegvallen internetverbinding. Dit werd eigenlijk altijd keurig en adequaat opgelost. Als bestaande klant werd vorig jaar telefonisch een persoonlijk aanbod gedaan, dus weer een jaar verlengd. Wel valt me op dat het Tele2 aanbod qua prijs/kwaliteit niet meer zo scherp is als in eerdere jaren. Een paar positieve dingen die er tot nu toe uitspringen zijn het kosteloos langs sturen van een monteur, diverse extraatjes van Tele2 voor klanten, gratis toesturen van een nieuwere modem voor sneller internet onder gelijkblijvend abonnement. Al met al een basisproduct voor een basisprijs en prima service van Tele2.

    Michael

    23 januari 2017 23:32

    Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 9
    Snelheid: 6 Overstap: 9
    Klantenservice: 7 Eindcijfer: 8
    Installatie: 9
    Overstap: 9
    Eindcijfer: 8

    Zeer betrouwbaar en werkt goed, geen problemen

    Erik

    17 januari 2017 22:24

    Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 7
    Snelheid: 8 Overstap: 7
    Klantenservice: 8 Eindcijfer: 8
    Installatie: 7
    Overstap: 7
    Eindcijfer: 8

    Prima betrouwbare provider voor weinig geld.
    Wat mij betreft een topdeal. Wij blijven hier nog wel wat jaartjes plakken.
    Internet en tv allebei naar wens. Bij ons stabieler dan andere providers.

    mustafa dagli

    16 januari 2017 00:07

    Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 3
    Snelheid: 2 Overstap: 6
    Klantenservice: 2 Eindcijfer: 6
    Installatie: 3
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 6

    Ik vind het slecht wat je betaald krijg je niet terug

    Mariska

    14 januari 2017 18:40

    Prijs/kwaliteit: 10 Installatie: 8
    Snelheid: 10 Overstap: 6
    Klantenservice: 8 Eindcijfer: 9
    Installatie: 8
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 9

    Wij zijn een jaar geleden overgestapt naar Tele2. We zijn hier erg tevreden over. Mijn man speelt veel op de Ps4 en daarvoor is een snelle en stabiele internetverbinding een must. Een jaar lang geen enkele storing gehad. Met een programma kun je de verbinding meten, die gaf een rechte lijn erg stabiel dus (in tegestelling tot eerdere provider). Voor de overstap telefonisch contact gehad met Tele2, erg fijn gesprek informatief en helder. Nooit meer een reset van het modem nodig. Klein nadeel is dat je de overstap niet kunt plannen en geen exacte datum van overstap kan aangeven. Maar dat mag niet opwegen tegen alle voordelen. Ook TV van Tele2 is top en vrij van storingen.

    Jan Rab

    14 januari 2017 15:01

    Prijs/kwaliteit: 6 Installatie: 7
    Snelheid: 3 Overstap: 7
    Klantenservice: 6 Eindcijfer: 5
    Installatie: 7
    Overstap: 7
    Eindcijfer: 5

    Voor de 2e keer in 7 jaar abbonee van Tele 2

    Het is inderdaad een low budget provider, waar je niet meer van moet verwachten dan dat het abbonement biedt.

    Verouderd apparatuur dus vaak "resetten"
    Als je een storing hebt is dit dus ook de 1e tip die je krijgt van de klantenservice.
    Netspanning van alle apparatuur af en 10 seconde wachten; eerst het modem weer aansluiten en vervolgens de tv ontvanger.
    En ik moet bekennen; dit paardenmiddel werkt uitstekend;............... alleen jammer als je dit 3 x per week toe moet passen. Als je radio wilt luisteren moet eerst de TV aangezet worden anders kun je niet zien welke zender je op af stemt; kleinigheidje maar niet erg handig.

    Voor iedereen die klant wil worden van TELE 2 en fan is van Max Verstappen; houd er rekening mee dat er geen enkele zender in het basispakket zit die Formule 1 uitzend....

    Voor mensen met een kleine portemonnee een prima alternatief op de grote jongens,

    Jan

    10 januari 2017 22:42

    Prijs/kwaliteit: 5 Installatie: 3
    Snelheid: 5 Overstap: 6
    Klantenservice: 6 Eindcijfer: 5
    Installatie: 3
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 5

    Toen we bij Tele2 internet afsloten, werd het internet van de buren stop gezet (zij wonen op 4a, wij op 4). Vervolgens moesten we een maand op het installatiepakket wachten, om er dan achter te komen dat "wegens technische problemen" bij ons dit internet niet kan worden aangesloten.

    Tamara

    9 januari 2017 19:21

    Prijs/kwaliteit: 4 Installatie: 5
    Snelheid: 3 Overstap: 5
    Klantenservice: 2 Eindcijfer: 3
    Installatie: 5
    Overstap: 5
    Eindcijfer: 3

    Het internet is er traag en het kastje heeft vaak kuren. Als je de klantenservice belt, dat veel geld kost, krijg je te horen dat het aan je eigen kabels ligt en je dus duurdere aan moet schaffen. We hebben dit helaas gedaan en alsnog kuren en nog steeds dezelfde reactie van Tele2, erg jammer!

    A. de Jong

    7 januari 2017 12:52

    Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 8
    Snelheid: 7 Overstap: 8
    Klantenservice: 7 Eindcijfer: 7
    Installatie: 8
    Overstap: 8
    Eindcijfer: 7

    Ik ben ooit klant geweest bij Tele2.
    Het is niet de goedkoopste, maar zeker wel een goede provide naar mijn mening.

    Nooit problemen gehad bij Tele2. Destijds zijn mijn ouders ook over gegaan.
    Omdat ik toen tijdelijk terug kwam bij mijn ouders ben ik er zelf weg gegaan, maar ik zou zeker wel deze provider aanbevelen, mocht iemand mijn mening vragen.

    Goede service en kwaliteit.

    Boekhorst

    1 december 2016 15:45

    Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 7
    Snelheid: 5 Overstap: 6
    Klantenservice: 7 Eindcijfer: 6
    Installatie: 7
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 6

    Na 7 jaar als vaste klant, ben ik zeer teleurgesteld. Opnamen maken is niet meer mogelijk bij basis TV.
    Ook de klantenservice ging zwaar achteruit, ze hebben geen fatsoenlijke oplossingen meer voor bepaalde problemen. Het aantal MB snelheid, is in sommige gebieden vele malen lager dan beloofd. De service is dan ook zeer slecht te noemen, als je jaren lang wel tevreden bent geweest!!!

    Frank Verhallen

    31 oktober 2016 15:31

    Prijs/kwaliteit: 10 Installatie: 10
    Snelheid: 9 Overstap: 7
    Klantenservice: 9 Eindcijfer: 9
    Installatie: 10
    Overstap: 7
    Eindcijfer: 9

    Een van mijn beste keuzes in mijn leven mag ik toch wel zeggen. Snel internet goede service en een laag tarief. Tele2 ga zo door!

    Mos Farhangi

    7 oktober 2016 01:02

    Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 4
    Snelheid: 1 Overstap: 6
    Klantenservice: 7 Eindcijfer: 4
    Installatie: 4
    Overstap: 6
    Eindcijfer: 4

    heel slecht met snelheid van internet dat is goedkoper maar heb jij altijd probleem ...als tv is aan internet moet uit en andersom ....met wifi heb ik ook probleem ...

    mipper

    26 juli 2016 15:02

    Prijs/kwaliteit: 8 Installatie: 8
    Snelheid: 7 Overstap: 8
    Klantenservice: 8 Eindcijfer: 8
    Installatie: 8
    Overstap: 8
    Eindcijfer: 8

    Budget internet, maar toch een goede prijs/kwaliteitverhouding. Niet voor snelheidsfreaks, dan ben je toch van je lokale kabel of glasvezelboer afhankelijk, tele2 moet het doen met het verouderde telefoonnet en daar is helaas weinig snelheidsspektakel te verwachten. Maar als alternatief als je genoeg hebt van je kabel of glasvezelaanbieder prima te doen. Mij was 9 mbit op een 20mbit abonnement voorspeld en dat haal ik ook, het is prima voor netflix, bellen, internetten, tv via internet, en ook HBO via tele2. Installatie ging prima en ook een upgrade van het abonnement aanvragen was een eitje, al moest ik erg lang aan de lijn blijven. Nu bijna een half jaar lid en nog geen storingen gehad. De belpakketten voor onbeperkt bellen in NL (vast/mobiel) en europa (vast) zijn erg voordelig in vergelijking met mijn vorige aanbieder! Nog een tip: de meegeleverde wifi modem heeft geen sterke wifi, maar je kan het in het modem uitzetten en er een goede wifi router achter hangen. Ook even opletten dat van de 4 ethernetpoorten in de modem er 2 voor tv zijn en 2 voor internet. Als je het verkeerd aansluit heb je of geen tv, of je internet is instabiel. Als je het goed aansluit is er geen probleem!

    Anonieme gebruiker

    22 juni 2016 12:48

    Prijs/kwaliteit: 4 Installatie: 2
    Snelheid: 3 Overstap: 1
    Klantenservice: 1 Eindcijfer: 2
    Installatie: 2
    Overstap: 1
    Eindcijfer: 2

    Behoorlijk waardeloos
    Een slechte/trage internet verbinding Toen ik wilde stoppen zou dit zonder kosten gebeuren, maar ik kreeg achteraf een rekening van 175euro Ik zou niet voor Tele2 kiezen.

    Laat hier een review achter en ontvang een bol.com cadeaubon t.w.v. €5,-
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Voer je naam in! Gebruik voor je naam alleen letters, spaties, punten, streepjes en/of schuine strepen.
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Invoer is niet herkend als geldig e-mailadres!
    Schrijf een review!
    Schrijf een review!
    Bedankt voor uw reactie
    Wij controleren het bericht.

    Vergelijk pakketten

    Vergelijk de volgende pakketten uitgebreid met elkaar:

    > Vergelijk 3 pakketten
    Sluiten